Hirdetés

2024. május 24., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 4 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:30:42

LOGOUT.hu

PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!

Aktuális:

Kölcsönjáték nyilvántartó

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#76762) chosa91


chosa91
aktív tag

TL;DR story

November vége felé történt velem egy nem igazán pozitív történés.

Feltörték a fiókom és vásároltak a fiókomhoz társított MasterCard kártyával. Szerencsémre csak PS Store-on belül (FIFA 16 pontokat vettek, de nekem nincs is FIFA 16-om), viszont én ebből egyből arra következtettem, hogy ez csak egy teszt lehetett, hogy valid-e a kártya. Mindez történt egy pénteki napon délelőtt ~10 óra tájékán.
Egyből a belogoltam és kártya eltávolítása, jelszó változtatás. Ezt követően a bankba siettem letilttatni a kártyám, valamint megtenni a "kárbejelentőt". A bankban az ügyintéző készséges volt és segítőkész. Mint egy 3/4 óra alatt le is lett papírozva minden (letiltás, új kártya igénylés, kárbejelentő).

Ezután ide a fórumra fordultam kérdeztem, hogy ilyen esetben milyen illetőségeknek írjak PS háza tájékán. Az angol supporthoz irányítottatok. Levelezésbe kezdtünk (ami igen lassan ment, 1-1 heteket kellett várnom a válaszokra). Ez eltartott január elejéig, amikor is azt az instrukciót kaptam, hogy a helyi supporttal vegyem fel a kapcsolatot.

Az előzményekkel együtt fel is kerestem a magyar ps supportot itt először azt a választ kaptam, hogy várjak.
Ez a "várakozás" közel 2 hétbe telt, míg a (mint később kiderült az angol) központ válaszol nekik és ők írnak nekem az eredménye pedig tömören annyi volt, hogy megoldható és visszautalják a kártyámra.
Mindeközben a bank visszautalta az említett kár összegét (~23k huf) az incidenst követő 2. héten.

(Itt áttérnék kérdezz - felelek-re mert hosszú lenne)
VÁ: "de az el lett távolítva a fiókinformációk közül".
RE ~1 hét után ismét: nem gond, mert az adatbázisban ettől függetlenül még benne van.
VÁ: "mint korábbi levelemben említettem, nem csak eltávolítva lett onnan, hanem le is lett maga a kártya tilttatva"
RE: szíves türelmét kérjük a központ válaszáig
RE: megérkezett a központ válasza (legutóbbi levelemet követő 2 hétre rá), attól hogy le van tiltva a kártyája még fogadhat rá.

Szumma szummárum a support nagyon lassú mindkét oldalon (EN - HU), nyögvenyelős és nem kellőképp részletes. A pénzt visszakaptam, duplán is (?!).

Konklúzió:
Használjatok webkártyát és ne tartsatok rajta egyszerre sok pénzt.
Online is le lehet tiltani a kártyát (ez még gyorsabb mód tud lenni).
Érdemi infót én ezentúl nem tárolok a PS fiókomhoz csatolva.

"Find something boring, and make it funny!"

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 4 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.