Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Gurulunk, WAZE?!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Rendszerfrissítés másként Xiaomi/POCO/Redmi telefonok esetében HyperOS-en.
- ALZA vagy eMAG?
- Reklámmentesítés HyperOS-ben Xiaomi/POCO/Redmi
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
A hídról jó a rálátás a lépcsőre, ha kihúzódsz jobbra a korláthoz és kiállsz a nyeregből. Plusz, ahogy ráfordulsz, már végig belátod a lépcsőt és akkor még mindig van bő 5 métered, ami alatt kényelmesen megállsz egy 18-20-as tempóról. Gyakran járok arra, sosem volt gond, nyilván nem ugrok a gyalogosok közé.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
szki
őstag
válasz Frenky89 #6993 üzenetére
Elég a pillanatnyi pulzus, és az átlagot utólag megnézni. A zónáknak van jelentősége, de nem akkora mint egyesek gondolják. Jó tisztában lenni a max pulzussal, hogy az egyes edzéseidet megtervezhessed. A laktát küszöbnek versenyen van jelentősége, és nem csak labor méréssel lehet kideríteni.
Bár genetikai korlátok vannak, de tudatos edzéssel szépen tolható a laktátküszöb felfelé. De csak akkor érdemes ezzel foglalkoznod, ha ténylegesen jó teljesítményt szeretnél elérni 1-2 órás versenyeken. -
cekkk
veterán
-
nagyúr
válasz hoffman_ #7003 üzenetére
Nem a városi bringások ellen keltem ki, hanem a divatbringások ellen. És persze a "divatbringás" nem "divatos bringást" jelent.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
hoffman_
nagyúr
az első gumit vittoria zaffiro-ra akartam cserélni, de az csak 23-as kapható itthon, előre városba nem szívesen rakom fel, 25-öst kerestem, talán a cst compressor jó, mert baromi olcsó és jókat olvastam róla.
23 - 25 mindegy, vagy legyen inkább 25? felütni szoktam a defektjeim, de mindig hátul, elöl ez az első defekt másfél év alatt, ez is valami szilánktól, 1700 forintos külsőn.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
zack
nagyúr
Ok. Biztos meg lehet oldani ésszel is. Csak azért írtam, nehogy valaki kedvet kapjon ezekhez a mutatványokhoz városban. A beláthatóság a legfontosabb, de nem kiszámítható az érkezés, és megállás, mivel általában a lépcsősorok meredek ejtésűek, és ha pont oldalról belép egy gyalogos, kétlem hogy az elkerülő manőver minden esetben megoldható lenne. Ez pont olyan amikor hegyről döngetsz lefelé, és váratlanul egy turistautat keresztezel. Ha peched van, és éppen kilép eléd valaki keresztirányból, hiába látod, sok lehetőséged nem marad. Elkerülő manőver, bicaj elfektet, turista elüt, stb.
Mivel 12 éve motorozom van összehasonlítási alapom, mit lehet megtenni bringán tempó közben. Motorhoz képest töredékét. Nem a 20km/h tempóra gondolok. De amikor döngetek lefelé a Gellért-hegyről 40-50km/h között, azért ott lehet olyan helyzet, amit nehéz megoldani.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
venember83
nagyúr
Ki nem szereti a 4X-t?
-
Teasüti
nagyúr
Balaton körúton 18-19-es átlag jött ki 4,5 bar-os 1.9-es semi-slick gumikkal (ahol a közepe tökéletesen sima volt és úgy egy centi széles felfekvő felület ekkora guminyomás mellett). Ehhez az átlaghoz erőnk határán kellett menni, az utolsó 50 km-en szinte végig 28-cal zúztam 110+ csapásszámmal teljesen kifacsarva magamat a végére. Elvileg az átlagba nem tartozik bele a pihenőidő, legalábbis merem remélni, h a km órám megállítja az edzésidőt megálláskor.
Szóval mondhatni egy szakadék választja el az outit a montitól.
Outi sebességet csak néhány km-en keresztül tudok tartani (egy alkalommal utána mentem két outisnak a végén, mondván, hogy a fasza bringájuk van, meg tetőtől talpig felszerelésben, meg borotvált láb, de nem keményebbek nálam. Le nem hagytak, de utol sem tudtam érni őket a montimmal. Később elváltak útjaink). -
ludsimon
veterán
A Balaton körön egy bringás fazon állt be elénk kocsival és várt minket. Beálltunk szélárnyékba és gyorsított, tartotta a 42-45 km/h-t, Tök rendes volt, mentünk egy jó 8-10 km-t mögötte aztán lefordult. Meg is köszöntük neki.
Én a 16,5 kg MTB-al voltam, míg haverom outival.
Szóval csakis az erőnlét számít ki milyen tempót megy MTB-al, vagy outival.Amin valóban sokat lehet nyerni az kizárólag a gumi ellenállásának a csökkentése.
Széles terepgumikat keskeny slickre cserélni. Nekem az 1.8-as slickről 1.0-sra való átállás 0,2-0,4 km/h javulást hozott, viszont a terep gumiról váltás 1.8 slickre drámai volt. 1-1,5 km/h javulás.[ Szerkesztve ]
undefined
-
hoffman_
nagyúr
akkor miért nem maradsz csak a motorozásnál, ha olyan spíler vagy
venember:
én illetve a nem szeretem az túlzás, de az extrémek közül talán a legkevésbé. nem szeretem, ha sokan vannak egy helyen, ilyen közel, pláne ilyen tempónál. ezt csak az autósportban csípem, itt nem, talán ez a legnehezebb, a pálya mellett a többiekre is figyelni, áh, brutál.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Thome
veterán
Egy gyors kérdés vázfestésről:
Homokfúvás + porfestés, vagy felcsiszolom házilag és simán porfestés elég?
Acél vázról van szó. Lakkréteg lényeges vagy sem?
7500ft-ért csinálják itt helyben a vázat + villát, homokfúvással, porfestéssel.
Ha lakkréteget is akarok, akkor még +2500ft...Van egy másik hely ahol 4000ft, de csak porfestés, nincs homokfúvás. Lakk pedig nincs benne az árban.
-
Teasüti
nagyúr
válasz ludsimon #7013 üzenetére
Láttam már outist autópályán szélárnyékban 100+ km/h-val youtube-on.
Szélárnyékhoz néhányszor volt alkalmam, de általában nyuszi voltam túl közel menni az előttem haladó gépjárműhöz.
Közegellenállás nélkül szinte szárnyalni lehet. A 30 kb annyira könnyű volt, mint a 20 km/h.
Ezek után a 40 nem sci-fi kategória szélárnyékban gondolom.(#7015) Thome
Kényelmi kérdés csak, homokfúvás a legtisztább és legjobb eredményt adja.
Kézzel lecsiszolni meg... Fájdalmasan lassú és fárasztó. Meg mihez kezdesz a nehezen elérhető helyekkel, ha van ilyen?2500-ért lecsiszolják helyetted az vázat és villát. Gondold végig neked ez meddig tartana és így "milyen órabérben tudnád elvégezni" ennyi idő alatt (más teendők rovására a szabadidődből)? Nem biztos, hogy megéri a fogadhoz verni a garast.
Szerény véleményem szerint.[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Homokfúvás-porfestés-lakkozás.
Ha bármelyiken spórolsz, akkor jobb ha neki sem állsz az egésznek. A homokfúvás adja meg az alapot a festéknek, a lakk pedig megvédi pl. a bowdenek koptató hatásától. Ha jó minőségű a lakk, akkor a kisebb kavicsfelverődésektől is. 2500Ft-ért illő lenne már karcálló lakkot használni.
Szfvár mellett ismerek egy itt ph-n is elérhető festőt, kb. reális a 11K lakkozással. Lehúzás nélkül is lehet ennyiért igényes munkát készíteni.
(#7019) xboxmod: Lassan 1 hónapja nyitva van.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Teasüti #7016 üzenetére
Mikor majdnem 90 fokos szöget zár be a felsőtested a vázra és nem tudsz bebújni rendesen egy kombi mögé van küzdelem bőven. Nem kamion volt.
186 cm-emhez rohadtul ki van húzva a mtb-on a kormány. Kell a menetszél, a mtb edzésre van, nem száguldozásra. Valahogy meg kell edződni.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
HwAdokVeszek
aktív tag
Láttátok hogy nyílik SportsDirect az Aréna plázába?
Végre már Pesten is lesz -
Thome
veterán
válasz Teasüti #7016 üzenetére
Már levan csiszolva gyakorlatilag, csak tettem rá lakkréteget hogy ne rozsdásodjon (de rozsdásodik...)
Szóval ezért kérdezem, hogy a lakkréteg kell-e, vagy sem, fed annyit a sima porfestékréteg, hogy ne rozsdásodjon?
Illetve a homokfúvással legalább tényleg minden cuccot, amit nem vettem észre, kitakarítja. Szóval ha lenne homokfúvás, akkor homogénebb lenne a felület, vagy nem lehetne észrevenni a dolgot? Leginkább a rozsdásodás zavar.
D.Orion: Nem országúti kerékpárról van szó, bmx, ezt pedig jópárszor odaverem az aszfalthoz. Amiatt kellene a porfesték, hogy nagyjából tartós legyen, ne olyan mint a házi sufni (a naptól megolvad a festék/lakk körülbelül...), és lehetőleg védjen a korróziótól, leginkább a hegesztéseknél. Mert elkezdett ott is rozsdásodni, és nem lenne jó, ha összecsuklana a bringa egy mutatványnál alattam.
Szóval mi az amit ajánlotok festéssel kapcsolatban a vázra, annak tekintetében hogy mire is használom a járgányt?
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz hoffman_ #7014 üzenetére
Motornál adott még a gyorsítás is a repertoárban. Bármennyire elképzelhetetlen elsőre, inkább a hasznodra lehet egy elkerülő manővernél, mint önmagában a fék. Gyorsítással lehet kormányozni, fékkel már nem nagyon. Fékezés közben szinte csak egyenes vonalú mozgásra lehet rávenni a biciklit borulás nélkül egy vészhelyzetben.
Motornál elkerülhető a borulás.(#7020) Thome
A lakkot is el kell távolítani festés előtt.
Totál fémtisztának kell lennie, még egy ujjlenyomat se lehet rajta.
Homokfúvással ez elérhető, házilag már nem annyira.[ Szerkesztve ]
-
Aristeus
tag
Üdv mindenkinek!
Szinte teljesen új vagyok a bringázásban, idén tavasszal lett újra bringám, egy Puch-versenybringa. (Azelőtt gyerekoromban volt pár évig mountain bike-om, de már kb. olyan 8-10 éve bringán sem ültem.) Ez a bringa eddig csak kizárólag családi, városi, kirándulós tekeréseken volt használva, ahol a feleségem laza tempója volt a meghatározó. Max: 15-18km/h (Eredetileg ezért is lett véve a gép, tökéletesen is működik. )Mivel jövőre szeretném lefutni a maratoni távot, így arra gondoltam, hogy a rendszeres futások mellett keresztedzésnek milyen jó is lenne a bringázás. Így a múlt hét pénteken mentem vele egy kisebb (28 km) kört, ami annyira jólesett, hogy vasárnap vállaltam egy nagyobbat: A 2 órás, laza futásom helyett, 2 órás folyamatos bringázás lett belőle, 50 km-es távval. Ez mégjobban tetszett, mint a pénteki. Arra a következtetésre jutottam, hogy a jövőben többet szeretnék a bringán ülni, gyűjteni a kilométereket.
Szóval, mint abszolút kezdő bringás szeretnék néhány kérdést feltenni:
Ha szeretnék fejlődni a bringázásban, akkor simán használhatom a futáskor használt pulzuszónáimat? Pl. aerob edzéshez a max. pulzus 70-75%-a?
Pedálfordulat: Úgy olvastam, hogy 90/perc körül lenne az ideális, mennyire kell ezt szigorúan venni?
Bicikli felszerelés / mit érdemes magunkkal vinni hosszabb edzésekre?
Az gondolom alapvető, hogy amit a KRESZ ír, annak meg kell felelnie a bringának is. (Világítás elöl, hátul, csengő, küllőprizma, vörös színű hátsó fényvisszaverő.) A rendőrök mostanában szórják a büntetéseket, ha valamelyik hiányzik. +1 a rendőrökkel kapcsolatban: Személyi igazolványt szoktatok-e magatokkal vinni hosszabb edzésekre, ha megállít a rendőr és nincs nálad, akkor bevihet pl. az örsre?
defekt: defektjavító hab, vagy új belső+minipumpa? Bicikliszerelő-készlet? Tudnátok javasolni valamilyent?Elsőre, azt hiszem nem írok többet, így is túl hosszú lett!
Minden jótanácsot/személyes tapasztalatot szívesen fogadok. Igaz, utána kell olvassak még sokmindennek, de igyekszem fejlődni.Ameddig ellátsz, addig el is tudsz futni.
-
D.Orion
veterán
Lakk mindenképpen kell, lakkozás nélkül az egész nem ér szinte semmit. A rozsdásodás természetes folyamat mivel a fém levegővel érintkezve azonnal oxidálódik. Ha csiszolás és festés között pihen a váz(mivel nincsen alapozóval bevonva), és elejét akarod venni a rozsdásodásnak, akkor fújd le valami olajos cuccal. Pl. WD40 tökéletes erre. A festő meg alkohollal úgy is át fogja törölni, mivel tiszta felület kell neki. Egyébként fényező topik. Itt lehet arra is választ kapsz, hogy milyen lakkot érdemes rá kérni.
Ui.: Én nem vagyok fényező, csak a fenti topikot szoktam olvasni és ámulni a képeken.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Shimano cipő + pedál akció, akit esetleg érdekel
-
fpeter07
veterán
válasz venember83 #7011 üzenetére
A győztes csávó az volt nem semmi. Én az extrém szakágak közül ezt bírom a legjobban, mondjuk egy ilyen terepen elég gyorsak katapultálnék.
(#7024) lsebestyen: Ezzel az a probléma, hogy még így is piszok drágák.
[ Szerkesztve ]
-
Zebu
addikt
Ma megnéztünk egy Gepida Alboin 300 CRS-t egyik cimborámnak. Tetszetős járgány, de egyszerűen vicc, hogy a Gepida oldalon nincs vázgeometria információ...
Elmentünk egy boltba, mert 180cm a srác, kb 85cm-es átlépő magassággal. 52-est mondtak neki, én azt gondoltam, hogy kell majd az 56-os. Baromi érdekes itt a méretezés. Végül az 52 tényleg jó lesz, bár az effekít felsőcső hossz ugyanakkora az 56-nál és az 52-nél is. Nincs különbség. Ilyet még nem pipáltam... 59cm körül volt mindegyiknél. Nem értem, hogy van ez...
Végül olyan szempontból mindegy mert a stucni állítható ezért kb be lehet majd lőni jól, de nem értem...
-
zack
nagyúr
válasz hoffman_ #7014 üzenetére
Szerinted ez spílerség kérdése? Igazából nem is értem mire válaszoltad azt, amit.
Összefonódik a két sport, még ha nem is teljesen, ezért vontam párhuzamot. Aki életében nem motorozott még, egyértelmű, hogy fingja sincs róla miről beszélek. De ilyen esetben, nem kell hozzászólni a témához, viszonyítási alap hiányában. 1999 óta több százezer km-t tettem meg 2 keréken, és bár az egyik motorizált közlekedési eszköz, nagyon sok a hasonlóság. Nem megyek bele, mert se eleje se vége nem lenne, de a napi közlekedési rutin, a többi résztvevő fejével is gondolkodva simán átültethető a bringás közlekedésre. Egyszerűen ott a gond, hogy veszel egy bringát ha van pénzed, kiszabadulsz forgalomba rutin és jármű kezelés nélkül, és döngetsz vele úgy, hogy fingod sincs semmiről. Sajnos ez a jellemző az eddig tapasztalt esetekből. Ezt is jogosítványhoz kellene kötni, amiben lenne KRESZ és járműkezelés is. Nagyon sok a bringás, ami tök jó dolog, de az már kevésbé, hogy csak egy töredéke tud a bringájával biztonságosan haladni. Belemarkolnak az első fékbe az első kisebb vészhelyzet kialakulásánál, bringa úton nincsenek tisztában kinek van elsőbbsége kinek nincs, tehát elmondható összességében, hogy olyan alapokkal nincsenek tisztában, mint biztonságos megállás, vészfékezés, elkerülő manőver lassítás után, stb. Olyan hogy "előzékenység", és "defenzív közlekedés" még hírből sem ismerik, ahogy azt sem, hogy figyeljünk a másikra.
Papolhatnék róla még oldalakat, de neked ugye minek, aki meg tisztában van vele, annak felesleges.(#7021) Teasüti
+1
Pont ilyenekről beszélek. De ezt gyakorolni kell. Senki sem születik úgy, hogy tudja. De ki tanítja meg? Melyik biciklisnek jut eszébe, hogy ez is kellhet? Ezért kellene jogsihoz kötni a forgalomban való kerékpározást.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Teasüti
nagyúr
Ezt is jogosítványhoz kellene kötni, amiben lenne KRESZ és járműkezelés is.
+1
Mélységesen egyetértek.
Én is frászt kapok ettől, hogy bárki bármilyen képesítés nélkül részt vehet a forgalomban (legyen az egy közönséges gyalogos akár) és nyulak módjára szaporodnak a kocabringások is.Mire elkezdtem városban biciklizni, már sok év rutinom volt autóvezetésből.
Tisztában voltam vele, hogy mire számíthatok. Bringásként azóta még inkább megismertem a forgalmat és kellő tapasztalattal, ismeretekkel és megfelelő viselkedéssel semmi félnivaló nincs.
Két év alatt kizárólag a szánt szándékkal akadékoskodó sofőrökkel gyűlt meg a bajom, de a hülyék azok sajnos lekerülhetetlenek.(#7031) D.Orion
Én is ennek vagyok híve, de be kell látni, hogy nem fér bele az oktatásba az ezernyi másik (felesleges?) tanulnivaló mellé. Viszont hol van a szülők felelőssége?? A szülők segítsége nélkül az oktatás szart sem ér. (Lásd cigányok esete, hiába az iskolázottság, ha otthon gyökeresen ellentétes értékrendet tanulnak.)
Nekem gyerekkoromban bele verték a fejembe a közlekedés alapvető ismereteit, ha kellett, akkor szerint.
Manapság meg aki megüt egy gyereket (akár nevelő szándékkal), az főben járó bűnnek számít.
Na innen kezdődnek a problémák: nem a mai fiatalsággal van a probléma, hanem a szüleink generációjával.
Lásd bamba gyalogosok: miért a középkorúak lépnek le elém az útteste nagy számban (legyek kocsival, vagy biciklivel az mindegy), nem is a fiatalok?[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Teasüti #7030 üzenetére
Bár én nem emlékezhetek rá, de hallottam olyanról szülőktől, nagyszülőktől, hogy bizony régen egy másik rendszerben az általános iskolai oktatás része volt a KRESZ és külön kiemelték a gyalogos és kerékpáros részt. Ez most ismét nagyon időszerű lenne, egyáltalán miért kellett kivenni.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Teasüti #7030 üzenetére
+1.
Illetve én ezt kiterjeszteném a gyalogosokra is. A legveszélyeztetettebb réteg, mégis ők tudják a legkevesebbet mindenről.
D.Orion: Ugyanazért, amiért a szakmai oktatásból a gyakorlatot, vagy amiért rendeletbe foglalták, hogy 1 tanfolyam alatt csak 1 végzettség szerezhető...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
cekkk
veterán
Én azt imádom amikor a biciklisek csak úgy behajtanak az egyirányú utcába úgyhogy nincs tábla, mert most valahogy ez divat lett
-
pengemetal
aktív tag
Csak részben kapcsolódik ide: Amikor csináltam a motor jogsit, senki meg nem kérdezte, hogy tudok-e biciklizni. Szerintem ez alap lenne, egyensúly és még sok minden más miatt. Szóval valószínű egy csomó olyan motoros van az utakon aki nem tud biciklizni...
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
D.Orion
veterán
válasz Teasüti #7035 üzenetére
Én meg 27, de soha nem volt semmilyen KRESZ oktatás se általánosban, se szakközépben. Két akkor nevesebbnek számító(nem magán) iskolába jártam, ahol lett volna pénz ilyenekre. A szakközépben pl. volt még rendvédelmi képzés is akkoriban, technikumban pedig autóvillamossági és fényező is.
(#7036) Zebu: Sajnos nem az, mint ahogy már(én még jártam ilyenre) a hittan sem képezi részét az oktatásnak. Egy kis műveltség jól jön, szerintem pl. a 10 parancsolat ismerete még senkinek nem ártott.
[ Szerkesztve ]
-
Zebu
addikt
Ez a pedál porvédő kupak egyre reménytelenebbnek látszik, mert külön ilyet nem árulnak sehol és igazából tök különbözőek a méretek. Szilózzam ki, vagy mit csináljak vele? Duck tape?
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
A kis fehéret mondod a tengely végén? Nekem is kiesett, elmentem egy szervizbe és az öregúr hozott ki egy szatyorral. De még így a (nem vicc) kb. száz darabból is csak alig találtunk 2db-ot amit bele tudott préselni kézzel. A poén, hogy a haza vezető 3km-en az egyiket el is hagytam. Az öregúr is mondta, hogy ezek a (idézem) "szarok" minden pedálból kiesnek, ha jót akarok magamnak, akkor palmatex-el óvatosan ragasszam be. Rugalmas lesz, de ott tartja és később ki is tudom szedni majd ha mellé benyúlok és kifeszítem egy húsvarró tűvel. Hallgattam volna rá és hoztam volna haza zsebben inkább a két kupakot, pofám nem volt visszamenni még egyért.
-
Doki-HUN1978
senior tag
Monti első tengelyénél, oldalanként 9 vagy 10 csapágygolyónak kell lennie?
[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
zack
nagyúr
válasz Teasüti #7030 üzenetére
Teljes mértékben egyetértek.
Annyival kiegészíteném, a gyalogosok védelmében, hogy ez az egész anarchikus állapot, ami kialakult szinte felfoghatatlan hirtelenséggel, az állam hibája is. Pár év alatt annyi biciklis út lett, hogy aki gyalogosan közlekedik, sajnos nem kapott sem a médiából, sem máshonnan felvilágosítást a változásokról. Szinte egy másik bolygón érezheti magát, tehát a probléma igen összetett. Se a gyalogosok, se a bringások nincsenek felkészítve. Arról nem is beszélve, mennyi a hiányosság a balesetmentes közlekedés elérésre. Margit hídtól a budai rakpart felső szakaszán a bringás úton teljesen el van kopva a betonon melyik oldalt ki használhatja. Végeredmény? Anarchia. A bringás menne a neki kijelölt oldalon, de nem tud, mert a gyalogos nem tudja hogy az hiába járda, az a bicajosoké. Szóval a fővárosnak is nagy szerepe van ebben, és az önkormányzatoknak is. Meg ezek a bringás lámpák amiket zebrákhoz tettek egy vicc. Konkrétan semmi sem látszik belőlük nappal. Szóval tényleg csak az tud biztonsággal közlekedni, aki rutinból meg tudja oldani, és nem a jelzésekre figyel, hanem arra, hogy ne üssön el senkit.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
lsebestyen
addikt
Budapestről Balatonra szeretnék lejutni, ami aggaszt az az, h mekkora msotanság a forgalom a hetesen, illetve, h a városból mennyire egyszerű kijutni, hol érdemes rámenni a hetesre, stb. Köszi
-
Zebu
addikt
válasz D.Orion #7041 üzenetére
egy PD-M540, vagy PD-M780 kellene és akkor nincs baj
780 egyébként megérné a felárat?
(#7044) lsebestyen: Menj a 811-es úton Etyek - Alcsútdoboz - Lovasberény - Székesfehérvár irányába. Majd ott egy kis 7-es és utána Polgári - Füle - Balatonfőkajár.
Így nem nagyon fogsz autókkal találkozni. Km-ben nem több.
[ Szerkesztve ]
-
vans?
őstag
Na csak meg kellett huzni a jobb pedalomat, ugyhogy egyelore amig nem torik szanaszet (ket hetet adok neki), addig marad.
hábm bábm
-
lsebestyen
addikt
válasz lsebestyen #7044 üzenetére
Rákóczi hídtól a hatoson Érdig lehet menni cangával?
Zebu: naja, de arról azt olavstam h szar az útminőség + szintbe sok :/
[ Szerkesztve ]
-
lukaszokni
aktív tag
válasz lsebestyen #7047 üzenetére
Csak szintbe sok, csak az eleje, az út nem borzasztó. Egy 1-2 km-es szakasz volt, ahol figyelnem kellett, amúgy teljesen vállalható. Outival voltam, 23-as virslivel.
Szerk.
Szép a táj, nekem tetszett és néha már furcsa volt a nagy kihaltság. Volt, hogy 10 percig nem ment el mellettem senki, szembe sem jött senki.A végét ne nézd, ne arra menj!
[ Szerkesztve ]
mAtx4ever!
-
lsebestyen
addikt
válasz lukaszokni #7048 üzenetére
Hát ha, már többen mondjátok lehet arra megyek, tracked van esetleg róla?
-
D.Orion
veterán
válasz lsebestyen #7044 üzenetére
Deicide napi feljár Bp-re dolgozni a Velencei tó partjáról kerékpárral. Less rá endomondo trackjeire az útvonal miatt. Meg persze kérdezd őt szerintem.
(#7045) Zebu: Km-ben nem, de szintben igen. Etyek-Alcsútdoboz-Lovasberény ilyen haladási irányban nem gyenge azért, persze másik irányba se. 35°C-ban pedig:
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Léghűtés topik
- Androidos tablet topic
- Gitáros topic
- HP ProLiant MicroServer N36L / N40L / N54L
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest