Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#282001) Tin válasza Hasaggymeg (#281996) üzenetére


Tin
veterán

Volt pár hete videó, de ki is beszéltük. A Cube RA 1.9 felniknek, amit elég sok bringájukra raknak, annak saját, "Cube" feliratú agya van, és csak gyári alkatrészként tudod megvenni.

Tessék, itt egy reddit poszt róla. Legyen meg, hátha a jövőben kell valakinek (vagy épp nekem).

#281998 Friczy: igen, most már látom én is, köszönöm. Mellesleg ha már szétszedném, biztosan fel is újítanám.

(#282002) Hasaggymeg válasza arcitec (#281997) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Sajnos elég jellemző, hallani ilyent szinte minden ismert markánál, ami ugye megnehezíti a kerékpárvásárlást. :F

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#282003) SteveAd válasza semmiho (#281987) üzenetére


SteveAd
tag

Allitolag nem a kormanycsapin vezettek at a kabeleket, hanem a fejcso jobbjan, ami azert fura megoldas (hatso fekvezetek ill. hatso valto nem eppen idealis ivben fog csatlakozni)

(#282004) Dark Archon válasza TakiUZ (#281986) üzenetére


Dark Archon
addikt

Inkább 300€, de köszi! Bár nem tudom, a 24 mm belső felniszélesség nem túlzás egy országútira? A másik bringámon, a crosson is csak 22 mm szélességű van.

Ringman: wow, bingó! Ezer hála! :R

De, bizony, meg vannak az átütős kupakok. Bár valószínűleg ez még a régi 3 kalapácsos verzió, de ennyiért akkor is ingyen van, ha úri kedvemben megveszem a ratchet kitet. Megrendelve :)

chubby2o6: szép próbálkozás volt, de most Ringman nyert :D

[ Szerkesztve ]

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#282005) Hasaggymeg válasza SteveAd (#282003) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Ha ez így van tényleg érthetetlen miért nem a bal oldalon, úgy minden vezeték (hátsó fék, váltó) íve nagyobb lenne. :F

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#282006) Fall-N válasza Dark Archon (#281979) üzenetére


Fall-N
veterán

Igaz, lehetne TLR helyette, Tin úgy emlékszem nem használ tubelesst. Ha tervben van, akkor inkább mást. Gumiknál tényleg ritka amelyik UST-s, de a felnik is nagyrészt tubeless ready-k, nem UST-sek.

(#282007) Fall-N válasza MPowerPH (#281983) üzenetére


Fall-N
veterán

Nekem sem szimpatikus a Cube-nál ez. Én csak vázat vennék tőlük, ha lehetne külön kapni. Többit én megvenném magamnak, ahogy szoktam. Ezért sem szertek "egybe" bringát venni, mindig van, ami spórolás miatt gagyi és ugy járnék, mint Tin, hogy 0 kilométeresen szerelhetném át, a leszerelt alkatrészeket meg tárolhatnám ameddig nem tudnám eladni. A használt piac meg nem igazán pörög most. Bár rohadjon meg, a női vázat megvették, amit asszonynak vettem volna meg a következő hónapban. :D

(#282008) Speedy007 válasza Fall-N (#282007) üzenetére


Speedy007
őstag

Nekem mázlim volt kb.90%-át sikerült eladnom a Kellysnek ami rajta volt gyárilag. Csak a négy szögtegelyes hajtómű monoblokkal, és az első tourney váltó maradt meg. Meg tök feleslegesen meg vett 3*9-s vatta új váltó kar szett Alivio maradt meg.

(#282009) Mezga Aladár válasza Hasaggymeg (#281996) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

Nem a féklámpát figyeled hanem a jármú hangját, mozgását. Régi teherautóknál a lökhárító beljebb volt, ott a fejedet a platónak lehetett támasztani. Egy test voltál a teherautóval, volt, hogy a fékezêsben a fejem, nyakam is segített. :))
Volt meg egy szabály amit ma is betartok. Ha a sofőr idegesen kiszámíthatatlanul vezetett akkor azt ott kellet hagyni.

[ Szerkesztve ]

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#282010) parandroid válasza Mezga Aladár (#282009) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Azért ez az öngyilkosságnak egy különösen perverz formája. Kb mint a vonat tetején szaladgálás. Darwin már készíti be a popcornt, hátha valaki kedvet kap…

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#282011) Fall-N válasza Speedy007 (#282008) üzenetére


Fall-N
veterán

Én is majdnem mindent el tudtam adni. Egyedül a tárcsafékes 26"-os kerékszett gumistól pihen a szekrényben, van egy alu KLS 720 mm-es kormány ami nem kell senkinek. Van itthon SunRace 7-es és 8-as kazetták és láncok, Altus 7/8 s hátsó váltó és kar. Utóbbiak fel lesznek használva a kerekekkel az asszonynak, csak nem találok hasonló vázat, ami neked is van. Alacsony átlépésű, alu MTB váz kéne, tárcsafék adapterrel. A hónapban lejöttek a biciklimről az MT200-as fékek és a két rotor. Ez is fel lesz használva.

(#282012) Speedy007 válasza Fall-N (#282011) üzenetére


Speedy007
őstag

Én is gondolkodom rajta hogy az agyon használt Neuzer Nelsonnak adjak e még valami esélyt esetleg ha már van négy 4 szögtengelyes mobolokk illetve hajtómű valamint 9-s váltókar.

De miért nem veszel esetleg egy Riverside 500-t? Tökéletes építési alap ha használtan ki fogsz egy jó állapotút jó áron.. Én is abban gondolkodtam mielőtt a Kellys-re esett a választásom. Csak két dolog miatt dobtam az ötlet egyik hogy nem volt akkor érdemleges felhozatal illetve nem akartam a KTM után még egy újabb költséges felújítási projektbe bele tenyerelni..

(#282013) Ringman


Ringman
nagyúr

Labaskep:

(#282014) Dark Archon válasza Ringman (#282013) üzenetére


Dark Archon
addikt

Tükröt hol vetted? Remélem, nem Rose-os, hogy dobhattam volna be azt is :)

[ Szerkesztve ]

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#282015) cattus válasza Ringman (#282013) üzenetére


cattus
őstag

Bárki bármit mond, ez a fehér bandázs a fehér bovdennel baromi jól néz ki.

Do the thing!

(#282016) Ringman válasza Dark Archon (#282014) üzenetére


Ringman
nagyúr

Azt hiszem onnan, corky a markaja, de van alin is klon par dollarert, az persze gyengebb minoseg

(#282017) Khelben válasza Dark Archon (#282014) üzenetére


Khelben
nagyúr

Cateye BM45-öt tudom ajánlani. Sokat szívtam aliexpresses tükrökkel, egy idő után mindegyik kilazul meghúzhatatlanra, de ez a Cateye bírja már 3 éve.

(#282018) Kro válasza Tin (#281999) üzenetére


Kro
tag

Ha ennyire nem akarsz nekiállni, akkor kiveszed a kereket és beadod egy szervízbe. Rutin munka nekik, újra zsírozzák, beállítják és kerül vagy 5-6ezerbe, aztán boldogság. Nyugodt szívvel viheted a vásárba. :)

(#282019) Dark Archon válasza Khelben (#282017) üzenetére


Dark Archon
addikt

:R

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#282020) Tin válasza Kro (#282018) üzenetére


Tin
veterán

Szerintem ez még nincs abban az állapotban, meg nem hiszem, hogy már elkészülnének vele addigra. De most rendesen ráhúzott gyorszárral megint semmi kotyogás nincs, pedig aztán volt ma macskakő, erdei út, gravel, és minden. Meg egy kazal tátogó gyalogos a bringaúton... :D

Viszont lenne egy kérdésem megint: egy ilyen GP5000 gumi mennyire bírja a gravelt? Azért kérdezem csak, mert a Hyde-on Schwalbe Big Apple van, az nyilván bír mindent, de nem tudom, hogy ezen az országúti gumik mennyire tolerálják a kavicsos utat. Tudom, hogy nem arra való, és javarészt aszfalton tervezem használni, de tényleg fogalmam sincs, hogy a könnyű terepet (gravel vagy döngölt földút) mennyire bírják ezek sérülés nélkül.

[ Szerkesztve ]

(#282021) Ringman válasza Tin (#282020) üzenetére


Ringman
nagyúr

Foldutra elmegy alacsonyabb nyomason, lazabb talajon nem lesz tul jo elmeny minta hijan.

[kép] ez igy ok volt 32c-s gumival.

(#282022) Tin válasza Ringman (#282021) üzenetére


Tin
veterán

Az élmény nem izgat, megyek lassabban, a mostani gumi is kvázi slick, nyilván ésszel fordulok. Csak az érdekel, hogy ezek a performance gumik vajon mennyire sérülékenyek ilyen földes-murvás talajon.

(#282023) parandroid válasza Tin (#282020) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Nem kell túlaggódni, ha elfogy a bicikliút, simán megyek tovább, hacsak nem tökig ér a sár. Döngölt föld, mély aprókavics, széterodált, ezeréves aszfalt, erdei kavicsos ösvény, simán elmegy ez mindenhol. Persze észnél kell lenni ha elmerül, megakad, megcsúszik, pláne becsatolva nem vicces az ilyesmi. Ja, és az enyém csak 25-ös.

Szerk.: Nem élmény, persze, abszolút nem oda való, de szükségmegoldásnak jó. Szóval nem kell leszállni azért, és kézben továbbvinni. Ja, nyilván az aszfaltos tempót sem fogod tartani vele.

Szerk2: Sose volt még defektem a GP5000-rel, pedig ahogy a fentiekből látszik, nem kímélem agyon.

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#282024) MPowerPH válasza parandroid (#282023) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ma akkora szel volt, hogy egy erosebb loket oldalrol arrebb rakott vagy 10cm -et. Az ut szele apro, feher kaviccsal van felszorva, abban kotottem ki. Persze tele mindenfele szemettel, fostam is, hogy most defektem lesz. En ha lehet, kerulom az olyan reszeket, ahol nincs aszfalt.

Mai nap margojara, kiderult, tenyleg pudding vagyok. :o Aztan nem tudom mennyire van koze a tegnapi futasnak a mai gyengeseghez. Az teny, meg lefekveskor is olyan erzes volt mindketto labamban, mint amikor eppen gorcsbe keszul randulni, es reggel is ereztem, hogy valami tegnap felrement.
A hirtelen elfogyok effektus pedig a legrosszabb. Kellett 5km lassuzas, hogy valahogy ujraeledjenek a csoffadt labizmok.

Es borzalmas sima SPD -ben tekerni, megint nem ereztem a labfejem elejet. Alig varom, hogy valthassak. A cipovel megbaratkoztam, napkozben sokat van rajtam, hogy szokja a labam. :)

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#282025) chubby2o6 válasza Hasaggymeg (#282005) üzenetére


chubby2o6
senior tag

Nekem is a jobb oldalon van befűzve a felsőcsőbe a váltóbowden. Igazából azért lett így, mert a(z alis :D ) vázba gyárilag úgy volt befűzve a vezető, nekem meg fel sem tűnt összeszereléskor. Sőt, kb. egy év használat után gondolkodtam el rajta, hogy azt tulajdonképpen a másik oldalon lévő lyukba kellett volna fűzni :D .
De semmit nem befolyásol, a váltás f.sza, de azért majd bowdencserekor már a másik lyukba fűzöm.

#282014Dark Archon Nehogymá' tükröt vegyél, a radart mért találták ki??? ( Ha már a drágábbik DT szettet bebuktam, a radarra úgyis rábeszéllek :DDD )

(#282026) Tin válasza parandroid (#282023) üzenetére


Tin
veterán

Akkor nem aggódom. A mai 40-es ötöde volt gravel vagy földút, és igazából tökre élveztem. Csak azért kérdeztem ezt az erdei utas dolgot, hogy érdemes-e ezt inkább más keréken és gumin megtenni, vagy mehet a GP5000-el, de akkor mehet azzal.

Ez a Komoot-használat amúgy az egyik legjobb döntésem volt, mert tényleg jó utakat ajánl, és így az egyhangú edzéseket hétvégente fel tudom dobni egy-egy ilyen kirándulással. Plusz így most már valamennyire be tudom lőni az edzettségemet is, hiszen látom utólag az átlagsebességemet, a Komoot-ban meg azt, hogy az útvonalra milyen átlagsebességet tervez az egyes fittséghez.

De azért még mindig van hová fejlődni. El kéne kezdenem újra fogyózni...

(#282027) dom1n0 válasza MPowerPH (#282024) üzenetére


dom1n0
aktív tag

Haha, detto ugyanez volt itt is, penteken futottam egy (szamomra) hosszabbat, ma meg a maskor gyengebb teljsitmeny se nagyon ment, a szel meg kemenyen szivatott vegig… Komoly 35kili fert bele, ahogy visszaertem a varosba ugye szelvedett lett es elojott az erom is kicsit :DDD :B
Ilyen ez a szeles ido, plane nem fullosan kipihenve. Lesz jobb is. Remelem :U

(#282028) Mezga Aladár válasza Tin (#282026) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

A GP5000 alapvetően verseny abroncs. Nem gravel felhasználásra találtak ki. Természetesen úgy használod ahogy neked tetszik.

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#282029) Tin válasza dom1n0 (#282027) üzenetére


Tin
veterán

Szélnek örülni kell, ingyenes kiegészítő edzésprogram :D Én azt utálom, amikor elindulás után lejtős rész jön, és végig tol, majd hazafelé az emelkedőn meg visszatart. De fordítva például tök jó.

#282028 Mezga Aladár: hát igen, tudom. Bár ez az All Season változat, abból is a legszélesebb, és így is bőven 90% felett aszfalton tolom, de azért ezekről a kis részben erdei kirándulásokról nem mondanék le, még ha nem is elsődlegesen arra való.
Hm, lehet kéne vennem egy jobb gravel kerékszettet, és átrakni arra a gyári gravel gumikat, aztán akkor végképp megoldódna a probléma :D

[ Szerkesztve ]

(#282030) Ringman válasza Tin (#282022) üzenetére


Ringman
nagyúr

Fel eve hasznalom az s tr-t alacsony nyomason 3-4 bar kozott, ha elfelejtem pumpalni, akkor 2,5 bar is elofordul, eddig nem volt defektem meg nagyon nem is kopott.
volt par helyzet, amikor felutottem, ott a belso tuti lyukas lett volna, ha nem tl a rendszer. Egyszer meg leengedett mig leparkoltam 1 orara, minpumpaval kb masfel barra pumpaltam aztan onnan 2-3 km-t hazatekertem majdnem felnin :)

az as tr kicsit vastagabb, en nem aggodnam tul, persze a penztarca tureshatara is szamit.


cattus
koszi!


karoo2 jelzi a kek ivokutakat ugy lattam valamelyik nap

[ Szerkesztve ]

(#282031) MPowerPH válasza dom1n0 (#282027) üzenetére


MPowerPH
félisten

En 94 -et mentem, a tervezett 100 -as helyett. 80 -ig nagyon jo volt, meg az atlagom is rendben volt. Utana jott a visszaeses, az addig 34 -es utazo leesett eloszor 24 -re, majd nagy nehezen feltornasztam 26-28 -ra, de ez nem a joleso 14km volt. Sokszor csak kiallva tudtam felvenni a tempot. Nagyon messze meg az ahitott 36 -os atlag, vagy a 200 -as karika. :o De ez volt a 4. tekeresem, meg csak most kezdem megszokni a poziciot.

A 25 kilit konnyebb volt tegnap megfutni, mint ezt az egyebkent nem nagy tavot letekerni.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#282032) Ringman


Ringman
nagyúr

érdekes ez a monstercross, még a pozícióm közel sem tökéletes (más nyereg, más fvk, más hossz, más hajtókarhossz etc van mint a nuroadon), azon még hangolni kell, eddigi megállapítások:
- conti race king meglepően gyors, de mivel nehezebb (+ a kerék is), így tovább tart kigyorsítani. a nyomáson még kell hangolni, valahol 1,5 és 2 bar között lesz jó szerintem. 1,2 baron sem annyira lassú aszfalton amúgy (annyira eresztett le tubelessítés után, mikor rápumpáltam ma), 2 bar körül azért pattog egyenetlen földúton

- a kormányzás tök más, szokni kell a laposabb fejcsőszöget, a trail is több

- beleér a lábam az első kerékbe, azért ez meglepett ennél a geonál (43-as cipőmérettel), outinál mindegy, terepen nem szerencsés azért :(((

- a vékony acélváz semmit nem fog a felcsapódó sárból/vízből

- a 165 mm-es hajtókar számomra kényelmesebb (ezen 170 mm-es van), aszfalton jobban kijön a különbség

--
kondim elég szar, de az bringafüggetlen, többet kell menni :)

(#282033) dom1n0 válasza MPowerPH (#282031) üzenetére


dom1n0
aktív tag

34 utazó szép teljesítmény, le a kalappal :R
Hány kg vagy hozzá?
Amúgy szimplán elfáradtál szerintem, lesz ez még sokkal jobb is, a szél kivesz rendesen.

(#282034) MPowerPH válasza dom1n0 (#282033) üzenetére


MPowerPH
félisten

83Kg vagyok. Most sajnos hiztam. Ez a rendszertelen taplalkozas velejaroja...

Don't Tread On Me

(#282035) szuszinho válasza Maximum1 (#281866) üzenetére


szuszinho
őstag

Volt már, de tessék:

Legyen térdes is :))

(#282036) dom1n0 válasza MPowerPH (#282034) üzenetére


dom1n0
aktív tag

En 84 :DDD Sokaig gorcsoltem befogyni 80 ala, de normalis etkezessel, vizivassal, nem akarodzik, de mar elengedtem, nem ezen a 2-3kg mulik barmi remelem ;]

szuszinho: szep bico, 105di2 ugye? Mik a tapasztalatok vele?

(#282037) jjeahh


jjeahh
nagyúr

Elektromos pumpa. Mondjuk én ismerem már, egyre divatosabb a cucc. Kár, hogy drága, de van már Rockbros, Cyklamen meg mindenféle. Valaki itt vett nemrég CYCLAMI-t, de nem számolt be még róla, vagy én nem vettem észre (?).

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#282038) szuszinho válasza dom1n0 (#282036) üzenetére


szuszinho
őstag

Igen, az :K
Háromszor voltam eddig kint vele, nagyon tetszik! Jók ezek funkciók, amiket tud (a gyors, pontos váltás mellett). Elég régi biciGlit cseréltem rá, szóval az egész teljesen más, és jobb élményt nyújt.

(#282039) velizare válasza zsola32 (#281970) üzenetére


velizare
nagyúr

nálam a brit vonal volt, a 90es évek második felében egy rommá használt (26mm-mel volt arrébb az első villa egyik szárán a papucs a másiktól) monti helyett kaptam egy raleigh outit. anyámnál még mindig megvan. de ebben az évezredben még nem ültem rajta.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#282040) balintbaba


balintbaba
tag

Felbátorodtam a lábas képek láttán, lőttem egy én is:
;]

(#282041) szuszinho válasza balintbaba (#282040) üzenetére


szuszinho
őstag

Combfix? ;]

(#282042) Maximum1 válasza szuszinho (#282035) üzenetére


Maximum1
őstag

Szép bringa!
Neszesszer alá fér még egy feles kulacs?

(#282043) Ka999


Ka999
tag

Sziasztok! Kerékpáros nyomatékkulcsot hol és milyen típust érdemes beszerezni? Online és offline boltok is érdekesek lehetnek. Köszönöm! :R

(#282044) Nerazim


Nerazim
őstag

Üdv!
Szeretnék venni használtan biciklit. Tesóm németben dolgozik (Dillenburg) és annak 150km -es körzetében nézegetek kerékpárt a kleinanzeigen.de oldalon. Az elsődleges szempont, hogy kisebb-nagyobb családi biciklizéshez illetve ha beválna akkor városon belül kis kerékpározgatásra legyen valami, így indultam neki, de már most kicsit elvesztem és nem tudom, hogy: agyváltós vs sima váltos, agydinamós vs sima dinamós, trekking, crossing, city rider, egyenes kormány, íves kormány stb közül melyiket engedjem el, mert nehéz javítani vagy egyáltalán nem lehet, költséges a cseréje, illetve melyikhez ragaszkodjak, mert könnyebb lesz vele az életem. Márkák amiket eddig néztem: Kettler, Kalkhoff, Stevens Herren, KTM, Hercules, Pegasus, Cyco
:R

[ Szerkesztve ]

Be my computer.. Baby I'm a user!!

(#282045) Tin


Tin
veterán

Múltkor valaki kérdezte, hogy mi van, ha túlcsepegteti a csöpis waxot, és azt mondtam, hagyja fent nyugodtan, majd lekopik/lepereg. Ami amúgy igaz is, kivéve, ha valaki (én) extrém módon meg akarja spórolni az újrasmoove-ozás előtti normális tiszítítást.

Újrakenés előtt javasolt nem csak a láncot és a váltógörgőket áttörölni, hanem a kazetta lánckerekeiről is leszedni a felesleget, különös tekintettel a lánckerekek közé beülő gyurmára.

Tegnap gyors törlés volt csak újracsöpi előtt, kicsit korábban és kicsit több is ment rá, mint kellett volna, és ma egész úton azzal szenvedtem, hogy a kisebb hátsó lánckerekeken vagy nem váltott sebességet, vagy néha ugrott a lánc. A láncnak semmi baja, szokott ilyen lenni friss csöpögtetés után 10-15 percig, amíg "ragad", de ennyire extrémen még soha. Oké, volt vagy 5 fok induláskor, de hogy 40 km után is ugyanúgy figyelni kell, hogy a helyére menjen a lánc, olyat még nem tapasztaltam.

Most voltam lent megpucolni a kazettát. Összesen 1 cm3-nyi felesleges gyurmát szedtem ki a hátsó lánckerekek közül, az alsó 4 fogaskerék közötti vájatban 3 mm-es magasságban állt a gyurma, ami egyrészt "odaragasztotta" a láncot (ezért váltott nehezen), másrészt néha fel is feküdt a gyurmára a lánc, ami nem engedte "beülni" a láncot a helyére, ezért is ugrott nagyobb terhelésnél.

Még mindig nem jöttem rá, hogy mi a tökéletes munkafolyamat erre a csöpizésre. Egyszer minden jól sikerül, egyszer meg túl sokat kell szórakozni vele. Egyszer nem csöpög le sehova, máskor minden tiszta Smoove lesz a csepegtetás végén. Egyszer extrém sokáig bírja a cucc, máskor meg 150 km után hallom, hogy csepegtetni kéne. Kíváncsi leszek az új hajtás hogy bírja majd a csepegtetést.

(#282046) MPowerPH válasza Tin (#282045) üzenetére


MPowerPH
félisten

Akkor Te extrem sokat raksz ra. En a leirassal ellentetben ovatosan, mertekkel vegigcsepegtetem a csapokat, majd atforgatom parszor. Igy felesleget sem kell torolni. Es nincs gyurma sem.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#282047) padzso


padzso
tag

Valakinek van tapasztalata Cube Nuance (2020, neonzöld alj + felirat) nyereggel? [link]
Bicaj rám van állítva, azzal nincs gond, csak nem találom a helyemet sokszor. Ugye elméletileg egyenes gerinc a legjobb pozíció, de jobban esik, ha görbítek a derék részen, egy keveset jó, aztán megint mozognom kell. Nem szokott semmim sem fájni tekerés után.
Tisztában vagyok vele, hogy az alsó fertály meg az alávaló személyes dolog, de hátha valaki járt már így. A bicaj 58-as, ha alkalmazom a "kitakarja-e a kormány az első agyat"-módszert, az agy nekem a előtte van, lehet hosszabb stucni kellene? Amiről beszélek, az egy Attain SL, 100mm-es, érdekes a hasonló geometriás Defy-on meg 110-es van. Mindez 187 cm-hez. Manapság játszom a dőlésszöggel, lehet próbálkozok 0.5-1 fokkal előre.

(#282048) Tin válasza MPowerPH (#282046) üzenetére


Tin
veterán

Tudom, hogy sokat rakok, de közben meg annyit rakok, amennyit a saját hivatalos videójuk mond. Annyit, hogy minden második csap között képződjön egy vékony hártya a csöpögtetés után. De ha annyit rakok, az meg már sok. Próbáltam kevesebbet, akkor nem képződött hártya, és amikor egy picit hozzáadtam és éppen meglett a hártya, az már sok lett utólag. Nekem amúgy gyorsabban is fogy a folyadék, mint állítólagosan kellene neki, max 2000 km-nyi kenést bírt ki egy flakon.

Egy dolgot tudok elképzelni: a hártya-képződéses követelményt nem a 9-sebességes láncra értették. Ez nyilván szélesebb, nagyobbat a közök a lapok között, így több cucc is kell ahhoz, hogy hártya tudjon képződni. A 11-12-sebességes, keskenyebb láncoknál kevesebb folyadék is elég ehhez, és valószínűleg az a mennyiség nem is képez ennyi trutyit mindenhol. De ez majd kiderül idővel.

(#282049) Maximum1 válasza padzso (#282047) üzenetére


Maximum1
őstag

Én szeretem, előre van döntve egy kicsit ahogy írod.
110es stucnival szoktak jönni, lehet a tied már cserélve volt, nekem kitakarja bár én cseréltem kisebbre 90mm, 182cm 56váz
Görbíteni kell, úgy nyeli tested az ütéseket, nem jó az egyenes hát.

[ Szerkesztve ]

(#282050) peetie1 válasza jjeahh (#282037) üzenetére


peetie1
aktív tag

Én vettem, írtam is róla beszámolót.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.