Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 4 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:30:42

LOGOUT.hu

PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!

Aktuális:

Kölcsönjáték nyilvántartó

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#253976) VTom válasza Szabi® (#253973) üzenetére


VTom
veterán

"játékok részleteit,kidolgozottságát,élettelteliségét illleti"
Ez pont az a terület, amiben hatalmasat fejlődött az AC széria. Ill. közel sem egyenlő az NPC-k száma a régi részekben és az újakban. Emlékszem, mikor kijött az Origins, követtem pár NPC-t, hogy mit csinálnak. Dolgoznak, kenyeret sütnek, beszélgetnek, köszönnek egymásnak, esznek, alszanak, pisilnek, stb. Azért ehhez képest a régi AC-k elég élettelenek, ráadásul az ellenfelekre is 2 skin volt összesen.

Amiben visszaesett, az a sztori színvonala, de ez a Black Flagtől kezdve megfigyelhető, mert az már egy faék egyszerű sztori volt.

A Ubi a Wildlands óta a tájra és a világ felépítésére fordít több erőforrást. Történt náluk egy szemléletváltás, ők a sorozatgyártói a hatalmas nyílt világú, RPG elemekkel megtűzdelt kalandjátékoknak. Aztán hogy ez épp milyen környezetben játszódik, az az adott címtől függ, a recept ugyanaz, csak bagollyal, sassal vagy épp drónnal deríted fel a terepet.

Egyébként ízlésen kár vitatkozni, mert mindig szubjektív marad. Ugyanez a sztorik mélysége is, pl. az Odyssey-ben a fő sztori oké, hogy közepes, de a mellékküldetések nagyon jók, és eddig az első DLC is, az Atlantiszost még nem kezdtem el.

Van akinek tezszik ez, van akinek nem, én szeretek elveszni ezekben a nagy nyílt világokban, ahol tennivaló mindig akad, ugyanezt várom a Valhallától is, és nem is ad majd mást.

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 4 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.