Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#136851) pittlaren válasza parkr (#136847) üzenetére


pittlaren
csendes tag

Ingyenes, kártya ellenében a hazai TB terhére történik az ellátás.

[ Szerkesztve ]

Milyen név az, hogy Azim? Cornwalli vagy ír? Mór...

(#136852) rushty


rushty
senior tag

- rozsdát mivel szednétek le, hogy a kicsavarozás megtörténhessen a féktől kezdve mindenhol?
- öreg, repedezett 26 MTB külsőhöz mekkora nyomást érdemes fújni nem duplafalú felni esetén? Sokat se merek, de keveset se akarok a felütéses defekt lehetősége miatt.
Belefér 28-as átmérőjű trekking kerék mondjuk csak előre? Fék nem létfontosságú.

Revolut meghívó pü-ben

(#136853) bringasisti válasza xy.zsolt (#136850) üzenetére


bringasisti
őstag

A hazai biztosító is rendelkezik nemzetközi részleggel ott kell tanácsot kérni hátha van valamilyen kapcsolatuk és itthon is tudsz mit csinálni. Totálkár nézegesd a katalógust

BENEFON DELTA--------N8

(#136854) trialboj válasza xy.zsolt (#136832) üzenetére


trialboj
őstag

Gyors felépülést. Azért csak jobb hogy a bringa és a szuper komod ment a levesbe mintha a nyakad lábad v karod törik, az egyiket megoldja a pénz, ha veled lesz baj, azt lehet már az atyaúristen sem hozza helyre.

Itt ma egy közeli település kivezetőjén, egy jogsi nélküli falusi, elkaszált egy bringázó idős embert, akit helikopterrel szállítottak kórházba, de így is eltétet vesztette, ezen a szakaszon én is járok, szűk az út, és ha nem figyel az autós lazán el tudok kaszálni, másfél sáv széles, de 2 irányú. Sosem gondolok bele hogy baj történhet, mikor aszfalton megyek, de mindig van bennem egy olyan érzés, hogy csak minél előbb érjek le az útról, az erdőben az állatok, nem olyan veszélyesek mint a sofőrök.

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#136855) Rendo84


Rendo84
senior tag

Sziasztok!

Szeretném az első fogaskoszorúmat lecserélni, 50-esről nagyobbra váltani, 52-53-54-es lánckerékre kb.
Kérdésem az volna, hogy pontosan miket kell ehhez kicserélnem és megvásárolnom és mennyibe kerül?
Illetve a hátsó kazettát lecserélhetem-e 10-28 vagy 10-30-ra, vagy 10-32-re?
Kerékpárom adatai:
Rock Machine Raceride 200 2017
Fogaskoszorú: Shimano HG50-8 11-28T
Lánc: KMC Z51
Shimano Claris FD-2400 váltó szett
Fokozatok száma: 2x8

[ Szerkesztve ]

(#136856) rétisün válasza Rendo84 (#136855) üzenetére


rétisün
veterán

szia,

pont a hajtómű típusát nem írtad. de ha 2x8-as Claris váltás van a brigán, talán a hajtómű is az, akkor jó eséllyel csak hajtómű cserével lesz nagyobb elől a lánctányér, mert a Clarishoz (ha jól tudom) csak 50-es lánctányér kapható. az első váltó tudja az 52 fogat, azzal nem lesz gond.

a kazetta-cseréhez tudni kéne a hátsóváltó pontos típusát, mekkora fogszámot tud 'kezelni'.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#136857) Rendo84 válasza rétisün (#136856) üzenetére


Rendo84
senior tag

Hát a kerékpár típusát leírtam, az alapján beazonosítható? Egyébként minden Claris rajta.

(#136858) Hasaggymeg válasza xy.zsolt (#136850) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Szerencséd volt,olcsón megúsztad.Én is törtem már így el vázat,de az acél félverseny outi volt,és eltört mind2,alsó és felső vázcső.Sisakom akkor még nem volt (1989) csak a bőrdzsekim,na meg kerékpárom bánta.Jobbulást,és kitartást mert holnap valszeg. már jobban fogod érezni mennyire is zúzódtál.

6030D...hogy érzed magad így a verseny előtt,milyen a pálya,láttad?

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#136859) rétisün válasza Rendo84 (#136857) üzenetére


rétisün
veterán

ha minden Claris, akkor hajtóműcsere.

"Hát a kerékpár típusát leírtam, az alapján beazonosítható?"

ha rockrider, akkor decathlon? ott aztán főleg részletes az alkatrészlista, meg biztos pontos is. az alapján érdemes keresgélni.....

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#136860) ZolkoW válasza xy.zsolt (#136832) üzenetére


ZolkoW
őstag

mielőbbi felépülést, és kárrendezést! :O

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#136861) Hasaggymeg


Hasaggymeg
Topikgazda

[link] Úgy tűnik a mai nap tényleg nem az autós-bringás megbékélés napjaként lesz számontartva. :U

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#136862) 6030D válasza Hasaggymeg (#136858) üzenetére


6030D
Ármester

Erő, fittség, sör, minden van... ;) Ja, nem, pulzuspánt nincs, mert otthon maradt, úgyhogy örömbringázás lesz. :DDD Pályán nem voltam, de meleg volt ma, meg szél is, de az aszfalt mellett is vannak pocsolyák, biztos nem lesz por. De köszi, hogy izgulsz. :) Jó lesz, Te meg menj holnap valami Börzsönyt!

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#136863) nmate91 válasza Hasaggymeg (#136861) üzenetére


nmate91
tag

...és hány ilyen vagy ehhez hasonló van nap mint nap Bpn... engem egyszer egy nagyjából 150 centis kinai szarmazasu néni tolt le a telepakolt Ford Focusszal, amibol ki sem latott, ugy hogy elottem 10 meterrel mar a piros lampa jott. Emiatt szerencsere lassan jott, en meg tudtam korrigalni. De utana nem nagyon vagta arany szivem miert kopogok az ablakon.

(#136864) Rendo84 válasza rétisün (#136859) üzenetére


Rendo84
senior tag

De ennek semmi köze a Decához ( Rockmachine).
Miért nem elég cserélni 52-esre a lánckereket és mellette esetleg a láncot is és kész?
A hátsó rész csak opcionális, maradhatna úgy, ahogy eddig akár, egyébként.

(#136865) rétisün válasza Rendo84 (#136864) üzenetére


rétisün
veterán

ja, roskmachine...ezt benéztem :B

azért nem elég a lánctányért cserélni, mert claris hajtás (ha jól tudom) csak 50/34-esben van. ha a régebbi típusú 5 karos hajtás, lehet rá vadászni 110-es lyukkörű 52-es lánctányért (fsa, újabb shimano-k, meg millió egyéb márka) ha az újabb asszimetrikus 4 karos, akkor 105, ultegra, ezekből tuti van 52-es, kérdés jó-e claris karhoz.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#136866) xy.zsolt


xy.zsolt
őstag

Köszönöm a jó kivánságokat! A holnapra én is kiváncsi leszek...most még türhetően kellemetlen. Jó éjt

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#136867) Hasaggymeg válasza 6030D (#136862) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Nem tudom mi lesz holnap,ma volt egy hatórás zasszonyos menet,ilyenkor ő aki megrajzolja a pályát és megálmodja a versenykiírást.Mindenesetre szorítunk neked,és a mellkaspántot ne sajnáld,azzal is könyebb leszel. ;)

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#136868) IMIIKE1998 válasza xy.zsolt (#136832) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Bassz*s! Még szerencse, hogy "olcsón" megúsztad. Jobbulást!
#136854) trialboj:
Többek között ezért is fogom eladni az országútit. Lesz majd helyette valami olcsóbb CX és maradnak a bringautak meg földutak. Sajnos errefelé is egyre nagyobb a forgalom és kezd elegem lenni a szabálytalanul előzőkből.

(#136869) ivana válasza Rendo84 (#136855) üzenetére


ivana
Ármester

Mire kell neked ekkora áttét? A legjobb időfutam sprintereknek se kell feltétlen 53-11.

(#136870) Rendo84 válasza ivana (#136869) üzenetére


Rendo84
senior tag

52-11 nekem is elegendő volna, de az 50-es egy szűk keresztmetszet a kerékpáron [link], amit szeretnék fejleszteni.
Shimano Claris FC-2450 50/34 az első hajtóművem és nem tudom, hogy ezekre kitudom-e cserélni?[link]
[link]
Kompletten a hajtóművet nem cserélném, csak ha minden kötél szakad.
Illetve a meglévő KMC Z51 lánc maradhat-e?
Remélem mást nem szükséges cserélnem és olcsón megúszhatom. :R

(#136871) xy.zsolt válasza Rendo84 (#136870) üzenetére


xy.zsolt
őstag

Nem tudom, hogy miért cél az 52-es lánctányér 50 helyett. Én 3 éve cseréltem a triban 500as bringámon de igazából csak lejtőn lefelé lettem gyorsabb....ahol már az 50-11 kevésnek bizonyult. Eladtam tavaly azt a bringát és újat vettem (focus-t) 50-34 és 11-30al groupset-tel. Ha hosszabb távon szeretnél végsebességben fejlődni akkor inkább pörgess 90-95ös cadance-en....ha már ezt elérted és szűkült az áttétek lehetősége amit ténylegesen használsz akkor érdemesebb 52-re váltani....szerintem. A térded is megköszöni majd ha nem 70-80-as cadence-el préseled a hajtókart túlzott erő kifejtéssel alapból.

[ Szerkesztve ]

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#136872) trialboj


trialboj
őstag

Kubikoltam egyet :)

Beszéltek itt állandóan a georól, hogy milyen jó a modern vázak felépítése, úgy ki vannak már találva, hogy mászni is lehet vele, de lefele is csapatós. Na ez a Kubik Stereo valami hihetetlen gép. 140 es rögtóútja van, ennek a modellnek 160ra cserélték az első telót, érzésre még így is szinte észrevehetetlen a különbség az xc-mhez képest. És ahogy mászik, persze meredek részen hanyatvágja magát de a legtöbb helyen ahol én járok, felmegy, és az a meglepő hogy ott sem érzem hogy kínlódás lenne. Azért ezt nem gondoltam volna.

Dropper nagy királyság, erre már kell, de amúgy elsőre pár alkalommal rossz érzés volt hogy fent lenyomtam a nyerget, és lefelé csapatva nem éreztem a lábam között, már annyira megszoktam, hogy kicsit instabilnak éreztem a bringát.
27.5 mivel nagyobb a rugóút, főleg elöl, nehéz megmondani, de nekem hátul nagyon rázósnak tűnk néhány gyökeres szakaszon, szerintem aki egyszer 29re váltott az ne térjen vissza, engem nem izgat hogy mennyire fürge a kanyarban, úgysem merem limiten berakni, viszont az mindenkit zavar ha elpattog, v legalább is jobban ráz, mint a 29es.

Ja és karbon, legalább is az első része, de ez inkább hátrány ekkora rugóúttal szerintem minimális a különbség az aluhoz mérve, inkább csak súlyelőny. Mondjuk a hátsó lapos merevítés a nyeregcső alatt, nagyon jól néz ki, aluból lehet nem tudnának olyat kovácsolni. Ha kicsit nagyobb erővel nyomom be a felső csövet látszik a fénytörésen hogy horpad, majd helyreáll a karbon, ez gondolom normális, habár nem tudom hogy reagál ha kap pár követ az alsó cső.

A bergámon is ilyen a középső 3szög, azt mondták ezek a legaktívabbak, persze ez egy hajó az enyémhez képest, kinyitott felfüggesztéssel, de jó tudni hogy a berga képes játékosan és full mereven is tolni. Ez sajnos nem állítható keményre, pontosabban van rá lehetőség hátul és elöl is hogy keményebb legyen, de aszfalton ettől még hátul picit mozogni fog, elöl viszont érdekesen van megoldva a lock, már csak 1 tekerentyű van, amivel a nyomást állíthatod a jobb szárban, és ettől lesz a villa puhább v keményebb, ebben az a jó hogy nem okozol benne kárt ha úgy marad és elég keményre lehet változtatni, tehát mászásnál, ha csak nem állsz ki, pont elég.

Gondoltam leírom az élményemet, a bringa kicsit vegyes cuccokból áll, de a 3 alap dolog mind minőségi, váz villa, tag.

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#136873) jjeahh válasza trialboj (#136872) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Most akkor képzeld el hogy mászhat egy 9 kilós karbon xc :P . Én ha váltok, akkor valszeg arra fogok, mert felénk nem árt, ha egy bringa a lehető legjobban mászik, amennyire csak lehetséges. Azért egy karbon endurót, amilyen Toobee gépje is, nagyon elfogadnék és tutira m*rhajó lehet, de sajnos azokat nem az én pénztárcámhoz szabták. Az alu endurók meg... sosem próbáltam, de a közeljövőben ki fogom, így "vakon" úgy gondolom, hogy mászáskor sehol sincsenek egy karbon xc-hez képest :( . Szal valamit valamiért és persze ha sok a pénzed mindent lehet egyszerre :D . Egy srác pár napja írt rám, hogy néha kijönne velünk tekeregni, neki alu endurója van, pontosabban Scott Ransom 930, kíváncsi leszek felfelé bírja-e majd velünk a tempót, saját bevallása szerint még Somlyón is meg kell álljon párszor pihenni, ahol én akár 4-5x is kimászok alu xc-vel pihenés nélkül. Persze abban is biztos vagyok, hogy lefelé állva hagy majd... :D
A 27.5 vs 29er témában egyetértek, bár azt is látom, hogy bőven vannak olyanok, akiknek mégis jobb lehet egy 27-es.
szerk: amúgy ha nagyon fáj a szíved a Cube bringáért, gondolj arra, hogy nézne ki rajta a 2.2-es Race King :DDD

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#136874) Fall-N


Fall-N
veterán

Az mitől lehet, hogy nyeregcsövet cseréltem és becsúszik, hiába szorítom meg. Eredetileg acél volt a mérete 25,4. A csere alu lett (noname) szintén 25,4-es átmérővel. Nagyobb méret kellett volna vagy csak a cső rossz minősérű?

(#136875) xy.zsolt válasza Fall-N (#136874) üzenetére


xy.zsolt
őstag

Lehet a kínai út túloldalán a 25.4 tág fogalom :).....pl 25-25.8ig

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#136876) PELLE válasza cdl (#136848) üzenetére


PELLE
tag

Az Európai Egészségbiztosítási Kártya sokat nem ér, csak a legalapvetőbb dolgokra, mindenképp külön biztosítás kell, az nagy értékig fedez mindent, persze összegfüggő az is.

[ Szerkesztve ]

(#136877) Toobee válasza jjeahh (#136873) üzenetére


Toobee
veterán

Hát én sehol se vagyok az XC-s srácokhoz képest, de a magam szintjén tök jól el lehet tekeregni a karbon enduro géppel. Amúgy javaslom az új Pivot XC gépet, 9,5 kg Fox Live rendszerrel.

https://barbieripnk.hu/

(#136878) Fall-N válasza xy.zsolt (#136875) üzenetére


Fall-N
veterán

Lehetséges, igaz kár volt venni egy noname vackot. Csak úgy voltam vele, hogy csak egy cső, kár venni drágábbat. Akkor veszek helyette egy Kalint vagy Zoomot.

A baleset miatt meg mielőbbi gyógyulást. Sajnos itt Baján is sokszor van autósok miatt baleset. :((( Sok a türelmetlen, idióta autós. Csak azt nem tartják észben, hogyha kivasal egy biciklist akkor abból halálos baleset is lehet. Főleg városon belül errefelé senkin sem látni sisakot.

[ Szerkesztve ]

(#136879) jjeahh válasza Toobee (#136877) üzenetére


jjeahh
nagyúr

A strava szerint pedig kb úgy nyomod, ahogy mi nyomjuk alu xc-vel, gondolom te sem tolod felfelé.

Ha már új bringa, csak nekem nem tetszik ez az új Trek? Olyan suta csapott segge van, ronda lett így, hogy ennyire összenyomták hátul. Szerintem :D

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#136880) cdl válasza PELLE (#136876) üzenetére


cdl
senior tag

Ez természetes. Mindig van biztosításunk, de ingyen mindenképpen megéri kiváltani.

(#136881) Toobee válasza jjeahh (#136879) üzenetére


Toobee
veterán

Igyekszem mindent tekerni, bár néha azért kell tologatni. Viszont én kb fele távon nyomok olyasmi átlagokat, mint te.

[ Szerkesztve ]

https://barbieripnk.hu/

(#136882) JackFeryll válasza Toobee (#136877) üzenetére


JackFeryll
őstag

Sokszor azt hiszik az emberek hogy 70 fokos fejcsőszög alatt,100 as út és 10 kiló felett már nem is lehet mászni.
Össze kell számolni hogy valaki a szokásos útján hányszor kell ráhasaljon a kormányra hogy legyen tapadás és hányszor kell egy helyben ugrálni a kövek közt felfelé mert ott érezhetően nehezebben kezelhető lesz egy enduro.
Szerintem nem sokkal rosszabb felfelé egy jó geós agresszívebb bringa, de klasszisokkal jobb lefelé. Ha meg merevről vált valaki fullyra akkor még mászni is könnyebb mert a köveken áthaladáskor nem kapar el a hátsó kerék úgy.

(#136883) jjeahh válasza JackFeryll (#136882) üzenetére


jjeahh
nagyúr

"Össze kell számolni hogy valaki a szokásos útján hányszor kell ráhasaljon a kormányra"

Minden egyes terepezésen :DDD

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#136884) North15


North15
csendes tag

Üdv!

Vannak itt topiklakók, akik részt szoktak venni a Velence10x-en? Idén először beneveznék, és mivel a kerékpár csak közlekedési és nem sporteszközöm, számomra elég nagy kihívást jelent. A gondom, hogy nem ismerem jól sem a rendezvényt, sem magát a Velencei tó környékét. Számomra a két kritikus pont, hogy: 1. ott lehet-e hagyni a táskát a rajtnál, hogy ne kelljen cipelni? 2. hol van a tó körül működő ivókút, ahol lehet folyadékot vételezni?

Előre is köszi.

(#136885) Napfénysüti válasza North15 (#136884) üzenetére

Én már voltam kétszer.
Kút van Pákozdon, Sukorón és Velencén az út mellett.
Táskát viszont szerintem nem tudod ott hagyni bár ebben nem vagyok biztos.

Més que un club!

(#136886) gabro0 válasza North15 (#136884) üzenetére


gabro0
őstag

Utóbbira kozkutak.hu, mobilappja is van.

(#136887) lalakov


lalakov
senior tag

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani pesti boltot, ahol jó áron lehet a következő gumibelsőt kapni?
700 X 18c-23c 48mm Presta
Jelenleg Bontrager Standardet használok. Más márkára is rábeszélhető vagyok. :)

Köszönöm,
lalakov

[ Szerkesztve ]

(#136888) bringasisti válasza lalakov (#136887) üzenetére


bringasisti
őstag

[link]

BENEFON DELTA--------N8

(#136889) rushty válasza lalakov (#136887) üzenetére


rushty
senior tag

Ezt hol mivel fujod fel 8-10 barra?

Revolut meghívó pü-ben

(#136890) lalakov válasza rushty (#136889) üzenetére


lalakov
senior tag

7-re tudom fújni.

bringasisti: Vagy rosszul nézem vagy nincsen náluk 18-23-as

(#136891) bringasisti válasza lalakov (#136890) üzenetére


bringasisti
őstag

Én nem néztem a pillanatnyi kínálatot csak vagy eBay vagy itt vásárolok.

BENEFON DELTA--------N8

(#136893) IMIIKE1998


IMIIKE1998
őstag

Üdv!
171 centihez milyen felsőcsőhossz dukálna outiból/CX-ből?

(#136894) ivana válasza IMIIKE1998 (#136893) üzenetére


ivana
Ármester

Kb. 52cm.

(#136895) IMIIKE1998 válasza ivana (#136894) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Köszi. Az a gond, hogy az 53 cm-es outin is kanyarban majdnem éri a kereket a lábam, de az 52-es a felsőtestemhez jobban passzolna. Az elmegy cx-nél, hogy fordulásnál picit hozzáér a lábam a kerékhez?

(#136896) rétisün válasza IMIIKE1998 (#136895) üzenetére


rétisün
veterán

a Cube elsőkereke (sárvédője) nekem is eléri a lábam, de ezt leginkább akkor veszem észre, ha mondjuk lámpánál pont olyan 'együttállás' van a pedál meg a kerék között. bringázás közben még nem nagyon volt ebből semmi gondom....

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#136897) IMIIKE1998 válasza rétisün (#136896) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Köszi. :R
Ezek szerint érdemesebb bevállalni az 52-est. Mondjuk az tényleg ritka, hogy vízszintes pedáltartással kanyarodsz.
Az 54-es meg gondolom óriási lenne nekem, szóval az felejtős amúgy is.

[ Szerkesztve ]

(#136898) ivana válasza IMIIKE1998 (#136897) üzenetére


ivana
Ármester

Alapvetően a helyes országútis kanyarodási technika esetén a belső íven lévő láb a felső, a külsőn lévő láb az alsó pedál állásban van.

(#136899) cdl válasza IMIIKE1998 (#136895) üzenetére


cdl
senior tag

Lámpánál állva jött elő Nálam csak ez a probléma, menet közben soha.
Más. Ma majdnem kipróbáltam egy gravel ebiket.
De papírokat kellett volna töltögetni+várni, így lemondtam róla.
Itt a síkságon egy teljesen értelmetlen kategória szerintem, nem töltöttem vele az időmet
Bár ha beleférne a költségvetésembe, a nejemnek vennék egyet. A sebességhatárolóját kitolni 30-ra, mehetnénk együtt többet is..

(#136900) jjeahh


jjeahh
nagyúr

Eltelt a vasárnap és senki semmi élménybeszámoló? :D

Pár kép a mai spd szokogatós köröcskéről:

A pedállal amúgy nem volt gond szerencsére, nem csatolt ki, nem dobott le, igaz kicsivel óvatosabban csapatom, mint platformal, mert még új nekem a dolog. Viszont a haverom nem úszta meg probléma nélkül, a vége felé elkezdett recsegni valami a bringáján és nem jöttünk rá mi az. Ha nem ül a nyeregben akkor is csinálja, ha nem áll a pedálon szintén, ha lockolva van a teló, akkor is, szal a teló, pedál, középcsapágy, nyereg, nyeregcső kizárva, valszeg valami hátul ad ki fura hangokat, reméljük nem a váz repedt meg :(

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.