Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Autó+mobil  »  MG4 menetpróba

Hozzászólások

(#1) 7Heads Drago


7Heads Drago
veterán

Szomorú hogy ennyire telik a szoftvertől.

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#2) Ezekiell


Ezekiell
veterán

Volt nálam egy hétig teszten. A tolatokamera hiánya és a baromi széles küszöb miatt esélytelen, hogy ilyet vegyek - de vezetni nagyon jó élmény volt, szerettem.

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#3) domerator


domerator
veterán

A KIA Ceed is ugyanezt csinálja, hogy visszakapcsolja ezeket a vezetéskönnyítő, amúgy szerintem kifejezetten balesetveszélyes őrületeket... amikor először majdnem kikapta a kezemből a kormányt egy enyhe jobbkanyarban, azt gondoltam, hogy most viszem vissza a lízingcégnek. 2 hétig volt nálam mint csereautó, de sikerült megutáltatnia magát velem rendesen. Ja és az is harangozik minden miatt is.
A táblafelismerés pedig úgy ahogy van egy nettó agyrém, aki kitalálta az nem volt normális. A mostani Corollában is szinte csak baromságokat jelez.

[ Szerkesztve ]

Reggae ‘till I die ... iPhone 13 mini, MacBook Air M1, Homepod (sztereó)

(#4) nylontacsko válasza domerator (#3) üzenetére


nylontacsko
senior tag

Amennyiben, egy 15lit. benzin motorral lenne szerelve, egy szó lenne rá igaz: gagyi :DDD

"A tett halála az okoskodás" /Az ember tragédiája/

(#5) Zsolt73


Zsolt73
csendes tag

Ha a villanyosok zsákutcába jutnak, dízelek lesznek tesztelve? :C

(#6) Jack Hunter válasza nylontacsko (#4) üzenetére


Jack Hunter
csendes tag
LOGOUT blog

szerintem ha 15 literes motor lenne benne akkor az nem gagyi, hanem dragster lenne... :DDD :DDD :DDD

(#7) nylontacsko válasza Jack Hunter (#6) üzenetére


nylontacsko
senior tag

Jogos :DDD
1,5lit helyesen

"A tett halála az okoskodás" /Az ember tragédiája/

(#8) Ezekiell válasza Zsolt73 (#5) üzenetére


Ezekiell
veterán

És ha a mobiltelefonok helyett agyimplantok lesznek, akkor majd agyimplantok lesznek tesztelve.

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#9) Jack Hunter


Jack Hunter
csendes tag
LOGOUT blog

Jók ezek a villanyautós, modern autós tesztek. Erősebbé teszik az érzést, hogy milyen nagyszerű a húszéves szocskám, ami nem bimbammol semmiért, nem kell bele radar, szenzor, kamera, mert az ablakokon még rendesen ki lehet látni, nem csak jelképesen vannak jelen. Nem kapja ki a kezemből a kormányt a hidrós szervó sem, ugyanakkor tökéletesen érződik rajta, hová megy az autó. Ugyanúgy van benne két zónás klíma, ülésfűtés, és 600 kilométert elmegy egy töltéssel, ami max öt percig tart, és nem kell applikációval, töltőoszloppal szívni. Értékelem a fejlődést, látom is, csak nem értem, hogy ez miért fejlődés. :D

(#10) Napfénysüti

Érdekes egy autó, azért lenne még mit csiszolnia az MG-nek.
Nekem formára mondjuk nagyon nem jön be, mikor megláttam a cikkben az első képeket az ugrott be hogy te jó ég, megint egy elcseszett formájú elektromos autó. Erre a második oldalon olvasom hogy Bognak meg tetszik. :D
De hát ízlések és pofonok. :R

Més que un club!

(#11) gcsaba70


gcsaba70
csendes tag

Kár itt MG-zni. Ez egy SAIC. Ami a GM-től a VW-től kiokosodva ilyen borzalmakat kíván letolni az európai autóvásárlók torkán. Többek között a magyar autós újságírók lelkes közreműködésével.
Arra a kérdésre még sosem láttam a választ, hogy ha a külföldi gyártóknak kínai partner kellett az ottani kereskedéshez, akkor ezek mit keresnek most itt?

(#12) adamssss


adamssss
veterán

A sávtartás borzasztó. Egyrészt állandóan pöckölgeti a kormányt, másrészt pedig bár a kijelző mondjuk azt mutatja, hogy pontosan látja a sáv mindkét szélét, simán visszarántott úgy középről, hogy utána bevitt volna az árokba. Egy örökös birkózás a vezetés ilyenkor, amit még meg lehet fejelni azzal is, hogy ha szeretnénk, akkor az előttünk haladó mozgását is figyelembe veszi. Hát inkább ne vegye, mert úgy vág át kanyarokat, hogy a sofőr csak pislog. És akkor akkor még ott a táblafelismerés. Nem tudom, hogy hol van ehhez a kamera, de a környék összes tábláját felismeri, minden lehajtó után villogtatja a 30-at, 40-et akár kilométereken keresztül is, a városhatár táblákról fogalma nincs, az útkereszteződés feloldó hatályáról szintén nem értesítették, van ilyen opció a menüben, hogy a táblák alapján válassza meg a tempomat sebességmaximumát, hát az körülbelül az öngyilkosság kategóriája.

Ha ez egy autó teszt ahol az alany egy autó aminek a legfontosabb tulajdonsága, hogy biztonságban eljuttasson a-ból b-be, akkor ez így mi? Hol van egy ilyen autónak ennyi pénzért létjogosultsága? Tök mind1, hogy ez elektromos, dízel, vagy benzines ez így 2024-ben ultra gáz.

[ Szerkesztve ]

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#13) Bog válasza adamssss (#12) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Bocs, annyit felhoznék a cucc mentségére, hogy egyelőre még nincs olyan opció, hogy a tempomat a táblákat figyelembe vegye, ezt előbb írtam le, mint ahogyan áttúrtam volna a menüt, mert gyors átszaladásnál a funkció mellé rakott ikon ezt sugallta. Ettől még szerintem is gáz.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#14) Bog válasza gcsaba70 (#11) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Pont chateltem egy kínai kontaktommal (bringás cégtől), mondtam neki, hogy most vittem vissza egy SAIC-ot tesztről. Azt kérdezte, hogy az mi. Írtam, hogy SAIC = MG, így már egyből tudta :D

Btw olvastam más teszteket is, de szerintem én álltam bele itten a leginkább abba, hogy a vezetéstámogatási rendszer retek.

[ Szerkesztve ]

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#15) adamssss válasza Bog (#13) üzenetére


adamssss
veterán

Az a baj, hogy hiába jó amúgy a vezetési élmény ha ezeket az alap dolgokat nem tudja. Egy hosszú pályázós úton én ma már nem nyúlok a pedálokhoz és a kormányhoz pedig csak egy mezei Corollám van ami pont ugyanennyibe kerül. Az ülésfűtés meg a tolatókamera hiánya előtt megint csak értelmetlenül állok... :F

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#16) Bog válasza adamssss (#15) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Hidd el, én is erre készültem az ID.7 után. Vagy az iX után, amivel az Adriára mentünk. Olyan bazi kellemes volt ilyen téren mindkettő. Ez meg egy örök harc az elektronikával.

Most ott tartunk, mint a telefonoknál 10 éve. Van egy valagnyi kínai gyártó (Nio, BYD, SAIC, Dongfeng, Xiaomi), lesznek olyanok, akik megrekednek a B-vonalnál (mint egy Ulefone), meg lesznek olyanok, amik a párt és az állam kirakatcégeként költenek majd IT-ra is, aztán mondjuk a BYD lesz az autóipar Huawei-je.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#17) kcsa


kcsa
veterán

Annyira hihetetlen volt eddig is a hurráoptimizmus az autós média részéről, de hiába a nagynevű tesztelők, az ilyenek mindennapi jellegű tesztek valahogy rendre kimaradnak, pedig nyilván használósnak kapják ők is az autókat.

Persze, kényelmes, nagyot gyorsul, de a többi mindennapos használatot befolyásoló probléma?

Mint az mk1 ceednél anno: ujjongás,boldogság, tényleg jó autó, én is szerettem. De digitklíma hideg motorral is próbált fűteni, addig okádta magas ventilátor fordulatszámon a kinti hideget amíg be nem melegedett. Ezt addig senki nem próbálta ki?

(#18) Qtya123 válasza adamssss (#12) üzenetére


Qtya123
őstag

Én az előtt álltam értetlenül, hogy mikor kitalálták az EU-ban, a kötelező táblafelismerőt, akkor az volt a terv, hogy mindezt úgy, hogy a vezetőnek ne is legyen lehetősége felülbírálni azt a sebességet, amelyet az autó egy tábláról érzékel.
És ezt külön el kellett magyarázni a törvényhozóknak, hogy ez így nem lesz ám jó, és rohadt balesetveszélyes.....

Nekem az a fura, hogy az utóbbi időben teljes csapongás megy az autók fejlesztésében. Lást pl a legyen minden érintőképernyőről vezérelt dolgot, ami most átcsapott abba, hogy nem kaphat majd 5*-ot az Euro NCAP teszten, ha nincsenek bizonyos fizikai gombok.
Vagy pl ez is, ami a teszteb szereplő autóban van, hogy küzdeni kell a vezetéstámogatókkal, mert hülyeségeket csinál. Nem az a baj, hogy hülyeségeket csinál, hanem az, hogy ebben az állapotában forgalomban van.
Kicsit olyan ez, mintha az ABS-t vagy a szervo kormányt úgy dobták volna anno piacra, hogy hol működik-hol nem, aztán majd később tökéletesre fejlesztjük az újabb típusokban, de a félig működőek is nyugodtan közlekedhetnek.

(#19) HThomas


HThomas
senior tag
LOGOUT blog

Az igénytelenül középre tapasztott tablet után továbbléptek, és már két igénytelenül lebegő tablet van a kocsiban. Hááát.

13-ért nincs ülésfűtés, az fájdalmas... a kamera még hagyján, legalább a hátsó radar van, de akkor már egy elsőt is bepakolhattak volna. Tényleg kár, hogy ide hozzák a "Luxury" kivitelt, ez így nagyon fapad.

Egyébként ilyen árban nem kínai fronton mi a kínálat? Lehet egyáltalán bármit kapni?

(#20) HThomas válasza domerator (#3) üzenetére


HThomas
senior tag
LOGOUT blog

A Ceedben menüből lehet állítani, hogy a sávelhagyás figyelmeztető aktívan beleszóljon, vagy csak jelezzen. És ezt a beállítást kivételesen meg is jegyzi. Az aktív sávtartó valóban kormányoz helyetted, viszont az meg minden esetben gombbal kell bekapcsolni.

(#21) CriticalHit


CriticalHit
őstag

Az árverseny működik. Jobb, mint a VW ID3 és az ID4, 4-6M a-l olcsóbban. A fapados, gyenge belső minőség és az értelmes felszereltség hiányának kiküszöbölés után kiváló vétel lehet, főleg ha végre magán személyek is pályázhatnak a vállalkozók számára jelenleg elérhető 3-4M-os állami támogatásra.

Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.

(#22) Ezekiell válasza CriticalHit (#21) üzenetére


Ezekiell
veterán

értelmes felszereltség hiányának kiküszöbölés után

Na itt a bibi, hogy ez nem látszik, hogy megtörténne.

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#23) mad823 válasza Jack Hunter (#9) üzenetére


mad823
őstag

Csak aztán eljuthatsz majd fejben arra a szintre, hogy a húszéves autód hidegindítva az első két kilométeren 20 litert eszik, mindent IS kiokád magából hideg katalizátorral, mindeközben szétkopja magát. Meg aztán amikor te a piros lámpához érkezve hővé, fékbetét- és vasporrá alakítod a mozgási energiádat, addig ezek a nagyját visszatáplálják. És amíg te váltogatsz a dugóban, készíted elő a kuplungcserét, addig ezek finoman araszolnak.
A helyzet az, hogy nincs olyan városi közlekedési szituáció, amikor egy belső égésű a közelébe érne egy villanyosnak. Persze most nem a konkrét tesztautóra gondolok, hanem úgy általánosságban.
De az is egy valós érv, hogy te minden nap 600km-et autózol, arra valóban szuboptimális ma még egy villany...

[ Szerkesztve ]

(#24) adamssss válasza Qtya123 (#18) üzenetére


adamssss
veterán

Hát igen. Az EU-ban vannak ám jó ötletek. Szárnyal is az EU-s ipar külön húzóágazat a versenyképessége miatt az e-autó...

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#25) CriticalHit válasza HThomas (#19) üzenetére


CriticalHit
őstag

Kia -e-soul ami még vállalható vagy a Dacia Spring, ami viszont kevésbé.
Skoda EpiQ és Renault 5 lesz talán ezen az árszínvonalon, átgondoltabban és jobb minőségben.

Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.

(#26) venesia


venesia
csendes tag

Szerintem a nem a táblafelismerő rendszerrel van a baj, hanem a feloldó táblák hiányával (Magyarországon a táblákon spórolnak...) Saját tapasztalat: pl. Ausztriában tökéletesen működik ez a rendszer, mivel ott mindenhol kiteszik a korlátozást oldó táblát függetlenül a kereszteződéstől és egyebektől...)

(#27) Jack Hunter válasza mad823 (#23) üzenetére


Jack Hunter
csendes tag
LOGOUT blog

Nem feltétlenül fekete fehér a dolog. Teljesen igazad van abban, amit leírtál. Kompromisszumos, kényelmetlen, környezetszennyező a belső égésű. De egy előnye van: tartós. Nem tudok jelenleg olyan villanyautót, ami kibír 300 ezer kilométert/ 20 évet úgy, hogy hozza legalább a gyári hatótávja 3/4-ét. Az otto motorok persze jobban karbantartásigényesek, ellentétben a villanyosokkal. Viszont ha a villanyosban elpusztul az akku, vagy élhetetlenné degradálódik, akkor az kb gazdasági totálkár. Főleg az olyan típusok, amikben teherviselő elem az akksi.
Nem feltétlenül jó egyik sem, de városba, külvárosba tök jó alternatíva lenne az elektromos, cserélhető akkus jármű. Sajnos egyelőre ez még ritka. Így az esetek 90 % ban feleslegesen hordozzuk magunkkal a böszme nagy, sárnehéz akksit, aminek a felét sem használjuk ki. Cserébe legalább tovább tart feltölteni, és sokkal nehezebb, drágább újrahasznosítani. A belső égésűnek sem kellene elengedni a kezét,lehetne hosszabb távokra, autópályán használni, ahol az egyenletes sebesség miatt jóval kedvezőbb az üzemeltetése. Jól megférne egymás mellett a két technika, csak értelmesen kellene használni, arra amire való.

(#28) gcsaba70 válasza adamssss (#24) üzenetére


gcsaba70
csendes tag

Egy teljes hibrid Toyota tudja ezeket a fícsöröket, amiket írsz. Viszont nem kell hozzé 2 - 2,5 tonna nyersanyag.

(#29) .Szaki. válasza Jack Hunter (#27) üzenetére


.Szaki.
addikt

Mondjuk erre a célra optimálisak az öntöltő hybridek. Városban a megtett út 80-85%-át tisztán elektromosan tudja hozni, fogyasztása minimális (~3,7-4,5l), és a Budapest táblát is el lehet hagyni vele, ahol szintén nem ugrik meg jelentősen a fogyasztás (5-6l), a hatótáv pedig 7-800km.

Egy ideje bizonyít már a technológia, egyelőre szerintem még ezek a valós alternatívák 2024-ben. Nem tartom lehetetlennek, hogy az elektromos autózás mindenkinek alternatíva lehet idővel, de az még nagyon nem most van. Ezzel nem vitatom azt, hogy valakinek már most is tökéletes, de szerintem ez még jócskán nem a többség.

Az pedig továbbra is kérdés, hogy ha 2035-től tényleg már csak elektromos autókat lehet forgalomba helyezni az EU-n belül, akkor azt a brutális energiamennyiséget honnan a francból fogják előállítani, mert szerintem fognak felvetődni kérdések, és akkor a töltőhálózatról még szót sem ejtettünk.

(#30) csongi


csongi
veterán

A vezetés támogató rendszer itt is, vezetési figyelem elterelő.
Jó lenne ezeket a kényszer kinlódásokat kihagyni és mehet az önvezető.
Kizárt hogy 17 utáni járművet vegyek. Ki akarom bekkelni ez az átmeneti időszkot vhogy.

(#31) ncc1701 válasza Jack Hunter (#9) üzenetére


ncc1701
veterán

Ugyanez. Kombi, 2011-es opel insignia, köszönöm, formára gyönyörű számomra, funkcionalitása maximálisan megfelel, sok a hely benne, kényelmes, jól megy. Extra, h nincs benne semmiféle radaros, önvezető vacak, de még egérmozi sem, helyette mindenre van gomb, nem kell menükben kotorászni. Mai napig nem érzek rá ingerenciát, h lecseréljem. Mert nincs mire. Suv nem kell, kombit egyre kevésbé gyártanak.

(#32) domerator válasza HThomas (#20) üzenetére


domerator
veterán

Átnéztem benne mindent hidd el. Minden alkalommal visszakapcsolta magát az aktív sávtartó és beleszólt. Az egy dolog, hogy pár nap után megtaláltuk a külön gombot a kikapcsolására(!!!) a váltó előtt(!!!), de egyrészt az is jelent valamit, hogy külön gombja van kikapcsolni (vagyis ők is érzik a xarszagot), másrészt józan ésszel képtelenség elfogadni azt, hogy egy aktív rendszer belenyúl a kormányzásba az én akaratom ellenére.

Reggae ‘till I die ... iPhone 13 mini, MacBook Air M1, Homepod (sztereó)

(#33) ncc1701 válasza mad823 (#23) üzenetére


ncc1701
veterán

Dízel automatám van, az is finoman araszol. A fogyasztás, kopás nem érdekel, ki tudom fizetni. Füstre ott a dpf, katalizátor.
A villanyt sem a mókusok gereblyézik össze, hanem nagyrészt gáz-szén erőművek adják.

(#34) mad823 válasza Jack Hunter (#27) üzenetére


mad823
őstag

Abban egyetértek, hogy logikátlannak tűnik egy másfél-kéttonnás autóval cipelni a 80 kilós testünket. Azonban jelenleg az akksi technika itt tart. Az is tény, hogy nem lehet végtelen sokszor újratölteni egy akksit, de igencsak fejlődnek az akku technológiák, rohamos a javulás újratölthetőség szempontjából. Én nem mernék ma tippelni arra, hogy ténylegesen hány töltést vagy kilométert tud egy akksi. Ami nagyon nem mindegy, hogy hogyan töltöd. Pont emiatt van viszont ma még létjogosultsága a nagyobb akksinak városban is, hiszen ha mondjuk egy kis akksit heti kétszer kell töltened, egy nagyot meg kéthetente, akkor nyilvánvaló, hogy melyik fogja tovább bírni hosszútávon.

(#35) mad823 válasza ncc1701 (#33) üzenetére


mad823
őstag

Köszönöm a leszarom hozzáállást mindenki nevében.

(#36) ncc1701 válasza mad823 (#35) üzenetére


ncc1701
veterán

Szokj hozzá. Kifejezetten védem a környezetet amúgy, de ha menni kell, menni kell. Nem a 2.5 tonnás villany suvok fogják megmenteni a világot. Azt kellene megoldani, h az átlag embernek be se kelljen mennie a városba. Innentől hót mindegy, h mivel nem menne be.

(#37) HThomas válasza domerator (#32) üzenetére


HThomas
senior tag
LOGOUT blog

A váltó előtt? Nálam nem ott van, fura, lehet a facelift óta hangoltak rajta, mert rájöttek, hogy gáz... nekem a mostaniban nem így működik...

(#38) beef


beef
őstag

Azt nem értem, hogy ilyen életveszélyes támogató rendszerek, hogy kerülhetnek egyáltalán forgalomba?
Ezeknek 99.9% biztonsággal kellene üzemelniük, ami ezt nem tudja, azt tiltani.

(#39) beccyboy


beccyboy
aktív tag

Én egy hónapja használok ilyen autót. Eddig a legfélelmetesebb az volt, mikor balra kanyarodásnál álltam a felezővonalnál és a szembe sávban elhaladó autót úgy érzékelte, hogy nekem fog jönni, mivel már egy picit szögben álltam és befékezett magától, hogy ne ütközzünk. Csipogott, villogott, nem engedett indulni, pedig jött a következő autó. Én meg álltam, félig keresztben és azon gondolkodtam, ebből mi lesz. Szerencsére kikerültek és pár másodperc múlva engedett tovább.
Egyébként a sávtartó a középső kijelzőn lehúzható gyors elérésből kikapcsolható, szóval itt is érezték, hogy ezt az opciót meg kell adni.
De az is zavaró pl, hogy ha beülök és túl gyorsan tekerem el a menetirány választót, akkor berakja magát üresbe és nem veszi be egyik irányt sem. Ilyenkor vissza P-be, fékről lelépni, és próbálni újra.
Az ülésfűtés hiányát át lehet hidalni az appal, amivel távolról elő lehet melegíteni, de az sokat vesz ki az akkuból és általában harmadik, negyedik próbálkozás utn sikerül az autóhoz kapcsolódni.
Összességében jó autó lenne, de én is bétatesztelőnek érzem magam néha a azoftver miatt.

Caffeine addict.

(#40) Bog válasza beccyboy (#39) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Fű, ha ez velem történik, akkor itt elég csúnya szavak lettek volna ebben a tesztben :D

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#41) ncc1701 válasza beccyboy (#39) üzenetére


ncc1701
veterán

Ott hirdettem volna meg helyben, sz*pjon vele más. Ipari, élet, és balesetveszélyes hulladék.

(#42) Qtya123 válasza beccyboy (#39) üzenetére


Qtya123
őstag

Sok új termék úgy van a piacon, hogy kvázi bétateszter a felhasználó és majd jönnek a javítások.

Sajnos közlekedés terén is eljutottunk ide és úgy látszik a törvényhozók fejében senki nem tesz rendet, hogy ez nem oké.
Én attól kapok néha szívinfarktust, amikor nagy nyugalomban megyek, erre rámordít a gépezet hirtelen, mert pl egy hosszabb fekete kátránycsíkról azt hiszi, hogy záróvonal és átmentem rajta.

(#43) adamssss válasza beccyboy (#39) üzenetére


adamssss
veterán

Te ezt vetted vagy kaptad? Mondjuk arra is kíváncsi lennék ha kaptad akkor ki vette? :D

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#44) Ear001 válasza Bog (#14) üzenetére


Ear001
addikt

Pedig nagyjából minden tesztben van róla szó, hogy az MG-ben meg a BYD-ben is sokkal jobb a hardver, mint a szoftver, azt rögtön redukálni kell, ki kell kapcsolni mindent, egyedül a vészfékezés rásegítést kell meghagyni.

Amúgy minden 2024-es autó kötelezően csipog és karattyol, nem csak a kínaiak.

(#45) .Szaki. válasza adamssss (#43) üzenetére


.Szaki.
addikt

Én ezért nem hiszek abban, amit sokan elkezdtek vizionálni, hogy a jövőben az autókat is majd kvázi webáruházakban fogják megrendelni. Egy üléspróba, sőt még egy tesztvezetés sem tud mindenre választ adni és a kellemetlen dolgok csak hosszabb távon derülnek ki.

Az ember megnézi élőben, eldönti, hogy tényleg olyan szép-e, mint a sajtófotókon, vagy valójában csúnya. Ha szépnek tartja beül, kiderül magára tudja-e megfelelően állítani az ülést, a kormány pozicionálása megfelelő-e, kézre állnak-e a dolgok, jó minőségű-e a beltér. Ha pedig ezeken is átment az autó, akkor érdemes elvinni egy tesztvezetésre.

Na. ... Ha ezek megvannak, még akkor sem 100%, hogy elégedett lesz az autóval, mert nagyon sok minden csak később derül ki. Pl amiket beccyboy leírt, ezek jóeséllyel tényleg hosszútávon derülnek ki, mondjuk 1-2 hét eltelte után, nem pedig egy 10 perces tesztvezetés során.

Ezt az MG-t is tolják úton útfélen, hogy milyen remek és kedvező árú elektromos autó, de valahogy mindig kiderül, hogy elég komoly gondok vannak ezekkel a cuccokkal.

(#46) HThomas válasza Ear001 (#44) üzenetére


HThomas
senior tag
LOGOUT blog

Amúgy minden 2024-es autó kötelezően csipog és karattyol, nem csak a kínaiak.

Azért ez ebben a formában nem teljesen igaz, vannak gyártók, akik megugorják a lécet és csak akkor csipog az autó, ha valóban szükség van rá.

#45 .Szaki: a webshop akkor lehet jó, ha már tudod mit akarsz venni... kipróbáltad a szomszédét, bérelted, az előző modelévről váltasz, akármi.

(#47) Reggie0


Reggie0
félisten

Szokasos kinai minoseg es a vegen ismet beigazolodik az osi mondas: olcso husnak hig a leve.

(#48) doooo


doooo
veterán

Valahol pozitív, hogy nem tudnak nagyot gurítani ezekkel.

(#49) HThomas


HThomas
senior tag
LOGOUT blog

Én amúgy egyszer ültem kínai autóban, Chery Tiggo 7, utazgattunk vele 3 napot... általában a kocsi nem volt rossz, viszont annak az volt a heppje, hogy ha előttem vagy mögöttem közel volt valaki és fékeztem, akkor felkapcsolta a vészvillogót. A baj csak az volt, hogy a sűrű városi forgalomban folyton villogott, egy idő után már totál hülyének éreztem magam :) Gondolom valami ráfutásos balesetet megelőző segéd lehetett, de sehogy sem sikerült kikapcsolni.

(#50) Napfénysüti válasza Qtya123 (#42) üzenetére

Csak éppen ez egy autónál életveszélyes lehet. :(

Més que un club!

Útvonal

Fórumok  »  Autó+mobil  »  MG4 menetpróba
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.