Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
-=RelakS=-
veterán
Az alapján, amit érzek, low temp-et tényleg csak fagypont körül kezdjél használni, mert pillanatok alatt kipasszírozza a lánc magából.
Most, hogy kicsit visszamelegedett:
Low-temp: mint amikor a viasz a gyertyán épp csak átváltott szilárdba folyékonyból, nagyon puha
standard: valamennyire gyúrható
e-bike: egy nagyon picit nehezebben gyúrható, tényleg figyelni kell, hogy érezd a különbséget (még egyszer, remélem, a standard nem azért puhább, mert szinte habként jött ki a tartályból )
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
RexpecT
addikt
Én a Mountain Kinget vettem most előre, érezhetően jobban tapad terepen mint a Hutchinson Kraken, és elől nem is igazán érezni a traktor effektet.
J.C.G.
aktív tag
[Hagyd] a profikra. Mire előkészíted festésre, lexopod magad. Ha az alapokat nem csinálod meg jól le fog pattogni, karcos lesz a felülete stb.
lsebestyen
addikt
Köszi, ez tetszik. Találtam itthon egy pár null km-es Btwin külsőt, kíváncsi vagyok mit tud, mindenesetre a felszerelés küzdős volt. Nem szeretem a drótperemes gumikat... Ideiglenesnek jó lesz, a régivel már nem mertem menni. Egyszer használtam szakadásig egy külsőt, de vonatozás lett a vége.
Hasaggymeg
Topikgazda
Hátul már sok?...szeretem az "első gumi hátra megy"-et játszani. Ez Shield Wall Pure Grip compound-os, akármit is jeletsen az.
RespecT...aszfalton sem?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
jjeahh
nagyúr
Most átszokhatsz az "első gumi hátra megy" helyett a "hátul két Race King-et elkoptatunk, amíg elöl egy Cross King elkopik" játékra . Ha belegondolsz valszeg így sem jössz ki rosszabbul anyagilag, a gördülési ellenállásod nem igazán lesz nagyobb, mert inkább a hátsó gumin számít és elöl, ahol nagy szükség van rá, legalább nagyobb tapadást kapsz. Ergo mindenképp jobban jársz, szvsz nem sok értelme elöl-hátul egyforma gumit használni, kár, hogy erre nem jöttem rá én is előbb.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Hasaggymeg
Topikgazda
Van benne valami, egyre gyakoribb a gyárilag első/hátsókerékspecifikus gumikkal szerelt kerékpár, és ha belegondolsz logikus is, hisz nagyon más karakterisztikák kellhetnek egy fix, meghajtott (nálam mereven rögzített) kerék és egy irányított, telós, meg nem hajtott kerék optimális tapadásához. Nekem pl. tetszett a Racing Ray / Racing Ralph kombó mellyel a bringa jött, ahol az első, a Ray mintázata nagyon hasonló volt a korábbi apró mintás Race King/Ikon-nal, míg a Ralph meg egy látszólag is kapaszkodós, meghajtott kerékre tervezett keresztcsíkos mintát kapott...gyáva voltam tyúkbelesíteni őket. Amit ebből éreztem az a hátsó jobb tapadása volt, igaz úgy éreztem mintha kissé magasabb nyomáson lett volna ideális mint ami a R.Kingbe kellett.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
6030D
Ármester
Én anno is írtam, hogy az itthoni hegyekbe szerintem a XKing/RaceKing a tökéletes együttes, nekem is az volt a Focuson. Ha valaki nagyon sokat aszfaltozik, akkor RK/RK, de kanyarban jobb a bütyök elöl. Ha időre mész, és több a sotter, mint az erdei talaj meg a nyomvályú, akkor előre jó a kis bütyök.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
RexpecT
addikt
Tuti hogy nagyobb ellenállása van, de én nem érzem. Azt viszont hogy jobban kapaszkodik azt egyértelműen.
Hasaggymeg
Topikgazda
Nézegetem, de nehéz lenne meghatározni az X és a Cross King között a különbséget. Kissé sűrűbb az utóbbi, de amúgy ugyanaz a minta. Talán ez a Trail King tűnik olyan hátsó kerék specifikusnak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
J.C.G.
aktív tag
Ha jól tudom X mint CrossKing ugyan az a gumi csak régen X volt a neve, az újak meg Cross.
Pure Grip a középső gumi keverék, az olcsóbb gumik nem kapták meg ezt a vegyületet. A verseny meg a blackchili.
Sidewall az olyan mint a snakeskin, oldalfal védelem.
[ Szerkesztve ]
xy.zsolt
őstag
Pirelli P Zero velo 25" ... 30Eur/db, TOP1 nálam....tapad, gyors, könnyű és alig kopik. 5000km van benne és nem peremesedett ki egyelőre egyik sem (3k-nál felcseréltem) Megbízható bolt, többen vettek a topic-ból az ajánlásomra. Ha jót akarsz 10k/db körül akkor szerintem ne keress tovább.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
ivana
Ármester
Én is ilyet használok, bár szvsz ha tudsz csak terepen menni akkor XKing/XKing jobb lenne. Az a baj, hogy aszfalton hátul minimálisat sem bírna.
lsebestyen
addikt
Köszi, megnézem, be is ugrott most, hogy ez egy ajánlott darab.
Egyébként a decathlonos gumi darabja 490g.
zsocy
őstag
+1, innen vettem én is az ajánlásodra, megbízható bolt, gyors szállítással.
Az első (és én is) túlélt egy durrdefektet, ami után laposabb kerékkel tudtam csak hazamenni, de még csak nyoma sincs hogy sérült volna. Jó gumi.
6030D
Ármester
Az X és a Cross ugyanaz, csak a legenda szerint a gyár az X-nél a crossra gondolt, a vevők meg X-nek mondták (mindenki a saját nyelvén: iksz, eksz...). Nyilván valamit változtatnak az évek során, de kb ugyanaz.
Szerintem a Mountain meg Trail már felesleges merevre, olyan helyen, olyan sebességet nem fogsz vele menni, hogy azon múljon, hogy az X nem tapad, de a Mountain tapadt volna. Nekem még a 26-on volt az is, 2,5-3 baron szép hangja van aszfalton.
ivana: ezért írtam, hogy szerintem a felemás a jó, ha egy nagy átlagot nézünk (itthon, hobbi bringás, nem az erdő közepén veszi ki a bringát a kocsiból, nem csak a traileken mászkál stb.) Nekem a Focus még X/X-szel jött, hamar kopott is hátul. 2016, kaputelefonnal fotózva
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
jjeahh
nagyúr
"a Mountain meg Trail már felesleges merevre, olyan helyen, olyan sebességet nem fogsz vele menni" - [link]
Szerintem a Trail King még xc-re okés, de tény, hogy nyáron, száraz terepre fölösleges, őszre-télre csúszós terepre viszont ideálisak ezek a gumik hobby tekerészéshez.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
(#204018) sebgutkopf válasza Hasaggymeg (#203927) üzenetére
sebgutkopf
őstag
Köszi a megerősítést. Váltófül az rendben, belenézve is jó, de ütést se kapott a váltóm.
Azért sikerült javítanom a helyzeten, de majd élesben derül ki mennyire jött be. Egyrészt felraktam amit írtam a B tension állító sablont, ami alapján kicsit lejjebb volt a váltó görgő az optimálistól (valamikor jobban becsavarhattam a kelleténél) és picit még játszottam a pozi finomhangolóval. Így hogy közelebb van a görgő, már nem tud olyan könnyen kitérni a lánc útjából a fogaskerék és simán váltja.
Ettől függetlenül viszont az igaznak tűnik, amit megerősítettél, hogy az a fogaskerék kopottabb lehet, mert a többi fokozatot nem zavarta a kicsit távolabbi, lazább görgőállás.
Intruder A 6
aktív tag
Sziasztok! Szeretném cserélni a hátsó sort és a láncot! Ultegra 8000 11-28 szeretném otthon megcsinálni, milyen szerszámot kell megvennem hozzá? Gondolom egx jó kis láncbontó meg a hátsó sorhoz nemtudom milyen kulcs kell, meg tud ajánlami valaki valami jó lánckenő olajat? Motorexet használok de kb 200km enként le kell kenni újból, és nagyon koszolodik a lánc.
A régi szép idők, amikor a stucni hosszából elvett centiket még nem adták hozzé a kormány szélességéhez...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
6030D
Ármester
710-es kormány, 90-es stucni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
(#204022) Hasaggymeg válasza parandroid (#204020) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Pont ezt akartam írni azzal a kiegészítéssel, mikor még volt nyeregtáska, gyűrűk a stucni alatt és 2oldalú pedál.
Intruder A 6...ez [link] kell és ez [link]. ..na meg valami amivel megfogod az utóbbit.Szerk. ott találsz láncbontót is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Az stimmel is, manapság 760-asak a kormányok, és 40-esek a stucnik (na jó, az enyémen hivatalosan 45-ös, de az is már kb olyan, mintha a villanyakra lenne hegesztve a kormányrúd).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
(#204024) Hasaggymeg válasza parandroid (#204023) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Enyém továbbra is 720/90 mm
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
jjeahh
nagyúr
Méretfüggő is és a tiéd asszem nem xc, hanem amolyan light trail, downcountry, ezért szélesebb a kormány és rövidebb a stucni. Veretős trailokon és endurókon még jobban terpesztesz.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
bardi
aktív tag
Mondanám, hogy minél meredekebb a fejcső, annál hosszabb stucni kell, de anno a kb 70 fokos fejcsőn nekem az 50-es stucni 660-as kormánnyal teljesen príma volt
'92 Honda VFR 750
Zoliwrc
aktív tag
Aki ismerős hátul ment X-king-el, az azt mondta hogy szakad le róla a bütyök.
rétisün
veterán
fejlemény: tegnap visszavitték Balatonszentgyörgyre, ma este megint itt van a csomag Egerszegen.
valaki ott biztos nem normális
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
itouchfan
senior tag
Aki még gyors, aszfalton is jó XC gumit keres, ajánlom a Schwalbe Thunder Burt-ot, nekem mostmár bő 2000 km óta az van a montin, kb 50-50 arányban megyek aszfalton-terepen, alig kopott, gyors, halk, könnyű (530 g, mérve). Terepen is viszonylag jól el lehet lenni vele, a köves részeket és a sarat nem szereti, de ha nem dagonyázás akkor túl lehet élni. Ellenben nem olcsó annyira, de leértékeléskor ki lehet fogni sztem jó áron.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
Csokicsibesz
tag
Volt egy hapsi, aki valami ilyesmi gumival tolta a Kassa Maratont Én mondjuk nem vállaltam volna be, néha a RK-t és kicsit kevésnek éreztem oda.
jjeahh
nagyúr
itouchfan
senior tag
Igen, idén én csak tekeregtem, ha lett volna valami vagy sárban is akartam volna menni vagy sárosabb időben, akkor vettem volna mást, de így, hogy ennyire hangsúlyos az aszfalt, így tökéletes nekem ez a gumi. Terepen is el lehet lenni vele tényleg, múltkor 63 km/1300 szintes körömön nagyrészt terepen (Nagy-Kopasz, HHH, Árpád-kilátó, Hárs-hegy, János-hegy) nem éreztem, hogy bárhová kevés lett volna, lefelé nem vállalok be olyan sebességeket vagy olyan ösvényeket, hogy a gumin múljon az, hogy le tudok-e menni, szerintem sokkal inkább a birngás (vagyis én) vagyok a szűk keresztmetszet. De ha van valahol Raceking vagy Crossking akkor szerintem jövőre kipróbálom, berendelnék egyet.
Egyébként még van egy pár használható Nobby Nicem de az 850 g körül van, nem hiszem hogy valaha vissza fog kerülni, ha csak nem akarok dagonyázni.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
Hasaggymeg
Topikgazda
Hát akkor hátra nem fog az menni.🤔...ahogy a székely mondja, kettő RK hátul míg egy CK elől.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
6030D
Ármester
Melyik montis pedál egy oldalú?
itouchfan: sárban már annyira nem tapadt [kép]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Csokicsibesz
tag
Itthonra tök jók ezek a gumik, szerintem még Maratonokra is vállalhatók. Az mondjuk nagyobb kérdés, hogy marad-e verseny ami túléli az évet.
Kassa picit más szint. Szerintem ezt sokszor leírtam már, de mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a versenyt, érdemes egyszer elmenni, mert iszonyat jó a pálya, a szervezés, minden. Az tényleg egy Mtb verseny, nagyon sok technikás singletrack van benne, nagyon élvezetes.
[ Szerkesztve ]
itouchfan
senior tag
Az igen, abból a középső részből nem sok maradt.
Csokicsibesz: tudom, beszélgettük is. Idén szerettem volna menni, a nyár második felében viszonylag többet tudtam menni, így talán nem is lettem volna annyira trágya. De szeptember elején egy betegség két hétre ledöntött, így sajnos elmaradt. Jövőre talán.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
a szentendrei gödör bekerült a hírekbe. [link]
előbb-utóbb tényleg belehal valaki.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
arcitec
addikt
A fotó alapján, nem igazán értem, hogy lehet belemenni abba a gödörbe, ha figyel valaki előre.
Ott a gödör mellett, attól biztonságos távolságban a kerülő csapás. Meg azt sem miért kellett lezárni? Tolva a kerékpárt abszolút biztonságosan ki lehet kerülni.
Hangsúlyozom az alapján amit és ahogy a fotón látni.
[ Szerkesztve ]
Hasaggymeg
Topikgazda
...de még tekerve is. Én az ilyen kordonokat, melyek marha nagy kerülőre kényszerítenek általában simán ki szoktam kerülni (vagyis átmegyek, majd kibekkelem valahogy), de ez annyira el volt barikádozva (már 2x jártam ott), hogy éreztem valami komolyabb akadály lehet, ergo megtörténhet, hogy tekerek 2 kilométert, majd vagy vissza kell forduljak, vagy úszok a Dunában, így meg sem próbáltam.
Amúgy tényleg több mint egy hónapja le lehet zárva, és most 7végén is láttam egész nagy csoportokat, családokat, Szentendre felől átmenni a lezáráson, még mondta is nejem, hogy biztos csak oda a partra mennek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
arcitec
addikt
Hát igen arra fele mindig sokan vannak, mennek. Ideális BP-Szentendre környékieknek és szépen és jól meg van csinálva az a szakasz... Sajnálatos, hogy épp idényben lett az a gödör,
véleményem szerint közbeszerzés ide vagy oda, nem szabadott volna azt hónapokra olyan forgalmas helyen úgy hagyni.
Hasaggymeg
Topikgazda
Csak a szokásos monopóliumukkal visszaélő, nagy közszolgáltatók hozzáállása...bár sokat javult a helyzet az utóbbi években, még mindig mind ilyenek, Elmű (újabban MVM), Tigáz, DMRV, Telekom és a többiek. (Legalábbis az itt közép Magyarországon szolgáltatók).
Ami az útat illeti, az sem mindenhol jó, vannak a híd építésekor felújított szakaszok, de maradt még gyökérfelnövéses is még itt-ott a kis híd és Szentendre között.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
jjeahh
nagyúr
Nálunk terepen van egy ilyen mindenféle jelzés nélkül, ha meghajtod simán beleesel és neked annyi.
Más, ha már veszélyek, újabb cikk, sosem lesz vége
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
arcitec
addikt
Igen sajnos az a baj, hogy egyoldalúan hoztak törvényt, az állatok védelmére. Maga az állat védelme rendben is lenne, de a baj ott, hogy az embert védelmét meg kihagyták. pl a kutya a kutyatartó felelőssége, lehet van is rá valamilyen törvény, csak épp be kellene tartatni, mint sok minden mást is. Nyugaton ha jól tudom, lakóövezetben az is meghatározott, mennyit ugathat egy nap a kutya,ami a nem kutyások pihenését pl zavarja. stb stb , lehetne sorolni.
-=RelakS=-
veterán
Az egyoldalúnak számít, aminek az egyik fele taposó, a másik fele patent?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
6030D
Ármester
Nem, de az nem is montis pedál.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Németeknél ha a kutya emberre támad, akkor a gazdának kártérítést kell fizetnie, illetve büntetést is, és az amúgy is borsos összegű kutyaadó is durván megemelkedik, mert átsorolják veszélyes ebnek. Ja, és kötelező kutyaiskoláztatást is előírnak ilyenkor, vizsgával a végén. Ha ezek bármelyike nem történik meg, akkor további büntik, kutya meg megy a menhelyre. Amúgy alapból minden kutya chipelt, és a nyakörvön állandóan ott kell lennie a steuer-plakettnek (egy kis fémlap, ami igazolja, hogy adózott eb, egyedi azonosítóval).
Munkakutyákra kicsit mások a szabályok, de azok eleve regisztráltak, illetve külön vizsgáznak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Hasaggymeg
Topikgazda
Szép kis öleb ez a Kangal. ...olyan a 2 osztályos juhásznak mint egy páncélököl egy félnótás kezében. Erről Kövér László jut eszembe, mikor zöld őrületről beszél, mert ezek a nagyvárosokban élő világoszöldek, akik emberre veszélyes állatot csak a tévében látnak, és akik lassan a csótányt is fokozottan védett fajnak nyilvánítanák, marhára tudják nyomni saját sz@rságukat a föld megmentéséről. 😫 Átestünk a ló túloldalára már megint, mint annyi más esetben (metoo, BLM, LMBTQ jogok stb. stb. )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Ringman
nagyúr
ilyesmi formavilágú spd-s cipőkből tudtok még mondani más típust/márkát?
adidas velosamba
chrome x panaracer
---
a tapasztalatom szerint a flip-flop pedál mindig rossz irányban áll meg
most egy ilyen cipőm van (time atac-kal használom), de ennek nekem túl merev a talpa az egyéb mozgáshoz (pl. ha eltekerek kocsmába/ügyet intézni/stb, akkor nem komfortos): [link]
alapból nem szeretem a merev cipőket amúgy.
a terv az, hogy a triban jó lesz csak tekerni hosszabb távra, a másik cipő meg általános célra és így a flip-flop pedált is lecserélhetem kétoldalasra.
(#204049) balintbaba válasza parandroid (#204046) üzenetére
balintbaba
tag
Amúgy a kutyaadó szvsz nem is olyan magas, mint amilyennek lennie kéne. Pl. ezeknek a Kangaloknak olyan ökológiai lábnyoma lehet, mintha én egy Mustang GT-vel egész évben teli gázzal közlekednék lámpától lámpáig. De egy sima kutya tartásának is luxusnak kéne lennie a klímaválságban.
Alg
veterán
Ezt mondjuk jobb helyeken úgy szokás megoldani, hogy:
1. Az egész művelet nem tart 2 hétig sem
2. nem ilyen viccnek is rossz szarokkal zárják el, hanem beton terelőkkel, rajta fényvisszaverővel+villogó sárga lámpával és/vagy még rendes kerítéssel körbe is kerítik.
3. Nem a kitaposott részen kell egyensúlyozni mellette, hanem ideiglenesen leaszfaltozott kerülőt biztosítanak
4. Ha valamiért nem tudják rögtön lefedni és ott kell hagyni, akkor is letakarják valami pallóval/acéllemezzel hogy használható maradjon az útvonal
Szóval qrvára nem tettek meg mindent a veszélyes helyzet elkerülése érdekében.
Az meg hogy egy szerelőakna rendbetételére közbeszerzési eljárást kell kiírni, közröhej
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!