PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:30:42
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Wlac
Ármester
Valóban jelenthet bukást is, de nem olyan vonatkozásban, hogy "elbuktad", hanem fizikai/morális értelemben (pl. lezuhanni valahonnan, depresszióba süllyedni stb). Ha játékokban valami nem sikerül, akkor az "fail" lesz.
Egyébként érdekes dolgot vetettél fel, ugyanis sokszor lenyomtam már a játékot, de soha sem jutott eszembe, hogy de jó lenne, ha X vagy Y karaktert meg lehetett volna menteni. Viszont így, hogy belegondolok, mennyire jó lenne az, ha a játékmenetben lehetne minimális döntéseket hozni, amelyek kihatnának a sztorira. Nem TellTale magasságokban gondolkodom, hanem olyan szintén, hogy például
“The wha-"