PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:30:42
LOGOUT.hu
Hozzászólások
ldave
félisten
Múltkor kérdezted a Bard's Tale IV-et. Nemrég elkezdtem, 6-7 órám lehet benne eddig, első komolyabb dungeonban vagyok. Kezdjük a rosszal, ez a játék technikailag nagyon gyenge. Unreal 4 van alatta, ha minden igaz, de a fejlesztők nem igazán voltak a helyzet magaslatán a konzol változat készítésekor. Akad itt minden, alacsony fps, vibráló árnyékok, textúrák, furcsa effektek... Az interface sem a legjobban megoldott, pl a térképet nem lehet egy gombnyomásra előhozni, ami egy dungeon crawler esetében kicsit problémás. Egyszer be is ragadtam a menüben, nem tudtam kilépni, újra kellett indítani a játékot. A negatívum egyelőre ennyi.
Maga a játékmenet nekem nagyon bejön. Az elején egy karakterrel kezdünk (én megtartottam az alapértelmezett bárdot, de lehet lehet egyedi hőst is készíteni), de hamar bővül majd a csapat. Szokásos kasztok vannak, harcos, tolvaj, varázsló és bárd. Mindnek van pár egyedi specializációja, szóval lehet előre tervezgetni a képességeket. A harc körökre osztott, a mi csapatunk és az ellenfelek egy 2x4-es négyzetrácson helyezkednek el, mozogni csak a saját térfelünkön tudunk, a legtöbb támadás az ellőttünk lévő mezőkre hat csak. Szóval nem csak a képességekre, de a helyezkedésre is figyelni kell, jó kis taktikai elemet visz így bele.
A fejtörők nagyon jók, van ahol logikai feladványt kell megoldani, van hogy színekre kell mondjuk figyelni, vagy nyelvi szójáték (angolul) áll az utunkba. Ez simán az egyik erőssége a játéknak. A másik erőssége a zene. Folyton szól valami melódia, városokban énekelnek az npc-k.
Majd még később írok róla, az első helyszín látványügyileg nem valami kellemes, ilyen szempontból nem indul erősen, de talán ha kijutok innen ez megváltozik. Mármint nem csúnya, csak nem látványos, izgalmas (föld alatti romváros).
[ Szerkesztve ]
A Slime draws near! Command?