Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
RexpecT
addikt
A külföldi bikepacking versenyek sokszor tényleg durván túl vannak árazva, nem ritka a 300 eurós nevezési díj.
Szerintem itt erősen közrejátszik, hogy ezeken a versenyeken is kevés a nevező, így a fix költségek kevés emberre oszlanak el. Persze vannak normális áron is külföldi versenyek, vagy akár teljesen ingyenesek is.
Wombath
HÁZIGAZDA
Többen is vagytok itt, akik használnak/használtak ZTTO cuccokat. Esetleg hosszabb távú tapasztalat a P3 agyakkal van valakinek? Építenék egy új projekthez egy kerékszettet, és ezek első ránézésre szimpatikusnak tűnnek. A rachetes megoldásaikról több rosszat is olvastam, bár mindenhol hozzátették, hogy miután a szétment ratchetet kicserélték eredeti DT-s cuccra, hibátlan lett, de így már ott járunk költségben lassan, ahol Shimano cuccot is vehetnék, abban meg nem kell cserélgetni dolgokat az első héten. Erről a P3 Boostról viszont nem találtam túl sok tapasztalatot, így ránézésre nem tűnik hibás konstrukciónak, ráadásul cserélhető a szabadonfutó is, csak azon akadt meg a szemem, ahol a rotort levették, és látszik az agyban lévő csapágy, ami hát elég törpe ahhoz képest, ahogy pl az én SunRingle hátsó kerekemen van.
Hasaggymeg
Topikgazda
Tiszta bringa új gumikkal!😍...ami a féket illeti,Trickstuff csak a mugliknak kell, a varázslók megállnak bármivel.
GX-re meg én is kíváncsi leszek, mikor tönkrement XT váltókarom felmerült bennem is, mi lenne ha?🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
bogarfx
aktív tag
Én pont 1 éve vettem egy non-boost Crossmax szettet , de nem kaptam hozzá adaptert. Ezért vettem külön hozzá ezt az adaptert, azóta is azt használom.
Pár hete vettem egy új projekthez egy ugyanilyen boost szettet a bikeinn-ről, abban sem volt semmilyen adapter.
balintbaba
tag
Lehet a 300 EUR nem is sok csak 2010 óta sikerült elégetni a magyarok fizetésének 50%-át a forint árfolyamával.
Amúgy vicces nézni az ilyen ultra kerékpárversenyek "mit kapsz a pénzedért" bekezdéseit; nyomkövetőt, egy pólót, friss levegőt, kihívást, élményeket. A szervezők is érezhetik, hogy elég karcsúak a szolgáltatások ahhoz képest mennyit elkérnek egy nevezésért.
Maximum1
őstag
Én megnéztem ezt a Dekás montit, inkább csak azokat írom le ami nem tetszett:
27,5" kerekek, szíjhajtásos motor, kicsi aksi.
Menjen nézze meg élőben és utána más gyártóét is, szerintem utána nem fogja akarni.
+2-3 ezerrel többér sokkal jobban ki tud fogni, használtban is akad jó vétel.
Van topikja, ott többen vannak akik tudnak segíteni.
nemeth989
senior tag
Én is akartam a Giant trekkinghez új kerékszettet, tárcsás, qr kerék még trekkingre is akár a fehér holló, főleg 5mm qr-rel. 9mm-es még úgy ahogy akad is Egyedül a DTnek van a HU1900, 2300 grammal, gyárilag csomagolt qr-rel majdnem 400euro.
[ Szerkesztve ]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
Maximum1
őstag
A 420 lassan 2 éve forgalomban van és egy butított 520-as, de persze jól hangzik egy XTR-hez mérni.
Az 520 hoz képest 10%-al gyengébb és bohóc karokat kapott.
Az én gépemen 420van haverén 520, kinézetre, fogásra ég és föld, a fékerő az viszont tényleg brutál mind2ön.
Grammokról ne is beszéljünk!
[ Szerkesztve ]
Wombath
HÁZIGAZDA
Igen, ezzel igazából az a probléma, hogy én megértem az ő árazásukat is (egy időben elég sok verseny szervezésében vettem részt), de ugyanakkor a másik oldalt is értem, akik pedig egyre nehezebben fizetik ki egy verseny nevezési díját. Ez pedig öngerjesztő folyamatként végül megöl minden futamot (Mátra, Duna, Balaton, Szilvás, stb...). Idén erősen gondolkodom például a Bükk kihagyásán. A pálya az meh, közben elmegy 10 rugó a nevezésre, 10 rugó az autózásra és szerintem 10 rugó még a kaja meg járulékos extrák. 30 rugónál járunk, és akkor még nem is kopott semmi.
Maximum1
őstag
Ja, a bilincstől és a markolattávtartótól hülyét kapok.
jjeahh
nagyúr
Ennél az adapternél is azt írja, hogy UNFORTUNATELY, THIS PRODUCT IS NO LONGER AVAILABLE
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
andrisbandi
őstag
Kesbű még megy
Ez is annak néz ki.
https://www.bike-components.de/en/Mavic/Adapter-for-Disc-Rear-Hubs-QRM-Auto-Instant-Drive-360-2018-Model-p59486/
[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Gaben92
őstag
Amit andrisbandi linkelt az jó lesz (csak gyorsan intézkedj, mert legutóbb 3 hónapig nem volt raktáron sehol. Utoljára december elején néztem akkor még a "type 1" out of stock volt, de sok más webshop azt írta, hogy teljesen kifuttatták és nem is lesz.)
Cikkszámok amik kellenek:
V2510801 és LV2510800
Az egyik a hajtás oldali, a másik pedig nyilván a másik oldali. Mikor szettben adják őket (mint amit andrisbandi linkelt) sokszor csak az egyik cikkszámot tüntetik fel, de az ne tévesszen meg.
Az adapter maga amúgy több részes (van ez a kis leválasztható köpeny cucc) amit XD, Campa és Microspline esetén ki kell hagyni. Mavic küldött nekem egy ilyet ezzel kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
n.gab
aktív tag
Köszönöm!
Átirányítottam barátom.
jjeahh
nagyúr
chubby2o6
senior tag
Fall-N
veterán
Sajnos így van. A maximális defektvédelem és a teljesítmény egymás ellen dolgozik. Volt nekem CST Salvo külsőm, jól gurult, az 5mm-es kemény gumiréteg miatt nem lehetett kilyukasztani. 4 év alatt 0 defektem volt, de szedtem ki üvegszilánkokat, tüskét, meg sem kottyant neki. Hátránya a kőnehéz súly (1 kg/db!) és csak 1,75" szélesben kapni (47 mm). Sajnos valamit valamiért. Most 0 defektvédelem van a kerekeimnél, de lehet nyár végén rakok a belsőkbe Victoria tejet, amit itt írtatok. De legalább kőnnyűk a gumik (kb. 550-600 g/db)
[ Szerkesztve ]
ZolkoW
őstag
ha nem tévedek, ezt keverni szokták a leírásokban, 5mm a gyorszár belső szárának átmérője, 9mm az első tengeky, és 10mm a hátsó. de néha így, náha úgy adják meg, és valóban létezik "vastag gyorszár", talán mindkét kerékhez, de az kompatibilis a gyorszáras vázakkal. (nincs vékony belső rész, csak tömör tengely)
szerk: de ha ennyire nincs, akkor fűzetni kell valami jót.. 100 rugóért már elég tisztességes kereket össze lehet legózni, főleg jóáras (alis novatec, használt márkás..) agyakkal.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Fall-N
veterán
Ez érdekes, pont a Magura aminél panaszkodnak, hogy hiába brutál erős, de túl hirtelen jön a fékerő.
Clarks fékeket is dícsérik, Clout One hozza a Deore fékerejét és teljesen Shimano kompatibilis.
bardi
aktív tag
Az mondjuk kicsit vicces, hogy leírja, hogy ki kellett cserélni a tárcsát meg a betétet, hogy jó legyen (amivel amúgy semmi gond nincsen), de más fékekkel összehasonlítva nem tudjuk, hogy azokban milyen betét meg tárcsa van.
Munkatársam amúgy most váltott shimano fékekről sram db8-ra, és a fékkar érzet miatt neki is "alig fog", megszokta a harapósabb shimano érzést, pedig az két dugattyús volt neki, talán deore.
'92 Honda VFR 750
Fall-N
veterán
A kúpos alátét minek a féktest és a csavar közé? Szerintem kihagyhatod, pár gramm mínusz. Nekem előre kellett a villa gyári 160-as PM és a 160->180 adapter közé.
bardi
aktív tag
Mert különben nem fog felfeküdni a csavar feje a féktestre, van pár fok eltérés a kettő között. Nekem is így van fent az egyik fékem.
'92 Honda VFR 750
Fall-N
veterán
Igaz, most néztem meg képen nekem is úgy van. Csak elsőre logikátlannak tűnt. Még nyáron szereltem fel. Kevertem az Avidnál kell úgy, ha jól emlékszem.
chubby2o6
senior tag
Ja, meg 6 csavar helyett elég lenne 3, a stucniba sem kell 4, mikor 2 is lehet, stb. Az ennél lényegesen csekélyebb mértékű grammbuzulástól is kva messze vagyok.
Az alátét meg azért kell oda, mert lehet, hogy egyszer még szükség lesz rá, viszont ha máshová tenném, tutira nem találnám meg többé.
andrisbandi
őstag
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
(#236027) Hasaggymeg válasza andrisbandi (#236026) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Pfúj de xar az XT-m, ha még sokat fórumozok ma holnap le is cserélem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
(#236028) andrisbandi válasza Hasaggymeg (#236027) üzenetére
andrisbandi
őstag
2018
Frissebb ilyesmi összehasonlító táblázatot nem találtam.
Azóta biztos sokat fejtesztettek mindegyiken.
Csak amiatt gondoltam hasznosnak, h aki a modulációba butul bele, az lássa a Shimi féle iskolát.
- Ráadásul a Shimanok még ezt az adagolhatóságot is csak a gyári gyantással tudják, utángyártottal még harapósabbak általában. Aki tud fékezni, azt nem zavarja, sőt mivel ezt szokták meg a Shimitől, még örülnek is neki.
Szerintem átlag bicósnak tökéletes a Shimano is.
XT-t külön venni viszont nem tűnik jó ötletnek.
Az SLX-be több anyag van, és tudja amit az XT, úgy rémlik.
Figyeltem Karikor az akciókat (kb -25%), sehol nem fogyott el az XT, de az SLX sem. Az olcsóbb Deore-t (BR-M6120) vitték el négydugósban. Magura és Sram is megmaradt.
Úgyhogy a népeknek elég a Shimi, abból is az alap, ami jól bevált.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
6030D
Ármester
SKODA SK sorozatot mondogatják még, de én nem találok rá árakat. Nem beszélni cseszlovák
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
andrisbandi
őstag
Az angol fordítás egész jó általában.
Bátrabbak magyarra is állíthatják
https://translate.google.com/
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
6030D
Ármester
Oké, de hol az euro? How much is the fish?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
andrisbandi
őstag
B4sszus, tényleg. Még tavalyi árakat sem lehet kiguglizni..
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
(#236033) parandroid válasza Hasaggymeg (#236027) üzenetére
Nekem a kockán a táblázatban dícsért Formula fék volt eredetileg, bár nem tudom, melyik modell. Olyan egy gyenge, beállíthatatlan fost én még nem láttam. Szerencsére berohadt úgy, ahogy volt, így le kellett kompletten cserélni MT400 szettre(ez kb a Deore? ), azóta még a ráncaim is kisimultak. Mondjuk ez csak cross trekking, szóval nincs downhillezés, meg ilyesmik. Azt el sem merem képzelni, hogy ki ment volna terepre azokkal az eredeti szarokkal.
Szóval elég fura ez így nekem, ahogy van.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
(#236034) Hasaggymeg válasza andrisbandi (#236030) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Széjm in inglís...
#236033parandroid...400-as az Alivio szint, trekkingre megfelelő, sőt.
#236028
andrisbandi...ami a karácsonyi akciókat illeti, állíthatóság és dizájnt leszámítva szerintem is hozza a sima Deore a nagyobban fékerejét (mondjuk XTR-t nem próbáltam), ugyanakkor ennek a lyuknak (túlnyomás szelepnek? ) a szerepét továbbra sem pontosan értem. Míg a Deoret sikerült tönkretenni azzal, hogy kissé túltöltöttem majd fékeztem vele (szétnyomta a karban a tömítést) az XT csak köpött egyet ott, és megkímélte a kar belső szerkezetét.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
jjeahh
nagyúr
Formulától a Curát dicsérik, valszeg neked nem az volt. MT400 a belépő szint teteje, nem Deore.
#236021 bardi: nekem érthető, én is kicseréltem a 446 fékemen ezeket. Minden belépő Shimano fék tesztben általában leírják, hogy jó-jó, de a tárcsa gagyi. Asszem SLX alatt a Shimano tárcsák csak gyantás betéttel használhatóak, félfémessel, vagy fémessel gyorsan elkopnak. Nem sokkal drágább egy fémes betéttel kompatibilis tárcsa, ezért ajánlott a gyenge tárcsákat lecserélni. Felsőbb kategóriás fékekkel már általában normális tárcsát adnak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Hasaggymeg
Topikgazda
Nálam ez ezzel nem kopott jobban mint általában. ...sőt, nem is találok negatív értékelést ezekről a tárcsákról.
Ami viszont érdekes, a Decathlon közzéteszi a fémes betétnél a fékező felület összetételét. "20% Akril, 20% Cellulóz, 20% Acél, 20% Aramid, 20% Réz"...érdekes! (közben meg is néztem mi is az az aramid és kiderült, hogy...Kevlár 😳)
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Dottore
addikt
Annyival egészítenélek ki, hogy azért itt nem egészen az "aki tud fékezni" dologról van szó. Akkor lehet megállni hatékonyan ha minél kevésbé csúszik a kerék. Logikus, hogy egy fék amit könnyebb adagolni sokkal támogatóbb ebben a szituációban mint amit nehezebb. Akkor is ha valaki "tud fékezni".
(#236038) stickermajom válasza andrisbandi (#236028) üzenetére
stickermajom
addikt
Kanadában a bérelt Rocky Mountainen is valami Deore volt és vakteszten meg nem mondtam volna, hogy nem “felsőpolcos”. Hosszútávon nyilván nem tudom milyen, de Wexl Trailsen a Code RS-t sikerült visítóssá fékezni, a Deore minden hiszti nélkül tette a dolgát egész nap.
jjeahh
nagyúr
Mert ez már jó tárcsa. Centerlock fronton úgy tűnik Deore-nek nevezik az SLX-et, ami szerintem totál marhaság, mert az SM-RT54, SM-RT56 is Deore, pedig azok belépő tárcsák és csak gyantás betéttel "használhatóak". Valszeg úgy a legkönnyebb elkerülni a belépő csak gyantás betéttel használható tárcsákat, ha megnézed milyenek rajta a kivágások. A "pöttyös" kerek lyukakkal teleszórt Shimano tárcsák mind gagyik. Ha jól látom Centerlock fronton RT64 és fölfelé jók, 6 csavarosból RT66-tól kezdődik a minőség. A 64 és 66 valszeg ugyanaz amúgy, csak a felfogatás más, ezért is érthetetlen, miért lett egyik Deore, másik SLX.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
chubby2o6
senior tag
Most elgondolkodtadtál. Hogy lehet túltölteni? Csak annyit tudsz tölteni bele, amennyi belefér, annyit viszont muszáj, hogy ne legyen levegős.
Hasaggymeg
Topikgazda
...sőt, ha megnézem a Decas a 40%-os fémtartalmával (20-20% Fe és Cu) még a "fémesebbek" közé is tartozik.
Ami a tárcsát illeti, lehet japcsiék összezavarodhattak kicsit saját neveikkel, mert bár a sima Deore után SLX jön, az XT már újra Deore XT, míg a következő az ismét csak XTR.🤪
#236040chubby2o6...első légtelenítéseimet ez a videó alapján végeztem, ahol itt 7 perc körül még egy + csepp oljat is tátesz mielőtt visszatekeri a légtelenítő csavart...na ez lett sok, mikor megleetősen kopott betéttel tökéletesen kilégtelenítve, feltöltve végül összerektam, majd pár 7 múlva mikor betétet cseréltem már az új, vastagabb betétekkel marhára feszes lett az egész, én meg ahelyett, hogy kis olajat kitoltam volna belőle úgy kezdetem használni, hogy kvázi nulla játéka volt a fékkarnak.
Magyarán akkor légteleníts és tölts rá mikor újak a betétek, vagy ha mégsem, ahelyett, hogy még rácseppentenél egy újabb cseppet lezárás előtt inkább fogj rá a fékre és úgy tedd rá a csavart, legyen kis játéka majd a karnak. Ez az XT-nél, fogáspont állíthatósága miatt már kevésbé releváns (teljesen kilazított fogásponttal töltöd fel, amit aztán "feszíthetsz" ha lezáráskor kevésnek érzed), de a sima Deoret ha feszesre töltötted és még utána kevéssel esetleg betétcsere is volt 2 vastagabb betétre, akkor bizony megesett, hogy túl feszesre sikerült az egész.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
jjeahh
nagyúr
Kopott betétekkel
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Hasaggymeg
Topikgazda
Én most már új betétekkel is ráfogok a karra, kinyomva fent kis olajat egy odatekert rongyra, majd utána zárom az egészet...ha kevésnek érzem (nem szoktam) ráállítok kicsit a fogáspontra és voilá...sőt, mikor teszem be az új betéteket és tolom visszafelé a dugattyúkat, hogy legyen hely, tulajdonképp már akkor is nyitva van a rendszer, feltekert tölcsérrel, kicsi olajjal benne.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
chubby2o6
senior tag
Ezt akartam írni az előzőre. Betétcsere előtt visszanyomom a dugattyúkat, de nyitott állapotban, tölcsérrel, olajjal. Ja, és én is rácseppentek egyet a tölcsér levétele után, de még nem volt baj belőle, remélem, nem is lesz.
Hasaggymeg
Topikgazda
Ez történt egyszer, zárt rendszerrel próbáltam helyet csinálni az új és értelemszerűen vastagabb betéteknek, nyomva befelé mint állat egy műanyag gumileszedővel a dugattyút, gondolván magamban, hogy biztos csak ilyen nagy az ellenállása, mikor is egyet köpött ott a lyukon kifelé. ...azt hittem hazavágtam, de utána semmi baja nem volt, sőt, mosás utáni fékezésnél is köpött ott egyszer ki...vizet. Leírások szerint valami membrán ami a levegőt hivatott kint tartani a kar dugattyújából.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
chubby2o6
senior tag
Hát, szerencsére nem kell gyakran csinálni, csak így két légtelenítés között elfelejtem néha a pontos menetét .
Wombath
HÁZIGAZDA
Öööö, ha úgy légtelenítesz, ahogy kell, akkor érdektelen a betétek kopottsága, mert először úgyis kiveszed a betéteket, majd "reseteled" a dugattyúkat és közéjük teszed a légtelenítő blokkot, ami biztosítja, hogy ebben a teljesen nyitott pozícióban maradjanak. A túltöltés (amit egyébként szokás célzottan csinálni, ha a nyomáspontot akarod tuningolni pl.) potenciálisan azért veszélyes, mert ha valaki nem tud róla vagy elfelejti, és új pofa berakásánál elkezdik szétnyomni a dugattyúkat erőből, akkor eltörhet a dugattyú vagy tönkremehet valamelyik tömítés.
bicajos (speci) teszt a totálkáron [link]
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5