Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 4 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:30:42

LOGOUT.hu

PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!

Aktuális:

Kölcsönjáték nyilvántartó

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#239301) james001 válasza Kendek (#239298) üzenetére


james001
veterán

Gondoltam azért hogy nem olyan rövid,persze végigszaladva minden izgalmat kihagyva biztos annyi,de én minden egyes sarkot átkutatok,szóval úgy tuti több lesz.
Így is a demóban is ezt tettem,mégis egy csomó lelőhető babát kihagytam. Videóban néztem meg utána hol vannak,egy-kettő brutálisan el van rejtve :D

"The stars have died and the heavens go up in flames"

(#239302) Kendek válasza HubaBuba96 (#239300) üzenetére


Kendek
MODERÁTOR

A csere az típusazonos, és javított-felújítottat adnak. Ez azt jelenti, hogy a cseredarab az olyan mintha új lenne, a burkolata is új és nincs leharcolva. Várni sem kell rá, ha beviszed, akkor raktárról kapod is azonnal a másik konzolt.

<-ƘƘ->

(#239303) HubaBuba96 válasza Kendek (#239302) üzenetére


HubaBuba96
friss újonc

Nekem azt mondták, hogy egy hét múlva menjek be és ha van raktáron akkor valamit kapok.... De fehéret vettem direkt! Most akkor köteles vagyok feketét is elfogadni? Szerintem jogom van a sajátomat megkapni nem? Telefon üzletbe is szép lenne ha valaki másét adnák oda, az enyémet meg valaki másnak.... Neked volt már ilyen problémád?

(#239304) Szabi® válasza HubaBuba96 (#239300) üzenetére


Szabi®
addikt

Én nem mennék bele a fehér helyett feketébe.Ez nem így müködik.Vázold nekik hogy semmilyen konzolt nem hozol el,és hazafelé beugrasz a fogyasztóvédökhöz.

(#239305) 001krisz


001krisz
csendes tag

Sziasztok. Ps4 szeretnék netezni, csak netezni bill.
sem kell, hogy tudom egérrel irányítani?
Előre is köszönöm a válaszokat

(#239306) FollowTheORI válasza Mezcal (#239180) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Ez legalább akkora bukta lesz, mint az Evolve, ha nem nagyobb... :D

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#239307) HubaBuba96 válasza Szabi® (#239304) üzenetére


HubaBuba96
friss újonc

Én is így gondolom, tehát lehet bármilyen felujított, új borítás stb.... bármot mondhatunk rá de az nem új! (Bontatlan) a fogyasztóvédelem szemében. Tehát én vagy a sajátomat akarom visszakapni megjavítva természetesen ha jól tudom 30 napon belül, vagy egy bontatlant, de enmyi erővel nekem a vételár is megfelel vissza!! Van egy xbox one-om otthon, kipróbálásból vettem a ps4 pro-t, gondoltam váltok.... nah jól befürödtem Xd

(#239308) F-ECT$ válasza HubaBuba96 (#239300) üzenetére


F-ECT$
titán

Kérd, hogy ezt javítsák meg és adják vissza. Ha nem megy, akkor vadonat új bontatlan, és ha ez nem megy, akkor vételár vissza. Ellenkezés esetén jegyzőkönyv felvétele és fogyasztóvédelmi bejelentés.

Dive ever, work never.

(#239309) Wesder válasza HubaBuba96 (#239307) üzenetére


Wesder
félisten

Van baj úgy làtom.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#239310) Kendek válasza HubaBuba96 (#239303) üzenetére


Kendek
MODERÁTOR

Attól is függ, hogy hova vitted. Vidéken nyilván nem lesz raktáron, de fordultával küldik is vissza a cseredarabot. Nyugodtan ragaszkodj az eredeti, fehér konzolhoz. Ha ilyet nem tudnak adni, akkor kérj utalványt amit be tudsz váltani.
A tiédet tutira nem tudják 30 napon belül megjavítani, mert ahhoz kiküldik Franciaországba. A jelenlegi helyzetben szerintem fél évet biztosan várhatnál rá.

<-ƘƘ->

(#239311) 3L1T3 válasza HubaBuba96 (#239307) üzenetére


3L1T3
addikt

Egy sima HDD csere megoldotta volna a gondodat es nincs ez a kavar. Sajnos a SONY igy intezi az ilyen gepeket!

ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL

(#239312) HubaBuba96


HubaBuba96
friss újonc

Köszönöm szépen a válaszokat. Segítőkész, jófej közösség van itt! Mellesleg azt mondták bent, egy hét múlva keresnek... Két hét telt el azóta, de valahogy nem sikerült. Korrekt embernek tartom magam, tehát szeretem, ha korrekt az ügyintézés is.

(#239313) erahurka


erahurka
félisten

Lehet túl sok Bioshockot játszottam az elmúlt két hétben, de ezt a második részt nem élvezem annyira. Próbáltak változtatni amin lehet, van ahol működik, van ahol kicsit zavar. Pl. a little sistereknél hogy ilyen keresgélős challenge lett belőlük. Elég leölni azt a hülye Big Daddy-t, most mit kell még húzni az időt sétálgatással meg hullámokban érkező ellenfelekkel?

(#239314) Carlos Padre válasza erahurka (#239313) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Nem jó a sorozatokat rögtön egymás után játszani. Mindig iktass közbe valami más stílusú játékot két rész közé.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#239315) nylontacsko válasza HubaBuba96 (#239312) üzenetére


nylontacsko
senior tag

Engem azért érdekelne a "végjáték" is.
Gondolok ez alatt arra, hogy mi lett (lesz) a géped sorsa.

[ Szerkesztve ]

"A tett halála az okoskodás" /Az ember tragédiája/

(#239316) erahurka válasza Carlos Padre (#239314) üzenetére


erahurka
félisten

Általában úgy szoktam, de azt hittem most jó lesz így is. Felbátorodtam azon, hogy az Infinite után nagyon tetszett az első rész.

(#239317) HubaBuba96 válasza nylontacsko (#239315) üzenetére


HubaBuba96
friss újonc

A szervízben azt mondták valaki más fogja majd megkapni ha kész, mint "cserekonzol".

(#239318) Carlos Padre válasza erahurka (#239316) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Igen, csak a Infinite kilóg, míg az első két rész nagyon hasonló.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#239319) erahurka válasza Carlos Padre (#239318) üzenetére


erahurka
félisten

Azért vannak hasonlóságok, bár tényleg eléggé különbözik a játékmenet.

(#239320) F-ECT$ válasza Carlos Padre (#239314) üzenetére


F-ECT$
titán

Ellenkezek. Az UC-vel a negyedik résznél tartok és nem unom :)

Dive ever, work never.

(#239321) markknight


markknight
veterán

Jó ez a mostani Sony hírlevél. Április 1-tõl új akciók, de ott a gomb, hogy böngéssz most! Erre, az elvisz a store-ba, semmi kis promo vagy a várható játékok listája. Tipikus agyhalott clickbait. Ment a leiratkozás.

(#239322) Kendek válasza markknight (#239321) üzenetére


Kendek
MODERÁTOR

Néha osztogatnak kedvezménykódokat, sokan ezért iratkoztak fel. Persze ha zavar az a pár email amit küldözgetnek, akkor így jobban jársz.

<-ƘƘ->

(#239323) Carlos Padre válasza Kendek (#239322) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Ha ennyiért le akar iratkozni talán jobb is ha megteszi.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#239324) F-ECT$ válasza markknight (#239321) üzenetére


F-ECT$
titán

Illetve a hírlevél alján van értékelési lehetőség, ha ezekre sokan adnak 1-est, akkor az segíthet a fejlesztésben :)

Dive ever, work never.

(#239325) Steve1207 válasza Kendek (#239322) üzenetére


Steve1207
veterán

Remélem lassan ösztönözni akarnak, mert fél éve nem vettem semmit digitálisan :D

Az akció időtartama mióta tűnt el az adatlapokról? Régebben jó volt, hogy legalább lehetett látni mettől meddig tart vagy máshová kerülhetett? Pont egy új leárazást néztem, a többinél fent van.

[ Szerkesztve ]

.

(#239326) nylontacsko válasza HubaBuba96 (#239317) üzenetére


nylontacsko
senior tag

Ezt írtad.
Engem a végső kifejlet érdekel.
Mire, hogyan cseréltek, javítottak és egyáltalán :)

"A tett halála az okoskodás" /Az ember tragédiája/

(#239327) nylontacsko


nylontacsko
senior tag

Uppsz
(Safari)

[ Szerkesztve ]

"A tett halála az okoskodás" /Az ember tragédiája/

(#239328) Lackooo84 válasza Scholes9 (#239297) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Öööö nem. Ráadásul a gyerek rengetegszer meghalt, plusz nem rögtön indult a gémpléj.

The Truth is out there...

(#239329) NomAd_82


NomAd_82
aktív tag

Sziasztok,
Egy Hidden Agenda-t bedobnék a közösbe ( most úgyis sok idő van játszani :D )
ha valakinek kell, szóljon.

(#239330) Lackooo84 válasza HubaBuba96 (#239300) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

A jogszabályok szerint ha nem tudnak a leadott termékkel minden paraméterben azonosra cserélni (ebbe beleszámít a szín is), akkor nem vagy köteles elfogadni, és vissza kell adják a vételárat. De egyébként te most alapból jogilag a konzolvirággal vagy szerződésben, szóval velük kéne leboxolnod. Oké, hogy te elvitted közvetlen a szervizbe, de alapvetően nem ez lenne a hivatalos procedúra.

The Truth is out there...

(#239331) Lackooo84 válasza 3L1T3 (#239311) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ezer dolog lehet a villogó kék fény, ami a legvalószínűtlenebb, hogy HDD gond. :U

The Truth is out there...

(#239332) HubaBuba96 válasza Lackooo84 (#239330) üzenetére


HubaBuba96
friss újonc

Hivatalosan a konzolvilágba vittem vissza miután bekrepált, pont abba amibe vettem itt Pesten. Ott aztmondták hogy a-a nem ide hanem ami a számlán szerepel sony márkaszervíz Pesten (oda is vittem), mert gyári garis és ők nem nyúlhatnak hozzá.... :W

(#239333) gamegod


gamegod
senior tag

OnePlus 8T / PSN: gamegod0893

(#239334) Lackooo84 válasza HubaBuba96 (#239332) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ügyesek. Hát sajnos a tudatlan fogyasztókat sok helyen megvezetik. Kötelességük lett volna átvenni és intézni a jótállással járó teendőket. Nem a fogyasztónak kell a szervizbe rohangálni a termékkel, semmi köze hozzá. De te most már okosabb vagy, és ha legközelebb valahol megtagadják az átvételt, akkor beleírsz a vásárlók könyvébe.

Tudom, hogy sokszor gyorsabb ha az ember maga viszi a szevizbe a cuccokat, de a jogszabály szerint a bolt kötelessége és ha bármi ilyen gond van, akkor is velük kell lerendezni, nem a szervizzel. Ha nem javítható a termék, akkor első körben kicserélés, ha az sem lehetséges, akkor vételár vissza ez a sorrend, ők meg lerendezik a szervizzel/beszállítóval, ahogy akarják.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#239335) nylontacsko válasza Lackooo84 (#239334) üzenetére


nylontacsko
senior tag

Mondjuk egy ilyen "előjáték" után,
biztos klassz lehet ott hagyni a gépet :D

[ Szerkesztve ]

"A tett halála az okoskodás" /Az ember tragédiája/

(#239336) Lackooo84 válasza nylontacsko (#239335) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Beírsz, és nem hagyod ott. Attól még őket kukira húzzák. :DDD

The Truth is out there...

(#239337) HubaBuba96 válasza Lackooo84 (#239334) üzenetére


HubaBuba96
friss újonc

Neeee, most szivatsz :Y
Ott vitáztam a konzolvilágba hogy ez mi? Erre bekarikázta nekem a számlán hogy, ide kell vinnem a márkaszervízbe, közben elmondta hogy ők nem nyúlhatnak hozzá mivel még gyári garis, csak márkaszervíz!! Nézd meg a laikus embert hogy átk**ják :((

(#239338) bandi0000 válasza HubaBuba96 (#239337) üzenetére


bandi0000
nagyúr

Miért? Neked az jó lenne, ha leadod, és 2 hét múlva küldik tovàbb? Vagy szerinted 1 konti miatt a srác szalad neked a szervizbe? Telekomnál is leadhatod a telót de ott 1 hétig várnak, és többet küldenek, ezért van a márkaszerviz semmi átbaszás

Xbox One: bandymnc

(#239339) Lackooo84 válasza HubaBuba96 (#239337) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát nem is nekik kell javítani, de nekik kell(ene) a szervizbe juttatni, meg minden ezzel járó dolgot intézni. A fogyasztónak a jótállás ideje alatt semmiylen költsége ebből nem adódhat. Ergo ha postán kell beküldeni javításra valamit, azt is a boltnak kell fizetnie.

The Truth is out there...

(#239340) markknight válasza Carlos Padre (#239323) üzenetére


markknight
veterán

Ugyan Padre, két év alatt semmi elõnyöm nem származott ezekbõl a levelekbõl, nem most fog ez megváltozni. Neked igen?

F-ECT$: Ebben a levélben pont nincs :D

[ Szerkesztve ]

(#239341) McReay válasza HubaBuba96 (#239337) üzenetére


McReay
aktív tag

Samsung telefonommal én is így jártam. (nem is olyan rég)

Kijelzőbeégés. Egyből vittem vissza, ahol vettem és mondták, hogy ők nem tudnak vele mit kezdeni. Samsung szakszerviz.

Nincs messze egymástól a kettő. Átsuhantam, de azért ott megkérdeztem, hogy ez mégis mi, hogy a bolt nem veszi át a nála vásárolt hibás készüléket és a szervizes azt mondta, hogy gyári garancia esetén szakszerviz. Máskor ne is próbálkozzak a boltnál. Vigyem magammal a garanciajegyet és a blokkot, majd ők megoldják.

Zárójelben jegyezte meg, hogy ha esetleg mégis valami oknál fogva átveszi a bolt a javítási idő radikálisan megnő, ugyanis ők a központi szervizbe küldik el javíttatni, ahol kicsit több idő kell hozzá.

Nekem így pár nap alatt (2 nap talán) kész lett a telefon. Annyi idő alatt talán még a központi szervizbe sem ért volna be.

Samsung Galaxy Note 8 --- Honda CBR 600 F4

(#239342) Lackooo84 válasza bandi0000 (#239338) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Az most lényegtelen, hogy mi mennyi idő, itt a lényeg azon van, hogy megtagadták a hibás termék átvételét. Ez nálam azonnali vásárlók könyve.

The Truth is out there...

(#239343) Lackooo84 válasza McReay (#239341) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Most ebbe nem akarok belemenni, van ennek topikja, de az első évben a jogszabályban meghatározott feltételekkel ketyeg a "gari", ami kimondja, hogy a vásárlás helye kötelező gondoskodjon a javításról. Az egy éven felüli plusz "gariknál" már a gyártó feltételei érvényesülnek, ahol már ki lehet kötni ezt-azt. De a PS-re csak 1 év van, szóval a bolt felelőssége itt kétséget kizáróan megállapítható.

Persze, alapesetben jobb elvinni, egyből a szervizbe küldeni, de ha a fogyasztó nem akar/tud vele foglalkozni, akkor nem lehet elhajtani. Az csak egy LEHETŐSÉG, nem lehet rá kötelezni senkit. Ha a vásárlás helyén akarja leadni, akkor át kell venni, pont. És törekedni a 15 napos javításra... Jelen esetben ha a szerviz nem tud fehér gépet adni, és csereutalványt sem, akkor a konzolvirággal kell lemeccselnie, mert velük van szerződésben. És ha ők nem tudnak neki leakasztani egy fehér pro gépet a polcról, akkor vissza kell adniuk a vételárat a szerviztől függetlenül, és majd megveszi máshol újra.

The Truth is out there...

(#239344) HubaBuba96 válasza bandi0000 (#239338) üzenetére


HubaBuba96
friss újonc

Jó érvelés van benne igazság, viszont mint mondtam a korrekt ügyintézést szeretem. Ha a konzolvilágba mikor beviszem, azt mondja a pasi hogy, figyelj beküldhetjük mi de az legalább x idő, vagy nézd itt van számlán a márkaszervíz amibe mi is beküldjük, ha előbb akarod hogy készlegyen, akkor ajánlom hogy vidd be személyesen. Ha ezt így elmondja korrekt és beviszem személyesen hisz laukis vagyok ezen a téren. És még meg is köszönöm neki a kedvességét és hogy így ért a munkájához. De ez így nekem olyan mintha levakart volna. Lehet ugyan ez volt a tetteinek célja amit elmondtam. Csak nekem valahogy szar, mert kb 4 napig utánna még itthon állt magában a gép mire volt, meló mellett időm bevinni a szervízbe. Plusz így a felelősséget is lepantittota magáról, mivel személyeaen én vittem be a szervízbe. Mossa kezeit..... Mondom nem tudom pontosan mi hogyan működik ezen a téren, de pont ezért fordultam hozzátok.

(#239345) Carlos Padre válasza markknight (#239340) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Nekem még meg sem küldték, úgyhogy inkább örültél volna a bennfentes infónak, mégha a benne lévő link nem is él :D

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#239346) bandi0000 válasza HubaBuba96 (#239344) üzenetére


bandi0000
nagyúr

Nehogy azt hidd, hogyha ők küldik el, bàrmit is vállalnak, leírják jegyzőkönyvbe a panaszod, és gyakorlatilag ők csak postàs szerepet jàtszanak...

Nyilván rossz élményed volt, lehet nem volt a helyzet magaslatàn a kollêga, mindenesetre jobb ha megtanulja mindenki ezt, samsung, sony esetében tuti hogy van màrkaszerviz, ahol sokkal gyorsabb az ügyintézés

Xbox One: bandymnc

(#239347) Szabi® válasza erahurka (#239313) üzenetére


Szabi®
addikt

Főleg hogy a Bioshock 1 alatt még Unreal engine 3.0 van,addig a Bioshock 2-ből még az Unreal 3.0-át is kukázták.A jó öreg Unreal Engine 2.5-ön fut.
Ez sajnos meg is látszik rajta.

[ Szerkesztve ]

(#239348) HubaBuba96


HubaBuba96
friss újonc

Hát mivel soha nem volt ilyen problémám, első tanulságnak ez tökéletes volt! Mivel két hete bent csücsül a szervízbe, és most igazából szinte minden zárva :C ahogy lehet bemegyek. Ha még nem is az enyémet de egy fehér ps4 pro-t adnak cserére, amit azért tüzetesen átnézek kívülről. Nem érdekel elhozom úgy is eladom az egészet tartozékokkal accountommal együtt..... Ha valami folytán nincs fehér és feketét akarnak adni, semmi gond nem fogadom el. Megfelelő papírokkal majd megyek a konzolvilághoz bontatlanért, ha van fehér pro a boltban akkor ugyanúgy eladom azt is, ki se bontom. Ha nincs fehér pro akkor vételár vissza. Azzal járok a legjobban.
Elég nagy csalódás volt számomra ez az úgymond fas*kodás egy Sony-hoz képest, hogy a mai világban egy telefonnál újat adnak ha nem tudják megcsinálni, itt kapok egy használtat ami újnak van titulálva, mert meg lett javítva és kész. A sajátomhoz már ne is ragaszkodjak mit képzelek én, nemhogy egy bontatlant, a vételár meg vissza?? Szüless újra hülyegyerek...
Tehát nekem ez jött le és elég pofáncsapás volt.

(#239349) Kendek válasza HubaBuba96 (#239348) üzenetére


Kendek
MODERÁTOR

Azt nem tudom, hogy most pontosan mire is kell várnod, mert nem a javításra az biztos. Szerintem alapvetően tök jó, hogy egyből adják a felújítottat, és újraindul a gari. Ha a sajátodat kapnád vissza, akkor is használt és javított lenne (csak nem kapna új burkolatot). Ha nem tudnak cserét biztosítani (pl. mert limitált széria), akkor elvileg utalványt adnak amit a boltban új konzolra válthatsz. A szervizben tutira nem adnak vissza pénzt, hiszen azt a boltban költötted el. Amit pedig meg lehet javítani, a helyett miért adnának mindig újat? Ez eléggé irreális elvárás.

<-ƘƘ->

(#239350) gangstagergo válasza HubaBuba96 (#239348) üzenetére


gangstagergo
senior tag

Én a helyedben az RTL Klub-hoz fordulnék. Sőt azon belül egyenesen a Fókuszt hívnám, hogy milyen gonosz a Konzolvilág és Sony. Nem veszik be a gépedet javítani ehelyett elküldenek a hivatalos szervizbe, ahol egy új vagy javított gépet kapsz egy év garanciával. Micsoda egy mocskos bandita egy cég... Megértem hogy fáj de 24 évesen nem kéne Greta Thunbergként harcolni a multik ellen :DDD

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 4 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.