Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#176001) RaiZka válasza #75376384 (#175962) üzenetére


RaiZka
tag

szilikon tok az szilikon tok.. Ha stimmel a merete (nalam tokeletes lett) akkor kb. ugyanazt veszed, de ez az en velemenyem. Inkabb a kijelzore vegyel meg valami extra vedelmet.

Amugy baromi jo, hogy az 530 pl jelzi ha a szenzorokban merul az elem. Rendesen meglepodtem a multkor.. A livetrack kicsit hektikusan megy nalam.

(#176002) cdl válasza Mezga Aladár (#175998) üzenetére


cdl
senior tag

SBC- keress rá, merci csinálta 1 ideig.
Te jeleket adtàl a fékpedállal, ő fékezett.
Volt 1 pici direkt fék is vész esetén mondjuk.

(#176003) Toobee válasza Mezga Aladár (#175998) üzenetére


Toobee
veterán

Lenyomod a pedált, kapja az utasítást a fék. Nem az olajat nyomkodod. Az én autómban például van egy pici akku csak erre, ha minden rendszer leáll, akkor is pár fékezésnyi energia rendelkezésre áll (Prius).

(#175999) FireKeeper: OK, én elfogadom, hogy ez nektek még túl bonyolult. Engem az ára tart csak vissza, semmi más.

https://barbieripnk.hu/

(#176004) ivana válasza Toobee (#176003) üzenetére


ivana
Ármester

A priusban igen, de általában nem. A legtöbb kocsiban az olajat nyomkodod. Vagyis a fékfolyadékot, mert az nem olaj.

[ Szerkesztve ]

(#176005) 6030D válasza arn (#175983) üzenetére


6030D
Ármester

A hüJJe mérnök ezt is előre kitalálta: ők rendszerben gondolkodnak, új bringán a legtöbb embernek van dropper (lehet, hogy trend, lényegtelen). Ha a droppered is AXS, abban ugyanaz az akku van és tudod cserélgetni. Ha lemerül a váltód, akkor átrakod az üléscsőből, és mozgatható nyeregcső nélkül ugyan, de haza/tovább tudsz menni. Gyakorlatilag ugyanúgy, mintha a hagyományos váltódban elszakad a bowden, és átrakod az üléscsöved bowdenjét, hogy tovább tudj menni... ohh. wait.... :U ;]

gabro0: nem a homoktengerben nőttem fel, de most olyan mellett lakom, és tavaly rákaptam az ott tekerésre is. Ha Vác - Bp között jársz, mindenképpen nézd meg. [link] A Csomád és Göd közötti rész az full homok egy kis tűlevelű erdővel tarkítva.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#176006) FireKeeper válasza Toobee (#176003) üzenetére


FireKeeper
nagyúr

wtf man. én csak leírtam hogy egy bowdenszakadást hogy tudsz megjavítani az út szélén. nem tudom ebből hogy jutottál odáig hogy én nekem az elektronikus váltás túl bonyolult. mint fejlesztőmérnök, ezt így látatlanban megkapni kicsit sértő is :B na de no para visszamegyek a barlangomba játszani a kőszerszámaimmal.

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 IV || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

(#176007) Mezga Aladár válasza Toobee (#176003) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

Azért azt is tedd hozzá, hogy a végén hagyományos hidraulikus fék állítja meg a kocsit. És ez biztosítja hogy ha meghibásodik az elektromos fék akkor megállj.
Szóval nincs a gyeplő a lovak közé dobva. :)

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#176008) Toobee válasza FireKeeper (#176006) üzenetére


Toobee
veterán

A te neved alatt fut, de az szólt mindenkinek. Ne vedd magadra, túlérzékeny se legyél :R

(#176007) Mezga Aladár: nem keverém ide a regeneratív fékezést, ez most az üzemire vonatkozott.

[ Szerkesztve ]

https://barbieripnk.hu/

(#176009) zsocy válasza Mezga Aladár (#175998) üzenetére


zsocy
őstag

brake by wire, már nagyon régen elektromos vezetéken megy a jel a féknek hogyha lenyomod a pedált, erre gondolt, de ezt biztos te is tudtad. Nincs rudazat, van kábel.
Persze az autó be van huzalozva, biztosítva, mindenezve, a bringánál meg vezeték nélkül mennek a jelek, szóval azért nem teljesen ugyanaz a kettő, de én értettem...

(#176010) bardi válasza zsocy (#176009) üzenetére


bardi
aktív tag

Vagy éppen Toyota megoldás, a regeneratív fékezés miatt, hogy egy szelepek keresztül megkerülöd a fékkört ugyan, de baj esetén összekapcsol a főfékmunkahenger a példákkal. Vagyis helyesebben mondva visszakapcsol, mert ez az alap állapot.

'92 Honda VFR 750

(#176011) bardi válasza cdl (#176002) üzenetére


bardi
aktív tag

Csak picivel több, mint 1 millió autót hívták vissza miatta :C

'92 Honda VFR 750

(#176012) cdl válasza bardi (#176011) üzenetére


cdl
senior tag

Azt nem mondtam, hogy sikertörténet volt :)

(#176013) Studi válasza Toobee (#175996) üzenetére


Studi
addikt

Ez nagyon más helyzet: az autóban a kapcsolat bár nem közvetlen, de nem is vezeték nélküli technológiákat alkalmaz.

Semmi kétség, hogy egy váltó vezérléséhez nem kell űrtechnológia, viszont meg kell oldani a biztos kommunikációt, és az eszköz pontos azonosítását. Hogy egy jelre ne váltson az egész TdF mezőnye. És itt szokott kezdődni a nehézség, milyen átviteli módszer, szinkronizáció, milyen interferencia...

(#176014) Toobee válasza Studi (#176013) üzenetére


Toobee
veterán

Patreonon összedobhatnátok nekem egy AXS szettre, hogy jól ki tudjunk próbálni mindent :DDD

https://barbieripnk.hu/

(#176015) mobal válasza Hasaggymeg (#175973) üzenetére


mobal
MODERÁTOR

A két szélső értéken valahol mindig éppen, hogy hozzáér a lánc a kanálhoz. Ha fent beállítom akkor alul nem jó, ha alul is beállítom akkor pedig laza a bowden és nem pakolja fel.

De most lehet jó, még állítottam a délelőtt rajta. Az első hajtómű régi, már nem kapható Deore LX. A költség hatékony megoldás esetemben az lenne ha ki tudnám cseréltetni a tányérokat - egyelőre ezt gondolom.

Az egész úgy 10 éves és kopott. Az egyik szervizben azt mondták elég a középsőt kicserélni mert a másik kettő jó, a másikban pedig, hogy a középső jó és a többi nagyon kopott illetve az egészet egyben illik cserélni.

Most mi az igazság? Lassan tényleg nem tudom melyik szervizbe járjak... :)

"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."

(#176016) FerNandor


FerNandor
őstag

Országútira 700x25 (esetleg 700x23) méretben milyen gumit ajánlotok és honnan?
Átlagos minőség jó. Jelenleg a michelin dynamic sport van, de imbolyog és visszaviszem a decathlonba, 14 napon belül vagyok, elvileg elállhatok.
Continentalra vagy Schwalbéra gondoltam. jó lenne, ha max 7-8 ezer alatt lenne darabja. És ne imbolyogjon. ;]
Ez a michelin 6990Ft/pár.

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#176017) ivana válasza mobal (#176015) üzenetére


ivana
Ármester

Nem kell egyben cserélni. Általában a középső kopik el nagyon.

(#176018) Studi válasza FerNandor (#176016) üzenetére


Studi
addikt

Már hogyan imbolyog? Körbe helyesen illeszkedik? Kipattant a helyére, nem tapadt le felrakáskor?

(#176019) f4lcon válasza mobal (#176015) üzenetére


f4lcon
őstag

nem megfelelő a középrész hossza, vagy nem a láncvonalnak megfelelő elsőváltó van rajta, vagy nem jól van beállítva szögben az elsőváltó

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#176020) FerNandor válasza Studi (#176018) üzenetére


FerNandor
őstag

Nagyobb sebességnél imbolyog, minimálisan elvisz egyik-másik irányba, tényleg minimálisan, de feltűnő és idegesítő, bosszantó. Nem stabilan fut. A gumi jól van bent, szervizbe is elvittem. Nem marad más, csak hogy rossz a gumi.
Schwalbe Luganot cseréltem le, azzal mentem párszor miután megvettem és semmi ilyet nem éreztem. Lecseréltem és egyből rossz lett. Főleg 40km/h felett.

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#176021) xy.zsolt válasza 6030D (#176005) üzenetére


xy.zsolt
őstag

Ha így alakul a klíma lassan mindenhol homok lesz...jobb ha edzetek rá

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#176022) xy.zsolt válasza FerNandor (#176016) üzenetére


xy.zsolt
őstag

Tegnap raktam fel az olcsó conti ultrasport III-at (csak hátra)....megy mint a veszedelem ;]
Komolyra fordítva...szerintem abban a kategóriában az a gumi nem rossz....kb 5000/db ért. És 700x25 alattiban ne gondolkodj semmikép....szerintem
Elől maradt a TLR és nem bántam meg....a fogsorom épsége volt a tét :)

[ Szerkesztve ]

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#176023) 6030D válasza xy.zsolt (#176021) üzenetére


6030D
Ármester

Azt mondjuk megnézem, hogy a Mátra mikor lesz homokos. :DDD

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#176024) FerNandor válasza xy.zsolt (#176022) üzenetére


FerNandor
őstag

Mármint melyik nem rossz a kategóriában? A conti?

Ez az pl? [link]

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#176025) ZolkoW


ZolkoW
őstag

nekem 20 éves autóm van, és ha nincs áram, akor is van fék, csak fékszervó nincs :)
De ugyanígy vagyok a biciklis fejlesztésekkel is, legalábbis ami az elektromos irányt illeti: szerintetek mennyire érdekel az elektromos váltás, ha 150 ropit előbb kifizetnék egy f*sza merevvillára, mint egy teleszkópra? :D

Más: most jövök a bizniszelésből, eladtam a Vitus vázam (+villát + droppert, meg pár apróságot vele). Hirtelen jött ötlet volt, de beláttam, hogy nekem inkább való egy túrázósabb/XC-sebb kétkerekű. Fel van adva a lecke, de szerencsére nem sürget semmi, csak az, hogy most nincs montim. A legvalószínűbb mondjuk, hogy veszek nyeregcsövet, és akkor a Ninert megint tudom használni. Esetleg adhattok tippeket VÁZra, ami fogad 27.5+ és 29-es kerekeket is, de inkább a 29er mivolta a hangsúlyos. Az eddigi legjobb tippem ez, de banyek, ~215e egy aluvázért, és akkor még nem szállították ide. Mondjuk tény, hogy kéne.
Csak apróság, hogy hétvégén még rendelhető volt, mostanra meg már nem...

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#176026) zsocy válasza FerNandor (#176024) üzenetére


zsocy
őstag

Igen, pont ez.
Nem rossz gumi az ultrasport3, aztán ha akarsz jövő tavasszal veszel rá valami igazán jót.
Egyébként én pont ilyen 23-as Ultrasport3-at cseréltem idén 25-ös Schwalbe G-one-ra, nekem jobban tetszik, de szerintem benne van a szélesebb miatti kényelem is.
Amúgy Conti GP5000-et akartam (tudom hogy xy.zsolt nem szereti, de azért nagyon jó gumi az :DDD ), de túl drága volt akkor nekem, így lett a Schwalbe a Rose-ról.

[ Szerkesztve ]

(#176027) jjeahh válasza ZolkoW (#176025) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Trek Roscoe vázat ha találnál... mondjuk én hasonló árban láttam pár hete komplett használt Roscoe-t. On-One webshopban még szétnézhetsz. A jelenlegi Ninerrel mi a baj?

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#176028) 6030D válasza ZolkoW (#176025) üzenetére


6030D
Ármester

Szén+gyanta ;)

Amúgy nekem is a Roscoe jutott eszembe, volt is egy lila az apróban, de az gondolom a színe miatt eleve kiesik, meg komplett bringa volt.

[ Szerkesztve ]

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#176029) ZolkoW válasza jjeahh (#176027) üzenetére


ZolkoW
őstag

Trekek is tetszenek, de valamelyik itthon is megvehető vázukat láttam, nem emlékszem a típusra, szintén alu, és 300 pénz :D.
Na majd figyelek... de a legvalószínűbb, hogy a Ninert visszaalakítom (az a baj vele, hogy páromnak akkor kellene egy másik bicikli, meg hogy nem megy bele a boostos 27,5x3.0-ás kerék ;) ), aztán az egy elég kiforrott cucc, úgy értem, más baj tényleg nincs vele.
Ha leszámítjuk 6030D aggályát, miszerint túl sok fém van benne :D

Jöhet a lila, csak az ízlésesnél több pride logó ne legyen rajta ;)

[ Szerkesztve ]

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#176030) Hasaggymeg válasza 6030D (#176005) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Hú mennyit homokoztam ott,a feleségem azóta is úgy ironizál,hogy menjek a homokozóba. :DDD ...ilyenkor száraz hetek után már pár 100 méteren is kihajtod a beled amíg kikecmeregsz egyik-másik homokos katlanból,de engem nem is ez zavart leginkább,hanem a homok hajtásra és váltásra gyakorolt "jótékony" 6ása . :( 3 perc bringázás után is mosás és kenés kell mindennek. :O ...viszont van Búbos Banka és Mezei Nyúl. :DDD

(#176013) Studi...máris csak egy jó váltókar kell bal oldalra,mely az egész mezőny váltóját működteti,nekem meg egy bovdenes jobbra,mert az a biztos.Irány a dobogó! ;]

(#176015) mobal...kérünk egy (több) jó felbontású fotót a tányérokról. ;)

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#176031) Studi válasza FerNandor (#176024) üzenetére


Studi
addikt

Én Continental Grand Sport Extrát vettem, egyelőre elégedett vagyok vele. Kanyarokban azért ilyen keskeny gumival én nem nagyon döntögetek, jobban féltem annál a tyúkszaros kis életem. :D A féktáv rendben vele, esőben még nem mentem, de alapvetően nem is célom esőben az outival veretni, annál én már kényelmesebb vagyok. :D

(#176032) ZolkoW válasza ZolkoW (#176029) üzenetére


ZolkoW
őstag

Roscoe: odáig olvastam, hogy Boost 141.... :O
A Procaliber AL váz volt, már rájöttem.
Mindegy is, nem holnap kell megvennem, bármit is veszek. (egy nyeregcső a minimum, mert elfűrészeltem a sajátomat, hogy kellően le lehessen engedni)

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#176033) 6030D válasza ZolkoW (#176029) üzenetére


6030D
Ármester

Ha szeretsz kirándulni, vagy van ismerős arrafelé, akkor érdemes szétnézni az Subito-n. Nagyon jó árak vannak (nyilván, mert mind lopott ;] ), haverom is vett onnan már sok mindent, nem csak bringát, de persze van egy összeg, ami alatt nem éri meg kimenni.
De 1 perc kereséssel (illetve nulla olasz nyelvtudással, szóval lehet, hogy azt írják, hogy 3x volt törve):
Focus Raven, merev Niner villával 600 euro
Carbon Niner + SID + Crossmax 1000 euro (mondjuk ez foglalkozós)
Új Niner váz 350 euro
Carbon Niner merev villa DT villa, szebb napokat is látott X0 hajtás váltás, 1200 €.

[ Szerkesztve ]

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#176034) Hasaggymeg válasza FerNandor (#176016) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Így jártam én most a lányom bringájával,ugyanis vettem rá egy pár Race Kinget (hogy zasszony jöjjön velem többet terepezni ;] ) és mind2 huplizott.A felni Rodi Excalibur 17(!) mm-es,a köpeny 2.0-ás és felniszalag csere után is csavaros volt,akárhogyan felfújtam minipumpámmal...írtam nekik,hogy baj van,írták küldjem vissza.Gondoltam postázás előtt még megpróbálom elforgatni,biztos legyek benne a gumi a ludas,erre meg ugyanott csavarodott a felnin. :W Közben vettem egy műhelypumpát felfújtam vele is és láss csodát,eltűnt a csavar. :Y ...másnap leereszkedett az egyik,lyukas volt a belső,cseréltem,felfújtam ugyanúgy mini pumpával és visszatért a csavar is...le újra és fel az álló pumpával,csavar eltűnt. :F Érti ezt a fene,mert pattogást,helyreugrást meg ilyeneket nem tapasztaltam. :U

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#176035) resist


resist
tag

Sziasztok, szerintetek ez a Hervis féle KTM Fun XT ugyanaz lenne, mint a KTM Life Road? Mert én annak nézem. És ez jó bicikli amúgy?

(#176036) FerNandor válasza Hasaggymeg (#176034) üzenetére


FerNandor
őstag

Lehet, hogy én voltam a balfarok!?
Gyors leszedtem a gumikat, hogy majd viszem vissza.
Erre nézem a belsőket és mindkettő 700x18-23, illetve 700x19-23-as. A külső meg 700x25-ös.
Lehet, hogy ez a gond és ezért imbolyog? Vagy nem számít?
De amúgy fel tudtam fújni, 6.5-7 barra, üzemi nyomásra.

[ Szerkesztve ]

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#176037) sebgutkopf válasza Toobee (#175975) üzenetére


sebgutkopf
őstag

Ebbe a legkeményebb egyébként az, hogy nem felfújható ballonokra érkezve gyakorolt és próbálkozik, meg nem szivacsok közé, hanem a jó magyar valóságban élesben kell tanulni.
Egyébként ő nyomta a Bro festen az előre szaltót is a sátán nevű step up-on, ami tavasszal a karantén alatt gyakorolt be.

(#176038) zsocy válasza resist (#176035) üzenetére


zsocy
őstag

Az hogy jó vagy sem majd megmondják a montisok, de az biztos hogy nagyon túl van árazva. Kevesebbért többet kapsz, hogy mit azt szintén megmondják a montisok :)

Amúgy szerintem a Hervis maga állítja össze a KTM-eket, nem gyári specek ezek ha jól tudom.

(#176039) cdl válasza FerNandor (#176036) üzenetére


cdl
senior tag

Én most az egyik 28-as gumival is így járok. Max 25-ig irja. Semmilyen problémát nem tapasztaltam.

(#176040) Hasaggymeg válasza FerNandor (#176036) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Nem tudom,csak leírtam...vagyis ha megjelölöd a gumit ahol imbolyog,majd elforgatod a felnin és nem ugyanott imbolyog akkor nem a gumi a ludas. :F

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#176041) sebgutkopf válasza arn (#175976) üzenetére


sebgutkopf
őstag

A piniont azt nagyon bírnám. A nagy áttörés valószínű itt is az lehet, amikor nem litiumos akksikkal kell majd küzdeni.

(#176042) ZolkoW válasza 6030D (#176033) üzenetére


ZolkoW
őstag

Élőben biztos lehetne nyálat csorgatni, meg találni egy csomó mindent, de így ennyire nem vagyok kalandvágyó :) Az is lehet, hogy feladom a pluszos kritériumot, úgy sokkal könnyebb találni akár használtban is, itthon.. aztán max. a kerekeimet is eladom, és marad a fixen 29es... de akkor nem lesz meg a (majdnem)fatbike fíling télen :)

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#176043) bringasisti válasza FerNandor (#176036) üzenetére


bringasisti
őstag

Van olyan belső ahol a szelep fészek nem vékony gumira van kitalálva és azért nem ugrik a külső a helyére. Nem ott a gond?

BENEFON DELTA--------N8

(#176044) Studi válasza FerNandor (#176036) üzenetére


Studi
addikt

Ez önmagában nem feltétlen gond, nem indok az imbolygásra. Az lehet vele a baj, hogy a gumi a tervezettnél jobban tud tágulni/nyúlni, ami miatt elvékonyodik, sérülékenyebbé válik.

Ellenben a szélesebb köpenyhez való belsőket nehezebb sértetlenül beszenvedni a keskeny külső alá.

Viszont az átmozgatás, újra felrakás segíthetett, próbáld ki szerintem.

(#176045) Studi válasza bringasisti (#176043) üzenetére


Studi
addikt

Az is egy jó pont: van, ahol gépészkedni kell, amikor a szelep körül illeszted a külsőt. Bár amikor körbenézed akkor látszania kell, hogy nem illeszkedik olyan mélyen a szelep miatt. Szintén sérülékennyé teszi a belsőt.

(#176046) zsocy válasza bringasisti (#176043) üzenetére


zsocy
őstag

700x19-23 az outi belső, ott biztos nincs gond a vékony felnivel, oda lett tervezve.
FerNandor, én a belsőt biztos cserélném mielőtt nekimegyek a külsőknek. Ha nincs bajuk legalább lesz tartalék belsőd, ha valahol huplis akkor olcsón megoldódik a gondod.
Nekem Schwalbet ajánlották itt, bár most Conti belsőm van és azzal sincs baj.

[ Szerkesztve ]

(#176047) FerNandor válasza bringasisti (#176043) üzenetére


FerNandor
őstag

Nem tudom sajnos, én másra nem tudok gondolni. Max szálhibás a gumi. Igaziból az az érdekes, hogy megpörgetve látszatra a hátsó teljesen szépen fut, és az első is szépen. Talán egy minimális egyenetlenség van az elsőben. Azt fogom most csinálni délután, hogy újra összerakom, de nagyobb belsővel, amit újonnan vettem a külsővel, 700x23-32-es. És megnézem így.
Amúgy nincs benne hupli, se semmilyen deformitás. Egyszerűen nagyobb sebességnél elmászik minimálisan. A gumi is jól van bent, illeszkedik rendesen. Aztán, ha nem jó, akkor visszaviszem a decathlonba.

[ Szerkesztve ]

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#176048) Mezga Aladár válasza FerNandor (#176047) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

Khmm. Nem lehet, hogy a vékony kerék szokatlan számodra? :U
Ue. volt a fiammal amikor az újjáépített Giant bringára felült és azon 25mm Panaracer race a evo3 gumi van 9 barra felfújva.

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#176049) bringasisti


bringasisti
őstag

Én arra gondoltam hogy láttam már olyan belsőt ami egy tenyérnyi foltra rögzítette a szelepet, és nem csak egy halvány karikába ér egymáshoz a két alkatrész. Ezért a tenyérnyi lebernyeg a külső pereme alá szorult és azért nem tudott a felnin helyére ugrani.

BENEFON DELTA--------N8

(#176050) Mezga Aladár válasza bringasisti (#176049) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

"Ezért a tenyérnyi lebernyeg a külső pereme alá szorult és azért nem tudott a felnin helyére ugrani."

Ha megpörgeted a kereket akkor ez a hiba látszik.

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.