Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#180802) 6030D válasza Hasaggymeg (#180801) üzenetére


6030D
Ármester

Ha változtatok nevet, eskü te választhatsz! ;]

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#180803) maximilian4 válasza Hasaggymeg (#180798) üzenetére


maximilian4
addikt

Lakatos Brendontól speciálban. Ha dadikálva van, veszek én is kacsákat.

Maxi

(#180804) Hasaggymeg válasza ZolkoW (#180799) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

:o ..ezt már 6030D is tuGGYa!

6030D...nagy májer jó lesz? :D

maximilian4... :DDD

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#180805) martin66


martin66
senior tag

Szaisztok,
Ez a két rész iszonyatosan összekoppan minden bukkanó, kátyú és patkánál. Mi lehet a baj? Mit tudok tenni?
Az a hátsó váltó rész annyira könnyen "rugózik", hogy össze koppan de elég durván a vázzal.

[ Szerkesztve ]

(#180806) Hasaggymeg válasza martin66 (#180805) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Állítani kell az un. B csavaron. Miért is van ennyire összecsukódva az a váltó? :F

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#180807) parandroid válasza Hasaggymeg (#180804) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Az kicsit olyan, mintha jjeahh tesója lenne. ;]

De most komolyra fordítva: remélem a hétvégére tényleg jön a melegfront... Ma egész nap olyan sötét volt, hogy az autónak felkapcsolt automatikusan a világítása, és tornádó-formába forgatta a szél a lehullott leveleket, úgyhogy nem mentem ki kipróbálni Orbit. Pedig viszket érte a... hm, mi is, az ülepem?

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#180808) martin66 válasza Hasaggymeg (#180806) üzenetére


martin66
senior tag

Ez egy 3/9 fokozatú váltó. De a 3/2-től már iszonyatosan össze van csukódva és össze tud koppani. A 2/1 akármennyinél nem tapasztaltam ilyen összecsukódást.

[ Szerkesztve ]

(#180809) Hasaggymeg válasza martin66 (#180808) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

2 dologtól lehet összecsukódva,ráhajolva a sorra,kicsavart bé csavar és túl hosszú lánc.

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#180810) ZolkoW válasza 6030D (#180800) üzenetére


ZolkoW
őstag

Anyácskám... oké, még keresni sem tudok, de mentségemre legyen mondva, hogy nem is igazán voltam motivált, miután a fenti sípolósból rendeltem -és kézhez kaptam- négyet. Ez biciklire való, még villog is. Viccesek a sisakosak is, de a trú gumikacsa az igazi.
(nem mind a 4 az enyém, kaptak a család bicikliző hölgytagjai is)

martin66: ahogy Hasaggymeg írja, meg az én Shimi váltómon volt gumiburkolat pont ott, ahol a leginkább a vázhoz érne, hogy tompítson. De alapvetően inkább az lehet a megoldás, hogy hosszú a lánc, talán valaki egyszerűen felrakta a gyári teljes hosszúságában.

[ Szerkesztve ]

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#180811) bringasisti válasza martin66 (#180805) üzenetére


bringasisti
őstag

Rugó nem köszönt el?

BENEFON DELTA--------N8

(#180812) Hasaggymeg válasza bringasisti (#180811) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Ha túl erős akkor húzza össze,ha elköszön akkor kinyúlik mint a béka. :D

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#180813) jjeahh válasza Hasaggymeg (#180794) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Szerintem ezek elég királyak, simán el tudom képzelni, hogy jókat lehet montizni. Felénk pl ott a Hargita, Gyimesek, Csíki havasok stb, ugyanakkor én 700 méterről indulok, nálunk az a "tengerszint" :D .

Más, mai kör:

Plusz-minusz 2 fok körül mozgott a hőmérséklet, egy helyen brutál feltúrták a munkagépek az utat, egyik lejtőn egy eldugott turistaösvényen szembementünk egy medvével (kevés kellett, hogy elüssük, megijedt és beugrott a fák közé), majd hazafele megtámadtak a kutyák :D . Volt kaland bőven.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#180814) bringasisti válasza Hasaggymeg (#180812) üzenetére


bringasisti
őstag

Hááát :D

BENEFON DELTA--------N8

(#180815) anorche1 válasza anorche1 (#180796) üzenetére


anorche1
őstag

Hajtanyban volt 120ml -es 4200ert.
Sose probaltam, kivancsi vagyok milyen.

De egyebkent ilyesemit lehet itthon is keverni, nem? Talan gyertyat kell olvasztani, meg valamit hozza keverni, hogy folyekonyabb legyen.

[ Szerkesztve ]

"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond

(#180816) Hasaggymeg válasza jjeahh (#180813) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Olyan karikalábú vagy a sok nyeregtől mint anno a cowboyok. ;] [link]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#180817) martin66 válasza bringasisti (#180811) üzenetére


martin66
senior tag

#180812 Hasaggymeg
#180811 bringasisti
#180810 ZolkoW

Egy szervízben azt mondták, hogy az a deore feliratú izében a rugó tönkrement, ahogy mondod. Azt javasolták, hogy azt cseréljem ki, Alvio £35 + £15 munkadíj.

Ideiglenesen felraktunk duct tapet, hogy a váz ne sérüljön. Akkro az Deore hátsó rész kuka magyarul? Vagy az se baj, ha így használom egy darabig?

(Mondjuk vicces mindig ilyen tourney minőségű váltóim volt és két különbző bringát 10-10 évig használtam eső, hó, víz mindenben gond nélkül és soha nem volt ilyen baja, ahhoz képest Deore kicsit jobbnak kéne lennie, elméletben...)

[ Szerkesztve ]

(#180818) jjeahh válasza Hasaggymeg (#180816) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Rólam mindíg csak ilyen képek készülnek :D .

Más: Amúgy kva kényelmes ez a MET Crossover és az elején fura volt, hogy olyan, mintha nem lenne a fejemen semmi, lövésem sincs hány gramm, de valamiért sokkal könnyebbnek érződik, mint a régi Lazer Cyclone. Valszeg a jóval vastagabb szivacsozás miatt, nem sajnálták belőle a párnázást. A rovarhálónak most nincs haszna, mert nincs rovar és nem tudom mennyire szellőzik jól, mert most hideg van, szal majd ezek tavasszal derülnek ki. Nagyon f*sza a beépített hátsó villogó is, aszfaltra érve nem kell a lámpát keresgélni, csak bekapcsolom a sisakon és kész. Ami a Lazerben még zavart a vékony szivacsozáson és a rovarháló hiányán kívül, az az, hogy ha meghúztam szorosra izomból, szorított és fájt a fejem tőle, ha meg nem húztam meg, rázós terepen zötykölődött a fejemen. A MET-el ilyen nincs, egy picit meghúzom és nem szorít, atomstabil. A pántok is nagyon puhák, nem vágják a fület és könnyű a hosszán állítani. Szal a Lazer is rendben volt, de ez egy másik dimenzió, annak ellenére, hogy olcsó sisak, ez nem érződik rajta.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#180819) bringasisti válasza martin66 (#180817) üzenetére


bringasisti
őstag

Itt Pesten van aki foglalkozik rugó keszitéssel, hogy mi éri meg anyagilag nem tudom

BENEFON DELTA--------N8

(#180820) atti29 válasza jjeahh (#180813) üzenetére


atti29
tag

Egyszerűen parádés helyeken tekertek! :Y :DD

Más:
Kamásli vásárláson agyalok,nézegettem a téli cipő árakat de nagyon elszállt.
Nézegettem kb 15 és 20 ezer között ennyit szánok rá,mert most vettem bukósisakot meg lámpát is,viszont legyen minőségi a kamásli,pl [link] , [link] .
Ma voltam Pesten de arra gondoltam,hogy elviszem a cipőt és úgy próbálom rá,vagy megvehetem simán amekkora méret a cipő akkora kamásli?!

(#180821) bardi


bardi
aktív tag

Jól érzem, hogy ilyen hűvösebb időben a teleszkóp a pici mozgást igénylő tereptárgyakat nem tudja kimozogni? Nem tekertem sokat, de eléggé elzsibbadt a tenyerem, pedig még puhábbra is vettem, mint legutóbb, amikor nem volt semmi gondom. Érdekes, hogy még így sem tudtam felütni, de ha picit nehezebb terepre eljutok hétvégén, akkor muszáj lesz fújni bele szerintem, ott már sikerülne, vagy visszarakni a tokent.

'92 Honda VFR 750

(#180822) bringasisti válasza bardi (#180821) üzenetére


bringasisti
őstag

Nagy hideg esetén az autó is másként mozog az első néhány kilométeren.

BENEFON DELTA--------N8

(#180823) Hasaggymeg válasza martin66 (#180817) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

+bringásisti...ezt most nem értem :F Nem így néz ki a váltó újan,letéve az asztalra,mikor összes rugója terhelése minimumán van?.. [link] ...és így maxra feszített rugókkal? [link] Akkor hogyan lehet összecsukódva ha rugója törött?! :F Ha a kanálrugó száll el,akkor előrelódul a kanál,ha meg a másik akkor nincs mi összehúzza...vagy a kanálrugó húzása nélkül érvényesül a nagy és ráhúzza a váltót a sorra? Nem értem. :F

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#180824) Hasaggymeg válasza bardi (#180821) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Én míg nyáron negyedére,harmadára állítom a visszaút csillapítást,10 alatt alig van a semmi felett.Manitou Marvel Expert.Lehet van olaj,gumi,szivacs stb.mely ugyanúgy viselkedik 30°C és -5°C alatt,de azt gondolom a NASA-nak gyártják. :D Nulla közelében szerintem már annyit lassúl,hogy nehezen fogod felütni. :)

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#180825) bringasisti válasza Hasaggymeg (#180823) üzenetére


bringasisti
őstag

Ha a váltót nem a kanalat felhúzod a villára ahová neki ütközik és ekengeded akkor hátra fog csapódni ha jó a rugó

BENEFON DELTA--------N8

(#180826) Hasaggymeg válasza bringasisti (#180825) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Ne csináld,hátra húzva nyújtod a rugót,a váltót összecsukva pedig kerül a rugó nyugalmi állapotba...egyre biztosabb vagyok,hogy hülyék azok a szervizesek. :U Ha a rugó nem húz szerintem így lefittyen még messzébb kerülve a láncvillától. [link]
Még az jutott eszembe,hogy mivel hátul a kicsin van a legközelebb a váltó a láncvillához,jól beállított 6árolócsavarral nem is tudhatna odakoccanni a váltó a villához. :F

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#180827) martin66 válasza Hasaggymeg (#180826) üzenetére


martin66
senior tag

Én nem vagyok szaki, nem tudom. De ha mondjátok, hogy valamit teszteljek le, akkro le fogom holnap délelőtt pl fullra csavarjam be fullra lazítsam ki azt a B csavart vagy amit mondtok, csak nem aakrom szénné állítani, mert nem értek hozzá.

(#180829) bringasisti válasza bringasisti (#180828) üzenetére


bringasisti
őstag

Valamit elnyomtam hogy így ír

BENEFON DELTA--------N8

(#180830) IMIIKE1998


IMIIKE1998
őstag

Na meg is jött az ebike-os merev villa:

Egész normálisan néz ki 10 k-ért, A-head-es, fogad V-féket és tárcsát is, nyilván van szerintem 1200 gramm körül, alu, de legalább masszív. Tényleg bele fog férni a 2.2-es, 57-es gumi, de lehet, hogy a V-fék felfogatást le kell flexelni, mert még nem raktam be, de úgy tűnik, az nagyon közel lesz a gumi oldalfalához.

(#180831) bardi válasza Hasaggymeg (#180824) üzenetére


bardi
aktív tag

Nekem is ez lesz a megoldás szerintem, sajnos kompresszió oldalt nem tudom állítani puhábbra. Úgy tűnik ilyenkor jönne ki a 4 utas lengéscsillapító előnye.

'92 Honda VFR 750

(#180832) Hasaggymeg válasza martin66 (#180827) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

2 dolgot próbálnék meg mielőtt temetném a váltót. 1. betekerném a B csavart ha nem is teljesen de valamennyire. 2. megnézném (esetleg fotózd le nekünk is) hogyan áll a váltó elől-hátul a legnagyobbakra, keresztbe váltva...valahogy így kellene, ha nem, akkor hosszú a láncod és ki kell szedni belőle ennyit...ha utána is kopog, mehet a temetés. :DDD

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#180833) jjeahh


jjeahh
nagyúr

Eddig nekem nem jöttek be a Merida fully xc-k a magas felsőcső miatt, de ez már szexy: Merida Ninety-Six 2021

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#180834) bardi válasza jjeahh (#180833) üzenetére


bardi
aktív tag

Erről nekem rögtön a specialized epic jutott eszembe, a flexibilis támvillával.
A hátsó féknyereg rögzítés az jól látom, hogy az az új elbaszott szabvány? Mintha flatmount lenne.

'92 Honda VFR 750

(#180835) rétisün válasza bardi (#180834) üzenetére


rétisün
veterán

a flat-mount miért elbaszott szabvány? :F (nem kötekedni vagy vitát gerjeszteni akarok, csak kíváncsi vagyok.....)

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#180836) ivana válasza IMIIKE1998 (#180830) üzenetére


ivana
Ármester

Nehogy flexel csináld, vasfűrész + reszelő.

(#180837) bardi válasza rétisün (#180835) üzenetére


bardi
aktív tag

Élőben még nem láttam, csak képeken, de az alapján nehezebb beállítani, közelebb vannak a rögzítő csavarok, emiatt nagyobb erők ébrednek a rögzítésnél, még ha nyersz is tömeget a nyergen, valószínűleg bukod a vázon/villán, számomra egy újabb teljesen fölösleges szabványnak tűnik. Úgy néz ki, mint ami kisebb helyen elfér, de el nem tudom képzelni ez hol probléma... IS, PM és flatmount közül számomra a PM a legszimpatikusabb, mégha annak is van hátránya, használt bringánál ha hülye volt az előző tulaj, elnyalhatja a menetet, de azt legalább lehet javítani. Az is lehet csak az beszél belőlem, hogy a sok új szabványnak nem vagyok a híve, ha nem látom rögtön milyen előnyökkel jár mérnöki szempontból.

'92 Honda VFR 750

(#180838) IMIIKE1998 válasza ivana (#180836) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Oksa, bár azóta belepróbáltam és nyugisan elfér, szóval marad. :R

Amúgy mivel a villa IS-es fékfelfogatással rendelkezik, nekem viszont PM-es tárcsám van, így kellene adapter . Ez az átalakító jó lesz 160-as tárcsához is? Elvileg 203-as tárcsához való, de jó lehet 160-ashoz is?

[ Szerkesztve ]

(#180839) bardi válasza IMIIKE1998 (#180838) üzenetére


bardi
aktív tag

Gondolom a féknyeregre gondolsz, mert nincsen link az üzenetedben.

A megfelelő méretű konzolra lesz szükséged, ami elöl 203-as tárcsához való, az neked nem lesz jó 160-as tárcsához. És amikor kiválasztod ha jól emlékszem az se mindegy, hogy első, vagy hátsó konzolról van szó, azt hiszem IS felfogatásnál hátul azonos adapter 20 mm-rel kisebb tárcsához jó, de ez már elég régi emlék bennem :F

'92 Honda VFR 750

(#180840) IMIIKE1998 válasza bardi (#180839) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Jogos, igazad van, azóta én is rájöttem. :R
Ez elvileg jó lesz, de meg kell kérdeznem, hogy a csavar ugye nem csak illusztráció, mert ezeket gykran csak oem verzióban árulják. :/
[link]

[ Szerkesztve ]

(#180841) jjeahh


jjeahh
nagyúr

Emily Batty bikepacking.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#180842) ZolkoW válasza jjeahh (#180841) üzenetére


ZolkoW
őstag

A fotók csupa gravel utat ábrázolnak, ezek meg itt összetelóssal púposkodnak ;]

más: lesz itt előbb-utóbb "olcsó" wattmérő is, ha valakinek az a fétise... [link]

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#180843) Hasaggymeg válasza jjeahh (#180841) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Azon viszont nagyon csodálkozok, hogy egy ilyen útra, ahol a gyaloglás, vizeken átgázolás, bringatolás is bármikor befigyel, becsatolóssal mennek! :F Ezt csakis szakmai ártalomnak tudom elkönyvelni...vagyis kábé egy bajnok XC-s azért sem fog taposó pedált feltenni és bakancsban tekerni...még meleg becsatolósat sem látok rajtuk. :U

ZolkoW...nem valami bizalomgerjesztő sem az a sufnituning forrasztásos vezetékezés benne, sem az a törött (jobbról 2. :F ) hajtókar. :DDD

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#180844) jjeahh válasza Hasaggymeg (#180843) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Ezen mindíg csodálkozol, de ha megszokod, megérted miért. Egy túra spd-ben ugyanúgy lehet gyalogolni, mint egy normál cipőben (egyik srác mutatja, ahogy önti ki a homokot a cipőjéből és jól látszik, hogy túra Shimano MT7) és ha szokva vagy a kicsatolással, semmivel nem természetellenesebb vagy nehezebb kicsatolni, mint leemelni a lábad a flat pedálról. Innentől kezdve szinte csak előnye van, ráadásul ha hozzászoksz a becsatolóshoz, nagyon nehéz elképzelni, hogy újra platformot hajts, mert teljesen megszokottá valik, hogy nem csak taposod, hanem húzod is a pedált. Személy szerint én már városi trekkingre is spd-t raknék akkor is, ha 5 percenként kell leraknom a lábam és nem, nem vagyok spd fan, csak egyszerűen nagyon hozzámnőtt, platform már kellemetlen lenne, mert folyton húzni akarnám és már furcsa érzés ha nem vagyok összekapcsolva a bringával. De amúgy nem nagyon lehet ezt jobban elmagyarázni szerintem és sajnos nem olyan dolog, amit 1-2 próba alapján meg lehet ítélni, időt kell szánni rá, hozzá kell szokni. Ha nyitott vagy rá, használj egy évig spd-t, majd ha megszoktad, próbálj meg platformmal tekerni és meglátod melyik fog természetesebbnek tűnni (99.99% biztos vagyok benne, hogy az spd, kivéve ha nagyon keményen nyomod lefelé valami trailenduro DH bringán).

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#180845) ZolkoW válasza Hasaggymeg (#180843) üzenetére


ZolkoW
őstag

Szerinted más gyártó prototípusai hogy néznek ki? :P
Csak azokról nem látunk képet...

Patentpedál után a sima taposó olyan érzés, mint bukó nélkül tekerni, ha már nagyon hozzászoktál, hogy van valami a fejeden..

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#180846) f4lcon válasza Hasaggymeg (#180843) üzenetére


f4lcon
őstag

van képem egy nagyon első generációs Cube ebike-ról, majd előkotrom valahonnan
meglepődnél, hogy néznek ki dolgok a prototípus/teszt fáisban ;)

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#180847) 6030D


6030D
Ármester

Nem mintha nagyon vásárolni szeretnék, de van bringás oldalon valami kupon, vagy szemezgetni kell?

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#180848) INTELligent


INTELligent
senior tag

Valaki használ fitneszkarkötőt a topikban? A pulzusmérést megoldja a Magene övem, de amúgy kíváncsi lennék egy VO2-értékre (tudom, az olcsó cuccok mérési bizonytalansága nagyobb), meg ilyen általános stressz/fáradtság/alvás statisztikákra (igen, kocka vagyok, bringából is pont Cube van :DDD ). Az ilyen Honor Band 5 kategóriás cuccoknak van értelme vagy tök felejtős?

Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok

(#180849) Hasaggymeg


Hasaggymeg
Topikgazda

Jól van na, elhiszem nektek...azért volt rendes cipőjük is. ;]

ZolkoW...ami meg a gravelt illeti, innen is látszik létjogosultsága. ;]

Trollkodás off! :DDD

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#180850) jjeahh válasza Hasaggymeg (#180849) üzenetére


jjeahh
nagyúr

A csajt senki nem kritizálja? Máskor az az első ;] . #nincsmelle #biztospasi

Más, visszaszereztem az uralmat :P

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.