Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 4 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:30:42

LOGOUT.hu

PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!

Aktuális:

Kölcsönjáték nyilvántartó

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#231101) Carlos Padre válasza .LnB (#231082) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Megéri?

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#231102) F-ECT$ válasza .LnB (#231029) üzenetére


F-ECT$
titán

Én általában 3 féleképp állok a Trophykhoz:
-Van olyan játék, ahol meg akarom csinálni őket mert kihívás.
-Volt olyan, ahol jó volt a játék, végigértem a sztorin, de még játszani akartam vele, így jól jött, hogy egy célért játszhatok, nem csak céltalanul bolyongok.
-Volt olyan, ahol már megvolt a platina, mégis tovább játszottam és gyűjtögettem dolgokat, mert még nem akartam elengedni.

[ Szerkesztve ]

Dive ever, work never.

(#231103) .LnB válasza Carlos Padre (#231101) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Ingyen van, két kattintás kb. Döntsd el magad.

Mondjuk az érdekelne, hogy a Topikgazdi szerint az mér off hsz.. :U De akkor már ezt is offba teszem. :)

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#231104) wierra válasza S e t h (#231062) üzenetére


wierra
senior tag

Pedig csak az első 3-4-7-8 óra nehéz a soulsborne játékokban...utána kicsit nehezebb. :DDD
Viccelek. Ha ráérzel a timingra és elfogadod, hogy nem vagy terminator, akkor hamar lendületbe lehet jönni. :K

"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda

(#231105) Carlos Padre válasza Woodslave (#231097) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Nekem még 49 órát írt tegnap.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#231106) Zoleee83 válasza .LnB (#231100) üzenetére


Zoleee83
addikt

"Unalmas. Ismétlődő"

Ezt elmondhatod a Death Strandingről is, én most a story felénél tettem bele +30 órát, hogy ne a stáblista után kelljen összegrindelni' a platinához a "Legend of Legends.-et".
Mert mi történik ilyenkor story nélkül: vidd el A-ból B-be a cuccot, szóval ha ezt a végén kellene nem biztos hogy megtenném, amellett hogy imádom a játékot, és jó olvasgatni benne a mit-miért dolgokat. És nyilván enélkül esélytelen vagy a platra.
Pontosan ugyanez igaz a számodra nem sokat jelentő összes AC-ra is. ;)

Szerk.:

@erahurka - Én is élvezem a plusz szállításokat mert agyalni kell, mi fér el és mi nem, van benne kihívás bőven, pláne ha nem használok kötélpályát, de akkor is ugyanaz a helyzet mint bármely más grindelésnél, repetitiv, max a csomagok nevei másak.
Annyi pozitivum van benne, hogy jön 1-1 mail, és elolvashatod, ami hozzátesz a történethez.

@ LnB - Nem hagyom a végére, így hardon menet közben komolyabb kihívás, és pont így szeretem. :D

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#231107) erahurka válasza Zoleee83 (#231106) üzenetére


erahurka
félisten

Érdekes ez az unalom dolog mert Death Strandingban mindig élveztem mikor csomagot vittem (amíg nem mentem rá a trófeákra), a Red Dead 2-ben meg már hányingerem volt ha fel kellett ülni a lóra.

[ Szerkesztve ]

(#231108) Bad Pritt válasza .LnB (#231100) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Hát a Pókember se sokkal kevésbé repetitív amúgy, azért gondoltam, hogy egy próbát megérhet. :D

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#231109) .LnB válasza Zoleee83 (#231106) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Ezt nem is cáfolom.
Bár a végén érdemes platozni. Akkor már könnyebb.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#231110) .LnB válasza Bad Pritt (#231108) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Azért az a Pókember egy jó játék. Van hangulata. Jó dolog röpködni a felhőkarcolók között. Például szerintem a Arkham Knight-ban közel sem ennyire élvezetes, fluid a közlekedés. Na nem akarom egymással szembe állítani a két játékot. Engem a Póki (meglepő módon) elkapott valamiért. A sztori is jó volt. Szerintem a mai AC-kben, Middle-Earth-ökben nincs ilyen értelmes sztori. Vagy igen?

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#231111) Moby válasza .LnB (#231100) üzenetére


Moby
addikt

Gyakorlatilag az összes játékban pont ugyanazt csinálod az utolsó órában, mint az elsőben. Meddig lesz ez még mércéje a jó, vagy bármilyen játéknak?
Játékokról meg nem olyannal kell dumálgatni, aki egy szerinte is unalmas játékkal képes 160 órát, mert annak vagy nincs ki a négy kereke, vagy annyira szar az élete, hogy unatkozni is jobb, mint amit az unatkozás helyett csinál. Bár én inkább arra gyanakszom, hogy ő vagy neked mondja ezt, közben rohadtul nem unatkozik, vagy (és ez a legvalószínűbb) te interpretálod magadban az elmondottakat így.

(#231112) .LnB válasza Moby (#231111) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Jah én beszélem be magamnak azt ,amit ő a saját szájával mondott. :D Logikus. Sőt én beszélem belé, hogy mondja ezt nem?

Azt mondja egyébként erre, hogy ez már megszokás. Eddig is végigjátszotta a ezeket a címeket. És el van velük. Ő kimondottan örült is ennek a Ubisoft féle pass-nak.

Tavaly játszottam 55 különböző játékkal. És biztos volt köztük olyan, ami szarabb mint bármelyik új AC mondjuk. De inkább kockáztatok, és néha belefutok szarokba. Mint, hogy játsszak 100 órát egy átlagos címmel. Inkább adtam esélyt egy Persona-nak, Nier-nek. És simán el tudtam engedi a (jellemzően Ubisoft) tucat címeket.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#231113) Moby válasza .LnB (#231112) üzenetére


Moby
addikt

>És el van velük.

Ha elvan velük, akkor unatkozik? Az unalom egy emóció. Egy olyan szintje, amiből az ember természeténél fogva menekülni igyekszik. Az elvagyok vele és az unom nem összeegyeztethető. Ha nem lenne jó neki, nem csinálná SZÁZHATVAN órán keresztül. Szerintem ezzel te is tisztában vagy, kényelmetlen, hogy ilyen low levelben beszélgetünk.

>Mint, hogy játsszak 100 órát egy átlagos címmel.
Ez vilinger, ezzel semmi baj nincs. Én azért játszok vele, mert ez nekem több, mint egy átlagos cím. Ha nem az lenne, mással játszanék. Lenne mivel, lesz mivel, olyan hosszú a várakozók listája, hogy sosem fogok a végére érni.

[ Szerkesztve ]

(#231114) .LnB válasza Moby (#231113) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

A történet nem lehet unalmas? Szerintem a HZD története unalmas, mégis végigjátszottam.
De most te azt próbálod bizonygatni, hogy hazudok. Csak azért, hogy szidhassam az Assassins Creed-et, amivel te olyan jól elvoltál.
Nem. Nem erről van szó. Van olyan ember, aki őszintén tud nyilatkozni dolgokról. Akár akkor is, ha esetleg a saját ...szát csalánnal veri. :D Baromira ráér, baromi sokat játszik. És ez a véleménye. Emberileg nem sérült az illető vagy ilyesmi.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#231115) Moby válasza .LnB (#231114) üzenetére


Moby
addikt

Az AC-k története a rengeteg részből - még nekem is, aki kedveli a szériát - elég széles skálán mozog. Az Ody sztoriját én sem tartom kiemelkedőnek. Vannak ettől sokkal-sokkal jobb sztorival megáldott játékok. Azt nehezen tudnám körülhatárolni, hogy mit is jelent pontosan a történet, mert a történetben felbukkanó karakterek, és cselekmények egy része a korszaknál fogva is érdekesnek tartom. A föhős története nekem sem túl érdekes. Mondhatni sablonos.

/talán ezt is leírtam már: az AC széria Ezio óta nem tudott kitermelni egy igazán érdekes főhőst. De ha már pont te hoztad fel: engem szopókembernél sem kötött le túlságosan a sztori. Nem is igen tudnám felidézni, pedig platinára vertem. Ennel ellenére (vagy ezzel együtt) rohadtul élveztem a játékot.

[ Szerkesztve ]

(#231116) .LnB válasza Moby (#231115) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

És? Most mit csináljak? Hogy jön ez ide? Nekem nem kell védened az AC-ket. Tiszában vagyok a szorikkal. Főleg az első pár részével. Ott még jó volt.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#231117) ldave válasza .LnB (#231114) üzenetére


ldave
félisten

Horizon alatt én is csak fogtam néha a fejem pár jelenet után, hogy ez most is volt? Mellékszereplők közül most így hirtelen egy sem jut eszembe a "fateron" kívül.

A Slime draws near! Command?

(#231118) S e t h válasza Moby (#231115) üzenetére


S e t h
nagyúr

Magadban beszélsz partner nélkül.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#231119) hyggelig


hyggelig
senior tag

Kedvenc játékaim:
1. Assassin's Creed Odyssey: 142 óra
2. Persona 5: 109 öra
3. Marvel's Spider Man: 59 óra

Egész évben: 106 napot játszottam
634 órát helyben, amelyből 11 óra volt a leghosszabb idő egyben.
Vasárnap esténként játszottam legtöbbet.

(#231120) Frod válasza .LnB (#231100) üzenetére


Frod
addikt

A Middle-Earth-ökben - a Nemesis-rendszer mellett - a harcrendszer ami zseniális. Mármint nem valami kiemelkedő, a sima kétgombos Arkham-féle támadás/kitérés, de elképesztően fluid és a végére elképesztően brutális lesz, amikor már annyira fel van tápolva a karakter, hogy egy ork hadosztály sem állítja meg. Rengeteg aktív és passzív skillt lehet kioldani. (pl egy jól sikerült parry-nél a sima közkatonát reflexből kivégzi, stb)

A sztori nem nagy szám, a grafika elmegy. Egyszer jó volt kipörgetni mind a kettőt, de nem venném elő őket többet.

Do you see the white shadow?

(#231121) Bad Pritt válasza .LnB (#231110) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Változó. Szerintem az Origins (Odyssey-vel nem játszottam még sokat) kb hasonló fősztorit kínál, ugyanúgy nyílik meg a világ, elég változatos tud lenni. Amiben sokat fejlődött a korábbi Ubi játékokhoz képest, azok a mellékküldetések, van néhány kifejezetten kiváló szál, de még mindig elég sok a fetch quest.
A korábbiak közül a Syndicate, Unity nem túl erős sztoriban, vannak azért érdekes küldetések, de nem nagy durranás, a Black Flag nagyon jó, az Ezio Collection meg még jobb, csak ott már cserébe a játékmenet rozsdás. A Middle-Earth-ök sztoriban nem olyan faszák, de a gameplay meg a világ nagyon jó, még ha nem is autentikus, ezért hasonlít a Spider-Man-re.
Én amúgy az Originst (vagy az Odyssey-t) nem tenném olyan sokkal a Spider-Man alá, egy jól összerakott, masszív csomag mindkettő, szóval ha valaki megkérdezi, hogy mivel játsszon, mert végzett a Spider-Mannel és nagyon tetszett neki, akkor tuti azt is felvetném.

A probléma ezekkel a játékokkal szerintem egy alapvető eltérés a játékdizájn terén a fejlesztők és a tényleges végigjátszás a játékosok részéről: míg a játékosok nagy része úgy tolja ezeket, hogy főszál->mellékszálak->gyűjtögetnivalók és így tényleg baromi soknak tűnik a gyűjtögetés, addig a fejlesztők ezt úgy gondolják sokszor, hogy miközben haladsz a sztoriban, aközben szedegeted össze a cuccokat, megoldasz pár feladatot és így alakítod a játékot.
Az Arkham Asylumban pl nincs sok gyűjtögetnivaló, de ha valaki végigrobog a fősztorin, akkor utána rohadt unalmas tud lenni összegyűjteni minden szart és sokan a Spider-Mant is így tolták. Volt egy youtuber, végigment 6 óra alatt a játék sztoriján, utána mellékküldik (azok is ugye egykaptafa challenge-ek tulajdonképp, bele lehet unni) és utána gyűjtögetés, minden galamb, minden táska, minden épület, minden autós üldözés/rablás/útlezárás... hát így én is megunnám. :D

Én nem akarlak amúgy győzködni, tudom, milyen ellenérzéseid vannak, csak pont az AC Origins jobb és más annyival, hogy megállja a helyét az ilyen open world játékok között, még ha a korábbiak ma már annyira nem is.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#231122) Mrdevil


Mrdevil
addikt

Gyerekek nekem még mindig ezt a 18 éves nem vagyok baromságot írja a ps stat. Ez ennyi már akkor?

-{PoH}- Patriots of Hungary - Tatyla and Friends ( TaF ) Hardcore PS5 klán.

(#231123) .LnB válasza Moby (#231113) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Mutattam neki a kommentedet. Nevetett. De azt mondta, hogy nem kívánja kommentálni. 😁

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#231124) Peace válasza hyggelig (#231119) üzenetére


Peace
nagyúr

Ez honnan?

(#231125) RangerFox válasza .LnB (#231116) üzenetére


RangerFox
Topikgazda

Az a baj a te hozzáállásoddal, hogy a sztorit helyezed középpontba és fő kritériumként határozod meg azt egy AC játéknál... Ami alapból egy jó megközelítés, hiszen a sztori kulcsfontosságú egy single player játéknál. De az egész AC sorozatot leginkább a Once Upon a Time in Hollywood filmhez tudnám hasonlítani (csak hogy aktuális címet említsek). Egy élményfilm, ami arra épít, hogy visszarepítse a nézőt a hatvanas évekbe, és az ebből származó élmény által szórakozik a néző a film során. Az AC ugyanezt csinálja: visszarepít különböző történelmi korszakokba, találkozhatsz meghatározó történelmi személyekkel, akikről anno középsuliban tanultál, valamint aktívan részt vehetsz a híres történelmi eseményeken. És mindezt autentikusan lemodellezett környezetben teszed. Ez hatalmas élményt tud adni, ha vevő vagy a témára. És ha a harcrendszer tetszik, és kedveled az open world címeket, akkor mindezt összegyúrva a jó sztori hiányának ellenére is egy jó játékot kapsz. (Mondjuk 7/10, ha pontosítani szeretném a "jó játék" kifejezést.)

(#231126) Moby válasza .LnB (#231123) üzenetére


Moby
addikt

Nem baj, nem szívesen társalognék olyan emberrel, aki szerinte unalmas játékokkal képes 160 100 órát játszani. Kevés közös témánk lenne. Örülök, hogy nektek azért van :D

/szerk: módosítva az új információk alapján :DDD

[ Szerkesztve ]

(#231127) Moby válasza S e t h (#231118) üzenetére


Moby
addikt

Ez nem igaz, itt íródnak a posztok a témában. Nem feltétlenül az a partner, akinek az hozzászólása indítja el a beszélgetést.

(#231128) .LnB válasza Moby (#231126) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Ja tényleg. Mondta, hogy nem volt 160. Csak 100 körül. :)

szerk.: Így már jó. :D

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#231129) .LnB válasza RangerFox (#231125) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

és Bad Pritt -nek is válasz ez:

Az Origins-t próbáltam. Ott meg is pecsételődött a dolog. És a baj valószínűleg az volt, hogy nem sokkal 120 órányi Witcher 3 után álltam neki az Origins-nek. És nevetve konstatáltam, hogy az egy Ubisoft féle próbálkozás a Witcher 3 másolására. Ami engem egyáltalán nem győzött meg.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#231130) .LnB válasza Moby (#231127) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Úgy értette, hogy én nem vagyok partner. Engem (próbál) fikáz(ni). Csak, hogy leessen neked is. :)

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#231131) Wesder válasza RangerFox (#231125) üzenetére


Wesder
félisten

Nem véletlen ment 240h az Odyssey-be. Imádom a görög mitológiát. Persze Atlantis azóta se lett felfedezve, elfogyott a lendület.

[ Szerkesztve ]

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#231132) Moby válasza .LnB (#231129) üzenetére


Moby
addikt

>Ubisoft féle próbálkozás a Witcher másolására

Egy ilyen kijelentés még olyantól is butaság lenne, aki nincs benne a videójátékokban. Az AC-k alapreceptje jóval korábbi, mint a witchereké (pontosabban a witcher2-é, mert az 1 jelentősen különbözik ezektől), és az elődeitől maximum abban különbözött az Origins, hogy a harcon módosítottak. Csak az meg pont nem a witcherre hajaz. Sem a módosítás előtt, sem azután.

(#231133) Moby válasza .LnB (#231130) üzenetére


Moby
addikt

Értettem mit akar...szándékosan nem akartam belemenni ilyen játékba. Ha viszonylag normális keretek között megy egyfajta beszélgetés végre játékokról, teljesen felesleges megint elmenni egymás ekézésébe.

[ Szerkesztve ]

(#231134) Bad Pritt válasza .LnB (#231129) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Hát azért a Witcher 3-mal összevetni bármit is nem fair szerintem. :D Tényleg közelebb áll egy ilyen kisebb open world-höz az Origins, mint a Spider-Man vagy az Arkham-ok.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#231135) .LnB válasza Moby (#231132) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Az AC-k nagyon nem OW-nak indultak. És én tényleg ezt láttam benne.
Miután elkezdett kifulladni a cím, újragondolták. És szerintem egyértelmű, hogy honnan merítettek ötleteket. Ami nem is baj.
És ezt a kijelentésemet tartom is.

(#231134) Bad Pritt

De én eskü a W3 után próbáltam. Szarul jött ki akkor. A Logout bejegyzésem szerint is 17.09.07-e fele fejeztem be a W3-at (a sztorit). Utána még játszogattam vele azért. Rá nemsoká jött a Origins.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#231136) hyggelig válasza .LnB (#231135) üzenetére


hyggelig
senior tag

Nemcsak te gondolod így. Megjelenéskor elég sokan felhozták.

(#231137) Bad Pritt válasza hyggelig (#231136) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

De most ha ezt elfogadnám (végigjátszva az Origins szerintem nincs alapja), akkor ettől rossz lesz? Rosszabb, mint a Witcher 3, de nem lesz ettől még rossz játék, rengeteg jó ötlet van benne és olyanok is, amik pl a Witcher-ben nincsenek.

(#231135) .LnB: értem én, csak azt nem, hogy ettől miért lesz rossz. Most pl a Dark Souls 3 után álltam neki ugyanígy a Fallen Ordernek és rosszabbnak is tűnik, de még így is egy élvezetes, összelopkodott játék marad.

[ Szerkesztve ]

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#231138) Carlos Padre válasza RangerFox (#231125) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Ezt magam sem tudtam volna jobban leírni, tényleg igy van. Valami rém bugyuta sztorin keresztül (génekből kiszedett emlékek és vr, lol) mutatnak be érdekes világokat. Igaz majdnem földbe állították a szériát, de az utolsó két résszel jó úton indultak el, az egyiptomi nagyon tetszett (be kéne már fejeznem végre :D), és a görög is nagyon érdekel.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#231139) .LnB válasza Bad Pritt (#231137) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Azt írtam, hogy rossz? Átlagost írtam. Vagyis azt akartam.
Az "Ubisoft szarjai" kijelentésem nem feltétlenül az Assassins Creed játékokat takarják. :)

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#231140) Moby válasza Bad Pritt (#231134) üzenetére


Moby
addikt

A witcherek irodalmilag zseniálisak. És ez csak részben Sapkowski érdeme. Minden egyes mellékszál lebilincselő, fordulatos, sokszor meglepő, stb. És nem finomkodik. A világ zseniális, a zenék stb. De akinek nem jön be a középkori fantasy, annak nem fog tetszeni, hiába minden jósága. És az sem tökéletes. A harc..hát ugye, mondjuk úgy funkcionális. Rengeteg lehetőséget rejt az olajokkal, varázslatokkal, de úgy alapvetően a megvalósítás nem túl acélos. Kissé ilyen szurkodjunk a levegőt, kissé súlytalan, kissé talán ügyetlen is. Mindezzel együtt nem véletlenül van itt ennyi toplistán. AC-k nem nagyon kerültek toplistára.

(#231141) RangerFox válasza .LnB (#231129) üzenetére


RangerFox
Topikgazda

Ezt teljesen megértem, nem is akarlak győzködni, csak egy másik oldalról közelítettem meg a dolgot. Én is hasonlóan voltam a Witcherrel, a HZD után ültem le elé, és grafikában, harcrendszerben, lovaglásban rosszabb élményt adott, és mivel a világa se vonzott be, ezért elengedtem... Most a sorozat miatt újra megvettem, adok neki még egy esélyt.

Szerintem elengedhetetlen egy open world címnél, hogy a játékos fel akarja fedezni a játék világát, hogy időt akarjon eltölteni benne, máskülönben nem fogja élvezni. Pont ezért hagytam abba pl. a Mad Max játékot, hiába hasonlított a játékmechanikákban az AC/Middle Earth játékokra..

wesder: Én is ott hagytam abba, de már majdnem egy évet pihentettem, lassan ideje visszanéznem a játékba. :)

(#231142) #10186752 válasza Woodslave (#231097) üzenetére


#10186752
törölt tag

Ha ez igaz, az a noflifer kategória lenne. Az annyit tesz, hogy közel 100 napon keresztül egyfolytában játszottál, megszakítás nélkül.

Azért az elég komoly. Mondhatni durva függőség.

Nyugi, az én 500 órám se sokkal jobb. Mondjuk negyedannyi, az igaz. :D

(#231143) Bad Pritt válasza Moby (#231140) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Ez igaz, bármelyik AC fényévekre van a Witcher-től, csak Spider-Man jellegű játékoktól eljutottunk a Witcher jellegű játékokig, azért a kettő között rengeteg hely van szerintem és az open world-ök többsége inkább az előbbinek lehet konkurenciája méretben, kidolgozottságban, sztoriban, stb.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#231144) Mike válasza Mrdevil (#231122) üzenetére


Mike
veterán

nyugi, hamar elmúlik az a pár év, észre sem veszed ;]

(#231145) Moby válasza Carlos Padre (#231138) üzenetére


Moby
addikt

Az AC-knek nem az a legnagyobb bajuk, hogy történetben nem tudnak jót felmutatni, hanem az, hogy saját magához képest nem tud meglepőt mutatni. Minden egyes AC egy remek kor és város/építményszimuláció. Hiába egyre nagyobb a térkép, egyre nagyobb a terület, olyan sok jön belőle, hogy ez sem tűnik akkora dobásnak évről-évre. Most tudtuk meg, hogy jön a Ragnarok, de pontosan tudjuk, nagyon pontosan, hogy mit fogunk kapni anélkül, hogy egy kockát láttunk volna belőle. Persze végig fogom játszani azt is, de közben azért könyörgök magamban, hogy lepjenek már meg valamivel.

(#231146) hyggelig válasza Bad Pritt (#231137) üzenetére


hyggelig
senior tag

Nem mondtam, hogy rossz lesz, csak hogy vett át a Witcherből. Én is játszottam mindkettővel, de tény, hogy az AC játékok az Witcherből vett elemekből mentek tovább.

(#231147) Mike válasza #10186752 (#231142) üzenetére


Mike
veterán

nekem csak 70 nap, naponta 4 és fél óra
ez is kurvasok
igaz előtte egy évtizedig alig kockultam

(#231148) Moby válasza .LnB (#231135) üzenetére


Moby
addikt

Nem tudom hogyan láttad ezt benne. Már az első része is az volt. Keményen. Bár az még eléggé ilyen kísérletféle volt egy új IP-nak. Az elején még a méretek miatt nem lehetett nyitott világról beszélni, injkább akkoriban a sandbox kifejezés élt. Aztán ahogy jöttek a részek, úgy nőtt egyre nagyobbra a bejárható helyszín is.

[ Szerkesztve ]

(#231149) Mike válasza Zoleee83 (#231094) üzenetére


Mike
veterán

nem való mindenkinek minden
inkább az a baj, hogy elhittem nektek hogy jó, és megvettem
szerencsére nem full áron

(#231150) Mike válasza Moby (#231140) üzenetére


Mike
veterán

mármint a könyvek? én azért ezt erősnek érzem kicsit

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 4 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.