Hirdetés
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Rendszerfrissítés másként Xiaomi/POCO/Redmi telefonok esetében HyperOS-en.
- ALZA vagy eMAG?
- Reklámmentesítés HyperOS-ben Xiaomi/POCO/Redmi
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #53974 üzenetére
Fékprobléma
Az aktív tagok nagy részének lehet nem egy új infó, de másnak hátha segít majd.
Szóval ma elmentem egy használt piacra, és megfogdostam rengeteg hidrás féket, csak hogy köv alkalommal legyen viszonyítási pont. Igaz ki nem próbáltam őket, de bárhogy húztam, pumpáltam stb, éreztem hol van a fogáspont, tehát tudtam hogy onnantól blokkolnia kell a keréknek.
A tegnapi bringán ilyet nem éreztem, csak húztam egész a kormányig, és azon kívül hogy keményedett, azaz nehezebb volt húzni nem érződött egy bizonyos pont amikor már azt érzed hogy na ott már teljesen behúztad.
Továbbá nem hiszem hogy ez az új fék miatt lenne, mert ma is próbáltam több 0km-es jóval gagyibb féket, ami teljesen korrektnek tűnt. Szóval most legalább nem sajnálom, hogy kihagytam ezt az amúgy jó vételnek tűnő bringát.
Az első kiemelt hsz-ben nem találtam külföldi oldalakat, olyat ami szállt egész bringát is Mo-ra. A fórumot böngészve is csak olyasmiket találok amik alkatrészt szállítanak. Nem is érdemes ilyet keresni, mert drága lesz a szállítás?
Az amúgy csak nekem nem egyértelmű, hogy egy bringa Németországban miért 800 euró, és nálunk ugyan az miért 1000? Ott nem kevéssel magasabb az átlagfizetés, mégis olcsóbb ez a fajta luxuscikk? A szállítás biztos nem kerülhet ennyivel többe.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #54000 üzenetére
Ugy szamolj, hogy k 7-8kg a plusz suly a bosch rendszernel. Ennyivel nehezebb mint egy hagyomanyos bringa azonos kategoriaban. Olcsobb rendszereknek ennel lehet kicsit tobb is a plusz suly. A boschnal a sulyelosztas nagyon jo. Semmi hatranyt nem ereztem, stabil, jol fordul, vannak olyan elonyei is hogy nehezebben lendul elore a sulypont ezaltal kisebb az eselye egy esetleges kormanyon atborulasnak. Az agymotorod mar inkabb tura es varosi bringakon jo, montihoz az kevesbe alkalmas. Szerintem siman lehet sportszer az emonti, minden azon mulik hogy hasznalod. Mivel baromi elvezetes ezaltal tobbet is mesz vele.
Mas azert mint amire latatlanban szamitanal. Persze nem azt mondom, hogy mindenkinek ez a fasza, meg draga is, de magyar viszonylatban minden az. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #54004 üzenetére
Szep bringa, jopofa az a felemas szinu markolat.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Runner_fxr #54005 üzenetére
Köszi. Nekem is bejön. Feldobja, főleg hogy színben is passzol.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Toomy
senior tag
Szerelőktől kérdezném hogy egy 10-es rendszerbe bele lehet építeni ezt a 11-es hajtókart?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tothgera30 #54004 üzenetére
Sulya? Jol nez ki, szep karcsu, letisztult.
Eddig nem nezegettem uj bringakat, mivel nem szeretek egyben semmit sem megvenni. Kicsit sokallottam, mennyit elvertem most arra, hogy 'uj' bicom legyen. Kerdem en, mi kerul egy full XT hajtasu, minosegi ossztelos, karbonvazas, MTB-n £2500-3000 -be?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
bunddog
tag
-
MPowerPH
félisten
válasz Tothgera30 #54012 üzenetére
Imadom az ilyen pille kecskeket. Eddig nem sokszor volt szerencsem ilyen konnyu montihoz(ha volt is, akkor csak egyenes uton), mivel a regim is eleg nehez volt(14kg), de az is eg is fold egy 17kg-shoz kepest, erzetre, meg mindenhogyan, mikor kemeny, szuk terepen kell csapatni.
Nem vagyok grammmanias, de azert a kilokat siman megerzem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Valkűr
addikt
-
Toomy
senior tag
válasz Runner_fxr #54011 üzenetére
A 10-es első váltó kialakításával nem adódhatnak gondok?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tothgera30 #54015 üzenetére
Az 1800g az eleg jo, nekem is kb. annyira jott ki a ket elso. Direktbe nem akartam a legkonnyebb felallast(350 felni, revolution kullok, 700-as agyak), mert az mar messze nem lenne olyan strapabiro.
Akartam is mar kerdezni, hogy ha tubeless kepes a gumi, akkor erdemes is atalakitani, es ugy hasznalni, vagy jobb belsovel, hagyomanyosan?Tigerteam: Szerintem nagyon az. 13.7kg, ha pontos akarok lenni. Nem vagyok benne biztos, de azt hiszem valami 1999 -es ossztelos modelltol annyira meg nem is rossz, mert igy is lehet nezni.
Kivancsi leszek, az altalam osszevalogatott cuccokbol takolt bringa mennyinel all meg. Egyebkent XC montinal sokszor a grammok utan(negativan persze) fizetsz ordenare nagy penzeket.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Toomy
senior tag
válasz Runner_fxr #54017 üzenetére
Köszi, megpróbáljuk összehozni a párom bringáján, mert a 30/39/50 -et már kinőtte. A 30-as kistányért soha nem is használta.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #53992 üzenetére
Talán nem is ide tartozik és már nagyon hétköznapivá is vált,de személyként szólítani jasználati tárgyainkat szerintem csak a fogyasztói társadalom egyik "betegsége" lehet.Ami a rásegítéses és a "fat" bringákat illeti meg én személyesen zsákutcának vélem mindkettőt,nem látom a jövőjüket.
Toomy...kinőtte a 30-as tányért,vagy nem vitted őt eleget 10%+ emelkedőkre?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fpeter07
veterán
válasz Tothgera30 #54004 üzenetére
Tetszik a paradox markolat.
-
veterán
válasz Hasaggymeg #54021 üzenetére
Elneveztem tamaranak a kerekparomat. Akkor most menjek es szepen akasszam fel magam?
Everybody lies.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #54021 üzenetére
Szerintem te túl sokat képzelsz bele ebbe, simán csak változik a nyelv. Ez, olyan mint, hogy szép lassan tűnik el a magázás. Ezt a jelenséget sima anglicizmusnak érzem, jó mondjuk ott vannak nyelvtani nemek, de használatul nem éppen konzekvens. Az állatokra meg egyértelműen ő, főleg kutya-macskára.
-
dudika10
veterán
válasz Hasaggymeg #54021 üzenetére
Azért nem járok sokat kirándulgatni bringával, mert az edzéstervbe már nem fér bele (nem volna már egészséges, mondjuk mostanában sajnos az idővel is hadilábon állok). Imádnék egy rásegítéses bringát.
Sőt, járhatnék vele dolgozni is minden nap amíg jó idő van (nem kell messze mennem, bringával alig lassabb mint autóval, és gyorsabb, mint busszal). Belvárosban mondjuk nem nagyon tudnám használni, nem merném otthagyni sehol.
Motor teljesen másra van, meg attól félek, azzal hamar megölném magam.
[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
Runner_fxr
Ármester
Annak azért nézz utána, hogy az elsőváltód kompatibilis e az 52-es nagytányérral.
(#54021) Hasaggymeg: A bringa nálam kivételes.
A fat bringák létjogosultsága még bennem is kételyeket vet fel, de sokak szerint nagyon nagy buli tud lenni, bizonyos felhasználás mellett. Az nyilván egy nagyon behatárolt felhasználási terület, ettől még nem írnám le azért, látva azt, hogy nemzetközi szinten milyen mennyiségben van jelen a piacon, szerintem meg van a helye ennek a szegmensnek is. Magyarországon már láttam fat bike-ot maraton versenyen. Nyilván nem a dobogóért kűzdött, de vállalható volt. Amit tényleg kevésbé értek az a 27,5" plus méret, azaz a 27,5" X 3.0, Enduro-ban kezd terjedni. Bár lehet, hogy van értelme, felfelé tekerésnél, hosszabb túrákon nehezen tudom elképzelni, hogy életképes, bár ettől még van.
A fat az ugye extrém széles 4.0-4.9 között, tesztek alapján merev vázzal és villával hozza egy 140mm-es fully kényelmét. Ami a lényeg ezekben a bringákban az az extrém tapadás és extrém fékezhetőség a leg sárosabb, kövesebb talajon is. El tudom képzelni, hogy van erre is igény, pláne aki olyan helyen lakik ahol napi szinten tud egy ilyen bringát használni.Az ebike-ot szerintem már kiveséztem, de az biztos, hogy annyira összetett, sokrétű kategória lett mára, annyi gyártó és modell jelen van már a piacon, hogy bőven túl van már azon, hogy megkérdőjelezzük a létjogosultságát. Németországban már külön E-mountain bike szaklap van. Az eurobike-on is nagyon erősen ott vannak, szinte a legtöbb gyártó modelljei között találni bődületes választékot. Persze nem azt mondom, hogy átveszi a helyét a normál bringáknak, de kb egy közel ugyan akkora jelentőséggel bíró kategória mint a hagyományos kerékpár a nyugat európai országokban. Rengeteg üzlet van ami kifejezetten az e bringákra szakosodott. A Bergamont-nál is külön kezelik a két szegmenst, külön van E-Bike Store Hamburgban.
[ Szerkesztve ]
-
HEAHEA
aktív tag
Sziasztok! Mivel elmaradta a csillebérci tesztnap a rossz időjárási viszonyok miatt, tudtok arról, hogy lesz majd újabb időpont valamikor? Volt egy kiszemelt bringa, amit ki szerettem volna próbálni, de így elmaradt.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #54026 üzenetére
Van egy haverom aki nemrég vett fatbike-ot. Na ő múltkor konkrétan azt mondta hogy szerinte az országútiknak nem sok értelmük van. Mindezt úgy hogy szerintem az életben nem ült még outin és alapból nem is egy nagy bringás...
Més que un club!
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #54026 üzenetére
Eredetileg a fatbike-ot hóba találták ki, ott még talán van is értelme De egyébként ormótlan szerkezet szerintem.
-
concret_hp
addikt
ilyen kerék tárolóhoz hasonlót hol lehet olcsón venni?
vagy fullba vagy sehogy :D
-
Runner_fxr
Ármester
válasz HEAHEA #54028 üzenetére
Szia! Sajnos idén nem lesz másik időpont. Gondolom nem tudtak az összes kiállítóval megegyezni egy másik időpontban. Egyébként az alpinbike rendszeresen csinál teszteléseket. Lapierre, Ghost, Giant bringákkal.
Napfénysüti: Nyilván mindenkinek más az igénye, szerencsére ma már rengeteg kategóriából lehet választani. Viszont valóban sok ember úgy alkot véleményt, hogy életében nem ült még csak hasonló bringán se, mint amit kritizál. Véleménye mindenkinek lehet, de ezeket nem érdemes tényként kezelni ha az illetőnek fingnyi tapasztalata nincs arról amiről beszél.
ivana: Igen, valóban hóba kezdték el először használni, de nem csak oda ajánlják. Ha kipróbálok egyet majd leírom a tapasztalataimat. Egyenlőre nem kritizálom, csak annyit tudok mondani, hogy biztos érdekes élmény lehet.
-
dbala
tag
Kamaraerdőből hazafelé jött velem szemben egy Haibike ebike. Kár, hogy nem korábban jött mert megnéztem volna élőben, hogy terepen, hogy viselkedik. Biztos élvezetesebb lehet nagyobb tempóban menni felfelé is.
-
Runner_fxr
Ármester
Valóban nagyon élvezetes, sokszor azon kapom magam, hogy rendesen felpörgetem magam, mert hiába van ott a rásegítés, ha beleteszed az összes energiád akkor nagyon brutálisan lehet felfelé menni. Épp ezért hajtja az ember azt is mint az állat. Ettől eltekintve kb ugyan úgy viselkedik az elektromos monti is mint a hagyományos, az irányításán nem veszel észre különbséget.
-
HEAHEA
aktív tag
válasz Runner_fxr #54032 üzenetére
Köszi az infót. A fantáziámat a cyclocross bringák birizgálják, hasonlóképp, mint dbala esetében,bár azokat nem láttam az Alpinbike tesztbringái között.
-
dbala
tag
válasz HEAHEA #54035 üzenetére
Én is kipróbálnék egyet, mert így elméletben a mtb mellé nagyon jó lenne. De az kérdéses, hogy a keskeny koskormány meg a fékváltó karok mennyire jönnek be. A másik gondom, hogy nem akarnék túl sokat költeni rá, de ma megnéztem az országútis alkatrész árakat (105) és nem túl olcsók, nem tudom, hogy merjek-e menni lentebb minőségben. A másik gond, hogy alig találni vázat.
-
HEAHEA
aktív tag
Személy szerint komplett kerékpárban gondolkozom,nem akarok építeni. Van pár kiszemelt márka, de nézelődök, hátha találok valami szezonvégi akciót, mert ahogy néztem egyik-másiknak eléggé elkérik az árát.
Jól mondod, alig lehet találni vázakat külön, aprón szétnéz az ember, esetleg Canyon, Rose. -
Runner_fxr
Ármester
válasz HEAHEA #54035 üzenetére
Érdemes utána nézni egyéb üzletekben, szoktak lenni tesztbringák, lehet van valahol cyclocross is. Bár az igaz, hogy ez a tesztnap egy kiváló alkalom. Ha rajtam múlna én inkább tavaszra vagy nyár elejére tenném, nem szeptemberre, de valószínűleg azért van ez így, mert szeptemberre már tudnak szerezni a jövő évi modellekből is. Mondjuk szerintem a legtöbb embert az sem zavarná, ha "csak" az aktuális év csúcs modelljeit próbálhatja ki.
dbala: A cyclocross sajnos nem olcsó mulatság. Egyébként én ezt a kategóriát nem igazán értem, bár elhiszem, hogy megvan a létjogosultsága, nyilván sok rajongója van ennek a kategóriának, ezért is gyártják. Viszont azt nem értem, hogy miért jó egy koskormányos bringával terepen közlekedni? Akkor már inkább egy könnyű, merev 29"-es monti, vékonyabb külsővel. Ott kényelmesebb a testtartás, biztonságosabb az irányítás is. Bár a cyclocross nyilván gyorsabb tud lenni. Nekem eszembe nem jutna ilyet venni, de nem vagyunk egyformák. Vázakat valóban nehéz szerezni, manapság a legtöbb gyártó komplett bringában gondolkodik.
Egyébként itt a videón látható, hogy ugyan úgy viselkedik az elektromos monti is terepen mint a hagyományos, azzal a kivétellel, hogy gyorsabban megy felfelé: Haibike Nduro E-bike
[ Szerkesztve ]
-
krx21
nagyúr
válasz Runner_fxr #54038 üzenetére
Iszonyat jól nyomja a pali.. Öröm volt nézni...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #54023 üzenetére
Azt azért ne tedd!
(#54024) ivana...meglehet igazad van,de rég foglalkoztat az ahogy társadalmunkban változnak (ferdülnek) az értékrendek és a nyelv,mint mindig,most is csak alkalmazkodik ehhez.Tény,hogy egy ideje az állatokat nem helyükön kezeljük (mondom én aki 8 évet állatkertben is dolgozott és szinte "barátja" volt egy felnőtt csimpánz) és használati tárgyainkat élőlényként kezeljük (mondom én aki idén 7500 letekert km-nél tart és ismerősei gúnyolódásának célpontja a kerékpárja "túlzott" rendbetartása miatt)
Csak egy példa. Mivel új értékrendünkben mindenki aki egy kiskutyát megsimogat automatán jó ember,minden amerikai elnöknek van egy nyilvános kiskutyája.(#54026) Runner_fxr...azt,hogy egy óriási élmény lehet egy pillanatig sem kétlem. Csakúgy mint egy csomó egyéb a vízisíélestól,a siklórepülésig amit szívesen kipróbálnék ha lehetne.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toomy
senior tag
válasz Runner_fxr #54026 üzenetére
De jó hogy írtad.
Jelenleg shimano FD 5703 van rajta ami 50T-20T -ig jó. Azaz akkor az is csere.
Jól gondolom, hogy egy ilyen jó lesz a jelenlegi helyett?[ Szerkesztve ]
-
Pocok256
veterán
Sziasztok újra nemrég jártam itt és gepidák iránt érdeklődtem. Azóta növekedett a keret és most ezek maradtak fent a rostán. Városi rohangálásra kellene.
KROSS Evado 5.0
Cube Curve Pro 2015
KTM Life Track 2015és a kakukktojás:
Cube Attention valami városi tappancsokkal.Vagy igazából ezek közül nem tudok mellé nyúlni és azt vigyem amelyik bejön külsőre ?
HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER
-
ZeratulX
tag
válasz Because #54045 üzenetére
Én eddig minden közepes+ Shimano első átdobót be tudtam úgy állítani, hogy kezeljen 2 tányért. Montikon legalábbis, ott sincs szükségem a 3 tányérra. Egy kis végállítás és kész is. XTR-nél sikerült kiiktatni a 3. fokozatot, a többinél max a kisebbik tányérnál 2 állás lesz, amik közt csak kis eltérés van (ez a plusz állítás jól jöhet, ha hátul a legnagyobb fogas környékére pakoljuk a láncot - így sehol se darál és kattog a rendszer).
[ Szerkesztve ]
:: Eladó kishibás HD 7870 2G :: hardverapro.hu/apro/_185
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #54004 üzenetére
Jól néz ki, grat.
_Egy kicsi upgrade volt az enyémen is, raktam rá rövidebb stucnit, illetve egy oldal nyílású kulacstartót. Hiába nagy váz, fentről alig tudtam kivenni a kulacsot.
Meglepő h mennyivel közvetlenebb lett az irányítás, pedig előtte se volt sokkal hosszabb."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
trialboj
őstag
válasz runner 125 #54049 üzenetére
Ez is elég szép darab. A nyereg alatti táska nem zavaró/hangos mikor földes/gyökeres ösvényen ereszkedsz?
Ebben a videóban a nyeregre erősített belsők, egész jó ötletnek tűnnek, esetleg nincs más praktikátok, hogy miként érdemes ezt-azt felpattintani a bringára, ha semmiképp nem szeretnék táskát vinni magammal?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Segway-Ninebot F2 Pro elektromos roller - 32km/h
- Segway-Ninebot Kickscooter G30LE II elektromos roller - 32km/h
- Méhpropolisz , 600 mg, 180 Gyorsan oldódó kapszul
- Kurkuma gyömbér komplex szabványosított, 1800 mg (adagonként), 120 Gyorsan oldódó szoftgél
- OYE 55" 3in1 játéktábla (Billiárd, ping pong, hoki)
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest