Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 4 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:30:42

LOGOUT.hu

PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!

Aktuális:

Kölcsönjáték nyilvántartó

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#240001) opr válasza penge111 (#240000) üzenetére


opr
veterán

Szivesen, illetve koszonom mindenkinek a tamogatast. Jo jatekot kivanok! :R

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#240002) 30z.Samu válasza opr (#239988) üzenetére


30z.Samu
félisten

Respect! :R

Sic Parvis Magna

(#240003) tboy93 válasza .LnB (#239943) üzenetére


tboy93
nagyúr

Annyit mondanek, hogy irigylek mindenkit akinek ennyi szabadideje van :DDD Nalam eleve nem szakadt meg a munka egy percre sem a home office miatt, de most hogy hazahoztuk a 2. gyerkocot szerintem igen sokaig nem lesz olyan problemam, hogy mivel jatszak :P

(#240004) 30z.Samu válasza tboy93 (#240003) üzenetére


30z.Samu
félisten

Nézd a jó oldalát (bár szerintem nincs jobb annál, hogy a családdal vagy, vagyis ki hogy éli meg, nem tudom. :D ), legalább olcsón fenntartható így ez a hobbi. :D

Sic Parvis Magna

(#240005) Neoteric válasza keIdor (#239983) üzenetére


Neoteric
addikt

Nvrmind :))

[ Szerkesztve ]

PSN: ne0teric_sAN

(#240006) 30z.Samu


30z.Samu
félisten

Olvastam egy pletykát, miszerint jöhet jövőre a Reident Evil 8. Valahol örülnék is neki, meg nem is, ez elvileg a 7-hez hasonlóan FPS lenne, azt hiszem azt a történetet is vinné tovább vagy előzmény rész lenne, már nem tudom. Elvileg 4 éve fejlesztik, ez szép és jó, de ha ez igaz, akkor kicsit aggódom, hogy a Capcom átáll arra, hogy évente kidobnak egy részt átesve a ló túloldalára és CoD vagy Fifa minőségűek lesznek. De ne legyen igazam.

Sic Parvis Magna