Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1101) hoffman_ válasza venember83 (#1099) üzenetére


hoffman_
nagyúr

én még nem láttam :) nagyon jó! az árazást el se hiszem :)

más:

go pro-t kell venni! :))

[ Szerkesztve ]

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#1102) fpeter07 válasza nubreed (#1089) üzenetére


fpeter07
veterán

Nekem sincs semmi egeto problemam a caprine bringammal pedig gyakorlatilag ez volt a masodik legolcsobb bringa. Voltam vele tobb versenyen is nem nagy ereztette a hatarait. Az lehet a dolog hattereben hogy a minosegi dolgok penzbe kerulnek. Nyilvan egy olyan bringa is draga amivel mar batran jarhatsz kelhetsz hegyen volgyon. Aztan meg ott van az a teny hoty az emberek a johoz konnyen hozza tudnak szokni ez pedig meghatarozo lehet.

(#1103) nubreed válasza Teasüti (#1094) üzenetére


nubreed
veterán

Igen értem, és köszönöm szépen neked is is dqdb-nek is a válaszokat! :)
Most bogarat ültettél a fülembe vagy hogy szokták mondani, kedvet kaptam ahhoz, hogy megnézzem a használt bringákat. Merre felé érdemes keresni a neten? Vannak kifejezetten használt bringák adás vételével foglalkozó oldalak fórumok gondolom. Vatera meg ebay engem most nem érdekel.

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#1104) cekkk válasza venember83 (#1099) üzenetére


cekkk
veterán

Egy bajom van a mávval, ha már ketten utaznak egy kocsiban akkor vagy ugyan annyi a költség(nincs késés, igazodás büdös stb), vagy már olcsóbban is meglehet járni :W Persze ha teljes áron utazik az ember :DDD

Persze innen keletről nem is indítanak ilyet :W :DDD

[ Szerkesztve ]

(#1105) SOAD19 válasza nubreed (#1103) üzenetére


SOAD19
addikt

Az oldal elején található "Összefoglaló"-ban fel van sorolva jó pár ilyen oldal. Talán a két legnépszerűbb, ezek lennének: Tesbike bolhapiac, és a Bikemag apró. :)

[ Szerkesztve ]

(#1106) Doki-HUN1978 válasza Teasüti (#1094) üzenetére


Doki-HUN1978
senior tag

Ezzel a Suzukival pont nem jó példát hoztál elő, de a többivel egyet értek. (nem kötözködésképpen, csak amiatt, hogy ne romboljuk annyira szegénynek a nimbuszát)
Egy Swift mechanikusan a világ egyik legmegbízhatóbb konstrukciója. Csak hát hitvány a belseje, a kasztnija gyenge és nem túl esztétikus.

"A szórakozottság a zsenik erénye"

(#1107) zoo8800 válasza dqdb (#1096) üzenetére


zoo8800
veterán

Ez igaz, az árkategóriában kicsit eltájoltam magam :B

rip and tear, until it is done

(#1108) Mr.Csizmás válasza venember83 (#1099) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

foleg ha a kocsikiadas olyan random lesz mint eddig :U

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#1109) Teasüti válasza nubreed (#1089) üzenetére


Teasüti
nagyúr

A tudományos oldalról meg azt mondanám, hogy a magasabb szinteken több a tartalék az alkatrészekben.
Üzemszerű használat a sport gépeken mást jelent, mint a belépő kategóriában.
Vegyük sorba...
Kétfelé lehet fejleszteni bringát, a terhelés/súly arányra, vagyis úgy viselje el az igénybevételt, hogy mellette könnyű is legyen; és a maximális terhelésre, ahol a súly kevésbé fontos, viszont az alkatrészek alaposan túl vannak építve, többszörös biztonsági tényezővel méretezve.
Egy olcsó bringán egyik sem adott.

Ha tudományosan szeretnéd vizsgálni, akkor gondolom nem áll messze tőled a műszaki érzék, meg egy alapvető műveltség az anyagokról. Nem tudom mennyire fogalmazzak konyhanyelven.
Nos az köztudott, hogy a bicikli vmilyen fémötvözetből, vagy műanyag kompozitból készül és a legalapvetőbb szempontok azok az anyag jellemzői, hogy mekkora erőhatásoknak képes ellenállni.
Ez határozza meg elsősorban, hogy mennyi anyagra van szükség egy adott terhelés felvételére, vagyis pl. mekkora keresztmetszetű (Keresztmetszet: a váz egyik csövét merőlegesen elvágva mekkora az elmetszett felületnek a területe.) acél váz fogja kibírni, hogy lezúzol vele a köves lejtőn. A keresztmetszet különböző anyagoknál változhat, a szerint, hogy ugyanarra a terhelésre mennyi anyagra van szükség (egységnyi méretekre vonatkozó anyagjellemzők).
Az acél erős, rugalmas és nehéz. Az alu kevésbé erős, viszont a fajsúlya jóval kisebb az acélénál, ezért még ha több anyagot is használunk belőle egy vázhoz, még úgy is könnyebb lehet az acélváznál. És ez így megy a különböző vázanyagoknál.
Aztán az alapvető kérdésen túl ott van a gyártás folyamata, az anyagszerkezet kialakítása (acél ötvözése, szerkezetének manipulálása - rideg és kemény, vagy lágyabb és rugalmas legyen) és megmunkálás minősége, a méretek pontossága, az illesztések precizitása (pl a villa becsúszóinak felületi minősége, felfekvő és súrlódó felületek simasága, alak- és helyzettűrése - vagyis hogy a villa szára valóban egy geometriailag szabályos cső legyen és az precízen illeszkedjen a becsúszóhoz, stb stb stb). Szem előtt tartva mindezt a legutolsó, legkisebb alkatrészekig, perselyekig, csapágyakig, csavarokig.
És a gyártási költségek szinte logaritmikusan növekednek az elvárt minőség növekedésével, minél bonyolultabb, minél több megmunkálási folyamaton kell átesni az alkatrésznek, minél több fajta és komolyabb gépeken történik mindez egymás után, minél precízebben és minél nagyobb szellemi tőke kell (mérnökök, technológusok, vagy csak egyszerű betanított munkások)...

És ezt le lehet vezetni az összes kis bizbaszra és nagyobb alkatrészre is a bringán.
Képzeld csak el milyen minőségi szintet képviselhet ezek után egy kínai nagyáruházi bringa, és milyen minőségi szintet egy komoly gép!
Technológiájukat tekintve az egyik lehet elavult selejt, a másik meg űrtechnológia is.
Egy személyes példám:
van egy Neuzer Y vázas összteleszkópos rettenetem, amiben a hátsó felfüggesztés forgáspontja (csuklója) egy műanyag persellyel (csúszócsapágy) van megoldva gyárilag. Ez nekem az évek alatt szarrá kopott.
A kínai vázhoz alkatrész utánpótlás mint olyan, nem létezik. Így csak saját magamnak tudom megoldani a dolgot.
Le kell gyártatnom, vagy keresnem kell gyári megoldást. Egy márkás csapágy gyártó termékeinél nézelődtem perselyek után és olyan ipari technológiákat láttam a katalógusban, amik azt tudják, hogy nem kell neki kenőanyag, szárazon működik, szennyeződésre nem érzékeny, százszorta nagyobb terhelést elvisel, mint ami a biciklimen szóba jöhet, karbantartásmentes és örökös. Jól hangzik, nem? Kis teflonos szénszálas műanyag kompozit, amit munkagépekbe szánnak főleg. Arra jutottam, hogy leteszek róla, mert egy ilyen persely darabja 14000 Ft és kettő kéne belőle. :C
A kínai megoldotta ezt a kérdést vmi gány műanyagból fillérekért. Nem tudom érzed-e a különbséget. :DDD

És egy komolyabb össztelós bringa 4 forgáspontos, mindegyik gördülő csapágyazott és nem gagyi hamisított termékek vannak benne, de mondjuk egy ilyen gépen a forgáspontok felújítása több tízezres összegbe kerül szintén.

Vagy vegyünk szemügyre egy villát mondjuk, nem is a gyártási oldalról, hanem csak felhasználói szemmel:
egy gagyi néhány tízezres kis vacak egy közönséges rugós villa, amiben tulajdonképpen semmi extra nincs, csak egy rugó, a belső és külső szár, egy persely, ami megvezeti a szárakat és a zsír, ami keni a rendszert (és viszonylag hamar kijárja onnan a becsúszó :D ).
Nehéz, acél szerkezet, egyszerű minőségi szintet képvisel, nincs szüksége precíziós méretekre, az egyetlen illesztett alkatrész az olcsó műanyag persely. Meg talán a beúszó felületi minősége is általában hozni szokott egy minőséget, de az sem garantált minőség.

Használat során azt vehetjük észre, hogy egyrészt nehéz a bringa, másrészt kopog a villa, mivel nincs benne csillapítás, nagyobbat is üt a nehezebb anyagok miatt (a nehéz acél külső szárak csak tovább növelik a kerékkel a tehetetlen tömeget, amik minden bukkanón odavernek a gépnek és a kezednek), a kicsi becsúszó átmérő miatt hajlik a villa, fékezésnél torzul. Amíg kellő mennyiségű zsír van ott, ahol kell, addig merev a mozgás, nem olyan könnyen mozdul be a bukkanóra. A kis útegyenetlenségekre nem is reagál semmit se.

Míg egy komoly villában precízen megmunkált (drága) alkatrészek vannak, különböző fajta csillapítási rendszerek és rugók, légkamrák növelik az alkatrészek számát, ami növeli az előállítási költségeket (és akkor szóba sem került a márkanév, marketing, stb). Itt már súlyra optimalizált anyagokkal és méretekkel dolgoznak, tartósabb és jobb minőséggel, sok illesztett alkatrésszel, amiket nem ritkán század és ezred milliméter pontosan gyártanak. ;)

Az ilyen villa eleve könnyű, minimális a tehetetlen tömeg (az a tömeg, ami nincs felfüggesztve rugóra, ezt a tömeget kell kordában tartania a teleszkónak, vagyis minél kisebb ez a tömeg, annál kevésbé érezzük a rázkódást). Nagyobb és merevebb szárak kevésbé hajlanak a fékezésre, az egyenetlenségekre, stb.
Puhábban, finomabban mozognak. Reagálnak az apró úthibákra is.

(#1106) Doki-HUN1978
Egyet értek, megbízható és jól sikerült típus. Szorul bele némi biztonsági tartalék. De nem ezen van a hangsúly, ez mellékes. Nem képvisel minőséget.

[ Szerkesztve ]

(#1110) Stauffenberg válasza venember83 (#1099) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

Tetszik, hogy nem csak felújították, de már használható ülőhelyek is vannak a tárolóban. A 420 Ft-os túrajegy meg nagyon baráti.

Egyedül csak az a bajom, hogy ezeket is 1-2 éven belül szétverik, lerúgják, lefújják, összefirkálják, lehugyozzák, összeszarják, lehányják, megrongálják. Én nemrég költöztem be Budapestre, de 8 évig jártam vonattal (20-30 perc naponta, nem a világ). A Budapest Déli - Érd-felső vonalon az összes állomást felújították pár éve és alig 1 év kellett hozzá, hogy az összes megállót szétverjék, lerúgják, lefújják, összefirkálják, lehugyozzák, összeszarják, lehányják, megrongálják.

Az emberiség megérett a kipusztulásra én mondom.

(#1111) Jorus válasza axlfsi (#1098) üzenetére


Jorus
nagyúr

Bemész a szervizbe, elmondod, hogy szeretnél BB-t cseréltetni, de ne a legalapabb cumót tegye bele, hanem amit jó szívvel tud ajánlani. Ha hajtóművet nem cserélsz, akkor ugyanaz a tengelyhossz jó lesz, ami most van.
Egyébként a monoblokkház szélességét le tudod mérni egyszerűen, de a tengelyhosszt megállapítani szerelés nélkül már nehézkesebb.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1112) axlfsi válasza Teasüti (#1025) üzenetére


axlfsi
veterán

Ne viccelj! :)
Segitek: ha az MPL-t a vaterafutar-on keresztul rendeled meg (barki megteheti, nem kell hozza vatera reg., csak egy nyomtato, amivel otthon kinyomtatod a szallitolevelet es ugy mesz a postara vele feladni), akkor a legolcsobb komboban (postatol-postaig), barhol az orszagban 1260 Ft-ert elvszik (felteve ha nem tobb 20kg-nal; feltetelezem nem (de 20-30 kg kozott is csak 1860).

Sok sikert az eladashoz, szerintem boven megeri az arat! ;)

[ Szerkesztve ]

˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

(#1113) axlfsi válasza anaqer (#1087) üzenetére


axlfsi
veterán

Koszi megegyszer sracok a segitseget. Vegulis felhivtam ebike-ekat es a srac nagyon segitokesz volt. Ramertem tolomerovel is, de igazabol az egesz meret dolog azonnal kiderult, miutan mondta, hogy a hajtokar belsejet nezzem meg, hogy milyen szam szerelep ott. Ez a FC-M171 volt es innen mar egyertelmu lett, hogy 122,5 illetve 68-as a parameter, ami alapjan mar le is adtam a rendelest ;)

Koszi megegyszer mindenkinek aki segiteni probalt! ;)

[ Szerkesztve ]

˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

(#1114) axlfsi válasza Jorus (#1111) üzenetére


axlfsi
veterán

Az a vicc, hogy az allat elozo tulaj velhetoen a gyarit mar egyszer cserelte, mert a legkisebb fogaskerek a forgastol picit belemart az aluminium hazba (1mm-t kb.) (2. kep) es arra tippelek, hogy egy rovidebbet tett bele, talan a 113-ast :W
(megneztem, abszolut nincs benne 8-as, egyszeruen a forgastol ott mart maganak a vazba egy millimetert...)

[ Szerkesztve ]

˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

(#1115) nubreed válasza Teasüti (#1109) üzenetére


nubreed
veterán

Huh, köszönöm, jó volt olvasni, nagyon korrekt válasz, nem gondoltam, hogy ilyen részletes dolgokat fogok kapni. :) :R Nagyon hasznos volt, mert így még jobban tudni fogom, hogy mire kell odafigyelni. :)

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#1116) Jorus válasza axlfsi (#1114) üzenetére


Jorus
nagyúr

Egen, ez a helyzet klásszikusan akkor állhat elő, amikor a hajtómű és a tengely nem kompatibilis egymással és a vázzal.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1117) axlfsi válasza Jorus (#1116) üzenetére


axlfsi
veterán

Szerencsere (legalabbis ugy gondolom), hogy ez a kis bemaras nem katasztrofalis, azon tul, hogy esztetikailag bizony idegesito (habar nem latszik).
No, mindegy, de nagyon ruhellem a kontarokat. Tobbet biztosan nem veszek bringat 4 tavoli foto alapjan ...

Mindettol figgetlenul, nagyon baba, orom vele tekerni :K

˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

(#1118) lsebestyen


lsebestyen
addikt

Beüzemeltem a másik SPD pedálom, PD-M505, viszont ebbe van egy kis oldalra mozgása a lábamnak, ezt mi okozza?

(#1119) fi:zi'k válasza SOAD19 (#1100) üzenetére


fi:zi'k
nagyúr

Az a kanyondél jöhetne. :K

96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

(#1120) norbiphu válasza norbiphu (#936) üzenetére


norbiphu
senior tag

No, most úgy áll, hogy egy tavalyi Kellys Saphix és egy Kross Evado 2.0 maradt a lehetséges jelöltek között. Melyiket lenne érdemesebb?
Krossnál tárcsafék az előny + szebb váz a saphixhoz képest, azonban nem hinném, hogy ilyen kategóriában sok különbséget produkálna egy v-fékhez képest. Saphixon ezzel szemben már állítható teló van + jobb váltó.

"Hmm," sed teh lolrus. "Maybe we shud go ask Ceiling Cat?"

(#1121) venember83 válasza lsebestyen (#1118) üzenetére


venember83
nagyúr

Bizonyos stopli nagyobb oldalmozgást engedélyez, illetve eleve a kopott stopli miatt is lehet ez.

(#1122) vans? válasza norbiphu (#1120) üzenetére


vans?
őstag

Ezek nekem is tetszenek, lehet, hogy kibovitem a keresest ezekkel a "cross" biciklikkel megis.

hábm bábm

(#1123) ludsimon válasza venember83 (#1099) üzenetére


ludsimon
veterán

Miért érzem azt, hogy laza 10 évvel vannak lemaradva? :F
Úgy mutatták be, mint ha hatalmas durranás lenne a kerékpáros közlekedés. Szerintem ez szégyen, hogy ilyet kell reklámozni és nincs megvalósítva már vagy minimum 5 éve.
360 ezer kerékpáros nem kis szám.
Legalább az ilyen, és ehhez hasonló igen magas használati útvonalakon kellene beállítani ilyen kocsikat, és nem úgy mint eddig, hogy 10/2-ben van kerékpáros szállító kocsi és az is igen puritán.

[ Szerkesztve ]

undefined

(#1124) lsebestyen válasza venember83 (#1121) üzenetére


lsebestyen
addikt

A stopliba még 300km sincs...A pedál az már régebbi, de az 530-as pedálba nincs oldalirányú mozgás.. :U

[ Szerkesztve ]

(#1125) pengemetal válasza lsebestyen (#1124) üzenetére


pengemetal
aktív tag

Nálam 520 és 505 van, az utóbbinak sokkal nagyobb az oldal irányú mozgása. Nemtom a tiednek mekkora, d e lehet, hogy ez normális.

"Nem a berúgás a cél, de útba esik"

(#1126) GeneraL_XTX válasza norbiphu (#1120) üzenetére


GeneraL_XTX
veterán

Én a Kross-t venném, egyrészt jobban néz ki, másrészt a későbbiekben jóval kisebb költség ha cserélsz egy jobb váltóra, mintha tárcsafékesítenéd az egész gépet. Valószínüleg nem sokkal jobb a hatásfoka annak a tárcsaféknek mint a v-féknek, de azért mégiscsak Shimano nem valami noname cucc mint ami a másikon van.

A teló meg mindkettőben ratyi.

(#1127) GeneraL_XTX válasza axlfsi (#1113) üzenetére


GeneraL_XTX
veterán

Azt ebből honnan tudod, hogy 122,5 tengelyhosszú monoblokm kell neked?

(#1128) lsebestyen válasza pengemetal (#1125) üzenetére


lsebestyen
addikt

aha, hát köszi, nem baj, ez az 505-ös pedál amúgy sem lesz napi használatban, max ha megyek vele terepre feldobom...

(#1129) lefkosia


lefkosia
őstag

Hátsó lámpát nézek. Sajnos tönkre ment...Erről mi a véleményetek?

The Truth Is Out There

(#1130) Vladek83


Vladek83
tag

Sziasztok!

Kérdésem lenne esetleg van-e véleménye tapasztalata valakinek a KTM Power Cross Mtb-ről?

előre is köszi a válaszokat.

(#1131) lsebestyen válasza lefkosia (#1129) üzenetére


lsebestyen
addikt

Volt erről asszem már szó, ha jól rémlik akkor semmi értelme, ennyiért már korrekt hátsó lámpákat lehet kapni:

[link]

[link]

[link]

[link]

(#1132) Ndruu válasza lefkosia (#1129) üzenetére


Ndruu
MODERÁTOR

Ennyit biztos nem ér.
5-6 dollár ez a verzió, 8-9 ez.

Kérdéses hogy mennyire világít és hogy meddig bírja. Én egy nagyon egyszerű napelemes hátsó lámpát rendeltem, működik rendesen, de sajnos nagyon gyengén világít. Legközelebb valami ehhez hasonlót fogok venni.

Harrrr!!!!

(#1133) lefkosia válasza Ndruu (#1132) üzenetére


lefkosia
őstag

Köszönöm mindkettőtöknek az információt. :R

Az általad linkelt Planet Bike Superflash igazán ütős darab. Már csak boltot kell találni, ahol kapható.

The Truth Is Out There

(#1134) fi:zi'k válasza lefkosia (#1129) üzenetére


fi:zi'k
nagyúr

Blackburn Mars 3-ra még egy szavazat. :K

96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

(#1135) lsebestyen válasza fi:zi'k (#1134) üzenetére


lsebestyen
addikt

Apa olyat használ, nekem nincs most pénzem rá :DDD De amúgy nagyon jó, és jól is néz ki, meg jó fényereje is van :K

(#1136) lefkosia válasza fi:zi'k (#1134) üzenetére


lefkosia
őstag

Köszönöm a szavazatot :) . A 4.0 Blackburn sem rossz. Elég sok boltban kapható mindkettő.

The Truth Is Out There

(#1137) Ndruu válasza lefkosia (#1133) üzenetére


Ndruu
MODERÁTOR

Szerintem ez már kifutott modell. Egy másolatot találtam.
Próbáld meg a Blackburn Marsokat, azokról tényleg jókat hallani.

Harrrr!!!!

(#1138) fi:zi'k válasza lsebestyen (#1135) üzenetére


fi:zi'k
nagyúr

Én (is) pont apámnak vettem ezt. :)
Nekem még egy régi Cateye van. Majd ha az tönkremegy, akkor ilyen lesz helyette, ha még kapható. :K

(#1139) lefkosia
Ezt most nem értem?! :U

[ Szerkesztve ]

96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

(#1139) lefkosia válasza fi:zi'k (#1138) üzenetére


lefkosia
őstag

Ennyire látszik, hogy öreg vagyok :D.

The Truth Is Out There

(#1140) Teasüti


Teasüti
nagyúr

Ez a kínai cucc megéri a pénzét szerintetek?
Vagy ismertek hasonlót, ami komolyabb egy csengőnél?

[ Szerkesztve ]

(#1141) dqdb válasza Teasüti (#1140) üzenetére


dqdb
nagyúr

Vagy ismertek hasonlót, ami komolyabb egy csengőnél?
[link]
Hatékonyabbnak hatékonyabb ;]

tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

(#1142) lsebestyen


lsebestyen
addikt

Amúgy nem akarunk csinálni egy olyat, h első hozzászólásban benne lenne mindenki gépezete? pl ott lenne a nick név és az egy hiperhivatkozás lenne egy képre, esetleg adatokkal stb.? :))

(#1143) vans? válasza lsebestyen (#1142) üzenetére


vans?
őstag

En tamogatom, engem nagyon erdekelne!

hábm bábm

(#1144) Ndruu válasza Teasüti (#1140) üzenetére


Ndruu
MODERÁTOR

Csengő helyett semmiképp nem ajánlott, mert a KRESZ szerint csak a csengő elfogadott. Kiegészítésnek talán jó lehet (dudálni az autósoknak), bár gyalogosok ellen nem vetném be.

Harrrr!!!!

(#1145) Gyufaaa válasza Teasüti (#1140) üzenetére


Gyufaaa
veterán

Pont ma nézegettem én is :D Balcsin egy srácnak volt. Durván szól :DDD A gyalogos kiugrik a bőréből az tuti!

(#1146) Doki-HUN1978


Doki-HUN1978
senior tag

Egy Hummer-t valaki?! :))

"A szórakozottság a zsenik erénye"

(#1147) SOAD19


SOAD19
addikt

Nos, holnap megyünk megnézni a bicajt, ha tényleg rendben van, akkor meg is veszem. De, ez esetben, akkor kellene, majd nekem egy cross sárvédő szett. Ki, milyet tudna ajánlani? Valami olyan kellene, ami jól véd, és emellett jól is néz ki, persze ez szubjektív. :) Az se ártana, ha nem pálcás, hanem valami könnyen leszerelhető darab lenne. :B
Pl. ez, még tűrhetően is néz ki, igaz pálcás: [link]

Vagy egy SKS Velo cross se tűnik rossznak: [link]
[link] (a 11-es képen lévő bicajjal elég jól is néz ki)
Természetesen más is szóba jöhet! :)

Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#1148) belaazallat


belaazallat
addikt

Üdv!

Ma sikerült egy autó alá gurulnom. Megsérült a teleszkóp, jobra kanyarodásnál furán mozog a teleszkóp. Szerviz szerint kuka, jobb oldali szimeringnek annyi. Amennyiért javítják, annyiért vehetek újat(szervizes állítása).

Az alábbi két teleszkóp közül melyiket éri megvenni, ha feltételezzük, hogy mindkettő műszakilag rendben van?
1
2

Köszi!

"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

(#1149) venember83 válasza belaazallat (#1148) üzenetére


venember83
nagyúr

Suntour NCX. Teleszkópot pedig ilyen esetben általában tényleg nem érdemes javítani, brutális alkatrészárak vannak, ha az ember becsúszót, vállat vagy lábat kell vegyen.

(#1150) venember83 válasza dqdb (#1141) üzenetére


venember83
nagyúr

De a rendőr bácsi nemigen fogadja el csengőhelyettesítőnek. :P

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.