Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
jjeahh
nagyúr
Szép letisztult
Más: múltkori kiadós terepezés után vettem észre, hogy már az oldalfalon is izzad a drága Maxxis: [kép] . Direkt mosás előtt kaptam le, mert ha megmostam, már nem látszik ennyire. Szvsz elég gáz, hogy így viselkedik egy oldalfalvédelmes 50 eurós fullextrás gumi és nem csak ez, mindkét Rekonom izzad, a Forekaster szintén, a Rocket Ron, Nobby Nic EVO gumik is, igaz csak a Rekon ennyire gáz, a többin apró pöttyök vannak a futófelületen.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Toobee
veterán
Nem szoktad felfújni aszfaltozáshoz? Én mikor 3 barról engedem le, lehet látni ahogy a kinyúlt oldalfal elkezd visszazsugorodni. Szerintem ez indukálhatja ezt.
https://barbieripnk.hu/
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem, csak rá kell tölteni időnként. Ez tavaly márciusban volt összeállítva ~120-120ml-el, majd szeptemberben rátöltöttem ~30-30-at, most meg újra ~50-50-et mellyel talán kibírja a teljes kopásig. Az a baj, hogy nem nagyon tudom ellenőrizni mennyi van benne, egy-egy nedves pötty a száraz futófelületen arra engedett következtetni, hogy még van benne elég.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
kobayashy
tag
Írtad nemrég,hogy egy seggel akarod kihajtani a kevélyt talán a nyugati oldal felől?
Volt eszembe,mikor toltam lefelé is mert annyira meredek volt meg sziklás,hogy hol tudnál itt egyáltalán feljönni.Én kelet-nyugati irányban közlekedtem,a vége az a homokbánya szerűség volt,ott fordultam vissza a temető felé ahol megálltam kocsival.
parkr
őstag
44/16
Még nem sokat mentem vele, de majd egy hosszabb úton kiderül mennyire kényelmes. Bár a nyeregcső és nyereg karbon, az segít valamennyit.
[ Szerkesztve ]
jjeahh
nagyúr
De, 2.5 bar-ra, akkor lehet ez a gond
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
tacto
aktív tag
Tök szep vaz, varrateldolgozas, papucs
itouchfan
senior tag
Szükségem lenne egy gyors segítségre, kerékszettet szeretnék venni a Tribanba, hogy a bringa egyértelműen leggyengébb része is normális legyen. Elég nehéz tárcsás, gravelre való, de gyorszáras kerékszettet találni, pláne olcsón, az adapterezéshez (Fulcrumhoz nem igazán találtam) amatőr vagyok ilyen kompatibilitás szempontból, a DT szettek, ahol gyárilag adnak hozzá adaptert, viszont újan a keretemen túl vannak, használtan meg vagy nincs vagy drága.
Viszont találtam egy ilyen [link] Fulcrum szettet az aprón.
1.) Ez megfelelő a Tribanba, ugye?
2.) Megéri megvenni ezt? Igazából a gyári szettel is csak az a bajom hogy kőnehéz, 2300-2400 g (sor, tárcsák és gummák nélkül), ahelyett ez előrelépés lenne biztosan.
3.) Hogyan tudom ellenőrizni egy használt kerékszettnek az állapotát? Felütés, nyolcas oké, de a csapágyak? Ha ipari csapágyas de mondjuk szét van használva (a képek alapján szépnek tűnik amúgy) de megveszem akkor mit lehet vele csinálni?
Köszi előre is!
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
Zoliwrc
aktív tag
Az nagyon kevés utántöltés annyi időre Stans-ból. Nyáron gyorsabban szárad. 3-4 havonta rá kell tölteni 50ml-t.
Én már a bringa felemeléséből és megrázásából megmondom kell-e utántölteni vagy sem.
Zoliwrc
aktív tag
Ikonom a fullos verzió nem csinál ilyet és már a második gumit koptatom a típusból. (Stans "tej")
Damateo
aktív tag
Városban szaladgálni, gyereket hordani ez mennyire lehet jó? [link]
itouchfan
senior tag
Erre valaki esetleg? Tudom hogy kevés idő telt el de írnom kéne az eladónak
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
sepyi
aktív tag
Szép Napot!
Magasfalú felnire, műanyag leszedővel érdemes otthon nekiállni külső cserének?
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
ZolkoW
őstag
fulcrummal nekem egy élményem volt, és az jó.. már nincs nálam, de az új gazdája még él ;)
Csapágy: ha megforgatod, és nincs rágás, akkor jó. ha minimális érezhető, szerintem az sem halálos, ha valahonnan ki tudod deríteni, milyen méretű csapágyak kellenek bele, az sem hátrány, mert van ami gyakori és olcsó, meg van állítólag speckóbb is. Én az enyémben elöl cseréltem sarazás miatt, az nem volt drága.
Nézhetsz montis kerekeket is, ebben a súlyban vannak simán, csak a tengely stimmeljen.
Az enyém is az volt, csak még régi, 19mm-es felnivel.
Annak is utánanézhetsz, ha nincs adapter a kerékhez, hogy mennyibe kerül utólag.
Ha nem boostos a kerékszett, és egyáltalán adapterezhető, akkor jó lesz gyorszárasba..
A triban kerekénél az mért súly? mármint nincs benne a gumi? mondjuk azzal túl könnyű lenne, de azzal meg tényleg nehéz :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
MPowerPH
félisten
Gummak nelkul 2400g a kerekszett egy Tribanon? Az komoly... Jezus, az brutalis.
Mindenkeppen megeri beujitani. Ha nem vagy felos, vegyel kinai karbon szettet. Tribannal ugysem fogsz ugratni. Iparis agyakkal jon, valaki nem reg linkelte itt is, es nem egy atlagos bringara pakolna ra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Zoliwrc
aktív tag
Borzasztó lehet felfelé, mintha egy rendes biciklin húznád a féket tekerés közben
itouchfan
senior tag
Köszi, akkor rápróbálok.
Nem, kalkulált, plusz a Decathlon oldala is 2300 g súlyt is a kerékszettre, de majd ha holnap kicserélem és lecsupaszítom, akkor lemérem.
MPowerH: nem vagyok annyira bevállalós, majd ha kipróbálja valaki akkor esetleg utána én is, de egyelőre ez is jó lesz. Remélem.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem a Kevélyt írtam, azokból a nagyot sehonnan, a kicsit meg D-É irányba biztos nem tudom tolás nélkül kitekerni,máshonnan nem próbáltam. Amit írtam az a Kevély Nyereg a nyugati oldalról amit eddig 1x sikerült egyből, az is elég necces nekem.Itt látod Magas erdő-Gyopáros barlang-Kevély nyereg szakasz. [kép]
Zoliwrc... én amatőr! 🙄... láttam a pöttyöket és gondoltam rendben van. 😒
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Zoliwrc
aktív tag
Egyébként a tubeless defektek 90%-a azért van mert az user nem tölt utána. Többi az szakadás, vagy küllőtörés. Küllőtörés esetén a felnibe maradó küllőrész megnyomódhat befelé és kiszakítja a felni szalagot, levegő meg megy is el azonnal. Egyszer jártam így 2016-ban -5 fokba NHH-Csóvi között 15 centis hóba, élmény volt visszatolni a biciklit az NHH túristaházba és az előtérbe bebelsőzni. Majd onnan hazagurulni orbitális nyolcassal a kerékben a -1 küllő miatt.
Toobee
veterán
Hirdettek most egy 1300g alatti gravel szettet. Sajnos addig agyaltam rajta, hogy mire beszéltem az emberrel, már elvitték.
https://barbieripnk.hu/
itouchfan
senior tag
Mennyiért?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
Hasaggymeg
Topikgazda
Jó, hogy volt nálad belső, újabban csak egy pumpát viszek mindenhova. Ma ott a Kevély aljában agyaltam, hogy ezután hordok kukacot, ugyanakkor itthon kiderült, hogy nem kukac kellett most sem hanem elég tej. Most tejet kell vegyek mert fogytán van és gondolkodok egy új pumpán is mert ennek a lassan 6 éves pumpámnak már eléggé avétos a menete, ma sokat kínlódtam vele...ezen gondolkodok, sok fém, kevés műanyag és gumi miatt tartósnak tűnik. Csak picit nagy 30+cm.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Zoliwrc
aktív tag
Akkor még hordtam belsőt is magammal talán, de lehet hogy a haverom 26-osát tettük bele a 29-be, egyszer volt olyan is az biztos.
Ebike-on is van most már Stans lötyi, eddig ott nem lehetett kapni, 1 hónapja van kb., nem is rossz áron.
Inkább ezek a minipumpák közül válassz szintén az ebike-ról, nekem nagyon bejött a Lezyne:
[link]
Ringman
nagyúr
Terepen nem ritkán 2 bar alatt van, alapból 2-3 között aszfalton is, de errefele szarok az utak is. Van egy friss aszfaltos rész, ott lehet felfújom majd 3 fölé.
Másfél bar alatt már más érzés kormányozni is
[ Szerkesztve ]
6030D
Ármester
Ez van nálam? Jajj, akkor borzasztó, azóta kevesebbet tekerek.
arcitec: járt a Főni trekking gumival. Szerintem lassan visszaszokik rá ennyi defekt után.
Hasaggymeg: az a vicc az egészben, hogy inkább tejet kellene mezzsebben vinni. De akkor inkább a rátöltögetés X időnként/hangra/érzésre/súlyra.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
MPowerPH
félisten
Itt az nem mukodik, hogy leengeded belole a levegot, majd egy pillanatra belekukkantasz, mennyi tej all meg benne?
Don't Tread On Me
Ringman
nagyúr
Colorado approves bill to let cyclists ride through red lights
Law aims to cut collisions by reducing number of interactions at junctions between drivers and people on bikes
Hasaggymeg
Topikgazda
Hát nem tudom, hogy ha van belsőm akkor is nem-e inkább telefonos segítséget kérek mintsem szétszedjem ott az út szélén azt a taknyos sz@rt és beletunkoljak egy belsőt...amit majd itthon vehetek ki és moshatok meg. Azt a külsőt csakis akkor bontanám meg az úton, ha valahol az erdőben lennék és tényleg nem jöhetne senki értem. Amúgy már vékony szálkára hasított faágat is belenyomtam a lyukba, mégse tömített. ...most meg gyorsan megnéztem, áll benne a nyomás mint Katiban a gyerek.😎
Ami a pumpát illeti közben kiderítettem, hogy csak 24,7cm, így meg is rendeltem. A méreten és kihúzható tömlőn kívül 2 kritérium alapján válogattam, egyik a műanyagok és gumi minimális jelenléte (öregszenek, törnek, a gumik meg soxor végül ragadnak a sok uv-től) és a fej egyszerűsége, vagyis csak presztara való kell, mert tapasztalatom szerint ezek a változtatható fejűek csak egy újabb hibaforrás, enyémbe is végül azért ment tönkre a menet mert a Presta kisebb menet mélyen, a Schraderen belül volt amitől végül elnyalta utóbbi, nagyobb menetét...de a prestara is nehezebb rákapatni a mélysége miatt.
#216025 6030D... Én?! Én sosem jártam trekking gumival, tulajdonképp montisnak születtem! Rátöltés időre lesz, mert úgy tűnik nem tudom megállapítani mennyi van benne és az, hogy tejes pontok jelennek meg rajta tulajdonképp nem biztosíték semmire.
#216026MPowerPH...hacsak nem bontod meg valahol a gumit nem látsz bele azon a szeleptesten található 2,5-3-as lyukon.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Hasaggymeg
Topikgazda
“We're not inventing something new, and not a single state that's implemented this has reported higher accident rates. In fact, they've all reported lower accident rates.”
A tapasztalat azt mutatja műxik, és hát azt nem írhatja felül semmilyen okoskodás.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
abéla
senior tag
Nna igen most már máshogy csinálnék ezt-azt ... de hát ez volt a tanulópénz, ugye .
Mondjuk kell még egy normális kerék/agypár és ránthatom át az egészet egy fasza (használt)vázra, akkor kb egy jó-közép bicó megvan 500-ból. De akkor már persze jönne egy f.koszorú, meg váltó, meg váltókar, meg jobb bowden, meg ez, meg az ...szóval most ez így marad egy ideig.
Ez így sok nyilván, ezért is nem így csinálnám már most, de akkor egyrészt vitt a lendület, meg ugye ott volt az ilyen-olyan árúhiány.
Egyébként a hajtóműnél HTII-t szerettem volna és tavaly nyáron ebből sem nagyon volt választék (most nézem, hogy rx-600 nem HT, az ezért is nem volt alt.);
meg előtte a gyári nyavaja után egy Sunrace fcmx0 is kinyiffant alattam, így gondoltam, tolok egy all-in-t , eddig bejött (kb 600-700km, ilyen 30-as köröket mentem heti 1-2x tavaly ősszel pár hónapig, meg idén párszor, szóval tartós-tesztről azért még nem beszélnék).
Az asszimetrikus BB (jobban mondva a peremvastagságok eltérőek, a többi 1:1 megegyező) meg a rx810 road Q-faktora miatt kellett, hogy a hajtókarok elférjenek a mtb láncvillájától, szűkös a hely egy kicsit így is .
A road BB peremvastagságával beleért a hajtókar vagy szorulásig kellett volna húzni, vagy kicsit lelógott a HT hajtókar a tengelyről;
ezeket elkerülendő, lett egy vastagabb peremű BB a másik oldalra.
szerk: itt leírtam hogysmint
[ Szerkesztve ]
hootka!
jjeahh
nagyúr
Lemaradtam valamiről, defekted volt? Én kb 4 havonta öntök bele tejet, a tubeless javító szerszám meg be van dugva a kormányvégbe egy kukaccal, így nem kell "cipelni". Már szükség volt rá párszor . Belsőt csak 50km+ ajtótól ajtóig terepezésre viszek. A pumpát látom már megrendelted, majd beszámolhatsz róla, milyen. Nálam fontos kritérium még, hogy a konzoljából ne essen ki, terepen ne zörögjön. A Lezyne konzol okosan van kitalálva, a markolatot külön tartja és masszív is, de én nem vagyok azzal sem 100% elégedett, a HV verzióval marha nehéz pumpálni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Toobee
veterán
A csavart a héten megszívtam én is, de innentől a melójáratra se csak belsőt viszek. Az enyém frissen volt töltve, csak kukac nem volt nálam. Ezt a [link] ZTTO szettet rendeltem.
https://barbieripnk.hu/
jjeahh
nagyúr
Ez jónak tűnik, csak annyi baja van, hogy ha nem viszel multitoolt, nem tudod kiszedni a kormányból . Mondjuk a multitool is eléggé alap, de én rövid körökre nem szoktam vinni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Toobee
veterán
Viszek mindig, meg belsőt is. Vettem ilyen ultralight vonalat, úgyse kell sosem. Mezzsebbel elvagyok, ha a YT-val megyek, akkor általában a Hentyt felkapom.
https://barbieripnk.hu/
Gaben92
őstag
Én is hasonlót rendeltem csak Granite-tól mert azt lehet hurcolni középcsapágyban is. Ha nem húzod meg izomból az expandert csak annyira, hogy tartson stabilan, akkor vész esetén ki lehet tolni egy erősebb fadarabbal a középcsapágy másik oldaláról.
Utólag belegondolva amúgy jó döntés volt, mert a Grippler külső bilincsével lehet szenvedni kicsit (sokan el is hagyták mert nem vették észre, hogy rosszul van fent).
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
Wombath
HÁZIGAZDA
Én úgy szoktam ellenőrizni, hogy kiveszem a szelep belsejét, aztán vékony dróttal/küllővel/kábelkötegelővel, mint egy nívópálcával, megnézem, hogy alul mekkora tej szintje az eredeti töltéshez képest. Olyan 7-8 mm-es nekem már elégnek tűnik egy átlagos mtb gumival.
Hasaggymeg
Topikgazda
Ez annyira felhasználói hiba (nevezetesen tejhiány) , hogy 1előre nem viszek magammal semmit amit eddig sem. 1+ éve van összerakva a renCer és eddig pumpa is csak 1x kellett.... az ördög persze nem alszik, pont minap gondoltam, hogy ki kellene próbálni a kis pumpát amit egy éve csak cipelek magammal, mert lehet már nem is műxik. 🤭 Na a tegnap volt rá alkalom, egy óra alatt vagy 15x felfújtam a kereket vele, több-kevesebb sikerrel. Ami új pumpát illeti a legegyszerűbbet kerestem, sem térfogatváltó, sem univerzális fej, sem gumimarkolat nem kell, ezek nekem csak fölösleges macerák, vagy hibaforrások. Majd írok milyen a valóságban... és rendeltem egy liter (félzsíros🤭) tejet is.
Wombath... fellógatod a bringát?... csak mert ha leengedem a gumit enyém ellapul mint a tehénxar. Amúgy gondoltam erre, megpróbálom. ... a Zoliwrc módszere nem megy, nem hallom van-e tej benne hiába rázom.
Szerk. a tegnap viszont én is belenyomtam egy nívódrótot, csak a gumin keresztül mikor próbáltam kukacozni. 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
flash-
veterán
Üdv
Tud abban segíteni valaki hogy egy trekkingre (tárcsafékes) általában mi a legnagyobb "terep gumi" ami általában felfér? (nameg trekking kerékre)
a Cube pl. 44-622 Smart sam-el árulja őket, nekem 80%ban terep felhasználás lenne, úgy vettem ki hogy a Continental cross kingből az 50-622 az általában felfér? Vagy kizárt? (és esetleg a Smart sam 47-622?)
Egyébként cross king terepre jobb mint a smart sam?
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
ZolkoW
őstag
kivett kerékkel sem? szerintem anNál több nem kell, mint hogy a kereket megrázogatod, ha kicsit lötyög, kevés, ha rendesen, elegendő :) Bár én hajlamos vagyok inkább túltölteni. ha épp csak valami inci-finci lötyögést hallasz, az kevés. Ha azt sem, akkor lehet hogy belsős rendszered van ;)
Flash: 47 még talán, de vázfüggő, nézd meg jól, mennyi hely van. Mondjuk a mostani mellett. De főleg ha márkát váltasz, lehet meglepetés, hogy a conti máshogy méretez..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
flash-
veterán
Lemérni le tudom ha kell, regebben smart sam 37-622 elfért benne rendesen, de azzal nem váltottam meg a világot
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
deny330
aktív tag
A tubelessnek adtam még 1 esélyt, töltöttem bele egy kis tejet még pluszba, illetve felfújás után kapásból kivittem a gépet. Kb fél-háromnegyed órát lehettem kint, úgy tűnt nem eresztett semmit sem az otthon beállított nyomásértékből (~2 bar), most reggel megnézve is kb azonos a nyomásérték, eresztésnek sem láttam nyomát. Remélem megjavult.
[ Szerkesztve ]
Zoliwrc
aktív tag
Most még megy a "bénázás", mert viszonylag új vagy a tubeless rendszerrel, majd belejössz.
Ha belsőt kellene tenni bele útközben, nem is a taknyolás a gond, hanem hogy azt a 8-10 tüskét megtaláld a külsőben ami benne van és rendesen eltávolítsd belőle a tömlőzés előtt
Hasaggymeg
Topikgazda
Ami a felnit ilketi én már 17mm-esre is tettem 50-est (2"),igaz csak 26"-os.
ZolkoW... kereket kivéve még nem próbáltam. Mind1, rátöltök majd 4-5 havonta, ha kell ha nem mert márciusban összerakott rendszerre rátöltöttem szeptemberben a kerékszett cserénél, mely most áprilisban bizonyult végül kevésnek, tehát így szűk 6-6 hónap volt amíg jól működött.
Zoliwrc... az esetleges tüskék eszembe sem jutottak. Pedig nálam aztán lehet jó néhány.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
ZolkoW
őstag
még most is csak félig értem, nem lett volna egyszerűbb és olcsóbb egy a keskenyebb csapágypárból, és ahol kell, hézagolni a műanyag alátéttel, ahogy szokás?
A váz 73 mm-es, a hajtókar pedig max 70-eshez való? (eddig nem is tudtam hogy létezik 70-es BB)
Azt látom, hogy szeretsz veszélyesen élni, a hajtókar és a láncvilla között rendesen szokott lenni vagy 1-másfél centi :) nem rugdosod így a sarkaddal?
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
MPowerPH
félisten
Vettem Brigeciol D3 -at. Toltottem egy befottesuvegbe annyit, hogy a leszedett lancot ellepje. Azert leszedes utan attorolgettem. Mennyi ideig kell hagyni benne azni? Utana gondolom erdemes atkefelni. A bregiciolt le kell rola mosni vizzel, majd szaritani, vagy csak kiszedem, attorlom, majd ugy szaritom?
Don't Tread On Me
RexpecT
addikt
Várom a tapasztalataid, nekem egy Triban RC500-om van, de ugyanez a kerékszett ahogy nézem.
Mondjuk erősen gondolkozok, hogy inkább ezt a szezont lenyomom vele, aztán meg veszek egy ilyet, ahogy nézem mindenben előrelépés lenne: [Radon R1 disc 105]
RexpecT
addikt
Én ~2 órát szoktam, utána lecsepegtetem a nagyját, majd denaturált szeszben még egy fél órát lubickoltatom.
MPowerPH
félisten
Szesz az nincs. Meg petroleum sem.
Meg attudom fujni rendes lanclemosoval.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Hasaggymeg
Topikgazda
Szép vas! ... az a nyereg jól áll? 🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
jjeahh
nagyúr
Nekem is extralight Schwalbe van, de a súrlódástól annyira könnyen kilyukad, hogy 3-4x körbe kellett tekerjem fóliával.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!