- Fecogame: A csámcsogás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
-
LOGOUT
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
anorche1
őstag
Na, garanciába cserélték az első tányérokat, most már pöpec a bicó. Ki sütött egy időre egy picit a nap, el is mentem tekerni egyet a várásba, és újabb tapasztalatot szereztem. Kerékpár úton nem szabad tekerni. A gyalogosok soha nem néznek szét, cikáznak össze vissza, ha meg rájuk szólok hogy álljanak már arrébb, akkor csak állnak és néznek. A legjobb a sétálóutcán, mert ott még több ember van, és ha nem hallják hogy jön a villamos, akkor szétnézés nélkül lelépnek. De legalább az út macskaköves, amin a virsli gumi egyáltalán nem tapad.
Más:
Találtam itthon bicóra csengőt, és mivel kötelező gondoltam felrakom. Viszont baromságnak tartom. Mert általában akkor kell csengetni, ha azt akarjuk hogy álljanak már félre. De ilyenkor fékezni is kell. Outin a kettő együtt meg nem igazán megy, mivel teljesen máshol van a 2. -
Zola007
veterán
válasz
imyourfriend #16045 üzenetére
jaja, nem kötelező dolog, amíg nem fognak fegyvert a fejedhez
ez csak takarózás, semmi más. Nem muszáj versenyezni és legfőképp nem muszáj megélni belőle. Lehet menni helyette hagyományos munkahelyre
Aki hivatásos az tudja hogy mivel jár ez az életmód, ha valaki belemegy, akkor viselje a következményeit.Én k.bszttl elítélek mindenkit aki doppingol. Jogtalan előny, attól még hogy más is csinálja.
Ha valaki nem tud enélkül bajnok lenni, akkor hagyja a fenébe az egészet, van még millió más tevékenység amiben ő lehet a király, csak ha már valaki elért egy szintre és csak egy kis ugrás a dobogó, akkor egyszerűbb a szuri, mint újragondolni hogy mit milyen áron ér el.Én nem tudnék a gyerekem szemébe nézni büszkén úgy, hogy közben azt gondolom "fiam, ha tudnád hogy az a sok bogyó amit lenyeltem / magamba szúrtam, nem férne el abban az 50 serlegben a polcon"
-
imyourfriend
őstag
válasz
Runner_fxr #16041 üzenetére
Bűnös itt mindenki, attól még hogy az ellenfelem doppingol nekem nem kell doppingolnom. Ha Ő feldobja a talpát én még élhetek tovább. Mindenkinek aki versenyezni óhajt ezeket a dolgokat elmondják és így kötik meg a szerződést, hogy márpedig barátom te doppingolni fogsz vagy alá se írd. Szóval a probléma már a verseny előtt megkezdődik a kérdésben.
-
INMOTEP
őstag
Üdv mindenki , egy kérdéssel fordulnék hozzátok .Ti jobban képben vagytok gondolom a használt kerékpár árakkal mint én
Lenne egy 2012 es Trek 4300 as kerékpár narancssárga fekete színben jó állapotban ismerőstől ,milyen piaci ára van manapság egy megkímélt ilyen bringának ?
-
Zola007
veterán
Ez nem tétel pl. egy Tour vagy Giro szintű versenyen, mégsem szűrnek mindenkit.
Tisztában vagyok az árakkal, ráadásul amit írtál az csak egy alap szűrés, de szerintem az első 20-30 főt és pontszerző helyeken beérők csapattagjait kellene szűrni.Csak a rajt és célt adó városok köhögnek be a költségvetésbe 12 millió eurót (!) minden Tour-on, az 3,6 milliárd forint. Ne mondja senki, hogy ebből nem jön ki, hogy 20 napon keresztül leszűrjék a mezőny első 50 versenyzőjét.
-
fpeter07
veterán
Miért éri meg 5000 Ft-os kupont adni a bringaexpo jegy mellé? Nagyon csábító ajánlat, hiszen ha egy család megy az már több tízezer forint. Mi a hátulütője?
szerk: meg is van: 20k felett 5k kedvezmény. Hát nem szívesen hagynék ott idén egy bringaboltban ennyi pénzt. Remélem megelégszenek a tavalyi százezrekkel...
-
válasz
venember83 #16038 üzenetére
Engem sem érdekel, hogy ki doppingol, az ő élete, ő döntése. A kalóz esetében a kokain az ami szerintem nem kellett volna, az különben sem méltó egy sportemberhez, a halálát is inkább az okozhatta mint a dopping.
Vagy a kettő együtt, ha nem drogozik a szteroid mellé, lehet ma is élne.Egyébként a doppingról meg az a véleményem, hogy ha nem lenne, a sportközvetítések sem lennének olyan érdekesek.
Én nem ítélek el egy sportolót, mert bevállalja a doppingot a győzelem érdekében, az egész életét erre tette fel, ha az egész mezőny nyomja, muszáj, különben soha nem lehet bajnok.
Ebben az egész rendszerben a legbűnösebbek a sport szövetségek vezetői, azokat kéne lesittelni, nem a sportolókat b@szogatni. Bezsebelik a nagy lét, nagyon jól tudják, hogy működik, mindenki doppingol az élvonalbeli sportolók közül, de teszik az álszentet és egy egy emberrel példát statuálnak. Na ez az amitől hánynom kell.
Amit szerencsétlen Armsrong-gal is művelnek az is gusztustalan, biztos ő sem hibátlan ember, elkövetett egy két hülyeséget, amit egyébként meg is bánt és bocsánatot kért érte, de a doppingolásért nem kellett volna meghurcolni, ő megérdemelte az összes győzelmét, akárcsak a többi sportoló, akit a doppingolás miatt eltiltottak vagy megfosztottak a győzelmétől!
Az, hogy valaki átmegy egy doppingteszten az nem azért van mert tiszta, hanem mert olyan anyagot nyom ami még nem tiltólistás vagy nem is ismerik. -
Zola007
veterán
válasz
venember83 #16038 üzenetére
Off: én nem tudnék kokzdzlni, nincs az a díj vagy verseny. Ezét9rt is csak azokat a sportokat nézem, ahol ennek alig van plusz hatása. Mai napig nem értem egyébként, hogy világversenyeken miért nem all-in-all szűrnek, miért csak szúrópróbaszerűen
-
venember83
nagyúr
válasz
Runner_fxr #16037 üzenetére
Esendő ember volt, ebben hasonlatos mindenkihez. Ám bringázásban kevesen értek fel a szintjére. Nem, nem érdekel, hogy koxolt, hisz ebben a sportban mindenki azt tette és teszi, aki eredményes akar lenni. Mindez nem menti fel őt, megfizette érte az árat elég keményen.
-
Most találtam ezt a hirdetést, egész korrekt gép, korrekt áron, talán még enged is belőle [link]
venember83: A kokain és a dopping együtt veszélyes játék, sajnos rá is fázott. Jó kerékpáros volt, de a halálát saját magának köszönheti.
-
DjKoxi
senior tag
Sziasztok!
Vásárolt már innen valaki közületek?
A megadott mérettáblázat nem egyezik az itthoni mezeimmel, pedig van 2 olyan szettem is mint ami az oldalon található. A nadrág betétjéről sem írnak semmit. -
Solad
addikt
válasz
lsebestyen #16033 üzenetére
Biztos vagyok benne, hogy ezek közül mind megfelel minőségileg egy hobbykerékpárosnak. Válaszd azt amelyik tetszik!
-
lsebestyen
addikt
Jövőhéten vennék bukót, ezt az uvex xenova race-t vegyem, vagy GIRO Stylus? Speci Align esetleg?
Sisakokban nem vagyok otthonEsetleg más javaslat 15k-ig bezárólag?
-
sanzi89
addikt
válasz
bubu1345 #16031 üzenetére
A kérdés az, hogy a régivel milyen gondjaid voltak. Az én személyes véleményem az, hogy átlagos használatra elegendőek a linkelt Acera és Alivio hajtókarok. Ha fejleszteni szeretnél, akkor lehet érdemes volna megfontolni a négyszögtengely helyett Octalink-es tengely használatát, elvileg sokat dob a merevségen, és árban nincs olyan nagy differencia.
-
bubu1345
csendes tag
Sziasztok!
A következő kérdéssel fordulnék hozzátok:
Ilyen hajtóművem van jelenleg: [link]
Ezt kell majd a tavasszal lecserélnem. A kerékpárom egy Csepel Rapid 4*-os verzió.
Most egy 3x8-as rendszer van rajta, egyenes kormány, fékváltókar.
A következő rendszerben nem pont ilyen 48/38/28-as rendszert szeretnék, igazából egy kompakt hajtómű is elég lenne (50/34-es), nem tudom ez mennyire lenne kompatibilis a mostani váltómmal?
Van értelme erre átállni, vagy a kompakt hajtóművekhez célszerű az országúti kerékpár és a hozzá tartozó váltó?Ha maradok a 3 lánctányérnál, akkor ezeket találtam mint lehetséges jelöltek:
Shimano Acera: [link]
Shimano Alivio: [link]Megérné esetleg feljebbi árkategóriában nézni? (XT, LX, Deore)
Szinte csak aszfalton használom, évi kb 6-7e km-en.Előre is köszönöm a segítséget!
-
venember83
nagyúr
Holnap lesz tíz éve...
-
-
Tomi_Sci
őstag
Jó alap országúti vétel lehet: [link]
Képeken jónak tűnik a váz, fékváltós ami ilyen áron ritka. Mondjuk el kéne dönteni hogy RSX vagy RX100, de mindkettő elnyűhetetlen. Meg kell nézni a hajtás állapotát és kicsit alkudni, aztán bestbuy lehet! -
pengemetal
aktív tag
válasz
lsebestyen #16018 üzenetére
Ha erre gondolsz, nekem van ilyen kb. 2 éve. Semmi baj nincs vele, véleményem kb. az első két hozzászólással megegyezik.
-
belaazallat
addikt
válasz
lsebestyen #16023 üzenetére
Nekem Bp-re felutazni drágább, mint postával megrendelni.
-
lsebestyen
addikt
válasz
belaazallat #16022 üzenetére
Ahha, hát holnap benézek az arénába van e valami a boltba, rendelni ezért most nem fogok, drága a posta...
-
belaazallat
addikt
válasz
lsebestyen #16021 üzenetére
Bocs, az kimaradt, hogy hosszú kell, van ennek hosszú változata is.
-
belaazallat
addikt
válasz
lsebestyen #16018 üzenetére
Én egy ilyet vettem, sokkal jobb, mint a varratott mezem nadrágja.
-
fraba
aktív tag
válasz
lsebestyen #16016 üzenetére
Értem én, hogy felejtős. Tapasztaltam is, ugyanis tényleg nem működik. Pont ezért próbálok valami alternatívát keresni.
-
lsebestyen
addikt
btwin-es decathlonos 3rugós hosszú bringás gatya kinek van? Tudna róla mondani valami biztatót? Holnap vennék...
Sportsdirectbe van valami értelmes, vagy hozzánk csak a selejtet hozzák?
-
fraba
aktív tag
Ha már javában megy a szó ahardverről, bedobok egy kérdést szoftverrel kapcsolatban is.
Okostelefonra lelkes fejlesztők megírták a Kétkerék nevű alkalmazást, ami elméletileg bringásoknak tervezett navi. Eddig semmi baj, még jó is lenne, csak állandóan Force Close van.
Tud valaki esetleg egy hasonló tudású, működő alternatívát? Kifejezetten olyan kéne, ami bringaúton tervez, mert a mezei utakra ott a zájgó
-
imyourfriend
őstag
válasz
---Lasali--- #16012 üzenetére
Váltani már nekem sem úgy mint új korában, ettől független ha marad a 9-es rendszer akkor megintcsak ultegra sor fog érkezni, 18k-t megérhet a következő 13-15ezer km-re.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
imyourfriend #16011 üzenetére
Ha időbe cseréled a láncot, akkor nagyon sokat el lehet menni a sorral.
Nekem 19 ezer van a 10 es ultegra sorban, és még fut új lánccal. Mondjuk váltani már kevésbé vált jól..
De ezzel nyújtottam le 3500 anként a láncokat. -
imyourfriend
őstag
válasz
---Lasali--- #16001 üzenetére
Általában én is így teszek használat után, felfordítom a nyeregre a bringát majd áttörlöm, ezt követően kap lánctisztító sprét majd megint áttörlöm és megkapja a láncra való anyagot. Nekem egy '98-as Ultegra sor van fent hátul és nem lehet róla megmondani hogy mennyit hajtottam eddig, pedig hegynek felfelé van hogy kiállok nagytányéron és eddzem a lábaimat.. na meg a láncot. egy alap kategóriás Shimano volt rajt először az 2500km-t bírt és ledobtam, most connexet nagyon szereti a bringa, a pénztárcám na meg én is.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
---Lasali--- #16009 üzenetére
Hétvégén megnézem, amilyen az idő most egy darabig úgysem megyek vele.
Kiszedtem a kereket, hogy rendesen fel tudjak tenni egy láncvilla védőt. Előtte nem ugrált, utána ugrált, ezért gyanús nekem is, hogy nem feltétlen a megnyúlt lánc ugrál a legkönnyebb fokozatokon.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
-=RelakS=- #16008 üzenetére
Azt a láncot cserélni kellett volna már rég, mert lekoptatod vele a hajtás többi részét.
Ha a felső hárman szórakozik (tehát a legnagyobbakon, gondolom én) akkor az váltó baj lesz, ha normál rugó állású a hátsó váltó, akkor csak nyúlott picit a rendszer, hátul a finom állítón kb három kattanás a leírtak szerint óramutató járásával ellentétesen és megoldódik a baj. Meg reméljük hogy nincs túl közel a felső görgő a sorhoz, mert akkor azon is kell állítani.
Ha ennyi kopott a lánc, akkor nem érdemes ennyit várni a láncra, meg kell venni azt ami épp jó áron van aztán kész. -
-=RelakS=-
veterán
válasz
---Lasali--- #16007 üzenetére
őőő....
mivel balga módon nem kértem el a teljes alkatrész listát az üzletben, ezért csak tippelem, hogy Shimano Deore hátsó sor (nemtommelyik), Shimano Mega első sor, a láncról meg aztán végképp nem tudom.Mosogatni szoktam, egyrészt mert mielőtt megvettem, mondták, hogy kell, másrészt rossz hallgatni, mikor a por recseg. Amúgy szeretek homokos földutakon is előfordulni, gondolom ez sem tesz jót az élettartamnak :}
Majd ha kegyeskednek meghozni az SRAM láncomat (kb 1 hónap), arra megpróbálok jobban figyelni.
És remélem, hogy nem a váltó mászott el, vagy raktam én vissza rosszul a kereket, ha csak a három legnagyobb keréken szalajt...gat hátul (ha egyszer feljut a kerékre, akkor onnantól nagyon nem ugrál). Viszont a láncmérő már úgy esik a láncba, hogy az egyik görgőnek ellen tartok
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
-=RelakS=- #16006 üzenetére
Kezd szalajtani 750nél?
Az viszont már igen kemény.
Na igen a 110 kiló az adja neki.. meg a hegy.
Szoktad mosni a láncot? A port kap vagy sarat az csökkenti az élettartamát, felére, vagy mégtovább.
Milyen láncról meg sorról van amúgy szó? -
-=RelakS=-
veterán
válasz
---Lasali--- #16003 üzenetére
nekem így 750km után esik bele a nyúlásmérő, meg már kezd szalajtani :S
Lehet, hogy a 110 kilót (+bringa ) meg a sok hegyet nem szereti?
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
belaazallat #16004 üzenetére
Az úgy már mindjárt más hogy 2 láncban van 6 ezer.
-
belaazallat
addikt
válasz
---Lasali--- #16003 üzenetére
Oké én ezt értem, de mint említettem 2 láncot cserélgetek és a két láncba van 6000 km. Meg, mint írtam igen kíméletesen voltak tartva. Meg én azt írtam, hogy a soron nem látszik kopás.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
belaazallat #16002 üzenetére
Nyúlást mérni kell nem észre venni.
Szervizbe sokan jönnek be aki mondja hogy nincs kinyúlva a lánc, megkérdezem a km -t, meg hogy milyen lánc, aztán 10 ből 9 szer igazam van és átesik rajta a láncnyúlás mérő. Aztán csodálkozik utána hogy 10 ezerért kell venni rá új fogsort (mert annyi most egy 9 es deore ajánlott kisker ára..), mert az új lánc szalajt.Igen mondjuk az sokat segít, ha nem gyorsít, nem sprintel az ember, meg csörlőn nem tekeri fel a falnak a bringát. Én láncnyúlási értékeimen ki szoktak készülni szerelő ismerőseim, én tipikusan olyan stílusba megyek hogy szétcseszem a láncot.. hiába van folyamatosan tisztítva.
-
belaazallat
addikt
válasz
---Lasali--- #15998 üzenetére
2db van és 2000 km után cserélem őket. Nem vettem észre jelentős nyúlást. Esőben nem szoktam tekerni, poros utakat kerülöm amennyire lehet, nagyobb túra előtt rendszeresen takarítom, kenem a láncot.
Szerk:
Másik dolog, hogy nem szoktam kiállva tekerni.
Ha gondolod leviszem hozzátok megnézheted, szezon előtt úgy is át akarom nézetni. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
imyourfriend #15999 üzenetére
Dura Ace majdnem nyúláshatáron van nekem 1300-1500km alatt.
Pedig van ipari alkatrész mosónk a műhelybe, és kb 4 biciklizés után veszem le, mosom ki, majd zsírsprayel újra kenem.
Trekkingen bírt nekem ki a legtöbbet a dura ace, 4500 körül, az már rekord nálam, de az is mindig tisztán volt tartva.
Országútin a 10 es láncok, connex, kmc, ultegra, 3500 nál vége úgy hogy minden tekerés után le van törölve fém tisztára és újra van kenve, nem serceg benne a kosz ha csavargatod (ez a teszt hogy koszos-e).
Van egy srác, vb-n is volt kint, crosskovácsit mikor megnyerte, új XT sorral meg új dura ace lánccal ment, 9 essel, 70km sár, utána 1 hét múlva edzésen 2 fokozatba szalajtott a rendszer.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 7600 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- Csomagfeladás Foxpost automataba XS/S/M/L/XL - 2390 Ft egységesen
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest