Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
cobranco
csendes tag
Sziasztok!
Az „Alpok-saga” folytatódik,ezúttal a 4000-esek birodalmát vettük célba,de létezik olyan eset,mikor az élet átírhatja a forgatókönyvet…
Szóval,hogy összejött-e amit terveztünk,vagy sem,kiderül azok számára,akik velünk tartanak.Célpont: SVÁJC 5.rész: "Óriások árnyékában" 2015. /Switzerland/ FullHD 1080p
Útvonal:
Aareschlucht-Sattenalb-Rosenlaui-Schwarzwaldalp-Grosse Scheidegg/1963m/-Grindelwald-Zweilütsignen-Lütschental-Lautenbrunnental-Lautenbrunnen-Staubachfall-Wilderswill-Interlaken-Brienzersee/Niederried-Oberried-Brienz.Brienzwiler/-Meiringen-InnertkirchenTérkép:
[link]Túrabeszámoló/7 nap/:
[link]Fotoalbum:
[link]Jó szórakozást!
Túráim,videók itt: http://cobranco.hu/
-
G@ben
addikt
Ezzel vagy ugyanilyen rendszerű táskával van valakinek tapasztalata? Nem akar kiesni a vázból rákódás hatására? Tudom, hogy tépőzár fogja, de akkor is. Nem akarok downhillezni, de egy rossz bringautas, padkázós közlekedést elbír?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
_stick_
őstag
Hali,
találtam a pincében egy teflon spray-t. Az a kérdésem, hogy van a bringának olyan területe, ahova kifejezetten ez a kenőanyag ajánlott? Fémiparban dolgozok és a teflont, mint száraz kenőanyagot nem nagyon szoktuk fémek kenéséhez használni. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Doki16 #65052 üzenetére
Azon szokott lenni.
_stick_...milyen spray? Csak mert vannak teflonos lánckenők.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
_stick_
őstag
válasz Hasaggymeg #65056 üzenetére
-
_stick_
őstag
-
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz _stick_ #65055 üzenetére
Egy ideje terjednek a különböző száraznak mondott teflon alapú kenőanyag spray-k pl. pont lánckenésre, merthogy az nem szedi össze a koszt, de úgy tudom abban is több a marketing, mint az igazság. Persze kenni ken, de nem igazán "száraz", vagyis az is összeszedi a koszt.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
dokee78
félisten
Félretettem a sok cserélni valót,amik jelenleg is működnek normálisan.
1 valamit fogok kicserélni minél hamarabb,ez pedig a középrész monoblockra.Ezeket néztem testbikon jó értékeléssel nekem megfelelő áron:
Sunrace BBS18
Shimano SM-BB51
Shimano BBES-30
VP BC-73
Sunrace BBS18Csak azokat írtam amelyiket értékelték.
Kb mennyi a szervízköltsége általában? -
-
-
varsam
őstag
Csepel woodlands pro 29 3.0 bringáról mi a vélemény?
Milyen ez a váz illetve a Csepel alkatrészek? -
dokee78
félisten
válasz szjoci #65063 üzenetére
Rockrider 340
Nem tudom milyen lehet.
Rá van írva? -
Runner_fxr
Ármester
válasz geza844 #65031 üzenetére
Ha haladós gépet szeretnél, akkor nem lehet mellékes a súly, függetlenül attól, hogy mennyi a testsúlyod. Minél könnyebb a bringa, annál könnyebb lesz tekerni és ezáltal haladósabb is lesz. Egy nehéz bringa akkor lesz haladós ha mellé van egy bitang erős lábad és jó általános edzettséged.
Mivel a magyar utak sem a minőségről híresek, így 100 kiló mellé, vagy még nagyobb testsúlyhoz nem gondolnám ideálisnak az outit. Inkább egy terkking-et vennék. Komfortosabb. Itt meg azt kell eldöntened, hogy a klasszikus trekking kéne kényelmes üléspozícióval, vagy a kicsit sportosabb geometriás cross trekking. Trekkingből vagy merev villás változat kéne, vagy olyan amiben levegős a villa, de az meg nem biztos, hogy beleférne a 150k-ba. Az outinak annyi előnye lenne, hogy könnyebb és haladósabb, de sokkal kevésbé komfortos és a súlyod alatt a strapabírósága is megkérdőjelezhető.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #65067 üzenetére
A cross trekkingekről nekem mindig a tanyabike geó jut eszembe, amikkel eddig találkoztam azok kevésbé sportosak mint a túra csepelem (Csak ellentétben ezekkel az megölhetetlen bicikli, nehéz mint a dög, de az még anyagból van ellentétben akár a 80-as évek csepeljeivel) A legtöbb egy az egyben olyan geo mint a csepel, csak még fokozza, hogy merev villa helyett nehéz rugós teló van benne.
Az a baj, hogy az amerikai stílusú koskormányos, masszív, de nem unalmas touring bike nem elterjedt nálunk, helyette vannak ezek az unalmas német stílusú trekkingek. A németek és a biciklik
-
Runner_fxr
Ármester
A cross trekkingekben is nagy a szórás. A gagyibb gyártók csak annyit csinálnak, hogy leveszik a sárvédőket meg a csomagtartót a trekking gépükről aztán onnantól az már egy cross. Viszont nem mindegyik ilyen. Pláne nem a németeknél, egész más a cross geoja és más a klasszikus trekkingé. A klasszikus trekkingek ugye a kényelemről szólnak, a cross meg egy sportosabb trekking. A 80-as évek bringáival azért nem érdemes hasonlítani a mai gépeket, mert ott egy csomó minden túl volt méretezve, kevesebb volt a sebesség, vastagabbak a láncok, nehezebbek is voltak, de valóban tartós bringák. A mai gépek precízebben működnek, de több törődést igényelnek ez tény. Abban egyet értek, hogy vannak unalmas német bringák, bár szerintem a trekking már önmagában egy unalmas kategória, legalább is a kinézetét tekintve mindenképpen, persze vannak kivételek, de azok nem az olcsóbb szegmensben vannak. Azért az összes német bringát nem szólnám le, én egyedül a német országútikat nem annyira kedvelem, abból az olasz és a francia az etalon, de mtb-ban pl, vagy akár trekkingben nagyon ott vannak.
[ Szerkesztve ]
-
dokee78
félisten
válasz Runner_fxr #65069 üzenetére
A normál középrész is ilyen fogazott belülről?
-
dokee78
félisten
válasz Runner_fxr #65078 üzenetére
Hopp fogalom zavar.
Azt hittem van a középrész.
Abból van a hagyományos és a monoblock.Akkor valamit félre értelmeztem.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz dokee78 #65079 üzenetére
Középrész típusok:
- van az ékes az jó régi gépeken, meg tanyabikokon van, csak hagyományos csészés
- van négyszög tengelyes, amiből van mono meg csészés, de venni csak monot érdemes
- van octalink meg hasonlók ezeket manapság érdemes kerülni mert el fognak tűnni
- van az integrált, ahol a hajtás része a tengely és a csapágyakat külön kell betekerni a két oldalon. -
inifini
tag
Meglévő országúti kerékpáromon lévő kereket fejleszteném. Jelenleg Shimano rs010 van rajta, ultegra 11 hajtással. Néztem Fulcrum racing 5, Fulcrum racing quattro, DT Swiss r24 Spline, még a Shimago 6800 is (de az már túl van a határomon). Van esetleg valakinek tapasztalata vagy esetleg javaslata ezen az árszinten?
-
dokee78
félisten
Köszi,akkor mivel félre értettem a dolgokat ez is ugrik.
Pedálnak ez jóféle?
XLC PD-M05Kicsit besároztam,ajánlott egyből lecsapatni vagy nem gond,ha 1-2 napig rajta marad?
[ Szerkesztve ]
-
skinnyman
csendes tag
Nem sokat értek a kerékpárokhoz ezért inkább a kedves fórumtagokhoz fordulnék. Szerintetek 50ért ez megéri? Csak városi munkába járós feelingre kellene egy bicikli ami nem megy a
szélfúvástól tönkre.http://bit.ly/1qkrpNU
vagy vegyek inkább használtam pl. egy ilyet?
http://bit.ly/1OqNeqA
[ Szerkesztve ]
-
Eagle16
addikt
Raktam a Neuzer-re egy kost Egyelőre még csak teszt jelleggel, hogy mennyire jön be. Nincs fékkarom még, azt a Wiggle-ről kell vennem, itthon nem forgalmazzák a Tektro RL520-ast, ami V-fékkel is együttműködik.
Azt kell mondjam hogy eddig kinézetre is és fogásra is kellemes, jövőhónapban esélyes, hogy átalakítom véglegesen. Csak egy kicsit szokatlan hogy jobban ki kell nyúlni. Gondoltam rá hogy veszek egy rövidebb kormányfejet, de már ez is 90mm-es. Szerintem csak szokatlan lehet az új pozíció.
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
6030D
őstag
Ez miben tud többet, mint egy nyeregtáska? Azt látom, hogy a csőre fogod fel, de ugyanúgy a "zacsit" egy pálcához rögzítia tépőzár, mint a normál nyeregtáskánál a nyeregpálcához. Nekem az még sohasem esett le, pedig néha van kb 0,5 kg és két tépőzár tartja. Szvsz nem tudom ez mitől több, mint egy normál 1500 Ft-os táska. (Ha van olyan ülés, aminek nem lehet a pálcára rögzíteni, akkor van értelme.)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
őstag
Ja most nézem, hogy ez ilyen b**i nagy Akkor gyakorlatilag egy csomagtartós táska helyett van, így biztos nehezebb. Bár szerintem az ismerőseim csomagtartós táskái is mind tépőzáras rögzítésűek, és gondolom úgy van kitalálva, hogy elbírja.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Eagle16
addikt
183 centi vagyok, de elég hosszú végtagokkal is rendelkezem. Talán az 56-os ideálisabb lett volna, de mindenhol azt olvastam, hogy ez egy alapból is alacsony építésű kerékpár, illetve országúti méretezés szerint 183 centitől ajánlották az 58-as vázakat.
Ez előtt 12 évig egy ~ 54-es montit használtam, ami egy kicsit kicsi volt, ezért gondoltam arra, hogy talán inkább szokatlan lehet az új pozíció, nem pedig a méret nem megfelelő, illetve ezért érzem azt hogy messzire kell nyúlnom.
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Ati007
őstag
válasz Runner_fxr #65072 üzenetére
Sajnos sokkal kevesebb időm van kerékpározni mint tavaly és mint gondoltam hogy lesz és még kevesebb időm van kihasználni enduro mivoltát. Amennyit most tekerni tudok (30-40kmes túrák betonon) ahhoz elég és jobb lenne egy országúti vagy egy 29er hardtail. Mivel alig volt használva meghirdettem hátha valakinek megtetszik .
-
6030D
őstag
Cicaszem.... LOL...
S-works 29 carbon fullyMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jackbacsi87
senior tag
Hervisben a bell volt sisak akciós. Tegnap bekukkantottam az egyik üzletbe. Csak rendelésre van, készleten nuku. Belenéztem 1-2 sisakba, 2014 asszem 11hó volt a gyártási dátum. Gondolom ez is hasonló évjárat lehet. Mennyire gáz majd 2 éves sisakot venni?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jackbacsi87 #65099 üzenetére
Hacsak nem a kirakatban sütötte a nap nagy baja nem lehet csak azért mert 2 éves.
6030D...az azért rendesen megdobja az árát! Amúgy villoghatott volna még a súlyával a hirdetésben,ha karbon az még egy impozáns adat lehet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest