Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#225001) Ringman válasza fulton (#225000) üzenetére


Ringman
nagyúr

Akkor mar inkább döntenék egy normalis uj bringa mellett

ez a helyes döntés.

(#225002) fulton válasza fulton (#225000) üzenetére


fulton
addikt

Bele kerult 2 óramba mig belőttem a kónuszt elol hatul úgy h se ne kotyog de induljon el magától. Egy satu kene hozza igazsag szerint
V fskes dolgokban már nem nagyon gyartanak semmit. Van itt pár agy es annyi. Azert ez a nova nagyon vaj volt kézben, terhelve nem tudom milyen, meg felszerelve.
Próbaltam youtun vadaszni vidiket de csak ezt talaltam.

[ Szerkesztve ]

(#225003) Nutra válasza velizare (#224933) üzenetére


Nutra
tag

velizare ilyenkor = elsokalt kanyarnál? Felkelsz, leporolod magad ;] és elgánsal eltekersz (ha tudsz)
Inkább elkerülni próbáld. Arra pedig: Oda mész, ahova nézel elv.
Mindig azt nézd, ahova menni akarsz, ne az akadályt (gödör, padka, fa, bármi), mert jó eséllyel eltrafálod.
Régen kiskorú gyermekem tök egyenes bringaúton így vert telibe az út melletti min 20m-enkét lévő oszlopok közül egyet :D szerencsére baj nélkül)

(#225004) nemeth989


nemeth989
senior tag

Valaki ismeri a Visegrádi utakat? Holnap reggel indulnék egy kis túrára, felmegyek a Fellegvárba, az az egyik terv, de utána bármilyen útvonalat szívesen fogadok.

RideMyStyle "LoveMyWilier"

(#225005) Akellla


Akellla
tag

Sziasztok. Új bringa vásárlásán gondolkodom,29 es Mtb szeretnék mindenesnek a keret max 350 ezer,de ha olcsóbb az nem baj.Tudnátok olyat ajánlani ami normális tartós alkatrészekből van összerakva ? Köszönöm a segítséget. Üdv.

(#225006) Hasaggymeg válasza szuszinho (#224987) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Blackburn Core Slim pl. [link] Vigyázz ez csak prestara jó. :)

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#225007) fulton válasza Hasaggymeg (#225006) üzenetére


fulton
addikt

Szerintetek a 32 es küllő előre rendben lenne, nem hiszem hogy nagyon sokat nyomna a latba az a 4 küllő mit gondoltok? (én 81 kerékpár 18 kila)

(#225008) fulton válasza Lami66 (#121264) üzenetére


fulton
addikt

Tudom nem mai hsz- de épp olvasgattam vissza, Te hol veszed a novatechez a kerámia agyakat? (tudsz adni esetleg linket? (gondolom aliról - áfa vám nem szokott rá menni?)
Azt miből lehet megnézni hogy adott novatec agyhoz milyen kerámia csapágy kell?
Jól látom ilyen 30k egy kerámia csapágy? :D hát ilyen sem lesz nekem.

[ Szerkesztve ]

(#225009) fulton


fulton
addikt

egyébként azt nézem hogy néhány novatech hiába ugyan az a típus más festésű, ezek ugyan azok vagy más hol készültek?

(#225010) Hasaggymeg válasza fulton (#225007) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Én 81 kg+12-13 kg ruha, felszerelés és bringa a küllőim száma meg...ööö...24. :U Ja, és időnként adok neki rendesen. [kép]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#225011) arcitec válasza Hasaggymeg (#225010) üzenetére


arcitec
addikt

Pulzus, vérnyomás, véroxigén, vércukor, VO2 max? ;]
Hova lett a vázról a múltkori 2 fekete pötty? :U

[ Szerkesztve ]

(#225012) jjeahh válasza Hasaggymeg (#225010) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Haveromnak szoktam mondani, amikor állandóan kitöri pár küllőjét, hogy amíg pótolja, menjen nyugodtan, hisz ha a küllői felét kidobja is több lesz, mint a mavic kerekemen ;] . Ezek a mavic kerékszettek 24 küllővel is nagyon masszívak, nem is értem minek több.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#225013) Hasaggymeg válasza arcitec (#225011) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

54,140/80, nemtom, nemtom és nemtom. :D ...ez korábbi kép, akkor még nem (vagy csak átlátszó?) volt.

#225012jjeahh...ha törögetnének kifelé biztos kevés lenne, korábbi 32 küllős Alexrims egyik küllője úgy szakadt ki menet közben majd infarktust kaptam (csattant mint állat), de a keletkezett nyolcast kábé 5 perc alatt kiszedtem a multikulcs küllőkulcsával...nem tudom 24 küllővel is menne. :F Amúgy meg nehéz lehet sok küllővel elfogadható súlyú szettet összeállítani is, hacsak nem karbon, vagy rongyküllők akkor bizony az acél elég nehéz.🤔

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#225014) velizare válasza Nutra (#225003) üzenetére


velizare
nagyúr

erőteljes fékezés közben, ha éppen jön egy gödör, vagy hirtelen lesüllyed az út. nem tudom elkerülni. mondjuk hogy a kerékpárút szintje meg van emelve a keresztező úthoz képest, és a keresztezésben hirtelen lesüllyeszik arra a szintre. pl. [link]

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#225015) Hasaggymeg válasza velizare (#224933) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

El kell engedni egy tizedmásodpercre a féket, akár a túlgyorsulás bevállalásával amit rögtön utána majd kompenzálsz mert fékezve menni neki komoly akadályoknak meglehetősen extrém terhelést ró a teljes rendszerre, beleértve téged is.

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#225016) velizare válasza Hasaggymeg (#225015) üzenetére


velizare
nagyúr

tehát itt azt kell kivédeni, hogy amikor az első kerék hirtelen beesik, át ne essek rajta, igaz? és melyik a rosszabb opció, hogy átesek rajta, vagy hogy az elengedett fék miatt megnőtt fékúttal még pont kikerülök egy kikanyarodó autó elé? utoljára az előbbit vállaltam be.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#225017) Ringman válasza fulton (#225007) üzenetére


Ringman
nagyúr

ha nem túrázol 150 kilóval, akkor nem kell ennyi küllő sem, jelenleg sokkal merevebbek a felnik, mint régebben.

egy csomó gravel felni is 24 küllős (gyári nuroad mondjuk 28 volt).

persze felnifékkel nehezebb dolgod lesz, kisebb a választék (csak outihoz való felniből lesz több), marad a touring, de az 32-36 küllős legtöbbször.

kerámia csapágy az a tipikus snake oil, átlagembernek teljesen felesleges.

(#225018) Napfénysüti válasza Ringman (#225017) üzenetére

Ha jól rémlik az előző outimon a Campa Zonda 16/21 küllős volt és már azért akkor is voltam olyan 85-86 kg. ;]
És bírta, sose volt vele gond.

Més que un club!

(#225019) Ringman válasza Napfénysüti (#225018) üzenetére


Ringman
nagyúr

szerintem a régebbi cx-felniken se 32 küllő volt, pedig azok kaptak rendesen.

(#225020) Hasaggymeg válasza velizare (#225016) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Az csak az egyik veszély, vagyis, hogy "beragad" a lefékezett kerék és repülsz, csúszol, a gyakoribb az, hogy szétkúrod a felnit...képzeld el van egy a határon tapadó fékezett első kereked mely az akadálynál (pl. padka felfelé) vagy egyből sokkal jobban fog tapadni mint előtte, vagy először megszűnik a tapadás (padka lefelé, kátyú eleje), majd hirtelen marha erősen tapadni kezd (padka után aszfalt, kátyú túlsó széle). Autóval is ez a helyzet, közvetlen a már mondjuk későn észrevett kátyú, vagy fekvő rendőr előtt muszáj pillanatra felengedni a féket ne fékezett kerekeknek kelljen elviselni a sokkot.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#225021) Talala válasza Hasaggymeg (#224907) üzenetére


Talala
senior tag

Nálam pont ez a helyzet. Szemmel láthatóan bizonyos fokozat(ok)on kisebbet mozdul a váltó 1 kattintásra. Már mindent kipróbáltam. Ferde fül (esetleg váltó), új bowdenezés, házzal együtt, másik hátsó váltó, másik lánc. Bár a komplett hajtás együtt kopott ~300km lehet bennük. Egyedül a karra nem gondoltam. Ez a hiba javítható vagy egyszerűbb ha szerzek egy másik kart? Látok használt piacon 3x9es párt, épp jó lenne. Ennyit még ráköltenék, mert piszkosul bosszantó, hogy nem lehet hibátlanul beállítani a váltást.

(#225022) fulton válasza Ringman (#225017) üzenetére


fulton
addikt

:R köszi a válaszokat.

[ Szerkesztve ]

(#225023) inf3rno válasza Talala (#225021) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Szedd szét! Lehet, hogy tényleg csak piszkos a "piszkosul bosszantó" alapján. :DD

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#225024) flash- válasza fulton (#224899) üzenetére


flash-
veterán

milyen fék? országútinál nagyon sokat számít a fékbetét, ha nem márkás akkor érdemes kicserélni ilyenre,
nekem csak a gyári Axis Specialized patkófék van, (állítólag textro gyártja) de ezzel a betéttel nagyon komolyan fog.különben én a kanyarodásra kanyarodástechnikára álltam rá, ha jól kanyarodsz jó szögben és döntöd jobban a kerékpárt mint ahogy biztonságosnak éreznéd elsőre, akkor be lehet azt szépen venni nagyon kevés fékkel vagy fék nélkül. szerintem a jó gumi is sokat számít persze.de az emberek sokkal kevésbé dőlnek be kanyarba mint ahogy lehetne (nézz meg csak egy outi versenyt ott milyen sebességgel dőlnek,na most nekünk hobbistáknak fele akkora sebességgel se sikerül úgy bedönteni)

küllő:
én 92 kilósan outiban hátul 28 küllő van , elől 24 és valami irgalmatlan masszív, mentem már bele elég erős bukkanóba nagy sebességgel, kátyúba, sehol egy nyolcas ,semmi, trekkingen aminek masszívabb a kereke, ott a küllők alattam gyakran pattogtak el...

[ Szerkesztve ]

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#225025) Hasaggymeg válasza Talala (#225021) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Hogy őszinte legyek nem tudom azt a mechanizmust elképzelni úgy meghibásodni, hogy ne húzzon eleget bizonyos fokozatoknál. :F Én eddig azt tapasztaltam, hogy olyan esetekben mikor a sor végein jól váltott és a sor belsejében, közepén keveset/sokat húzott, vagyis ott kezdett el vacakolni mindig a váltófül volt a ludas, vagy görbe, vagy csavarosan állt. 300 km=új. :U ...azt amit szemmel látsz semmit sem jelent, bizonyos pozíciókban csalóka a váltó mozgása mely előre/hátra és jobbra/balra is mozog egyszerre.(paralelogramma?)

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#225026) ZolkoW válasza Talala (#225021) üzenetére


ZolkoW
őstag

nincs túl távol a sortól a váltód felső kereke? (B-csavar)

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#225027) ivana válasza flash- (#225024) üzenetére


ivana
Ármester

Jaja swissstop, kool stop vagy campa gyári. Akkor is érdemes cserélni, ha simán csak régi. Amit kerülni kell az a shimano, mert amúgy a fékjeik teljesen jók, de a felni fékes fékpofáik valami katasztrófálisan gagyik tudnak lenni. Plusz jogos, hogy a gumi sokat számít. Egy gagyi országúti gumival a száraz úton is megcsúszol.

(#225028) 6030D válasza velizare (#225016) üzenetére


6030D
Ármester

Padkára eleve úgy illik felmenni, hogy felemeled rá az első kereket, a hátsót meg vagy megemeled, vagy ha nem megy, akkor próbálod minél inkább tehermentesíteni azzal, hogy kiállsz a nyeregből és a kormányra/kezeidre helyezed a súlyt. Felfelé nem kell fékezni, tehát itt nincs gond. Lefelé meg ha eltolod hátra a súlypontod (nyeregből ki, kar kinyújt, hátra eltol minden), akkor nem fog beülni az eleje.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#225029) Talala válasza Hasaggymeg (#225025) üzenetére


Talala
senior tag

Szemre nem látok deformálódást a füllel kapcsolatban. Talán annyi, hogy a gyorsszár meghúzásakor mintha a fül és vele a váltó is hajolna picit. Leszerelve se látom, hogy a fül deformált lenne.

(#225030) Talala válasza ZolkoW (#225026) üzenetére


Talala
senior tag

Már nincs, korábban állítottam azon is, ezt elfelejtettem említeni.

(#225031) sz_abika


sz_abika
addikt

Kotyogó első agyra mi a gyógyír? Jobban nem merem meghúzni már a karbonvillát, de van egy holtjátéka a keréknek így is.

PSN: xszabikax

(#225032) andrisbandi válasza 6030D (#225028) üzenetére


andrisbandi
őstag

A ritkán használt Levónál volt múlthéten egy nyereg mögé szorulásom :DDD

Ismeretlen erdő széle lefelé, be kellett mennem a járdára, kanyargós, teli bokrokkal... még átfutott, h le kellene engedni a droppert, mert mintha túl nagy szintkülönbség jönne.... azt k-va... megállni már nem lehetett, ugratni sem kanyarban... hátra a nyereg mögé helyzkedve "estem" lefelé az első kerékre... megúsztam zakózás nélkül. Kicsit megszeppenve próbáltam visszamászni a nyeregbe, de odaszorultam, nehezen ment :D

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#225033) ivana válasza sz_abika (#225031) üzenetére


ivana
Ármester

Szét kell szedni és szervizelni. Ha iparis akkor csapágy csere, ha kónuszos akkor golyó csere biztosan, ha be van rágódva akkor kónusz is.

(#225034) Hasaggymeg válasza 6030D (#225028) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Egy chopperszerű hintalowal (vagy állít6ó nyeregcsővel) biztos nem kellene de enyémmel a 7végén az NHH-ról Csovi felé az elején már be-be kellett ülnöm...a Naszályról meg mikor kollégám lehozott a szikláson konkrétan végig a hasam volt a nyergen. :U

#225029Talala...így néz ki láncvonalban?

#225031sz_abika...ahogy ivana kolléga írja, ha kónuszos akkor hézagolás csökkentésével (itt illik takarítani és újrakenni), ha meg zárt csapágyas és már zavaróan kotyog akkor a csapágy(ak) cseréjével. A "karbon villát" pedig ne "húzd" jobban (gondolom itt a kerék rögzítésére gondolsz) annak semmi (zárt csapágyak zömében), vagy csak másodlagos (kónuszos agyak esetén) hatása van arra a kotyogásra.

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#225035) deny330


deny330
aktív tag

Sziasztok!
Van valakinek a fórumozók közül 2015/16/17 évjáratú Kona Process 153 bringája? Jövőben szeretnék venni egyet, meg is van a kiszemelt, viszont XL-es, és picit félek, hogy esetleg nagy lesz. Jelenleg egy Giant Reign X0 2014 “L” bringám van, én magam pedig 188cm vagyok. Néztem specifikációt, ha minden igaz a TTL (Top tune lenght) csak 5cm-el lenne nagyobb, amit rövidebb stucnival talán lehetne korrigálni. A mostani bringámon 70mm-es kormányszár van, és így kényelmesnek érzem.

(#225036) Hasaggymeg válasza deny330 (#225035) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

A felsőcsőhossznál elég durva 5 cm. :F ...majdnem 2 méretnyi.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#225037) deny330 válasza Hasaggymeg (#225036) üzenetére


deny330
aktív tag

Azt nézem, hogy az “L”-es process is vagy 1-1.5 centivel hosszabb, mint a mostani Reign-em. Így akkor nagyon lutri lenne az XL..

(#225038) 6030D válasza Hasaggymeg (#225034) üzenetére


6030D
Ármester

Egyrészt szerintem egyről beszélünk, másrészt itt valami BP-n belüli út/bringaút kereszteződés volt a kérdés, nem? Az nem egy Csóvi ereszkedés.
Én nem tudok beülni, hosszú a váz. :DDD

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#225039) sz_abika válasza ivana (#225033) üzenetére


sz_abika
addikt

Oks, köszi mindkettőtöknek!
BP-n egy ilyen cserés művelet mibe fáj?

PSN: xszabikax

(#225040) Fall-N válasza fulton (#225000) üzenetére


Fall-N
veterán

Persze, valahol érthető. De ha jó agyat akarsz, szerintem mindenféleképpen olyat vegyél, ami tárcsafékes. Addig is tudod használni úgy hogy nincs rajta tárcsa. Egyébként nem kell rögtön a legdrágább tárcsafék, az elején elég egy mechanikus Tektro esetleg. De ha összeszénolod, lehet, hogy jobban jössz ki ha majd később veszel komplett biciklit vagy nézz alig használt alkatrészeket.

(#225041) ivana válasza Hasaggymeg (#225034) üzenetére


ivana
Ármester

Azért illene szétszedni, ha már kotyog.

(#225039) sz_abika Kónuszos esetén mindenképpen ajánlom megtanulni a módszert, mert amúgy is 1-2 ezrenként kéne, 500Ft a golyó kb., kónusz agyfüggő. Iparis esetén erősen agyfüggő és attól, hogy hol és milyen csapágyat raksz/rakatsz bele.

(#225040) Fall-N Mechanikus tárcsa hanyagolandó, de amúgy közlekedni a felnifék is elég. Van jó felnifékes agy is dögivel, az outisok is mennek valamivel :U

[ Szerkesztve ]

(#225042) Hasaggymeg válasza 6030D (#225038) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Rövid a kezed. ;]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#225043) andrisbandi válasza deny330 (#225035) üzenetére


andrisbandi
őstag

átlépő
+ a magasságod= ezekkel nézd meg milyen méret ajánlott a bicóból.

Esetleg kisebbet érdemes venni, ha határon vagy.
Nagyobbat semmiképp.

Összetelósnál kicsit amúgy is nagyobb (az ideális méretű váz is), de még okés, nem fog zavarni.

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#225044) Fall-N válasza ivana (#225041) üzenetére


Fall-N
veterán

Miért kellene hanyagolni? Rengeteg mechanikus tárcsafék van például a RockRider bicikliken (Hayes, Tektro), rengetegen meg vannak elégedve velük. Az Avid BB5 és BB7 is híresen jók. Annyi a hátránya, hogy nem lesz olyan erős a fékhatás, mint egy hidraulikus féknél, de ez érthető is. Viszont a tárcsa előnye megvan, az időjárás független működés és nem kopó alkatrész mellette a felni. Meg azért valljuk be, a most kapható felnik közül a tárcsához való, ami ér valamit, magyarul normális kerékszett tárcsás. Felnifékesből Beretta és társai kaphatók. Harmadrészt meg a legtöbb vázon nincs már V-fék tüske, így nincs mit ragozni.

[ Szerkesztve ]

(#225045) Runner_fxr válasza deny330 (#225035) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Én nagyon sokáig M méretű bringákat használtam, 178cm-es magassággal és 86-os belső lábhosszal. Aztán ahogy elkezdtek laposodni a fejcsövek, jött egyre közelebb a kormány is, és kezdtem kicsit rövidnek érezni az M méretet. Kipróbáltam egy L-es méretet. Nekem sokkal jobbnak tűnik, túrázáshoz is kényelmesebb és a durvább csapatásokhoz is jobbnak érzem a hosszabbat. A mostani gépem 460-as Reach-el és 47cm-es nyeregvázcsővel rendelkezik. 65 fokos a fejcső. Tökéletesnek érzem a hosszát, talán még az se zavarna ha egy centivel hosszabb lenne. A nyeregvázcső kicsit talán lehetne rövidebb, de tulajdonképpen ezzel sincs gond, 170-es dropper van benne.
Én is mérethatáron vagyok, M és L között. Elnézve a 2017-es Kona process geometriát, ha magamnak választanék ebből, szinte biztosan L-est vennék. Azt gondolom, hogy jó lehet neked ezzel a magassággal az XL. Persze érdemes lenne ráülni, mert az 510-es Reach elég hosszú, jó nagy az ugrás a 475-ről. Én a magam részéről nem osztom azt az álláspontot, hogy mérethatáron feltétlen a kisebbet kell választani. Mondjuk nekem a magasságomhoz képest hosszúak a végtagjaim.

[ Szerkesztve ]

(#225046) fulton válasza Hasaggymeg (#224860) üzenetére


fulton
addikt

Na tul vagyok rajta, vettem golyókat. Első es hátsó "agy general" egesz ráéreztem a kónusz beallításra gyorszarnál. Első kerék már rutinból :) a hátsóval bajlodtam kicsit nyüasznyi allítgatások , hátsóból nem tudtam többet kihozni ennyit tud (ha egy ruhacsipeszt rafogok a kullore akkor az is el kezd viasza fele fordulni)
Finoman fut, néha 1 1 kat kat hang felvillan(hátsóból) de ennyi. Előről semmi. Megnéztem a cseszéket hat van ilyen karmorasos nyom egy helyen. Elsőben nem láttam úgy semmit (az adta azt a fura hangot). De a lényeg, kipróbáltam terhelve es óvatosan azt mondom (legalabbis eddig) megszünt😁 a hang. Szóval sikerült a golyócserével megoldani egyelore, Ki tudja meddig A baj h beleéltem magam egy Nova A291 agyba 32 lukas. De így szerintem ez is tökéletes a bringára.
Egyebként így sikerült belőni. Korábban nem forgott ilyen könnyedén. Egyik sem kotyog.
Első kerék
Hátsó kerék
Német futok terhelve😁
---
Ez miért ilyen színű? Kapott volna valami zsiroldót (láncot amivel tisztítom volt h a fogaskoszorúra is öntottem, vagy vizet kapohatott)? Masik oldalt még a zöld zsir fityegett.( a hátsót 2 3 hobapja kentem ujra)

[ Szerkesztve ]

(#225047) vallas


vallas
senior tag

Ha valaki még nem látta volna... :Y

Előre is bocsánat az itt lévő, idetévedő hölgyektől... :R

.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!

(#225048) Hasaggymeg válasza fulton (#225046) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Víz lehetett attól lesz ilyen a zsír.

vallas... szégyelld ma... vagyis jó az a mez. ;]

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#225049) fulton válasza vallas (#225047) üzenetére


fulton
addikt

Ki mivel generál leszorító erőt ;]

(#225050) Atti777 válasza vallas (#225047) üzenetére


Atti777
senior tag

Na, az ilyenekből lesznek a balesetek!

:DDD

Путин, иди нахуй!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.