Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Gurulunk, WAZE?!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Rendszerfrissítés másként Xiaomi/POCO/Redmi telefonok esetében HyperOS-en.
- ALZA vagy eMAG?
- Reklámmentesítés HyperOS-ben Xiaomi/POCO/Redmi
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
RaiZka
tag
válasz #75376384 #175962 üzenetére
szilikon tok az szilikon tok.. Ha stimmel a merete (nalam tokeletes lett) akkor kb. ugyanazt veszed, de ez az en velemenyem. Inkabb a kijelzore vegyel meg valami extra vedelmet.
Amugy baromi jo, hogy az 530 pl jelzi ha a szenzorokban merul az elem. Rendesen meglepodtem a multkor.. A livetrack kicsit hektikusan megy nalam.
-
cdl
senior tag
válasz Mezga Aladár #175998 üzenetére
SBC- keress rá, merci csinálta 1 ideig.
Te jeleket adtàl a fékpedállal, ő fékezett.
Volt 1 pici direkt fék is vész esetén mondjuk. -
Toobee
veterán
válasz Mezga Aladár #175998 üzenetére
Lenyomod a pedált, kapja az utasítást a fék. Nem az olajat nyomkodod. Az én autómban például van egy pici akku csak erre, ha minden rendszer leáll, akkor is pár fékezésnyi energia rendelkezésre áll (Prius).
(#175999) FireKeeper: OK, én elfogadom, hogy ez nektek még túl bonyolult. Engem az ára tart csak vissza, semmi más.
-
6030D
őstag
A hüJJe mérnök ezt is előre kitalálta: ők rendszerben gondolkodnak, új bringán a legtöbb embernek van dropper (lehet, hogy trend, lényegtelen). Ha a droppered is AXS, abban ugyanaz az akku van és tudod cserélgetni. Ha lemerül a váltód, akkor átrakod az üléscsőből, és mozgatható nyeregcső nélkül ugyan, de haza/tovább tudsz menni. Gyakorlatilag ugyanúgy, mintha a hagyományos váltódban elszakad a bowden, és átrakod az üléscsöved bowdenjét, hogy tovább tudj menni... ohh. wait....
gabro0: nem a homoktengerben nőttem fel, de most olyan mellett lakom, és tavaly rákaptam az ott tekerésre is. Ha Vác - Bp között jársz, mindenképpen nézd meg. [link] A Csomád és Göd közötti rész az full homok egy kis tűlevelű erdővel tarkítva.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Toobee #176003 üzenetére
wtf man. én csak leírtam hogy egy bowdenszakadást hogy tudsz megjavítani az út szélén. nem tudom ebből hogy jutottál odáig hogy én nekem az elektronikus váltás túl bonyolult. mint fejlesztőmérnök, ezt így látatlanban megkapni kicsit sértő is na de no para visszamegyek a barlangomba játszani a kőszerszámaimmal.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 VI || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Toobee
veterán
válasz FireKeeper #176006 üzenetére
A te neved alatt fut, de az szólt mindenkinek. Ne vedd magadra, túlérzékeny se legyél
(#176007) Mezga Aladár: nem keverém ide a regeneratív fékezést, ez most az üzemire vonatkozott.
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz Mezga Aladár #175998 üzenetére
brake by wire, már nagyon régen elektromos vezetéken megy a jel a féknek hogyha lenyomod a pedált, erre gondolt, de ezt biztos te is tudtad. Nincs rudazat, van kábel.
Persze az autó be van huzalozva, biztosítva, mindenezve, a bringánál meg vezeték nélkül mennek a jelek, szóval azért nem teljesen ugyanaz a kettő, de én értettem... -
bardi
senior tag
-
Studi
veterán
válasz Toobee #175996 üzenetére
Ez nagyon más helyzet: az autóban a kapcsolat bár nem közvetlen, de nem is vezeték nélküli technológiákat alkalmaz.
Semmi kétség, hogy egy váltó vezérléséhez nem kell űrtechnológia, viszont meg kell oldani a biztos kommunikációt, és az eszköz pontos azonosítását. Hogy egy jelre ne váltson az egész TdF mezőnye. És itt szokott kezdődni a nehézség, milyen átviteli módszer, szinkronizáció, milyen interferencia... -
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #175973 üzenetére
A két szélső értéken valahol mindig éppen, hogy hozzáér a lánc a kanálhoz. Ha fent beállítom akkor alul nem jó, ha alul is beállítom akkor pedig laza a bowden és nem pakolja fel.
De most lehet jó, még állítottam a délelőtt rajta. Az első hajtómű régi, már nem kapható Deore LX. A költség hatékony megoldás esetemben az lenne ha ki tudnám cseréltetni a tányérokat - egyelőre ezt gondolom.
Az egész úgy 10 éves és kopott. Az egyik szervizben azt mondták elég a középsőt kicserélni mert a másik kettő jó, a másikban pedig, hogy a középső jó és a többi nagyon kopott illetve az egészet egyben illik cserélni.
Most mi az igazság? Lassan tényleg nem tudom melyik szervizbe járjak...
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
FerNandor
őstag
Országútira 700x25 (esetleg 700x23) méretben milyen gumit ajánlotok és honnan?
Átlagos minőség jó. Jelenleg a michelin dynamic sport van, de imbolyog és visszaviszem a decathlonba, 14 napon belül vagyok, elvileg elállhatok.
Continentalra vagy Schwalbéra gondoltam. jó lenne, ha max 7-8 ezer alatt lenne darabja. És ne imbolyogjon.
Ez a michelin 6990Ft/pár.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
addikt
-
FerNandor
őstag
válasz Studi #176018 üzenetére
Nagyobb sebességnél imbolyog, minimálisan elvisz egyik-másik irányba, tényleg minimálisan, de feltűnő és idegesítő, bosszantó. Nem stabilan fut. A gumi jól van bent, szervizbe is elvittem. Nem marad más, csak hogy rossz a gumi.
Schwalbe Luganot cseréltem le, azzal mentem párszor miután megvettem és semmi ilyet nem éreztem. Lecseréltem és egyből rossz lett. Főleg 40km/h felett."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
xy.zsolt
őstag
válasz FerNandor #176016 üzenetére
Tegnap raktam fel az olcsó conti ultrasport III-at (csak hátra)....megy mint a veszedelem
Komolyra fordítva...szerintem abban a kategóriában az a gumi nem rossz....kb 5000/db ért. És 700x25 alattiban ne gondolkodj semmikép....szerintem
Elől maradt a TLR és nem bántam meg....a fogsorom épsége volt a tét[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
ZolkoW
őstag
nekem 20 éves autóm van, és ha nincs áram, akor is van fék, csak fékszervó nincs
De ugyanígy vagyok a biciklis fejlesztésekkel is, legalábbis ami az elektromos irányt illeti: szerintetek mennyire érdekel az elektromos váltás, ha 150 ropit előbb kifizetnék egy f*sza merevvillára, mint egy teleszkópra?Más: most jövök a bizniszelésből, eladtam a Vitus vázam (+villát + droppert, meg pár apróságot vele). Hirtelen jött ötlet volt, de beláttam, hogy nekem inkább való egy túrázósabb/XC-sebb kétkerekű. Fel van adva a lecke, de szerencsére nem sürget semmi, csak az, hogy most nincs montim. A legvalószínűbb mondjuk, hogy veszek nyeregcsövet, és akkor a Ninert megint tudom használni. Esetleg adhattok tippeket VÁZra, ami fogad 27.5+ és 29-es kerekeket is, de inkább a 29er mivolta a hangsúlyos. Az eddigi legjobb tippem ez, de banyek, ~215e egy aluvázért, és akkor még nem szállították ide. Mondjuk tény, hogy kéne.
Csak apróság, hogy hétvégén még rendelhető volt, mostanra meg már nem...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
zsocy
őstag
válasz FerNandor #176024 üzenetére
Igen, pont ez.
Nem rossz gumi az ultrasport3, aztán ha akarsz jövő tavasszal veszel rá valami igazán jót.
Egyébként én pont ilyen 23-as Ultrasport3-at cseréltem idén 25-ös Schwalbe G-one-ra, nekem jobban tetszik, de szerintem benne van a szélesebb miatti kényelem is.
Amúgy Conti GP5000-et akartam (tudom hogy xy.zsolt nem szereti, de azért nagyon jó gumi az ), de túl drága volt akkor nekem, így lett a Schwalbe a Rose-ról.[ Szerkesztve ]
-
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #176027 üzenetére
Trekek is tetszenek, de valamelyik itthon is megvehető vázukat láttam, nem emlékszem a típusra, szintén alu, és 300 pénz .
Na majd figyelek... de a legvalószínűbb, hogy a Ninert visszaalakítom (az a baj vele, hogy páromnak akkor kellene egy másik bicikli, meg hogy nem megy bele a boostos 27,5x3.0-ás kerék ), aztán az egy elég kiforrott cucc, úgy értem, más baj tényleg nincs vele.
Ha leszámítjuk 6030D aggályát, miszerint túl sok fém van benneJöhet a lila, csak az ízlésesnél több pride logó ne legyen rajta
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #176005 üzenetére
Hú mennyit homokoztam ott,a feleségem azóta is úgy ironizál,hogy menjek a homokozóba. ...ilyenkor száraz hetek után már pár 100 méteren is kihajtod a beled amíg kikecmeregsz egyik-másik homokos katlanból,de engem nem is ez zavart leginkább,hanem a homok hajtásra és váltásra gyakorolt "jótékony" 6ása . 3 perc bringázás után is mosás és kenés kell mindennek. ...viszont van Búbos Banka és Mezei Nyúl.
(#176013) Studi...máris csak egy jó váltókar kell bal oldalra,mely az egész mezőny váltóját működteti,nekem meg egy bovdenes jobbra,mert az a biztos.Irány a dobogó!
(#176015) mobal...kérünk egy (több) jó felbontású fotót a tányérokról.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Studi
veterán
válasz FerNandor #176024 üzenetére
Én Continental Grand Sport Extrát vettem, egyelőre elégedett vagyok vele. Kanyarokban azért ilyen keskeny gumival én nem nagyon döntögetek, jobban féltem annál a tyúkszaros kis életem. A féktáv rendben vele, esőben még nem mentem, de alapvetően nem is célom esőben az outival veretni, annál én már kényelmesebb vagyok.
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #176029 üzenetére
Roscoe: odáig olvastam, hogy Boost 141....
A Procaliber AL váz volt, már rájöttem.
Mindegy is, nem holnap kell megvennem, bármit is veszek. (egy nyeregcső a minimum, mert elfűrészeltem a sajátomat, hogy kellően le lehessen engedni)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
őstag
válasz ZolkoW #176029 üzenetére
Ha szeretsz kirándulni, vagy van ismerős arrafelé, akkor érdemes szétnézni az Subito-n. Nagyon jó árak vannak (nyilván, mert mind lopott ), haverom is vett onnan már sok mindent, nem csak bringát, de persze van egy összeg, ami alatt nem éri meg kimenni.
De 1 perc kereséssel (illetve nulla olasz nyelvtudással, szóval lehet, hogy azt írják, hogy 3x volt törve):
Focus Raven, merev Niner villával 600 euro
Carbon Niner + SID + Crossmax 1000 euro (mondjuk ez foglalkozós)
Új Niner váz 350 euro
Carbon Niner merev villa DT villa, szebb napokat is látott X0 hajtás váltás, 1200 €.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FerNandor #176016 üzenetére
Így jártam én most a lányom bringájával,ugyanis vettem rá egy pár Race Kinget (hogy zasszony jöjjön velem többet terepezni ) és mind2 huplizott.A felni Rodi Excalibur 17(!) mm-es,a köpeny 2.0-ás és felniszalag csere után is csavaros volt,akárhogyan felfújtam minipumpámmal...írtam nekik,hogy baj van,írták küldjem vissza.Gondoltam postázás előtt még megpróbálom elforgatni,biztos legyek benne a gumi a ludas,erre meg ugyanott csavarodott a felnin. Közben vettem egy műhelypumpát felfújtam vele is és láss csodát,eltűnt a csavar. ...másnap leereszkedett az egyik,lyukas volt a belső,cseréltem,felfújtam ugyanúgy mini pumpával és visszatért a csavar is...le újra és fel az álló pumpával,csavar eltűnt. Érti ezt a fene,mert pattogást,helyreugrást meg ilyeneket nem tapasztaltam.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
resist
tag
Sziasztok, szerintetek ez a Hervis féle KTM Fun XT ugyanaz lenne, mint a KTM Life Road? Mert én annak nézem. És ez jó bicikli amúgy?
-
FerNandor
őstag
válasz Hasaggymeg #176034 üzenetére
Lehet, hogy én voltam a balfarok!?
Gyors leszedtem a gumikat, hogy majd viszem vissza.
Erre nézem a belsőket és mindkettő 700x18-23, illetve 700x19-23-as. A külső meg 700x25-ös.
Lehet, hogy ez a gond és ezért imbolyog? Vagy nem számít?
De amúgy fel tudtam fújni, 6.5-7 barra, üzemi nyomásra.[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #175975 üzenetére
Ebbe a legkeményebb egyébként az, hogy nem felfújható ballonokra érkezve gyakorolt és próbálkozik, meg nem szivacsok közé, hanem a jó magyar valóságban élesben kell tanulni.
Egyébként ő nyomta a Bro festen az előre szaltót is a sátán nevű step up-on, ami tavasszal a karantén alatt gyakorolt be. -
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FerNandor #176036 üzenetére
Nem tudom,csak leírtam...vagyis ha megjelölöd a gumit ahol imbolyog,majd elforgatod a felnin és nem ugyanott imbolyog akkor nem a gumi a ludas.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #176033 üzenetére
Élőben biztos lehetne nyálat csorgatni, meg találni egy csomó mindent, de így ennyire nem vagyok kalandvágyó Az is lehet, hogy feladom a pluszos kritériumot, úgy sokkal könnyebb találni akár használtban is, itthon.. aztán max. a kerekeimet is eladom, és marad a fixen 29es... de akkor nem lesz meg a (majdnem)fatbike fíling télen
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Studi
veterán
válasz FerNandor #176036 üzenetére
Ez önmagában nem feltétlen gond, nem indok az imbolygásra. Az lehet vele a baj, hogy a gumi a tervezettnél jobban tud tágulni/nyúlni, ami miatt elvékonyodik, sérülékenyebbé válik.
Ellenben a szélesebb köpenyhez való belsőket nehezebb sértetlenül beszenvedni a keskeny külső alá.
Viszont az átmozgatás, újra felrakás segíthetett, próbáld ki szerintem.
-
Studi
veterán
válasz bringasisti #176043 üzenetére
Az is egy jó pont: van, ahol gépészkedni kell, amikor a szelep körül illeszted a külsőt. Bár amikor körbenézed akkor látszania kell, hogy nem illeszkedik olyan mélyen a szelep miatt. Szintén sérülékennyé teszi a belsőt.
-
zsocy
őstag
válasz bringasisti #176043 üzenetére
700x19-23 az outi belső, ott biztos nincs gond a vékony felnivel, oda lett tervezve.
FerNandor, én a belsőt biztos cserélném mielőtt nekimegyek a külsőknek. Ha nincs bajuk legalább lesz tartalék belsőd, ha valahol huplis akkor olcsón megoldódik a gondod.
Nekem Schwalbet ajánlották itt, bár most Conti belsőm van és azzal sincs baj.[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz bringasisti #176043 üzenetére
Nem tudom sajnos, én másra nem tudok gondolni. Max szálhibás a gumi. Igaziból az az érdekes, hogy megpörgetve látszatra a hátsó teljesen szépen fut, és az első is szépen. Talán egy minimális egyenetlenség van az elsőben. Azt fogom most csinálni délután, hogy újra összerakom, de nagyobb belsővel, amit újonnan vettem a külsővel, 700x23-32-es. És megnézem így.
Amúgy nincs benne hupli, se semmilyen deformitás. Egyszerűen nagyobb sebességnél elmászik minimálisan. A gumi is jól van bent, illeszkedik rendesen. Aztán, ha nem jó, akkor visszaviszem a decathlonba.[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
bringasisti
őstag
Én arra gondoltam hogy láttam már olyan belsőt ami egy tenyérnyi foltra rögzítette a szelepet, és nem csak egy halvány karikába ér egymáshoz a két alkatrész. Ezért a tenyérnyi lebernyeg a külső pereme alá szorult és azért nem tudott a felnin helyére ugrani.
BENEFON DELTA--------N8
-
Mezga Aladár
veterán
válasz bringasisti #176049 üzenetére
"Ezért a tenyérnyi lebernyeg a külső pereme alá szorult és azért nem tudott a felnin helyére ugrani."
Ha megpörgeted a kereket akkor ez a hiba látszik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest