Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Tanks - MMO

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:28:04

LOGOUT.hu

Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#245946) ollie


ollie
MODERÁTOR

(rögzített hsz)

Figyelem!

Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!

Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)

További tanácsok

[ Szerkesztve ]

***

Hozzászólások

(#64283) dfsz34 válasza Plasticbomb (#64280) üzenetére


dfsz34
őstag

A cikk cakkot nem úgy kell elképzelni, hogy fél tized másodpercig jobbra utána meg balra ugyebár. Ha te ennyire tudsz, hogy kiszámolod, akkor az már igen. Ráadásul az a része random, hogy melyik irányba mennyit megyek.

A fenéket számolja ki, húzza a célkeresztet utánam és elengedi. Tolatva "csak" 20-25km/h a sebessége az amx-nek, de mozogva, ráadásul nem egyenes vonalban máris nehéz célpont. De tegyük fel van egy nagyon ügyes arty, aki mondjuk kiszámolni így sem tudja egy nagyjából véletlen cikk cakk mozgást, de lehet szerencséje van, bár mondom, oda vinni a célkeresztet és mozgó célpontot úgy eltalálni, hogy nem a splash, hanem full telibe, szóval hagyjuk ezt a részét.

Én pont azért mentem jó pár kört az fv304-el, hogy megismerjem, amennyire lehet, de ahhoz már nagyon über arty kell, hogy ilyent eltaláljon tudással és nem csak szerencsével, hogy beleférne egy anyahajó is a célkörbe, aztán mégis telibe veri a kis scout-ot. A második esetet vehetjük inkább tipikusnak ilyen esetekben szerintem.

Az AMX tolató esetet inkább csak érdekességnek írtam (bár hiába győzködsz, mentem én is artyval és totál nagy célzókör mellett lehet csak meglőni egy cikk cakk-ban mozgó tankot, ráadásul pl én nem mozgok soha úgy, hogy pontosan annyit balra, mint jobbra, hanem véletlenszerűen, na ezt számold ki és a célzókörbe beleférne egy anyahajó is ez meg pontosan és precízen telibe ver, jó, persze), az igazi problémám azzal van, amikor megyek 60-al a forduló körömön és kiszed az arty. Vagy amikor a Bishop rámfordul (azzal a pocsék kitéritéssel azonnal szétesik a célzókör) és kiszed, na is egy gyakori eset. Az Arty-nak van egy doom cannon-ja és b..ssza meg a wg, adjon már hozzá olyan rng-t és szórást, hogy kapásból ne tudjanak lőni, rohadt nagy célzókör mellett ne legyen ilyen gyakori a találat és a többi. Mert mondjuk egy bishop nekem 3-4 lövés ő meg kapásból egy lövéssel kiszed, na ez már nem kicsit bosszantó és nem jó játékosok ezek, ott nem volt a skillnek az égvilágon semmi szerepe, egyszerűen odarántja a célzót és bumm. Na ilyen esetből már van bőven a padláson (nem csak bishop-al) és ez a totál idegesítő. Arty lövedék szórjon jobban, mi a faxom van érted? Vagy akkor adjanak azoknak is normál tank ágyúkat, nem ilyen doom cannon-okat.

Ma minden csatámban eddig legalább 3 arty volt. Látszik, hogy mennyi szerencsétlen próbál ezzel érvényesülni, ha már tankkal nem megy.

Érted, amikor ennyi nyomorék vadászik a műhold nézeten és nem mindig lehet állandóan mozgásban maradni, pl vannak ágyúk, amikkel nagyon nagy a szórás mozgás közben vagy egyszerűen csak beszorul az ember, most akkor vagy ott kuksol vagy próbál valamit csinálni. Mondjuk őrületbe lehet kergetni a szerencsétleneket, ha tényleg csak kitolja az ember a tornyot lő és vissza és nem ér oda az arty lövés, csak picit utána puffognak a földön, de nagy a kockázat.

Miért nem lövik a kempelő TD-ket mert ugye az lenne a dolguk?

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Tanks - MMO
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.