Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Call of Duty: Modern Warfare III

Külön kérésre, megnyitom a 2023-as Call of Duty topikját, hogy ne a többi rész topikjai legyenek teleszórva a különböző hírekkel, szóbeszédekkel, pletykákkal és szivárogtatásokkal. Az idei rész minden bizonnyal (Lényegében nyílt titok) az újraindított Modern Warfare széria új felvonása lesz, amely már több helyről is kiszivárgott, lényegében már csak a hivatalos bejelentésre várunk, amely a készítők szerint a Modern Warfare II/Warzone 2.0 jelenleg futó, ötödik szezonjában történik meg. (Ahogy már megszokhattuk, vélhetőleg egy Warzone esemény alatt, ezt már a Season 5 Roadmapján is feltüntették.)

Amit eddig az idei részről tudni vélünk a szivárogtatások alapján:

Fejlesztők: Sledgehammer Games (de több COD csapat is dolgozik rajta)
Célplatformok: PC (Steam, Battle.net), PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S)
Fontosabb dátumok:
-Első béta hétvége (PS4, PS5 tulajoknak) - Október 6-10.
-Második béta hétvége (PS4, PS5, XO, XSX, PC) - Október 12-16.
-Kampány korai hozzáférés (PC, PS4, PS5, XO, XSX, PC) - November 2.
-Teljes játék megjelenése - November 10.
-Season 1 és új Warzone térkép debütálása - December 5.

Néhány korai screenshot a visszatérő pályákról (Scrapyard, Terminal) - [link] [link] [link]

-Visszatér a klasszikus minimap, a Ninja Perk, a Reload Cancel, a War Mode, az MWII-ből átvihetőek lesznek az operatorok/fegyverek/bundle csomagok, ez utóbbit lényegében a hivatalos Twitter fiók egy közösségi kérdéssorral meg is erősítette)

-Klasszikus MW2-ből érkeznek majd remasterelt pályák multiba, jön az Outbreak 2.0 mód

-A játék grafikailag, főleg a pályák bevilágítása és a particle effektek mennyisége miatt inkább az MW2019-re fog hasonlítani, a kicsit realisztikusabb, gyengébb character visibility miatt. (Erősebb, több szűrt napfény, több köd, por, sötétebb árnyékok)

-Az MWII-nél alkalmazott IW 9.0 motorra fog épülni, feltehetőleg 9.1 számozást kapja. Magyarán ugyanúgy a tavaly elkezdett nagyon erős shader streaming megoldást fogja alkalmazni, tehát a játék mérete minden bizonnyal kisebb lesz az MWII-hez hasonlóan nem úgy mint pl. az MW2019 esetében ahol a shaderek nagy része teljesen felskálázott formájukban a merevlemezen van tárolva alapból.

-Az MWIII / Warzone megválik ettől a főleg sivatagos, világos miliőtől. Leginkább Észak-Amerika és Eurázsia lesz a tematika.

-A Warzone új pályája 2022 Dec. - 2023 Júl. közötti pletykákra alapozva az MWII-ben 6v6 pályakánt látott Mercado Las Almas, illetve Battle Map-ként látott Guijjaro egy kibővített verziója lesz Las Almas néven amely egy Mexikó inspirálta terület. A napokban új pletyka bukkant fel több iparági szivárogtató részéről is, van, hogy egymástól függetlenül is: Az új pálya felépítésében és hangulatában nagyban fog hasonlítani Verdansk-ra a több urbán területtel és kevés szabad nyitott térrel, a térkép közepén pedig nem lesz hegy mint a Caldera Peak vagy az Al Mazrah Zaya Observatory. Ez némiképpen szembe megy a korábbi Las Almasos pletykákkal mivel Guijjaro bejárható területe még nyomokban nem igazán tartalmaz Verdanskot, illetve hangulatában is teljesen eltérő Mexikó mint Ukrajna. De persze semmi sem szentírás itt, bármi lehet.

A kezdő hozzászólásban olvasható infók összegyűjtéséért külön hatalmas köszönet Spizzi kollégának

A topik a PC-s részlegen lett létrehozva, de ugyanúgy a konzolos játékosok is jelen lehetnek és beszélgethetnek. Kulturált vélemény nyilvánítást kérünk mindenkitől. Előre is jó játékot mindenkinek, találkozunk ősszel a csatatéren!

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#2) zozika84


zozika84
őstag

Ez már tuti nem lesz előrendelés...bár az előzőnél is ezt írtam... :C :C

PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405

(#3) dunc


dunc
nagyúr

Remélem nem homosexuálnak majd a HC móddal! :D

(#4) Meggyi001

Helló mindenki. Izgis lesz, várom.... :D .

https://gamergep.hu/

(#5) BandiHUN


BandiHUN
veterán

Üdv, követem+béta, de preorder biztos nem, aztán ki tudja... :U Ha nem lesz konkurencia, szerintem félő, hogy ráunok addig a 2042-re. Mögláttyuk. :R

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#6) Spizzi


Spizzi
tag

Igazából nem tudom mi lenne jó a sorozatnak... Ha a realitások talaján maradunk és elfogadjuk (mert el kell), hogy ugyanúgy szezonálisan kapjuk a tartalmakat, semmirevaló, ellenben drága mikrotranzakciókat próbálnak ránktukmálni legalább tehetnék egy leheletnyit árnyaltabban. Az MWII-vel átestek a ló túloldalára teljesen és úgy gondolom ez a MWIII lehet ténylegesen az az epizód ami innentől meghatározza a Call of Duty-t és az Activision gondolkodását. A BlackCell BP példának okáért egy mikrotranzakción belüli mikrotranzakció, amolyan... prémium verzióban, holott maga a BP és annak megvásárlása is az, mert nem kötelező szezonbérletről beszélünk mint a WoW esetében. Vagy ott vannak azok a P2W típusú bundle-ök, amikben pénzért tudsz olyan előnyöket venni amit a játékban lehetetlen megszerezni, mint pl.: amikor minden DMZ meccsett egy adott fizetős operátorral indítasz aki rendelkezik egy UAV-al, holott ingyenes operátorral (sőt a "nem prémium" de fizetős operátorral is) nem tudsz minden meccset automatikusan UAV-al kezdeni csak ha sikeren kimenekültél az előző körből és tudtál UAV-ot lootolni, de akkor is csak 1x esélyed van mert a killstreak nem stackelhető.

Illúziója senkinek ne legyen, hogy a szezonális rendszer megváltozik, viszont úgy gondolom lehetne azt is jól csinálni de sajnos már most vannak arra utaló jelek, hogy ezt a mikrotranzakciós, P2W vonalat nem hogy elfelejtik, hanem még erősebb lesz mint előtte.

Hogy lehetne jól csinálni:

Az MW2019-ben minden szezonnak volt egy témája ami szervesen kapcsolódott az alapjátékhoz. Gondoljunk pl. a Season 2-re, aminek is az előzetesében Ghost Verdanskba látogatott és a Price-nak leadott jelentésében felhívta a figyelmet arra, hogy valami gond van ott mert mindenki lő mindenkire válogatás nélkül....és ki is jött a Verdansk Battle Royale. Ez mind olyan húzás ami generálja a hype-ot, némi lore-al tölti fel az egyébként repetitív de legalább izgalmas gameplay-t és ez a kis plusz kellene ahhoz, hogy egy élvezhető, az érdeklődést hosszútávon fenttartó játék legyen. Ezzel szemben vegyük pl. a MWII Season 4 előzetesét ami egy ilyen képregényszerű puffogtatás volt random operátorokkal, nulla köze van az alapjátékhoz.

Fontos lenne az is, hogy a szezonális tartalmakat valami keretbe foglalja, legyen egy egységes témája ami mindenki számára könnyen érthető de mégis mélyítse a játékot. Persze amellett, hogy maga a kontent mennyisége is megfelelő legyen, tehát ne ez a teljesen átlátszó dripfeeding legyen mint a jelenlegi epizódnál. Az egész MWII-ről lejön, hogy egy szándékosan megvágott játék, hogy az MWIII-t legyen mivel feltölteni. Nem véletlen, hogy a ACT-BLIZ pénzügyi jelentései szerint az MWII az eddigi legdrágább COD mégha te ezt játékosként nem is érzékeled. Ennek az oka az, hogy a szokásos 70% körüli meló helyett tényleg megcsináltak egy úgy mondjuk...120%-ot, de ezt is elba..ltázták mert nem egybe kaptunk egy remekművet, hanem 60% MWII és 60% MWIII, tehát összeségében még szegényesebb mint a korábbi 70%... Ne vicceljünk már, a Vanguard majd 2x ennyi pályával és fegyverrel jött ki mint az MWII.

Gyanakvásra okot adó jelek:

Nos mint említettem azért bőven van arra is esély, hogy ezt a mikrotranzakció orientált modellt még pofátlanabb módon fogjuk az arcunkba kapni. Ennek talán legékesebb példája, hogy a perkek, ami alapvetően a játékban egy fizikailag non-ekzisztens dolog most hirtelen sisakká, kesztyűvé, mellvértté válik, ami akár tökéletes táptalaja lehet esetlegesen egy olyan rendszernek ahol valós pénzért tudsz olyan ruházatot venni ami a sima, ingyen vagy BP-ben szerzetthez képest valami + bufferrel van ellátva. Persze nem akarok még konteózni de bőven benne van ez is a pakliban.

Magával a core gameplay-el kapcsolatban egyszerűen már nem tudok elvárásokat támasztani, részről-részre állítanak benne valamit ami miatt egyre lejjebb süllyed az egész játékélmény. Tudom itt a fórumon is sokan ellene vannak de én szívesen látnám a slide cancel visszatérését. Ha már az SBMM marad (márpedig marad) legalább egy ennyi kis kapaszkodónk legyen amivel feltudunk állítani saját magunk számára egy skillgap faktort. Csal az SBMM, szivat a játék ahol tud ez nyílvánvaló de a movement volt, vagyis pontosabban annak hatékony megtanulása az MW2019-ben az egyetlen amivel kitudtad játszani a rendszert. Akármilyen szop*ágon voltál pillanatnyilag ha mátrix szerűen kitudtál térni még azon golyók elől is ami a mellkasodra irányultak csak a rendszer úgy dönt, hogy mégis a fejedre regisztrálná a találatot, ha egyáltalán el sem talál, akkor azzal nem tud mit kezdeni még ez a démoni szoftver sem.

Ami viszont kizárólag a Sledgehammer felelőssége és kétlem, hogy a kiadónak bármi beleszólása lenne az a grafika. Mint az összefoglalóban is írtam vannak iparági szivárogtatók akik szerint vizuálisan a játék inkább az MW2019-re hajaz ellenben ezzel a mesterséges, steril megvilágítással szemben ami az MWII-t jellemzi. Vannak olyan pletykák is, hogy visszatér ez a háború tépázta art design a patyolat márványkövek helyett. A leakelt képeken amin Scrapyard látható ezt talán el is hiszem, mivel valóban a bevilágítás és vizualitás sokkal inkább az MW2019-re hasonlít.

Nem tudom miért de bízok a Sledge-ben. A Vanguard egyáltalán nem lett volna rossz játék ha az Acti nem áldozza be az Infinity Ward javára. Ötletes volt, voltak benne új és izgalmas dolgok. Hátha most tudják bizonyítani, hogy többek mint aminek látszanak mert szerintem azok, csak nem sok esélyt kaptak eddig, amolyan feláldozhatók szerepbe kerültek. Viszont a Modern Warfare név nem olyan amit el lehet csak úgy vesztegetni, remélem nem egy újabb szárnypróbálgatás ismét és megkapták a szükséges erőforrásokat a játék érdemi elkészítéséhez.

(#7) Tomko78


Tomko78
őstag

Mondjuk az érdekes még nem lehet megvenni :)

„Áldott az Úr, az én kőváram, aki hadakozásra tanítja kezemet, s viadalra az én ujjaimat.”

(#8) BandiHUN válasza Spizzi (#6) üzenetére


BandiHUN
veterán

Nekem a ruha szintén gond, hogy lesz akkor opi pakk, már a képességek is fixek lesznek? Ez baromság, skint azért vesz az ember, mert tetszik. Nem is értem, hogyan lehetne cserélgetni a cuccokat, meg milyen katyvaszt hozna ki, hogy pl. pasi karakterre női ruha, mert az ad Ninját? :W :DNomeg mindenki egyforma lenne kb. Valami itt nem kerek nekem. Plusz az elején vesz valaki fullos operátort, és lényegében érdektelen lesz a feloldozgatás? Á, ez a legdurvább dolog lenne.
De a legjobban az bánt, hogy egy ilyen, Fortnite-t meghazudtoló P2W-t adnak 70! euróért? A konkurencia nem véletlen free, ott benyeled, hogy ígyis-úgyis veszel eztazt, de itt? Francért nem csapják külön a multit a single-től... Preorderben toln~k pl. 30 júrót a multiért, de engem nem érdekel a többi... szerintem sokunkat nem/legalábbis nem vennénk meg... :U

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#9) nutella1 válasza Tomko78 (#7) üzenetére


nutella1
őstag

Aztán majd beköhögik a 100 euro-s vételárat.

https://erdélyízei.com

(#10) Spizzi válasza BandiHUN (#8) üzenetére


Spizzi
tag

A perk-ruhák vizuális megvalósítása számomra is kérdéses, ha tippelnem kellene a kevesebb melóval járó utat választják, tehát az opcionálisan cserélhető ruházat nem látható.

Bár ennek az egész rendszernek a logikus kivitelezése úgy nézne ki, hogy a multiplayer-be való első belépéskor egy egyedi karaktert generálunk mint egy RPG játékban, de a karakterek testének mérete mindenkinél ugyanaz, hogy minden ruha jó legyen mindenkire (Pl.: GTA Online).

Ez utóbbi azért nem valószínű mert sokan vesznek úgy operátorokat, hogy konkrétan szeretik az adott karaktert, gondolok itt a Ghost, Price, Farah stb. szereplőkre. Velük nem lehetne megoldani a látható ruházatot viszont ha a story karakterek kimaradnak a multiplayer shop-ból akkor saját magukat lövik lábon, ennyire nem hülyék.

Ez az egész akkor lenne a legjobb, ha egy adott ruhadarabot különböző méretű karakterekre is megcsinálnak, és az egyébként story szereplők vagy színészek vagy más egyéb celebritások által játszott hősökre egyformán passzol minden kiegészítő. Ez már olyan mértékű munkát követel meg, de nem csak most a production fázisban hanem a játék teljes élettartama alatt a szezonváltásoknál amit az Acti biztosan nem vállal be szerintem, nem arról híresek, hogy sok munka/sok pénz hanem inkább minimális munka/maximális pénz.

[ Szerkesztve ]

(#11) oriic válasza BandiHUN (#5) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Nem sok esély van konkurenciára, szóva tolni fogjuk szerintem :D Legalábbis pár hónapig tuti.

Live-Die-Respawn

(#12) bager13 válasza Spizzi (#6) üzenetére


bager13
aktív tag

Szerintem ugyanazt a rendszert fogják továbbvinni, mint, amit az MW2-ben is tapasztalhattunk, szóval, aki ilyen téren változásra számít, az csalódni fog.
Ha megveszik, csak bosszúságot fog nekik okozni...
Az oda nem illő tematikálatlan skinek ebben a részben is tonnaszám fognak jönni, sokakkal ellentétben szerintem nem tök hülyék ülek ott és tuti kimatekolták, hogy ezzel menni bevételt szereznek és ennek hatására mennyitől esnek el a hardcore játékosok kiégése/elvándorlása okán.
Számomra bármennyire is variálják még mindig a CoD gunplay-je a legjobb a piacon már régóta.
Az SBMM-en sem fognak nagyon variálni, viszik tovább ezen az elven, ahogy most is működik.

Erről a Pay to Win rendszerről azt gondolom, hogy, ha durvábban belemennének, akkor azon többet buknának mint, amit nyernének (engem is akkor vesztenének el).

[ Szerkesztve ]

Tésztás Johnny és a Kerthegesztők méltán elismert zenekar oszlopos tagja!

(#13) Tomko78 válasza nutella1 (#9) üzenetére


Tomko78
őstag

70 euro tuti lesz , de meglátjuk , ez az egy game amit minden évben megveszek :) egyedül a Cod 3 nincs meg mert az ugye csak konzolon van , de steamben anno elég hosszan volt , most meg be se lépek steambe ;]

[ Szerkesztve ]

„Áldott az Úr, az én kőváram, aki hadakozásra tanítja kezemet, s viadalra az én ujjaimat.”

(#14) nutella1 válasza Tomko78 (#13) üzenetére


nutella1
őstag

Nyilván megvesszük, én a kezdetek óta erre az egy szutyokra tartok fent egyáltalán gépet. És nyilván nem fog változni az égvilágon semmi. Jó pályák legyenek, a többi egyáltalán nem lényeg. ;)

https://erdélyízei.com

(#15) BandiHUN válasza oriic (#11) üzenetére


BandiHUN
veterán

Én is attól félek... :U:C XDefiant tetszett, de annyira nem, hogy utánanézzek, egyáltalán mikor jön ki...
Nomeg csesztetem magam pl. a Borderlands 3-al is, ami fullosan megvan, de vagyok lvl5, egyetlen karakterrel, pedig szép+minden

Ne lenne ez a grind. Gondolkodok, hogy segítene, ha nem vennék passt. Bár... új fegyók akkor is farmolósak. Jönne az új hamarabb inkább, ha már meg kell b@szódni,essünk túl rajta... :U

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#16) Spizzi válasza bager13 (#12) üzenetére


Spizzi
tag

Nekem a véleményem erről annyi, hogy nyílván az lenne az optimális ha ennyi sem lenne ezekből de már akkor szerencsések vagyunk ha legalább több sem lesz. Nem tartom magam egy tipik birka konszumer vásárlónak, de igenis bass*a a csőröm, hogy meg van a BP állandóan de még így sem tartozom azok közé akiknek minden kontent jár hiába szinte csak ezzel játszom mert még ahhoz, hogy elérjem a "maximálisan prémium játékos" titulust még ezeken felül elkellene verjek 45-60 naponta még 30 eurót ehhez a címhez. És igen, ez amolyan emberi gyarlóság, majd kérek miatta megváltást...de addig is amíg itt vagyok idegesít. Hol van ennek a vége? Mennyit kellene még fizessek, hogy azt érezzem én a magam részéről mindent megtettem, hogy támogassam az egyetlen játékot amivel aktívak játszok. Pofátlanságnak gondolom.

De persze eddig lehetett azzal takarózni, hogy "ez csak kozmetika és nem kötelező".... Várjuk ki a végét inkább ennek is. Én lennék a legjobban meglepve ha nem húznak ki a kalapból egy újabb trükköt.

(#17) bager13 válasza nutella1 (#14) üzenetére


bager13
aktív tag

Mondjuk mekkora lenne, ha induláskor bettenének a CoD 1, UO, CoD 2, MW, MW2, WaW, MW3, Black Ops 1 részekenként 2-3 ikonikus pályát, mint egy olyan veterán CoD Map csomag. ( én még fizetnék is érte :DDD)

Tésztás Johnny és a Kerthegesztők méltán elismert zenekar oszlopos tagja!

(#18) bager13 válasza Spizzi (#16) üzenetére


bager13
aktív tag

Ebből a nézőpontból még soha nem vizsgáltam meg ezt a kérdést, ebben a megközelítésben teljesen igazad van. Elég nagy szemétség tőlük azokkal szemben, akik hasonlóan gondolkodnak, mint te, így van.

Nem tudom milyen trükkjeik vannak még a kalapban, de van egy határ, amit, ha átlépnek, akkor az hatalmas öngól lesz. A Pay to Win- t a játékosbázis nagy része nem tolerálná.

Tésztás Johnny és a Kerthegesztők méltán elismert zenekar oszlopos tagja!

(#19) BandiHUN válasza bager13 (#18) üzenetére


BandiHUN
veterán

Lassan adagolják. És veszik. Nem lehet mit tenni már. Az, amik vannak, MÁR soknak mondhatók, csak sok embernek nem esik le, mi miért pay to win. Már most megveheted a fegyókat tunningolva, ha nem akarsz kínlódni, az aktuális újakat is pakkban, nem vagy köteles a bp-ért küszködni, meg is veheted a szinteket, vehetsz operátorskint, ami fekete vagy extra tulajdonsága van, vehetsz effektes fegyvert, amivel vakítod az ellenfelet/körülötte lévőket, hát mi kell még? A ruházós operátoros már az utolsó+ha lehetne venni az xp boostokat(ez félig megvan az usában, kódok bizonyos termékekkel!), innentől kb. kalap sz@r,amit tudással lehet elérni, pár extra calling card mondjuk, és ennyi. Nomeg SBMM? Sokan mondják, jól sorsol, ha veszel valamit... :U

Nem tudom én se, mit eszek még ezen. Egy dolog tuti fix, a tűzharc és a mozgás profi. HA nem szól bele az SBMM, vagy nem valami villogó izével lőnek, vagy nem sötétben fekete skines enemy fekete fegyóval, stb.

Abban bízok, hogy amit akarnak, az éles lesz a bétában is(ruha-perk), és vétel előtt kiderül. De idén ezzel a déelcével végképp óvva intek mindenkit a preordertől. Sose tanulnak így. Mára ebben az egészben, mint legjobb harcjáték, az ember a legkisebb tényező. :C

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#20) wjbhbdux


wjbhbdux
veterán

Visszatérhetnének az eredeti sorszámozáshoz az ünnepi 20. CoD alkalmából.

/s

(#21) bager13 válasza BandiHUN (#19) üzenetére


bager13
aktív tag

Valóban megvan ezekben a Pay to Win jelleg, amiket említesz, kis előny is előny ugyebár.

Mondjuk én azt nem tartom P2W-nek, amit magad is ki tudsz farmolni teszem azt fegyver húzás, színtezés és társai. Ezek "boostok" elveszik számomra a játék egy aspektusát, mikor mész egy új fegyverrel és lépkeded a szinteket, oldod fel a kiegészítőket, közben állítgatod a saját preferenciák szerint.

A BP kimaxolásnál tudatosan szivatják a népet a nem konzekvensen adagolt BP XP-vel(ez a Pubg-ben még pofátlanabb módon ment) , terelve ezzel arra, hogy vásárolj token-t, ami valljuk be, hogy nagyon gáz.
És, aki olyan beállítottságú,hogy mindent szeret kimaxolni, az kénytelen tejelni(vagy irreálisan sokat játszani/farmolni).

Viszont ez effektes fegyver, színváltos/sötétlyuk skin már szerintem is a P2W kategória alja, ha ez csak a kezdet és szép tudatosan "érzékenyítenek" és lassan egyre durvábban jelen lesz ez, akkor baj van.
Én remélem, hogy nem így lesz. Ami most van még nem éri el az ingerküszöböm.

Szerintem a béta-ban, amit látsz mind ebből, az alapján sajnos nem fogod tudni megállapítani, hogy mi lesz megjelenéskor, sőt még a végleges verzíó sem garancia semmire. Jön 1-2 season és olyat fordul a világ, hogy csak lesel

Tésztás Johnny és a Kerthegesztők méltán elismert zenekar oszlopos tagja!

(#22) FollowTheORI


FollowTheORI
nagyúr

MW2 után rögtön MW3? Érdekes... nem gondoltam így jön, de akkor ez már valami régi terv lehetett a talonban... igazi "marvel" univerzumos MW dömping. :D :D

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#23) Spizzi válasza FollowTheORI (#22) üzenetére


Spizzi
tag

Az eredeti terv több mint valószínű az volt, hogy az MWII két éves támogatást kap csak időközben a számok nem úgy alakultak, nem kötött le annyi embert a MWII/WZ2.0 mint az MW/WZ teljesen érthetően a játék minősége és tartalmi hiányosságai miatt.

Így az eredetileg MWII Year 2 DLC-nek tervezett epizódot valamennyire kibővítették, ha mással nem is csináltak legalább hozzá egy singleplayer kampányt, átnevezték MWIII-ra és dobozba vele teljes áron. Üzleti szempontból kifizetődőbb egy új játékot kiadni, egy új kezdet reményét elültetni a vásárlók fejében mint egy ismert, sőt inkább úgy mondanám kiismert, haldokló játékot támogatni amelyben a játékos bázis napról napra csökken. Egy olyan terméknél amelyben egyszer csalódtál nem igazán lesz semmi ami visszacsábít, míg egy "teljesen új" felkelti az érdeklődésed.

Viszont időközben biztosan foglalkoztak vele többet mintha sima DLC státuszban ragadt volna, szóval azoknak sincs/sem lesz igaza akik azt mondják, hogy csak egy DLC teljes áron. Kisértetiesen fog hasonlítani az MWII-re, de érezhető lesz, hogy ez egy másik játék azért.

(#24) FollowTheORI válasza Spizzi (#23) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Vagy a microsoftnak kell valami új friss CoD... :D

Bár a deal még mindig nem zárult le, de anno gondolhatták úgy, hogy mostanra le fog. :)

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#25) nutella1 válasza Spizzi (#23) üzenetére


nutella1
őstag

Szerintem meg időközben rájöttek, hogy úgyis mindenféleképpen többet kaszálnak egy új címmel, akármilyen is legyen az. Szimplán ennyi az egész. Idén már semmire nem számítok. A 2019-es MW egy jól összerakott játék volt, az azt követő 2 cím valamelyest játszható. Ez a mostani egy tragédia. Itt csúcsosodott ki a feneketlen pénzéhség. Mi változna ezután? A nagy semmi.

https://erdélyízei.com

(#26) DrTechnoid válasza zozika84 (#2) üzenetére


DrTechnoid
őstag

Ha megérem a megjelenést, ez lesz az első COD amit nem fogok. A mostanit is megvettem és 10 percet se toltuk. Teljesen érdektelen számomra az elmúlt évek óta.

http://steamcommunity.com/id/DrTechnoid/

(#27) ƵøŁĭ


ƵøŁĭ
veterán

(ง'̀-'́)ง(ง'̀-'́)ง

(#28) oriic válasza ƵøŁĭ (#27) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

"If y’all see this Call of Duty Modern Warfare III lobby image floating around please know it’s just a concept someone made. It’s not official. "

De valszeg valahogy így fog kinézni valóságban is szerintem.

Live-Die-Respawn

(#29) Spizzi válasza oriic (#28) üzenetére


Spizzi
tag

Nekem mindegy, hogy néz majd ki de az a Barracks menüpont legyen ám ott. :C

MWII egyik legfájóbb pontja, hogy nem lehet klánozni, emiatt nincs happy hour meg a barátlistáról a több tucat ember közül mindig kikeresni egyesével azokat akikkel napi rendszerességgel toljátok elég fárasztó.

(#30) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Két képet szedtek ki a mai MWII-es új szezon patch file-ok közül.

Live-Die-Respawn

(#31) Spizzi


Spizzi
tag

Leleplező előzetes: Aug. 17.

[link]

(#32) csabiks


csabiks
senior tag

Plunder módba egész jól lehet tokent gyűjteni, majdnem 1 token 1 meccs… pár óra alatt megvolt egy szektor :D

"The loudest one in the room is the weakest one in the room."

(#33) Spizzi válasza csabiks (#32) üzenetére


Spizzi
tag

Nem is tudtam, hogy itt a PH-n ilyen bennfentesek vannak, hogy már 3 hónappal a megjelenés előtt tolhatják. :DD

(#34) csabiks válasza Spizzi (#33) üzenetére


csabiks
senior tag

:D bocsánat mw2-be akartam

"The loudest one in the room is the weakest one in the room."

(#35) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Innentől kb 100% az augusztus 17.

[link]

Live-Die-Respawn

(#36) SRII


SRII
őstag

Remek, épp hogy elkezdtem a (felénél tartok kb ) de már jön az új :D , nem szerettem volna egy új játékot megtanulni és időt pénzt rakni bele, de mondták ,hogy jó pár évig biztos lesz nem lesz új csak vágjak bele...erre tessék :D

[ Szerkesztve ]

Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!

(#37) ƵøŁĭ válasza SRII (#36) üzenetére


ƵøŁĭ
veterán

Nem valószínű, hogy hatalmas változás lesz. A régi pályákra a korábbi szériákból, így hirtelen nem emlékszem de biztosan jobbnak látták azt, hogy 2 játékként eladják a tartalmakban nem sokban különböző MW2-3-at. Azért fog majd mindenki puffogni, mert DLC szaga lesz az egész "új" szériának. Én csak azért vettem meg ezt a részt, mert biztam az évenkénti megjelenés megszüntetésében. Sokat én nem várnék az idei szériától, mert telerakják minden fölösleges és idegesítő dologgal miközben a játékélmény nem fejlődik. Minden évben ugyanazok a hibák...

[ Szerkesztve ]

(ง'̀-'́)ง(ง'̀-'́)ง

(#38) Spizzi


Spizzi
tag

A Sledgehammer a nevesebb streamereknek mint pl. FaZe Swagg Mystery Boxokat küldött ki amelyben az alábbi, sorrendben húzhatják ki a tárgyakat
Papucs (slide), Konzerv doboz (can), mobiltelefon (cell), akinek nem lenne egyértelmű: slide cancel

Szóval visszatér az MW2019-ben, Warzone Verdansk&Caldera-án és Vanguardban látott mozgási mechanika amikor is a becsúszást megtudod szakítani és azonnal tudsz kezdeni egy újabbat mindamellett, hogy a Tac Sprintet is azonnal újratölti.

(#39) zozika84 válasza Spizzi (#38) üzenetére


zozika84
őstag

De legalább ezzel el is dőlt, hogy ez a rész kimárad :DDD :DDD

PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405

(#40) Spizzi


Spizzi
tag

Első hivatalos videó meg is érkezett.

[link]

(#41) oriic válasza Spizzi (#40) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

"The reveal video for Modern Warfare III features a hidden phone number (202-918-3022) that sends you this image after you text it. 👀"

[link]

[link]

Makarov:

[link]

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#42) Spizzi válasza oriic (#41) üzenetére


Spizzi
tag

Ezek alapján mondhatni egyértelmű, hogy a főellenség Vladimir Makarov lesz, illetve a játék tematikájában nagyobb szerepet kapnak az oroszok (legalabbis ultra-nacionalisták szintjén) mint az MWII-ben, ami számomra üdvözlendő, ezt a cs 1.6-os terrorista kergetős miliőt kétlem, hogy felnőtteknek találták ki az előző részhez.

Egyúttal talán az egyik múltheti pletyka is igazzá válhat, miszerint az új Warzone térkép Verdansk ihletésű (egyértelműen kelet-európai, szláv) a még korábban pletykált mexikói Las Almas helyett.

A játék megjelenése (hivatalosan megerősített): November 10.

(#43) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Modern Warfare III - Makarov Reveal Trailer
- Holnap délután 4kor jön az új trailer

[link]

Live-Die-Respawn

(#44) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

(#45) oriic válasza oriic (#41) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

[link]

[link]

[link]

Tippre a Warzone eventben ezeket kell majd megsemmisítenünk.

Live-Die-Respawn

(#46) SRII


SRII
őstag

Hello! Nos, közel 100 óra játék után a véleményem a játékról és most a sok fanatikus lehord, de ez emberek egy f..s...fegyverek húzni a végtelembe, lelőnek oldalba- hátba, melléd rakja az ellenséget , ugrálva lőnek el, ha végre belejössz, fentről rakétáznak, újraéledsz és megint rakéta és újraéledsz és hátralőnek és újraéledsz és rakéta, majd mikor van egy jó meccsed 198 méterről valakinek a célkeresztébe kerülsz aki kb 16 perce ott fekszik és várja ,hogy valaki a célkeresztjébe kerüljön, aztán megint valami kecske ugrálva lelő majd ismét rakéta éledés után 3mp vel,(és lelővőd a helit vagy a vadászgépet, beletolsz 8-9 tárat közben 22x megölnek és kapsz 50xp-t hát mindent visz) majd újraéledsz és mikor már lépnél egyet (csak egyet előre) 210 méterről valaki valahonnan ugy lelő hogy a gyomorgörcs is elkap az idegtől, stb stb stb undormány, számomra ez nem játékmenet....ezt ki élvezi? sok játékkal játszom, főleg kompetitív több ezer órával, de ennyi ideget és nyűglődést egyikkel sem szenvedtem el, ez káosz, és erőlködés netovábja, és mikor ölsz 45-50 et és egy szintet lép fel a fegyver és még hátravan 27 szint és még kb 12 fegyver na elmegy az any...ba aki ezt így kitalálta...a sok laggról nem is beszélek, sőt arrol sem ,hogy kb szinte minden nap elállítja a beállításaimat és azzal kezdem az ideget ,hogy beállítom újra és újra és újra....(főleg a képbeállításokat és a képernyő nézetet)
Nos így röviden ez a véleményem, a warzone rank meccs az pörgős ,jó, az tetszik, a többi katyvaság és eszetlenség, kínlódás.
Persze ez az én véleményem, az pedig bárkinek lehet, jót tényleg csak arra tudnék mondani ,hogy a többi játékkal szemben, pörgős a fegyverek alakíthatóak és erősek, a karakter jól mozog gyorsan lehet vele haladni, egyik házról a másikra, gyors gyűjtögetés és mehet a harc, ez rendben van, de a többi jah...

(miért nincs egy olyan map ahol nincsenek rakéták és heli?
miért nincs egy olyan map ahol nem rak be 40 embert és alig látod hol és mit csinálsz egy 30x30 mapon,
pl shipment erre heli meg rakáta meg isten tudja? undorító
mindegy is...nem rontom tovább a helyzetem itt mert még kikapok tőletek...
Nem akartam megbántani senkit, nem arra ment , csak istenítést után vettem meg és hát ez kijött belőlem, sajna a klaviatúrát nem töröm össze mert drága volt de kikívánkozik belőlem amit gondolok, így könnyítve lelkemen. :DDD

Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!

(#47) oriic válasza SRII (#46) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Rossz topik, ez a harmadik epizód topikja ami idén jön. :D

Live-Die-Respawn

(#48) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Julian Kostov-ról mintázták elvileg Makarov-ot.

[link]

Live-Die-Respawn

(#49) Spizzi válasza SRII (#46) üzenetére


Spizzi
tag

Igaz ez az idén érkező MW III topikja de válaszolnék röviden.

Amiket is felsoroltál az 20 éve a Call of Duty core élmény szerves része. Ez a sorozat ilyen. Nem lesz szép megfogalmazás szóval elnézést szeretnék kérni előre, de a nagy része a problémáidnak: noob issue.

Én egy átlagos 1.0 KD-val rendelkező játékos vagyok, de egy lvl. 27-ig tolható fegyvert egy nap alatt nem hogy fullra húzom, de szerintem ki is tudom goldozni. Pl. pont ez történt a Season 5 új gépkarabélyával, 1 nap alatt max level & gold, igaz nem 27 hanem csak 20 a max szintje. Ez a folyton ki snipeolnak, ki rakétáznak történetre annyit tudok mondani, hogy tudni kell helyezkedni a térképen. BR / Resurgence-ben egy kezemen megtudnám számolni, hogy hányszor NEM végeztem a top 10-be, ritka az amikor egy mesterlövész letud kapni, főleg Vondel / Ashika pályákon de mondjuk hozzá kell tennem, hogy tudatosan gyakorlom a movementet mert annak a kiismerése a cod játéktudás legalsó pillére, a lövés csak utána következik.

és mint mondtam egy totál átlagos játékos vagyok akinek napi 2-3 óránál nincs több ideje a játékra.

(#50) zozika84 válasza oriic (#47) üzenetére


zozika84
őstag

A nyakamat teszem rá, hogy copypaste jöhet majd újra ez a tapasztalatmegosztás megjelenés után 100 órával :DDD :DDD

PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.