Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#137651) X Factor válasza flash- (#137645) üzenetére


X Factor
addikt

5k? Akkor mennék én is, amikor utoljára néztem 30k volt. Bár most 1 hónap és megannyi állitgatas utan mar elég jónak érzem.

Make things work

(#137652) szkink válasza xy.zsolt (#137648) üzenetére


szkink
aktív tag

Igen monti :B

(#137653) ZolkoW


ZolkoW
őstag

Nahát, nem is tudtam, hogy létezik ilyen: Sunrace 10-42 meg 10-46 sor XD csatlakozással
Nincs kép, de rákerestem, és más források szerint is létezik :)
Más kérdés, hogy ezt még mindig drágállom, mondjuk 20 körül már csábítóbb lenne.

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#137654) Toobee válasza ZolkoW (#137653) üzenetére


Toobee
veterán

A 10-42-nek nem látom a létjogosultságát, hiszen egy XG-1150 is kb. ennyibe kerül, és tutira könnyebb. A 10-46 már érdekes lehet, azt úgy rémlik még kezeli a váltó is.

https://barbieripnk.hu/

(#137655) ZolkoW válasza Toobee (#137654) üzenetére


ZolkoW
őstag

igen, sajnos ennél az árnál már én is inkább kintről veszem, és úgy pont annyi a 1150. De én lehet, hogy nem akarnék 46-ost, vagy mindenesetre a MURVÁS kerékpárra biztos nem.

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#137656) FireKeeper válasza ZolkoW (#137650) üzenetére


FireKeeper
nagyúr

sajna a problémám ugyanaz: alapból kevés helyen kapni itthon vázszettet, pláne gravelt, ami egész új "stílus".

ami még akár opció az az alis karbon, de azt több okból is rizikósnak tartom, meg azért az még onnan is nagyon drága.

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

(#137657) Napfénysüti válasza FireKeeper (#137656) üzenetére

Author Ronin? Vagy azt nem lehet külön vázszettként kapni?

Més que un club!

(#137658) 6030D válasza ZolkoW (#137655) üzenetére


6030D
Ármester

Én azért a 10-46-ot tudnám szeretni, főleg ilyen áron. Kapásból mehetne előre a 34-es tányér. XD-hez nincs más lehetőség jelenleg, csak a 10-42, vagy dupla/tripla áron a tuning gyártók termékei.
Ráadásul most belerakták a szarvasbogarat a fülembe, hogy az ovál tányér jó, és annyit segít, hogy eggyel nagyobb fogszámmal megmászod ugyanazt, mint a kerekkel. Azért 36/10-zel már el lehetne karcolni aszfalton lefelé is. :U

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#137659) ZolkoW válasza FireKeeper (#137656) üzenetére


ZolkoW
őstag

CX vázakat néztél? Valójában nem látom túl élesnek a határvonalat, bár 1-2 méretben eltérnek, asszem a gravelnek nagyobb a csapágyesése (ez tényleg számíthat), kicsit hosszabb a láncvilla (ez szerintem kevésbé), magasabb a fejcső (ez egyik irányba könnyen korrigálható).

P L A N E T - X ;)

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#137660) ZolkoW válasza 6030D (#137658) üzenetére


ZolkoW
őstag

Az oválról már írtam a véleményem, viszont a fogszámos dologgal nem értek egyet, szerintem épp a másik irányba változtat. Tehát 32-es ovál tányért nehezebb lesz tekerni, mint egy 32-es kört, persze ez nem hiba, hanem ez a cél :) Attól még a holtpontokon segít, az erős szakaszon meg jobban kihasználja az izmot..

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#137661) jjeahh válasza 6030D (#137658) üzenetére


jjeahh
nagyúr

36/10 jó lehet, de montin terepre nekem még azért nagyon kéne a 32-es tányér :DDD . Fel nem foghatom amúgy, hogy hogy mész te olyan jó átlagokat a Merida montival 1x hajtással aszfalton, én a mai rövid körön is majdnem végig 11-12T között váltogattam hátul, elöl meg fixen a 40T nagytányéron volt a lánc, egyszer sem váltottam kisebbre és így is 26km/h átlag jött össze aerob pulzuson. Ezek szerint te folyton pörgetsz? Gondolom nem, mert az viszi fel a pulzust nem? Vagy pont ezért keresel valami országúti cirkálót?

Más: ha már átlagsebesség, úgy tűnik a bütykös új Nobby Nic-el ugyanazon az útvonalon ugyanolyan guminyomással semmivel nem vagyok lassabb, mint a kopottas "gyorsabb" Maxxis Rekon-al, sőt... szal ennyit arról, hogy bütykös gumival a földbe ragadsz :P . Valóban érződik, hogy nem aszfaltra való, mert hangos és darál mint egy traktor, de lassabb, az nem vagyok vele.

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#137662) FireKeeper válasza ZolkoW (#137659) üzenetére


FireKeeper
nagyúr

a vázgeometriák rejtelmeibe nem ástam még bele magam, így nem tudom ezek hogyan módosítják a bringa menettulajdonságait.

a gravelt azért néztem ki mert nekem is inkább túrázásra, bikepackingre kell, versenyezni egyáltalán nem tervezem. igaz olyan nagyon sok extra felfogatóra nincs szükségem, olyan táskáim vannak amiket közvetlen a vázra lehet felszerelni. szóval igazából a CX sincs kicsukva teljesen, mert akár az is jó lehet, magasabbra rakott stucnival.

Napfénysüti: nem rossz ez a Ronin de egy kicsit sokallom az árát, plusz igazából csak annyiban jobb mint a mostani retro outi vázam hogy tárcsafékes, még abban sem vagyok biztos hogy sokkal könnyebb lenne. ami elvárásaim lennének a vázzal szemben:

tárcsafékes
átütős, nem gyorszáras
minimum 40-es gumi clearence
belső kábelezés
nem "aero" nyeregcső/stucni - lehessen cserélni, illetve válogatni
legalább 2 kulacstartó hely, ha 3 van az mondjuk csak plusz

[ Szerkesztve ]

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

(#137663) Hasaggymeg válasza jjeahh (#137661) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

11/40x80csapás/perc 29x2.25 gumikkal = 40km/h Maradhat? :DDD

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#137664) ZolkoW válasza Hasaggymeg (#137663) üzenetére


ZolkoW
őstag

nna, ez ugyanannyi, ha 32/10, és 90-es pedálcsapással pörgeted - és ha nem számoltam el. :)

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#137665) 6030D válasza jjeahh (#137661) üzenetére


6030D
Ármester

Igen, én síkon aszfalton azért főleg 80-90-es pedálfordulattal megyek, ehhez a sebességhez meg elég az az áttétel, ami van. Sőt, 10-re le sem rakom, mert az már síkon sok, így gyakorlatilag a 32/12-vel karcolgatok, de síkon még inkább a 32/14-gyel, ez 90-es pf-on 29-34 km/h. Azért ahhoz kell ám a sík, meg a szélcsend.
Ha a szombati 4 órás körre gondolsz a 28-as átlaggal, akkor azt még jobbra is terveztem :D, mert egyszer már mentem rajta a fordulóig 30+-os átlagot, csak utána változott a program. Bántam is, úgy voltam vele, hogy most majd megcsinálom oda-vissza, de mindenhol volt egy kis szembe szél, jött ez a párás meleg, az evés/ivást is elrontottam, így nem lett jó. De idén meg fogom még ezt csinálni jobbra. :)
Még valami: ilyen aszfaltos körökre fel van fújva 3 bar-ra a kerék. :K

(#137664) ZolkoW: :K

Merjünk nagyot álmodni, beírogattam a kalkulátorba a halálsebességeket. 110-120-at tudok pörgetni, így:
a jelenlegi 32/10: 54 km/h (50-et mutatott már az óra)
34/10: 57 km/h
36/10: 61 km/h (ez amúgy a 40/11 is, amit a Focus tudott, csak kisebb kerékkel)

[ Szerkesztve ]

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#137666) jjeahh válasza 6030D (#137665) üzenetére


jjeahh
nagyúr

& Hasaggymeg: Én az ilyen csapásszámokhoz nem igazán értek, mert nincs semmilyen mérőeszközöm hozzá, szal sosem mértem ilyesmit. Nálam a 11/40 kb. úgy jön ki, hogy addig váltogatok nehezebb fokozatra, amíg nem kell pörgetnem, mert érzem, hogy van ellenállás rendesen. De ezek szerint ti jobban pörgettek nálam, lehet nekem is azt kéne tennem? :D . Mintha úgy jobban megy fel a pulzus, de lehet tévedek. Durva, hogy te 32T hajtókarral hátul még a 12-esről is könnyebbre váltasz :D .
A nyomás nálam aszfalton újabban 2.5 bar körül van 2.25-ös gumikkal, az már gondolom a 66 kilómhoz bőven elég is ahhoz, hogy rendesen guruljon.

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#137667) 6030D válasza jjeahh (#137666) üzenetére


6030D
Ármester

Nézed a stoppert és megszámolod 10 mp alatt hány kört megy az egyik lábfejed, majd beszorzod hattal. ;)
Jó, ha megtanulsz több pf-on tekerni, mert tudod váltogatni akár ugyanazon sebességhez, és máshogy kezeli a szervezet is. Még a térdfájásodnak is jót tehet.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#137668) ivana válasza FireKeeper (#137662) üzenetére


ivana
Ármester

Mondjuk ha gravelt vennék valamilyen okból, nálam a határ kb.:
- Átütős
- Karbon villa
- Hidrós tárcsa (mármint rendes)
- 50mm clearance
- tubeless ready/tubeless
- 1x rendszer (preferált az SRAM)
- belső kábelezés nem kéne azzal csak szívni lehet
- az ilyen aero marhaságoktól a hideg kiráz
- 2 kulacs az alap

Acél nem kéne ennyiért, akkor már lehet szerválni régi 700D (sic!) GT vázat ami hasonló és azt felépíteni.

[ Szerkesztve ]

(#137669) cdl válasza jjeahh (#137666) üzenetére


cdl
senior tag

A Garminod tud ANT+-t?
Ha igen, 3700 huf egy érzékelő hozzá a fordulatméréshez.

(#137670) ZolkoW válasza ivana (#137668) üzenetére


ZolkoW
őstag

Jó, [ez] meg épp rejtett bowdenezésű, de hát semmi sincs ingyen :)

Ja, még a témához, hogy nézegettem az apróból, meg innen-onnan 29er vázakat is pici, jellemzően S-es méretben, pl. volt egy Trek FX-2 disk, aminek kísértetiesen sok geó adata megegyezett a végül vásárolt P-X vázéval, csak hát győzött az, hogy inkább legyen, ami tényleg arra is való. Meg az komplett bicóként volt hirdetve, nekem majdnem minden volt már hozzá addigra (jó, erről annyit, hogy igaz,hogy ki tudtam már próbálni, de az arra volt jó, hogy már tudom, hogy miből kell mégiscsak újat vennem... kormány, fékek, kerék kicsit később, stb..)
Láttam pedig egész pofás monster graveleket is, mondjuk a monti vázaknál nagyon sok nyeregcső lóg ki, ha olyan hosszúságút választok, ami nem egyenes, hanem koskormánnyal jó.

szerk: az FX-2, meg a tesói nem 29er, hanem városi cirkáló, gyárilag merevvillával, de épp ezért jött szóba.

[ Szerkesztve ]

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#137671) FireKeeper válasza ivana (#137668) üzenetére


FireKeeper
nagyúr

1x-et semmiképp sem akarok, és emiatt a Sram sem preferált nálam.

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

(#137672) jjeahh válasza 6030D (#137667) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Kösz, kipróbálom a stopperes tippet. Szoktam mondjuk pörgetni is néha, csak aszfalton pulzusos tekeréskor hajtom amennyire csak lehet izomból úgy, hogy pulzuszónán belül maradjak.

cdl: Tud ANT+-t, de nem láttam eddig értelmét erre is költeni, igazából most sem látom.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#137673) Koczó93


Koczó93
őstag

Sziasztok!
Nagyon kezdő vagyok az egész bringás témában :) Az összefoglalót elolvastam, azt már latom hogy L méret körüli bringa kellene. Országútiban gondolkozom, és inkább használtban. Mi az ami már nem a legalja, és kb mennyiért lehet már “élvezhető, használható” bringát venni? Láttam 1-2 Bianchit azok nagyon tetszenek, de nincs konkrét elképzelésem igazából :)

(#137674) parkr válasza Koczó93 (#137673) üzenetére


parkr
őstag

nem árt ha leírod milyen magas vagy, nem minden méret egyforma.
100-150 körül már akár találhatsz használható fékváltóst, de függ attól mekkora öszegben gondolkozol.

(#137675) flash- válasza jjeahh (#137672) üzenetére


flash-
veterán

amig nem volt fordulatszámmérőm azt csináltam hogy beálllitottam a 80at és ezzel az appal csipogatattam, így könnyü volt csipogásra tekerni ,
[link]

bár aki 20-30 éves koráig nem folgalkozott ezzel,annak a 80 is nagyon megterhelő... végig tudok 80as fordulatszámmal tekerni egy órát 1.5 órát, de eléggé kikészülök...
mig 70essel ugyanazzal a sebességgel meg se kottyan..

ha valaki nem veresenyez,stb, nem tudom egyáltalán van e értelme akkor is felgyorsítani 80ra..

[ Szerkesztve ]

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#137676) Koczó93 válasza parkr (#137674) üzenetére


Koczó93
őstag

184 cm vagyok, 72kg, ha ez is szàmít esetleg :D ha 100-120körül találnék az jó lenne de inkább 200körül làttam szemre valókat.

(#137677) xy.zsolt válasza 6030D (#137665) üzenetére


xy.zsolt
őstag

Én mióta ismét montira kényszerültem egy 25-30km-es távot a 85-87es csapásszámmal tartom elviselhetőnek....ez 42/15ön 30km/h körüli tempó....ha ennél gyorsabb vagyok akkor csökken a csapásszám és fordítva. De a leggyorsabb montis szegmensem 39km/h 5km-en, hátszélben :) Ma pl ugyanezen a szegmensen 34km/h-t toltam 89es cadence-el, enyhe szellőben. Outi-val, hosszabb távokon a 90-100 cadence az ajánlott....a profik se véletlenül nyomják azon...amióta azon toltam én is 15%ot javult az átlagom

[ Szerkesztve ]

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#137678) Angelina87


Angelina87
tag

Sziasztok!!!

Párommal kerékpáros kirándulást tervezünk olcsó szállással.. a bringázás a lényeg.. kérdés, hogy tudtok valami jót ajánlani:.... országútizunk:) Hegyes - dombos táj.. Északi megyék előnyben :) :))

Elnézést, ha nagyon off a kérdés, de hátha nem:)

" A világon vendég vagyok."

(#137679) parkr válasza Koczó93 (#137676) üzenetére


parkr
őstag

[link] ezt nézted már? elvileg pont a te méreted, kicsit még alkudnék belőle.

amúgy ez lenne tuti vétel, de lehet kicsi lenne neked, esetleg ha teheted nézd meg, hátha egy nagyobb stucnival jó lenne

+ez sem rossz, csak drágán adja szerintem [link]

[ Szerkesztve ]

(#137680) xy.zsolt válasza parkr (#137679) üzenetére


xy.zsolt
őstag

szerintem nem lenne neki kicsi egyáltalán a speci….pont jó

[ Szerkesztve ]

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#137681) jjeahh válasza flash- (#137675) üzenetére


jjeahh
nagyúr

De mi az előnye annak, ha pörgetsz? Azon kívül, hogy a térdemnek jobb, mintha izomból hajtanám.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#137682) xy.zsolt válasza flash- (#137675) üzenetére


xy.zsolt
őstag

jjeahh: Akkor van értelme ha jó a keringésed....mert könnyebben tekersz, kevésbé fáradsz ami jobb a hosszabb távokon. 20-40 km-es távig mindegy azt lehet bírni erőből tolva kis fordulaton is. Ja és nem csak tolni kell a pedált hanem húzni is....nagyon nem mindegy milyen erővel teszed ezt....az izületeknek sem...amit majd csak később érzel meg. Nekem szerencsém van a keringésemmel....én a hegyekre is 80-90es fordulattal tekerek fel könnyebb áttéttel …. mint ahogy Chris Froome is teszi :)

[ Szerkesztve ]

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#137683) Koczó93 válasza parkr (#137679) üzenetére


Koczó93
őstag

Nem láttam még ezeket. A Trek nagyon tetszik. Lehet hogy meg is nèzném. A speci jobb vétel?
Ezek jobbak egybként mint egy régebbi bianchi via nirone7? Láttam még hasonló árban egy Pinarello galileot illetve egy Bottechia duellot.
Ezekről mi a véleményetek? :)

(#137684) jjeahh válasza xy.zsolt (#137682) üzenetére


jjeahh
nagyúr

A keringésem nem tom milyen, azt sem tudom mi az, de a pulzusom az egekben van, ha nagyon pörgetek :D . De legalább értem már, köszi!

Más: Ha már itt vagyok és témázok, elmesélem hogy járt a haverom. A múltkori tekerésünk végén terepen kátyúknál, köves részeken, amikor nagyobb terhelést kap a bringa, esetleg amikor a haverom "rugózik" rajta, valami csúnyán elkezdett kattogni. Ha lockolva van a teló akkor is, ha kiáll a nyeregből akkor is, ha felemeli a két lábát és a nyergen szökik szintén, szal a pedál, a teló, a nyereg-nyeregcső, a középcsapágy kizárva, de sajnos nem találtuk meg a hang forrását. Tegnap bevitte a szervizbe, ma szóltak, hogy kész van, de most is kattog. Kérdi a haverom a szerelőt, hogy ezzel így most hogy tekerjen? Mi van ha repedt a váz valahol és egy lejtőn eltörik? Azt mondja a szerelő az lehetetlen, nyugodtan tekerjen vele :U . Azért ez a kattogás m*rha idegesítő és én nem mernék addig tekerni vele, amíg ki nem derül mi az... meg az is fura, hogy ezzel így elküldte a szervizes srác, hogy ő nincs amit csináljon vele :U . Valakinek valami tippje? Megbontani nem merem a bringát, mert garanciában van és amúgy is ha tönkrement valamelyik csapágy, azt én nem tudom kicserélni, mert nincs csapágyam... plusz félek is, hogy elcseszek valamit. De biztos vagyok benne, hogy ha én darabokra szedném, előbb-utóbb megtalálnám mi a gond :((( . Még jó, hogy a saját bringámat én szervizelem, néha vért izzadok egy-egy problémával, de legalább végül mindent megoldok.

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#137685) Hasaggymeg válasza jjeahh (#137666) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Nekem még annyi mérőm sincs mint neked.[link] számolom és már kábé érzem.A pörgetés inkább a keringést,légzést terheli,a lassú csapás inkább izmok,izületeket,én a muglikat első körben a láb pedálon levő pozíciójából,majd a csapásszámból szúrom ki,50-60,esetleg alacsonyabb csapásszámmal eddig nem sokan bírták velem a tempót.
Ami a kattogást illeti egy videó lehet segítene beazonosítani.

Angelina...nem off. :N

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#137686) xy.zsolt válasza jjeahh (#137684) üzenetére


xy.zsolt
őstag

ma én is hallottam ilyen cincogósankattogó hangot amikor a bringaútnak csúfolt betonnal kiöntött mélyszántáson tekertem....én is hasonlóan tesztelgettem mi lehet, de nem jöttem rá....aztán normális úton abba is hagyta. Lehet tágult az alumínium a melegben :D

[ Szerkesztve ]

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#137687) gabro0 válasza xy.zsolt (#137682) üzenetére


gabro0
őstag

Ha már húzás, megvannak a cipőim nem próbáltam még bringán őket. A mérete széltében, hosszában jónak tűnik, de az orrészen azt érzem, hogy egy bő. Olyannyira, hogy be is tudom hajlítani a lábujjaimat, ha nem is teljesen. Húzásnál ez probléma? A kérdés bárki hozzászólhat, csak Zsolt írása nyomán jutott eszembe.
Amikor rálépek, csak simán a földön, az oldala megroggyan picikét :F Valami hasonló, mint amiről itt beszél, annyi különbséggel, hogy nem keskeny a talp. Nem túl biztató mindenesetre. Talpbetéttel (magasítás gyanánt) orvosolható esetleg?

[ Szerkesztve ]

(#137688) parkr válasza Koczó93 (#137683) üzenetére


parkr
őstag

az Allez az állapota és a garancia miatt lenne jobb, mint a többi, még ha a groupset gyengébb is. Ha személyesen mennél megnézni, érdemes lehet azért ott is rákérdezni az árra, hátha engednek belőle. :)

Bianchiból ezt láttam csak [link] ha tetszik, ez sem lehet éppen, de ezen is csak claris van mint a Specin

[ Szerkesztve ]

(#137689) jjeahh válasza Hasaggymeg (#137685) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Ennek is köze van a muglisághoz? Pedig már azt hittem mindent megtettem, hogy ne tűnjek annak, van sisakom, betétes alsóm, pulzusmérőm, levegős villám, minimum Deore váltóm, kesztyűm, szemüvegem és újabban SPD-m is, erre most még pörgetnem is kell? :DDD

xy.zsolt: bárcsak ez is abbahagyná, mert nagyon irritáló.

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#137690) Koczó93 válasza parkr (#137688) üzenetére


Koczó93
őstag

Lehet hogy elmegyek megnézni személyesen a napokban :) Ez a bianchi mondjuk annyira nem is tetszik, hianyolom a színét :)) Csábító a speci és a trek is, de ha mèg tudtok mást ajánlani szívesen fogadom :)

(#137691) IMIIKE1998


IMIIKE1998
őstag

Na, ma defekt volt az outival, 5,8 Bar-on egy mini kis lyukat ütött bele valami, 2 perc alatt le is eresztett. Viszont a drótperemes külsővel megszenvedtem, alig tudtam visszarakni a külsőt csere után, de végül sikerült. Már értem, hogy miért kerül többe a hajtogatós a súlyon kívül.
Amúgy tényleg lehet 25-ös gumival rossz úton menni, de nem kellemes, kár, hogy nem megy bele egy mérettel szélesebb. :D

[ Szerkesztve ]

(#137692) xy.zsolt válasza gabro0 (#137687) üzenetére


xy.zsolt
őstag

Szerintem az úgy oké ha tud picit a lábújad hajolni a cipőben...nem kell annak kényszerzubbony érzetet keltenie. De a legbiztosabb ha kipróbálod elsőre....aztán többet tudsz majd. Az nem lenne oké ha a húzásnál csak egy másodperc múlva követné a lábfejedet a cipő :)….de majd úgyis érzed

[ Szerkesztve ]

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#137693) jjeahh válasza IMIIKE1998 (#137691) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Nekem ugyanaz a gumi drótos verzióban könnyebben megy fel, mint a hajtogatós :D . Szerintem nem ezen múlik.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#137694) Koczó93 válasza parkr (#137688) üzenetére


Koczó93
őstag

Egy ismerős ismerőse árulja ezt, alig használt, csak a méretét nem tudom.
Campagnolo xenon mix felszereltség, 200e.

(#137695) xy.zsolt válasza Koczó93 (#137690) üzenetére


xy.zsolt
őstag

Nem vagyunk egyformák...és ez rendben is van így.....nekem pl ez a bianchi pont azért tetszik nagyon mert végre nincs benne sok celeste szín :)

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#137696) Toobee


Toobee
veterán

Voltunk ma egy jót tekerni. Kicsit esett, de szerencsére nem sokáig. Tulajdonképpen mini fórumtali volt :D

https://barbieripnk.hu/

(#137697) Hasaggymeg válasza jjeahh (#137689) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Erősen kétlem,hogy 60 alatt tekernél.

Toobee...érdekes itt nem esett egy csepp sem.Ki volt még innen?

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#137698) gabro0 válasza xy.zsolt (#137692) üzenetére


gabro0
őstag

Köszi a választ. Akkor próba cseresznye. Nagyon kényelmes egyébként, tán még nem is volt ilyen jó cipőm.

(#137699) parkr válasza Koczó93 (#137694) üzenetére


parkr
őstag

ez így ránézésre biztos hogy kicsi neked

(#137700) Nestor16


Nestor16
senior tag

Sziasztok!

Kis segítségért jöttem, megvitatni a dilemmám miszerint mennyire éri meg Budapesten kerékpárra váltani elsősorban költség szempontjából. Ha nem is leváltani hanem inkább kiegészíteni, mikor melyik közlekedési eszköz az előnyösebb. Persze ez is tök szubjektív, az én szempontjaim hogy kiváltja-e a bérletet (eddig arra jutottam hogy nem) és ha nem akkor mennyibe is kerül ez a hobbi.
XVII és a XI kerület között ingázok, ami bicóval is kb 17km, 1 óra. Nyáron esetleg mehetnék bicóval ami max 6 hónap, de kétlem hogy meg tudnám oldani az extra utazásokat is bérlet nélkül ráadásul ezen a nyáron még diákom is van, tehát idén ez csak hobbi lenne.
Kérdésem, amibez nem értek, hogy mennyibe kerül fenntartani egy bicót? Mondjuk havi szinten, ha valami átlagot veszünk. Vagy úgy kérdezem, nektek mennyi? Mennyi a belépő szint?
Én a bicóra is annyit tudnék szánni, amit nem bánnék igazán, ha mondjuk eltulajdonítják, ami 60-80 ezer forint lenne, max 100e. Ennyiért lehet komfortos bicót venni használtan? A trekking ami az összefoglalóban is van, az a típus tetszik.
Szempont a teleszkóp, a nyereg - kényelem, meg hogy egy alap minőséget képviseljen.

Üdv, Dávid

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.