PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [cigam:] Milyen NAS-t vegyek?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:30:42
LOGOUT.hu
Hozzászólások
RangerFox
Topikgazda
Ez amúgy érdekes kérdéseket vet fel. Kinek mi a célja egy játékban? Nekem például elsősorban az, hogy a végére érjek a sztorinak, akkor tekintek egy játékot befejezettnek, ha legördült a credits. Valaki pedig akkor, ha platinázza. Valaki random célokat állít fel magának a játékon belül, amikért még trophy se jár (pl. csak pisztollyal végigjátszik egy fpst, vagy ilyesmi). De továbbmegyek. Ismerek olyat, akit egyáltalán nem érdekel a játék története, az átvezetőket skipeli. Neki az okoz örömet, ha irányíthatja a kijelzőn megjelenő karaktert, nem az, amikor csak passzívan nézi, mi történik vele. Sőt, abból kiindulva, hogy átlagban a játékok sztoriját a játékosbázis kevesebb mint 50%-a fejezi be, arra lehet következtetni, hogy sokakat nem érdekel annyira a történet, hogy megnézze a végét is.
Ugyan én nem tudok az ilyen játékosokkal azonosulni, mégis el kell ismerni, hogy vannak ilyenek. És pont miattuk nem lehet univerzálisan kijelenteni, hogy a világban elrejtett bizbazok meg challange-ek csupán "látszat célok". Plusz ezek ha úgy vannak integrálva a játékba, hogy XP-t adnak, amitől szintet lépsz, erősebb leszel és könnyebb lesz tőle a játék, akkor ténylegesen a szerves részét képezik a játéknak, kvázi a gameplay design ezeken alapszik. De tényleg vannak nagyon szélsőséges trófeák (pl. valaki innen úgy vezetett nagyon sok km-t a Gridben, hogy egy gumival kikötözte a a kontrollert, és úgy farmolt napokig). Ha az ilyenekre gondoltál, akkor teljesen egyetértek veled.