PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [hcl:] Gúgli pikszel hat
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:30:42
LOGOUT.hu
Hozzászólások
chosa91
aktív tag
TL;DR story
November vége felé történt velem egy nem igazán pozitív történés.
Feltörték a fiókom és vásároltak a fiókomhoz társított MasterCard kártyával. Szerencsémre csak PS Store-on belül (FIFA 16 pontokat vettek, de nekem nincs is FIFA 16-om), viszont én ebből egyből arra következtettem, hogy ez csak egy teszt lehetett, hogy valid-e a kártya. Mindez történt egy pénteki napon délelőtt ~10 óra tájékán.
Egyből a belogoltam és kártya eltávolítása, jelszó változtatás. Ezt követően a bankba siettem letilttatni a kártyám, valamint megtenni a "kárbejelentőt". A bankban az ügyintéző készséges volt és segítőkész. Mint egy 3/4 óra alatt le is lett papírozva minden (letiltás, új kártya igénylés, kárbejelentő).
Ezután ide a fórumra fordultam kérdeztem, hogy ilyen esetben milyen illetőségeknek írjak PS háza tájékán. Az angol supporthoz irányítottatok. Levelezésbe kezdtünk (ami igen lassan ment, 1-1 heteket kellett várnom a válaszokra). Ez eltartott január elejéig, amikor is azt az instrukciót kaptam, hogy a helyi supporttal vegyem fel a kapcsolatot.
Az előzményekkel együtt fel is kerestem a magyar ps supportot itt először azt a választ kaptam, hogy várjak.
Ez a "várakozás" közel 2 hétbe telt, míg a (mint később kiderült az angol) központ válaszol nekik és ők írnak nekem az eredménye pedig tömören annyi volt, hogy megoldható és visszautalják a kártyámra.
Mindeközben a bank visszautalta az említett kár összegét (~23k huf) az incidenst követő 2. héten.
(Itt áttérnék kérdezz - felelek-re mert hosszú lenne)
VÁ: "de az el lett távolítva a fiókinformációk közül".
RE ~1 hét után ismét: nem gond, mert az adatbázisban ettől függetlenül még benne van.
VÁ: "mint korábbi levelemben említettem, nem csak eltávolítva lett onnan, hanem le is lett maga a kártya tilttatva"
RE: szíves türelmét kérjük a központ válaszáig
RE: megérkezett a központ válasza (legutóbbi levelemet követő 2 hétre rá), attól hogy le van tiltva a kártyája még fogadhat rá.
Szumma szummárum a support nagyon lassú mindkét oldalon (EN - HU), nyögvenyelős és nem kellőképp részletes. A pénzt visszakaptam, duplán is (?!).
Konklúzió:
Használjatok webkártyát és ne tartsatok rajta egyszerre sok pénzt.
Online is le lehet tiltani a kártyát (ez még gyorsabb mód tud lenni).
Érdemi infót én ezentúl nem tárolok a PS fiókomhoz csatolva.
"Find something boring, and make it funny!"
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!