PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:30:42
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Dr.F.E.R.I.
addikt
Bennem olyan kérdések fogalmazódnak meg ilyenkor, hogy mennyivel lehet több munka leprogramozni, renderelni egy ilyen nagy felbontású játékot, mint akár a saját elődeiket néhány évvel ezelőtt? Nem ölnek-e bele a stúdiók túl sok plusz időt, energiát azért, hogy a játékosok egy kisebbik hányadát levegyék a lábáról? (Legalábbis érdekelne egy olyan statisztika, hogy a 70m PS3 tulaj mekkora hányadának lehet olyan megjelenítője, ami akár csak a 720p-t is hűen adja vissza).
Az utolsó mondatodon van az igazi hangsúly, mert - bármily nevetségesen hangzik, de - nekem a mai napig a 320*240 felbontásban futó Doom az etalon hangulat terén, hiába őskövület már a modern FPS-ek mellett.
Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd