Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 4 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:30:42

LOGOUT.hu

PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!

Aktuális:

Kölcsönjáték nyilvántartó

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#268801) ldave válasza tboy93 (#268797) üzenetére


ldave
félisten

Ilyenkor mindig az merül bennem, hogy vegyünk egy képzeletbeli játékot, ahol egy sima végigjátszás során mondjuk összeszedsz 10 fabatkát és ezzel lepörög a credits. Van egy trófea, hogy szedj össze 20-at, de a játékban amúgy 50 van elrejtve. Ilyenkor a PS játékos megáll 20-nál, mert annyi kell a trófeához. A nintendós pedig összeszedi mind az 50-et, mert hát azzal lesz tényleg 100% :P

A Slime draws near! Command?

(#268802) Bad Pritt válasza RangerFox (#268800) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Játékpszichológiai szempontból pedig az előrehaladás érzete, és annak jutalmazása szintén jó érzéssel tölti el az embert.

Csak ez egy fals érzet, mert nem haladsz előre, már kész vagy. Pont ez a baj, hogy a cél nélküli szórakozásnak adott célt az ilyen típusú achievement és ezzel kondicionálta a játékost arra, hogy folytassa azt, aminek már igazából nincs értelme a játék szempontjából.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#268803) csab2 válasza kovsol (#268763) üzenetére


csab2
veterán

Akkor a PS4-et készenléti módban kell hagynom, és akárhonnan rá tudok csatlakozni az iPhone-nal.
Na, ezt ki fogom próbálni.

Köszi!

Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim

(#268804) F-ECT$ válasza KD6-3.7 (#268799) üzenetére


F-ECT$
titán

Összetett a dolog, mint ahogy az is összetett, hogy ki miért játszik. Van aki csak simán ki akar kapcsolódni, más meg a kihívást keresi.

Én akkor szoktam rámenni a platinára, ha maga a játék tetszik, és bár véget ért a fő szál, még lenne kedvem játszani, és így legalább nem cél nélkül bolyongok.

Érdekes kérdés, hogy egy olyan játékban, aminél nem fognak belőled több pénzt kisajtolni azzal, hogy többet játszol, miért is érdeke a fejlesztőknek olyan acsikat betenni, ami több 10 órával megemeli a játékidőt, és igazán nagy kihívás sincs bennük. Erre így hirtelen semmi ésszerű magyarázatom nincs, de talán az van mögötte, hogy ha meglesz a platina, azt nagy személyes sikernek érzed majd, és ezt kapcsolod az adott fejlesztő stúdióhoz, így nagyobb eséllyel veszed majd meg a következő játékát, míg ha kisebb erőfeszítéssel lehetne csak platinázni, akkor a "katarzis" is kisebb lenne.

Az olyan acsikat szeretem én is, amik rávezetnek arra, hogy többféle módon is lehet játszani a játékkal, esetleg felvillantanak mellékszálákat vagy többféle befejezést.

De ha viszonylag alaposan végigjárva a helyszíneket az end credits után azt látom, hogy 27%-on állok, az inkább elriaszt a további próbálkozástól.

Dive ever, work never.

(#268805) F-ECT$ válasza ldave (#268801) üzenetére


F-ECT$
titán

Ez is érdekes aspektus, pl Days Gone-ban az összegyűjthető tárgyakból elég volt 75% a platinához, nem is kerestem meg mindet, viszont nem kellett minden hordát kiirtani, de arra meg rámentem, mert jó érzés volt darálni őket. (Csak az alapanyag farmolás ne kellett volna hozzá.)

A Nintendo-s példa helytálló, szoktam hallgatni a Checkpointot, és Stökinek néhány részenként előjön, hogy hiányzik neki 2 csillag valami Marios játékból, és ez elég mély sebet ejtett a lelkén :)

[ Szerkesztve ]

Dive ever, work never.

(#268806) Lackooo84 válasza F-ECT$ (#268805) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Én a trófeákból a nehézségi szintért járókat szeretem a legjobban, viszont a felesleges grindeket, ill. millió órát, kill, meccset, stb kérőket gyűlölöm.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#268807) F-ECT$ válasza Lackooo84 (#268806) üzenetére


F-ECT$
titán

A nehézségi szintes néha olyan, hogy nem is tudod egyből kiválasztani a legnehezebb fokozatot, de a platinához meg az kell -> minimum 2 végigjátszás. Kb 1 kezemen meg tudom számolni, hogy hány játékot játszottam egynél többször végig, és azokat is kb évekkel később csak. (Pl kijött a folytatás és fel akartam eleveníteni a sztorit.) Szóval ha ilyet látok, akkor az nekem pl egyből bukós.
De tény, hogy ilyen esetben legalább olyanért kapsz trófeát, amit nehéz megcsinálni, és nem olyanért, amihez csak seggelni kell több 10 órát.

Dive ever, work never.

(#268808) Bogyi007 válasza Mauzes (#268785) üzenetére


Bogyi007
veterán

Nekem meg a Spiderman az első "igazi" platinám. Előtte a Ps3-as Move os Wonderbook volt az, de azt nem én játszottam le hanem kissógim.

És abszolute nem éreztem nyűgnek vagy erőltetettnek, imádtam a játék minden menetét. Mondjuk nem hátrány, hogy imádom a Marvel világát s Pókit külön is.

Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

(#268809) RangerFox válasza Bad Pritt (#268802) üzenetére


RangerFox
Topikgazda

Igaz, de miért baj az, ha a készítők azt szeretnék elérni, hogy több időt töltsenek el az emberek a játékaikkal? :)

(#268810) WhiteWalker válasza Bogyi007 (#268808) üzenetére


WhiteWalker
nagyúr

A Spiderman platina az elég very easy a platinák közül :D. Ellenben el nem tudom képzelni , hogy lehet pl COD,PES, FIFA vagy Battlefield játékot platinázni .. :))

(#268811) ldave válasza RangerFox (#268809) üzenetére


ldave
félisten

A kérdés az hogy mivel szeretnék azt elérni? Betenni 1000 darab, a teljes térképen random szétszort, gyűjthető bizbaszt és trófeát kötni hozzá vagy készíteni pár jól megoldott mellékküldetést, aminek semmi köze a fősztorihoz, de kiegészíti a játék világát.

A Slime draws near! Command?

(#268812) RangerFox válasza ldave (#268811) üzenetére


RangerFox
Topikgazda

Why not both? :DDD

Amúgy van aki a játék világában akar elveszni és barangolni, nekik az ezerféle szétszórt bizbaz tökéletes.

[ Szerkesztve ]

(#268813) S e t h válasza RangerFox (#268809) üzenetére


S e t h
nagyúr

Mert ezt átveréssel érik el, adnak neked egy látszat célt, dobnak egy csalit, amit bekapsz és azt hiszed, hogy ez is a játék szerves része, pedig csak a készítők trükkje.

Nincs azzal gond, hogy van egy céljuk a játék készítőinek, de ezt probálnák meg inkább tartalmi oldalról megközelíteni, viszont ott tartunk hogy egyre játékidegenebb dolgokat implementálnak a játékokba, a gamer meg így érzi magát mintha megmászta volna a Mount Everestet, pedig csak a játékkal szinte össze nem egyeztethető dolgot csinált és plecsni maximum a monotonitás tűrése miatt járna.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#268814) ProEvoFan


ProEvoFan
nagyúr

Platinázás.Érdekes egy téma.PS4 éra alatt nagyon rámentem a trófeákra.PSN profilom.[link] Amit kiszemeltem játékot, egyből néztem a trófea guideokat.Mennyire nehéz, mennyi idő...stb.Végigjátszás után egyből rámentem a platinára.Legtöbb játéknál tényleg szórakoztató volt, (pl Ghost of Tsushima, Darksider Genesis, Death Stranding...stb) de voltak bosszantó, idegesítő trófeák is, volt amit félbe is hagytam. Mi késztetett erre?Ezt nehéz megmondani...kitolta a játék időt.Jobban a pénzemnél voltam, ha ténylegesen mindent megcsináltam benne.Jó volt látni a psnprofils oldalon az összerakott gyűjteményemet...a franc tudja mi motivált pontosan.Csináltam, mert tetszett.Talán ezért.
Ellenben...
Xbox Series X-el kezdem a nextgent.(PS5 előrendelésem több is van) Itt is vannak "acsik"....éééééés, kurvára nem érdekelnek. :D Pontosabban annyira nem, mint ahogy PS4en foglalkoztatott.Tényleg nem tudom megmondani az okát.Játszok a gamepassban lévő játékokkal, esnek ki az achievementek, mondom király...és ennyi.Nem érdekel.Talán a Forza Horizon 4 ahol kifogom maxolni az achievement pontokat.Talán...(már is visszaestem?) :DDD
Szóval érdekes.Kiváncsi leszek, ha nyáron(?) lesz már PS5 is itthon, akkor mennyire fog megmozgatni a platinázás.

[ Szerkesztve ]

(#268815) Bogyi007


Bogyi007
veterán

Nem tudom volt-e már...

36 éves korában elhunyt Mike Nash, a Horizon: Zero Dawn egyik vezető fejlesztője!

Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

(#268816) ldave válasza RangerFox (#268812) üzenetére


ldave
félisten

Persze, játszani és játszani hagyni :) Mindenki azzal játszik amivel akar és úgy, ahogy szeretne :R

[ Szerkesztve ]

A Slime draws near! Command?

(#268817) erahurka


erahurka
félisten

Én két platinámra vagyok csak igazán büszke: a Gran Turismo Sportra a sok, jó teljesítményt igénylő online trófea miatt (91 győzelem pl.), meg a GTA V-re PS3-on mert némelyik követelmény igazi ***** *** ******** ****** ** *********** **** ********** ****** **** volt.

(#268818) crue válasza S e t h (#268813) üzenetére


crue
őstag

A gondolatmeneteden tovább menve akkor egy antijátékos szempontjából az egész gaming átverés és látszat célt ad, mert végülis nem érsz el vele semmit.
Miért ne élvezhetné valaki az ezredik biszbasz összegyűjtését is? Egyébként nem játékban agyatlan monotonitás a plecsnik gyűjtése.

(#268819) Sanyi.mTs válasza KD6-3.7 (#268765) üzenetére


Sanyi.mTs
addikt

Days Gone-t meglepően könnyű volt platinázni. Játék vége után maradt még pár trófea, azok hamar megvoltak YT videó segítségével.

(#268820) RangerFox válasza S e t h (#268813) üzenetére


RangerFox
Topikgazda

Ez amúgy érdekes kérdéseket vet fel. Kinek mi a célja egy játékban? Nekem például elsősorban az, hogy a végére érjek a sztorinak, akkor tekintek egy játékot befejezettnek, ha legördült a credits. Valaki pedig akkor, ha platinázza. Valaki random célokat állít fel magának a játékon belül, amikért még trophy se jár (pl. csak pisztollyal végigjátszik egy fpst, vagy ilyesmi). De továbbmegyek. Ismerek olyat, akit egyáltalán nem érdekel a játék története, az átvezetőket skipeli. Neki az okoz örömet, ha irányíthatja a kijelzőn megjelenő karaktert, nem az, amikor csak passzívan nézi, mi történik vele. Sőt, abból kiindulva, hogy átlagban a játékok sztoriját a játékosbázis kevesebb mint 50%-a fejezi be, arra lehet következtetni, hogy sokakat nem érdekel annyira a történet, hogy megnézze a végét is.

Ugyan én nem tudok az ilyen játékosokkal azonosulni, mégis el kell ismerni, hogy vannak ilyenek. És pont miattuk nem lehet univerzálisan kijelenteni, hogy a világban elrejtett bizbazok meg challange-ek csupán "látszat célok". Plusz ezek ha úgy vannak integrálva a játékba, hogy XP-t adnak, amitől szintet lépsz, erősebb leszel és könnyebb lesz tőle a játék, akkor ténylegesen a szerves részét képezik a játéknak, kvázi a gameplay design ezeken alapszik. De tényleg vannak nagyon szélsőséges trófeák (pl. valaki innen úgy vezetett nagyon sok km-t a Gridben, hogy egy gumival kikötözte a a kontrollert, és úgy farmolt napokig). Ha az ilyenekre gondoltál, akkor teljesen egyetértek veled.

(#268821) Bad Pritt válasza crue (#268818) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Hát azért nagyrészt végigjátszol egy interaktív történetet egy single játékban, vagy folyamatosan fejlődsz és versenyzel multiban.
A gyűjtögetős achievementek tulajdonképp a multik egyik régi feature-jét emelik át a single játékokba a lehető legrosszabb módon.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#268822) consono válasza Sanyi.mTs (#268819) üzenetére


consono
nagyúr

Én pont ezt a részét nem értem az egésznek, lehet, hogy ezért nem is platináztam még soha semmit: a YT videó alapján megcsinálni részt. Én gameplay videókat sem szoktam nézni, hogy meglegyen a felfedezés öröme a játékban, nem hogy az alapján csinálni meg valamit...

"In God we trust. All others must bring data"

(#268823) Lacr0ix


Lacr0ix
tag

Sok játéknál a platinához szükséges gyűjtögethető tárgyak rengeteg plusz információt tartalmaznak,amivel a játék világa még jobban elmélyül az arra fogékonyoknak.
Pl: HZD vagy Last of us 1-2.

Microsoft 365 Családi előfizetésért lehet nálam érdeklődni. (Régi Office 365 Home)

(#268824) saelin válasza Lacr0ix (#268823) üzenetére


saelin
veterán

Ahhoz türelem is kellene. Nekem speciel nincs kedvem az ilyenekkel foglalkozni. Az ilyen-olyan secret-eket meg redditen vagy youtube-on úgyis feldobja egyszer.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#268825) consono válasza Lacr0ix (#268823) üzenetére


consono
nagyúr

Ebben mondjuk igazad van, a mindkét általad említett játékban keresgéltem is eleget :)

"In God we trust. All others must bring data"

(#268826) F-ECT$ válasza Sanyi.mTs (#268819) üzenetére


F-ECT$
titán

Könnyű, de amúgy elég hosszú a játék. A DG-n túl egyébként ahogy írták a Spiderman se nehéz, a GoW se túlságosan, illetve pl a 3 Spyrohoz is csak idő kell.

Dive ever, work never.

(#268827) Carlos Padre válasza S e t h (#268813) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Az egész való élet ilyen brada.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#268828) Carlos Padre válasza ProEvoFan (#268814) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Semmi különbség nincs ps4 és 5 között ilyen téren.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#268829) predakon


predakon
őstag

Cdp bedobta a talan megis visszakerjuk a lemezt bombat

[ Szerkesztve ]

PH PS5/XBOX discord link https://discord.gg/QUKTTkrrrA

(#268830) Carlos Padre válasza KD6-3.7 (#268765) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Days Gone.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#268831) Carlos Padre válasza Mauzes (#268785) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Kinek hogy. Engem mondjuk hidegen hagy, vagy vagy 2-3 összesen, de csak mert azok adták magukat, de én nem vagyok hajlandó szopatni magamat vele. Mások meg de. Teljesen érthető egyébként ha valakit elkap a láz, semmiben nem másabb ez mint bármelyik másik gyűjtőszenvedély.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#268832) Lackooo84 válasza predakon (#268829) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Remélem már jó sokan eladták... ;]

The Truth is out there...

(#268833) predakon válasza Lackooo84 (#268832) üzenetére


predakon
őstag

En majdnem :D

PH PS5/XBOX discord link https://discord.gg/QUKTTkrrrA

(#268834) saelin válasza predakon (#268829) üzenetére


saelin
veterán

Teljesen elvesztették már az irányítást a helyzet felett. Iszonyat kemény hónapok állnak még előttük.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#268835) Carlos Padre válasza saelin (#268834) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Hát igen, a java még csak most jön. Kicsit sajnálom őket, de remélem nagyon megfingatják a céget, ne lássa már a konkurencia, hogy ezt így meg lehet csinálni és meg lehet úszni következmények nélkül.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#268836) FunPro válasza Carlos Padre (#268835) üzenetére


FunPro
senior tag

Nem mintha ők lennének az első fecske...

Most nem a céget próbálom védeni, de a gaming community nagyon feledékeny népség.

A cdpr-re is csak addig haragszanak, ameddig be nem dobják a következő gumicsontot és el nem indul az újabb hype vonat...

I'll try my best, and that's the best anyone can do.

(#268837) saelin


saelin
veterán

Ejj, most láttam a Neocore Games új játékáról gameplay-t. Bíztam benne hogy nem valami felül nézetes rpg-t csinálnak... Gyakorlatilag egy kicsit kipofozták a saját motorjukat amit eddig a Van Helsing alatt használtak, csináltak egy körökre osztott harcrendszert és kész is lett a King Arthur! Én ebben a csapatban évek óta csak csalódom. Ennek ellenére egy akcióban megveszem a játékukat, mert azért mégis csak magyarok, és szeretném ha egyszer megtalálnák a tuti receptet amivel globálisan betudnának futni. Mi magyarok olyan jelentéktelenek vagyunk a videojáték fejlesztésben, pedig óriási pénzek vannak benne éves szinten.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#268838) F-ECT$ válasza predakon (#268829) üzenetére


F-ECT$
titán

Ez semmi, gondolom azért írnak hogy ne add tovább, hogy aki meg szeretné venni az boltból vegye, ne a használt piacról.

Dive ever, work never.

(#268839) Bad Pritt válasza saelin (#268837) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Én nagyon örülök, hogy egy normális körökre osztott taktikai játékot csináltak és nem egy újabb akció rpg-t. Az eddigi videók alapján nagyon ígéretes lett pár érdekes ötlettel, pont eléggé tér el az XCOM-tól, Phoenix Pointtól, Gears Tactics-tól meg a többi hasonlót játéktól ahhoz, hogy ne tűnjön ripoffnak.

[ Szerkesztve ]

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#268840) Speeedfire


Speeedfire
nagyúr

Sziasztok.
PS alá milyen kormány, pedál az ami ajánlott?

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#268841) Carlos Padre válasza FunPro (#268836) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Persze, hogy nem, kis lépésekkel jutottunk el idáig, hogy ezt meg merték csinálni. Pont emiatt kellene most már fellépni ez ellen.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#268842) predakon válasza Speeedfire (#268840) üzenetére


predakon
őstag

Ez leginkabb budgettol fugg de ha ezt nem nezzuk akkor nalam a Fanatec CSL szett a befuto load celles pedallal. Budget kategoria a Logitech G29, arban es tudasban ezek eleg messze is vannak egymastol. Opcio lehet meg a thrustmaster t300 is.

[ Szerkesztve ]

PH PS5/XBOX discord link https://discord.gg/QUKTTkrrrA

(#268843) saelin válasza Bad Pritt (#268839) üzenetére


saelin
veterán

Az arpg-k nagyon nem mentek nekik. A harcrendszert egyik játékban sem sikerült eltalálniuk, az Arthur-ban meg ha jók az animációk az már sokat segíthet rajta. Én a játék címén kívül eddig semmit nem tudtam a játékról és a cinematic trailer is azt sugallta, hogy itt valami Dark Souls szerű arpg lesz, amit én jobban szerettem volna mint ezt.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#268844) tboy93


tboy93
nagyúr

Tegnap elkezdtem a Hellblade -t, Platinum fülessel egészen korrekt hangélményt nyújt. Érdekes játék, bár nem is tudom mennyire nevezhető játéknak, kb ilyen interaktív történetmesélés, annak viszont elég elgondolkodtató és érdekes. Ezt tényleg csakis fejhallgatóval szabad játszani és úgy érdemes nekiülni, hogy ne legyenek zavaró tényezők körülötted ami kizökkentene. Kíváncsi vagyok mi lesz a vége.

(#268845) Speeedfire válasza predakon (#268842) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Az a fanatec elég komoly. A logi már jobb árban van :)
Köszi.

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#268846) predakon válasza Speeedfire (#268845) üzenetére


predakon
őstag

Nincs mit :)

PH PS5/XBOX discord link https://discord.gg/QUKTTkrrrA

(#268847) F-ECT$ válasza tboy93 (#268844) üzenetére


F-ECT$
titán

Van benne valamennyi harc, meg fejtörő is, de valóban a hangulat viszi el a hátán.

Dive ever, work never.

(#268848) tboy93 válasza F-ECT$ (#268847) üzenetére


tboy93
nagyúr

Találkoztam már velük, de egyik sem egy kifejezetten nagy szám játékmechanikai szempontból.

(#268849) WhiteWalker


WhiteWalker
nagyúr

A Permadeath settings mit jelent a The Last of Us 2-ben?

(#268850) tboy93 válasza WhiteWalker (#268849) üzenetére


tboy93
nagyúr

"Permadeath is a gameplay modifier that can be enjoyed on any difficulty setting. With the modifier active, if you die, you'll face more rigorous checkpoints, requiring you to restart an entire selection of gameplay if you perish. Permadeath can be set to three distinct checkpoints per death: whole game, whole act, or whole chapter."

Röviden, beállíthatod, hogy halál esetén honnan szeretnéd újrakezdeni.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 4 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.