Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#56001) Runner_fxr válasza Pttypang (#55999) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

8 fokozattól már érezhetően precízebbek a váltók. A 7 fokozatú rendszerek elég zajosak, kevésbé precízek, 8 fokozatnál és felette már esetleg van értelme minőségibb bovdenházban gondolkodni, de nem létszükség.
6-7 fokozat manapság a legalapabb rendszer, itt milyen különbség lenne? :) Nagyjából 9 fokozattól beszélünk minőségi váltásról manapság.

zoli03: Az igazat megvallva én is kerülöm a túl saras tekeréseket, de az igaz, hogy néha elkerülhetetlen.
Egy 24 órás, extrém saras felhasználást ne hasonlítsunk az átlag felhasználáshoz. Versenyzők gépeit kb versenyről versenyre darabjaira szedik, és újrakennek mindent, ez így normális. Azonban hobbi használat mellett ez nem kivitelezhető, meg nem is szükséges. Azért jól néznénk ki, ha 2-3 tekerés után darabjaira kéne szedni az összetlós bringáinkat. Amikor tényleges gond van az más. Meg az is más, amikor valaki hobbi szinten közel annyit bringázik mint egy versenyző. Én az átlag felhasználás szemszögéből írtam azt amit írtam. Átlag hegyikerékpáros maximum 2000-3000km-t megy egy év alatt a montival terepen, kb ez egy szerviz intervallum, már ami a telókat jelenti, fék légtelenítés, agyak, és ha nagyon saras év volt, akkor esetleg a forgáspont csapágyakra is rá lehet nézni. Ne keverjük ide a verseny felhasználást, az egy más kategória.
Az ipari csapágy elvileg gondozás mentes és csak cserélni szokás.
A forgáspont csapágyak azért érzékenyebbek a szennyeződésre mint pl egy váltógörgő, mert sokkal nagyobb erőhatások érik. Zártabb, tehát nehezebben jut be szennyeződés, de ha bejut, akkor sokkal hamarabb okoz problémát mint pl egy kisebb terhelésű csapágynál. Épp ezért ad hangot is ennek, tehát amikor elkezd kicsit recsegni, kattogni az még a probléma kezdetét jelentheti. Ilyenkor szétszeded, kipucolod amennyire lehet és újra kened. Nem tudom volt e már össztelós bringád? Komolyabb. Nekem sok és igen ritkán adódott gondom a forgáspont csapágyakkal. Ráadásul egy minőségi össztelósban szabvány csapágyak vannak. Amiket be lehet szerezni könnyen és cserélni szokás inkább.
Az én tapasztalatom az, hogy szétszedni akkor kell ha a normális működéstől eltérő hangokat hallunk. Ezért írtam amit írtam. Ez is nagyon egyénfüggő, van akit az olyan durva zajok sem zavarnak amikor a lánc folyamatosan dörzsöli a láncterelőt, egészen addig amíg eltörik. Más, mint pl én is, még a legkisebb nem oda illő neszre is felfigyel. A forgáspontnál nagyon jól kihallhatók a problémák, inkább az a gyakoribb probléma, hogy fellazulhat. Ezt a már említett módon kell ellenőrizni, nyeregnél megemeled a seggét. Ha egy millimétert is kottyan akkor vagy laza vagy kopott. nem árt ha ezt nyomatékra húzzuk, de olyan is volt, hogy az ajánlott nyomatéknál nagyobbra kellett húzni, hogy feszes legyen.

(#56002) Pttypang válasza Runner_fxr (#56001) üzenetére


Pttypang
veterán

8asra tervezek valtani, evek kerdese, csak a valtokarok, sor, hatso kerek csere miatt ez kisse nagyobb tervezest igenyel, nem ugrok csak ugy bele :)

Everybody lies.

(#56003) ---Lasali--- válasza MPowerPH (#55973) üzenetére


---Lasali---
Közösségépítő

Nem tudom mi a bánat lehet a különbség..
Gondolom a 27.5 nek más a fogszáma, sokkal több különbség nem lehet.

(#56004) ---Lasali--- válasza MPowerPH (#55972) üzenetére


---Lasali---
Közösségépítő

A XTR nek titán a középső tányérja, az XT nek meg acél, ezért az xtr valamivel biztos kevesebbet bír, de nem hiszem hogy sokkal gyengébb, lehet észre sem lehet venni. Amúgy a másik két tányérja valószínűleg ugyan annyit megy el.

(#55977) BMW001
De, de ezek nagyon jót tesznek, a szimering sem szárad ki, sokkal jobban csúszik benne a becsúszó, nem tapad úgy hozzá, ezáltal a szimering kopása is csökkenthető.
Vízlepergető hatása is van a felvitt kenő anyagnak, tehát valamennyire véd, de persze ez sem nyújt számottevő védelmet a bejutó dzsuva ellen. Inkább a mozgása lesz szebb, míg friss rajta a kenő anyag, valamint védi a szimeringet a kiszáradás, kopástól.
Én régen szilikon spray-t használtam, tökéletes.
De lehet kapni Brunox Fork Deo nevezetű spray-t, egy csepp kell belőle, akár évekig jó egy palackkal.
Minden használat előtt lemosom a becsúszót ablak mosóval, letörölgetem törölközővel, majd a brunoxból egy cseppet teszek a szimeringre, megmozgatom a villát, majd a nagyját letörlöm, ennyi. Egyből érzed hogy finomabban reagál a villa.

[ Szerkesztve ]

(#56005) ---Lasali--- válasza Hasaggymeg (#55976) üzenetére


---Lasali---
Közösségépítő

Kilométert nem írtál rá. De most már több mint fél éve fut a villa, már csak azért is jó lenne belenézni, mert nem írtad hogy kapott-e null kilométeres szervizt, ebből következtettem hogy nem, ezért biztos nem ártana neki egy szerviz. A gyár eléggé hanyagul szokta összerakni a villákat, szimering alatti szivacs gyűrű általában sosincs átitatva teljesen olajjal, vagy nem olyan viszkozitásúval ami oda tényleg jó lenne. Adtunk el ilyen villát mint a tiéd, megcsináltam rajta a 0km es szervizt, és annak is kb teljesen száraz volt a szivacs gyűrűje..
Sőt szedtem már szét olyan villát amiben forgácsolási maradék volt.. az marha jót tesz mondjuk ha bekerül a teflon perselyek és a becsúszó közé.. illetve sok olyannal találkoztam ahol a légkamrában semmiféle kenő anyag nem volt. De volt olyan durva sztori is, amit én nem láttam, de olvastam, hogy egy fox levegő oldali lábában egyáltalán nem volt kenőolaj.

[ Szerkesztve ]

(#56006) MPowerPH válasza ---Lasali--- (#56004) üzenetére


MPowerPH
félisten

Akkor meg lehet megrendelem. :U Egyebkent is a masik bringara szanom az ehhez vett 10-es XT rendszert, akkor igy a hajtas is meglesz hozza, csak koszorut kell cserelnem. Addigra meg szervalok XTR karokat is, es akkor azt is attudom dobni egy az egyben.

Koszi a megerositest, ez esetben holnap leapolom :) Minden nap megtudok valami ujat. Valszeg a kovetkezo amit kerdezek, az a teleszkop szerviz lesz. ;]

Don't Tread On Me

(#56007) Mészike


Mészike
aktív tag

Cube LTD Pro 2014-es a bringám.
http://www.bike-discount.de/en/buy/shimano-xtr-rapidfire-plus-sl-m980-b-i-i-spec-set-2-3x10-speed-87431/wg_id-443
Ez jó lenne rá?
Az I-Spec B, ami kell nekem ugye? :)

(#56008) MPowerPH válasza Mészike (#56007) üzenetére


MPowerPH
félisten

Miert nem raksz ra XT karokat, amiket aztan moddolhatsz?

Don't Tread On Me

(#56009) Integrale válasza ---Lasali--- (#56005) üzenetére


Integrale
veterán

Mivel lehet meg finomitani a mozgasan? Kicsit mintha tapadnanak az O gyuruk az enyemben, ha megindul finoman mozog, ha megall akkor kicsit nehezebben indul meg.

A szimeringek nagyon gyarto specifikusak? Ki akarom pucolni az egesz villat, uj o gyurukkel, de a szimeringek romcsolas nelkul nem jonnek ki belole az biztos.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#56010) superecneB


superecneB
őstag

Szevasztok!
Hosszú kanalas 9 sebis XT shadomat szeretném közepes kanalasra alakítani.
Ezt kellene vennem hozzá csak?
[link]

(#56011) Hasaggymeg válasza maximilian4 (#55987) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

A bringával adták.

(#56005) ---Lasali--- ...7950km. Szerinted hova vigyem?

(#56002) Crytec210...én is váltottam már hetesről nyolcasra.Acera hátul,TZ elől meg STEF50 fékváltókarról SLX shadow hátul,Alivio elől+Alivio pöcögtetők,Alivio nyolcas sor (na meg Deore V fék) és nagyon jól sikerült.Most is tökéletesen működik régi bringámon,igaz (kissé túlzóan) XTR bovden fék/váltókészletet vásároltam hozzá.

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#56012) Are,on


Are,on
csendes tag

Cross vázméretnél mire érdemes figyelni? Kalkulátor szerint 19 colos váz kell. ( 170 cm, 78 cm lábhossz )
Ezek szerint pont optimális, vagy érdemes valamivel kisebb méret? ( Egyébként 17 colosba rendelhető még, amit néztem. Az már túl kevés? )
A bicajt rendelem, de nem megoldhatatlan a boltba elmenni. Érdemes inkább személyesen kipróbálni több méretben is, vagy nem lesz óriási különbség?

(#56013) rétisün válasza superecneB (#56010) üzenetére


rétisün
veterán

ez a kanálnak csak az egyik fele. a másik (amelyiket a rugó feszíti) nem tudom, kapható-e külön, illetve meg lehet-e bontani a váltót úgy, hogy utána még össze is tudd rakni, meg még működjön is ahogy kell.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#56014) ---Lasali--- válasza MPowerPH (#56006) üzenetére


---Lasali---
Közösségépítő

Hajrá! Ha nem a gyerekek elől veszi el a pénzt, akkor egyszer élünk, jöhet az XTR. :D

(#56009) Integrale
Milyen jószágról van szó? Ne haragudj de a memóriám selejtes.

(#56010) superecneB
Ilyet sose csináltam, de pl ultegra sl-t alakítottam át, és a rugója se stimmelt..

[ Szerkesztve ]

(#56015) ---Lasali--- válasza Hasaggymeg (#56011) üzenetére


---Lasali---
Közösségépítő

7950?? Az brutális...
Hozhatod akár hozzám, hozzánk, de ajánlhatok mást is, pl Dr Bike.

(#56016) MPowerPH válasza ---Lasali--- (#56014) üzenetére


MPowerPH
félisten

Megvettem, egyszer elunk alapon, meg ennyiert annyira nem volt draga... Majd tolok egy vasarnapi overtimeot, hogy ne legyen buntudatom. Tavasszal ugyis menni akarok versenyekre.
3 ev gari van ra, mig XT -re csak 2. Es azt irtak, hogy a kozepso lanckerek az erosebb, mint az XT -nel. Lancot gyakrabban fogom cserelni, szoval szerintem boven jo lesz par evig. XTR karokat meg lehet vadaszok, azt olvasom, hogy ott van igazi differencia. Hatulra koszorut nem fogok egyedul venni XTR-bol.(bar arra is azt irjak, hogy tartosabb)

Mar csak egy extra konnyu, 120mm-es elso telot kell talalnom. 1.1/8, QR. Ha valakinek lesz itt a topikban elado, akkor szoljon. Februarban megyek haza, addig megvar otthon, fizetni meg innen is tudok. :)

Don't Tread On Me

(#56017) maximilian4 válasza Are,on (#56012) üzenetére


maximilian4
addikt

29-es vagy 26-os kerékméret? 29-ceshez 170 cm-hez én nem nagyon ajánlanék 19-ces vázat.

Maxi

(#56018) MPowerPH válasza maximilian4 (#56017) üzenetére


MPowerPH
félisten

Az meg a 26" -hoz is nagyon sok. Pont hasonloval szivtam par hete... 17,5 -os vaz lenne idealis.(bar alt. fel van tuntetve, hogy milyen meret, milyen magassaghoz dukal az egyes tipusu vazaknal)

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#56019) Integrale válasza ---Lasali--- (#56014) üzenetére


Integrale
veterán

Manitou Drake Air.
Kozben talaltam hozza szimering keszletet, 7-10e ft kozott, + O gyuruk.

Ami inkabb zavaro, foleg osszehasonlitasi alap nelkul, hogy nehezebben indul meg, onnantol viszont szepen mozog.

"Bad reklám is reklám too"

(#56020) ---Lasali--- válasza Integrale (#56019) üzenetére


---Lasali---
Közösségépítő

Új szimeringgel és új O gyűrűkkel mindig sokkal rosszabbul mozognak a villák, idő kell nekik míg beállnak, bekopnak.
Összehasonlítási alap nélkül ez nehéz dolog.. ha azt veszed egy jó nyílt olajos fox float is letapad. És két dual airos reba közt is óriási különbség tud lenni, állapottól és szervizháttértől függően.
Minden levegős villa tapad.. a tömítések, meg az egész levegős rendszer alap tulajdonsága, hogy nehéz megindítani. Erre ki van találva többféle megoldás, ami próbál ezen segíteni. Pl a negatív légkamra, negatív rugó. Esetleg a manitou hibrid rendszere, hogy a légkamrát egy rugó nyomja, nem közvetlen a nyomórúd, így a rugós mozgását próbálja utánozni, pluszt ezt még meg is fejelték már a skarebnél, egy pici negatív rugóval, a lég dugattyú alatt. De talán még a negatív rugós megoldás a legjobb. Teleszkóp karakterisztikáját is rettenetesen befolyásolja, hogy milyen okosságot raknak bele, van hogy undorítóan progresszív lesz, vagy az ellenkezője, nagyon lineáris. Nem mindegy hogy mekkora beülésnél hogy mozog, van amelyik bizonyos beülésnél bizonyos nyomásnál mozog csak szépen. Ha nehezebb vagy könnyebb ember ül rá, már nem arról van szó. Hiába levegős, meg hiába te állítod a nyomást.. a negatív rugónak megvan egy bizonyos keménysége, meg a légkamrának is megvan egy bizonyos állandó mérete, amin nem minden esetben lehet változtatni.
Bele kell nézni, hogy mi a helyzet odabent, minden meg van-e rendesen kenve. Átalakításban nem biztos hogy érdemes gondolkodni, ha nem tudja valamelyik fícsört. Mert lehet okosnak lenni józan paraszti ésszel is, tuningolgatni, de azért ez nagyon lutri. Ha nincs meg a kellő tapasztalat, műszaki érzék, könnyen életveszélyessé lehet tenni az alkatrészt, esetleg még jobban rontani a helyzeten.
Szimeringet minek akarod kivenni? Azt még nem igazán értettem.. Ha cserélni kell, akkor kell kivenni.

[ Szerkesztve ]

(#56021) csabicska


csabicska
senior tag

Sziasztok.
Milyen adaptert kell vennem, ha most ilyen:
[link]

160 -ról, 180 váltás lenne.
Erre a tárcsára gondoltam :
[link]

Köszi.

[ Szerkesztve ]

-Galaxy S20 - The best-

(#56022) Kommandír válasza csabicska (#56021) üzenetére


Kommandír
csendes tag

IS mountnak hívják (a másik szabvány a Post mount lenne). Abból meg értelemszerűen a kívánt mérethez valót. És Avidot. És nem 180, hanem 185 mm.

Tárcsából viszont nem vágom, hogy miért Shimano-t vennél. G3 Clean Sweep a frankó az Avidokhoz. Ha szerencséd van, 4-5 ezerből szerválhatsz újat leesve abban a méretben. Nekem valamelyik Facebook csoportból sikerült (#1, #2).

Viszont a legjobb, ha RST villához egyáltalán nem veszel 185-ös tárcsát, mert szarrá fogja csavarni. Ha nem fog jól, akkor előbb használj tárcsaféktisztítót! Aztán lehet fejleszteni a teleszkópot, vagy még inkább magát a gépet... végül pedig a fékeket.

[ Szerkesztve ]

(#56023) Sleek válasza Kommandír (#56022) üzenetére


Sleek
senior tag

Tárcsatisztítót nem bírnak egyes fékbetétet sajnos.
Ha nem fog a tárcsafék egyszerű dolgot szoktunk csinálni. Kis víz rá egy kis homok azt pár fékezés után patent a fékhatás. Tudom kokány módszer sokak szerint de hatásos.
Amúgy egyik boltban néztem milyen szorgalmasan csiszolták a féktárcsát.
Mondtam nem lesz jó mert kifogják csiszolni belőle azt a réteget amit azért tettek bele ,hogy tisztuljon a féktárcsa.
Ezt mikroszkóp alatt tök látható jól :)
Mentem vissza pár nap múlva a bringa megint ott volt.
Mondom mi a szitu? Erre jött a válasz . tárcsa csere mert nem fog a fék és mindig tiszta poros a tárcsa.

<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >

(#56024) Hasaggymeg válasza ---Lasali--- (#56015) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

"Hozhatod akár hozzám, hozzánk"...az bizony nagyon megnyugtató lenne! :K Nem tudtam ti is Manitouztok,folyton azt olvasom milyen kevesen szervizelik,meg nincs mindenkinek hozzá alkatrész stb-stb! Most még legalább azt az ötvenet belenyomom,de ahogy komolyabbra fordul a tél és lesz legalább egy hetes sz@r idő meglehet elvinném.Írd meg légy szíves kábé mennyibe fájna (tökéletesen működik és az állapota is,legalábbis kívülről,újszerű) és főleg meddig kellene nélkülöznöm.Akár priviben is,ahogy tetszik. :R

(#56023) Sleek ...Hayes alkoholt ajánl és kifejezetten óv a féktisztítóktól.Az alkohol hamar elpárolog,így nem szennyezi meg az esetleg arra érzékeny betétet sem.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#56025) Kommandír válasza Sleek (#56023) üzenetére


Kommandír
csendes tag

Nekem volt már BB5-öm, BB7-em és Juicy 7-em mindenféle fékbetétekkel (original, Avid félfém, BBB, XLC), és még nem találkoztam olyannal, hogy bármi baja lett volna a féktisztítástól. Legalábbis nem vettem észre. :) Ez miben jelentkezik amúgy?

[ Szerkesztve ]

(#56026) Hasaggymeg válasza Kommandír (#56025) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Abban,hogy mivel a betét esetleg megszívja magát a tisztító vegyszerrel,megváltozik a fékhatás.Főleg rossz irányba,ugyebár....

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#56027) Mészike válasza MPowerPH (#56008) üzenetére


Mészike
aktív tag

Tetszik az XTR :)

XT-ből is ez lenne jó?
http://www.bike-discount.de/en/buy/shimano-xt-gear-shifters-set-rapidfire-plus-sl-m780-b-i-spec-2-3x10-speed-460369/wg_id-443
Tehát az I-Spec B-t kell néznem?

(#56028) Kommandír válasza Hasaggymeg (#56026) üzenetére


Kommandír
csendes tag

Jó tudni. Akkor ezentúl inkább csak a törlő felület kap belőle (általában papírtörlővel szoktam lehúzni megpörgetett keréknél).

[ Szerkesztve ]

(#56029) Hasaggymeg válasza Kommandír (#56028) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Gondolom ha alaposan letörlöd utána,nem lehet belőle baj.Én csak alkohollal törlöm.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#56030) pocokxx


pocokxx
Közösségépítő

Találtam egy biciklit a környéken, ma mennék megnézni. Mire figyeljek? A témaösszefoglalóban találtam egy részletes leírást. Más tanácsot tudnátok mondani hozzá?[link]

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#56031) andrisbandi válasza pocokxx (#56030) üzenetére


andrisbandi
őstag

Ha lehet, érdemes pár perc helyett kb egy órát tekerni vele.
- Hajlamos az ember átsiklani a hibák fölött az első pár perc alatt, mert belelkesül, és élvezi az újonságot....

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#56032) Because válasza andrisbandi (#56031) üzenetére


Because
őstag

eladóként te engednék, hogy valaki kivigye a bringád 1 órára?

őszintén én annyit mondanék, itt a ház előtt mehetsz egy kört...

(#56033) andrisbandi válasza Because (#56032) üzenetére


andrisbandi
őstag

Én úgy csináltam anno, h odaadtam a pénzt, úgy próbáltam ki.
Csak ezután csináltunk adásvételit.

Persze ehhez kell a kölcsönös szimpátia.
Vidéken simán elképzelhetőnek tartom még most is, Pesten már neccesebb.

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#56034) Hasaggymeg válasza pocokxx (#56030) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

...megnézni nem-e lopott. ;] Amúgy ha mindazt megnézed amit Lasali kolléga leírt ott,akkor ott leszel egy ideig. :)

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#56035) zoli03 válasza pocokxx (#56030) üzenetére


zoli03
őstag

Ez úgy néz ki, mintha valami lomisnál lenne. Nem akarok vészjósló lenni, de a mozgó alkatrészekből lehet több lesz rossz, mint jó.

(#56036) Cathfaern válasza pocokxx (#56030) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

- Nézd meg hogy a lánc / hátsó sor / lánctányér nem rozsdás-e. Ha bármelyik az és/vagy kopott (cápafog alakúak a fogak, és nem csapott tetejűek), akkor mivel jó eséllyel sokáig volt ugyanazzal a lánccal használva, összekoptak, ezért ha bármelyik cserélni kell a fenti trióból, akkor mindegyiket cserélni kell (egyébként el fog ugrani a lánc). Szóval az rögtön egy jelentős plusz tétel lenne.
- Fékek fognak rendesen. Az a nagyon minimum, hogy be tudod húzni annyira a fékeket (egyenként is), hogy ne tudd eltolni a kerékpárt
- A nyereg elég furcsán áll. Az garantált, hogy ez így nagyon kényelmetlen lenne, a nyeregnek vízszintesnek kéne lennie. Szóval nézd meg, hogy lehet-e a dőlésszögen változtatni.
- Külsők: városi használatra én mondjuk cserélném ezeket, de ha még akarod tartani, akkor nézd meg hogy sehol nincs-e rajta vágás, illetve oldalfal nem repedezett-e nagyon.

(#56037) Napfénysüti válasza zoli03 (#56035) üzenetére

A gyorszár elöl nincs elrozsdásodva?
Mert ha igen az már tényleg nem túl jó jel.

Més que un club!

(#56038) pocokxx


pocokxx
Közösségépítő

(#56035) zoli03
Igen, ott volt...

Hát remélem nagyon nem lőttem mellé. Végül elhoztam. Nagyot tudtam alkudni belőle, remélem beválik.

- A fék és hajtás érzésre rendben van, simán fut, nem kattog, nem kerreg, lehet vele haladni, a fékek fognak, ahogy kell.
- Szabad ég alatt tartásból akad egy-két rozsdafolt, az első villák pl. nem túl szépek.
- A kerék és felni erősen használt / "napette". A küllők között akad rozsdás a külső repedezett.
- A használt alkatrészek, (A-head, váltók, fékek) minőséginek tűnnek, remélem nem lesz vele gond.

Egy-két képet is lőttem: Szerintetek mennyiért "jó vétel"? Vagy hiba volt megvenni?
[link]

[ Szerkesztve ]

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#56039) Napfénysüti válasza pocokxx (#56038) üzenetére

20 alatt hoztad el?

Més que un club!

(#56040) pocokxx válasza Napfénysüti (#56039) üzenetére


pocokxx
Közösségépítő

24-ig mentünk le. 35-ért volt meghirdetve. [link] Bár nem egészen ezzel a felszereltséggel.

[ Szerkesztve ]

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#56041) MPowerPH válasza pocokxx (#56038) üzenetére


MPowerPH
félisten

Hova valosi vagy? Ha meg aktualis lesz, akkor nekem itt kint van egy bontott bicajom, vazastul, mindenestul. Hajtas valtok nem rosszak, tarcsafekes(valto-fekkar egyben), a telo eleg jo allapotban van, es a vaz sem rossz. Duplafalu, erositett felnivel. Februarban megyek haza, ha gondolod, akkor elviszem magammal, ami kell neked. Semmibe nem kerul, csak valahogy el kellene majd jutnia hozzad Mo.-n belul.

Don't Tread On Me

(#56042) pocokxx válasza MPowerPH (#56041) üzenetére


pocokxx
Közösségépítő

Keszthelyi vagyok. De, hogy mi kell nekem, azt nem tudom... :) Megmutatom valahol egy szervizben, és rákérdezek. Köszi az ajánlatot! :R

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#56043) MPowerPH válasza pocokxx (#56042) üzenetére


MPowerPH
félisten

Teleszkop ahogy nezem, mindenkeppen.

Don't Tread On Me

(#56044) Are,on


Are,on
csendes tag

(#56017) maximilian4
Cross kategória, 28"-os kerék.

[ Szerkesztve ]

(#56045) Pttypang válasza MPowerPH (#56041) üzenetére


Pttypang
veterán

Hűha, milyen vaz? ;]

Most nezem, hogy kazettas, 8 sebis gepet vett, csak egy kis torodest hianyol szegenyke, akkor maris jobb, mint az enyem :DDD
Megyek a sarokba sirni. :R

Everybody lies.

(#56046) Sleek válasza Hasaggymeg (#56024) üzenetére


Sleek
senior tag

Shimano is azt írja ,hogy
A fékrendszer felületének tisztításához használjunk alkoholt, illetve szappanos vizet
és száraz törlőrongyot. Ne használjuk a kereskedelemben kapható féktisztítót,
illetve csikorgáscsökkentőt

<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >

(#56047) parkr


parkr
őstag

egy Lotus TT valakinek? csak pár dolog kell rá, és versenyre kész :D
(most látom, kerék se jár hozzá!)

[ Szerkesztve ]

(#56048) superecneB válasza rétisün (#56013) üzenetére


superecneB
őstag

Ezt az Shimano Deore XT '08 (RD-M772) Shadow-t árulták GS meg SGS véggel, az egyik medium cage, a másik long.
Nekem a long van, maga a többi része a váltónak szerintem ugyan az nem? A kanál hossz csak az átfogást befolyásolja nem?
Nekem csak 28as a legnagyobb sorom, elég lehet a medium és nem lógna majdnem a földig :D
Lehet gyengébben feszítene az erőkar miatt?

Igen ezt én is néztem, hogy ez csak az egyik oldala, de arra gondoltam esetleg "szettben" van csak nincs kiírva azért kérdeztem valaki csinált -e már ilyet.

(#56049) rétisün


rétisün
veterán

basszus, de utálom mikor valaki hirdet valamit (most éppen testbike) de b***ik válaszolni e-mailre, üzenetre....telefonszám meg asszem nincs is megadva. :(((

(#56048) superecneB: nem hiszem, hogy szett lenne, a másik oldalon alapból nem is nagyon lehet levenni.

(#56050) ivana: asszem betolakodtam oda is, meg is nézem, hátha ott is fenn van, amit keresek :D

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#56050) ivana válasza rétisün (#56049) üzenetére


ivana
Ármester

Én szinte már csak az outi/ vintage mtb vagy a fixis csoportból veszek facebook, mindig tökéletesen elégedett voltam, gyors válaszok, kírt árak, rendes bikecheck stb.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.