Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Lacerta #207030 üzenetére
#207037Runner_fxr...akkor most nem menjek arra mászni?
#207044Real_Necro...itt úgy tűnik, hogy a tízes váltó nem lesz jó kilences pöcögtetővel, míg egyiknek 1.2 kell, másik 1.7 húzási arányt tud.
-
sebgutkopf
őstag
válasz
Runner_fxr #207037 üzenetére
A bikelift ameddig ki van építve (nekem gyanús, hogy lehetne folytatás) az 220m szint (innen kezdődnek az új pályák - jump és dh), innen a teljes régi pálya még +180m ha ezt feltekered (nem csak ebike-osok csinálják). Alternatíva, a buszos felszállítás, ami felvisz a flow és single trail tetejére ahogy régen, viszont erre már nincs napi jegy csak alkalmas.
Ebike-al meg persze a legjobb poén egyszer felmenni a teljes csúcsra a Wu trail tetejére és azon lejönni az egy szép hosszú kör. Mivel a Wu teteje eléggé fent van ebike-al is érdemes kihasználni, hogy legalább az első 300m-t felvitetni a busszal, mert onnan még van hátra úgy 6-700m felfelé.Vasárnap te mikor mész ki Nagykokóba?
(gondolkozom, hogy össze tudom-e addigra szedni magam fizikálisan) -
sebgutkopf
őstag
válasz
Pepszi #207019 üzenetére
Jó dilemma.
Nekem személyesen az tűnt fel, hogy az ebike-ok az utóbbi 1-2 évben nagyon sokat fejlődtek és ez az erősebb evolúciós folyamat még nem zárult le. Ebből adódik részben az is, hogy használtan kevés, vagy nem nagyon van igazán jó gép. A régiek a mostaniakhoz képest nagyon más kávéház, az újabbakból viszont nincs nagyon eladó (használják őket), nem mindenki adja el évente mint Runner.
Analógból könnyebb a helyzet mert mostanra már szinte minden gyártónak van kimondottan jó enduro gépe, szinte csak a jó és mégjobb gépek között lehet válogatni ízlés szerint, egyszerűen nagyobb a választék.A döntést én nagyon egyszerűen két faktor köré fűzném fel: 1 vagy 2 bringában (lehet mindkettő) gondolkozol, illetve hol szeretnéd használni: itthon (ebike) vagy külfödön (analóg)?
Jó agyalást rajta! Édes teher. -
sebgutkopf
őstag
válasz
Tyler Durden #207020 üzenetére
Itthon mindig el lehet férni, arra azért nem érdemes számítani, hogy egyedül leszel (mondjuk munkanapon ez is előfordulhat), de olyan nincs, hogy ne férnél hozzá a pályához.
Kint a szűk keresztmetszet mindig a felvonó, ha sokan vannak ott van sor. Ebből adódik is, hogy magán a pályán (több nyom) a már feljutott létszám nagyon kényelmesen eloszlik, szinte egyedül/társaiddal bringázol és a pihenőpontokon már is megáll. A szezon elején, amikor először igazán kellemes idő van, nincs sár, akkor lehet nagyobb sorbanállásra számítani mindenhol, majd amikor júniusban elkezdenek nyaralni menni a tömegek onnantól egész nyáron eléggé pörög a felvonó, majd ősszel amikor újra iskolaszezon, de még jó az idő és közeledik a szezon vége, akkor még lehetnek többen. Ettől még a kibírható kör mennyiséget le fogod tudni nyomni a különbség az, hogy ami amúgy is pihennél azt nem a hegy tetején a kilátást csodálva teszed, hanem lent a sorban. Ez egyébként nem feltétlen osztrák specialitás, ez a trend Szlovéniában és Szlovákiában is.
-
sebgutkopf
őstag
válasz
Hasaggymeg #207012 üzenetére
Az a dirt-ösök játéka.
Más bicó, mégjobb ugrási tudás kell hozzá. Kifogással meg tele a padlás -
válasz
Real_Necro #207044 üzenetére
úgy tudom, hogy normál esetben 9 sebességig hátul minden visz mindent shimanonál. 9 sebességnél már van shadow, ami nem kompatibilis a nem shadow rendszerekkel. az egyedüli kivétel a 97 előtti 9sebességes dura ace, annak van más húzása.
-
SpaceJam
aktív tag
válasz
Real_Necro #207042 üzenetére
Az a váltó, a váltókarok és a kazetta is 9 sebességes. A kavar máshol van.
-
válasz
Runner_fxr #207040 üzenetére
Én erre készülök +1 napra mindenképp akarok bérelni vmi értelmes ebike-t is. Sőt már odáig jutottam, hogy lehet 2x is ki kéne menni..
-
válasz
Tyler Durden #207039 üzenetére
Akkor eMTB-al feltekerhető, úgy, hogy marad erőd lefelé is. A 400m-es körökből 4-5 belefér, de a panorámacsúcs sem akadály. Bár azért talán jobb ha az ember analóg gépet visz ide és kihasználja a felszállítás lehetőségét.
-
válasz
Runner_fxr #207037 üzenetére
Most nézem amiket írnak róla: elvileg a flowtrail az 4.5km hosszú, ha visszafele akarsz tekerni akkor elvileg az ösvény alja és teteje között 400m szint van.
Ha meg pályán kívül akarsz felmenni a panorámacsúcsra /Hochwechsel, 1743m/, akkor 13km-en lesz 1300m szint. -
SpaceJam
aktív tag
válasz
Real_Necro #207032 üzenetére
Ez már mindjárt jobb. Az előző, amit linkeltél nevetségesen túl volt árazva, legalább 2-3x-osan.
-
válasz
sebgutkopf #207005 üzenetére
Wexl-re én is ki szeretnék látogatni jövőre, most lesz végre több időm bringázni.
Mennyi szintet kell felfelé tekerni ha valaki arra vetemedne?Nagykovácsi pályára most vasárnap kimegyek.
-
Lacerta
aktív tag
válasz
ZolkoW #207034 üzenetére
Igen, ez igaz. Ha a bordázat elég hosszú, és a tengely végén még nem ül fel a műanyag anya.
@bszg@: Akár arra is. Esetleg a brigéciolt leöbíteni, vagy ha vízzel öblíted, akkor a vizet eltávolítani utána, hogy ne rozsdásodjon.De tisztításra a brigéciol vagy a petróleum hatékonyabb.
Esetleg, ha sűrű olajjal akarsz kenni valami szűk/nagy felületű/nehezen hozzáférhető hézagot, előtte felhígítod benzinnel. Váltó csapjait, V-fék tengelyét szoktam így kenni, igaz, én pertóleummal hígítok, de nekem abból van itthon sok. -
ZolkoW
őstag
-
Real_Necro
veterán
Megérkezett a bicó, holnap megyek megnézni: [link]
23"-os
-
bszg@
tag
Múltkor véletlenül benzint vettem a gyógyszertárban alkohol helyett. Szerintetek mire lehet elhasználni? Lánc tisztításra mint a brigéciolt?
-
Lacerta
aktív tag
válasz
ZolkoW #207029 üzenetére
Hülyeséget írtam, mert rosszul emlékeztem a szerkezetre. Még egyszer bocsánatot kérek.
Axiálisan is határozott a tengely ebben a középcsapágyban.A hajtókar és a porvédő közt lehet 0 a hézag ( feltámaszthat ), de én is látok pici hézagot ( lehet hogy csak odaképzelem ).
A "bankkártya melléfér" mindenesetre soknak tűnik a kollégánál, de lehetséges, hogy csak a műanyag előfeszítő csavar nem volt rendesen betekerve/megakadt a hajtókar és nem ment teljesen a helyére.A recézésen ( bordástengely ) nem tudja összenyomni a távtartót, mert azon csak a műanyag anyával húz ( minimális erővel ), és az nem a vázra, hanem a csapágyak belső gyűrűjére terhel ( onnan a külső gyűrűre megy a terhelés, majd a csapágycsészék menetére. A távtartó nem vesz fel onnan terhelést ).
A távtartót akkor lehet összeroppantani, ha a két csapágycsésze hézagolói közül marad ki valamelyik, mert akkor hosszabb lesz a távtartó, mint a középcsapágy helye a vázban, és te a vázig tekered a csészéket. A tengely nem kell hozzá.
Közben látom, te is szerkesztettél.
-
ZolkoW
őstag
válasz
Lacerta #207013 üzenetére
Még mindig nem pontosan értem, mi nincs rögzítve, az előveszítő csavar beállítja nullára a hézagot a hajtókar és a műanyag porvédő között, és ennyi, emlékezetem szerint.
És a recézés, amit Hasaggymeg is írt, enged jópár mm játékot, ezért tudta összenyomni vele a belső hengert. Sraméknál külön tekerentyű van a tengelyen, mondjuk kevésbé tűnik nekem tartós és kitalált megoldásnak, egy ilyen gyűrűt már kellett is vennem ~2 év szórványos használat alatt.közben láttam a frissebb postjaidat..
#207018 Ringman : 5-ösre is drága a N-W, és nem azt mondom, hogy 5x-ös élettartam várható, de a gyáris Sram azért jobb anyagból lehet a 3e Ft-os Snail meg ilyesmi márkáknál, mert utóbbiaknál nálam egyből látszott a sorjásodás a fogak terhelt oldalán. Mondom, ettől simán használhatóak, csak gondolom más az anyag.
Annyira nem találtam olcsót, hogy előbb vettem egy FSA-t, az még emészthető áron volt, de a következő inkább Sram lett, annak legalább jobban passzol a kialakítása a Sram karhoz. (simán csak jobban tetszett, na) Talán picit csendesebb a Sram, de erre már nem esküdnék.
Szóval ha van FSA-ból is 4 karos, egy tipp lehet, ennél olcsóbban kínait sem találtam, mikor kerestem. (bike24, de máshol is láttam már) -
Lacerta
aktív tag
válasz
Lacerta #207027 üzenetére
Axiális a rögzítés, ha 0 az axiális hézag mindkét irányban. Itt nincs ilyen, mert akkor folyamatosan súrolna/szorulna.
Bocsánat, helyesbítek, marhaságot írtam, valóban axiálisan rögzített, mert a porvédő/hézagoló műanyag a tengellyel együtt forog, tehát a csapágy belső gyűrűjén van megtámasztva, ergo nem tud súrolni a hajtókaron, legfeljebb a külső és a belső porvédő egymáson. Rég szedtem szét a sajátomat, most a videót nézve jöttem rá. valamiért az volt az agyamban, hogy az inzerthez képest elfordul a hajtókar, holott nem.
És a mélyhornyú golyóscsapágy képes tengelyirányú terhelést felvenni, a külső gyűrű pedig meg van támasztva a menetes perselyben.
A műanyag anyával tehát 0-ra kellene elvileg húzni a hézagot ( bár ahogy látom, ez nálam sem sikerült teljesen ). -
Lacerta
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #207021 üzenetére
A műanyag csavar arra való, hogy beállítsd a hajtókar pozícióját és merőlegességét a tengelyen, mielőtt a két rögzítő imbuszcsavart meghúzod.
Amikor azt meghúzod, akkor
- pontosan annyira tolja be a hajtókart a bordástengelyen, hogy a középcsapágy két műanyag betétjéhez képest az a néhány tized hézag legyen, amivel nem szorul, de nem is csúszkál el oldalra a tengely a középcsapágyban,
- beállítja merőlegesre a hajtókart, mert önmagában a hajtókar a bordástengelyen műszaki szempontból egy ponton történő megtámasztás, és kell még egy távolabbi pont a tengelyen, hogy a derékszög biztosított legyen.Axiális a rögzítés, ha 0 az axiális hézag mindkét irányban. Itt nincs ilyen, mert akkor folyamatosan súrolna/szorulna.
-
Ringman
félisten
válasz
zsocy #207025 üzenetére
meg vagyok én ezzel kicsit lőve, pl. a grx és a sima outi hajtókarokra jó a gyári shimano grx 1x tányér? ha igen - ugyanaz a furatkép mellett a profil is a hajtókaron, akkor jó a csavarhossz is, vagy más vastagságú csavar kell hozzá?
pl. itt van ez: [link]ehhez nem adnak csavart, akkor milyen csavarhossz is kell hozzá?
(mellékes, hogy a tiagra hátsó váltót is le kellene cserélnem hozzá egy rx 400-asra vagy 812-esre)
-
zsocy
őstag
válasz
Ringman #207024 üzenetére
Igen, az én 105-öm is 4 csavaros. A kínai tesók ezeket inkább montikhoz gyártják, ott le is fednek mindent, szerintem országútin nincs is rá akkora igény hogy 1x rendszert építs.
Mondjuk a GRX szetteknél már van, de lehet azok még újak és nem kopott el annyi hogy megérje nekik ráállni a gyártásra -
Lacerta
aktív tag
válasz
szimpláncsak #207015 üzenetére
Én háklis vagyok a kottyanásokra, amint érzem, hogy terhelésváltáskor van valami, azonnal nézem, honnan jöhet.
Sajnos ez a fajta középcsapágy olyan, hogy amikor elkezdett kottyanni, már szét volt rozsdálva a csapágy belseje. El lehetett volna kerülni pedig, ha szezon végén szétszedem, és átzsírzom, de úgy voltam vele, hogy karbantartásmentes. És ez így is van, abban az aspektusban, hogy élettartamra van kenve. Amíg nem megy tönkre a zsír benne, addig van az élettartama. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Lacerta #207013 üzenetére
Ha nincs axiálisan rögzítve, akkor az a műanyag rögzítő csavar amit bal oldalról betekersz a csőtengely belső menetébe (linkeltem fentebb) mi az?
Pont úgy van rögzítve mint a kormánycsapágy a koronaanyával, nem teherbíró rögzítés, de a hézagolást tengelyirányba azzal végezed el...vagy nem?
#207010Ringman...azokat ritkán éri meg külön vásárolni, talán most az egytányérosoknál, de a többtányéros olyan lassan kopik el (feltéve, ha egyenletesen van használva, ugyebár), hogy addig a tengely is be szokott kopni ott ahol felfexik a csapágyra.🤔 -
válasz
sebgutkopf #207009 üzenetére
Simán összebeszélhetünk valamikor a köv szezonban egy ilyen osztrák látogatást. Illetve ha már tavaszodik, akkor itthon is bármit.
Annyit akartam még kérdezni, hogy mennyire van tömeg itthon is az ilyen pályákon, illetve kint az osztrák bringaparkban mik voltak az ezirányú tapasztalatok? -
Pepszi
tag
válasz
sebgutkopf #207006 üzenetére
Én egy ideje vadászok valami jó vételre és nagy a dilemma, hogy sima enduro vagy ebike legyen. Úgy látom ebike használtan 1,2-1,5 millió lehet egy nekem megfelelő szint bár most nem vagyok képben, hogy melyik teló/rugóstag ami már elfogadható.
Most vagy a fiam alap focus whistler-ét nyúzom, vagy a még alapabb '98-as gepida asgard ősmontimat. Ezekkel legalább a kihívás is megvan. -
-
zsocy
őstag
válasz
Ringman #207010 üzenetére
Ezeket érdemes kínából venni, Aliról a töredékéből itt van, pl. a Deckas elég jó minőségű is, 10-20 $ körüli árért.
Fórumos ajánlásra nemrég jött meg egy ilyen 32T narrow-wide, és kézbevéve abszolút rendben lévőnek tűnik. Felrakni nem tudtam sajnos mert természetesen elb@sztam a BCD mérést, és rosszat rendeltem, de ettől a tányér jó. Azóta már úton van a jó BCD-s is.
Rendeltem csavarokat is hozzá, azok is szemre ugyanolyan minőségűek mint ami gyárilag is volt a gépen. -
Lacerta
aktív tag
válasz
szimpláncsak #206999 üzenetére
Nekem is ment bele víz, pedig direktben nem is folyt oda. Tönkre is ment, igaz, én már akkor észrevettem, amikor a csapágy kotyogni kezdett. Amit tanultam az esetből, hogy néha érdemes szétkapni-átzsírozni, illetve hogy cserélhető a csapágy, ha hajlandó az ember mókolni vele ( és akkor lehet beletenni rozsdamentest vagy kerámiát ).
@ZolkoW, Hasaggymeg: Nem azt mondtam, hogy lötyög, hanem hogy axiálisan nincs rögzítve ( alakzáró módon ). Nincs rajta semmi, leveszed a bal oldali hajtókart, és kihúzod a tengelyt a tányérral együtt a jobb oldal felé, így.
A csapágyon kívülről van egy műanyag gallér, ami porvédő is, és a belső gyűrű és a tengely közt hézagol ( a belső gyűrű nagyobb átmérő, mint a tengely ). Ebben a perselyben ül a tengely. Szoros, de kézzel el lehet csúsztatni.
Itt látszik elég jól, miről beszélek.Nekem összerakva kb. 0 a hézag mindkét oldalon ( tized mm, bankkártya nem megy mellé ), egyik oldalon a tányér pereme határolja az elmozdulást, a másik oldalon a hajtókar belső oldala.
Nem mondom, hogy mérnöki szemmel nézve jó megoldás, de hajtás közben tengelyirányú erő nem nagyon ébred. Ami esetleg igen, azt ez a műanyag betét felveszi ( meglepően kevéssé kopik ). -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
sebgutkopf #207008 üzenetére
2.10-nél az nem ugrató amit olyan elegánsan elkerülsz?!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Real_Necro #207004 üzenetére
Pedig jobb volt.
-
Ringman
félisten
egy 4-csavaros alumínium 110 bcd-s narrow-wide lánctányérban mi kerül 60-80 €-ba? (azon kívül, hogy így is megveszi valaki)
-
sebgutkopf
őstag
válasz
Tyler Durden #207007 üzenetére
Ha valamikor jövőre már kinti, vagy idén még akár Brohill, Yoko, télen Kanada trail stb… ilyenekben gondolkozol és igényelsz társaságot hozzá, össze lehet egyeztetni.
-
sebgutkopf
őstag
válasz
Hasaggymeg #206984 üzenetére
Ha már Nagykokó. A pallós ugrók pont a tipikus lusta ugratók, semmi tudást nem igényelnek az egész pályában 1 igazán érdekes ugró van, ami a túlnyomó többség (videókon is) kikerül. Itt a videómban kb 57 másodpercnél van az az egy ugró: [link]
Ez meg egy korábbi videó [link] itt 1:33-tól kezdődnek azok a bevágások, azokról az ugrókról, amik nem a flow trail-en vannak kovácsiban, hanem kb 1km-re a flow trail-től. ezeken is lehet jókat gyakorolni.
Egyébként meg az a flow nyom valóban pont úgy lett megépítve, hogy kimondottan xc-sek számára is élvezetes legyen, lehet tanulni rajta és semmi durva és veszélyes nincsen benne.
-
válasz
sebgutkopf #207005 üzenetére
Megnéztem a vididet már tegnap, nagyon királyul néz ki, meg le a kalappal ahogy vereted lefel e (: Jump line nálam biztos kimarad, több vidit néztem róla, rutin nélkül felejtős 2-3 év múlva talán, ha fel sikerül fejlődni.
Én is átgondoltam, mert megmondom őszintén, ha itthon is megyek 2-3 lefele sessiont, akkor másnap azt már érzem magamon és olyankor max aszfaltos/sík terepes tekerés jöhet szóba.
Ezt a 4 napos dolgot snowboardozásnál ugyanígy átéltem, reggel kb elsők közt fel a pályára, nap végén utolsók között le a pályáról /ráadásul ha nem lifteztél, akkor feketén kellett lejönni/, mert hát ugye ki van fizetve, itthon nem nagyon van értelmes pályára lehetőség. Mondanom se kell 4 nap után kb kivoltam, mint a bulgárszatyor..
Annak fényében amit mondtál szerintem egy 4 napos kiruccanás jó lehet, amiből 2-2.5 napot vállal az ember a pályán, a többi az pihi.
Itt amit írsz még az ebike-al kapcsolatban, én is gondolkoztam rajta, csak azért elég horror áron vannak az értelmes típusok. Én előítéletes voltam velük kapcsolatban, de pl ha elmegyek a szokott helyemre lefelézni, akkor az én erőnlétem max 3 kanyart bír el, mert 2 mászás után már a 3. lejövetel is fogösszeszorítós, illetve mikor már kivan az ember fizikailag nyílván lefele könnyebben történik baleset, ami meg nem hiányzik. Emiatt tök jó lenne, hogy felfele a rásegítés felvisz és tudnék menni mittomén 5-7 kanyart is akár. -
sebgutkopf
őstag
válasz
Pepszi #206983 üzenetére
Ez java részt az összes bikepark-ra igaz, hogy utána már annyira nem vonzó itthon feltekerni, tologatni és pár kört menni. Aztán így fogalmazódik meg az az igény, hogy bringázás analóggal bikeparkban, itthon meg ebike-al. Azért vannak itthon már nagyon jó pályák csak teljesen saját erőből feljutni kevés menetre futja. Nekem ezek a pályák már valószínűleg csak ebike-al lesznek meghódítva, addig meg kínomban elleszek a parkokkal szezonban.
Mondjuk egy bikepark abból tényleg verhetetlen, hogy nem ritkán a kabin gyorsabban felvisz a tetejére, mint amennyi idő lejönni. Délután már várnád a felvonót lassítsák és legyen több idő pihenni, mondjuk a szép kilátást nézve is lehet szusszanni
-
sebgutkopf
őstag
válasz
Tyler Durden #206978 üzenetére
Wexl-re egy évben többször is simán érdemes ellátogatni. Szezonkezdésnek mindenképpen jó felhozó csiszolni a kanyarodási technikát, pumpálásra (kezdőknek nem való a jump line onnan viszik el helikopterrel a kórházba a tudásukat túlértékelő embereket). Meg szezon végére egy igazi chill nyugi érzés, idén is ott zártam a park szezont októberben.
2-3 nap persze szép, de lejtőzés intenzitásban egy park annyival többet ad, ha végig tolod rendesen a napot, hogy már másnap nem biztos, hogy fizikálisan képes leszel újra bringázni, kell 1 nap pihenő. 2 napos menetet úgy lehet megcsinálni, ha az első nap kicsit rövidít az ember, vagy később kezd, vagy hamarabb befejezed. Brutálosan megterheli a 40 fölötti emberek izomzatát, izületeket egy hosszú lejtőzős nap és mi már lassabban pihenjük ki magunkat.
1x voltam 4 napot egyben rideolni. Utolsó nap már a kifogásokat kerestem, hogy minél kevesebb kört menjek, azt se bírtam rendes tempóval ereszteni, mert mindenem szét volt savasodva, pedig edzésben vagyok. Szóval elsőre óvatosan a tervekkel hány napot vállalsz be, nem praktikus a fáradság miatt összetörni.
Ja Wexl-höz kedvcsináló, idén nyárról, ebben a jump line is benne van: [link]
Meg persze a flow részek, ami simán kezdőknek és valójában minden montisnak erősen ajánlott. -
Real_Necro
veterán
válasz
Hasaggymeg #207002 üzenetére
Ok, ezt találtam még:[link]Már elkelt...
-
sebgutkopf
őstag
válasz
Ringman #206970 üzenetére
Inkább a két sport eltérő elvárásokat támaszt ergonómia, melegítés stb terén, mint az ütésállóságban lenne a különbség. Egy bringás nem feltétlen vágyik a nagyon meleg fül részre, különben megdöglik a melegben. De ha meleg kell lehet venni egy full dh sisakot, abban nem fázik senki
Aztán lehet, egy olyan sisak síeléshez meg már overkill. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
ZolkoW #207000 üzenetére
+1, az szerintem sem moccan semmit, legalábbis eddigi integrált hajtóműveim (Deore,SLX,105,és újra Deore) esetében sem tapasztaltam moccanást...csak mikor már tönkrement a csapágy és kotyogott.
Szerk. ugyanakkor volt olyan, hogy nagyon ragaszkodva a megadott láncvonalhoz, Q faktorhoz, szimmetriához, elhagytam egy (2?) hézagoló gyűrűt a középcsapágy/csapágyház (váz) közül és mikor cseréltem vettem észre, hogy kissé megrogyasztottam (!) a műanyag hengert mely összeköti a 2 csapágyat és a vizet, koszt hivatott távol tartani azoktól...és úgy sem kotyogott oldalirányba, pedig legalább 2 mm-el így rövidebb kellett legyen a csapágyház+csapágyak távolság melyen a tengely áthalad...tehát mégsem a nútok vége az ami meghatározza hol szorul meg végül a kar a tengelyen. 🤔Necro...2 szóban, drága és gyenge.
-
Real_Necro
veterán
válasz
szimpláncsak #206996 üzenetére
Elkalandoztam kicsit én is mtb irányba: [link]
21"-os méret, 836mm átlépési magassággal (megmértem, 870mm lenne számomra ideális), top tube horizontal 615mm.
A felszereltség szerintem ez gyári adatok alapján:
FRAMEAluminium Lite, AMF, Internal Cable Routing, Easy Mount Kickstand ReadySIZES AVAILABLESize Split: 27.5: XS (14"), S (16") // 29: M (17"), L (19"), XL (21"), XXL (23")FORKSR Suntour XCE, 100mmHEADSETCUBE FPH863, Semi-IntegratedSTEMCUBE Performance Stem, 31.8mmHANDLEBARCUBE Rise Trail Bar, 680mmGRIPSCUBE Performance GripREAR DERAILLEURShimano Tourney RD-TX800, 8-SpeedFRONT DERAILLEURShimano FD-TY700-TS6, Topswing, 31.8mm ClampSHIFTERSShimano Altus SL-M315, Rapidfire-PlusBRAKING SYSTEMTektro HD-M275, Hydr. Disc Brake (160/160)CRANKSETShimano FC-TY501, 42x34x24T, 170mmCHAINKMC Z8.3CASSETTEShimano CS-HG200, 12-32TFRONT HUBCUBE Alloy Light, QR, 6-BoltREAR HUBCUBE Alloy Light, QR, 6-BoltRIMSCUBE ZX20, 32H, DiscTYRESCUBE IMPAC Smartpac, 2.1"SADDLENatural Fit Venec LiteSEATPOSTCUBE Performance Post, 27.2mmSEATCLAMPCUBE Varioclose, 31.8mmWEIGHT14.4kg
XCE telóról mondjuk jókat nem olvasok, Tourney váltó is gondolom régebbi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Opel topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Formula-1
- Mobil flották
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Használt Intel procik - Core 2 - Dual Core
- Bomba ár! Dell Latitude E5510 - i5-560M I 4GB I 250GB I DVDRW I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- AKCIÓ! Biostar TB250 i5 6400 8GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB AeroCool V3X 500W
- Mini PC, tiny PC HP ProDesk 600 G2 i5-6500T, Fujitsu Esprimo i5-7500T
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest