Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#180034) jjeahh válasza Hasaggymeg (#180030) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Nem igazán értem miért féltik a haverok is a sártól a bringát ;] . De most komolyan, tapasztalataim szerint így a mini sárvédővel a telónak többet árt száraz nyári tekeréseken a rengeteg rárakodó por, a kerékcsapágyak nem kapnak olyan sok sarat és ha mégis tönkremennének 1-2 évente 1x, egy ipari csapágy 6 euró. A középcsapágy az, aminek tényleg rosszat tesz a folyamatosan rárakodó sár, de az is csak 12 euróba kerül. Na most ha tönkremegy szezononként egy kerékcsapágy és egy középcsapágy, az összben 18 euró évente, most komolyan, ennyit nem ér meg az élmény és hogy szabadon, felhőtlenül veretheted sárban? :D . A lánc még ami hamar rozsdázik, de így is kihúz minimum 2500km-t, ami szvsz egy montin rendben van. Az egyetlen ami engem is zavar a sárral kapcsolatban, az a bringamosás, ezért ha már sarazik az ember, érdemes minimum 3 órát veretni, vagy legalábbis hosszabbat, mint amennyi időt a bringamosással elt*kölök :DDD .

szerk: persze azért Shitmano agyakkal és négyszögtengelyes középcsapággyal nagyobb szívás lehet a sarazás, mint iparis-integrált cuccokkal.

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.