Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#137001) Csokicsibesz válasza bringasisti (#137000) üzenetére


Csokicsibesz
tag

Biztosítók pont erről ismertek, hogy csak úgy öntik a lovét biztosítási pénzként...

(#137002) Hasaggymeg válasza ZolkoW (#136999) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Ugyanakkor az csak a kerék,vagy a csapágy rögzítésének lehet része,az ipari csapágy hézagolásán nem lehet állítani.Ha rág kuka,ha meg kotyog akkor hamarosan kuka.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#137003) 6030D válasza Csokicsibesz (#137001) üzenetére


6030D
Ármester

Akitől vettem a bringát, és szállítás közben összetörte az újat, mesélte most, hogy nem akar fizetni a biztosító, mert személyi sérülés nem történt... :U

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#137004) Runner_fxr válasza Hasaggymeg (#136945) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Az egész úgy kezdődött, hogy gondoltam megnézem magamnak a híres No Comment Downhill pályát itt a János-hegyen. Most tették rendbe megint. Én úgy gondoltam a videók alapján, hogy majd valahogy lecsorgok rajta. Hát élőben azért elég vad: [kép]
A nagyon elmebeteg részeken le sem mertem menni, ott simán letoltam, de úgy a pálya nagy részét teljesítettem. Itt összefutottam pár DH suhanccal, dumálgattunk, aztán mentem velük, mutattak még egy két jó terepet. Rendesek voltak, mondták merre tudok kerülni, ha túl durvának ítélném. De én gondoltam megyek mindenhol utánuk, mert kemény vagyok. :D
Egy turista utat keresztezett egy elég meredek köves nyom. Az első felén lezúztam, ott nem volt gond, aztán a turista út keresztezése után a második szakasz előtt lelassítottam, na ezt nem kellett volna, itt óvatosabban mentem le, és valami megdobta a hátsó kereket, vagy az első kerék akadhatott meg a lassabb tempó miatt, előre billentem, hiába ültem ki a nyereg mögé, gyakorlatilag első keréken gurultam lefelé, aztán a lejtő alján becsapódtam, fejjel levettem egy követ, bal oldalamat végig lehorzsoltam, és a hüvelykujjam majdnem kitörtem, szerencsére csak rándulás lehet, mert mozog, de elég rendesen feldagadt. Egyből felpattantam, mentem tovább, volt nagy röhögés amikor megláttak. Mint egy varacskos disznó aki feltúrta az avart, úgy néztem ki, sisak behorpadva. :D Nagyjából ennyi volt.
A no comment így néz ki, ha teljesen végig mész rajta, én az elején a sziklás részen letoltam, a többi nagyjából ment.
[link]
Elfelejtettem elvinni a gopro rögzítő keretét, ezért nem kameráztam, de utólag belegondolva még szerencse is, mert nincs kizárva, hogy nem csak egy 70 ezres sisakot nullázok le, hanem a 150 ezres kamerát is.

Egyébként alig éreztem a fejemen az ütést, nagyot mentett a sisak, de azért egy jó kis pukli lett a fejemen is. Amikor levettem a sisakot és megnéztem, akkor kicsit elgondolkodtam, meglepő volt, hogy mit úsztam meg és hogy milyen könnyen meg lehet a baj.

[ Szerkesztve ]

(#137005) rétisün válasza Csokicsibesz (#137001) üzenetére


rétisün
veterán

annak idején nekem a számla alapján (kerékszettet vettem újat a balesetem után) szó nélkül utalták a szett árát. sőt, mivel nem nagyon kapkodtam el a vásárlást, felhívott a biztosítótól a csajszi, intézzek már valamit, le akrják zárni az ügyet :D (elggé év vége felé volt, gondolom azért volt akkor már sürgős)

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#137006) Napfénysüti válasza xy.zsolt (#136998) üzenetére

Én úgy csináltam hogy összeraktam otthon (még az asszonyt is bevontam :D ) aztán elvittem egy jobb nevű helyi kerékpárszervizbe átnézetni meg finomhangolni. :K

Més que un club!

(#137007) bringasisti válasza Csokicsibesz (#137001) üzenetére


bringasisti
őstag

Ha az érték felét rá kéne költeni a javításra akkor az gazdasági totálkár

BENEFON DELTA--------N8

(#137008) bringasisti válasza 6030D (#137003) üzenetére


bringasisti
őstag

Az más történet: ha egy vékony cukor spárga tartja a csomagtartó tetejére erősítve a strádán ....)

BENEFON DELTA--------N8

(#137009) ZolkoW válasza Hasaggymeg (#137002) üzenetére


ZolkoW
őstag

banyek, ez az üzemszerű beállítása :)
a külső csészék az agyban ünek,de a tengellyel a belső csészeket húzom össze,tehát csak-csak feszítek rajtuk. hogy ez mennyire egészséges a csapágynak..végülis majdnem az történik,mint kónuszos agynál. Novatecéknél nem tudom,hogy van, Fulcruméknál leírást is találni hozzá.

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#137010) 6030D válasza bringasisti (#137008) üzenetére


6030D
Ármester

Közben kiderült, hogy kocsit cserélt (nem tudtam), egy Ranger platójában volt benne, és onnan i dult meg a kerék, ahol elvileg vákum van... senki sem érti, mindegy is. Amúgy idén sok a pickup-os szállítós, de nem úgy átlógatva, mint az USA-ban, hanem kerék ki, és egy konzolon vagy magában áll a bringa a platón. Azért egy Rangert elfogadnék ilyen esetre. Ugye StLui?! ;)

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#137011) ivana válasza Hasaggymeg (#137002) üzenetére


ivana
Ármester

Viszont ugyan úgy be kell lőni, ha nem húzod meg rendesen akkor lötyög, ha túlhúzod szorul. Gördeszkánál ahol szintén ilyen csapágyak vannak dög nehéz jól belőni.

(#137012) Hasaggymeg válasza Runner_fxr (#137004) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Hááát...elég neccesnek tűnik még így képen/videón is. :U Mások után menni előny is,mert látod hol és hogyan veszik az akadályokat,de hátrány is lehet,mert bevállalod azt amit más aki talán már többedszer megy ott,alkalmasabb a kerékpárja,vagy éppen csak ügyesebb nálad.Jó,hogy megúsztad.A sisak tényleg kuka? Ha nem repedt de kukázni akarod,gondolom itt biztos kerül aki átvenné.

(#137009) ZolkoW + ivana...azt továbbra sem értem,hogy a szorítással hogyan változik a hézagolás az ipari csapágy belső gyűrűjét sem tudod tágítani,a külsőt sem összenyomni,hogy a kettő közötti távolság,ami a csapágy tulajdonképpeni hézagolása,bármilyen kis mértékben változzon. :F Azt el tudom képzelni,hogy perselyébe beütve a vázba,kerékagyba kissé szorosabb lesz,vagy valami kónusszal megszorítva befeszíted a csapágy belső gyűrűjét egyik oldalára a csapágynak,így majd szorosabbnak tűnik,de magát a hézagolást elvileg állítani nem lehet.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#137013) lomposfarkas


lomposfarkas
tag

Szevasztok, van itt valaki, aki behatóbban ismeri a Nexus 7-es agyváltók belvilágát? Dióhéjban: szétszedtem kimosni, átkenni. Felfelé váltva 1-5 között vált, de tovább váltva megragad a 6-7-ben, nem ugrik vissza az 5 felé. Remek képes leírásokat találtam, úgyhogy jobban szétszereltem, hogy megtalálhassam az akadás okát. Meg is találtam, csak éppen a leírások szerint így van jól összerakva... valahol még lehet turpisság :)

(#137014) ZolkoW válasza lomposfarkas (#137013) üzenetére


ZolkoW
őstag

a Bikemag fórumban van agyváltók topic,ott tuti találsz hozzáértőt.

Hasaggymeg: eltolod egymáshoz (és a középvonalhoz) képest a két pályát, így a golyók feljebb másznak. mint a kónuszosnál, csak ott mindkét pályád egyik oldalról nyitott, a másikról zárt. az ipari mélyhornyúnál mindkét irányból zárt.

https://www.cyclingweekly.com/videos/bike-fit-and-maintenance/adjust-bearings-fulcrum-wheels

[ Szerkesztve ]

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#137015) StLui válasza 6030D (#137010) üzenetére


StLui
veterán

Jaja, nagy kedvencem, kár hogy a lelkiismeretem már csak elektromosban engedné megvenni :)

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#137016) bringasisti válasza 6030D (#137010) üzenetére


bringasisti
őstag

Gyereknek van mikor vette mondtam neki nem normális.

BENEFON DELTA--------N8

(#137017) bringasisti válasza ZolkoW (#137014) üzenetére


bringasisti
őstag

Ez valami kamu oldal? Meg se lehet nyitni már küld egy üzenetet hogy dugni szeretne velem 0.5 kilométer távolságon belül egy 20 éves szőke!!!!!

BENEFON DELTA--------N8

(#137018) sebgutkopf válasza nemeth989 (#136992) üzenetére


sebgutkopf
őstag

A Canyon készre szerelve teljesen beállítva szállítja a bringáit és csak annyira szedi szét utána, hogy a bikeguard dobozba beleférjen (nagyon jó védő cuccokal elválasztva, amiket érdemes megtartani).

Használat előtt a dobozból kivétel után összesen 5 teendőd van:
1. beteszed a nyeregcsövet (nyereg már rajta van) a vázba
2. kormányrudat befogatod a kormányszárba (minden rá van szerelve) és a mellékelt nyomatékkulccsal a ráírt erővel meghúzod.
3. behelyezed az első kereket
4. a mellékelt teló pumpával beállítod a felfüggesztést a súlyodnak megfelelően.
5. beállítod a guminyomást (mtb alapból 3 barra fújva elég keményen jön).

kész, örülsz

Első kb 100 km után pedig érdemes átnézni a csavarokat, hogy valami nem lazult-e le (biztosan lesz).

Ha bizonytalan vagy a youtube tele van canyon unbox videókkal.

(#137019) parkr válasza xy.zsolt (#136998) üzenetére


parkr
őstag

tényleg nem nagy munka [link] első kerekt és a kormányt kell a helyére rakni +nyeregcsövet

[ Szerkesztve ]

(#137020) Toobee válasza bringasisti (#137017) üzenetére


Toobee
veterán

Mondjuk az elég nagy mázli lenne.

https://barbieripnk.hu/

(#137021) 6030D válasza Toobee (#137020) üzenetére


6030D
Ármester

... még nagyobb, ha csaj!

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#137022) ZolkoW válasza bringasisti (#137017) üzenetére


ZolkoW
őstag

nálam jó a link... és milyen volt a szőkével? :D /szívesen! ;) /

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#137023) bringasisti válasza ZolkoW (#137022) üzenetére


bringasisti
őstag

Nem tudom mert most olyan hangulatban vagyok hogy nem akarok egy gyári állapot vissza állítást a telefonon. Piros logó: monitorozzuk a készülékét!!!!!

BENEFON DELTA--------N8

(#137024) sebgutkopf válasza Runner_fxr (#137004) üzenetére


sebgutkopf
őstag

Még kevés Janis pályát ismerek régről, de amit eddig hallottam új bringás barátoktól az alapján pont a no comment az, ami igazán DH és eleinte inkább kerülendő, amíg ki nem alakul a technika és magabiztosság. Na ezt személyesen se megerősíteni se cáfolni nem tudom, az biztos, hogy közelgő első Janis meneteim nem ezen a nyomon lesznek, van jó pár másik, amin elkezdhetek fejlődni.

Az esésed persze elsőre vicces, de a sisakod alapján egy elég komoly figyelmeztetés mindenki számára.

(#137025) Tothg86


Tothg86
tag

Sziasztok
Egy kedves trekking bringámon alaposan begyógyult a pedál a hajtókarba. Próbáltam már melegítéssel is, ázott már csavarlazítóban, semmi. Mielőtt nagyon brute force módszerhez folyamodnék, valami ötletetek volna?

(#137026) Hasaggymeg válasza ZolkoW (#137014) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Na ez újdonság számomra! :Y :R ...meg voltam győződve,hogy egy ipari csapágy hézagolása kőbe van vésve,azt gyárilag állítják és a kopással nő,de csökkenteni nem lehet.Amúgy elég "barbár" módszernek tűnik,hogy egy zárt hornyú ipari csapágynál eltolod egyik pályát a másikhoz képest,így állítva a hézagolást. :F

(#137017) bringasisti ...nem értem ezzel mi a baj? ;]

(#137021) 6030D ... :DDD

(#137025) Tothg86...gondolom az irány az rendben van,így csak említésképp jobb pedál jobb menet,bal pedál bal menet,vagy ahogy 6030D kolléga még egyszerűbben jegyezte meg,mindig a hátsó kerék felé lazítjuk...ha a kerékpár nincs a tetejére állítva,ugyebár. :DDD

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#137027) ivana válasza Tothg86 (#137025) üzenetére


ivana
Ármester

Lehetőleg bringán csináld, valaki álljon rá a másik hajtókarra. Mindenképpen ütni kell, a tekerés nem jó. Az is segíthet, ha valamivel a váz oldaláról megütögeted a tengelyt.

(#137028) bringasisti válasza ZolkoW (#137014) üzenetére


bringasisti
őstag

Egy normális agy esetén a csapágy fészek távolsága, és a tengely távtartó válla megegyező méret ezért mikor a kerék a helyére kerül akkor a gyorszár összehuzza

BENEFON DELTA--------N8

(#137029) bringasisti válasza Hasaggymeg (#137026) üzenetére


bringasisti
őstag

Azt használják ki a genyók hogy ha meg akarsz nyitni valamit és a hálózat miatt várni kell 5 másodpercet akkor mégegyszer koppint az ember mert nem tudja hogy most a készülék érzékelte e a jelzést, és ha pont akkor dobja oda a kis tablácskáját akkor akaratlanul arra ütsz rá hogy kéred a vírust a gépedre.

BENEFON DELTA--------N8

(#137030) Csokicsibesz


Csokicsibesz
tag

Írtam egy rövid posztot, hogy szerintem milyen volt a vasárnapi szilvásváradi maraton. Akit esetleg érdekel: link

(#137031) Hasaggymeg válasza bringasisti (#137029) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Sőt,olyant csinálnak,hogy miután nyílik az oldal néhány tizedmásodperc múlva,ami kábé az emberi reakciógyorsaság,minden elmozdul fel,vagy lefele,így ha koppintasz éppen máshova sikerül mint ahova előzőleg szándékoztad. :U

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#137032) bringasisti válasza Hasaggymeg (#137031) üzenetére


bringasisti
őstag

Szerintem a kuglinak az általad említett problémát kellene vizsgálnia nem a Huawei tönkretétele kellene szempont lennie

BENEFON DELTA--------N8

(#137033) Hasaggymeg válasza Csokicsibesz (#137030) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Jó az összefoglaló,tetszett! :K ...a telód ha jól tévedek Reba,és meglehet nincs jól beállítva a nyomás benne,ezért érzed,hogy szétráz.Gumikban,főleg elsőben mennyi volt? Én azt tapasztaltam,hogy pláne ha nem vagy egy amolyan vadulós állat,és ügyesen kimozogsz amit csak lehet,nyugodtan hagyhatod bő 2cm-re a kezdeti beülést és 1,5-1-3 bar köré az első gumit,sokkal kényelmesebb és irányíthatóbb lesz a kerékpár eleje.Igaz nem versenyzek és 40 fölé sem mentem még terepen,de a 100 mm-ből 90-et helyben le tudok nyomni,úgy,hogy felugrok és teljes súllyal a kormányra terhelek.Nekem így kényelmes,és felütni is csak egyszer sikerült egy amolyan dirtszerű,egymást követő dombocskasorozaton,figyelmetlenségből.

(#137032) bringasisti ...üzlet az egész,pénzért az anyjukat is eladnák,hisz még a kínai cenzúrába is belementek. :(

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#137034) bringasisti válasza ZolkoW (#137014) üzenetére


bringasisti
őstag

Megnéztem. Ha lenne egy kiskorú gyerekem ilyen agyat annak se vennék a gépére !!

BENEFON DELTA--------N8

(#137035) bringasisti válasza Hasaggymeg (#137033) üzenetére


bringasisti
őstag

Így robbant ki az első világháború Angol Francia tengely a Németek gazdasági megsemmisítése céljából

BENEFON DELTA--------N8

(#137036) Hasaggymeg


Hasaggymeg
Topikgazda

Hoppácska!

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#137037) Runner_fxr válasza Hasaggymeg (#137012) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Mondjuk ez már tényleg olyan terep ahol kijön egy Enduro 160/160 és egy DH 200/200+ közötti különbség, geometriában és csillapításban egyaránt.
Mondhatni az én bringám kevésbé volt alkalmas ide, persze ez nem jelenti azt, hogy Enduro-val nem lehet megoldani, de nyilván kevésbé megbocsátó mint a DH.
Igen, ezek a srácok évek óta oda jártak, én meg most voltam errefelé először. Éreztem is pár helyen, hogy nagyon határaimon bringázok, de amikor benned van az adrenalin, zúznak előtted lefelé mint az őrültek, mész te is és próbálod megoldani. :) Nekem ez egy ponton túl már nem sikerült.

A sisakkal még meggondolom mi lesz, megnyomogattam minden irányba, nem recseg, elvileg egyben van, de nyugodt szívvel nem venném fel és másnak se ajánlanám. Biztos, hogy véd még, de ha ugyan ott kap még egy ütést, akkor már nem biztos, hogy kellő védelmet adna.

sebgutkopf: Sokfelé mentem már János-hegyen, ez még eddig kimaradt, az biztos, hogy nem itt kell kezdeni. :D
Utólag próbálom fejben összerakni, hogy mi volt itt a gondom, és szerintem a dropper post is ludas lehet, mert kevés az útja, ez a gyári Merida cső 115mm-t mozog. És mivel közepes M-es vázzal megyek, de viszonylag hosszú a lábam, eléggé ki kell húznom ezt a droppert a vázból. Kellene egy 150mm úttal rendelkező, mert azt teljesen be lehetne tolni a vázba és amikor lenyomom nem zavar egyáltalán, a mostani kicsit magasan van a nagyon meredek terepeken, még alsó pozícióba is.

(#137038) 6030D válasza Csokicsibesz (#137030) üzenetére


6030D
Ármester

Szuper, végre versenybeszámoló! :C A WC-ről annyit, hogy máshol csak imbolygó toi-toi lesz, zuhany helyett meg slag a nyílt mezőn (esetleg valami fóliás kordon, de az főleg csajoknak).
Főleg a rövid távot hirdetik úgy, hogy sok benne az aszfalt, mondjuk volt nekünk is, de azért ennyi szint mellé én nem bánom, hogy felfelé is lehet 20 felett menni, nem 5-10 km/h-s sebességgel kuporgatom össze az 1600 szintet.
Előre tegyél valami bütykösebb gumit, akkor stabilabb lesz a lefeléken a bringa kanyarban, és jobb fogod ereszteni, de mindig lesz olyan, akit felfelé lehagysz, lefelé meg elmegy. Ha rááll az agyad arra, hogy ahol az előtte lévő elment, ott te is elfogsz, akkor gyorsulsz majd. Persze ésszel, nehogy besokallj. Hátul lehet, hogy csúszkál a sárban, de ahol nincs sár, ott meg csak lassít a bütyök. Szárazon fog tapadni felfelé, ne aggódj. Mennyi a súlyod és mennyi benne a nyomás?
Ha a minél jobb eredmény a cél, akkor a szilárd kaját felejtsd el, csak a cukrot hasznosítod belőle, mire a többit megemészted, már beértél. Géllel simán végig mész, mi nem akkora távokat megyünk, hogy ettől gyomorpanaszok legyenek (az 6 óra felett lenne gond). Olvasgatom, hogy sok ember görcsölt be most, nem tudom, hogy a magas pára, a hirtelen meleg, vagy mi okozta. Minden esetre érdemes előtte magnéziumot szedned, illetve sok folyadék verseny előtt, mert ha dehidratálódsz, attól is begörcsölsz. Én a reggelim és az indulás között iszok 1,5 l-t, ha van, akkor Magnesia ásványvizet.
Egyébként meg gratulálok, és remélem, hogy jössz több versenyre is, mert ha elkap a gépszíj, és elkezded élvezni (=halad a bringa), akkor nagyon sok élményt ad. ;)

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#137039) Hasaggymeg válasza 6030D (#137038) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Remélem nem gondolod,hogy ezzel megúsztad a beszámolót?! :U csokicsibész letudta,de te még adós vagy eggyel! :K

(#137037) Runner_fxr ...értem én,hogy a maximális védelem érdekében azonnal cserélni kell,de azért kidobni egy hetvenezres sisakot mikor még el sem repedt,kissé erős nekem. ...amúgy is olyan mintha a fejed tetején kaptad volna az ütést,ott meg elég ritkán ütődik egy sisak. :F Egy biztos,hogy nagyot mentett,hisz mintha indiánfejest ugortál volna egy kőre. :DDD Bringa rendben,nem ütődött?

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#137040) StLui válasza 6030D (#137038) üzenetére


StLui
veterán

Cikk magnéziumról, kiváncsi vagyok mit szóltok hozzá!

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#137041) 6030D válasza Hasaggymeg (#137039) üzenetére


6030D
Ármester

Folyamatban, csak a tegnap szabit is le kell dolgozni még...

A sisak recycling-ot meg szerintem ne erőltessük, az egy dolog, hogy kívül nem látsz repedést, de attól a belsejében még lehet, a következő esésnél meg nem úgy vezeti el az energiát, és rosszkor nyílik szét. Ha valaki saját maga használja tovább, szíve joga, de én sem adnám el/adnám tovább. Az ár miatt sem érdemes ezen vacillálni, azt vételkor kell eldönteni, hogy megéri-e a plusz szolgáltatás a felárat még akkor is, ha egy hét múlva kuka, mert jól végezte a feladatát.

StLui: majd elolvasom, most vagy dolgozok, vagy beszámolót írok :D, de nekem mindegy, mit írnak egy cikkben, 5-6 éve szedek napi szinten magnéziumot, előtte nagyobb terhelés és masszív piálás után hajnalban arra riadtam, hogy begörcsöl a vádlim, majd bicegek 1 napig, azóta sohasem, főleg, ha az adott napokon még emelem is a mennyiséget. Ez 375 mg/2tabi/nap, ha valami van, akkor +1-2.

[ Szerkesztve ]

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#137042) deny330 válasza ZolkoW (#136926) üzenetére


deny330
aktív tag

A csapágyon nincsenek rajta ezek a méretek (pl gravírozva)? Úgy sokkal egyszerűbb dolgom lenne. :D Amúgy valahogy éreztem, hogy a váz adatai fognak számítani, nem csak van két fajta fix csapágy méret, amiből az egyik A.) típusú vázba jó, a másik meg B.) típusúba.
Szívesen fogadom mindenki segítségét. Azért kérdeztem Runnertől, mert hirtelen ő adott választ. De ez nem jelenti azt, hogy akkor te vagy más fórum társ ne magyarázhatna bele. :)
Köszönöm egyébként, hogy leírtad. :R

(#136931) Runner_fxr: Akkor szedhetem szét megint az egészet, állvány nélkül valahogy nem kenyerem ez a szétszedegetés. :N

Én egy régebbi modellt találtam (amit a képen is linkeltem, konkrétan azt), de nagyon megtetszett így elsőre. Bár szeretem a mostani Reign X0 vázamat, és lehet, hogy fájna a szívem amikor lecserélem, de kicsit azért b*ssza a csőrömet a 26-os kerék méret. A felfüggesztési rendszer nem hinném, hogy olyan marha sokat fejlődött volna mondjuk, konkrétan ez a maestro felfüggesztés is elnyel mindent ha jól be van állítva a tag, hiába 2014-es évjárat. De azért kíváncsi lennék, hogy egy modernebb váz mit tud (mind felfüggesztésben, mind geometriában).

Nem a karbontól félek, hanem az árától. :D Pinkbike-ot szoktam nézegetni főleg, de egyenlőre még csak ilyen szemezgetés céllal, hogy mire is számítsak, ha esetleg lecserélem a vázat a jövőben. (Gondolkoztam egyébként, hogy az egész bringát eladni egyben, de az a baj rajta az XX1-es rendszer és még jó pár szívemhez nőtt alkatrész, amit inkább átépítenék egy modern vázra, mint sem túladjam.)

(#136932) JackFeryll: Ami azt illeti, én is egy híján húsz vagyok, és nagyon megvoltam bolondulva egykor a DH gépekért, de szerencsére a fórumon voltak páran, akik elmagyarázták, hogy miért is nem lenne az jó nekem, így lett Enduro.

A vadászattal nincsen baj, alapvetően nem sürgős. Még csak szemezgetek a lehetőségekkel és az árakkal, hogy mire is számítsak a jövőben, ha vázat cserélnék.

Köszönöm mindenkinek az infókat srácok! :R

[ Szerkesztve ]

(#137043) bringasisti válasza StLui (#137040) üzenetére


bringasisti
őstag

Magnézium hiányába belelehet halni, aki sportol még amatőr szinten is kötelező szedni. Én láttam mikor a sógor fetrengett a földön. Egyszer írtam is róla itt

BENEFON DELTA--------N8

(#137044) bringasisti válasza deny330 (#137042) üzenetére


bringasisti
őstag

"A csapágyon nincsenek rajta ezek a méretek (pl gravírozva)? " Fent raktam épp egy képet ott látni

BENEFON DELTA--------N8

(#137045) StLui válasza StLui (#137040) üzenetére


StLui
veterán

Nem arról írnak, hogy értelmetlen a magnézium, sőt, de szerintem olvassátok el mielőtt írnátok róla!

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#137046) bringasisti válasza StLui (#137045) üzenetére


bringasisti
őstag

Ha nekem írtad akkor: megerősítettem saját tapasztalatból hogy a leírtak valós problémák :) (bocsi) mivel elolvastam és egyetértettek amit leírtak

[ Szerkesztve ]

BENEFON DELTA--------N8

(#137047) deny330 válasza bringasisti (#137044) üzenetére


deny330
aktív tag

Pont átgörgettem, köszönöm hogy jelezted. :R

(#137048) Hasaggymeg válasza StLui (#137045) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Én hacsak nem sportolsz intenzíven,versenyszerűen,mindenféle tabletta és por ellenes vagyok.Ha a tünetek szerint valami hiányzik,megguglizom melyik táplálék tartalmazza és elkezdem fogyasztását növelni.A versenyszerű sportolás érthető módon túlterheli szervezeted,pótolhatatlanná növelve a természetes úton bevitt ásványi anyagok szükségletét,így szükség van tablettákra,de amúgy nemcsak hogy veszélyes otthon kitalálni miből mennyire is van szükséged,de leggyakrabban felesleges is.Milliárd dolláros üzlet,mely során előállítasz egy méregdrága...vizeletet.

(#137041) 6030D...világos amit mondasz,de abból indultam ki,hogy még a topiklakó rendszeresen bringázók 2/3-a sem ütötte meg életében soha sisakját,egy kis része pedig még nem is hord semmit amit esetleg megüthetne,így ennek fényében talán mégsem egy kidobandó egy a képen látható módon sérült felső kategóriás sisak. Enyém 15 e. sem volt és biztos van aki erősen vitatná védelmi szintjét ahhoz az Uvexhez hasonlítva.Majd lefotózom,van rajta néhány ütés,horpadás,de egy visszafogottabb felhasználónak mint jómagam,nyugodt szívvel ajánlanám.
Szerk: amúgy meg most nézem,hogy az ázsédözer U19-es csapatának is ilyen van! :Y (Runner cserélünk,ez enyém is kapott már vagy kettő kisebbet? ;] )

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#137049) X Factor válasza Hasaggymeg (#137048) üzenetére


X Factor
addikt

És még nekem is olyan sitaykom van ;]

Make things work

(#137050) Toobee válasza StLui (#137040) üzenetére


Toobee
veterán

Kicsit off, de mögötte van a FB azonosító, így aztán jöhetnek majd a topiklakóknak a szép kis reklámok, meg az ismerősajánlások. Ne lepődjön meg senki :DDD

https://barbieripnk.hu/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.