Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#114001) eddie1978 válasza BurgBurg (#113994) üzenetére


eddie1978
aktív tag

Dettó ugyanezt az utat jártam be. Sok év országúti. Miközben sokszor volt olyan, hogy csak nézegettem befelé, hogy milyen jó lenne oda bemenni. Országúti ment. Jött a CX majd mellé egy XC fully. Most van a CX egy SS orszságúti rohangálós társaságában. Nagyon imádom a CX-et. Majdnem országúti. Az én szintemen mindegy a különbség. Elmegyek terepen is szinte mindenhol ahol az XC géppel elmentem, csak picit lassabban. Lefelé jóval lassabb vagyok. Ennyi nekem belefér. Amire én használom a bringát arra nekem, ismétlem nekem, pont jó.

[ Szerkesztve ]

(#114002) BurgBurg válasza kacsyx (#113998) üzenetére


BurgBurg
tag

Durván 100al lenne több. Ha én 300 fölött adnék ki bringáért akkor már azt a 100at nem sajnálnám és lenne egy többfunkcios patika gépem. (Később meg vennék még hozzá egy kerékszettet es akkor a gumicserevel nem kellene foglalkozni.)
De az anyagi lehetőségeidet te látod.

(#114003) Toobee válasza jjeahh (#113995) üzenetére


Toobee
veterán

Egy nagyon apró karikát én is mentem tegnap. Ma megjött az új markolatom, de csak fekete volt készleten, úgyhogy nem lesz továbbra sem színes a bringa :DDD Fékbetétet jól elbaszták BF75 helyett küldtek 2 dugattyúshoz valót. Remélem kibírja még azt a 2 hetet a hátsóm...

https://barbieripnk.hu/

(#114004) jjeahh válasza Toobee (#114003) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Brutál az a bringa, mekkora a váza, M-es? Jó zömök, szeretem az ilyent. Amúgy nyerget is cserélhetsz full feketére és akkor legalább teljesen kormos lesz az egész :D

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#114005) tacto válasza kacsyx (#113998) üzenetére


tacto
aktív tag

A Tiagra, ez a Tiagra mar nagyon jo. Am ha raszantad magad, a te sulyoddal, talan tenyleg hidros tarcsa kellene. A mechanikus engem meg kb. mindenhol megfog (60 kg alatt vagyok). Szinten gravel, ezek jo kis mindenes massziv vazsk, es tenyleg, ahogy elöttem is megemlitödött, barhol le lehet termi szinte a betonrol, szabadsag :)

(#114006) Tibal válasza StLui (#113988) üzenetére


Tibal
tag

Akkor marad a linkelt 2.2-s, annak elvben jónak kellene lennie. :D Köszi a választ

_____
Kérdésem lenne, hogy ehhez a monoblokk kihajtóhoz mekkora villáskulcsra lenne szükségem? [link]

[ Szerkesztve ]

<<Samsung Galaxy A52S 5G>> <<Processzor : i5 14500 Ram : 32 GB 6000 DDR5 GPU : asus strix gtx 1070 8g>>

(#114007) kacsyx válasza tacto (#114005) üzenetére


kacsyx
aktív tag

Hidraulikus féket használok már 3 éve, valószínűleg a neten fellelhető tesztek mellett ezért sem vennék szívesen mechanikus féktárcsával bringát. Tényleg csak azért húzom a szám a gravel esetén, mert rengeteg pénzt kérnek el pluszba a gravelsége miatt.

Egyébként kinek milyen gravel bringája van és mik a tapasztalatok velük?

(#114008) pc360 válasza zsolti.22 (#113941) üzenetére


pc360
addikt

Persze, Shimano M520 / M530. Ezekből sok van, és könnyű szerelni, illetve használtan is beszerezni őket.

(#113943) vighpeter: :D Igaz, mit akarom itt megkímélni az igazi mókától. :)

[ Szerkesztve ]

Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu

(#114009) Mezga Aladár válasza eddie1978 (#113999) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

Köszönöm.

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#114010) HEAHEA válasza kacsyx (#114007) üzenetére


HEAHEA
tag

+1 a gravelre. A vázkialakítás miatt jobban variálható a gumiméret, lehet országútiasítani, aki akarja. Mechanikus tárcsafékek közül a Tektro Spyre, Avid BB7 amik ajánlottabbak. Nézni kell különböző akciókat, esetleg külföldieket is. A Cannondale gravelemet itt vettem egykor: [link], nézz szét más (külföldi) webáruházakban is az akciók végett, pl. amik itt pl. az ajánlóban szerepelnek.

(#114011) pc360 válasza pc360 (#114008) üzenetére


pc360
addikt

Pontosabban csak az M520. Platformként úgyem használható az M530-as, így az zsákutca. Bár papucsban, ha muszáj, pár km-rel többet ki lehet bírni rajta. :)

[ Szerkesztve ]

Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu

(#114012) Tibal válasza pc360 (#114011) üzenetére


Tibal
tag

Melyik lenne jobb terepre?
1: [link]
2: [link]
3: [link]
4: [link]

<<Samsung Galaxy A52S 5G>> <<Processzor : i5 14500 Ram : 32 GB 6000 DDR5 GPU : asus strix gtx 1070 8g>>

(#114013) cozmo


cozmo
őstag

Ide van valakinek kuponja, hogy lehet szerezni?
www.bike-components.de

Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo

(#114014) ivana válasza Tibal (#114012) üzenetére


ivana
Ármester

Ezek mind jó gumik. Mondjuk mountain kinget max. valami nagyon kemény terep only használatra raknék fel.

(#114015) Toobee válasza jjeahh (#114004) üzenetére


Toobee
veterán

M-es, igen. A nyereg nagyon bejött, gyári Speci, de tegnap volt a 4. nap megszakítás nélkül és a Taf...picsám még mindig tart.

https://barbieripnk.hu/

(#114016) szjoci


szjoci
őstag

Srácok!

Lecseréltem a fogaskoszorút más kiosztásúra, a régit szakértsétek már meg legyetek kedvesek, hogy a polcra rakjam tartaléknak vagy pedig a fémhulladékok közé:

[kép] [kép] [kép]

Köszönettel, Joci

[ Szerkesztve ]

(#114017) deny330 válasza szjoci (#114016) üzenetére


deny330
aktív tag

Szerintem polc, de lehet rosszul látok, várd meg a többiek véleményét is. :DDD

(#114018) ivana válasza szjoci (#114016) üzenetére


ivana
Ármester

Ez szinte új.

(#114019) szjoci válasza deny330 (#114017) üzenetére


szjoci
őstag

Köszönöm mindkettőtöknek, akkor elrakom. A fogak csúcsának oldalán látszik egy pici deformáció, de akkor ezek szerint nem vészes :B

(#114020) BurgBurg válasza szjoci (#114016) üzenetére


BurgBurg
tag

Ez szinte uj, mennyi km-t tettél bele?

(#114021) ivana válasza szjoci (#114019) üzenetére


ivana
Ármester

Azok csak a váltást segítő bemarások.

(#114022) tacto válasza kacsyx (#114007) üzenetére


tacto
aktív tag

Igen, sajnos, trend, divat, mittudomen, ez egy ilyen mufaj, marketinges lenyulas, En hosszu evekkel ezelott mar valami ilyesmit szerettem volna, de legalabbis a majdani "jovore nezve", es tessek, megjelent a spanyolviasz. Ugyhogy anno az akkor legjobban nekem tetszot (Diverge) azonnal megvettem. En nem bantam meg, de teljesen ertheto a dilemma, lehuzas ize van kicsit a par "extra ficsornek".

[ Szerkesztve ]

(#114023) Redneck


Redneck
veterán

Na hívtak az üzletből. Sajnos csak augusztus elsején tudnak legkorábban fogadni. :((( Mondtam a kattogást a telefonban, azt mondták valószínűleg csak monoblokk beálítás és zsírozás kell neki, legrosszabb esetben csere. Ez 3900 Ft ha valóban cserélni kell. Garanciális bringa esetén ezt vajon nekem kell állni, vagy erre is kiterjed a jótállás? :U

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#114024) Runner_fxr válasza Redneck (#114023) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Hát ez nem túl vevőbarát hozzáállás! Nem hinném, hogy monoblokk csere kell, de ha még is, azért sem kérhetnek pénzt az első évben.

(#114025) Redneck válasza Runner_fxr (#114024) üzenetére


Redneck
veterán

A szervizük teljesen be van táblázva addig. Nem tudom mit csináljak, de tuti nem fizetek egy garanciális cserét. :( Az a baj hogy használnom kell, addig is megyek párszor napi 25 kilométert.

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#114026) ivana válasza Redneck (#114023) üzenetére


ivana
Ármester

monoblokk beálítás Hogy mi? :Y Szóval a monoblokkot nem nagyon lehet állítani, az egybe cserélendő. Szerintem ez garanciális hiba amúgy is.

augusztus elsején tudnak legkorábban fogadni Kb. 20 perces művelet :U

Kell egy szép nagy alátét, egy monoblokk szerszám, egy lehúzó és elég gyorsan megvan. És legalább ha ésszel csinálod a szervizesek nagyrészével szemben bezsírzod az összes menetet, meg a négyszög tengelyt is.

[ Szerkesztve ]

(#114027) bringasisti válasza ivana (#114026) üzenetére


bringasisti
őstag

Én azt nem értem hogy tud egy csapágy ennyi idő alatt meghalni?

BENEFON DELTA--------N8

(#114028) Runner_fxr válasza Redneck (#114025) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Ha egy nem ott vásárolt bringát vinnél a szervizbe, akkor teljesen érthető szezonban, hogy akár 1-2 hetes várólista van. Viszont az újonnan, általuk eladott kerékpárok esetleges garanciális ügyeire és kötelező átnézésre, kell szorítani időt, aminek elsőbbséget kell élveznie. Ez így korrekt. Ezért írtam, hogy ez nem túl vevőbarát hozzáállás. Tipikusan az a fajta, amikor addig vagy fontos amíg el akarják adni neked a bringát.
A hajtás kattogása egy új bringán, szinte biztos, hogy valamilyen alkatrész lelazulását jelenti. Viszont ha így használod annak lehet az a következménye, hogy tönkremegy a hajtókarod, pl a pedál kiszedi a menetet a hajtókarból, vagy a négyszög tágul ki, ha ott lazul le. Legrosszabb opció a monoblokk lelazulás, mert az akár a vázba is megtágíthatja a menetet. Persze ezek a legrosszabb lehetőségek, de előfordulhatnak.
Én azt javaslom hogy keress egy megbízható szervizt és bízd inkább rájuk, még ha fizetned is kell érte pár ezrest.

ivana: Feltételezem, hogy a monoblokk beállítás alatt arra gondolt, hogy ha kilazult akkor meghúzza. Egyébként a négyszög tengelyt nem célszerű zsírozni. Hozzájárulhat a hajtókar lelazuláshoz. Szerelés közben valamennyi zsír úgy is kerül rá, az kb elkerülhetetlen, de külön rátenni zsírt, szerintem hülyeség. Ott inkább az a fontos, hogy tiszta legyen, át kell törölni, meg a hajtókar négyszög részét is.

[ Szerkesztve ]

(#114029) Redneck válasza ivana (#114026) üzenetére


Redneck
veterán

Nincs ezzel gond, biztos egyszerű, csak szerzámom sincs és életemben nem csináltam. :N Egy hónapos kerékpár, garanciális, nem szerelgetném itthon ha nem gond. Egyébként lehet nem mondott beállítást, csak zsírozást, nem emlékszem, akkor keltem. Nem találtam róla semmit hogy ki a monoblokk gyártója, de azt nem értem, hogy gyárilag nincs kenés a csapágyban? 300km alatt nem hinném hogy ki kéne száradnia.

Runner_fxr:
Rendben, holnap felhívom őket és megmondom hogy pár napon belül szükségem van a szervizre. Ha szarakodnak, viszem máshova, utána pedig küldök egy fizetési meghagyást a szervizszámlát mellékelve.

Valami tipp hogy mit nézzek meg esetleg? A hajtókart és a pedálokat? Ha azok sincsenek meglazulva akkor bonyolultabb a probléma?

Egyébként lehet csak idén lesz meg a kerékpár. Az egyik dolog hogy kicsit bizalmamat vesztettem a márkában, a másik az hogy inkább valami tempósabb haladásra alkalmas, könnyebb gép kéne.

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#114030) Redneck


Redneck
veterán

Az üzlet védelmében azért annyit hozzáfűznék, hogy mindenhol feltüntették, hogy 1-2 héttel a garanciális első felülvizsgálat előtt jelentkezzek be. Ezzel nincs is gond, szerintem érthető a szezon közepén.

Elvégre egy jól pörgő üzlet, tele ügyfelekkel, akik egymásnak adják a kilincset.

Szerk:
Tudtok ajánlani egy korrekt szervizt a budai oldalon?

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#114031) tacto válasza Redneck (#114030) üzenetére


tacto
aktív tag

Kerekvar, Hattyu utca.

(#114032) szjoci válasza BurgBurg (#114020) üzenetére


szjoci
őstag

6-7e körül van benne, sajnos csak nemrég óta logolok minden egyes megmozdulást így pontosan nem tudom. De km szerint még nem lenne cserés, csak a csúcsok vállasodása miatt aggódtam ezek szerint feleslegesen.

[ Szerkesztve ]

(#114033) zoli03 válasza Runner_fxr (#114028) üzenetére


zoli03
őstag

Szerintem meg kell zsírozni. Acél és általában alu, könnyen össze tud rohadni. Ha ép a hajtókar és a tengely is, és rendesen nyomatékra van húzva, sosem fog lelazulni.

(#114034) ivana válasza Runner_fxr (#114028) üzenetére


ivana
Ármester

Ezzel ellentétes a tapasztalatom, volt egy nagyon makacs prowheel hajtásom ami állandóan meglazult, de szerencsére nem nyalta el a négyszöget. Találtam bicycle stack exchangen valami vérre menő vitát pont erről és végül bezsíroztam a tengelyt azóta nem jött le pedig leszedve is volt néhányszor. Mióta zsírzom nem voltak lelazulós problémáim szóval szerintem célszerű.

(#114035) Csokicsibesz


Csokicsibesz
tag

A hátsó sorom 11-50-es iszonyatosan mozog, kézzel simán 3-4 milliméter tudom mozgatni. Szabályosan játéka van. Nyilván ebből kifolyólag a váltás is teljesen szar.
Hátul 12 mm-es átütős agyon van a kerék (ha ez számít), minden teljesen gyári állapotban.

A kerék már lett hátul kiszedve (defekt miatt), de mivel átütős agy van nem tudom rosszul visszarakni. A sorhoz egyáltalán nem gyúltam. A fent leírt mozgást okozhatja a hibás vissza tétel?

Szerintem szarul lett felrakva a sor és kilazult, amiért eléggé ideges is vagyok. Mivel egy nagyjából 2 hónapos és közel fél milliós bringáról beszélünk, amit a hivatalos márkakereskedésben vettem. 250 km után volt is egy átnézésem (szintén a márkaboltban), ami után semmi komment nem volt.

Ha holnap visszamegyek és megreklamálom, hogy ez így mi a fasz, akkor azt jogosan teszem?
Vagy bármi más okozhat ilyen jelegű hibát?

(#114036) ivana válasza Csokicsibesz (#114035) üzenetére


ivana
Ármester

Két helyen lazulhat le, a kazetta testet tartó csavarnál (de akkor az agy is kotyog) vagy a záró anyánál. Szerintem teljesen jogos reklamálni, am egy rendes szerszámmal simán csak meg kell húzni.

(#114037) jjeahh


jjeahh
nagyúr

No, megint elvert az eső rendesen, + velem együtt még 8 montist ugyanott :D . Lejtőzéskor remegtem mint a nyárfalevél, 1000+ méteren távol a várostól azért sokkal hidegebb van ilyenkor, nem fűt a szmog :D .
Amúgy a Bollé Contour-t én megszerettem, ajánlom mindenkinek bringás szemüveg helyett. Előre fura volt, hogy hideg kékes a lencse színe, de megszoktam, cserébe sokkal világosabb mint a Komono napszemcsim, erdőben is simán használható általában. Éjszaka persze ez is sötét, olyankor valami semleges kell.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#114038) parkr válasza jjeahh (#114037) üzenetére


parkr
őstag

én is épp hogy be tudtam húzódni egy kis fedett lépcsőre, fasz ki van már ezzel az idővel... :((

(#114039) Jester01 válasza szjoci (#114032) üzenetére


Jester01
veterán

Az enyém 16 ezret ment szóval lehet még benne élet :K

Jester

(#114040) pittlaren válasza varsam (#113989) üzenetére


pittlaren
csendes tag

Szevasz, a környéken lakom, úgyhogy persze, bringázhatunk, de vedd figyelembe, hogy elég kutyaütő vagyok :D

Vasárnap a Hétforrás, Korona emlékhely, Szálasi bunker kurzuson voltunk, meg felderítettünk egy-két jó ösvényt a Szabó hegyen.

[ Szerkesztve ]

Milyen név az, hogy Azim? Cornwalli vagy ír? Mór...

(#114041) 6030D válasza Csokicsibesz (#114035) üzenetére


6030D
Ármester

Húznak rajta 2-3 kattanást és kész, nem kell túlgondolni. Nekem is volt már ilyen, ha koszos a sor akkor húzás után is visszalazulhat (ahogy a felületek között mozog a kosz).

Vagy vegyél egy kazettaleszedőt és húzz rá te. Ehhez nem kell láncostor sem.

[ Szerkesztve ]

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#114042) jjeahh válasza parkr (#114038) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Amíg nem villámlik, engem különösebben nem zavar :D

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#114043) trialboj válasza jjeahh (#114037) üzenetére


trialboj
őstag

Én ma elkerültem a vihart, de bringázás szempontjából ez a nyár egy kalap x. Amilyen hamar beütött a tavasz annyira takony az idő, a fellazult utakat meg a traktorok szétbarmolták, kb járhatatlanná téve, még eső után 1 héttel is. Azokból az árkokból sosem párolog el a víz, áhh kinyírták a legközelebbi erdőnket.

Ez jónak tűnik van gumi rajta ahol kell, viszont nincs szellőző nyílás a tetején, izzadós mászásnál nem párásodsz be?
Én is kellene vegyek valamit, mert félek hogy ennek a rockbros cuccnak a lencséje tovább rontja a szemem, de csak hasonlóan bóvli minőségű és stílusú szemüveget vannak az itteni boltokban, a neten meg nyilván annyi van hogy ott hamar elvesződöm köztük : ))

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#114044) StLui válasza trialboj (#114043) üzenetére


StLui
veterán

Singletrack, ott nincs traktornyom :D

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#114045) zoli03 válasza zoli03 (#114033) üzenetére


zoli03
őstag

Megkérdeztem haveromat a szervizben, több év alatt több száz hajtóművet rakott fel (minimum heti 4-5 összejön legalább), mindegyiknél megkente zsírral a tengelyt (azt mondja anélkül sokkal rosszabbul megy fel), és egyet sem hoztak vissza, hogy lelazult volna.

(#114046) inifini válasza kacsyx (#114007) üzenetére


inifini
tag

Nekem outim van már egy ideje, nemrég vettem mellé egy montit, hogy télen, taknyos időben is tudjak tekerni, de nem igazán jött be. Eladtam, helyette vettem egy Diverge-t, nagyon tetszik, hozza, amiért választottam. De nekem az igazi az outi, azzal megyek, amikor tehetem, igazán országúton használom, ahol azért nagyobb tempóval tudok tekerni az outival a geo, könnyebb súly, kerekek, gumik...miatt.

(#114047) Zsohi válasza Zsohi (#113891) üzenetére


Zsohi
őstag

Végül úgy döntöttem kicserélem a szabadonfutót úgy ahogy van, mivel elég lelakott már és a rosszalkodó csapágyak is ott vannak.

Nem volt egyszerű mutatvány lehámozni róla a fogaskoszorút... Az utódja már acél lesz.

https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/

(#114048) Runner_fxr válasza Redneck (#114029) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Oldal irányba érdemes megmozgatni a hajtóművet, ha laza a monoblokk, kottyanni fog a csapágy. Persze nem feltétlen kell kotyognia, ha kicsit meglazul, már az is okozhat kattogást, recsegést. 8-as imbusz kell a hajtóműhöz, és egy 15-ös kulcs a pedálhoz, de a jobb fajta pedálokat a hajtómű belseje felől, 6-os imbuszal is lehet csavarni. Viszont értelemszerűen a monoblokk feszességét csak úgy tudod ellenőrizni ha le is húzod a hajtóművet, ehhez kell egy hajtómű lehúzó szerszám is és egy monoblokk behajtó szerszám. Azért én kicsavarnám azokat a pedálokat, áttörölném a meneteket a hajtóműben és a pedálon, majd megzsíroznám. Ki lehet csavarni a hajtómű rögzítő csavarokat is, azokra is lehet rakni zsírt. A Cube-nak egyébként ehhez semmi köze, ők a váza gyártják, gyártatják, nem az alkatrészeket, tehát a márkában ezért még ne inogjon meg a bizalmad, mert alaptalan. Ez a kattogás egy 2 millió forintos új kerékpárban is előjöhet! Gyakori probléma, nem is mindig könnyű rájönni a hang forrására, ha az nem a hajtásból jön, de ha rendesen meg van húzva minden, elvileg a probléma megszűnik. Egyébként még a küllők is tudnak pattogó hangot adni, ha nem elég feszesek. Illetve a kormányszárban lévő csavarok is, ha nincs rajtuk zsír vagy van ott egy kis szennyeződés, esetleg sorja. Ha ezek után is kattog, akkor ki kell venni a monoblokkot és áttörölni, majd zsírozni a vázban a meneteket, vagy akár lehet ezzel is kezdeni, bár új bicóban általában elég ha csak a feszességét ellenőrzöd. Persze ahhoz is rutin kell, hogy érzed, meddig lehet a hajtóművet és a monoblokkot húzni, erre vannak előírt nyomaték értékek, de ezek sem mindig érdemes szent írásnak venni, mert meg lehet szakítani a vázban a menetet.

zoli03, ivana: Ha így látjátok jónak, zsírozzátok a tengelyt, én úgy tapasztaltam, hogy erre nem sok szükség van.

[ Szerkesztve ]

(#114049) Runner_fxr válasza Zsohi (#114047) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Mindenképpen acél kell, ezek az alu kazetta testek engem is az őrületbe kergetnek, inkább legyen egy kis plusz súlya, de legyen megbízható, ha keményen taposod, akár már 1000km után kezd elszaródni. Vicc. Én is akartam venni egy új kazettát a formula agyara, de 20 rongy, és pillanatok alatt belemar a sor. Lehet jobban járnék egy új aggyal, csak mivel 157-es szélességű kell, szűkös a választék, és ami van, az is elég drága. Egy Hope Pro 4-es agyon gondolkodom, 12 X 157-es, 200 euro, de ezen rendes acél kazetta test van.

[ Szerkesztve ]

(#114050) ZolkoW válasza Zsohi (#114047) üzenetére


ZolkoW
őstag

inkább a fogaskoszorút szokták alubakosra választani az alu testhez, de tény,hogy az acéllal nem lesz ilyen baj :)

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.