Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Tanks - MMO

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:28:04

LOGOUT.hu

Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#245946) ollie


ollie
MODERÁTOR

(rögzített hsz)

Figyelem!

Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!

Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)

További tanácsok

[ Szerkesztve ]

***

Hozzászólások

(#86641) Chris0321


Chris0321
addikt

World of Tanks Magyar Portál

¤ A tény miszerint nem lesznek tier IX-es és X-es könnyű tankok nem jelenti azt, hogy a jelenlegi VIII-asok egyenlő értékűek lennének a X-es közepes és nehéz tankokkal a csatákban, csupán csak ezek a legjobb felderítők és a legmegfelelőbbek a nekik szánt szerepre.
¤ Nagyobb távolságból (~ 500+ méter - a ford.) az adatforgalom optimalizációja miatt csak időnként frissülő ellenséges tankok helyzete nem kellően pontos. Ez azért van, mert a szerver csak ritkábban frissíti a tankok helyzetét és a frissítések közt eltelt időben a kliens ,,becsli meg", hogy hol lehet a tank, míg újra nem kap adatokat a szerverről. Nagy távolságból ez könnyen eredményezhet egyfajta ,,szellemlövedék" effektust, ha azt látjuk, hogy a lövedék egyszerűen átment az ellenfél testén, de nem történt semmi, mert valójában a célpont már máshol van, ám a szervertől még nem érkezett meg a friss adat a kliensre a tank helyzetéről.
¤ Javaslat: ,,Azt javaslom, hogy vegyétek ki az artykat a játékból legalább egy hónapra és nézzétek meg mi lesz az eredménye!" Válasz: ,,Továbbítani fogom a javaslatot SerB-nek..." (Diplomatikus ,,felejtsd el" válasz. - a ford.)
¤ Az, hogy a nyitott küzdőterű és nyitott tornyú tankoktól elvették az extra látótáv bónuszt nem jeleneti, hogy akkor ventilátort (fokozott szellőzés) lehetne ezek után rájuk tenni.
¤ A játékban használt német ágyúk átütőereje 100 méteren belül, orosz átütőerő táblázatokon (és folyamatokon) alapul.
¤ Jelenleg szinte biztos, hogy nem lesznek tier X-es könnyű tankok.
¤ Az amerikai tier VIII-as prémium nehéz tank, a T34 nem lesz újra balanszolva.
¤ Az új fizika tesztje február végén, vagy márciusban kezdődik.
¤ A 9.7-ben érkező HD modellek száma kevesebb lesz, mint 20.
¤ A fejlesztőknek van egy prioritási lista mely szerint kellene a HD modelleket bevezetni, ám inkább az alapján kerülnek be a modellek, hogy melyikek készültek el előbb.
¤ Az egyéni küldetésekre vonatkozó jövőbeni változtatások bugokat fognak javítani és azon küldetések cseréjét hozzák majd melyek hátrányos hatással vannak a játékmenetre. (pl.: sebezz 500-at artyval és maradj szpotolatlan a menet végéig, ezért az 500 dmg után a játékos elmegy és megfullad, mert akkor a rendszer úgy kezeli, hogy nem volt szpotolva és megkapja a küldetést tokkal - vonóval... - a ford.)
¤ A 9.7-es patch megjelenése nem lesz elhalasztva az e-sports miatt.
¤ A Leopard 1-es kevesebb, mint 0.5%-ot vesztett a pontosságából a 9.6-ot követően.
¤ Kérdés: ,,Mik azok a Storm által említett látótávolság és egyéb más dolgok amik átdolgozásra kerülnek a 9.7-ben?" Válasz: ,,Egyelőre nem kommentálnám."
¤ Storm amikor azt mondta, hogy néhány ágyú közel 2%-kal kevesebb átlagsebzést teljesít a 9.6-os pontosság nerf óta, azt az artykra értette, ám nem véli úgy, hogy ez egy komoly teljesítménybéli visszaesés lenne.
¤ A 2 arty / csapat limit nem lesz bevezetve, ezt már 8.6-ban eldöntötték.
¤ Még mindig tárgyalás alatt áll, hogy a 2%-os átlagsebzés vesztés okozhat-e újabb pontosság átállítást.
¤ A HE lövedékek működése nem kap realisztikus lökéshullám effektet.
¤ Storm kommentje azon tényre, hogy az Armored Warfare-ben a járművek kritikus pontjait ért találat extra sebzéssel, a nem kritikus pontok pedig 50%-al kevesebb sebzéssel járnak: ,,Ez túl nagy random szórást eredményezne nagyobb távolságból, a ,,sziluettre" történő tüzelés esetén."
¤ Siránkozás: ,,A nyitott TD-k @&đ€%, túl hamar felszpotolódnak tüzelés után, nincsen páncélzatuk és most már a látótávolságuk is kevesebb, mint a nehéz tankoknak!" Válasz: ,,Sz@r ügy."
¤ Az új fizika munkálatainak több, mint fele arra vonatkozik, hogy a jelenlegi WoT szervereken képes legyen gond nélkül futni a rendszer.
¤ Ezen új fizikának köszönhetően teljességgel megszűnik az az eshetőség, hogy egy tereptárgy, vagy fal akár apró részének érintése is lelassíthatja, vagy megakaszthatja a tankot.
¤ Az egyéni küldetéseket nem fogják leállítani, nincs időkorlát a teljesítésükre.
¤ Az egyéni küldetésekben megszerezhető tankok cseréje újakra valószínűleg csak a jövő évben érkeznek majd.
¤ Az RNG 25%-a nem lesz lecsökkentve 10%-ra, még az e-sports-ra sem.
¤ Az új kör alakú megjelenítési távolság körülbelül 564 méter lesz.
¤ A 9.7-re betervezett egyéni küldetések változtatása még nincs kész, de valószínű, hogy azon küldetés (arty), hogy pusztíts el 3 tankot egy lövéssel el lesz távolítva.
¤ A szerverek folyamatos fejlesztés alatt állnak.
¤ A Dicker Max 400 méteres látótávolsága nem lesz nerfelve.
¤ Az új fizikai mozgási rendszerben lehetséges lesz a kézifékes 180°-os fordulás.
¤ A 9.7-ben még nem jön a többtornyos / többlöveges rendszer.
¤ A rammolási rendszer nemsokára át lesz dolgozva.
¤ Az Object 263 egyelőre nem lesz buffolva.
¤ A PvE a távoli jövőben jön majd.
¤ Az új ágyú és motorhangok, ahogy a fű és a fák megjelenítése is a nem túl távoli jövőben jönnek majd.
¤ Lehetséges, de nem biztos, hogy a távoli jövőben megcsinálják, hogy a felhők mozogjanak, mint a WoWs-ben.
¤ Még korántsem biztos, hogy a TD látótáv változtatások véglegesek, a fejlesztők figyelik a statisztikákat. (Valószínűleg nagyobb eséllyel várható egy újabb adag nerf, mint egy kis buff. - a ford.)
¤ Lehet, hogy a japán nehéz tankok még idén megjönnek.
¤ A fejlesztők szerint az a megállapítás miszerint a pontosság nerf a prémium tankok kredithozamára hátrányosan hatott nem igaz. (Pedig igaz. Nagyon is igaz. Kapásból három olyan prémium tankom is van (Löwe, Type 59, T34) amiket rosszul érintett ez a dolog és ez meglátszik a kereseten is. - a ford.)
¤ Az új fizikai rendszer nem lesz hatással a játék teljesítményére (kliens oldalon - a ford.), mert a szerver számolja majd.
¤ Storm nem emlékszik pontosan a számokra, de azon járművek esetében, melyek normál ágyúkkal (nem derp) rendelkeznek az átlagsebzés teljesítmény csökkenés a 9.6-os nerfet követően kevesebb, mint 1%.
¤ Válasz arra a kérdésre, hogy a WG miért nem akarja limitálni az egyes típusok számát a csatákban, beleértve az artykat is: ,,Ha egy típusból több van a csapatban, mint amennyire szükség van, azt jelenti, hogy az a típus nincs jól balanszolva és újra kell azt balanszolni ahelyett, hogy mesterségesen visszafognánk a számukat."
¤ A TD, mint típus nem lesz átdolgozva. Storm álláspontja az, hogy minden csapat átlag 4 - 5 TD-vel rendelkezik nem igaz. (Az ilyen válaszok láttán megfordul a fejemben, hogy vajon tényleg egyazon játékról van szó? Személyes tapasztalat ugyan, de a 4 - 5 TD átlag a kelleténél sűrűbben tiertől függetlenül még több is. - a ford.)
¤ Visszatérve a nem kritikus pontot ért találat esetén 50%-kal kevesebb okozott sebzés esetére, Storm szerint ez egy h*lye ötlet. Egy játékos vitába szállt ezzel kapcsolatban és felhozta azt az ötletet, hogy az ilyen találat esetén egy megfelelő hangüzenetet kellene, hogy kapjon a játékos (,,Kevésbé kritikus területet találtál el, kevesebbet sebeztél.") ezzel orvosolható volna a dolog. Storm erre annyit reagált, hogy a hisztéria áradatot ez sem csökkentené.
¤ A Prokhorovka pálya sorsa még nincs eldöntve.
¤ Storm megerősítette, hogy az IS-3 a HD modellel gyengébb front páncélzatot fog kapni, köszönhetően a kevésbé kedvező szögelésnek. Korábban a horizontális 0°-hoz képest 57 - 60° volt a szögelés, az új szög pedig 61°. (A játszhatóság és a páncélvédelem szempontjából ez nem fogja komolyan érinteni a tankot, a teljesítménye várhatóan változatlan lesz. - a ford.)
¤ Kérés: ,,Kérlek magyarázd meg nekem, hogy mi a #&%+{@#&˛`ߤ€-ért kell piszkálni az artykat?!" Válasz (Storm): ,,Azért, hogy meg{Đ]%/<ß#$%uk őket. Nagyon szívesen."
¤ Nem lehet limitet tenni az MM-be annak érdekében, hogy nem kerülj ugyanarra a pályára, mint amin előzőleg voltál, mert összekutyulná az MM rendszerét.
¤ Az új fizika tesztelésére lesz majd egy külön alkalom, a játékosoknak nem kell megvárni a 9.7-et, hogy tesztelni tudják.
¤ Lehetséges, hogy egy ,,tank inspector" be fog kerülni a garázsba, amivel meg lehet majd vizsgálni az összes tankot.
¤ A szpotolási rendszer átdolgozás nem 9.7-ben fog jönni.
¤ A tankok belső modul elrendezése nem lesz publikálva.
¤ A tank neve melyből az AMX-30 lesz elérhető később lesz bejelentve, hogy elkerüljék a ,,de én már összeszedtem az exp-t rá" hisztériát. (Abban az esetben, ha mégsem abból a tankból lenne elérhető, mint amit előre megadnak. - a ford.)
¤ Az új fizikai mozgás rendszer nem lesz hatással a lövedékek röppályájára és működésére.
¤ A WT E 100 nem lesz lecserélve a 9.7-ben.
¤ Az új fizikában, ha a tank felborul ugyanaz fog történni, mint a vízbekerülés esetén, egy időkeret lesz ami, ha lejár a tank felrobban.
¤ Új álcafestések, feliratok és emblémák is jönnek majd, de még nincs pontos dátum.
¤ Lehetséges, hogy a Super Pershing 9.7-re megkapja a HD modellt.
¤ A HD IS-3 9.8-ban jön majd.
¤ Egyelőre a Batchat lőszerkapacitásának növelése nincs tervbe véve.
¤ A új fizika tesztelése két szervert fog tartalmazni, egyik a realisztikus fizika és a másik az egyszerűsített fizika.
¤ Lassan, lépésről - lépésre a limitált MM-el rendelkező prémium tankok ki lesznek véve a prémium boltból és a játékban sem lehet megvenni őket aranyért többé.
¤ Egyelőre a Type 62 nem lesz buffolva.
¤ Az A-32 nem lesz átdolgozva és nem kap HD modellt sem egy jó darabig.
¤ A KV-5 nem lesz buffolva.
¤ Úgy tűnik a 9.6-ban van egy hiba amikor a szerver szinkronizálja az accountot a kliens kilép a játékból. Storm szerint ez a hiba elég ritka és csak itt - ott jelentkezik.
¤ A WG álláspontja, miszerint az E 25-öt érintetlenül hagyták annak ellenére, hogy nyíltan elismerték, hogy nincs jól balanszolva SerB döntése volt.
¤ Az ST-I torony oldalának szögelése úgy tűnik nem jó, könnyen lehet, hogy javítva (buffolva) lesz amikor megkapja a HD modellt.
¤ Az arty, mint típus nem lesz újra balanszolva egyelőre.
¤ Az átütő és lepattanó találatok ,,matricái" jobb minőségűekre lesznek lecserélve.
¤ A jövőben komolyabb újra balanszolások fognak érkezni. (Még több nerf. - a ford.)
¤ A HD Type 59 nem 9.7-ben jön.
¤ A T-34-85 fejlesztett tornyán a lövegpajzs bal oldalra van csúsztatva ami nem korrekt. Ki lesz javítva.
¤ Az új fizikában a tank szintén meg fog állni magától, ha nem nyomjuk a W-t, csak lassabban. Gyorsabban meg lehet majd állni a kézifék használatával. (Ez viszont hosszabb és nagyobb mértékű függőleges kilengést okozhat majd a tank testében, nehezebb lesz hirtelen, vagy célzott lövéseket leadni a megállás pillanatában. - a ford.)
A tegnap érkezett micropatch tartalma:
¤ A Tiger P bugos modellje ki lett javítva.
¤ Javítva lett a játékosok állapota (online / csatában / elérhető) az új barátlistában.
¤ Javítva lettek a teljesítményt jelző képernyők. (pl.: ,,Gratulálunk a sikeres küldetésért" stb...)
Ha valakit zavarna a WGL hangár és szeretné eltüntetni:
- Első variáció:
¤ Lépj be a ,,Games\World_of_Tanks\res\packages" mappába.
¤ Készíts másolatot a ,,hangar_premium_v2.pkg” fájlról bárhova a gépen.
¤ Nevezd át a másolatot ,,hangar_wgl_5s.pkg” -ra.
¤ Másold vissza az átnevezett fájlt a ,,Games\World_of_Tanks\res\packages" mappába és írd felül az ott lévőt.
- Második variáció:
¤ Lépj be a ,,Games\World_of_Tanks" mappába.
¤ Készíts egy biztonsági másolatot a ,,paths.xml" fájlról bárhova a gépen.
¤ Nyitsd meg ezt a fájlt az eredeti helyén (,,Games\World_of_Tanks").
¤ Keresd meg ezt a sort: ,,/res/packages/hangar_WGL_5S.pkg” és töröld ki.
¤ Nyomj a ,,Fájl/Mentés" opcióra.
¤ ScorpionLord ¤

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Tanks - MMO
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.