Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#237001) chubby2o6 válasza Dark Archon (#236998) üzenetére


chubby2o6
senior tag

A hirdetéses bringa váza egyértelműen kisebb, látszik a felsőcső és az alsócső találkozásánál. A kisebb vázak homlokcsöve általában alacsonyabb, a villanyak hossza meg gondolom állandó ( míg le nem vágsz belőle ). A tulaj meghagyta az eredeti hosszát, de így kellett neki pár hézagoló.

(#237002) chubby2o6 válasza Fall-N (#236995) üzenetére


chubby2o6
senior tag

Én ezt még 2018-ban vettem, de ragaszkodom hozzá, pont a hossza miatt. Van egy másik, amit a lámpával együtt vettem, de az túlságosan előrenyúl, nem szeretem. Pedig annak az alján gyárilag van go pro adapter a lámpának.
Azt nem tudom, mia f...rt nem csinálják ezeket szabványosan. A mountokban lenne négy anya gyárilag, a betétekben, go pro adapterekben meg a lyukak, és egyből nem kéne ennyit szopni vele.

(#237003) Dark Archon válasza itouchfan (#237000) üzenetére


Dark Archon
addikt

+ chubby2o6

Köszi, értem :) Most, hogy megnéztem a sajátomat, azon is van 2 gyűrű alul, csak eddig valahogy nem tűnt fel. A 3 már szembetűnőbb :)

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#237004) Ringman válasza Dark Archon (#236998) üzenetére


Ringman
nagyúr

renderképeken vissza van vágva a villanyak, valóságban meg nincs.

az a csomagtartó szerintem használhatóbb amúgy, mint ami a képen van.

agydinamó kényelmi szempont, ha neked megér plusz fél kilót, hogy ne kelljen tölteni, akkor jó a gyári, ha nem, akkor meg úgyis érdemes a gyári szettet cserélni, nem egy nagy eresztés.

(#237005) fulton


fulton
addikt

Nézegettem én a gravel témákat is, szerintetek az azokon lévő GRX rendszerek (ez szúrja a szemem, nem ismerem azokat, (gondolom szívósabb terepre vannak optimalizálva, nehezebb a rendszer) miben rosszabbak/jobbak mint az országúti endurancén lévő ultegra/105 szettek. Vagy semmit nem is érezni köztük?

[ Szerkesztve ]

(#237006) Fall-N válasza chubby2o6 (#237002) üzenetére


Fall-N
veterán

Kell a hosszabb változat is, mert minél komolyabb a Bryton komputer annál nagyobb is. A 15 kis kompakt volt, a 320 elég nagy ahhoz képest. A rövidebb mount nem is lenne elég hozzá, mert beleérne a kormányba. Ez a rövid tartó még az Aero 60 korából való, az kisebb volt jóval. És az enyém még nem is olyan nagy, mint az S800.
---------
Igen a villanyak gyárilag hosszabbra van hagyva, hogy az user majd vág(at) belőle ha szükséges. Visszaragasztani már nem lehetne, így wz a jobb megoldás. Nekem az 1 darab 0,5 maximum 1 cm hézagoló teszik a legjobban, mégis 2 centinyi van a szár alatt. :D Nem rajtam múlott, ismerősöm amikor összerakta, hagyott rá, hogy nehogy rövid legyen és megbánjam. Nekem az viszont nem tetszik, ha a szár fölé van még rakva.

[ Szerkesztve ]

(#237007) Ringman válasza fulton (#237005) üzenetére


Ringman
nagyúr

hosszabb a kanál (lehet nagyobb sort rakni hátra) és van benne kuplung, kb ez a különbség.

a gravel hajtokarok attetelei szerintem atlagember szamara, 50x11 mire kell?

[ Szerkesztve ]

(#237008) Dark Archon válasza Ringman (#237004) üzenetére


Dark Archon
addikt

S egy crosson mire érdemes cserélni a gyári kerékszettet? Vagy egyáltalán értelme, mit kapni gyorszáras verzióban?

A képen levő csomagtartóm van, meg sárvédőm is, szóval még egyszer amúgy sem akarnám megvenni. Csak játszom a gondolattal, a fő változás a teleszkóp hiánya lenne. Az a nagy kérdés, azt mennyire bánná meg a vállam, csuklóm. Mert, ha választani kell, inkább a kényelem / egészség, mint a sebesség.

[ Szerkesztve ]

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#237009) Fall-N válasza fulton (#237005) üzenetére


Fall-N
veterán

Nem rosszabb, más az áttétel és alapból koskormányra is van optimalizálva. Viszont GRX kazetta nem létezik (még?), SLX-et ajánl hozzá a Shimano, ami MTB kazetta.

Szerk.: Érdekes a Shimano honlapján Deore kazetták vannak, gyártóknak SLX-et ajánl.

[ Szerkesztve ]

(#237010) Ringman válasza Dark Archon (#237008) üzenetére


Ringman
nagyúr

Atutos a vaz es a villa. A nuroadra en dtswiss cr1600-asat vettem.

nem kell tulfujni a kerekeket aztan nem fog razni

(#237011) Dark Archon válasza Ringman (#237010) üzenetére


Dark Archon
addikt

Azon igen, de a meglévő Nature EXC-em gyorszáras.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#237012) fulton válasza Ringman (#237007) üzenetére


fulton
addikt

Köszönöm a válaszokat. Hm, elől 32/48 embereibb mint a 36/50, nekem biztosan, kiindulva a mostaniból. Picit kevesebb a végsebesség, de az irreleváns, úgysem lehet tartani kitekerni. (nekem legalábbis)
A mostani csepelen újabban elkezdtem használni a 48 as tányért elől, hátul pedig a 14 et. Ezzel egy jó kis 31 körüli tempó kényelmesen megvan (na nem erős szembeszélben) meg azt gyanítom nem lesznek ott 35 ös átlag tempók sem.... így egy könnyebben tekerhető gép lehet a gravel. (márha ugyan úgy patent a grx rendszer (pariban van a 105 el legalább) fék, váltás, tekerés-smooth érzés stb)
Eszembe a jut a bükk, mikor ott másztam azért én sokat használtam elől a 28 as tányért is (oké nehezebb a bringa de akkor is). Szóval lehet jobb lenne a fele kacsingatni. Gondolom kényelemre talán jobb is lehet. Eleve nagyobb a tengelytáv aminek örülök.
Árban egyforma, a gumit am is cserélném le valszeg. És a kormány is szélesebb ami megint csak szimpatikus nekem. (jobb szeretem)

[ Szerkesztve ]

(#237013) Ringman válasza Dark Archon (#237011) üzenetére


Ringman
nagyúr

dt swisseken cserélhető a kupak átütős és gyorszáras között.

(#237014) Sleek


Sleek
senior tag

Amikor drágábban adják mint a boltban :DD
[Giant]

<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >

(#237015) Ringman válasza fulton (#237012) üzenetére


Ringman
nagyúr

ultegra = rx 810 (812 ha 1x rendszert szeretnél) + 800-as fék, fékváltókar, hajtókar
105 = rx 600 (csak hajtókar és fékváltókar)
tiagra = rx400 - 10 sebességet tud a fékváltókar

csak hidrós fékváltókarok vannak, dea z outi és a gravel fvk-ok felcserélhetők (és a hátsó váltók is), de a hajtókarok és az első váltók nem, mert a graveleknél más a láncvonal.

van outi hajtókarból is 46/36 - az a cyclocross áttét.

(#237016) Dark Archon válasza Ringman (#237013) üzenetére


Dark Archon
addikt

Ja, néhány oldallal hátrébb ez volt a téma, hogy adják-e hozzá az adaptert. Értem, köszi!

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#237017) stickermajom válasza stickermajom (#236507) üzenetére


stickermajom
addikt



Bevált a sárvédő, gyakorlatilag tiszta maradt a kérdéses rész. Ez így jó lesz, nem tud kavics bejutni.

(#237018) planbmokus válasza .LnB (#236577) üzenetére


planbmokus
senior tag

Ugyanez a nadrág és felső a téli szettem, 0-8 fok közt nekem komfortos.
Egyszer benyeltem vele -3-at, ott már a nadrág alá kellett volna egy aláöltöző, azzal viszont -5-6-ig is jó. A felső alá szoktam egy micropolár pulcsit venni, úgy a -5 simán bírható, 3 fok felett viszont elég egy aláöltöző + mez.

"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)

(#237019) fulton válasza Ringman (#237015) üzenetére


fulton
addikt

:R

(#237020) Maximum1


Maximum1
őstag

30mm felnire /CUBE EX30, 32H, Disc, Tubeless Ready/ 30as szalag kell? vagy 29?
gyárilag valami kék szalag van benne, de az max 20-as lehet, szerintem az nem tubeless szalag.

[ Szerkesztve ]

(#237021) jjeahh válasza Maximum1 (#237020) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Inkább 33-34mm.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#237022) MPowerPH válasza Sleek (#237014) üzenetére


MPowerPH
félisten

Miert? Olcsobb, es nem is keszletes.

Ez a Pinion vegul bevalt, vagy megbukott? Gondolom a masodik, mert nem sokat latni.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#237023) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

Na srácok, megvolt a nagy bringás ruha bevásárlásom. Egy szemmel látható összeget otthagytam a Dechatlonban. Bár közel sem Castelli szintű összeg azért. :)

Többen írtátok a Van Rysel RCR felsőt: [link] Úgyhogy ennek bizalmat szavaztam (zöldet persze). Vettem hozzá, Van Rysel aláöltözet felsőt. Holnap így tervezek elinduln. És a Kellys RBX nadrággal.
Ezt senki sem írta, de ott megtetszett ez a Triban RC500-as mez: [link] (bordót) Elsőre nekem nagyon jó cuccnak tűnik. És masszívan szélállónak. Úgyhogy elhoztam azt is.

Ezen felül minden amit vettem Van Rysel RC500: Nyári kesztyű, átmeneti/téli kesztyű, sapka a sisak alá, csősál polár. Kamásliból is ezt: [link] Erre nagyon kíváncsi leszek. Nem egyszerű művelet felvenni. És elég drága. Úgy, hogy ez volt a legolcsóbb. Kíváncsi leszek, hogy mennyit bír.

Átmeneti időre vettem alsó aláöltözetet is (azt a jégkorong részlegről). És Rockrider csősálat.

Holnap rajt, ha nem esik, akkor tuti kipróbálom a cuccokat. Végre!

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#237024) andrisbandi válasza Maximum1 (#237020) üzenetére


andrisbandi
őstag

DT SWISS Rim Tape

A felni belső szélessége plusz 1-1 mm.
30-asra 32 mm-es.

A DT-nél így jönnek a méretek.
Nézzél videókat róla.
Nem nehéz fölrakni, de azért érdemes elötte tájékozódni.

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#237025) vlevi válasza vallas (#236978) üzenetére


vlevi
nagyúr

Trekking bicajom van, 42 széles gumival. Ez is számít valamennyit.
Ja, és úgy mértem,nehogy csak toltam, nem ültem rajta, ezért a gumi semennyire nem volt össze lapulva, és így lett kevesebb, mint a 2200mm érték.
Nem egy egetvero különbség, de, na, legyen már kicsit pontosabb.

(#237026) fulton


fulton
addikt

Erős idegzetűeknek ;] : A minap mikor leparkoltam a bringával egy bolit látogatás kedvéért, eszembe jutottak "szavak", hogy ha már lecsukjuk valamihez a karbont, akkor neki is támasztjuk ugyebár ergó minek a kitámasztó. Hát öhm, én annak a vaskorlátnak nem igen támasztanám neki csak úgy...azt a lepke sulyát egy szellő úgy arrébb teszi mint annak a rendje=könnyen felborul :D És off vége.

(#237027) Fall-N válasza MPowerPH (#237022) üzenetére


Fall-N
veterán

Igazából sosem terjedt el, volt pár ajnározó fizetett "teszt". Német gyártók kínálnak Pinionos bicikliket, de nem fog szerintem sosem elterjedni. Az is baj, hogy csak úgy nem lehet bármilyen vázra felszerelni és fordítva. Ha nem jönne be akkor nem lehet csak úgy átszerelni sima láncváltósra.

(#237028) Maximum1 válasza andrisbandi (#237024) üzenetére


Maximum1
őstag

és jjeahh köszi
Vettem DT kereket akkor azon rajta volt a szalag, nem kellett külön vele szenvednem, de a Cube mindenen spórol, akkor 32mm lesz.
Ezt a gumit kipróbálom, itthon nem is lehet kapni csak a régebbi modellt, vicc....
Ez is jó cucc lehet, de 160€
Vittoria selantot teszek bele, ha jól dereng Te ajánlottad.
Szelepnek jó a stans gondolom, vagy conti.
Egy eMTB-re lesz, sima merev, semmi öszteló meg ilyenek, hárdkór XC a cél, semmi durvulás. 30% beton 70% terep.

[ Szerkesztve ]

(#237029) MPowerPH válasza Fall-N (#237027) üzenetére


MPowerPH
félisten

En lattam benne fantaziat, mert a szijhajtasnak vannak jo tulajdonsagai. De olvastam, hogy nagy a valto ellenallasa, es cserebe meg ugy az egesz nehez is. A linkelt bringa is 16kg, nem akarnek vele maszni. :DDD De maga a koncepcio erdekes. Elektromos rasegitessel eltudom kepzelni, hogy mukodi, bar ott meg a terhelesek alatti valtas miatt lehetnek gondok.

Don't Tread On Me

(#237030) Ringman válasza fulton (#237019) üzenetére


Ringman
nagyúr

A mostani csepelen újabban elkezdtem használni a 48 as tányért elől, hátul pedig a 14 et. Ezzel egy jó kis 31 körüli tempó kényelmesen megvan

ez 70 körüli pedálfordulat (nem túl sok), ez az általad használt az ~38:11-es áttétnek felel meg -> sík terepen a 48 is bőven sok (ami várható is)

(#237031) MPowerPH válasza MPowerPH (#237029) üzenetére


MPowerPH
félisten

Aztan ott van a Lauf TR Boost is, ami viszont szerintem zsenialis, konnyu, de nem igen latom XC gepeken. Miert? Kinaiak mar szepen lemasoltak, azt lattam, de itt az EU -ban nem terjedt el.

Don't Tread On Me

(#237032) jjeahh válasza MPowerPH (#237031) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Drága volt. A kínaiak lemásolták? Én nem láttam még hasonlót.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#237033) Ringman válasza MPowerPH (#237031) üzenetére


Ringman
nagyúr

más a karakterisztikája, mint a teleszkópnak, régebben láttam egy videót erről:
There's is a method in this madness... Lauf fork will conquer gravel roads, but XC?

(#237034) fulton válasza Ringman (#237030) üzenetére


fulton
addikt

Igen kevésbé pörgetős mint a 36/12 de ezzel bele tudok tekerni is.. Ha nincs úgy szembeszél jó az a pedálfordulat is érzésre. De pl 50 km után szembeszélben már nem esett jól. Mentem vissza 36/12 re.

(#237035) Fall-N válasza fulton (#237034) üzenetére


Fall-N
veterán

Én akkor elvetemült vagyok, mert 48/14-gyel is simán pörgetek 80-90 között. :D Én annyira megszoktam a nagy tányért, hogy szinte nem is használok mást. Nehéz is lennw megszokni például egy 1x-es rendszert, ahol maximum 36-40-es lehet.

[ Szerkesztve ]

(#237036) wolfman


wolfman
veterán

Sziasztok!
Volt/van dolga valakinek Sigma órákkal, egészen pontosan Rox 6.0-val? Nekem van egy ilyenem évek óta, de most már végképp felb@.z.

Azt műveli, hogy az esetek 90%-ban kiírja indulás után, hogy merül az elem a sebességmérő jeladóban és/vagy a pedálfordulatszámmérőben és/vagy magában az órában. Ha ezeket leokézom, után minden rendben megy rendesen, méri a fordulatokat rendesen, csak vinnyog, hogy merülnek (pedig nem). Nem mindig, de kb 20-ból 17x tutira! Ha cserélek elemet mindenben ez a jelenség akkor is megvan. Mi lehet az oka?

Másik idegörlő f@..sága, ami ennél is bosszantóbb, hogy van, hogy nem is veszi a jeleket és minden egység 0-val villog. Ez van hogy így is marad vagy random egyszer csak magához tér. Most nemrég az is előfordult, hogy elindultam, majd menet közben minden mutató visszaesett 0-ra. Háttérvilágítást be nem lehet kapcsolni, mert azt írja, merül az elem, ami 3 napja lett beletéve vadonat új, szóval itt magával az agyával lehet baj.

Találkoztatok már ezzel a jelenséggel???

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#237037) Fall-N válasza wolfman (#237036) üzenetére


Fall-N
veterán

Szerintem nem sokban használnak itt Sigma órát. Leginkább Garmin és Bryton amivel van tapasztalat

(#237038) fulton válasza Fall-N (#237035) üzenetére


fulton
addikt

Nagyobb tempóval tudsz menni jah. Nekem csak szembe szél nélkül megy :D

(#237039) andrisbandi válasza Maximum1 (#237028) üzenetére


andrisbandi
őstag

Nobby Nic
Én is ilyet vettem tartalékba. Nedves időre, ha úgy alakulna.
- Tuning lehetőség; előre ragadósabbat tenni: Magic Mary - AddixSoft
Ha köves, gyökeres helyen is sokat mész, jól jöhet.

Szelepet általában stans-t szoktam venni, jó.
De volt már sok márkás (ami épp akciós), mind okés.

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#237040) zsocy válasza fulton (#237026) üzenetére


zsocy
őstag

Ehhez a karbon letámasztó dologhoz tényleg csak annyit hogy egy "olyan" karbon országúti gépet egész egyszerűen soha nem támasztasz le sehol, és főleg nem hagyod ott amíg a boltba beugrasz. Ha mindenképp kell valami mert mondjuk eléheztél, akkor megkéred a társad hogy tartsa a gépet amíg te bekacsázol az spd sl talpakon. Ha nincs társad akkor vissza az első ponthoz, nem mész boltba és nem támasztod le.
Ezt egész egyszerűen el kell fogadnod, országútival nem úgy megyünk mint a trekkinggel hogy andalgás meg vásárolgatás van, azzal menni kell és kész. És ez tényleg nem való mindenkinek, én ezt is maximálisan megértem. Ferrarival sem mész a Lidlibe heti bevásárlást intézni.
Nekem sok tekerésem olyan hogy egyszer sem csatolok ki (kivéve forgalmi okból) hanem csak megyek és megyek.
És én még csak egy dagadt középkorú pasi vagyok, a legtöbb országútis sokszor edzettebb nálam.

[ Szerkesztve ]

(#237041) Maximum1 válasza andrisbandi (#237039) üzenetére


Maximum1
őstag

Néztem a Magic Marit is, az Eddy szériát és még Maxxisokat, Assegai stb...
Nekem fontosabb a gördülési ellenállás mint az extrém tapadás, gondolom az durván beleharap az aksiba.
Smart Sam-nál így is klasszisokkal jobb lesz, mire a Nobby elkopik addigra az irányt is tudni fogom, ösztelós, vagy komolyabb gumi upgrade.
Kezdő guminak szerintem ez jó lesz tubelessre rakva, amiket nem tudtam vagy szenvedve graveleztem ki azokat az utakat lejárom.
Semmi extrémben nem gondolkodom, nyáron meg outizom, ez amolyan fosidős hóbortnak indul, meglátjuk mi lesz a vége...

Stans oldalán a 30 és 33mm szalagra ezt írja:
Stan's 30mm Rim Tape is recommended for rims with an internal width of 28-30mm.
Stan's 33mm Rim Tape is recommended for rims with an internal width of 31-33mm.

DT oldalán nem találok semmit.

[ Szerkesztve ]

(#237042) Csokicsibesz válasza zsocy (#237040) üzenetére


Csokicsibesz
tag

Kivéve ha Svájcban vagy Ausztriában laksz, mert ott a kis falvakban gond nélkül lerakják az emberek akár a több 10.000€ összegű gépeket is.

(#237043) andrisbandi válasza Maximum1 (#237041) üzenetére


andrisbandi
őstag

35 mm raceface arc felni lett
DT 37 mm-es szalaggal belsőtelenítve
- Ebbe nem fért volna el szélesebb szalag (szerintem). Ez is épphogy, ahogy kell, az oldalára is felment kicsit.

Vágj ki papírból 32 milis csíkot, meg nagyobbat is. Nézd meg hogy mutat a felnibe.
Lehet a tiédbe nagyobb is elférne.

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#237044) Jester01 válasza .LnB (#236964) üzenetére


Jester01
veterán

Az a kerékméret csak a sebességszenzorhoz kell, de azt mondtad azt úgyis a pedálfordulatra fogod használni. A GPS-ből számolt távolságot és sebességet nem érinti.

Ha esetleg megint kipróbálnád ubuntu alatt akkor nézd terminálban a sudo tail -f /var/log/syslog kimenetét, hogy amikor rádugod történik-e valami.

Kábel ügyben pedig győződj meg róla, hogy sikerült rendesen beletuszkolni mivel előfordulhat, hogy csak a táp csatlakozói érintkeznek. Esetleg egy kis kontakt spray is szóba jöhet.

[ Szerkesztve ]

Jester

(#237045) fulton válasza zsocy (#237040) üzenetére


fulton
addikt

Igen értem. Ezért is van bennem némi "erőltett érzés" a váltást illetően. Nalam nem ez a kerekpározasi kultúra, nem az a tipikus értelemben vett "edzőman vagyok", van h spontán be ugrok a tescoba, dekába akárhova is...es ez még induláskor nem is cél, az hogy a bicikli ebben "megkösse kezem" elfogadhatatlan. Viszont az esetek 95% ban pár percrol van csak szó (mivel ezt sem szeretem otthagyogatni sehol hosszabb időre) szóval...abszolválható (ezt nagyon száj húzva mondtam) Bár ezt le tudom redukálni 100% ra ezt a pár percet nem jelent gondot
A másik oldalról meg vonz egy ilyen letisztult modernebb kerékpár. De az hogy én azzal csak "gyorskörökre menjek" a csepelt meg ha túrázósabb- arra számomra nem ér meg + 1 kerékpár, pláne nem 1 misis felárt de mást sem. Ezért van bennem kétes érzés, de jön a tavasz, megjönnek a bringák kipróbálom a gravelt; orszagutit is napot raszánom ha tudom fitneszt is.
Amit így vakon lehetett már atgondoltam.

[ Szerkesztve ]

(#237046) MPowerPH válasza Maximum1 (#237041) üzenetére


MPowerPH
félisten

Elektromos XC monti? WTF... Akkor a gumi hoot mindegy, nem szenvednek ezekkel. Elore Assegai, hatulra meg DHR II, csak nem DH casing -el. Azokkal nem fogsz megcsuszni, lesz mindig tartalek. Az akksidat nem ezek zabaljak majd meg, es ahogy latom, egyebkent is 1kg folotti gumit nezel.
Az osszes eMTB ilyen traktor gumival jon, aztan a usereke a bicaj utakon turazgatnak vele, a tobbseg meg murvat sem lat. De bolondbiztos, mert a leirt kombonak olyan a tapadasa, amivel egy mugli nem tud mit kezdeni, seho nem fogy ki belole.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#237047) Maximum1 válasza andrisbandi (#237043) üzenetére


Maximum1
őstag

#szétnemszedem
inkább veszem a stanst, ott le van írva mihez jó.

MPowerPH minden 2,6-os gumi 1kg felett van, ezek a DH gumik az oldalfal erősítés miatt jóval nehezebbek, arra meg nincs szükségem, ahogy számoltam 6-800g ot spórolok.
Ja, beugrott, Te vagy a ebike utáló ;]
Igazából csak tubeless miatt írtam ide és nem a saját totpikjába, ez jobban pörög meg több itt az XC-s.

[ Szerkesztve ]

(#237048) zsocy válasza Csokicsibesz (#237042) üzenetére


zsocy
őstag

Én ott sem tenném, nem a bringa értékére akartam ezzel utalni, csak arra az elvre hogy az országútis kör ritkán tartalmaz bolti megállót..

(#237049) Ringman válasza fulton (#237045) üzenetére


Ringman
nagyúr

vegyél egy L-es grvl 520-ast a dekából, aztán ha nem válik be, akkor minimális bukóval el lehet adni (vagy visszaviszed, szerintem a deca azt hiszem ezt is lazán kezeli). ezen első körben max nyerget kell cserélni, ha az kényelmetlen lenne.

ez kb. endurance geo, elég magas, max fölfelé fordítod a stucnit.

én egy szezont letekertem a hutchinson touareggel, az teljesen vállalható külső, (a kerékszett az gagyi, de) ha beválik, akkor vehetsz rá egy másik kerékszettet (akár karbont, akár egy dt swiss er1600-ast) gp5000-essel és meg is vagy egy időre.

a nuroadot én simán otthagyom lezárva a bolt előtt, kocsmában több órára, stb.

(#237050) MPowerPH válasza Maximum1 (#237047) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem feltetlen, mert van a sortimentben sima EXO -s is, ami trail. Assegai -ban es DHR II -ben is. Azok is 1kg folott vannak.
En biztosan nem tokolnek ezen, ott az elektromos rasegites, az ellensulyozza a gumik gordulesi ellenallasat es a suly sem jelent hatranyt folfele. Cserebe lesz vegtelen +1 tapadasod. Az emlitett ketto guminal pedig jelenleg nem nagyon van jobb a piacon.

Az XC eMTB -n felhordulok, mert khm... Pont azt oli ki, ami a lenyege. Az e Endurokkal semmi bajom, valszeg en is azt valasztanam. A fene akarna minden alkalommal sajat erobol feltekerni a palya aljabol a 1,5kg -s gumikkal a 15kg -s bicajon ulve.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.