Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#87001) Runner_fxr válasza ShiTmano (#87000) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Az volt, de mivel neki nem annyira jött be a terepezés, így hegyre sem jön. Amire ő használja, arra nem kell pedelec bringa.

(#87002) ShiTmano válasza Runner_fxr (#87001) üzenetére


ShiTmano
aktív tag

Elvetted a kedvét? Zúztál lefelé 60-al, Ő meg nem tudott követni? :)

De, hogy on is legyek: Alis karbon villával van valakinek tapasztalata? 29er, tapered, QR9. Aszfaltra kellene, cross bringába, 160-as tárcsával.
Nem ilyenre gondoltam, hogy "ne vegyél alisat mer' sz@r", hanem konkrét tapasztalat. Pl: Mennyire törős?

"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim

(#87003) zenwalk


zenwalk
senior tag

sziasztok
Milyen karbantartást, tisztítást igényelne a biciklik heti, havi szinten?

(#87004) Pttypang válasza zenwalk (#87003) üzenetére


Pttypang
veterán

Milyen bicikli, milyen felhasznalassal?
Telen a hoban naponta takaritottam az egeszet... fokent a lancot.

Everybody lies.

(#87005) zenwalk válasza Pttypang (#87004) üzenetére


zenwalk
senior tag

Cross bicikli, giant roam 3 disc, csak városban használom

[ Szerkesztve ]

(#87006) deny330 válasza Jorus (#86996) üzenetére


deny330
aktív tag

Jézus. :D Akkor ez mire való? Egy normálisabb első telóval eltudom képzelni AM-nek.

(#87007) fpeter07


fpeter07
veterán

Van valaki, akinek volt S-Works Epic-je? (2004) Egyszerűen nem találok tesztet/véleményt róla, pedig állítólag ezzel a vázzal rengeteg versenyt nyertek anno.

[ Szerkesztve ]

(#87008) 6030D válasza Strezi (#86998) üzenetére


6030D
Ármester

Itt a Naszályban nem maradt meg szinte semmi, de NHH-ről már raktak fel képet, hogy 10 cm hó van. Sőt, már alatta a tax-i turistaháznál is. Ha valaki arra tervezi a hétvégét, úgy készüljön, hogy sáros lesz. ;]

(#87005) zenwalk: lánc, ha dzsuvás, akkor érdemes letisztítani, esetleg minden nagyobb tekerés után áttörölni. Olajozni, szükség esetén. Ha sok port, sarat, vizet kap, akkor az egészet érdemes lemosni. Inkább fontos, hogy hol tárolod. Ha elzárt, száraz helyen, akkor jó; ha szabadban, nyirkos helyen, akkor sok gond lehet később. Teljes szétszedés, újrakenés 1-2 évente ajánlott.

[ Szerkesztve ]

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#87009) Runner_fxr válasza ShiTmano (#87002) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Az tény, hogy bevittem a sűrűjébe. :D De azért figyeltem rá.
Ennek ellenére őt nem fogta meg, szeret bringázni, de nem tetszik neki a terepen bringázás. A jó minőségű útvonalakat kedveli.

fpeter07: Nekem volt egy 2004 körüli Epic-em, nem S-Works volt, de Epic. Jó kis bringa volt. Igazi fully érzést nem érdemes benne keresni, de egy kényelmes, ugyanakkor teljesítmény orientált XC gép. Pedálozásra egyáltalán nem érzékeny a hátulja, mintha egy merev XC-vel mennél, de ha kap alulról egy ütést akkor bemozdul.

[ Szerkesztve ]

(#87010) Apollo_21


Apollo_21
addikt

Sziasztok!

Végig 1 1/5 váznyakhoz tudnátok ajánlani tapered kormánycsapágyat?
Mert amiket nézek sztem 1sem jó:D 49mm az alsócsésze.

Asus ROG STRIX /ROG-Join the republic/

(#87011) trialboj


trialboj
őstag

Nem tudom, hogy jó-e amit csináltam de megspóroltam a teljes fékolaj cserét.

Elixir 7, az új fékpofa nem fért be, szépen visszanyomkodtam a dugattyúkat de akkor is épp csak becsúszott a kerék alig fordult el, ezért fent kicsavartam a kapakot, és magától elkezdett kifolyni egy kis olaj.. ez amúgy normális v azt jelenti h túl volt töltve? Most kb jó, igaz hozzáér egy kicsit a tárcsához, de csak alig hallhatóan, a kereket sem lassítja látványosan.
A fék egy nagyon picit nyúlósabb lett, de jó helyen van a fogáspontja, nem lehet csontig behúzni.

Ez maradhat így vagy azzal hogy kicsavartam a fékkart olajsapkáját, hibát követtem el? mondjuk ha elkezd melegedni a fékolaj, akkor beeshet.. v hasonló furcsaság?

Mellesleg a T10 es kulcs csak a fékkar csavarját nyitja, a lenti féktestnél elfordul benne, ez normális és oda valami más méret kell, a T20 már túl nagy bele. Rendkívül frusztráló, hogy egy bringán belül képesek 25 féle méretet használni, és biztos hogy minden új bringámon lesz valami amit nem tudok nyitni, mert nincs hozzá kulcs, annak ellenére, hogy rengeteg szerszám van itthon, a barkácsmániám miatt

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#87012) Runner_fxr válasza trialboj (#87011) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Mivel nyúlósabb lett a féked, szerintem levegős a rendszer. Tipikusan akkor csinálja azt, hogy nem tudod rendesen visszatolni a dugattyúkat amikor levegős a fék.
Persze gyárilag is elő szokott fordulni, hogy túl sok benne az olaj, ez esetben jól jártál el, mert valóban le lehet engedni fent a fékkarnál egy kis olajat, elég csak meglazítani a légtelenítő csavart, már jön ki az olaj.
Még levegős fékrendszer esetében is jó gyorssegélynek, hogy ne érjen bele a fékbetét a tárcsába.
Viszont nem ártana rendesen légteleníteni, a videó alapján. Azzal sajnos számolnod kell, hogy hiába csinálod meg az egész procedúrát, valószínűleg túl puha lesz a fék. Ez már nincs a videón. :) Ki kell venni a bleed blocker-t, finoman egy kicsit meghúzod a fékkart, de nem teljesen, csak egy picit nyomsz rajta, ilyenkor a dugattyúk kicsit jönnek kifelé. Majd még átnyomsz egy kis olajat a rendszeren. Utána már jó szokott lenni, ki kell tapasztalni, hogy mennyire nyomod ki a dugattyút, ha nagyon kijön, akkor túl sok lesz a fékben az olaj, és szorulni fog, ez esetben engedhetsz le belőle felül.
Az avid fékek kicsit macerásabbak, mert több lépésből áll a művelet, de nem veszedelmes azért.
A Shimano-t egyszerűbb, bár ott is előfordul, hogy kicsit túl kell tölteni az említett módon.
Illetve a Shimano ásványi olaj kevésbé veszélyes anyag mint a DOT olaj az Avid fékben. Szemüveget és gumikesztyűt feltétlenül használj a DOT olajhoz!
Elvileg alul-felül T10 Torx.

[ Szerkesztve ]

(#87013) Zsolt74


Zsolt74
senior tag

Megérkezett a Suntour SP12-NCX rugós nyeregcsövem.
Beszereltem, és ki is próbáltam....nagyon jó, sokkal kényelmesebb vele rossz ,köves úton tekerni.

Zsolt

(#87014) trialboj válasza Strezi (#86998) üzenetére


trialboj
őstag

Tényleg nagyon fura így látni a természetet, főleg mert ez a közelben van, nem a világ másik végén.

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#87015) geotigris9 válasza trialboj (#87011) üzenetére


geotigris9
tag

Nekem múlt-kor T8 Torx kulcs kellett egy alkatrészhez a bringán. Persze volt egy készletem otthon Torx-l , de olyan kicsi már nem volt talán T10 volt a legkisebb benne. Azt a költséghatékony megoldást találtam ki, hogy vettem egy bitfejet T8 Torx résszel. :) Így a fej kemény 130,- Ft volt, ha olyan méretű Torx csavarhúzót vettem volna az legalább egy ezres lett volna. (Amit arra, hogy kétszer használjam kicsit sok lett volna.) Ajánlani tudom költséghatékony megoldásnak, ha van valami bit fej fogadására alkalmas csavarhúzó vagy T kulcs mi egymás, akkor nem biztos, hogy megéri mindig új csavarhúzót venni elég csak egy bitfejet.

[ Szerkesztve ]

((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))

(#87016) fpeter07 válasza Runner_fxr (#87009) üzenetére


fpeter07
veterán

Köszi a véleményt! XC versenyzésre használnám. [link] Mióta kipróbáltam a Camber-t, azóta vágyom egy Specire. Sőt, lehet már az első nyergem óta. Ha valaki ilyen kényelmes nyerget tud gyártani, milyen lehet egy váz (a kerékpár lelke).

Viszonylag jó áron (jóval olcsóbban, mint egy 29erhez) hozzá tudnék jutni egyhez. És Speciel maradi vagyok, és húz a szívem a kiskerekekhez. Hiányozna a 26er feeling.

Annyi szép emlékem van. Fatuskón átesés, első keréken egykerekezés, gödörben fejre esés. Ezek mind nem mennének nagykerékkel. :D

szerk: Kérdés: Mi a különbség a sima Epic, meg az S-Works Epic között?

[ Szerkesztve ]

(#87017) jilian


jilian
addikt

Itt az összefoglalóban a 190 cm-emre 21"-22" -es vázat ír.
Az oldalon amire a link vezet, lábmérettel 20" -at ad.
A Canyon oldalán teljes testes lemérés alapján "L"- es méretet adna.

Melyik mérettel nyúlok a legkevésbé mellé?

Mert hogy a boltban probálgatom a monti méreteket az oké de hogy melyiknek épp hogy van beállítva a kormánya, nyerge... (értem úgy, hogy pl. egy 19" szét van húzva aztán a csávót épp teljes homály fedi..)

(#87018) ShiTmano válasza Zsolt74 (#87013) üzenetére


ShiTmano
aktív tag

Vasárnap átmegyek meglesem.

"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim

(#87019) geotigris9


geotigris9
tag

Na igen egy kép ami lényegében egy hete készült és egy ami meg mai nap folyamán. :)
(Van egy árnyalatnyi különbség.)

[ Szerkesztve ]

((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))

(#87020) ShiTmano válasza geotigris9 (#87019) üzenetére


ShiTmano
aktív tag

Szerintem fotoshop. ;]

Más: tubelessítésen töröm a fejem, úgy látom sokat hoz a konyhára.
[link]

Strezi Te érzel gyorsulást tőle?

[ Szerkesztve ]

"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim

(#87021) geotigris9 válasza ShiTmano (#87020) üzenetére


geotigris9
tag

Nem az. :N

((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))

(#87022) ShiTmano


ShiTmano
aktív tag

Ez tetszik.

"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim

(#87023) 6030D válasza ShiTmano (#87022) üzenetére


6030D
Ármester

Tavaly láttam egy ilyen villát a Duna maratonon. Élőben rondább. :U Meg takarítsa a kis zeg-zugot, aki csak heti egyszer teker. (Jó, nyilván nem, de akkor is macera lehet.)

(#87017) jilian: felsőcső hossz a lényeg. Geo táblázat alapján. A vázméret már csak egy gyártón belüli szám. A Cubenál pl - 2 cm (ha jól emlékszem) a tényleges méret. Nyeregcsővel tudsz játszani 10-20 cm-t, a nyeregpálca + stucnival max 5-öt. Ha van olyan bringád, ami kényelmes, azt kell lemérni. Ha ültél olyanon, ami kényelmes, akkor azt.
Példának ott van Strezi, ha visszakeresel: leírta nemrég, hogy a 4 bringája 4 méret (durván S-M-L-XL), és mindegyiket jónak érzi, mert más a geo meg az egyéb.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#87024) geotigris9


geotigris9
tag

Láttam már hasonló abroncsot csak nem bringán. [link]
*[link]

[ Szerkesztve ]

((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))

(#87025) geotigris9 válasza geotigris9 (#87024) üzenetére


geotigris9
tag

Legyen kerék vagy mi fene ...

[ Szerkesztve ]

((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))

(#87026) pc360 válasza 6030D (#87023) üzenetére


pc360
addikt

Ez sokkal inkább letolható slaggal, mint amennyire egy teleszkóp tud koszolódni, beázni, kifolyni, olajat piszkítani, elromlani. Sok előnye van ezeknek a Lauf villáknak szerintem. Igénytelen, könnyű, nagy úton mozog (nem csak a villanyak felé, hanem hátra is). Már csak a visszaút-csillapítást kellene valahogy megoldani benne. :)

[ Szerkesztve ]

Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu

(#87027) jilian válasza 6030D (#87023) üzenetére


jilian
addikt

Mit értesz azon, hogy a

"A Cubenál pl - 2 cm (ha jól emlékszem) a tényleges méret."

A felsőcső hossz az csak egy odaképzelt (ejtett vázaknál, vízszintesen) cső tengelyekig mért hossza.
Ha jól tudom.

Szerk.

Ja te már a srég cső tényleges méret és úgy - 2cm gondoltál.

[ Szerkesztve ]

(#87028) Tothgera30 válasza 6030D (#87023) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Ez egy Lauf. Aprón is volt nemrég, érdemes lenne kipróbálni.

[ Szerkesztve ]

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#87029) 6030D válasza jilian (#87027) üzenetére


6030D
Ármester

Nem. Ha megnézel egy Cube geo táblát, akkor pl az 58 cm-es váznak 56 cm a nyeregvázcsöve. A felsőcsőhossz a nyeregcső vonala és a villanyak vonala közötti távolság. Az lesz kényelmetlen, ha nem jó a méret.

pc360, Tothgera: tudom, hogy Lauf, még szerintem én is linkeltem anno. Attól még ronda. :) És a rejtett fékcsövet és bowdenezést is a takarítás miatt szeretem, ezért nem tetszik ez sem. Lehet igénytelen, de akkor sem. Meg egy bokros részen mi minden beleakadhat... nyilván kipróbálnám, de annyira biztos nem jó, hogy kelljen. :)

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#87030) Runner_fxr válasza fpeter07 (#87016) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

XC versenyzésre lett tulajdonképpen kitalálva ez a váz. :) Arra teljesen jó lesz. Bár a 9 cm rugóút hátul, és a Brain tag, FSR rendszerrel, mondhatni elveszi a fully érzést. Ennek ellenére jól működő rendszer, de inkább a merev XC gépekhez van közel érzésre, mint a fully-k hoz. Picit komfortosabb lesz lefelé mint egy merev váz.
Mászásban pedig kb ugyan olyan jó.
Ha a kisebb kerék közelebb áll hozzád, akkor a 27,5"-el is teljesen jól ellennél, de az tény, hogy 26"-ot használtan, elég olcsón lehet már venni. Persze itt is észnél kell lenni, mert sokan irreális árakat kérnek a 26"-os bringákért. Összességében egy igazi, manapság már retronak számító XC gép a 2004-es Epic, egyedüli hátránya a 26"-os kerékből származik, amúgy még ma sincs sok szégyenkezni valója. A Specialized mindig is kiváló bringákat gyártott, ami egy kicsivel, vagy éppen elég sokkal a többiek előtt járt. :)
Én is gondolkodom rajta, hogy jövőre lecserélem a Bosch rendszerű pedelec-et egy Specialized Turbo levo-ra.

A Sima Epic 2004-ben XT-vel volt szerelve, az S-Works Epic pedig XTR-el. Sima V-fékes volt, S-Works tárcsafékes. Az S-Works M5 aluminium, míg a sima M4-es.
Rugózási rendszer ugyan úgy FSR, és ugyan az a Fox Brain tag. A villa 80mm-t rugózik az S-Works-ben, míg a simában 100-at.

[ Szerkesztve ]

(#87031) Zsolt74 válasza Runner_fxr (#87030) üzenetére


Zsolt74
senior tag

A Specialized Turbo Levo nagyon jól néz ki.
A tesztben is jókat írnak róla.

http://bikemag.hu/magazin/hirek/specialized-turbo-levo-fsr-expert-6fattie-kerekparteszt-a-tokeletes-elektromos-monti

Zsolt

(#87032) Zsolt74


Zsolt74
senior tag

Bocs rosszul linkeletem.

[link]

[ Szerkesztve ]

Zsolt

(#87033) fpeter07 válasza ShiTmano (#87020) üzenetére


fpeter07
veterán

Csak előnye van neki. :K Versenyen: nem kapsz defektet, nem szerelsz bringát 10-20 percig. (és ennek egész számú többszöröséig) Túrán: nem kapsz defektet, és élvezed az elsuhanó tájat, ahelyett hogy szitkozódnál.

(#87034) fpeter07 válasza Runner_fxr (#87030) üzenetére


fpeter07
veterán

Teszten jövő héten kiderül. :K Csak kerékszettet kellene rajta cserélni, mert nem lehet tubelessként használni. Ahogy néztem a bringán több minden is már cserélve lett. LX-fékek és első váltó, Xt hátsó váltó, hajtókar, Reba teló.
Hátulütője, hogy 19"-os a váz, kicsit nagy. Viszont nagyon slopingos a felsőcső.

(#87035) Hasaggymeg válasza Runner_fxr (#87009) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Az az én féleségem,te pernahajder! ;]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#87036) ShiTmano válasza fpeter07 (#87033) üzenetére


ShiTmano
aktív tag

És gyorsabb is? Mert a teszt alapján igen sokat javul a gördülési ellenállás.

#87031Zsolt74: Fotózd le a Tiéd, és tedd be a fórumba.

"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim

(#87037) Hasaggymeg válasza ShiTmano (#87036) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Az roppant érdekes lenne,mert hát mit ronthat a gördülésen egy belső? :F

6030D...én meg félek a rejtett bovdenezéstől.Már több kerékpáron cseréltem bovdenezést és egyik legjobban érezhető minőségi ugrásnak tartom,ugyanakkor a rejtett cseréje elég macerás lehet.Bár még soha nem csináltam. :U

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#87038) Hasaggymeg válasza ShiTmano (#87022) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

A Párizs-Roubaix-on még nem láttam,tehát sz@r. :DDD

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#87039) ShiTmano válasza Hasaggymeg (#87037) üzenetére


ShiTmano
aktív tag

Nem csak az általam linkelt tesztben, hanem az összes tömlőnélkülisítésről (ez szép volt) szóló cikkben leírják, hogy jelentősen csökken a gördülési ellenállás. :U Gondolom a belső ahogy nekifeszül a külsőnek akadályozza a saját mozgásában. :F Ezért van az is, hogy hintőporozás nélkül hamarabb kidörzsölődik a belső. ;]

"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim

(#87040) ShiTmano válasza Hasaggymeg (#87038) üzenetére


ShiTmano
aktív tag

Akkor tényleg sz@r! :R

"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim

(#87041) trialboj


trialboj
őstag

Hosszú évek óta nem használtam kesztyűt, mert többnyire csak túrázgattam, és nem éreztem szükségét, most viszont szeretnék egyet.

Mivel ezt állandóan látom,olyat szeretnék ami tetszik, és csak másodlagos a minősége, de azért a ló tüloldalára sem kellene átesni.

Ez pl tökéletes lenne, viszont kicsit félek hogy inkább downhill kesztyű, és nyáron a 30+ban rettenetesen fogok benne izzadni. Ezt abból vontam le, hogy az ujjakon a gumibetétek, az ágakkal való találkozás ellen lettek kialakítva, és hiába írja hogy jó a szellőzése, lehet 3x vastagabb az anyaga mint egy tényleg nyárra tervezett kesztyűnek.

Ez pedig ami nem tetszik annyira, de a leírásában szerepel hogy nyárra ajánlott.

Kötelezően a 2. típusnál kellene maradnom, vagy az első verziót is különösebb gond nélkül tudom majd használni, az 1-2 órás izzasztó aszfaltos szakaszokon (össztelós montin).

Köszönöm

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#87042) rétisün válasza Hasaggymeg (#87038) üzenetére


rétisün
veterán

amíg a szponzorok nem rakják a versenyzők alá, addig nem is fogod látni :N

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#87043) HollyBoni


HollyBoni
veterán

Nem tudja valaki a legújabb Altus és Acera 9-es hátsó váltóknál megváltozott a húzásarány mint pl. Dyna Sys-nél, vagy a legújabb 9-es országúti cuccoknál, vagy továbbra is sima SIS? 8-as váltókarral használnám.

[link]

[link]

(#87044) Hasaggymeg válasza trialboj (#87041) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Én még ujjatlant is azért nem hordok,mert minden tekerés után mosnom kellene.Beleizzad a kezem és büdös.
rétisün és shiTmano is...kurv@ Soros. :DDD

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#87045) anorche1


anorche1
őstag

Rosebike -nál, az 50euro fölött beválható kuponoknál, a szállítási költség is beleszámít, vagy anélkül kell elérni a 50eurót?

"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond

(#87046) fpeter07 válasza ShiTmano (#87036) üzenetére


fpeter07
veterán

Azt nehéz megmondani. 2 bar alatt lehet használni. Felfele olyan helyeken is fel lehet menni, ahol nagyobb baron már elfogyna a tapadás, és kipörögne a kerék. Lefelé sokkal stabilabb. (ezt a helyi dh pályán teszteltem) Egyenetlen úton meg nem rázza szét az ember testét.

Cserébe vastag, nehéz gumit kell használni hozzá. Itt nem papírvékony a külső oldalfala.

(#87047) ShiTmano válasza fpeter07 (#87046) üzenetére


ShiTmano
aktív tag

Nehezebb a gumi viszont nincs nehéz belső, összességében még könnyebb is lehet. Nálam a fatbike gumi esetén akár több száz grammot is lehet spórolni. Fat tubeless
Amúgy az enyém a TL verzió Jumbo Jim, az picit nehezebb, jah és ezt 1bar alatt lehet használni.

[ Szerkesztve ]

"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim

(#87048) #27813376 válasza trialboj (#87041) üzenetére


#27813376
törölt tag

Én pl nyaranta ujjain nyitott sima edzokesztyuben tekergek, telente meg munkaskesztyu, ami nem szelatereszto. Semmi bajom egyikkel sem.

(#87049) jjeahh válasza fpeter07 (#87034) üzenetére


jjeahh
nagyúr

A kereket miből lehet megítélni, hogy jó-e tubeless ready gumikhoz vagy sem?

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#87050) Jorus válasza jjeahh (#87049) üzenetére


Jorus
nagyúr

Felniből.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.