Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Bambanő háza tája
- Testösszetétel nyomonkövetése Samsung Galaxy Watch6 okosórával
- Szólánc.
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- 🖥️⛅
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz Eagle16 #60947 üzenetére
sztem ez így működhet, ahogy leírtad. ami tényleg gond lehet, hogy koskormánnyal már túl hosszú lesz a bicaj, túl elől kell fognod.
mivel a-head-es a stucni, könnyen találsz hozzá rövidebbet, akár használtat is.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Eagle16 #60950 üzenetére
'hogy a mini V-fékek alá befér-e majd valamilyen sárvédő...de ezen majd később aggódok.'
nem nagyon. holnap majd csinálok pár képet, nálam hogy is van ez megoldva.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Eagle16 #60950 üzenetére
nálam így néz ki a sárvédő mini v-fék együtt:
vagy raksz akkora tartót, hogy a sárvédő eléggé alacsonyra kerüljön, elférjen a fék:
itt ez nem volt jó megoldás (a korábbi tulaj elcseszte a csavar menetét, elforog, így a gyári csavarhely használhatatlan) kénytelen voltam a sárvédőben 'helyet csinálni' a féknek:
első sárvédőnél a legegyszerűbb megoldást választottam, lenyisszantottam, ami nem fért el
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Runner_fxr
Ármester
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Eagle16 #61468 üzenetére
Hívd fel őket, az talán gyorsabb mint az email. Pár nap csúszás mindenhol előfordulhat, ott is emberek dolgoznak. Kérj egy konkrét időpontot, ha azt se tartják be, akkor még mindig lemondhatod szerintem.
Komolyan elgondolkoztam ezen a gépen. Régi nagy kedvencem a típus. Ilyen se mindennap kerül fel az apróra. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Eagle16 #61471 üzenetére
Most már emlékszem! Bár alsó kategória,de ez tényleg olcsó és elég pofás. Ez a szöveg meg..."Hangtalan száguldás, a küllôk surrogása, ahogy vágják a levegôt, és a lánc finom nesze, álom szerű élmény az új Neuzer Courier fitness kerékpár nyergében,alumínium vázzal és 21 sebességes Shimano váltóval."
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
-
Byk01
őstag
válasz Eagle16 #61481 üzenetére
Én tavaly kb. két hónapig vártam egy 60-as Courier DT-re, és a végén Whirlwind lett belőle, pedig már arról is volt szó, hogy Whirlwind vázra építik a DT-t. És persze mindig volt, hogy a jövő héten már biztos lesz.
Mondjuk, ha neked azt mondták, már postázták, akkor előrébb tartasz, mint én akkor."Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
Byk01
őstag
válasz Eagle16 #61520 üzenetére
Én türelmes is vagyok, meg kaptam azt is, hogy a jövő héten lesz a nagyker szerint, meg amit írtam is, hogy Whirwind vázra építenek DT-t, de közben már elkezdtem használtakat is nézni, csak nem jött szembe az igazi (amikor meg igen, akkor az eladó nem válaszolt), így a végén két hónap lett. Az elején még mentem a régi biciklivel, szóval akkor még nem volt olyan vészes a dolog.
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
Acef
addikt
válasz Eagle16 #61540 üzenetére
Igen, DT-m van. Használtan, nagyon jó állapotban és nayon jó árban vettem.
Valóban alacson építésű, azzal szerintem nem lesz gond, ennél inkább a felsőcső hosszára kell figyelni.
Nekem 60-as méretű a bringám, ami nem csak papíron nagy (hosszú) a 185-ös magasságomhoz, ezért egy meredekebb 35fokos és 90mm hosszú stucnit, valamint 2cm emelkedésű és 10fok hátrahajlású kormányt használok. Így rendben van, nekem így kényelmes. -
parkr
őstag
válasz Eagle16 #61694 üzenetére
munkába és vissza lesz használva főleg, egy bejáratott mellékúton, ahol rendőrt még nem nagyon láttam, szóval szerintem nem sok esély lesz rá. itt a kisvárosban azért más mint pl. budapesten.
amúgy a legjobb benne hogy gyakorlatilag teljesen néma tekerés közben!
[ Szerkesztve ]
-
skroy
senior tag
válasz Eagle16 #61776 üzenetére
Csak nem webbicikli? Ők tudnak ilyet.
Volt már velük gondom, nem 1x. 1-2 kisebb rendelésnél még elment, hogy várni kellett, vagy nem azt küldték, amit rendeltem (menetes hátsó kerék helyett kontrás stb.), de volt amikor komplett biciklire hónapokig vártunk, míg végül telefonon lemondtuk. És a srác fel volt háborodva, hogy ilyen nincs, hogy lemondjuk. Hát pedig de.
A bolt Facebook oldalán 80%-ban egyes értékelést kapott, folyamatosan szidták az ügyfelek kommentben. Volt aki előreutalás után sem kapta meg a bringát több, mint fél évig. A Facebook oldal meg is szűnt, ahogy egyre kínosabb lett... -
Eagle16
addikt
-
Acef
addikt
-
nagyúr
-
Eagle16
addikt
válasz Eagle16 #61931 üzenetére
Ja amúgy a felniszalag rendben van, 16mm széles, szerencsére nem kell cserélni. A hátsó keréknél viszont úgy volt feltéve a külső hogy a belső be volt csípve...kicsit kilógott, de egy leengedés / pumpálás után helyrejött. Holnap ez a pumpa dolog remélem tisztázódik, nem szeretném visszaküldeni gariba.
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Acef
addikt
válasz Eagle16 #61932 üzenetére
"úgy volt feltéve a külső hogy a belső be volt csípve"
Igaz, hogy itt a fórumon nem túl elismert, de alapvetően nem rossz a Neuzer Courier, viszont a fenti kb. az egész bringa bizonyítványa is lehetne.
- szerintem a gyárban nem túl lelkes/szakképzett "szerelők" rakják össze. Ez ennek a márkának a hátránya/gyengesége
- a webbicikli szerelője meg még jobb, hogy nem nyúlt hozzá (őt idézem: egy új alkatrészt nem kell szétszedni/zsírozni/beállítani. Ha kicsit szorul, az nem baj. Felszereled, és GO! Tönkremegy? hmmm akkor kuka!)Tehát jó gép, de szerintem szedd szét az egészet, zsírozd, olajozd, ..., állítsd be
[ Szerkesztve ]
-
Acef
addikt
válasz Eagle16 #61937 üzenetére
a kerékagyakat mindenképp megnézetném: ne szoruljon, de ne is lötyögjön! és legyen benne zsír
a váltót nem nagy ügy beállítani, hiszen látod/hallod, ha nem jól működik. a bovden feszítése-lazítása többnyire megoldja, a végállásokra persze figyelj, nehogy gond legyen
hajtás/mono/pedálok meghúzása
kormánycsapágy beállítása, esetleg zsírzás
fék beállítása
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Eagle16 #61928 üzenetére
én a múltkor lámpát rendeltem ebike-ról, bekapcsoltam, egyet villant, aztán ennyi. felhívtam őket, elmondtam, mi van, azt kérték, írjam meg e-mailben is, úgy jobban tudják, ki vagyok, mi a gondom.
pár nap múlva futár hozta az új lámpát, elvitte a régit, ennyi volt a garanciális ügyintézés.(#61935) ShiTmano: majdnem ha arra gondolsz, hogy élő szövet a fém vázon (terminator, ugye) akkor a T-1000-ben nem volt fém váz, folyékony
trutyifém volt az egész, ha jól emlékszem.....[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ivana
Ármester
válasz Eagle16 #62256 üzenetére
Outinál nem, itt minden méret C-C tehát cső középtől cső középig. A vázméret is középcsapi közepétől felső cső közepéig (nyeregvázcső mentén), de a stucni méret is így mérődik vagy a kormány is.
Ez a puch olyan 56-os lehet és kifejezetten jóféle váza van.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Eagle16 #62769 üzenetére
itt írtam hasonló sárvédőről. persze lehet, hogy az sks tartósabbra meg tudja csinálni.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Acef
addikt
válasz Eagle16 #63052 üzenetére
Jó az, csak be kell állítani a kónuszt.
Gyárilag (és a legtöbb bolti üzembehelyezésnél is) még a drágább, jobb minőségűnek mondott márkáknál sem fordítanak kellő időt/figyelmet a beállításra, az olcsóbbaknál meg pláne nem
Nekem miután szétszedtem és beállítottam így forog (videó). Lassan áll meg, és egy kicsit vissza is mielőtt megáll.
[link][ Szerkesztve ]
-
Acef
addikt
válasz Eagle16 #63058 üzenetére
A hátsót "fogja" a racsni, vissza pedig nem forog, mert ott a lánc és a hajtás, de ott is latható, hogy nem csak megáll, hanem vissza is forogna.
Nehéz eltalálni azt a pontot, amikor nem lóg, de nem is szorul, ráadásul beszerelve és átforgatva, vagy egy tesztkör után lehet (biztos), hogy utána kell állítani.
[ Szerkesztve ]
-
jeri
tag
-
-
Eagle16
addikt
válasz Eagle16 #63183 üzenetére
Na végülis nem szedtem szét a racsnit, szerintem ez gyárilag ilyen. Nem vészes.
A sárvédőt meg nem sikerült egészen felrakni, az útmutatóban elfelejtették közölni, hogy a pálcákat bizony méretre kell vágni, nekem meg most nincs semmim amivel el tudok vágni 3mm vastag acélpálcákat. Egyébként jól nézne ki Fűrészlapot kell néznem valahol...
Acef: a te Courier-eden is van sárvédő ugye? És a hátsó sárvédőt hogy rögzítetted a kerék mögötti alsó ponton? Ott van egy nagy lyuk, de nálam az csak egy lyuk, nincs menete...nem tudom kitalálni. Gyorskötözőn gondolkodom...Az SKS útmutatója is ritka értelmetlen, a videókban meg csak becsavarják oda a csavart és kész, de nálam nincs menet. Esetleg tiplivel is meg lehetne oldani
Meg volt ez a tervem ugye, hogy váltok koskormányra. Elég drágán jönne ki, meg macerás az a helyzet. Most ilyesmin is gondolkodom, megőrölök tőle hogy csak egyféleképpen tudom fogni a kormányt, ami amúgy is nagyon széles, 58 cm.
[ Szerkesztve ]
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Acef
addikt
válasz Eagle16 #63196 üzenetére
Agy
Jól tetted, hogy hagytad.
Az a hang az agy/bringa kedvezőbb árfekvése miatt lehet. Amennyiben erősödik, akkor garanciában még megnézetheted.Sárvédő
Én módosítottam a sárvédőt.
Kettévágtam, így a nyeregvázcső alsó pontja és a hátsó fék közötti rész mindig fel van szerelve, ezzel állandó védelmet kap az első váltó és a nyeregvazcső alsó pontja. Erről holnap teszek fel képet.A rögzítést és a távolságot így oldottam meg (elnézést, koszos a bringa). Alulról van fotózva, a lényeg, hogy egy csavarral, három anyával és két műanyag alátéttel a rögzítést, és a távtartót is meg lehet oldani.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tripltek 9 Pro masszív táblagép 1300 nit tartós fényerővel! / Drónos / Motoros táblagép /
- Jean Paul Gaultier Scandal Pour Homme
- DJI FPV Racer FMC drón - Fly More Combo + Motion controller
- Addiesdive AD2101 automata karóra
- DJI Air 2s FMC (Fly More Combo) drón - 5,4k video, 1" SONY CMOS - 3 akku (2S2)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest