Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#273001) Fall-N válasza Hasaggymeg (#272991) üzenetére


Fall-N
veterán

Az a baj a kerékfűzéssel, hogy sok helyen már gép végzi, így sosem lesz elég feszes. Ezért vittem én is ma centrírra az új szettet. Az első nagyon fellazult, így muszáj volt, a hátsó kerék csak kezdett. Mavic legalább normálisan fűz, meg gondolom a normálisabb szetteknél is erre figyelnek.

A felnivel igazad van, minimum lenne a forrasztott illesztés, de még mindig ezen spórolnak. Pedig minőségérzetre is gagyi az illesztett, stiftes felni. Egy kétezer Forintos Beretta felninél a kutyát sem érdekelné, mert a célközönség örül, hogy tud venni egy libakergetőt, de egy elvileg komolyabb gépnél már nagyon ciki.

Tubeless felninél meg kötelezővé tenném, hogy forrasztva legyen.

[ Szerkesztve ]

(#273002) Ringman válasza Hasaggymeg (#273000) üzenetére


Ringman
nagyúr

szerintem egyértelműen nyitottak bringáknál a prémium felé, a ruháknál is.

(#273003) szimpláncsak válasza Hasaggymeg (#273000) üzenetére


szimpláncsak
tag

Fentebb linkeltem, hogy az AG2R is VanRysel bringákkal fog versenyezni, meg a bukó és szemüveg is tőlük lesz. Jó kis promó lesz nekik, hogy mind a 3 GrandTour-on (Giro, Tour, Vuelta) ott lesz a nevük a bicajokon. :)

Fall-N: Egyszer nyertem egy alap Yamaha robogót, amin acél felnik voltak. Olyan jól sikerült a heggesztés a malájoknak, hogy 3 nap alatt leeresztett a gumi miatta :DDD

[ Szerkesztve ]

(#273004) lsebestyen válasza Hasaggymeg (#273000) üzenetére


lsebestyen
addikt

Nekem covid előtti decás bicóm van, nincs rá panaszom. Felniszalag volt betéve rosszul gyárilag, de ez gondolom máshol is előfordul.

(#273005) Dark Archon válasza Tin (#272950) üzenetére


Dark Archon
addikt

Hogyne lett volna akció, csak nem BF-nek hívták. Meg nem az egyébként is eladható gépekre volt, hanem a méregdrágákra, vagy extra kicsi / nagy vázasra.

Hát nézd, mivel csak fekete meg foszöld van, inkább a zöld kellene. Kibírtam volna, ha más színben jön, de ez van.

Én egy év alatt (~5000 km) kinyírok egy sort, szóval nem mindegy. Azt tudom, hogy még fizetni kell a dobozt, meg a szállítást.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#273006) asdasdasd


asdasdasd
tag

Csomagtartóra akasztható laptoptáskát keresek min 15' laptophoz.
Valami ilyesmit, csak vékonyabbat, sötétebbet, ...

(#273007) Because válasza Hasaggymeg (#272976) üzenetére


Because
őstag

Pont azért nem jött be az alu vázás és villás monti most, mert a 3 bárra fújt 2,25-ös gumikkal mindent éreztem. A kályhacsöves csepel rapid 32-es gumikkal egy álom ehhez képest, nagyon kényelmes vele menni hiába legalja acél.

(#273008) Wombath válasza ZolkoW (#272992) üzenetére


Wombath
HÁZIGAZDA

"Trailcountry"... Egy új kategória születése :)

(#273009) Ringman válasza Because (#273007) üzenetére


Ringman
nagyúr

3 barra fújt 2,25"-es külsőt? 32c gp5000-est simán használom annyival, a 40 mm-es tufo gravel külsőket meg 2,2-2,5 bar között használtam, terepen 1,8-2 baron is.

(#273010) Because válasza Ringman (#273009) üzenetére


Because
őstag

A legutóbbi építésem egy merev villás monti, de nem komfortos. Lassan megtalálhatjátok az apróhirdetések között :D

(#273011) jjeahh válasza Wombath (#273008) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Van aggro gravel is :D

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#273012) Hasaggymeg válasza Because (#273007) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

A váz anyaga csak egy a kismillió mind a kényelmet befolyásoló tényező közül mint méret, geometria, gumik, nyereg stb. Aligha érezheted azt a különbséget kizárólag a váz anyaga miatt. :F

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#273013) Tin válasza Hasaggymeg (#272991) üzenetére


Tin
veterán

Mindkét gyárban "románok" (=kelet-európaiak) dolgoznak, csak a főnök és a minőségellenőrzés más. Valószínű a Cube-nál a mennyiségre mentek. Most rendeltem a kocsira Bosch első-hátsó ablaktörlőt, az elsők Made in Belgium (tehát közel-keletiek), a hátsó Made in China. Hátsó sokkal nagyobbnak néz ki, pedig a cm-re vetített ára magasabb :D

(#273014) Wombath válasza jjeahh (#273011) üzenetére


Wombath
HÁZIGAZDA

Basszus, hát ezt le kellett volna védetnem, mert már összeraktam egy ilyet :D...
A recept: fogsz egy régebbi geós könnyű karbon XC versenyvázat, gravel kerék, 100 mm-es teló, nagyobb (de nem graveles) áttételek, és kész is vagy. Gyors, könnyű, ám a sima graveleket megeszi reggelire a terepen :), viszont a komolyabb traileken még mindig izgalmasan "underbiked" maradsz.

(#273015) Because válasza Hasaggymeg (#273012) üzenetére


Because
őstag

Még adok neki esélyt, de a 2 próbakörön nagyon rázott és minden úthiba átjött. Ma ledobtam hátulról is a nehéz külsőt, így most 12 kg alatt vagyok vele.

(#273016) Tin válasza Dark Archon (#273005) üzenetére


Tin
veterán

Tudom, néztem, de az nem valódi akció, ha a raktárat söpröd ki, csak gazdagoknak. 5000km alatt egy sor, az szép.

Én a 12-esre hajtok, bár a kiosztást elnézve a 12-es inkább a sebességre fókuszál, a 11-es meg inkább a mászásra. Mindkettőben gyenge vagyok még, szóval nem tudom, mi fog dönteni. De még mindig egyszerűbb egy másik kazettát vennem hátra, mint beragadni a 11-esen. A különbség 200€, és a használtpiac nem úgy tűnik, hogy virágozni fog a következő években (vagyis a 12-es eladhatóbb lesz).

A foszöldért kár, de talán élőben szebb.

[ Szerkesztve ]

(#273017) Mezga Aladár válasza Hasaggymeg (#273012) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

'Aligha érezheted azt a különbséget kizárólag a váz anyaga miatt. :F'

Pedig de. :)

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#273018) arcitec válasza asdasdasd (#273006) üzenetére


arcitec
addikt

No meg trollkodtam neked: [link] A farmer kék sajna drágább de az jól néz ki.
Időjárás álló: [link] A csomagtartó oldalára bár a képről nem derül ki, hogy. [link] [link]
[link] Ha ezek nem felelnek meg kotorni kell a google keresővel, bizton találsz ... ;)

(#273019) jjeahh válasza Mezga Aladár (#273017) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Mindenki mást vél érezni, Hasaggymeg a Judy és a Reba között sem érez nagy különbséget, de egy Jagwire bowdent nagy fejlesztésnek érez, mert ő a váltásra érzékeny. Én meg a gumikra vagyok háklis, egy gumi számomra meghatározza az egész bringa menettulajdonságait és a megszokottnál 0.10 barral magasabb nyomás már ráz :DDD . Van aki meg az egész bringát lesz*rja, mág a láncot sem keni, de ruházatban Castelli alá nem adja.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#273020) Hasaggymeg válasza Mezga Aladár (#273017) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

2Én meg azt mondom nem...úgy, hogy 30 éves koromig kizárólag acélt hajtottam, utána 20 évig színes fémet most meg karbont. Na akkor ki mond igazat? ;] ...szkeptikus vagyok a fizikailag is alig mérhető, ugyanakkor természetesen minden egyes mugli által tökéletesen érezhető gyorsulás, kényelem, rugalmasság, merevség, áramvonalasság meg a többiekkel szemben, egy kész bibliai hitetlen Tamás, ha úgy tetszik. :F A placebo végtelen erejében viszont nagyon, sőt egyre inkább hiszek. :)

jjeahh...várok egy Castelli kesztyűt. :DDD...amúgy meg vakteszten hamar kiderülne, félő úgy járnánk sokan mint a Cokera esküdő, de közben bekötött szemmel Pepsire szavazó többség anno. :DDD
Biztos van amit én is jobban érzek, vagy érezni vélek, de a bowdenezés nem az, ott meglehetősen egyszerűen mérhető lenne a váltashoz szükséges kifejtett erő. :F

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#273021) jjeahh válasza Hasaggymeg (#273020) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Kérdés, hogy az a mérhető erő mekkora, mert én nem igazán éreztem semmi különbséget. Plusz az egy dolog, hogy mérhető, de mérte is valaki? Otthon is le lehetne tesztelni gondolom, rákötsz egy bőröndmérleget a pöcögtetőre és addig húzod, amíg vált egyet. Az a bovden csúszik a legjobban, amelyikkel kevesebb kilót mutat a mérleg :D . A gumikat meg sajnos nem lehetne vaktesztelni, ahhoz látni kell :DDD . Bár eléggé nyilvánvaló, amikor poros nyomvájú oldalán sodródik, vagy hóban, sárban, vizes füvön csúszik, esetleg mászáskor kipörög.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#273022) velizare válasza Hasaggymeg (#273000) üzenetére


velizare
nagyúr

csak úgy is maradjon, mert mennek a dekás bicajok a world tourra, nehogy elvigye a profitot.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#273023) Khelben válasza Hasaggymeg (#273012) üzenetére


Khelben
nagyúr

Bár nem monti, hanem országúti, de én amikor átültem aluról a karbonra úgy, hogy minden más maradt (ugyanaz a márka, típus, geo, váltás szett, régi bicikliről átkerült a kerék, gumi, nyereg, még a kormány és a nyeregcső is) azért elég durván lehetett érezni a különbséget.

(#273024) ReFleXx válasza Fall-N (#272931) üzenetére


ReFleXx
addikt

Mi a baj a MicroSpline-al?

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#273025) Hasaggymeg válasza jjeahh (#273021) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Mikor korábban 2, 3x is bowdent cseréltem, féken, majd később csak váltón, mindig egy kerékpárbolti kiállított darabon kipróbálás után "kívántam" meg a könnyű váltást illetve fékezést. Minden alkalommal jó drága, a kerékpár értékével nem is arányos bowdenszettet vásároltam (Shimi XTR, illetve Jagwire Elite) és egy alkalommal sem maradt el a remélt hatás. A bowden is olyan mint a rugózás, lassan, észrevétlenül romlik így csak összehasonlítva érzed a különbséget egy jó átlagos és egy tökéletes között...most is már gondolkodok egy teljes bowdencserén. ;]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#273026) asdasdasd válasza arcitec (#273018) üzenetére


asdasdasd
tag

Köszönöm, találtam Basil-t akciósan. ;)

(#273027) jjeahh válasza Hasaggymeg (#273025) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Én a rugózáson érzem, ha picit is romlik :D . Sőt, szerintem érezni lehet, hogy mikor kéri a kisszervizt, de még azt is, ha beül a por a szimeringekre. Ettől még gyakran hónapokig elhanyagolom, mert nem izgat. Most pl. ki kéne engednem picit a nyomásból, mert a hideg miatt felkeményedett a teló és csak tavasszal, 15 fok fölött fog újra bepuhulni a mozgása, de valszeg ennyire sem lesz türelmem :DDD

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#273028) Ringman válasza Khelben (#273023) üzenetére


Ringman
nagyúr

outinál más, ott a keskeny külső nem tud annyit tompítani.

(#273029) mauimagic válasza jjeahh (#273027) üzenetére


mauimagic
aktív tag

Azt mondják a hozzáértők (pl Fox), hogy nem a nyomásból kell engedni (az eleve valamivel kisebb a légkamrában az alacsonyabb hőmérséklet miatt), hanem a rebound-ot gyorsabbra kell venni. Ha már teljesen nyitva van, akkor mondjuk marad a levegő...

(#273030) jjeahh válasza mauimagic (#273029) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Kiderül, ki is próbálom, eddig nem jutott eszembe.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#273031) Hasaggymeg válasza mauimagic (#273029) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

+1, én is azt szoktam, de nem olvastam róla csak tapasztaltam, hogy mivel lassabban jön vissza a hidegben vastagabb olaj, illetve keményebb szimeringek miatt, ki lehet jobban, akár teljesen nyitni a visszaút csillapítást. Én azt amúgy is meglehetősen "nyuszisan" szoktam használni, ha jól leültetem ráugorva az elejére majd hirtelen felengedem éppen ne ugorjon el a talajtól az első kerék, illetve ne koppanjon fel.

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#273032) velizare válasza Ringman (#273028) üzenetére


velizare
nagyúr

ha széles lenne, akkor se tompítana. 6-7 bar...

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#273033) mauimagic válasza jjeahh (#273030) üzenetére


mauimagic
aktív tag

Ha valaki igazán hardcore hidegben tekerős, akkor alacsonyabb viszkozitású olaj is mehet be télire a csillapításba, de ez egyrészt elég nagy macera, másrészt meg jól el lehet b@szni így egy villát :)

(#273034) ReFleXx válasza mauimagic (#273033) üzenetére


ReFleXx
addikt

Hardcore montisoknak ott figyel a garazsban a teli villa / nyari villa aztan szezonvaltasnal megy a csere ;]

[ Szerkesztve ]

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#273035) Ringman válasza velizare (#273032) üzenetére


Ringman
nagyúr

a 6-7 barnak lejár lassan az ideje a gumik szélesedésével. ráadásul a magyar utakon vsz. nem is hatékony, mert "elpattogod" az alacsony gördülési eljárást.

nézd meg a sram oldalán, hogy egy 30-32c-s tubeless felállásnál milyen nyomást becsül: (picit többet, ha belsővel használod)

szerk:
szerintem ezért is keresnek teleszkópos bringát sokan, mert korábban valami defektvédett kemény schwalbe/kenda/conti volt az előző trekkingjükön 5 barra fújva, aztán persze hogy kell a csillapítás.

[ Szerkesztve ]

(#273036) Tin válasza Ringman (#273035) üzenetére


Tin
veterán

Rohadt sokat jelent. Nekem ugyan 55-ös a gumi belsővel, de a korábbi 3.3-ról lementem 2.8-ra (elöl mindig -0.2 a hátsóhoz képest), és nagyon komfortos lett. Ennél alacsonyabb nyomást már soknak érzek, nyúlósnak, de a 2.8-al kevésbé fárasztó menni, nem azt érzem még macskaköves úton sem, hogy szétráz vagy üt.

(#273037) Fall-N válasza ReFleXx (#273024) üzenetére


Fall-N
veterán

Semmi baj nincs, sőt annyi előnye van, hogy felmegy a 10-es kezdetű kazetta. Viszont ennek ára van, szó szerint, azaz drága a 12-es lánc és kazetta, nem is kicsivel. Ezért írtam, hogy utólagos fejlesztésnél nem biztos, hogy megéri, ha nem használja ki az ember. Nézegetni én is néztem, de szerintem nekem nem éri meg. Az más ha gyárilag azzal van szerelve a bicikli.

(#273038) Ringman válasza Tin (#273036) üzenetére


Ringman
nagyúr

igen, van az a pont, amikor már a kormányzás rovására megy az alacsony nyomás

(#273039) Mezga Aladár válasza Hasaggymeg (#273020) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

A placebo végtelen erejében viszont nagyon, sőt egyre inkább hiszek. :)

Hi-hi, valami hasonlót írtál amikor a tubeless gumikról volt szó!

Volt valaha az acélvázas outi.
Jó volt szép volt csak rohadt nehéz. Nosza kitalálták az alu vázas otit.
Jó volt szép volt könnyű volt csak a bringásnak a fenekét és a kezét szétverte a rohadt merev váz. Hozzá adták a karbon villát és a karbon nyeregcsövet. Így már használható volt. Majd menet közben a mérnökök rájöttek mennyire jól hangolható és milyen sokoldalú a karbon.
TÁDÁM, megszületett a karbonvázas bringa. :D
Ami majdnem olyan mint az acélvázas csak pöttyet könnyebb. :))

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#273040) beholder00 válasza Maximum1 (#272892) üzenetére


beholder00
tag

Kicsit lassan érek ide...
Valóban lehet így finomhangolni.

Igazából nem vészes és ahogy a többiek is ajánlották kerülni fogom ez a nagyon kereszbe váltást. Ha elől a nagy és hátul 3-4. nagytányéron van akkor is hallok kerregést 1-2-nél persze még erősebb. Mindenképp vissza kell mennem a boltba, mert a zárókupakok a bowdeneknél hiányoznak és ott fogják javítani és rákérdezek erre a váltásra is.
Köszönöm chubby2o6 és Hasaggymeg. :R

(#273041) Tin válasza Ringman (#273038) üzenetére


Tin
veterán

Azért írtam csak le, hogy javaslom azt, amit nekem is javasoltatok itt, 2 tizedet engedni, elmenni a szokásos tekerésre, aztán ha jó, még 2 tizedet, és így tovább. Ahol meg már nyúlik, ott plusz 2 tized, és lehet örülni.

(#273042) Mozaart


Mozaart
aktív tag

Pacsi!
Nagyon orulok hogy ra talaltam erre a topicra. Vegig futottam az Osszefoglalot. (Le a kalappal elotte, igenyes es majdnem mindenre kiterjedo, itt a PHn még sose lattam ennyire igenyeset)
.
Kerdesem volna: tudtok-e meleg szivvel ajanlani takaroponyvat, ami:
- alul lockolhato (pl kerekre illesztheto), vagy tepozar vagy esetleg kerek+tepozar, hatalmas szelek miatt
- megbizhato, nem szakad konnyen
- szélben nem zorog (hálónk a fedett terasz mellett)
- koltsegben nem tul elszallt (5-8000,- / db)
.
:R

[ Szerkesztve ]

AT-AT: https://flic.kr/s/aHsmWKTBXH

(#273043) Mozaart válasza Mozaart (#273042) üzenetére


Mozaart
aktív tag

Kérdés2: felulrol teljesen fedett a teraszunk. Oldalrol behuzo eso lehet zivatar eseten. Ponyva szora keresve vegigolvastam a forum mostani verziojat. Van velemeny mely szerint a para bennt megreked. Van olyan ponyva ami legatereszto pl de vizet nem enged at? Vagy az nem 8kba kerul. :D Koszi! Ha legatereszto port is beengedhet.. :W :DD

A ponyvara a por miatt gondoltunk elsosorban meg ritkan van egy egy madar.. :) homerseklet / para ellen ezek nem vedenek sajnos. De most nincs mod fedett szaraz helyisegbe vinni oket. A lakas kicsi.

[ Szerkesztve ]

AT-AT: https://flic.kr/s/aHsmWKTBXH

(#273044) parandroid válasza Mozaart (#273043) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Nekem egy aldi/lidl-ből származó takaróponyva van, ha jól rémlik, árban is bőven a keretbe fér, és elég igényes cucc. Hozzáteszem, hogy garázsban használom, egy olyan bicajon, ami évente csak egy-két rövid időszakra van előszedve. Oda tökéetes, de én ki merném tenni erkélyre is.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#273045) Fall-N válasza Mezga Aladár (#273039) üzenetére


Fall-N
veterán

Azért a karbon és az acél között elég sok különbség van. Nem csak a súly, mert elég könnyű aluvázakat tudnak már készíteni. Karbont úgy tudják "hangolni" ahogy akarják. Az meg, hogy az alu szétrázza az embert arról a rossz utak tehetnek, ha szép simák lennének mint pár országban, akkor nem rázna.

(#273046) jjeahh válasza Mezga Aladár (#273039) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Eljön az idő, amikor a placeboval szemben is szkeptikus lesz :DDD

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#273047) Hasaggymeg válasza Mezga Aladár (#273039) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

+#273046jjeahh...ezt összehangolt támadásnak veszem. ;] ...ami a defektmentességet illeti az ugye pontosan mérhető, ami a tapadást és az így belső nélkül vékonyabb gumi egyenetlen talajon érezhető képlékenységét illeti nekem az is érződik kicsit, de a gördülési ellenálláscsökkenést, meg a nagy súlycsökkenést a tyúkbelezés után sem tapasztaltam, éreztem (sőt, utóbbi nehezebb lett :DDD ), tehát 50% placebo. :P Vaktesztet mindenkinek! ;]

#272992
ZolkoW...
az viszont érdekes, hogy a Niner támvilla szinte ugyanúgy van hajlítva mint annál amit Ringman vett.

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#273048) mauimagic válasza Hasaggymeg (#273047) üzenetére


mauimagic
aktív tag

de a gördülési ellenálláscsökkenést, meg a nagy súlycsökkenést a tyúkbelezés után sem tapasztaltam, éreztem (sőt, utóbbi nehezebb lett :DDD ), tehát 50% placebo

Szerencsére egy 5mp-es lyutyúb kereséssel megcáfolható a tapasztalatod ;]
[link]

(#273049) Tin válasza mauimagic (#273048) üzenetére


Tin
veterán

Csak 6.5W a kőkeményre fújt TL gumi és a vajpuha belsős között? 3-4W a kőkemény és a komfort között egyazon gumin belül?

Köszi a képet, nem gondoltam, hogy csak ennyi. Múltkor olvastam egy cikket, miszerint a láb leborotválása is hoz akár 15W-ot.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.