Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Hasaggymeg
Topikgazda
Ez amolyan never endig story, vagyis valahányszor valahány ember nekifut a "fejlesztésnek" mindig ez lesz a végkövetkeztetés. Régi bringát összevadászott régi alkatrészekkel fel lehet "újítani", de már egy 3-4 évest sem lehet költséghatékonyan fejleszteni. Hamar betévedsz az eltérő szabványok posványos rengetegébe és rájössz, hogy minden összefügg mindennel, ha ezt cseréled annak is mennie kell, ha meg annak mennie kell amaz sem lesz már jó, és így tovább a végtelenségig. Talán egy dolgot tehetsz éspedig kerékpár vásárlásnál megpróbálod az összes új szabványt megkapni így biztosítva (egy ideig!) a fejlesztés lehetőségét.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
sebgutkopf
őstag
Ez hatalmas, egyben szomorú, hogy ennyiszer kell "csöngetnie" a szabálytalanul és egyben vakon közlekedő gyalogosokra.
sebgutkopf
őstag
Első felfújás más. Először is elsőre teszel bele 100psi-t, majd jól megmozgatod, hogy menjen át levegő a negatív kamrába is. Utána újra rá a pumpa (jóval kevesebbet mutat) felfújod rendesen, megint átmozgatod, majd beállítod a neked való sag-et, átmozgatás (ismét kamra kiegyenlítés) és utána nyomás ellenőrzés. Ezek alatt végig a kamre kiegenlítések piszkálnak bele a nyomásba, nem ereszt.
Ez után már nem kéne hogy eresszen, míg akármikor rárakod újra a pumpát kevesebbet fog mutatni mindig egy fix értékkel, aminek az okát előzőleg már írtam, ezért azt vissza kell bele mindig pumpálni.
HEAHEA
tag
acsati
aktív tag
Sziasztok!
Pár hsz előtt láttam ezt a rögzítésű csengőt. Ilyen rögzítésű lámpákra hogyan tudnék rákeresni, válogatni közülük?
Friczy
senior tag
ők csak az út mellett jobb oldalt, a kutya pedig baloldalt. Természetesen pórázon vezetve
ez a Cateye H34 FlexTight bilincse, jellemzően Cateye lámpák lesznek, amik ezzel a rögzítéssel készülnek
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Friczy
senior tag
Terepre én se használnám (viszont ha csak lehet, nem megyek terepre), de bárhova máshová igen. Szerintem ez attól függ, ki mit szokott meg. 14 éves korom óta többnyire koskormányos bringám volt (akkor még izgalmasabb volt, mert a féket csak alső fogásban lehetett használni), aztán volt egy hosszabb kihagyás, a bringa megvolt, de gyakorlatilag használaton kívül legalább tíz évig. Amikor középkorúan újrakezdtem, akkor egy trekkinget vettem, sokkal bizonytalanabbul indultam el vele, mint a régi koskormányossal. Aztán jött egy egyenes kormányos fitneszbringa, azt már nem bírtam ki, és nekiálltam átalakítani, került rá koskormány. A trekking meg elment, jött egy országúti, azóta a rekumbens kivételével csak koskormányos bringáim vannak.
Friczy
senior tag
Ha viszonylag kis kezed van, akkor alsófogásban akadályozhat a fékkar elérésében. Nekem ezen a rögzítési ponton egy tükör bilincse volt, azzal voltak gondjaim, bár ez talán kevesebb helyet foglal. A gravelen nekem fenn van a stucni mellett (a Cube gyárilag tett rá) egy hasonlóan pici darab. Az országútin meg (egyelőre?I nincs.
Friczy
senior tag
Ha a racsnihangban bízol, akkor válts Campára, vagy vegyél egy Fulcrum kereket Bár a mostani Bontrager meglepően hangos. A Shimano racsni kifejezetten halk volt.
Friczy
senior tag
Nem sokra mész, országúti sornál többnyire 28 a sor vége, gravelnél lehet több, nekem pl. 32, de ahogy írod, most 28 a vége, a 28 és 32 közt van 15% differencia. Nem sok. Erőnlét kérdése, de 44/32-ben ott nem könnyű felmenni (én biztos nem tudnék). Szóval ha a Pilisben akarsz bringázni, akkor vagy kéne a dupla hajtómű, vagy nagyon erősnek kellene lenned. Viszont az átalakítás mindig nagyobb többletköltség, mint egyből egy megfelelőt venni. Kezdve azzal, hogy belefuthatsz abba is, hogy a hátsó váltó sem tudja felvenni a többlet láncigényt.
Így aztán szükség lenne egy új dupla hajtóműre (mennyire rontja el a láncvonalat vajon?), első váltóra, (fék)váltókarra (hogy fog kinézni, összevetve a hátsó váltó váltókarjával) új, hosszabb láncra, és ha peched van, hátsó váltóra is.
F-ECT$
titán
Sziasztok!
Jó rég nem bicikliztem, de van rá esély, hogy a jövőben ez változni fog. A sztori röviden annyi, hogy van egy 5.5 éves lányom, aki kb 2 éve tanult meg biciklizni, és eddig viszonylag könnyen tudtam követni gyalog is, de ez az időszak lassan véget ér. Most neki is és magamnak is biciklit keresek.
Induláshoz az alábbi 3 konkrét témában kérném a topic közösségének a segítségét:
1. Keresek egy gyerekbiciklit egy 6 éves lánynak (kb 112 cm magas jelenleg, akkorra 115 cm meglesz), ami kiszolgáláná a következő 2-3 évben. Méretben gondolom a 20" lenne megfelelő, jó lenne ha váltós lenne, alapvetően egy jó ár/érték arányú, megbízható példányt keresnék. Konkrét gyártó / típus ajánlásokat várnék akár új / akár használt kivitelben, árban olyan 50k körül, de persze ha van valami bestbuy, akkor mehet ez fentebb is. Soft igények: legyen belőle rózsaszín / lila, legyen rajta vagy lehessen rászerelni kosarat.
2. Keresek magamnak (178 cm, férfi) egy biciklit, a besorolás szerint leginkább túrabiciklit (90% országút, 10% könnyű terep), amivel elsősorban a lányommal együtt biciklizgetnék, várhatóan nem túl nagy távokat (hogy később ez változni fog, vagy nem, azt nem tudom, de ha igen, akkor majd lecserélem). Legfőbb szempont itt a megbízhatóság, kis karbantartás igény. Nincsenek előttem kitűzött sportteljesítmény célok, így elfogadom ha lassabban vált, vagy pár kilóval nehezebb, mint az aktuális top, millió Ft-os példány. Árban 150k körül húznám meg a határt, de persze ez is rugalmas valamennyire. Használt / új is játszik, szintén konkrét gyártó / modell ajánlásokat várnék, nem (csak) általános javaslatokat.
3. Mi mindent érdemes a bicikli mellé venni? Amit eddig összeszedtem: sisak, protektor (főleg a lányomnak), kulacs, defektjavító, zsebszerszám, lámpák, zár. Kellene még valamilyen mérő is, azt még nem tudom, hogy ez a biciklire szerelt óra, valamilyen okosóra lenne vagy akár elég lehet mobilra letölthető app is. Ami egyelőre nem kell: ruha, spd cipő, kesztyű, maszk, szállításhoz cuccok, karbantartáshoz cuccok - itt az a tervem, hogy évente elviszem a biciklikt egy szervizbe, és ott rakatom rendbe őket.
Természetesen nem látatlanban szeretnék vásárolni, de jó lenne ha lenne 4-5 féle konkrét modell már a fejemben, amikor elmegyek valamilyen boltba. Van az Örs környékén olyan bolt, ahol van nagyobb készlet, és esetleg ki is lehet próbálni néhány konkrét példányt? (Ha nincs, akkor Bp egész területéről is jöhet ajánlás.)
TL/DR: keresek egy 6 éves lánynak és egy 178 cm-es férfinek túrabiciklit + néhány kiegészítőt, ehhez kérnék konkrét típusokat
Dive ever, work never.
használtan lehet jókat kifogni (egyre kevésbé, mióta a használt árak elszálltak az általános bringa hiánynak köszönhetően) gyerek bringából, amit 1-2 év alatt kinő a gyerek és utána nem tudsz vele mit kezdeni, főleg ha nincs testvér
Testbike bolha
Bikemag apró
illetve Facebook marketplace
ha lehet, olyat nézz ami alu vázas és merev villás. a teleszkóp általában csak nehezéknek jó, nem mozog cserébe vagy 1-1,5 kg-al nehezebb, mint egy merev villa, és csak meghibásodási faktor lesz a jövőben is (lógni fog, köpi a zsírt, stb)
a legtöbb gyerek kerékpárt markolatváltóval szerelik, mert az a felnőtt logika, hogy azt könnyebb megtanulni. bár az én fiam csak 1 éves, így direkt közvetlen tapasztalatom nincs, de a keresztlányaim már ilyen idősek, és bizony nem váltogatnak azzal sem. sőt.
szóval ha a terep jórészt sík, akkor vehetsz egysebességest is.
szerk: még annyit, hogy minél könnyebb lesz a bringa, annál szivesebben fog veled menni. egy tizen-húsz kilós kislánynak nagyon nem mindegy, hogy 7 vagy 11 kiló az a bringa, amivel menni kell. ezért a használt bringán a kopott külső egy remek alternatíva, hogy könnyíts: vegyél könnyebb új gumikat rá, a gördülő tömeg amúgy is 3x számít a régi mondás szerint.
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
acsati
aktív tag
Köszi, körülnézek mik vannak Tetszik ez a felfogatás, elég sok helyre fel lehetne így tenni vele a lámpát.
::Trunks::
senior tag
Sziasztok. Erre van ötlet?
Hiába állítom középre a kereket, erős fékezés után elhúzza balra , mint a képen is látszik. Féknyerget fellazitottam, mikor közepén volt a kerék úgy húztam meg, nem segített. Illetve ha gyengén ha közepesen ha meg van tépve a gyorszár akkor is bekövetkezik.
Sunringlé radium kerekek, rock shox xc32 villa, shimano hidro fékek, 180mm xttárcsák. Köszi
[ Szerkesztve ]
::Trunks:: felhasználónak 26 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! /Régi rendszer szerint, plusz a mostani/
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
ivana
Ármester
Ennyiért mindenképpen használtban gondolkozz. Vagy vintage cromo trekking vagy monti ezek olcsón fentarthatók és könnyű hozzá alkatrész szerezni. Vagy valami modernebb értelmes monti 150-ért és félterep gumik.
Protektor nem kell szerintem gyereknek sem. Sisak viszont fontos, lehetőleg ne nagyon olcsó, mert azok szinte mind kényelmetlenek. Valami minimál ruházat azért nem árt, egy olcsó gatya (rendes tapadós, max. fölé veszel valamit). Egy olcsó mez is jól jön (nem szerencsés ha bringázás közben bármi is a zsebedben van, a mezen van zseb).
jjeahh
nagyúr
F-ECT$
titán
Köszi! Konkrét típusok, linkek sokat segítenének hogy merre is induljak.
Dive ever, work never.
(#185020) Hasaggymeg válasza ::Trunks:: (#185015) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Miután elmozdul a rögzítés fellazításánál megfigyelted elvan-e tényleg mozdulva? Kell érződjen, hogy nincs rendesen a papucsban, vagy a papucson a nyoma látszódjon.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
ZolkoW
őstag
Nem kotyog a kónuszoknál? Másképp nem is értem, hogy tud oldalirányban elmászni, inkább az szokott előfordulni, hogy a fék oldalán elmozdul a papucsban.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Hasaggymeg
Topikgazda
Nagyon szemet vetettél az 1/12 Deorera.
Zolkow...+Trunks...arra gondoltam nincs-e elhúzva a kerék fűzésnél és tulajdonképp mindig balra áll, csak te mikor rögzíted ezt azzal kompenzálod, hogy középre teszed, akkor is ha az a papucsokból kimozdítását is jelenti, vagyis nem koppra nyomod a papucsba és úgy rögzíted, hanem helyezed, hogy középen legyen, aztán fékezésnél, terhelésnél helyére megy a papucsból kiemelt tengely. Szerintem lazítsd fel, terhelj rá lefele majd rögzítsd és ha így is féloldalra áll akkor nagy valószínűséggel a kerék a ludas, amit annak megfordításával tudsz csekkolni, vagyis beteszed a kereket a tárcsával az ellenkező oldalra, és ha úgy a másik, vagyis itt jobb oldalra fog állni a kerék akkor el van fűzve...ami szintén korrigálható, ugyebár.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
6030D
Ármester
Kellene belőle egy felnőtt változat, ahol a (felnőtt) lány az XT(R), a néger faszi meg a X0/XX.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
(#185024) ::Trunks:: válasza Hasaggymeg (#185022) üzenetére
::Trunks::
senior tag
Nem igazán tudok rájönni mi a baja. Beül szépen a helyére, minden beton feszes, nem kotyog. Sőt mikor minimálisan ,vagy sokáig nem használok első féket, akkor a helyén marad, de ma volt egy kemény fékezésem, egyből be is húzta.
::Trunks:: felhasználónak 26 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! /Régi rendszer szerint, plusz a mostani/
Hasaggymeg
Topikgazda
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
cettlee
őstag
hali!
e-fully-t szeretnék, de ez a topic jobban pörög.
193 cm és 95 kilohoz néztem XL focus jam2-t.
Fox 34 rythm van Fit Grippel, a tag pedig FOX Float DPS Performance.
Mindkettő 150mm rugóút.
-Kérdés, hogy a tömegemhez és a hosszu rugóuthoz elég stabil-e a fox34?
-Illetve tagnál ehhez képest a dpx2 mekkora előrelépés?
-Váltónál a koszoru XT, többi SLX, ezeknél már mindnél van hyperglide?
-ugyanebben az árban van Radon render 9.0 bringa fox36 fitgrip-el és dpx2-vel, viszont a focus geometriája jobban tetszik a 495 reach miatt.
-még az a kérdésem hogy milyen hátránya van a tul nagy rugóutnak? max erdőkben veretnék lefelé.
köszi
Kéne egy kis segítség. Sima ahead-es villát szeteném kicserélni de a régit villát az isetnért nem tudom kihúzni. Püfölöm gumi kalapáccsal de csak vigyorog rám. Ennyire lehet, hogy be van rohadva?
Headsetre fújtam csavar lazítót de szerintem semmit nem ér. Mit tudok tenni?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
(#185028) Hasaggymeg válasza ::Trunks:: (#185024) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Valahol meg kell mozdulnia, hiszen hogyan teszed helyre? Nem el van mozdulva valamelyik papucsban te meg helyére tolod ?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Hasaggymeg
Topikgazda
Piszkáld ki fentről azt a kónuszos (általában) műanyag betétet (compression ring fentről a negyedik) mely központosítja a villa felső szárát. Gondolom az nem engedi, sőt püfölve egyre jobban szorítja.
cetlee...pedig ott kapsz inkább választ (vagy itt ) Runnertől.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Bingó. El is törtem. Most vehetek csapágyat - bár nem akartam azt is cserélni de elnézve nem árt. Ajánlott van olcsón?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
dobolan
senior tag
Mit törtél el? Ha a műanyag gyűrűkre gondolsz, azok be vannak vágva gyárilag.
A lezáró kupakot amit mikor kifeszegettem reccsent.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
(#185033) ::Trunks:: válasza Hasaggymeg (#185028) üzenetére
::Trunks::
senior tag
csinálj mér egy képet, mert valami gyanús ebben a sztoriban
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Hasaggymeg
Topikgazda
Oda se neki, sok mindent így tanul meg a Zember...és még ez a jobbik eset, mert van aki így sem, és örökké egy pancser marad. A csapágycsere egy macerásabb dolog, ezerféle van abból is. Tiéd gondolom nem kúpos, így már csak az a kérdés milyen csapágyat fogad, vagyis meg kell mérni a csapágyház (homlokcső, vagy beüthető fészek) méretét.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Ilyen van most: [link] . A tetején azt a műanyag izét lefeszegettem (amin a TH Industries felirat van) és elpanttant. Utána kijött a többi rész simán.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
(#185037) Hasaggymeg válasza ::Trunks:: (#185033) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem nagyon látszik, ugyanazt az oldalt kellene fotózd a helyén és elmozdulva...ugyanakkor ha elmozdul ott valami nem jó, vagy a gyorszár gyengült meg, vagy a villáról/gyorszár anyáról mentek le a recék. Ha így mozog akkor annak nyoma kell legyen a villapapucson is.
mobal...na ott látszik 34mm-es a váz homlokcső ahova a golyópályát (csészét) be kell ütni. Akkor azt a szürke, kúpos műanyagot törted el? Szerintem olyan talán még külön is lehet kapni valahol.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
dobolan
senior tag
Az a műanyag gyárilag be van vágva (a kúpos). Ami nem kúpos, az meg csak egy porvédő a félintegrált csapágyban.
A feliratos rész az a csésze, és az szerintem fémből van. Ha neked műanyag, akkor jobb is ha eltört.
[ Szerkesztve ]
Porvédő lesz. Második képen alsó sor első.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
Hasaggymeg
Topikgazda
Ja, akkor az tényleg porvédő.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
(#185041) ::Trunks:: válasza Hasaggymeg (#185037) üzenetére
::Trunks::
senior tag
Úgy nézd ráközelítve, hogy a bal oldalon fent teljesen zár, jobb oldali képen ami amúgy a bal oldal , ott felül van vagy 2mm hézag, ott szürke.
::Trunks:: felhasználónak 26 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! /Régi rendszer szerint, plusz a mostani/
kenguru99
aktív tag
Szerintem egy ilyen drága bringát kitenni ennek a (valószínűleg sós) latyaknak, igen nagy ostobaság. Egy olcsóbb edzőbriga is bőven megtenné helyette.
jjeahh
nagyúr
Szerintem ingyen kapta .
#185023 6030D: Sickbiker szerint (meg Pinkbike szerint is) a Deore most jobb az SX-NX-GX-nél, a felső kategóriában meg fordul a kocka, a csúcs Sramok szerintük jobbak, mint az XT, XTR.
Más, mai:
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
(#185044) Hasaggymeg válasza ::Trunks:: (#185041) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Hát akkor kellene egy gyorszár amivel kipróbálhatod, mert félő így szépen "leeszi" az összes recét a villapapucsról és egyre rosszabb lesz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Friczy
senior tag
Örs környékén nézz be a Bigbike-ba (ez az Ikeával szemben a lakótelep egyik házának a földszintjén van) Régen jártam náluk, és csak apróságokat szoktam venni, de korrekt srácok. Azt nem tudom, hogy most hogy állnak választék szempontjából.
Friczy
senior tag
Ha elsősorban csak a lányodat kísérgeted, akkor egyelőre a kilométeróra teljesen felesleges. A javítókészlet mellé érdemes egy pótbelsőt is beszerezni, nem mindig jó az út szélén ragasztgatni. Valamint egy pumpa sem árt, különben nem sokat ér a gumiszerelő Ruházat erre a célra tényleg nem fontos, de egy szemüveget és akár a kesztyűt is érdemes megfontolni. A bogár nem válogat, belerepül a szemedbe akkor is, ha csak a lányodat kísérgeted.
F-ECT$
titán
Köszi. Szemüveges vagyok, ezért nem gondolkoztam külön szemüvegben.
Kilométerórát azért vennék mert ha már lesz biciklim, akkor csak elmennék egyedül is erre-arra a környéken.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
atti29
tag
Hihetetlen milyen gyönyörű helyeken tekersz!
Megrendeltem a gumikat az ecobiketól,2 db volt nekik pont,nagyon várom már!
Más:
Melyik a jobb minőségű tubeless szett átalakító?!
Néztem Zefal,Joe’s stb?!
[ Szerkesztve ]
parkr
őstag
idióták mindig lesznek. ráadásul valószínűleg haladni is alig lehet az ilyenen, mert rendszeresen elpörög a kerék.
jjeahh
nagyúr
Csíkmenaság jó hely, csak sok a farkas .
Tubeless:
- tejből a Stan's-ra esküszök, vagy Schwalbe (a kettő ugyanaz, keverni is lehet) és ha V fékről reszelsz bele gumit, még jobb. Durva ezzel a tejjel mit kibír egy 30 TPI gumi is: [link] [link] . Szervizes haver is ezt a tejet ajánlja, szerinte minden más tej hamarabb beleszárad a gumiba, a Conti tej már újan beleszáradt az üveg aljába és állítólag a hideget sem bírja.
- felniszalagból már nem olyan jó a Stan's, ha tökéletesen tisztára törölgeted a felnit, akkor ráragad, de talán a legrosszabb, amit eddig használtam. Most valami noname szalagom van, eddig ez a legjobb . Úgy 2-3mm-vel vegyél szélesebbet a felni belső szélességénél.
- szelepből a Stan's bevált, a szeleptűt idővel ki kellett cserélnem, mert eldugult vagy tönkrement, de más gond nincs vele. Ezen kívül WTB-t próbáltam, azt nem ajánlom senkinek, nem tartja rendesen a nyomást. Most egy szett kínaim is van, majd legközelebb letesztelem, így ránézésre okésnak tűnik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC