Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
ivana
Ármester
Fordítva, a decathlonossal nincs gond. Lidl-snek már maradt a kezemben a teteje. A decathlonban két féle van, a műanyag, meg a fém. A fém az teljesen jó bármire, a műanyag is elég szerintem montihoz.
(#137752) JackFeryll válasza Runner_fxr (#137747) üzenetére
JackFeryll
őstag
Nálunk a 11 sebis szetteket használóknál azért hatalmas fölénnyel shimanot használ mindenki.
Mondjuk nincs is túl sok olaszhívő köztünk.
Azt mondjuk rossz nézni hogyan butították el az alsóbb szettjeiket campáéknál a multishift kiszedésével meg 1-2 aktív szezon alatt elkopó műanyag váltómechanikákkal. 10-esben még a belépő szint is teljesen használható és szerelhető volt, illetve a belépő szint az a shimano belépőszintjénel feljebb volt pozícionálva, nem volt meg a full gagyi vonal.
Szerintem ma is főleg az veszi aki mindenből olaszt szeretne mert jól mutatnak együtt, meg hagyomány és hasonlók, vagy szponzor. Már csak a prémium ára miatt is. Elektromos vonalon is drága és nem a megbízhatóságáról híres.
[ Szerkesztve ]
6030D
Ármester
jjeahh
nagyúr
A foggal kihúzás nem mindíg megy, amikor meg igen, gyakran teljesen kihúzom és leöntöm magam vízzel . Visszanyomni meg mivel?
Ilyen tömlő nélküli minipumpám amúgy van már, lehet az elég is lesz a műhelypumpa mellé, sz*r vele pumpálni, mert a levegő egy része mellémegy és könnyen el lehet hajlítani/törni a szelepet, de ha ritkán kell majd vele pumpálnom, talán benyelem ezeket a kompromisszumokat. Mondjuk ezek a Stan's szelepek annyiba kerülnek mint két ilyen minipumpa, szal nem szeretném tönkretenni. Gélt nemrég vettem egy 20 darabos csomagot, arra sem kell egy ideig költeni, szal ezek a pénzek mehetnek kulacsra . Csak annyi a problémám a drága kulacsokkal, hogy a kulacstartó hamar tönkreteszi őket, szal ilyen gyorsan elhasználódó cuccért nem esik jól ennyi pénzt kiadni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
6030D
Ármester
Nem kitépni kell, hanem csak kihúzni. A High5 kulacsnak műanyag a cumija is, azt ki sem lehet szedni, pedig jól jönne mosásnál, de a gumicumist is rángatni meg tekerni kell egy darabig, hogy kijöjjön. Nem tudom, hogy szeded ki "véletlenül".
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
inifini
tag
Nekem a decából a legegyszerűbb Elite van, kb 3-4 éve, tökéletesen működik a szelepnél is, kellően puhán mozog, sehol sem ereszt. Visszatolni mivel? Akár kézzel, foggal, szájjal, könyökkel...
Fetz
csendes tag
Nekem ilyen kulacsom van, aminek szintén ez a "különleges" szelepe van, de szerintem nem ad semmi pluszt. Én a sima cumisat sem csuktam vissza, mert egyszerűbb csak megnyomni a kulacsot és már jön is ami benne van.
ivana
Ármester
Vannak kerülendő szériák, de a mostani powershift cuccokkal már nem igazán számolnak be gondokról. A potenzát pl. kedvelik általában. 10 sebi meg már nem nagyon van, max. raktáron maradt.
Meg azért a campának vannak egyéb előnyei is. Pl. a Q-faktor. Meg a sor és a lánc tartóssága.
(#137759) Runner_fxr válasza JackFeryll (#137752) üzenetére
Runner_fxr
Ármester
Biztos igazad van, én mint mondtam, nem sok Campagnolo cuccal találkozom, az országúti gépeken amiket javítok, 95%-ban Shimano van, nyilván nem véletlen.
Mivel nem vagyok jártas a Campa cuccokban, se alátámasztani, se megcáfolni nem tudom amiket mondtál, annyit tudok mondani, hogy ami legutóbb a kezeim között volt Campagnolo cucc, az valami Isten császárul működött. A Shimano jó jó, elismerem, van amiben megkérdőjelezhetetlenül a legjobbak, meg tényleg a legelterjedtebb, de ott se minden kóser azért, a váltásuk minősége ingadozó, felsőbb kategóriákban is.
Az biztost, hogy olaszt nem azért vesz valaki, mert az a legjobb ár/értékben, ezek érzelmi döntések.
ZolkoW
őstag
nekem ilyen gondok sosem voltak kulaccsal, mármint a nyitás körül, talán még a gumis Elite igényli a legtöbb odafigyelést. Az meg nem zár tökéletesen, mert van egy kis szellőzője.. Azért is cseréltem műanyagra a kulacstartóimat, hogy ne karmolják össze a kulacsokat, mert az alu tartóim nem csak megkarcolták, hanem szürkés-feketés csíkokat is húztak rájuk.
Nem is árulnak már olyan kulacsot, ami nekem van BBB-ből, pedig elég jól bírják: kupakos
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Sziasztok!
Sikerült szert tennem egy régi V-fékpofára, ami cserélhető betétes. Marha jól néz ki, zöldeskék színű maga a saru, amibe bele megy a betét.
Viszont a betétek sokkal lazábbak benne, mint a mostaniakban.
Semennyire nem kell erőltetni; becsusszan, és laza az egész még akor is, ha tüskével rögzítve van a betét.
A tapasztalatok szerint ez mekkora gond?
A jó kinézet miatt nem akarok rossz fékhatást.
Próbálgatni addig nem akarok, amíg fennáll az esélye, hogy nem éri meg a cserét, mert a mostani nagyon jól be van állítva.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
ZolkoW
őstag
ha laza, az még szerintem nem baj, de figyelj, hogy a jó irányba legyen feltéve, amelyikben nem tud kicsúszni akkor sem, ha a stift kiesne.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Hasaggymeg
Topikgazda
Nekem ilyen van már 4 éve,otthonra és az útra is,2 kerékpárnak. Egyszer volt szétszedve,takarítva és zsírozva,de tökéletes.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
jjeahh
nagyúr
Én mindegyiket kitépem
inifini: először a kemény gumi, most ez... mennyi szenvedést kell még eltűrnöm, hogy "igazi" bringássá váljak? Én macerának érzem, de akkor majd próbálom gyakorolni ezt is, mint az SPD-t
Fetz: outis vagy? Aszfalton lehet én is nyitva hagynám, mert miért ne, de terepen kilocsog és idővel a vázon meglátszik
ZolkoW: van egy olyan mániám, hogy a műanyag kulacstartóban nem bízok, mert kitágul, kotyog benne a kulacs stb. és ilyenkor az alut egyszerűen összébb nyomom, a műanyagot viszont kidobhatom, mert ha nem tartja elég szorosan a kulacsot, terepen zörög és idegesít. Mivel a kulacsok olcsóbbak mint a jobb kulacstartók, ezért inkább a kulacs sérüljön, mint a kulacstartóval szívjak, ha nagyon rondán néz ki már a kulacs, akkor veszek újat. Tudom, hogy vannak olyan userek, akik műanyag kulacstartóval is elégedettek, de a rizikó benne van... ráadásul a műanyag idővel elöregszik és törik is.
A kulacsaim amúgy nem rosszak, van egy Zéfal, két Elite, egy Merida meg egy franc tudja milyen . Szal új kulacsot nincs értelme vennem, kivéve ha valami extrát nyújt, mint a CamelBak.
Hasaggymeg: Ez a tömlő ránézésre is átgondoltabbnak, jobbnak tűnik, mint a Lezyne.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
atok666
őstag
Nem kell kihuzni.
Atok
Koczó93
őstag
Erről mi a véleményetek?
Ha fordítva rakom fel, akkor az erőhatások miatt úgysem lenne jó a fékerő az asszimetrikus felépítés miatt - hátul hosszabb, mint elől.
Ha esélyes, hogy jó lesz, akkor kipróbálom.
Köszi a tippet!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
ivana
Ármester
Ez jó cucc, mondjuk egy értelmesebb kormány lehet hasznos lenne. Ez a fajta borzalmas szvsz. Egyébként korrekt.
IMIIKE1998
őstag
(#137770) ígyvanferi válasza IMIIKE1998 (#137769) üzenetére
ígyvanferi
addikt
Sziasztok!
Mikor érdemes pl. a fékbowdent cserélni? Azon kívül persze, ha valamiért megsérül, elszakad(?). Vagy egyáltalán mennyiben befolyásolhatja a fékek használhatóságát a bowden állapota? Cantifék egyébként. Fékpofákat most rendelek, aztán felmerült bennem, hogy akkor már lehet azt is cserélem. Nemrég írtam a problémáról, hogy kiengedve a féket a bowden hozzáér, hozzáverődik a felsőcsőhöz, ezt én a bowden számlájára írtam.
trialboj
őstag
„Idegállapotba' vagyok, Móni!” Mondanám ha nem szüntették volna be azt a remek műsorot, de így a fiatalok már lehet nem is tudják ki az a Mauni..... wait for it .. ka
Végre akadt 2 szabad órám, mikor az idő is szép volt, és legalább 24 órája nem esett, gondoltam zúzok egyet az erdőben, az utcámból nem értem ki, valami fröcsköl a lábamra, nézem nagy rózsaszín volt a gumin, először arra gondoltam átmentem egy fagyin, aztán hogy ez a remek slájm lesz, megállok nézem de nem bubizik, zöld a lámpa megyek tovább, még fröcsköl egy picit, gyorsabban tekerek, abbamarad, jön még 1 piros megállok megnyomogatni a külsőt hát ez puhább, letolom a bringát, valami sziszeg, keresem a lyukat egyre jobban süvít a levegő, látom hogy tiszta trutyi a vázam.
Próbáltam forgatni a kereket hogy jusson trutyi a lyukra, de mindet kiköpte, nem volt tüske benne. Ha visszaültem volna talán haza tudok jönni, de bamba voltam és 1 perc alatt leeresztett amíg matattam, bicikliztem kemény másfél km-t, és toltam vagy 10 percig hazafelé, a mai sport program meg is volt .
Aszfalton mentem, 3 napja állt a bringa a gumi tökéletesen tartotta a levegőt, fogalmam sincs mi a fenére mehettem rá, ami kiszúrta, Aztán kicseréltem a belsőt ami undormányosan néz ki, tele gumi trutyival, nem is tudom ez lemosható-e, egy javítottra, (2 napig teszteltem felfúja, nem eresztett levegőt) berakom, erre zubog ki a levegő hittem tökön szúrom magam, ez a belső is lyukas volt, viszont segített felfedezni ezt az oldalsó vágást is, így legalább nem lesz fájdalmas az óperenciás tengeren is túl elásni ezt a szutyok gumit.
De értek én a szóból, ma nem volt megírva hogy bringázni menjek, csak azt sajnálom hogy múltkor sikerült lebeszéljenek a TL-ről, akkor lett volna időm foglalkozni ezzel.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Fetz
csendes tag
Nem, (wannabe) trekkinges , de mentem már erdőben is. Mondjuk az az előnye tényleg megvan ennek a szelepnek, hogy nem fröcsköl ki akkor sem, ha nem zárod vissza.
Toobee
veterán
Tulajdonképpen meg is válaszoltad magadnak a kérdést. Tubeless, és nincs többé gond.
https://barbieripnk.hu/
jjeahh
nagyúr
Sz*r az a rózsaszín lötyi, tubeless tejből sem mindegyik jó. Nekem a Stan's nagyon bevált, tegnap is vigyorogva gurultam át 3 méternyi nagyon apró üvegszilánkon . Kb. olyan érzés mint goretexes bakancsal pocsolyában ugrálni, mert megteheted
szerk: hátha ez meghozza a kedved
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Predator2
addikt
Helló
Itt vannak a képek.
Először is a kerék méret. Remélem ez az: [kép]
Aztán a jelenlegi váltóm. Mint említettem, ritkán használom a biciklit.
Ehelyett szeretnék velemi normálisat.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Hasaggymeg
Topikgazda
Nincs az az isten,hogy én azt a sz@art betöltsem gumimba. ...legalábbis nem most lesz az.
jjeahh...ez tényleg meggyőző.Hogy megy a becsatolás?
Predator2...gyanúm kábé beigazolódott,erre nem,vagy csak filléreket szabad költeni...de inkább nem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Predator2
addikt
Mondtam, hogy egy Auchan kerékpár. Tényleg nem nagy szám, de nem is a maratonra készülök vele.
Mármint a kerékpárra nem szabad költeni, vagy a váltóra?
Mert csak új gumikat, illetve váltókart (ha tudja kezelni a váltómat) szeretnék cserélni. Ebben kérem a segítségeteket.
Mennyiért megy egy túra kerékpár mostanában ami elmegy mostanában (csak kíváncsiságból)?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
ZolkoW
őstag
Munkatársam vett valami előre töltött belsőt, aztán a másik mondta, hogy nem működött, de valószínűleg azért, mert nem úgy használta, ahogy kellett volna - állítólag annál meg kellett volna várni, míg megköt a trutyi, csak aztán folytatni az utat. (ez elég komolytalanul hangzik)
Nem tudom, de nagyon remélem, hogy a Joe's is jó lesz, mert ha nem is holnap, de valamikor betöltöm az elsőbe. Szombaton verseny, nem azon akarom tesztelni
Hátsó TL-ready külsőm pedig még nincs, mert nem volt készleten olyan, amit szerettem volna.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
ZolkoW
őstag
Érdekesség: Microshift 1x9 groupset - jó, nem tudom, milyen minőség, valószínűleg alsóközép-, de 40e + szállításért 11-42 rendszer, hajtókar és lánckerék még kell hozzá.
Finom lépcsők nem lesznek... mondjuk ennyiért vettem az 1x11-emet használtan...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Fall-N
veterán
Nem éri meg mert ez már új korábn sem volt elég jó sajnos. Az a baj, hogy elég régi és nem túl minőségi a mostani felszerelsége, műanyag hajtókar, noname hajtómű. Ezek cseréje már zsebbenyúlós újan, mert kellene normális minőségű hajtókar, monoblokk, lánckerekek, racsni meg lánc. Erre jön rá az első- hátsó váltó, váltófül + bowden. Ha meg is veszed ezeket, akkor is ott marad az elevult váz (menetes kormány, 1" fejcső, 22.2-es kormány stb.) és kidobsz egy csomó pénzt.
Jobban jársz ha veszel használtan egy modernebb cuccot. Vagy egy alap Decathlonos gépet éy majd később kicseréled jobbra, ami alsó polcos cucc rajta.
Ha veszel használtat erre figyelj az állapotán kívűl: 1 1/8-as Ahead fejcső, alu váz, legalább 3x8-as váltó, ne legyen alsó kategóriás Shimano Thourney rajta, legalább Acera vagy Altus legyen.
[ Szerkesztve ]
FireKeeper
nagyúr
én nagy Microshift fanboy vagyok, amit eddig láttam tőlük az alapján ez sem lehet rossz. alternatíva lehet ha szoros a büdzsé.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
flash-
veterán
locus-ba melyik térképet töltsem le ami bringás navigálásra jó?
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
Hasaggymeg
Topikgazda
Arról erre [link] átülést is nagy előrelépésként fogod megélni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
G@ben
addikt
Utolsó próba, hátha kapok választ:
Klickfix táskával kapcsolatban valakinek tapasztalata? A rögzítés tartóssága érdekelne elsősorban. Lemértem, 1,5kg cucc menne bele.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
Predator2
addikt
Hidd el nem így lenne, mert nem használom így sem. Arra, hogy évi kétszer elmenjek vele valahova...felesleges pénzkidobás. Nem vitatom, hogy jobb.
Szóval ha jól értem, nem lehet a jelenlegire jobb váltót rakni. Tudomásul vettem, akkor marad ez.
Gumit viszont szeretnék rá venni, mert nagyon rossz állapotban van a régi.
A kép alapján melyiket vegyem?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
ZolkoW
őstag
én innen az elejéről választanék valamit (nem a bolt a lényeg, hanem valami hasonlót gondolom találni helyi boltban is, ha nem rendelgetsz) : bót pl. a másodikat.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Hasaggymeg
Topikgazda
Az a korábban javasolt City Tracer Classic.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
jjeahh
nagyúr
Elvileg jó az is, dicsérni szokták.
Itt egy jó nagy összehasonlító amúgy, ha valakit érdekel: [link] , én meglepődtem, hogy a habosodó tejek mennyire sz*rok, azt hittem azok jobban működnek. Nem is értem ez a Stan's mitől működik ilyen jól, amikor először beleöntöttem a gumiba is erősen kételkedtem benne, mert nagyon híg az állaga.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
ivana
Ármester
1 1/8-as Ahead fejcső Nem azt, nem szoroz a fejcső ilyen felhasználás esetén
alu váz minek? inkább valami jó cromo gép.
legalább 3x8-as váltó Bőven elég neki a 3x7 is szvsz, nekem is van, alattam is bírja.
ne legyen alsó kategóriás Shimano Thourney rajta, legalább Acera vagy Altus legyen Leginkább LX vagy XT, esetleg STX.
Vintage montit manapság gombokért lehet kapni, addig érdemes venni amíg nem megy fel az ára, mint a veterán bringáknak.
(#137785) Predator2 Valami alap CST-t például
(#137786) ZolkoW A VeeRubber egy kalap szar, ezek a kendák is. A mitas nem tudom milyen mitas gumim van, de az falcos 28-as (gumi peremes) azzal nincs gond
(#137788) jjeahh Videón elég gusztustalannak néz ki ez a tubeless dolog
Más új projekt a ratbike, van itthon egy NIK csepel [link] darabokban rozsdásan. Lekenem olajjal, aztán összerakom
[ Szerkesztve ]
maximilian4
addikt
Fall-N
veterán
Vehetsz olcsóbbat is. Újan van 60ezer Forintért is a Decathlonban. Mivel keveset használnád, téged kiszolgálna évekig. Vagy akár használtan is lehet kifogni jobb ajánlatokat. Tárcsafékest fölösleges venned, mert csak fölöslegesen drágítja az árat és a bowdenes tárcsa nem jobb annyival, mint egy jó V-fék.
Vehetsz új gumit, CST-t nézzél, azok jók ár/érték arányban.
6030D
Ármester
Jó cucc. Erdőt fog látni egyáltalán?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Fall-N
veterán
Az igaz, csak ha később többet tekerne, akkor könnyebb találni hozzá cuccot. Nekem is 1" menetes a vázam a városba elég, de macerásabb volt teleszkópot venni. Az alu vázat is azért írtam, mert gombokért kapni és több előnye van az acélhoz képest.
maximilian4
addikt
Nem rajtam múlik. Nem magamnak vettem, de ha sokat áll, akkor biztos néha felviszem a "picikét". Így is tesómé lett volna, végül anyámnál kötött ki. Viszont annyi szabad időm van, hogy még a sajátommal sem jutok fel a hegyekbe.
[ Szerkesztve ]
Maxi
trialboj
őstag
Én nem kételkedem a TL isteni erejében, már múltkor is váltani akartam, de innen és a haverok közül is mondták hogy ha nem akarok felnit cserélni próbáljam meg ezt a féltakony megoldást... Na hát ez csúfos véget ért, még az életben nem kaptam defektet aszfalton, főleg nem egy ilyen lyukat ahol perc alatt leeresztett 0-ra a gumi.
(#137776) Hasaggymeg: Fura mód a külsőben folyékony maradt, és slaggal kimostam teljesen el is tűnt, nem értem, ez csak akkor válik masszává, ha nyomás alatt van?
Szerintem ezt a szintű szopórollert te sem viselnéd el, több defektem volt az elmúlt 40-50 napban, mind eddig egész túrázós karrierem során, és az hogy most már aszfalton is benyalom, több mint idegesítő.
--
A felni cserét jó lenne megúszni, de mióta összecsaptatok itt, és levezettétek hogy 250 euróért is csak entry lvl cuccot vehetek, butaságnak érzem hogy a teljes kereket cseréljem, most sem izgat milyen van, és ezután sem fog.
A Vittoria Mezcal, gumiról hallott már valaki jókat? Nagyon tetszik a hátsó gumi mintázata, ez szinte tökéletes lehet aszfalton, majdnem egybefüggő mintázat, viszont az oldalain kb mint az ikon.
Sid and Macky videójában találtam rá, de ott szponzorként jelent meg, szóval eleve nem lehetne hinni nekik, de amúgy sem mondtak róla semmit.
Ha ez nem jön be, akkor mitas lesz szerintem, xking-ikon duóból az ikonra kicsit haragszom, ez a gumi még nem kellene ilyen szinten szétrohadjon, 1 szezont sem futott, alig van benne 2000km, és már 2 lyuk is van a felületén egy meg az oldalfalán, pedig kb ugyan ott járt ahol a race king, ami túlélt 4000+ km-t alattam, és összesen v 3-4 defektem volt vele. (legolcsóbb drótos modell mindkettő, szóval fair összehasonlítás)
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Toobee
veterán
https://barbieripnk.hu/
itouchfan
senior tag
Hmm.. ez érdekesnek tűnik nekem. Elképzeltem, hogy milyen lenne a 3x9 helyett, amit feleslegesnek is tartok, nem is szeretem hogy figyelni kell a keresztbe váltásokra...
Egy 34-es, de főleg egy 36-os első tányérral érdekes lenne.
A mászásokat mondjuk vagy 32-32vel, vagy 32-28-cal, nagyon meredek esetén 22-28-cal mentem eddigi kevés utam alatt, ezt kiváltaná talán a 36-42, bár combos lenne, lefelénél, tempónál meg 44-14, max 44-12 volt, ezt is kb kiváltja a 36-11... és eladhatnék 2 SLX váltókart + XT első hátsó váltót, és egy hátsó fogaskoszorú sort, amit tegnap néztem hogy 20k felett megy újonnan. Nem is lenne annyira mínuszos
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
ZolkoW
őstag
Azért ajánlottam a másodikat, az Mitas. CST-vel meg Kendáccsal volt még tapasztalatom, a Kenda nem tűnt sz*rnak, 26-os aszfaltgumi volt. A CST-nek elég fura az anyaga, mintha inkább valahol a gumi és a műanyag között volna, de egy-két mintából nem akarok általánosítani.
(#137782) flash- : konkrétan navigálásra gondolsz? akkor nem tudom Ha csak térképes böngészésről van szó, akkor én a TUHU térképet használom, van útmutató is a beizzításhoz, le kell tölteni párszáz megát, és az egész ország benne van legalsó szintig.
(valódi útvonaltervezést úgy tudom, csak online kapcsolattal tud)
(#137781) FireKeeper : emlékeztem, hogy valaki már a decás bringáknál is dícsérte, meg a bike24-en még nem nagyon találkoztam kifejezetten gagyi dolgokkal. Jó, aztán láttam, hogy 60 ezresért viszont 12 sebességes Sunrace upgrade kit van, lánccal, ami ha nem is a csúcs, de kb felső-közép kategória lehet. Viszont a 40 és a 60 között is van 20e
(#137777) Predator2 : a helyedben én apróból próbálnék vadászni valami váltót, de 8-as-9-es alatt már ott se nagyon látni. Pl. nekem is áll a pincében egy 6-os "Shimano SIS" váltó, talán karral együtt, lehet, hogy még az is előrelépés, nem ismerem a tiedet. Ha a közeledben van valakinek efféle, azzal lehet tenni egy próbát, végső elkeseredésben KERESEK típusú hirdetés /de ha itt laknál Szfvár közelében, ingyen hozzád vágnám/. Szoktak lenni "garázssöprés" jellegű hirdetések is, keress bármilyen 6-os váltószettet, ott még előfordulhatnak.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
FireKeeper
nagyúr
válaszolok is, meg bringapornó
nekem ilyen outis Microshift 2x9 brifter van, nagyon szépen dolgozik Sora váltóval. meg piszok olcsó volt (17k a pár, újan, aliról). a beállítás mondjuk nem volt egy leányálom, de az inkább a váz miatt volt, el volt ferdülve a hátsó váltót tartó fül, síkba kellett húzni.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
ZolkoW
őstag
ez menő lett, nekem kicsit túl retró a váz, de szép!
még (#137777) Predator2 -nek: juteszembe arról a fajta papucsról, hogy egy csapásra megoldódik minden gondod, ha átalakítod egysebességesre!
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786