Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#285001) Janusz001


Janusz001
őstag

Decathlonos Riverside 920 360e -ért mennyire jó választás? Vagy ebben az ártartományban már lehet jobbat kapni.

(#285002) Ka999 válasza Maximum1 (#284999) üzenetére


Ka999
tag

Mi a baj a 105-tel terepen? Illetve mennyire terep az a terep? :) Én kb 85%-ban aszfalton használom, a maradék 15% az murvás vagy földút. Hegyi ösvényeken nem használom.

(#285003) jjeahh válasza MPowerPH (#284996) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Értem én minden érvelésed és gyakran egyet is értek, csak az általánosítás bosszant, amitől ez a hozzászólásod sem mentes. Egy Sava és NRC miatt hajlamos vagy egy kalap alá venni az összes kínait, ami kb. olyan, mintha pl. egy törött Rockrider váz miatt lesajnálnád az összes európai márkát. "Tapasztalat, anyagminőség", az ugy-e megvan, hogy pl. az Ican, meg több másik márka nem a semmiből kezdett saját márkás vázakat gyártani, hanem évtizedek óta nagy márkáknak bérgyártanak? Igen, vannak másolatok is bőven, ahogy pl az NRC is az, de mondjuk egy Winspace, Yoeleo mióta másolat? :F . Plusz vázaknál ismered az open mold fogalmát? Elég sok nyugati márka, pl. a Stevens is open mold kínai vázakra épít, mégsem mondjuk, hogy német másolat.

#284995 dom1n0: ahhoz kell még egy kis idő, hogy ezek a kínai márkák world touron ott legyenek :D . Kisebb csapatokat szponzorál már az Elitewheels és a Yoeleo is, de egyelőre ennyi. Később szerintem nem kizárt, hogy vb-ken is megjelennek, lásd a Decathlonnak is sikerült (amúgy open mold vázakkal), pedig pár éve még el sem tudtuk volna képzelni.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#285004) 6030D válasza Hasaggymeg (#284998) üzenetére


6030D
Ármester

Vízben, sárban a mugli is megy, csak ő otthon örül, ha lezuhanyozhat, a bringa takarítása meg várhat jobb esetben holnapig, rossz esetben pár napig. A versenybrinyó meg egyből darabokban. Sokkal több törődést kap az a bringa, aminek mindig toppon kell lennie, hogy a maximomot hozza, mint az, amit hétvégente leporolnak.
Illetve megint csak bicikliről beszélünk, nincs szétbontva kategóriákra. Egy DH biztos neccesebb, mint egy xc, vagy egy outi.
Kerekeknél is, bringakezelés: a profi meg fogja emelni minkét kereket, a mugli hozzá veri a szegélykőhöz a hátsót. :N

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#285005) chubby2o6 válasza chubby2o6 (#284981) üzenetére


chubby2o6
senior tag

Oké, mint kiderült, ( megint ) én voltam béna. Ma reggel néztem egy Tour de Puszta videót, abban az egyik srácnak fordítva ( fejjel lefelé) volt beszúrva a sisakba a szemüveg. Kipróbáltam, így simán ott marad a helyén, egy ugrálós/bólogatós :DDD szimuláció alapján akár menet közben is. Egyébként soha nem szoktam a sisakra tenni a szemüveget, csak furcsálltam, hogy egy Rudy sisakon pont egy Rudy szemüveg nem marad meg. Pedig de...

(#285006) Maximum1 válasza Khelben (#285000) üzenetére


Maximum1
őstag

Áttételek, 50-es kb. mindig sok, 34-34 1:1 ahogy itt hívják kb 10% emelkedőig jó, utána elkapar, kéne egy 42-es tányér vagy elöl kisebb, ez a járhatóbb.
Mentem 48/31-el szintén 34-es sorral, azzal nem volt ilyen gondom.

[ Szerkesztve ]

(#285007) Ringman válasza Maximum1 (#285006) üzenetére


Ringman
nagyúr

+ a terepen mondjuk nem jön rosszul a clutch sem a lánc feszítéséhez.

(#285008) Ringman


Ringman
nagyúr

ha mégis cserélném a fvk-okat és a fékeket tiagra + trp spyre mechanikusról, akkor szerintetek - mind3 változat féktesttel együttesen ennyi:
ultegra 8025 (ez a kis kézre való, ami nekem nem baj) kb 370eur
105 7020 kb 300 eur
grx 810 2x11 kb 400eur

hátsó váltó maradna az RD-RX400, első váltóból tiagrám van.

(aztán ha találok magamnak megfelelő méretű bringát/vázat, ez arra áttehető)

(#285009) Maximum1 válasza Ringman (#285008) üzenetére


Maximum1
őstag

Azt olvastam valahol hogy a 105 fvk kényelmesebb mint a grx.
clutch annyira nem hiányzik, nem csapkod a 105 váltó, az egész szett qva jó, csak nem terepre való, ezért cserélném a közepét 48/31-re majd.
Elvileg csak a középső váltót kell cserélnem grx-re hozzá, minden más maradhat.

(#285010) XenHai válasza Maximum1 (#285009) üzenetére


XenHai
senior tag

105 -ös első váltóval nem lehet összehozni a 46/30 -at vagy a 48/31 -et ?

(#285011) Ringman válasza Maximum1 (#285009) üzenetére


Ringman
nagyúr

szerintem a kényelem egyéni lehet, valahol meg pont a grx-et dicsérték, hogy jobb a fogása, mint az outi fvk-oknak.

aszfalton nálam is ki van kapcsolva a kuplung, de mikor ezt a jóval hosszabb kanalas rx-812-vel kipróbáltam, akkor ledobta a láncot terepen.

igen, az első váltót kell cserélned hozzá, azt is láttam már eléggé leértékelve valamikor tizenpár euróra.

#285010 XenHai
shimano hajtókarral nem, a grx hajtókarok szélesebbek. 3rd party hajtókarból esetleg, de az meg lehet drágább lesz, mint cserélni a váltót is.

[ Szerkesztve ]

(#285012) mauimagic válasza jjeahh (#284994) üzenetére


mauimagic
aktív tag

A nemzetközi fórumos résszel mi van? Hol van a rengeteg hozzászólás, hogy szarok a vázak? Mert én nem találom...

A nézettséges részt is elengedted a füled mellett, miszerint nyilván hibás vázat fognak tesztelni egy ismert márkából,különben a kutya se nézné a videót.
A nem hibás vázakkal mi van, ami a többi 99%?

[ Szerkesztve ]

(#285013) Maximum1 válasza XenHai (#285010) üzenetére


Maximum1
őstag

Nem.

(#285014) XenHai válasza Ringman (#285011) üzenetére


XenHai
senior tag

3rd party hajtókarral mire kéne figyelni ,hogy oké legyen?

(#285015) Ringman válasza XenHai (#285014) üzenetére


Ringman
nagyúr

chainline/láncvonal legyen azonos, ill. a jelenlegi középcsapágyaddal is legyen kompatibilis.

+ lehet, hogy az első váltót állítani kell hozzá (magassági értelemben)

(#285016) Nerazim


Nerazim
őstag

Üdv!
Használtan vettem egy Stevens bicót 40e-t. Ezek közül a lakatok közül valamelyiket megéri megvenni hozzá szerintetek?

[ Szerkesztve ]

Be my computer.. Baby I'm a user!!

(#285017) tknof1871


tknof1871
őstag

Üdv! civil kerékpározás (átlagos, mindennapi használat), nem sport, fékek, váltók, lánc, fogasszíj
A felnifékek fékpofájának a gumija koptatja a felnit. Pontosan miből tudja a kerékpáros, hogy a felnijét ki kell cserélni, mert annyira elkopott?
A civil kerékpárosoknak is inkább tárcsaféket kellene használni? A felnifék elavult megoldás? Ha már esetleg elavult technika a felnifék, akkor a tárcsafékből a mechanikus/bovdenes vagy a hidraulikust kell használni?

Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió

(#285018) SteveAd válasza jjeahh (#285003) üzenetére


SteveAd
tag

"Később szerintem nem kizárt, hogy vb-ken is megjelennek, lásd a Decathlonnak is sikerült (amúgy open mold vázakkal), pedig pár éve még el sem tudtuk volna képzelni."

Tessek??? A Decathlon mar a 2000-es evek elejen egyszer jelen volt a WT-ban (AG2R csapat, ha jol emlekszem). Nem mintha kulonosebben szeretnem a Decat, de azert nem tagadjuk meg a multjukat. Azt nem tudom, hogy ki gyartotta nekik akkor a vazakat, de mint te is celoztal ra, persze voltak erdekes atmatricazasok akkoriban (Jan Ullrich Bianchija vagy a Gerolsteiner egyes Wilierjei svajci Walser karbonvazak voltak; illetve a Specinel is volt valami hasonlo + az ezredfordulo tajan DH-ban is volt 1-2 hasonlo atnevezes trukk)

(#285019) SteveAd válasza Ringman (#285011) üzenetére


SteveAd
tag

A 600-as GRX fvk-ok kb. ugyanaz mint a 105/Ultegra. A 800-as GRX karok gumijan van az a csuszasgatlo bordazas, amit en szemely szerint marha kenyelmetlennek tartok kesztyu nelkul (ezert lett nekem helyette Ultegra), de van aki szereti. A Di2-s GRX-nek meg van az egyedi formaja (ami elvileg a fekezest is konnyiti felso poziciobol), de az mar arkategoria

(#285020) Csokicsibesz válasza 6030D (#285004) üzenetére


Csokicsibesz
tag

Pontosan. Ezek a bringák folyamatosan profik által vannak karban tartva.
Én nem gondolom, hogy törött vázzal vagy kerékkel adnának el bringákat. Használni persze használtak, lehet van rajta pár karcolás, de esztétikán kívül patika állapotban vannak.

Arról nem is beszélve, hogy top top kategóriás bringák mennek fél áron...

(#285021) Ringman válasza Maximum1 (#285009) üzenetére


Ringman
nagyúr

+ #285019 SteveAd

ahogy nézem az ultegra + 810-es fvk és az 105 között a servowave és a free stroke adjustment a különbség: [link]
nem tudom, hogy ez megér-e 70-100 eur felárat :F

[ Szerkesztve ]

(#285022) SteveAd válasza Ringman (#285021) üzenetére


SteveAd
tag

Ja igen, a servowave az extra. Nem tudom, hogy megeri-e, nekem igazabol a kozutalatnak orvendo felresikerult regi RS505 fvkarral sem volt semmi gondom (azt is GRX hajtassal hasznaltam) :)
De ha hosszu tavra tervezel vele, szerintem megeri a felarat (vegulis kb. egy par jobb gumi ararol beszelunk). Ugyanakkor a 105 is abszolut megbizhato, szoval nem egyszeru dontes.
Nekem a kis kezre szabott x025-os kellett, abbol epp az Ultegra 8025-os volt keszleten jo aron, azert lett reszben az

(#285023) RexpecT válasza mauimagic (#285012) üzenetére


RexpecT
addikt

Abban a Cannondales videóban az volt a durva, hogy a csere váznak is ugyanaz volt a baja, mint amit megreklamáltak. Valszeg volt egy rossz széria, vagy a QC folyamatban ment félre valami.
Érdemes megnézni amúgy ezt a videót is a kínai bicikli ipar témában: link

[ Szerkesztve ]

(#285024) Hasaggymeg válasza Nerazim (#285016) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Baloldalit biztos ne! :(

6030D + Csokicsibész....biztos van olyan mugli aki keményebben nyűstöli mint Nino, továbbá az is világos, hogy ár-érték arányban lehetnek faxa szinten is ezek a csúcsgépek, vagyis fenntartom azt, hogy meglehet ez csak az én berögződésem, de semmit nem vennék amivel nyélen nyomták nálam 5x erősebbek, melyben pl. egy év alatt 6x cseréltek csapágyakat, vagy 150x vették ki és tették be kerekeit, vagy olyan terheléseket kapott a váza amit enyém egy élet alatt sem fog. :F Vagyis míg megvehetem a számomra elfogadható újat én nem fogok akár jóval magasabb szintű, de versenyszerűen használtat venni.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#285025) Ringman válasza SteveAd (#285022) üzenetére


Ringman
nagyúr

másik bringán grx 810-es fvk van, mondjuk azt még csak kesztyűben használtam, emiatt is cserélném le a mecha féket, mert tragédia így a másik után használni.

(#285026) Tin


Tin
veterán

Leültem keresgélni asszonynak bringát, és olyan érzésem van, mintha pont 1 vagy 2 évvel ezelőtt lennénk (a szezon indulásakor): bizakodóan kövér árazás, még karcsú felszereltség mellett is. A gyártók sem nagyon csökkentették az árakat, mintha mindenki optimista lenne az eladásokat illetően. Szóval meglepett.

Csak érdekességképp: ezt a bringát (Orbea Vector) láttuk tegnap a börzén, tip-top állapotban, 1100€-ra beárazva (használtan). Igazából az itteni 859€-s árat éri, ha valaki éppenséggel pont ilyet keres, de amúgy...

Ha láttok ilyen trekking vagy fitnesz bringát jó áron, 53-as körüli (S / M közötti) méretben, akkor szóljatok. Amúgy tökéletes lenne neki a Riverside 500, csak hát valószínűleg egy menőbben kinéző bringának kell állnia a tárolóban. Én emiatt nem is javasolnék annál többet elkölteni rá, de szerintem ő nagyon hamar felszalad a duplájára árban.

[ Szerkesztve ]

(#285027) MPowerPH válasza Hasaggymeg (#285024) üzenetére


MPowerPH
félisten

Karbon vazak az ido mulasaval sem hasznalodnak el, mint az alu. Ha nem eri fizikai behatas, akkor az a resze orok elet.
En siman megvennem.
Sot, ugyan itt atveszem az ocska Cannondale, Scott vazakat is vasaron. ;]

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#285028) Ringman válasza Tin (#285026) üzenetére


Ringman
nagyúr

ebben a kategóriában sajnos nincs olcsóbb merev villás bringa.

(#285029) Szakbarbár válasza tknof1871 (#285017) üzenetére


Szakbarbár
aktív tag

Helló!

Általában a felnik oldaldalán, a fékfelületben van egy körkörös bemarás, ha az eltűnik, akkor számít kopottnak a felni. [link]
A tárcsafék/ felnifék témához nem tudok hozzászólni, mivel sose mentem tárcsafékes biciklivel. A felnifék nekem bőven elég, bár új, minőségi biciklit szerintem ma már nem árulnak tárcsafék nélkül.

Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.

(#285030) Tin válasza MPowerPH (#285027) üzenetére


Tin
veterán

Kár hogy pont a napokban láttam egy videót arról, hogy ó dehogynem... de nem akarok beszállni ebbe a viadalba, csak szólok, hogy azért előbb nézz utána szerintem.

Meg is van.

#285031 MPowerPH: nézd meg a videót.

[ Szerkesztve ]

(#285031) MPowerPH válasza Tin (#285030) üzenetére


MPowerPH
félisten

Szerintem nezz utana, a karbon tulajdonsagainak. :) Ha kap egy fizikai behatast, amire nem lett tervezve gyartaskor, teszem azt eldol, es raesik egy eles kore, az problemas lehet. Normal hasznalatban a karbon nem farad.
Egy alu meg igazabol 10 ev utan kuka, elvesziti azt a keves merevseget is, ami egyebkent volt neki.

Ezt mar lattam. Az megvan, hogy itt 20-30 eves tavlatban beszelunk? :) Vagy 15 evesben, ha ki van dobva a napra megrohadni.
Normalisan tarolva tovabbra sem igaz. Mig egy alu vazat pl. pont a hasznaltbol adodo stressz es terheles 'oregit'.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#285032) SteveAd válasza Ringman (#285025) üzenetére


SteveAd
tag

Probald ki kesztyu nelkul, ha nem zavarnak a barazdak, akkor erdemes a jol bevaltnal maradni. De ha nem rendes montis terepen tekersz, akkor az orszaguti fvk is teljesen jo lesz, akar az olcsobb 105 is. Az is igaz, hogy hagyomanyos orszaguti kormannyal hasznalom az Ultegrat, a gravel kormanybol meg egy enyhe flare-es Zipp sem volt kenyelmes nekem :)

(#285033) Tin válasza MPowerPH (#285031) üzenetére


Tin
veterán

"Egy alu meg igazabol 10 ev utan kuka"
"Karbon vazak az ido mulasaval sem hasznalodnak el"
"Ha nem eri fizikai behatas, akkor az a resze orok elet."

Ezek a mondataid remekül fognak öregedni. Tényleg nem vitázom, csak finoman jelezni próbáltam, hogy esetleg újragondolásra érdemes 1-2 kijelentésed. De vettem, hogy szerinted nem, téma lezárva, ugorhatunk :) És no offense. :R

(#285034) kuntics


kuntics
aktív tag

Én is most jutottam el arra a szintre, hogy cserélem a 2x10es tiagrát egy 2x11es grx szettre. Inkább legyen 30/34-es áttétel, az 50/11 úgyse nagyon van használva, lent meg jól jön a könnyebb fokozat. De leginkább a hidrós fék miatt lesz a csere. F*sok a nagyobb lejtőkön, nem is nagyon merem lent fogni a kormányt, féket meg azért csak-csak meghúzom lejtmenetben. Kevés a rutin, 50nél már nem őszinte a mosoly. Bár szerintem a tárcsáim nem örülnek neki :) ha van vmi leírás a helyes fékezésről az jöhet :)

(#285035) Ringman válasza SteveAd (#285032) üzenetére


Ringman
nagyúr

a grx fváltókarok rövidebbek amúgy? van ebből valami összehasonlító táblázat?

---
38-as kormány van a bringáimon, flare minimális az egyiken, a másikon nincs.
a nuroad lenne az "outi", esetleg nyári földutas, most ez a géppark, a fotón is 32-es gp5000-es van: [kép] (azóta megcserélem a nyergeket, meg van bandázs a monstercrosson, csomagtartó már nincs rajta, azt tesztüzem volt)

(#285036) SteveAd válasza Ringman (#285035) üzenetére


SteveAd
tag

Elvileg a hood reach ugyanaz, de gondolom ott is volt valtozas mint az orszagutiaknal (elvileg a 12s Shimano 4-7mm-rel hosszabb hood reach mint a 11s--hivatalos info azt hiszem nincs, de eleg sok forumon irtak errol). Szoval lehet, hogy az ST-RX820 picit hosszabb mint az ST-RX810 (illetve az RX610 is mint az RX600). De errol nem emlekszem, hogy olvastam volna barhol is

(#285037) ReFleXx


ReFleXx
addikt

Mara egy nagyobb tekeres volt a cel, erre meg: :(((

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#285038) Ringman válasza SteveAd (#285036) üzenetére


Ringman
nagyúr

hivatalos info azt hiszem nincs

elég elszomorító hogy ezekről vadászni kell az infókat, pedig kicsit fontosabb, mint hogy mittudomén 12 grammal könnyebb az új modell. :U

az egész iparág dokumentáltsága tragédia.

11 sebis lesz, a másik is az, egységesíteni akarom ezeket. (meg a 12 sebességes váltást pontosabban kell beállítani)

(#285039) lsebestyen válasza ReFleXx (#285037) üzenetére


lsebestyen
addikt

És? Nem működnek a MÁV automaták? ;]

(#285040) fattyu válasza ReFleXx (#285037) üzenetére


fattyu
veterán

én nyalóka vagyok....
ki akartam menni ma outival egy kicsit.
kifeküdtem kávézni a függőágyba, kb lefújt róla a szél. akkor inkább kösz nem :D

a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

(#285041) ReFleXx válasza lsebestyen (#285039) üzenetére


ReFleXx
addikt

Meg fordult a fejemben hogy fultonozzak ;] , de ahhoz most szlovakiag kellene menni, hogy meglegyen a kello kilometer :(((

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#285042) SteveAd válasza Ringman (#285038) üzenetére


SteveAd
tag

Ne is mondd. Hetek ota levelezek 3 kontinens (EU, USA, AUS) Specialized customer care kepviseleteivel egy nem is annyira regi (10 eves) modell bizonyos cserealkatreszei miatt. A 3 kepviseletnek sikerult tokeletesen egymasnak ellentmondo infokat adni, kb. mindent a sajat belso archiv alkatresz-katalogusaikbol ismetelnek, de mikor felhivtam a figyelmet a nyilvanvalo hibara, akkor csak a vallvonogatas ment, hogy ok csak azt tudjak mondani ami a katalogusban van (belso doksi). Vegul megtalaltam magamtol a pontos alkatreszt, irtam, hogy erositsek meg, de erre annyi volt a valasz, hogy nagy valosziniseggel igazam van, de hivatalosan nem tehetik, mert a belso doksiban nem talalja azt a szamot. Es a Speci meg azert viszonylag jo ebben.

(#285043) MPowerPH válasza ReFleXx (#285041) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ha lenne ra lehetosegem, siman mennek. De erre nincs vonat. :N

Don't Tread On Me

(#285044) Hasaggymeg válasza MPowerPH (#285027) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Nem is az öregedéstől tartanék hanem olyanoktól, hogy 16x kiütötték/bepréselték (vagy éppen becsavarozták) már neki a középcsapágyat, vagy 150x kivették, meg betették a kereket, vagyis ezek milyen módon rontják a fészkeket, meneteket toleranciákat egy vázban...de megismétlem, ez inkább pszichés dolog nálam, nem tapasztaltam, olvastam erről semmit csak a "versenyen csapágyasra hajtanak mindent" sztereótípiából fakad nálam. :F Nem mondom, hogy nem adnám röhögve bringámat a hozzám hasonló magasságú (és ezzel a hasonlóság kábé ki is merült :DDD ) van der Poel valamelyik néhányszor használt kerékpárjáért, de ha már ők kiszuperálták annak valami oka lehet és biztos nem kellene nekem.
Ami az alu fáradását illeti ehhez sem értek, ugyanakkor látok használatban nem is olyan nagy nevű alu vázakat melyek 20+ évesek és köszönik jól vannak. :F

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#285045) Hasaggymeg válasza fattyu (#285040) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Már nem jól kezdted, a függőágyban hazatérés után kell ücsörögni mint kvázi a jól megérdemelt pihenés. ;]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#285046) Szakbarbár válasza ReFleXx (#285037) üzenetére


Szakbarbár
aktív tag

Szerintem most pont jó az időjárás annak, aki Budapestről Kecskemétre szeretne eljutni :D
Arra fogadni merek, hogy Deicide kimegy egy Felcsút-Baracska szakaszra.

Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.

(#285047) Dark Archon válasza ReFleXx (#285037) üzenetére


Dark Archon
addikt

Attól még lehet tekerni, legfeljebb kevesebbet, én is voltam már.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#285048) Hasaggymeg válasza Dark Archon (#285047) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Ez a szél dolog amolyan országúti mumus lehet, én nem is figyelem a szelet csak a csapadékot, esetleg hőmérsékletet, de általában még az utóbbi sem meghatározó tényező abban, hogy végül megyek-e, vagy sem.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#285049) Ringman válasza Hasaggymeg (#285048) üzenetére


Ringman
nagyúr

felénk gyak. nincs erdő, így szélvédett hely sincs (a településeken kívül) az eső nem érdekel annyira, a szél az jobban demotivál.

(#285050) MPowerPH válasza Hasaggymeg (#285044) üzenetére


MPowerPH
félisten

"Nem is az öregedéstől tartanék hanem olyanoktól, hogy 16x kiütötték/bepréselték (vagy éppen becsavarozták) már neki a középcsapágyat, vagy 150x kivették, meg betették a kereket, vagyis ezek milyen módon rontják a fészkeket, meneteket toleranciákat egy vázban..."

Ebben mondjuk igazat adok, foleg a vacak pressfit okan. Menetes kozepresszel nem lenne baj, de a pressfit -es csapagyakat nem jo allandoan piszkalni.

Alunak nincs faradasi hatarerteke. Idovel a teljesitmenye romlik.

Don't Tread On Me

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.