Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
FireKeeper
nagyúr
inkább a bekerülési költség ami rázósabb, főleg ha a bicó mellett pl olyasmikre is költesz mint kerékpáros ruházat (érdemes, ha sokat mész). ha van egy korrekt bringád, akkor annak a fenntartása nem vészes, évente-kétévente újrabovdenezni, illetve amit néha érdemes cserélni az lánc és gumik ha épp elhasználódtak. plusz tisztán tartani, mozgó részeket megfelelően kenni. minimális karbantartással a hajtás többi része (fogaskeréksor, hajtómű) elég hosszú életű. persze ha esel és sérül a bicó, akkor lehetnek javítási költségek.
viszont ha úgy érzed hogy kell mellé a bérlet, mert nem mindenhova ezzel mennél, akkor kvázi extra kiadás. persze egyáltalán nem felesleges, mert az egészségednek összességében jót tesz.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
ZolkoW
őstag
én is inkább a bőre szavazok. Aztán lehet, hogy egy év múlva máshogy látom majd, de eddig abból volt inkább gondom, ha szorított, vagy vékony zoknival épp jó, vastagabbal meg már zsibbaszt.. Egyébként nekem lehet valami a vérkeringésemmel, mármint nincs még megedződve (remélem csak ez), mert azt vettem észre, hogy taposópedállal is tud zsibbadni a lábfejem, futócipőben. Na mindegy, +1 a kényelmesre, túrázók is azt mondják, hogy dagad a láb a sok menéstől, hátha itt is érvényes ez.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
ivana
Ármester
Rohadt drága, 180 körül már record szokott lenni, és campából barmit, csak xenont ne.
(#137688) parkr Ez is vicc ennyiért claris Ez is kb. egy 100-ast ér.
Ebben a csopiban érdemes nézegetni.
(#137701) FireKeeper
évente-kétévente újrabovdenezni Bowdent csak akkor érdemes cserélni, ha gond van.
Egy hátsó gumit kb. bármin kivégzel 1000km alatt, utána mehet hátra az első. Lánc az kb. évente-kétévente.
[ Szerkesztve ]
gabro0
őstag
Köszi neked is! Nem írtam, de ez a bőséget úgy kell elképzelni, hogy a cipő orrán lévő tépőzárat meghúztam amennyire engedte az anyag. Ha akarom, még tudom picit, de akkor gyűrődik és hülyen néz ki.
Megint ott vagyok, hogy valószínűleg teljesen versenyoriántált cuccban találnám meg az elképzeléseimet a szabás miatt. Az átlagembernek gyártott ruhák egyszerűen túl bőek.
[ Szerkesztve ]
6030D
Ármester
Húzzátok ki a nyeregcsövet, a vázból és úgy tekerjen vele. Ha úgy is kattog, akkor lehet kizárni teljesen a nyereg szekciót.
Angelina: mi az olcsó? Ár/fő? Én Szilvásváradon és Mátraszentimrén voltam olyan helyen, amit ajánlok.
Toobee: engem az NW cipő márkája érdekelne.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
ivana
Ármester
Szerintem az átlag embernek jóval kisebb combja van, mint a egy versenyzőnek. A szokásos kínálattal nekem az a bajom, hogy combban szűk, derékban meg bő és mellé még hosszú is. Pedig én nem versenyzek, nekik még nagyobb combjuk van.
[ Szerkesztve ]
ZolkoW
őstag
több márkának van széles és normál szabású modellje ugyanabból, meg cipőnél is szerintem hosszabb távon (esetleg hónapok) derül ki, hogy megvan-e a tökéletes, vagy sem.
A mostani Gaerném műbőr, de az is tágul, alakul szép lassan, egyre jobban felveszi a lábam alakját.
más: nem győzöm eleget hangsúlyozni,mekkora királyságnak tartom az adapterezhető agyakat! :)
Jó, ez is csak szűk keretek közt működik, de az nekem épp elég. vettem 142-es átütőset, hogy befűzetem valami fain szélesebb felnivel a mtb-ba, erre jön az akció a Stans gravel felnire.. hát mégis arra lesz inkább,csak kell vennem adaptert gyorszárhoz. ha bírja a kerék,akkor sanszos,hogy egynél több vázat is kiszolgál majd :)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Toobee
veterán
Abban nem fogok tudni segíteni, mert ő menet közben csapódott hozzánk, aztán valahol rossz irányba fordult, így hárman folytattuk az utat tovább.
https://barbieripnk.hu/
6030D
Ármester
Nekem is van az M089 cipőben a talpbetét alatt még egy, mert annyira alacsony a lábfejem, hogy a sima cipő (van belőle wide verzió) is magas. Egy próbát megér, 500 ft/pár körül vettem talán a Lidlben.
Toobee: pfff... legalább neki rendes bringája volt, vagy szintén valami hintaló?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
ZolkoW
őstag
lejárt az idő, pár napja volt téma az "iparis" agyak csapágyának állíthatósága... nos, ez az egy pár Novatec agyam van, ez úgy nézem, máshogy működik, mint a Fulcrum. Mondjuk hátul eleve kettőnél több csapágy van, tehát ha jobban belegondolok, csak a szélsőket lehetne megszorítani, de ennél eléggé meg volt tépve a tengely és az a fekete anya, amiből arra következtetek, hogy nem állítódik általa a csapágyhézag, hanem mindegyik oldalon a belső gyűrűn ül fel. Van is belül egy másik üreges tengely, 12-es belső átmérővel.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Toobee
veterán
6030D
Ármester
Szóval kik voltatok, vagy titok?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Toobee
veterán
Begbiebike meg Atisface és én.
https://barbieripnk.hu/
Runner_fxr
Ármester
Vasárnap, hétfőn mehetnénk egy karikát.
Jester01
veterán
1000km? Nem maradt le egy nulla?
Jester
Predator2
addikt
Helló
Falun használom szeretett túrakerékpár drótszamaram (Auchan-os), sajnos már egyre ritkábban. Most viszont megbeszéltük a haverokkal, hogy Vác-nál a Duna parton tekerünk egy kicsit.
Először is az ezer éves külső gumikat cserélném le.
Végig futottam a téma összefoglalót.
A Duna partra, ahol jócskán akadnak kövek is, illetve mint említettem falun is használnám a biciklit, bizonytalan vagyok, hogy melyik gumit is vegyem. Tapasztalatotok alapján melyiket ajánlanátok? Ha bizonytalan az ember akkor inkább az 50-50%-t? Illetve, melyik márkát/modellt?
Terep 20% Aszfalt 80%
Még mindig vékony de már bordázott, kissé érdes felület miatt aszfalton jól gördül, de földúton sem jön zavarba a külső:
pl. Schwalbe Road Cruiser
Terep 50% Aszfalt 50%
All-Terrarian, avagy minden terepre való külső lesz megfelelő. Mélyebb barázdák, de még mindig vékony futófelület.
pl. Schwalbe Land Cruiser:
Másik, hogy a már említett kerékpáromon még régi típusú váltó van, ami az idegeimre megy.
Lehet régebbi biciklire modernebb, "kattogós" váltót rakni? [link]
Ha váltókart cserél az ember (már ha lehet) akkor váltót is kell? Vagy a régihez hozzá lehet állítani az új váltókart.
Milyen márkát/típust ajánlotok? (olcsón jót)
THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Koczó93
őstag
Értem
A fentebb linkelt Trek elég szimpi, az megérheti?
Azt hallottam már hogy sokan az olasz bringára esküdnek. Nem akarok sznobnak tűnni, csupán kedvelem az olasz autókat, motorokat, kávégépeket. Ebben az árkategóriában lehet találni normális olasz bringát, vagy ár érték arányban, felszereltséget tekintve jobban járok pl egy amerikai gyártmánnyal, japán cuccokkal?
jjeahh
nagyúr
Ma valszeg elgurulok hozzá és mi is megvizsgáljuk alaposabban, kivesszük a nyeregcsövet is, meg a kerekeket is kicseréljük az enyémre egy próba erejéig . Kíváncsi vagyok megtaláljuk-e a hang forrását.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
ivana
Ármester
Ha 26-os monti akkor conti double fighter.
Igen, lehet elvileg. De jó lenne tudni, hogy mi van rajta. Hajtásoldali képet tudsz felrakni? Váltót nem feltétlen kell cserélni.
(#137717) Koczó93 Nekem van pl. olasz bringám campával A campával általánosságban jobban jársz, de minden olyat kerülni kell, ami csak egyet vált lefelé, pl. xenont vagy az új hoodos 10 sebi darabokat. 150 körül már ilyen full chorus játszik. 180-ért meg karbon váz. Nézelődj a csopiban amit linkeltem, meg testbikeon.
[ Szerkesztve ]
Toobee
veterán
Sajnos nem leszünk itthon
https://barbieripnk.hu/
ZolkoW
őstag
valaki (2 valaki) írta BM fórumban,hogy neki váltótartó fül recsegett :) elég furán hangzik, de egy próbát megér az is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
jjeahh
nagyúr
Bármi lehet, remélem nem a váz repedt.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
zoli03
őstag
Azt ti is át tudjátok nézni, főleg a középcsapágyház és a fejcső hegesztésit kell alaposan átnézni, ott gyakoribb szokott lenni.
Hasaggymeg
Topikgazda
Egy pár Doublefighter jó esetben is...ööö...15-20%-a a kerékpárja árának.
(#137716) Predator2...arra nem szabad költeni csak a leges leg-minimumot,mert meg sem térül és kidobott pénz is lesz a vége.Én ezt ajánlom mindenes guminak, ha meg rákapsz a kerékpározás ízére ajánlunk majd itt valami használhatóbb drótszamarat is.
(#137722) jjeahh...meg kell próbálni előidézni álló helyzetben,imitálva a menet-közbeni terhelést,úgy talán kifürkészhető a hang forrása is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
flash-
veterán
ezt vágom és megértem, csak nem tudom hogy igy 33 évesen van e értelme gyorsitani, egyáltalán meg lehet e még szokni ,lehet e javítani a keringésen ,
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
ivana
Ármester
Amiket mondott schwalbok azok se sokkal olcsóbbak. Ha olcsó kell akkor CST. Am inkább 200% lesz a 15-20% Legalább egy 10-es két double fighter, 50-et meg egy jobb vintage monti sem ér.
[ Szerkesztve ]
Hasaggymeg
Topikgazda
Igen,és ha még a linkelt váltópöcögtetőket is ráteszi az pont olyan lesz mint disznó orrába az aranykarika,amit az ára is hűen tükröz,950 ft a 7000-el szemben.Sajnálom is azokat akik kerékpározni szeretnének,idejönnek tanácsért és helyette megtudják,hogy ipari hulladék szeretett kerékpárjuk,de hát mit tehetnénk?
Szerk: Amúgy meg az Auchan sem a régi (igaz akkor még az Cora volt),mert bár Schwinn Csepel Adrenalin SP kerékpáromat a Keravillban (!) vettem,az akkori (2002) fóti Coraban is vesztegették.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
ivana
Ármester
Mondjuk váltókarból valószínűleg inkább ez kéne neki [link], de ehhez lehet kell egy sor is, mert erős a gyanúm, hogy 6 sebi a cucc.
flash-
veterán
alsó ausztriában a határ környékén határtól nem messze mely vidék ,bringaút ami ajánlott, szép, látványos?
terveznénk túrát de gőzünk sincs mit érdemes megnézni(kb bécs vonaláig gondolkodunk )
van látványos szép rész?
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
Hasaggymeg
Topikgazda
Igen,össze kellene válogatni valami olcsó,de már kissé jobb cuccokat rá,ami bár érezhetően javítja a kerékpározás élményét,mégsem eget-verően drága...persze ha ragaszkodik a kerékpárjához.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Runner_fxr
Ármester
Az, hogy mivel jársz jobban, elsősorban azon múlik, hogy milyen állapotban van! Át kell nézni a vázat, villát, alaposan, kerekeket, agyakat, hajtást, váltókat, mindent.
Persze nem árt, ha az aki átnézi, tudja is, hogy mit kell nézni és észre veszi a hibákat!
A személyes véleményem egyébként az, hogy ha magamnak vennék országútit, elég valószínű, hogy olasz bringa lenne. Nekem is ezek tetszenek. Mostanában rengeteg bringát kellett javítanom, 20 ezer ft értékűtől, 1,5 millióig, gyakorlatilag össze is folytak az emlékek, mert nagyon gyorsan kellett csinálni mindent, de múltkor volt nálam kis szervizen egy olasz gép, talán pont egy Bottecchia volt, nem is ez a lényeg, hanem a rajta lévő campagnolo szett. Ha agyon vernek se mondom meg, hogy az egy Chorus vagy Centaur volt, erre már nem emlékszem, de az olyan precízen és határozottan működött, hogy az brutális. Annak ellenére, hogy rengeteg bicaj átmegy a kezeim alatt, én is elég ritkán találkozom itthon Campagnolo szettel, mondhatni ritka mint a fehér holló. Valahogy az emberek félnek tőle, talán úgy gondolják, hogy szerviz igényes mint egy olasz autó, de engem nagyon meggyőzött most, annyira precíz egy műszer volt, ha most vennék magamnak országútit, elég valószínű, hogy Campagnolo szett lenne rajta.
[ Szerkesztve ]
(#137732) Napfénysüti válasza Runner_fxr (#137731) üzenetére
Kevesebb a Campagnolóval szerelt bringa újan, jóval kisebb cég mint a Shimano.
Més que un club!
(#137733) IMIIKE1998 válasza Runner_fxr (#137731) üzenetére
IMIIKE1998
őstag
Hát ebben van valami. Értem én, hogy a Claris belépő szint, de míg kiérek a városból rendszerint megfájdul a kezem, annyira nehezen működik a fék, állandóan csutkázni kell.
xy.zsolt
őstag
Nem tudom biztosan, hogy milyen gyorsan és milyen szintig fejleszthető pl 30év felett a keringés....én fiatalon állóképességi sportot (hosszútávfutást) csináltam...azért adott a jó keringés. Egy biztos, már maga az, hogy állóképességi testmozgást végzel (kerékpározás, futás...stb) javít a keringéseden (nem ront)....arra kell csak figyelni, hogy mindezt FOKOZATOS TERHELÉS mellett, HR kontrollal kellene csinálni. Ehhez kell egy mellkaspánt és egy HR-t is mérő bikecomputer.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
ZolkoW
őstag
A keringés részéhez egyáltalán nem értek, de a pörgetés maga szokható, erre elég jó péda vagyok . És nyilván lehet befolyásolni fizikai dolgokkal, pl. olyan sort választasz, meg olyan fokozatban tekersz, hajtókarhossz is számít..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
xy.zsolt
őstag
Én majdnem campagnolo szettel vettem outit, de mikor megláttam mennyivel többe kerül akár csak egy carbon lánctányér a chorushoz hát lapoztam is egyből Nincs nekem szponzorom Nyilván aki versenyszerűen kerékpározik annak mások a szempontok. Szóval maradtam a kitaposott "shimano ösvényen", 105 R7000 szettel
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
ivana
Ármester
[link] Na pl. ez gép
(#137731) Runner_fxr Itthon egész sok campa van, mostanában meg főleg jön fel. Csomó 11 sebi recorddal szerelt gépet látok lenn a céges bringa tárolóban. Szerintem abban a kategóriában amiben gyártanak ott azért nem annyira ritka. A centaur valahol a 105 és az ultegra között mozog azonos évben, a potenza miatt manapság inkább 105 szint. A chorus meg a high-endből a legnehezebb (a chorus, record, super record vonal ki van mondva, hogy technológialag egy szint, csak a drágábbak könnyítve vannak), de sokszor még az is könnyebb, mint az aktuális dura ace. Mondjuk a régi 8-9-10 sebi fékváltóik gyakorlatilag ugyan olyanok belül, a különbség a karokban van.
Ami miatt annyira ritkán campát szerintem az, hogy főleg Pesten vannak kifejezetten erre specializálódott szerelők. Akik csak outi szerelnek és abból is főleg campát. Ha nem magam szerelném tuti nem merném bevenni csak úgy valahova. Pl. más a bowden vége, meg hasonló trükkök vannak.
A legolcsóbb Veloce is nagyjából tiagra szint, de az kb. papíron létező termék manapság.
(#137733) IMIIKE1998 Ott fékpofával lesz gond, a shimano fékpofák alsó kategóriában nagyon ipari hulladékok. Érdemes venni valami értelmes fékpofát.
(#137736) xy.zsolt A chorus és a 105 nagyon nem egy szint.
jjeahh
nagyúr
Ja, ez a terv
zoli03:
Más: Mostanában amúgy úgy érzem, hogy nagyon árral szemben evezek. Példák:
- Maxxis csúszott, Schwalbe nem, mások szerint fordítva van
- Maxxis gyorsan kopott, Schwalbe nem, mások szerint fordítva van
- 120 TPI gumival sokkal gyakrabban kaptam defektet, mint 60 TPI-vel
- Szinte mindenki pár nap alatt összeszokik az SPD-vel, én máig nem merem visszarakni a standard 51-es stoplit, lehet, hogy soha nem is fogom
- A netszerte szénné dicsért drága tömlős Lezyne minipumpám 3 hónap használat után megadta magát, eltörött a tömlő az illesztésnél . Most kereshetek megint új minipumpát, ez lesz a negyedik . Valaki valamit tud ajánlani?
- A kommentek, reviewek és a topik szerint legendásan jó 60-70 eurós Endura Hummvee nadrágommal semmilyen szempontból nem vagyok elégedett, azóta sem hordom
Mi is van még...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
xy.zsolt
őstag
Én EZT a minipumpát néztem ki....nem vagyok hajlandó többet szánni arra amit amúgy sosem szeretnék használni elég pozitív az értékelése
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
FireKeeper
nagyúr
nekem ilyen van, és lehet hogy én vagyok balf*, de nekem prestával az istennek nem akar normálisan működni, az egyszerűen nem tudom úgy rátekerni hogy ne eresszen. csak úgy megy jól, ha schrader módban van, és a szelepre rakok egy presta/schrader átalakítót (ami valljuk be, nem valami hatékony).
én ilyet használok helyette. papíron kisebb nyomást tud ugyan, de ez legalább szarakodás nélkül működik prestával is.
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
xy.zsolt
őstag
de hogy vicces legyek....1.5 BAR-ra szerintem tüdővel is fel lehet fújni
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
xy.zsolt
őstag
ez tényleg fura....mert az 500 hozzászólásból senki nem említ ilyet...kifoghattál egy hibását, de legalább nem 30-40 Eur-od bánta. Jók a RockBross termékei is.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
FireKeeper
nagyúr
de mondom, a balf* faktort sem zárom ki
mondjuk így átalakítóval használva tényleg elég jó cucc, csak extra lépés ami nem kéne.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
IMIIKE1998
őstag
Az is lehet közrejátszik, de a fő gond, hogy maga a fékváltókar jár nehezen, mindkettőt cibálni kell. Felső fogásban gyakran félek, hogy nem áll meg a bringa, mert annyira nehezen lehet behúzni.
[ Szerkesztve ]
jjeahh
nagyúr
Kicsit furának tűnik, hogy a tömlő ott "lóg" az oldalán: [link]
FireKeeper: ez meg sajnos nem tömlős.
Lehet bepróbálom legközelebb ezt a PRO-t, eddig nekem nagyon minőséginek tűntek a PRO cuccok. Meg nem lehet rossz ez sem, csak hát lassan 20 eurónál tartunk.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
6030D
Ármester
Vegyél egy műhelypumpát. A mini nem arra van kitalálva, hogy nap mint nap azzal szerelj. Veszel egy műhelypumpát max 30 euro-ért (vagy lidlben 10-ért....) és 4-5 évig vígan kiszolgál. Meg veszel egy minipumpát 3 euroért, és kb ki se veszed a táskádból, mert TL a kereked. Ennyi.
A többi meg olyan, hogy ha neked jó, akkor mindegy a többiek mit írnak, nem?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Runner_fxr
Ármester
Jó persze, én inkább montis körökben mozgok, itt megy ugye nincs campa, bár mintha régebben lett volna.
Lehet, hogy már egyre több van idehaza is, én ezt annyira nem látom, illetve ismerem a forgalmazót is, nem sok Campagnolo-t hoz be, mondjuk úgy a bizniszt nem abból csinálja.
Komplett bicóban lehet több jön.
A szervizes dologhoz visszatérve, abszolút megértem, aki egy olasz gépet vesz magának az nyilván nem az átlag bringás, nyilván oda viszi ahol mondjuk vette, vagy ahol olasz gépekkel foglalkoznak. Az egy külön világ.
Én sem vinném pl az E-Enduro gépet be az első ismeretlen bringaboltba, nyilván oda viszem, ahol sok ilyen géppel foglalkoznak, ne az én gépemen gyakoroljanak.
Persze nyilván megcsinálom magamnak amit meg kell, de ha nem szervizben dolgoznék, így gondolkodnék én is.
jjeahh
nagyúr
Ja, mostmár az is tervben van, amióta megvan a nyomásmérő és nem sz*rom le mekkora nyomás van a gumiban, azóta gyakrabban pumpálom és így már macera a minipumpa, főleg, hogy 2 bar fölött már izomból kell nyomni. Lidl-ben nálunk ilyesmi nincs és a 20-25 eurós pumpákon úgy nézem túl elnagyolt a nyomásmérő óra, kb. lehetetlen velük mondjuk 1.8 bar-ra belőni, de szerencsére azért 30 ajró alatt meg lehet úszni, ezen pl: [link] [link] pontosabbnak tűnik az óra, ahogy elnézem 0.10 baronként vannak a jelzések.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Toobee
veterán
Én még mindig azt mondom, hogy vegyél egy putris műhelypumpát pl.: Dechatlon, fújd fel vele, aztán ha terepre értél, akkor be lehet állítani például ezzel. Nekem egy 2.500 Ft-os műhelypumpám van, teljesen jó. 3 barra fújva a valóságban 2,55-2,6 körül van benne, így szoktam betonos részt megtekerni, aztán ahogy ráfordulok az erdőre, leengedetem 1,65/1,8-ra.
https://barbieripnk.hu/
jjeahh
nagyúr
Lidl-ben nálunk ilyesmit nem lehet kapni, a Decathlon meg messze van. Amúgy nem úgy volt, hogy a Lidl-ös jó, a Decás sz*r? Ha meg rendelek, akkor már olyant rendelek, amivel nem kell kompromisszumot kötnöm, 27 euró egy jó pumpáért még nem a világvége, csak most épp üres a paypal számlám
És ha már gyűjtögetem a kosárba a dolgokat, ezzel van valakinek tapasztalata? Jól értem, hogy ennek a csutoráját nem kell kihúzni, csak megfogom, iszok belőle menet közben és rakom vissza? Kissé idegesít, hogy sokszor azért kell megáljunk, hogy igyak egyet, mert menet közben csak idétlenkedek a mezei cumival.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG