Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
krono.
tag
Sziasztok!
Adott egy gravel bicikli, amin mikor vettem, iszonyatosan régi gumik voltak, elől valami Continental, hátul Schwalbe Racing Ralph. Ezek jóformán olyan öregek voltak, hogy a bütykök egészben törtek le róla, repedezett volt mindenhol. Ennek ellenére azért lenyomtam vele kb 6-800km-t, probléma nélkül.
Majd lecseréltem egy Bontrager GR2 Team Issue-ra, gondolván, hogy friss gumival nem lesz problémám, de eléggé rosszul gondoltam. 60km-en 3 defektet is kaptam, kis tüskék úgy mennek át a külsőn, mint forró kés a vajon. Az útvonalam ugyanaz, mint ahol a régi szettel mentem állandóan. Mit tudok ezzel kezdeni? A felni egy Easton XC, sok infót nem találok róla, gondolom nem mai darab. Lehet esetleg valahogy tubelessé alakítani? Pereme mondjuk nincs, és ahogy néztem belül csak 17mm, ami a mai gravel felnikhez képest kicsit vékonyka.
Láttam valami lötyivel töltött belsőt, illetve ilyen szivacsot, de nem tudom ezek mennyire hatásosak.
ZolkoW
őstag
múltkor elfelejtettem hencegni, hogy pár pillanatig a 28:10-zel is megvolt az 51 km/h, valami 140-es Pf mellett
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
ktommy91
addikt
Sziasztok!
Ez városi rohangálósnak, esetleg rövidebb túrákra ennyiért jó vétel? [link]
[ Szerkesztve ]
Nincs kerítés.
werszomjas
őstag
Szerviz kérdés.
Full hajtást, láncot, sort kéne takarítanom, vaxra váltás miatt.
Brigécol mellett mivel érdemes ezeknek nekimenni, ami biztosan alaposan leszedi az olajat?
Hajtás, hajtókar, csapágyak, pedálmenet, stb kenésére jó lehet a Sintlex EP 2 zsír? Ez van itthon. Vagy vegyek mást?
üdv
ZolkoW
őstag
a 17mm nem gáz, bár tényleg inkább 20+ a megszokott már. ha van kedved kísérletezni, mehet a tubeless próbálkozás, de vacakolós lehet, és nem biztos h összejön. A töltött belsők egyszerűbbek, mondjuk én nem ismetek egyet sem közelről, de használtam Continental folyadékot sima belsőben.
A szivacsok másra valók, és csak tubelessben.. felütés ellen, és inkább MTB.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Gaben92
őstag
Az összes Team Issue külső tubeless ready szóval ha a felni is az akkor én dobnám a belsőt a helyedben, vennék kék Bontrager tejet, felniszalagot és szelepet aztán mehet a tubelessesítés. Azzal lenne a legkevesebb bajod. De utána kéne nézni a felninek, hogy pontosan miféle. Esetleg ha a mostani nem az de találsz olcsón TLR felnit valahol szerintem még az is megérné.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
Passz, szervizessel nézettem meg, keresgélt egy darabig a katalógusban, mire talált alkatrészt, amire cserélni lehetne, és állítólag elöl minden cserés. Első blikkre 100-200 euró között mondta, annyit nekem nem ér, én meg nem értek hozzá. Amúgy meg igen fasza bicaj, csak lehetne kicsit gyorsabb.
A 32/11 nekem 100-as pedálfordulaton 35-36 kmph körül tud, most ennyi a vége. Azért bőven vannak olyan helyek, ahol az kevés tud lenni.
Amúgy átálltam a munkába járásnál is az országútira, hazafelé lehet egyet edzeni legalább, ez meg az asszonnyal közös bringázásokhoz tökéletes. Vele úgyis kerülni kell a közutat, bringa-, meg túraútra, illetve városba meg jobb is ez, illetve ő finoman szólva nem teljesítményorientált játékos, ráadásul 30-nál már húzza a féket lejtőn is, szóval így bőven elég, amit ez tud.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
krono.
tag
A felni szerintem nem az, már csak korából adódóan sem gondolom. Próbáltam utánanézni, nem igazán találok semmit. A cserével járó macerát elkerülném, mennyiért hirdessem ezt, mit érdemes helyette, hozzáértés nélkül csak szenvednék.
[ Szerkesztve ]
ZolkoW
őstag
egy közepes felni 10e körül van, ha azonos lyukszámút veszel, a küllőkkel, fűzéssel azért rá tud menni némi pénz (mondjuk 20+ per kerék).
De ha rendes TL a felni, azzal lenne vakóban a legkevesebb bajod. Annyi, hogy tubelesst akkor ajánlok csak, ha nem teszed le hónapokra a bicót, vagy ilyenkor is rápumpálsz, átforgatod.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
(#226010) andrisbandi válasza werszomjas (#226004) üzenetére
andrisbandi
őstag
The Ultimate bicycle chain clean
- Ezt mindenképpen nézd meg.
Ami biztosan kell;
- benzin (akár fotb.)
ezzel leáztatod a nem látható részeken is.
- brigéciol,
ez opcionális második körre. Pl a fogsort ebben mostam le ecsettel.
- denaturált szesz,
ez alkohol, és a nem látható legkisebb olajréteget is leszedi.
A lánc a legfontosabb. Semennyi olaj nem maradhat benne/rajta.
Én a váltó görgőkkel szívtam meg egyedül. Csapággyal szereltek, és nem mertem azt a részt oldószerezni, csak a fogakat. Jópár kör kellett alkohollal mire tiszta lett.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
krono.
tag
Hát nem tudom, amikor hozzáértő látta, mindig azt mondta, hogy ez nagyon jó felni, újkorában 100ezer körül biztosan volt. Matricázása pont ilyen, mint ennek.
Igazából egyáltalán nem teszem le (vagyis rossz időben biztosan le fogom tenni), de annyira elkapott a biciklizés dolog, hogy most a nyáron naponta minimum 20km-t tekerek. Gondolom télre van valami más praktika (átforgatás, vagy legumizni, ilyesmi).
XenHai
senior tag
Egy gyors kérdés melyik lenne az a levegős teló (cross vonalon) ami már jó lehet 120 kg környékére ?
Paragon ,NCX-D LO ?
lsebestyen
addikt
Útvonal ajánlást kérnék: Kelet Pestről kéne eljutnom Érdre, forgalom annyira nem zavar, az sem ha kicsit kerülősebb, dombosabb.
És az mitől lesz kevésbé bohócosabb, minta 26"? Mármint, a felni ugyanakkora, csak a külső nagyobb, nem?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
6030D
Ármester
forgalom annyira nem zavar
Hungária - Szerémi - Egérút - M7
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Hasaggymeg
Topikgazda
Akkor mondhatjuk, hogy tudod az 51-es átlagot tartani.
#226003ktommy91...akár...sorolhatnám miért nem jó, de ennyiér jobbat nem nagyon veszel.
#226012XenHai...ha az a 120kg nem lesz hónapokon belül 80-90, akkor esetleg a Paragon, de szerintem inkább egy Recon.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Ezt hagyom a többieknek, én nem értek ehhez, csak élvezem, ami van.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
lsebestyen
addikt
Kösz, nem meghalni mennék azért.
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem tudom hol jársz vele, de nem biztos a gumicsere az oka a sok defektnek. Ez a szárazság nagyon kedvez a királydinnyének, mely ilyenkor főképpen a városban a járdaszigetek, sávokat elválasztó zöld (most inkább száraz, kiégett) sávok, stb. elterjedt lakója, minden gumit kilyukaszt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
(#226020) andrisbandi válasza lsebestyen (#226013) üzenetére
andrisbandi
őstag
https://merretekerjek.hu/
Ezt ajánlották itt párszor.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
XenHai
senior tag
Aha de a recon már MTB ba való.
A x-fusion rc32 ? Mitől függ egyébként?
Fall-N
veterán
Milyen az a Continental folyadék pontosan? Nekem jelenleg Slime van a belsőben, de véleményes hogy mennyire hatékony. Sokan dicsérik, de ugyanannyian szidják hogy nem ér semmit. Azt tudom hogy felütés ellen nem ér semmit, ez nem fenyeget, mert figyelem a nyomást. (Asszony nyírta így ki a Slimemal töltött belsőt).
A szivacs amire a kolléga gondol az a Tannus Armour. Sokan dícsérik és belső mellé való. Csak az ára sok, kábé 8000 Ft/db. Igaz újra lehet hasznosítani és biztosan jó.
[ Szerkesztve ]
Redneck
veterán
Azért a váz geometria és az összkép is számít. Egy régi Cro-Mo váz nem éppen úgy néz ki, mint egy modernebb alu. Az egyik egy retro MTB, vagy nagypapis trekking alapja, a másik meg egy dögösebb, rideresebb valami. A 27.5 az a felni mérete tudtommal, de kijavíthattok ha tévedek.
Megnézem, és ha nem teszik otthagyom és gyűjtök egy új, vagy jó állapotú 29-es montira, mert azt szoktam meg.
Szerk:
Tudom van 26-os kerékkel szerelt, komolyabb alu vázas bringa is, de azokat alapból nem nézem.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
hosszú távon akkor van előnye, ha anélkül kiesik a fogadból a tömés, vagy kiporcosodik a vállad, és akkor megúszol egy orvosi kezelést.
súlya van, karbantartani kell, ráadasul a szerelése se túl egyszerű, bár nem is megoldhatatlan. de akkor is szerszámok kellenek hozzá, ami pénz, meg idő (=pénz).
de igazából mást már nehéz kapni.
amit linkeltél annyi pénzért ajándék. nem lopott?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Hasaggymeg
Topikgazda
Ne törődj azzal mibe valónak hirdetik, van 32-es becsúszó tehát masszívabb, a rugóutat meg nyomással belőheted jó kemény és rövid trekkingesre ...120 kilóhoz kell.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
krono.
tag
Igazából tipik gravel terep, keményre taposott de poros földút, erdei ösvény, némi aszfalt, ilyesmik. Napokkal előtte még mentem a régivel ott, semmi baj nem volt. Csere után 2/2 alkalommal defekt. Persze lehet csak korábban szerencsém volt.
Rózsa szerű tüskék voltak a hibásak minden alkalommal.
#226022Fall-N Igen, amit láttam kifejezetten belsőhöz való. De azt írták a gördülési ellenállást nagyon megnöveli, nem tudom ebből mennyi igaz. 8000/db nekem totál megéri, ahhoz képest, hogy kukázom a 18ezer/dbos gumikat.
Fall-N
veterán
Testbikeon van aki használta, semmi negatív dolgot nem tapasztalt. Kábé 100-200 g között van valahol a súlya, szerintem észre sem venni. Hosszútávon szerintem megéri, csak így hirtelen nem tetszik az ára.
Redneck: Persze vannak modern 26"-os vázak, de én sem ajánlom már, hiába használok jelenleg azt. Nem is a kerék mérete a baj, mert nem nagy különbség van a 27,5"-hoz képest, hanem jóval kisebb a választék alkatrész terén már.
Jester01
veterán
Én úgy 2 éve a Gubacsi híd - Csepel - M0 híd útvonalon voltam.
Jester
Részben igazad van, most utánanéztem Tényleg képesek voltak egy harmadik felniméretet feltalálni, így van peremátmérőben 559 mm (26"-os külsőkhöz), 584 mm (27,5") és 622 mm (28-29"). A 27,5" meg a többi is a külső gumi átmérőjének erős közelítése, nem a felnié.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
flash-
veterán
hát a két szorítócsavaros karrögzítést szerintem csak az integráltnál van, meg ahogy nézem ott az pressfites az is integráltnál van talán nem? legalábbis én laikusként azt gondolom.
kerék kattogás:
megint volt egy kattogás, mire rájöttem mi okozza..
minden kerékfordulatnál volt hallható idegesítő zaj a hátsó kerék felől, próbáltam úgy is hogy leszálltam,rátehénkedtem a nyeregre és toltam, akkor is hallható volt,akkor tisztán ki lehetett venni hogy küllőhang. minden fordulatnál ugyanott na hát rájöttem, a küllők agy felöli oldalánál a foglalatokat kellett láncolajjal bekenni
huss,zaj elmúlt jó tudni hogy még a küllőt sem árt"olajozni"
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
mAtech
aktív tag
Sziasztok!
Ki milyen defekálló gumit használ városban?
Én 26-os méretben szeretnék venni valamit MTB-re. Nem terep, csak város. 1,75-1,95 közötti szélességű.
Köszi.
A.
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
Lacerta
aktív tag
CST C1880 Xpedium EPS-APL
Városban IS. Meg enyhe terepen.
Második garnitúrát gyűröm, kb. 10.000km-t ment el az első.
Lacerta
aktív tag
Ha kattog a küllő, akkor az olaj csak tüneti kezelés, alighanem kicsit lazultak. Utána kell húzni finoman.
(#226034) Hasaggymeg válasza Dark Archon (#226029) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Mire lassan elindult a dínók útján te is rájöttél, hogy volt egyáltalán 27,5"-os (vagy 650B) kerék?! 🤭
#226033Lacerta...+1, szerintem sem normális ha mocorog.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
lsebestyen
addikt
Köszi, ez jó is lesz nekem. M0 híd eszembe sem jutott.
(#226036) Mezga Aladár válasza Mezga Aladár (#225914) üzenetére
Mezga Aladár
veterán
3. felvonás:
Beszéltem a szerelőmmel, az Ő tapasztalat az, a relatív magasnyomású outikon jellemzően a szúrásos defektre jó a tej. A vágásosra, mint nekem, kb 3 mm, már nem az igazi.
Feltöltöttem tejjel, felfúj leereszt, mindig jön egy kevés, munkahelyen garázsban kerengőzöttem, időnként kinyílt majd megint lezárta a lyukat a tej.
Éjszakára felfüggesztve sérüléssel lefele, most stabilnak tűnik a lezárása a vágásnak.
Megjegyzem ha pl. hétvégén egy hosszabb út közben csinálta volna akkor átharaptam volna a kormányt.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
(#226037) Hasaggymeg válasza Mezga Aladár (#226036) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Országúti tyúkbelesítésnek én még mindig nem látom értelmét. ...a kormányod legalább karbon?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
fulton
addikt
Szerintetek ez milyen váz?
[ Szerkesztve ]
lsebestyen
addikt
Szerintem nehéz lesz. Tök jó, hogy annyit bírtak odaírni, hogy érdeklődjön az üzletben, de ilyenkor szokás odaírni az M vagy L váz tömegét. Használtban nem gondolkozol? Ennyiért igen jó és nem öreg alu-karbon bicajok mennek, jó felszereltséggel.
ivana
Ármester
(#226041) Mezga Aladár válasza Hasaggymeg (#226037) üzenetére
Mezga Aladár
veterán
2019 októberétől tubeless. Ez idáig megtettem ezzel a kerékszettel ~17000 km-t országúton és könnyű terepen. (Lásd Szentende útjai )
Ebben az abroncsban 9300 km van. Eddig nem volt egyetlen esemény sem. Ez az első.
Még mindig nem látod értelmét a tubeless-nek?
Ui: alumínium kormány, rágcsálnám egy darabig.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
(#226042) andrisbandi válasza Mezga Aladár (#226036) üzenetére
andrisbandi
őstag
A tejdugó a legbizonytalanabb megoldás.
Érdemes kukacozni a nagyobb lukakat.
- Egyik sem végleges megoldás.
Évekre megtartott külsőhöz érdemes lehet belülről megfoltozni a külsőt.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
fulton
addikt
rendben. köszönöm az infokat
(#226044) Napfénysüti válasza Hasaggymeg (#226037) üzenetére
Miért? Kisebb defekteket megfoghat (nekem is volt hogy észre se vettem a defektet, csak némi tej fröcskölt a vázra abból láttam), illetve alacsonyabb nyomáson lehet menni ami a hazai utakra jobb. Nálam például a belsős 7/8 bar helyett tubelessel elég az 5/5,5 bar.
Egyedül a szerelés az amiben hátránya van (na meg drágább a rendszer).
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
(#226045) Mezga Aladár válasza andrisbandi (#226042) üzenetére
Mezga Aladár
veterán
"A tejdugó a legbizonytalanabb megoldás."
Ezt nem értem, minden királydinnye után "tejdugó" zárja le az abroncsot.
"Kukac"
Erre a szerelő tapasztalata, hogy a kukac sem bírja a nagy nyomást.
Foltozás nem lesz. Ha ez megint elpukkan akkor selejt.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
jjeahh
nagyúr
Próbáltál már jóféle szmötyis tejet? Pl. Vittoria Universal. Haverom most azt használ, elvileg 6-7mm vágást tömít max, gondolom kisebb vágást outin is megfog. Köviben én is olyant veszek, mert a Stan's jó-jó, de sem vágást, sem nagyobb szúrást nem tömít, csak kisebb szúrásos defektekre jó, igaz azokra verhetetlen. A kukac meg jó, szerintem a magas nyomást is bírja, csak nem tudom outi virsli gumin mennyire zavaró, ha minden kerékfordulatnál üt. Mondjuk egy ollóval vagy szikével le lehet vágni a fölösleget... ha van nálad.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Mezga Aladár
veterán
Sajnos macerás, ki kell takarítani belülről az abroncsot.
Vettem kék Bontrager tejet annak is valami szmötyi van a keverékében.
A következő abroncsba azt fogom rakni.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
(#226048) Hasaggymeg válasza Mezga Aladár (#226041) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
+226044 Napfénysüti...én ha nincs max. 1-5 defektednél több évente, még montin (XC) is feleslegesnek érzem, nemhogy outin. Drágábbak a gumik, macerás az összeszerelés, macerás a gumicsere, figyelni kell a mindenkori tejmennyiségre, ha nem egész évben mozog beleszárad, már egy sima gumicsere sem megy mindenkinek otthon, többször kell ráfújni...soroljam még? Montin melynél eleve kisebb a guminyomás ergo könnyebben megtartja a tej az esetleges lyukakat, sokat mész defektet okozó tövises, sziklás stb. árkon-bokron át, ahol már inkább számít az alacsonyabb nyomásnak köszönhető jobb tapadás is, és ha többet veszít is a levegőből mint egy belső gumi hát van miből mert nagy a térfogata, érthető a macera és kis + költség amit a tyúkbelesítés jelent, de ha amúgy visszanézve az elmúlt évekre nincs csak néhány ritka defekted számomra nem igazán láthatóak előnyei 🤔...még súlyban is alig nyersz valamicskét. Persze itt a placeboval, ami az érzést jelenti, hogy nekem is ott figyel a legújabb fejlesztés, nem számoltam. 🤭
#226046 jjeahh... neked volt amit a Stan's nem fogott meg és a másik talán megfogta volna? Csak azért kérdem mert annyi tövis mint itt az anyaországban, nincs a világon, ez a királydinnye (otthon Erdélyben még azt hittem volna az valami exotikus gyümölcs ), az akác, a szederinda és a kökény országa melyek töviseinek szúrását nekem eddig mind megfogta...otthon tekerve a Hargitán éppen arra gondoltam ott 1000m fölött már nincs is mi kiszúrja.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
inf3rno
nagyúr
A kukacot használják hatalmas bányagépeknél is. Nem hiszem, hogy lenne rá jobb megoldás. Azt hiszem ott nem is cserélik a kereket, hanem bekukacozzák, aztán megy tovább a munka, tart ameddig tart. A nyomást viszont nem tudom, hogy mekkora azokban a kerekekben.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
Hasaggymeg
Topikgazda
Szerintem szinte egyetlen jármű gumijában nincs akkora nyomás mint egy országúti gumiban. ...ugyanakkor biztos azt is megfogja egy rendesen behelyezett kukac, csak hát azon a sima, vékony és kemény futófelületen, ráadásul jó aszfalton bizony lehet megérzi a lovas is utána.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5