Hirdetés

2019. augusztus 23., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 4 (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#156001) oriic válasza Bad Pritt (#155992) üzenetére


oriic
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Kiveve a Dpad. De az mar PS1 era ota hulladek szerintem. Legalabbis nekem.

De amugy par het alatt megkedveltem en is a DS4-et, de kedvencem tovabbra is X360 kontroller marad.

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#156002) Zolibacsi88 válasza sultansmith (#155990) üzenetére


Zolibacsi88
(tag)

Azért egy 2013-as játékról beszélünk. Remaster ide vagy oda. Kezeljük helyén a dolgokat, hogy akkoriban ez a setting mindent überelt.

(#156003) GhostPetya


GhostPetya
(őstag)

(#155999) Deck

Nem is kell, minden nagyképűség nélkül mondhatom, hogy elég jó játékos vagyok fps játékok terén, nagyon ritka ha nem vagyok ott a top 3 -ban multiplayer meccsek során. Szimplán csak jó lenne egy olyan kontroller, ami hozzáadhat némi pluszt a tudásomhoz. A Vantage -ban szerintem meg van ez, más, hogy ennyiért nagyon drága a kontroller.

[ Szerkesztve ]

七転び八起き / Legutóbbi AMV -m: https://bit.ly/2Tdzcwm / Legjobb CoD BO IIII meccseim: https://bit.ly/2TcYDya

(#156004) Gery9112 válasza Zolibacsi88 (#156002) üzenetére


Gery9112
(őstag)

Még így is ezerszer jobban kidolgozott setting, mint a mai játékok 90%-nál (meg akkoriban is sok silány játék volt, nem volt az olyan régen). Bár igaz, nem minden stúdió lehet pajkos kutya.

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#156005) 3L1T3 válasza oriic (#156001) üzenetére


3L1T3
(aktív tag)

D-padot én csak a FighterZ alatt érzem rossznak, a csúsztatott kombinációk miatt szétcseszi a hüvelyujjam, a kialakítása miatt, ugye ez domború, míg az X dpad homorú.

(#156006) saelin válasza 3L1T3 (#156005) üzenetére


saelin
(veterán)

A d-padot én is nagyon utálom ezen a kontrolleren. Nekem a szeparáltságával van a legnagyobb bajom.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#156007) Dr. Venkman válasza sultansmith (#155990) üzenetére


Dr. Venkman
(tag)

Egyáltalán nem szórakoztató ez a játék, elszívja a levegőt a játékos elől, és csak néha enged egy kicsit szabadon lélegezni, és ennek a kémiája okozza, hogy igazából nem is olyan jól kidolgozott MI-vel, viszonylag közepes harcrendszerrel, véleményes craftolási súlyozással, valamint az olykor repetitív feladatok mellett az ember végülis csettintsen az ujjával, hogy nahát, ez jó volt, mert a történet drámai, olykor fordulatos, és igen, érzelmes is.

Ennek a bekezdésnek (mondatnak) mi az értelme? Mi a bánat pl. az a "véleményes craftolási súlyozás"? Már elnézést.

Egyébként csak azért kötözködöm, mert most komolyan a Beyondot pozitív példának felhozni a Last of Us-al szemben? Az nem is játék kb.

(#156008) RangerFox válasza Dr. Venkman (#156007) üzenetére


RangerFox
(Topikgazda)

Ez eléggé befásult gondolkodás, hogy a Beyond és az ahhoz hasonló játékokat nem tartja valaki játékoknak... De amúgy egyetértek veled, annak az idézett mondatrésznek nincs értelme.

(#156009) 3L1T3 válasza RangerFox (#156008) üzenetére


3L1T3
(aktív tag)

Pedig a Beyond és a Detroit számomra is inkább egy interaktív film.

(#156010) sultansmith válasza Dr. Venkman (#156007) üzenetére


sultansmith
(senior tag)

Ez mondat szerintem értelmes, a craftolási rendszerrel pedig az volt a bajom, hogy ha shiv van, minden van. Ollókat meg ragasztókat kerestem all time, hogy tudjak haladni.

Ez több szempontból is aggályos.
1. Miért nincs kés (Ellie-nek volt, és örök életű volt, nem úgy, mint nálunk a balta. Meg a shiv, persze.)?
2. Miért nem lehet shiv-et lootolni (szegbombát, molotovot, medipackot lehet), miért kell komponensekhez kötni egy olyan elemét a játéknak, mely nélkül az egyik zombit lehetetlen feltűnés nélkül kinyírni, és igen, ez halálhoz vezet, vagyis újra kell próbálni, majd újra és újra, ami egy olyan felesleges körbe vezeti bele a játékost, amikor a "játék" b___kodik vele, nem pedig a "zombi"?

[ Szerkesztve ]

Babakék is never ever motherfuckin' DIE!

(#156011) ldave válasza saelin (#155986) üzenetére


ldave
(nagyúr)
LOGOUT blog

Square játékok, 3rd Birthday óta semmi újdonság nem jött a sorozattal kapcsolatban.

A Slime draws near! Command?

(#156012) Gery9112 válasza sultansmith (#156010) üzenetére


Gery9112
(őstag)

Az a "zombi" a clicker lesz és bizonyos részeket leszámítva a játék nem erőlteti rád, hogy megöld őket. El lehet és el is kell osonni mellettük. Az pedig, hogy nem lehet a megölt ellenfelektől mindig felszedni valamit teljesen érthető döntés. Limitáltak az erőforrásaid, az esélyeid növelésének érdekében fel kell fedezned a környezeted és alkalmazkodni hozzá. Ez a mechanika a régi "old-school" FPS és survival horror játékokra volt jellemező még a regenerálódó élet és a "cinematic experience" majmolása előtt, ami pont, hogy azt veszi el a játékostól, hogy beleélje magát.

[ Szerkesztve ]

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#156013) #20844032 válasza Gery9112 (#156012) üzenetére


#20844032
(törölt tag)

Pontosan. Ráadásul találhatóak a játékban Traning Manualok, amikkel a shiv durability növelhető. Igen, alapvetően rohadtul nem kell feszt harcolni benne. A túlélésnek biztosan nem ez a záloga.

[ Szerkesztve ]

(#156014) sultansmith válasza Gery9112 (#156012) üzenetére


sultansmith
(senior tag)

"Az a "zombi" a clicker lesz és bizonyos részeket leszámítva a játék nem erőlteti rád, hogy megöld őket. El lehet és el is kell osonni mellettük."

Akkor csak a "bizonyos részekkel" van bajom, főleg nehezebb nehézségi szinteken megcsinálhatatlan.

És mint írtam fentebb (de többször már nem írom le), mindent lehet lootolni vagy találni, a shivet _kivéve_. Why?

A másik, hogy nagyvonalúan átsiklotok a "miért nincs kés" témakörén...

De nem nagyon számít egyébként, hogy mivel indokoljátok meg, hogy mi miért van így, vagy amúgy, hiszen ezek az én benyomásaim. Nem kincstári igazság, nem is kell elfogadni, viszont nem is nagyon fog megváltozni a véleményem.

[ Szerkesztve ]

Babakék is never ever motherfuckin' DIE!

(#156015) Dr. Venkman válasza RangerFox (#156008) üzenetére


Dr. Venkman
(tag)

Mondjuk azt hozzátenném, hogy a Heavy Raint szerettem, most játszom az Until Dawnt, az is tetszik, több Telltale játékot is végigjátszottam (platináztam, haha!), Life is Strange is bejön, szóval nem a műfajjal van gondom. A Beyondról már egyszer írtam, akkor is az volt a konklúzió, hogy az a "játék" gyakorlatilag végigjátsza saját magát, soha nem ért semmi baj benne, pedig össze-vissza húzgáltam néha a nagyszerű QTE-ket. Az meg tök röhej volt, hogy megyek előre egy folyosón, egy idő után megjelenik egy pötty, és mi az interakció, ha benyomom a gombot, továbbmegy a folyosón!
A történet szódával elmegy jellegű volt, de hát a fentiek miatti minimális immerzió teljesen megölte számomra. Szóval csak erre gondoltam, nem a fásultság beszélt belőlem.

(#156016) Dr. Venkman válasza sultansmith (#156010) üzenetére


Dr. Venkman
(tag)

Továbbra sem értem az idézett mondat jelentését, de nem akarok tovább kötözködni, legalább a craftolással kapcsolatos problémád már világosabb. Egyébként persze, ha nem tetszik, nem tetszik, ezzel nincs mit tenni.

Én nagyon szeretem a LOU-t, és nagyon várom a következőt.

(#156017) sultansmith válasza Dr. Venkman (#156016) üzenetére


sultansmith
(senior tag)

Valószínűleg én sem fogom majd kihagyni, mert már most érzem a hype vonatot, de lehet, hogy várok vele 1-2 hónapot, mert van még mit bepótolni szerencsére PS fronton.

Uncharted sorozat felkészül!

Előtte még talán belefér egy kis God Of War III remastered....

Babakék is never ever motherfuckin' DIE!

(#156018) #20844032 válasza sultansmith (#156014) üzenetére


#20844032
(törölt tag)

>A másik, hogy nagyvonalúan átsiklotok a "miért nincs kés" témakörén...

Mert ez egy videójáték, az alkotói által megszabott szabályrendszerrel. Ami úgy néz ki, hogy Joelnek van sok eszköze, de nincs állandó shiv-e, Ellie viszont nem tud vascsövekkel clickereket szétbarmolni, nála ez van állandóban. Ennyi a válasz, de ezt te is tudod. Nem értem miért kérdezted meg? Szerinted ez így nem logikus, vagy máshogy kellene? Lehet, de így van. Ez olyan, mint a DaS-nak felróni, hogy nem lehet benne menteni bárhol, vagy hogy miért élednek fel benne a mobok.

(#156019) Frod válasza sultansmith (#156010) üzenetére


Frod
(senior tag)

Emlékeim szerint volt rész a játékba, amikor konkrét shiv-et találunk, persze nem sok, talán összesen kettő, de lehet egy ilyen rész van.
Egyébként meg a training manual-okkal fejlesztve a végén kvázi végtelen késed van, mert egyszerre kilenc "lehet nálad". Plusz ha mellé van egy balta az is öt instant-kill. Ez így 14.
Más kérdés, hogy ennyi sosem kell, ha igen akkor meg nem tudod játszani ezt a játékot, ennyi.

Olyan meg nincs, hogy "feltűnés nélkül nem lehet" mert az a sima runner, de azokhoz nem kell shiv, a clicker meg pl íjjal is instant kill ha fejlövést adsz neki, és sokszor vissza is tudod szedni a vesszőt.
A vége felé rengetegszer futottam bele olyan szituba, hogy tele volt a táska ollóval/ragasztóval, és még az aktuális melee is fejlesztve volt - egyszerűen ott kellett hagynom.
Egyébként a játék folyamán szerintem több shiv-et használtam az ajtókhoz, mint ellenfelek ellen.

(#156020) RangerFox válasza Dr. Venkman (#156015) üzenetére


RangerFox
(Topikgazda)

Ebben csak azt nem értem, hogy ha itt zavart a megjelenő pötty és utána az auto séta, akkor a TT játékokban miért nem? Meg ez a qte-s dolog. A Heavy Rain üldözős jeleneténél szerintem nincsen ikonikusabb, bénább és kínosabb qte jelenet.

(#156021) Dvix válasza sultansmith (#156010) üzenetére


Dvix
(aktív tag)

Nekem nincs bajom ezzel a mechanizmussal mert plusz izgalmat ad a játékhoz szerintem, hogy van egy OP zombi amitől óvakodni kell. A shiv-re lehet "manualt"-t találni a játékba, és akkor kétszer annyi ideig tart majd. A másik meg ha van egy jó vascsöved azzal is szétverheted a clickerek fejét. :U Én most tolom, csak lassan haladok vele mert sokat dolgozom. ;)

[ Szerkesztve ]

(#156022) Gery9112 válasza sultansmith (#156014) üzenetére


Gery9112
(őstag)

Nem is a személyes véleményeddel van a gond mert az teljesen szubjektív. A probléma ott indul amikor olyan dolgokat deklarálsz tényszerűen hibaként, ami a játék szabályrendszeréhez kötött, azon belül konzisztens de te belekötsz, illetve látszik, hogy te végigvitted egy nehézségi fokozaton és tényszerűen puffogtatod, hogy márpedig az MI nem is olyan jól kidolgozott. Egyrészt tekintsünk el attól, hogy az MI sose lesz tökéletes, ahogy ismered ki a játékot úgy jössz rá hogyan lehet kijátszani. Másrészt ha szerinted nem jól kidolgozott akkor tedd feljebb a nehézséget.
Az, hogy a harcrendszer közepes pedig alapjaiban nem tudom értelmezni mert kevés ennyire kidolgozott játék van ezen a téren is.

[ Szerkesztve ]

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#156023) Dvix válasza Gery9112 (#156022) üzenetére


Dvix
(aktív tag)

Egyet kell értsek ezzel a kommentel mert a harcrendszer engem is meglepett, hogy még a zombik sem hülyék ebben a játékban. Az hogy felriasztod az embereket az nagy probléma tud lenni, ahogy után megpróbálnak mögéd vagy az oldaladba kerülni. Nem süket egyik ellenfél sem a játékban. :K

(#156024) Dr. Venkman válasza RangerFox (#156020) üzenetére


Dr. Venkman
(tag)

Melyik üldözős jelenet, amikor a gyerek után megy az elején? Arról én a játék végigjátszása után tudtam meg, hogy mém lett. Kiemelve belőle külön megnézve tényleg béna, de a játékban nem éltem meg annak. És voltak tök izgalmas QTE-k is ott, volt azoknak bizony súlya is. Egyik-másik karakter simán meghalhatott ha nem voltál ügyes. Az egy főhősös Beyondban nincs ilyen, de mondom, én olyannal sem találkoztam, hogy újra kellett volna egy adott szakaszt játszani mert hibáztam és meghalt a karakter. A verekedések során 10 ütésből mondjuk 3-at tudtam kivédeni és minden gond nélkül ment tovább a sztori. A pöttyös auto séta minden ilyen játékban zavar, de itt nem is auto séta van, nekem kell menni, csak egy bizonyos pontnál tovább csak akkor tud menni ha ott lenyomja az x-et és akkor tovább lehet sétálni. Akkor miért kellett ott azt lenyomni?? De ez a mechanika globálisan az egész játékra igaz. Egyszer ott hagytam a gépet a hajléktalanos résznél ahol lehet zenélni talán, meg pénzt szerezni? És mire visszajöttem már újra ott voltak a híd alatt a szereplők, ment tovább a történet bármilyen beavatkozás nélkül.

Egyébként lehet, hogy már szigorúbb vagyok a játékkal mint kellene, végülis el voltam vele, végigmentem rajta, de nem volt meghatározó élmény.

(#156025) penge111


penge111
(őstag)

(#156026) saelin válasza penge111 (#156025) üzenetére


saelin
(veterán)

Bizám! :K
Aki fogékony a hack and slash témára azt több tíz vagy száz órára lekötni. A mai napig néha előveszem egy fél órára.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#156027) penge111 válasza saelin (#156026) üzenetére


penge111
(őstag)

Én anno Ps3-on asszonypajtással kipörgettem, de az nem vonzott, hogy egyre jobb tárgyakat szerezzek, de ugye mi még az ős Dió III-at toltuk végig, nem volt kieg, meg nem voltak riftek stb.. Gondolkozom rajta, mert ha az embernek 30 perce van játszani akkor a Diablo III tökéletes erre a célra, meg mellesleg magasan az egyik legjobb coop játék.

Más: A Dark Souls III Goty ilyen jól sikerült?! Lemezesen használt piacon alig van eladó példány, és jól is tartja az árát 7500-8500 között van. A Bloodborne Goty és a Nioh meg bőven akad a piacon és 4-5k között mozog. Hmm, ki érti ezt :N Pedig a BB is fantasztikus játék, Niohoz még nem volt szerencsém, de rosszat nem nagyon hallottam róla...

[ Szerkesztve ]

PSN: Dragonmage1980

(#156028) BoC1ka válasza saelin (#156026) üzenetére


BoC1ka
(senior tag)

Nekem első naptól meg van PC -re..ha belépek az accomba PS en a karaktereim megmaradnak nem tudod?

YNWA

(#156029) Gery9112 válasza BoC1ka (#156028) üzenetére


Gery9112
(őstag)

Elvileg nincs ilyen átjárás pc és konzol, konzol és konzol között a Blizzard játékaiban. Legalábbis nem tudok róla.

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#156030) WhiteWalker válasza penge111 (#156025) üzenetére


WhiteWalker
(veterán)

PC-re megvan megjelenés óta... Elég sokat toltam vele... Nem tudom, kell e ez konzolra is :O

PES & ISS PRO only

(#156031) fahrii válasza penge111 (#156025) üzenetére


fahrii
(senior tag)

Egy olyas valakinek aki start után rongyosra játszotta / nyerészkedte magát 2 év alatt a pc verzión még anno és még bele kóstolt a kiegbe is tud újat mutatni a konzolos? Az irányítás mennyire gáz egyébként? Jó pár setupot nem tudok elképzelni hogy működhet kontrollerrel.

(#156032) penge111 válasza fahrii (#156031) üzenetére


penge111
(őstag)

Én nem vagyok ekkora guru, én csak Ps3-on toltam végig az alap storyt. Tudtommal a konzolos Diabló kivételes alkotás lett, mert a Pc-s irányítást felülmúlta, nagyon szuperül sikerült megoldani. Én startkor kezdtem akkor még Pc-n nem létezett pl olyan, hogy a karaktereddel tudtál gurulni/bunkfencelni, lehet Pc verzióba ez is bekerült azóta, de konzolokon bekerült ez a + funkció már induláskor. Szóval annyit meg tudok erősíteni, hogy az irányítása nagyon pazar lett! Majd jönnek a nagy konzolos 100+ meg 1000+ órát Diablózó arcok, ők megmondják a tutit!

@Carlos: passzív hűtésű lett a GoW limited kiadás így semmi hangja nincs. A Leviatán baltát adják hozzá, azt kell a tetején tartani, és így szépen hűti hangtalan a konzolt ;]

[ Szerkesztve ]

PSN: Dragonmage1980

(#156033) Carlos Padre


Carlos Padre
(addikt)

Kicsit leült a topik, meg amúgy is rég volt, úgyhogy feltenném A kérdést, a God of War limited edition pro a hangosabb, vagy a halkabb családba tartozik? :)

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#156034) 30z.Samu válasza Carlos Padre (#156033) üzenetére


30z.Samu
(nagyúr)

Burkoltan azt akartad jelezni, hogy régen volt a "Hangos a Pro" mondat? ;]

Sic Parvis Magna

(#156035) ldave válasza Carlos Padre (#156033) üzenetére


ldave
(nagyúr)
LOGOUT blog

Csak Spartan Rage alatt hangos.

A Slime draws near! Command?

(#156036) penge111 válasza penge111 (#156032) üzenetére


penge111
(őstag)

(#156037) 30z.Samu válasza penge111 (#156036) üzenetére


30z.Samu
(nagyúr)

Azért van ára... :Y

Sic Parvis Magna

(#156038) bAtt001 válasza 30z.Samu (#156034) üzenetére


bAtt001
(addikt)

Nem csak a Pro, az enyém is hangos, első generációs FAT ;]

(#156039) mcwolf79


mcwolf79
(addikt)

Üdv!
Másnál előfordul-e ,hogy bekapcsoláskor nem kapcsol be a gép? Nálam hébe-hóba előfordul, ilyenkor csak a PS-en lévő power gomb nyomvatartásával tudom újraindítani, mert a kontrollerre sem reagál.
Ma új dolgot csinált, Dark souls 2 közben fogta és újraindult. TV ment ,tehát nem áramszünet volt. Elindult, megcsinálta a tároló ellenőrzését és ezután boot-olt be.
Másnál csinál ilyeneket vagy az én gépem kezd megdögleni? Még februárig garis, de gyanítom ezekkel a jelenségekkel hiába küldeném gyriba, úgys az lenne, hogy náluk nem jelentkezik a hiba.
Vagy esetleg próbáljam meg a merevlemezt kicserélni (nem a gyári van benne,hanem egy 1 TB-os SSHD)?
Thx

Xbox One X ; GT: Mcwolf79xy

(#156040) petertoth10


petertoth10
(tag)

Sziasztok! Ha egy bizonyos játékot egérrel és billentyűzettel használok PS4-en, a JOY-ról tudom hallgatni 3.5 jack csatlakozós fülhallgatóval?

(#156041) sultansmith válasza BoC1ka (#156028) üzenetére


sultansmith
(senior tag)

Nem, ez egy teljesen másik account lesz. Nincs is átjárás a két platform között viszont tudtok couch playelni akár négyen is! Ez azért elég menő! :D

Babakék is never ever motherfuckin' DIE!

(#156042) Jim-X válasza penge111 (#156036) üzenetére


Jim-X
(őstag)

2ev garancia? :DDD ;]

A játék az nem játék!

(#156043) mcwolf79 válasza mcwolf79 (#156039) üzenetére


mcwolf79
(addikt)

Meg olyat is csinál, hogy "eldobja" a HDR-t.
Elmegy a jel a PS4-ről, és akkor jön vissza,ha ki és visszakapcsolom a HDR-t a TV-n.

Xbox One X ; GT: Mcwolf79xy

(#156044) WaterWave


WaterWave
(addikt)

új tv-re váltottam, (sony xf9005), egyelőre nem tapasztaltam a pillanatra elsötétedés effektet

• PlayStation 4 Pro • PSN: waterwave0122 • Sony Bravia KD-49XF9005BAEP • MacBook Pro Core i7 • Samsung Galaxy S8+ • Tp Link AD7200 • Synology Nas 718+ 6GB • Marantz SR7013 AV Receiver • Klipsch R-28F 5.1.2 Dolby Atmos •

(#156045) mcwolf79


mcwolf79
(addikt)

Üdv megint!
Most olyan problémám van, hogy vettem pontokat a CODWWII-höz. Viszont nem jelent meg a játékban. Már próbáltam újraindítani, a gépet is újraindítottam de sehol semmi.
Ahogy olvasom nem egyedi az eset. Annyi, hogy a játékot magát USA store-ról , de a pontokat a magyar Store-ban vettem (mivel azon multizok). Hol lehet ezt megreklamálni,vagy refundoltatni a pénzt? A support elérhetőségét hol találom?
Thx

Xbox One X ; GT: Mcwolf79xy

(#156046) K1nG HuNp válasza mcwolf79 (#156045) üzenetére


K1nG HuNp
(senior tag)

imádom hogy az embereknek support kell ahhoz hogy a support elérhetőségét megkérdezzék

a google biztos nem tudja..

Everything written more than 5 minutes ago is now legacy code.

(#156047) p3l9uph válasza K1nG HuNp (#156046) üzenetére


p3l9uph
(tag)

+1

(#156048) sultansmith válasza mcwolf79 (#156045) üzenetére


sultansmith
(senior tag)

Erre tessék!

Babakék is never ever motherfuckin' DIE!

(#156049) Anaren91


Anaren91
(senior tag)

Német ebayen, sokszor van Nacon Revolution Pro 40-50 euro körül. Ha nem zavar az xbox elrendezés, akkor én minden féle képpen ajánlom. Ds4 et is szeretem, de ezen jobb a gombok nyomáspontja, és elég jól testreszabható.

(#156050) sultansmith válasza Anaren91 (#156049) üzenetére


sultansmith
(senior tag)

csak ne lenne vezetékes... :(

Babakék is never ever motherfuckin' DIE!

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 4 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.