Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28601) Because válasza anorche1 (#28600) üzenetére


Because
őstag

utálom amikor ilyen millió dolláros szponzorált nyomorékokat mutatnak!

(#28602) TayRol válasza syl5 (#28597) üzenetére


TayRol
veterán

ettől tartottam.

(#28595) evilskati: egy másik kolléga is ezt használja nagy megelégedésre.

(#28603) zoo8800 válasza tatabike (#28586) üzenetére


zoo8800
veterán

A 8-as kazettára tuti felmegy a 9-es sor.

rip and tear, until it is done

(#28604) feka007 válasza lefkosia (#28576) üzenetére


feka007
nagyúr

Ezért nem megyek soha az úton, ha nem muszáj, nem érdekel, hogy ott lassabban tudok menni, és az se, ha a proli beszólogat, akármilyen normálisan körültekintően is megyek. Bár nem sűrűn járok arra bringával, de Bp-en oroszrulett bringázni, múltkor előttem csaptak el majdnem egy bringás futárt a bringasávon a belvárosban.. A buszsofőrök meg olyan frusztráltak, hogy némelyik már nem is ember, mint pl. ez se, azokkal mindenhol vigyázni kell.

(#28605) Solad válasza Because (#28601) üzenetére


Solad
őstag

Remélem nem a handbikerre utaltál nyomorék alatt :U

No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts

(#28606) Rottweiler89


Rottweiler89
aktív tag

Erre esetleg valaki? :)

[ Szerkesztve ]

Üdv: Rottweiler89

(#28607) imyourfriend


imyourfriend
őstag

12-28 10s Tiagra sor van most fent hátul, de zavaró az hogy a fogak között nagy a lépésköz, felső résznél 3-at lép alatta viszont már csak 2-t. Úgy tűnik mintha lejjebb váltok egyet ott 17 környékén és ugye egyszerre 15-ös jön de az hiányzik, érdemes lehet ezért lecserélni egy 12-23-ra a soromat vagy várjam meg amíg elkopik ez aztán cseréljek? Mondhatni teljesen más stílust kell alkalmazzak mert acél váznál inkább pörgettem most meg inkább izomból próbálok hajtani, nem hagyom hogy annyira pörögjön. Viszont ez néha megbosszulja magát, az említett esetben is mert túl sok különbség volt 2 fokozat között ami inkább visszavetette a kerekezést. Ötletek? (12,13,14,15,17,19,21,23,25,28) így van most a kiosztás, esetleg egy 105-ös 12-25? (12-13-14-15-16-17-19-21-23-25) az ilyen. Azért is hanyagolnám a 28-as fogaskereket mivel eddig 39-23 volt a hegyi áttételem most meg 34-28 lett ami jóval gyengébb, nameg az a 28-as fogaskerék wtf :DDD nem országútira való darab. ;] Köszönök minden építő véleményt. :R

(#28608) fireproof


fireproof
őstag

F.Moser Super Prestige vázakkal kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Jó vázak? (~40e ft-os acélvázról lenne szó)

(#28609) sanzi89 válasza Kickass (#28593) üzenetére


sanzi89
addikt

9-es hátsó váltót is be lehet állítani 8-as rendszerre, hogy pöpec legyen minden. A gond a váltókarral van, abból Alivio a legmagasabb 8-as és az is kezd már kikopni, mivel nem mai darab.

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#28610) gergo5991


gergo5991
őstag

Itt egy videó ilyen hangot ad ki a paripa tekeréskor, én a hátsó váltón lévő 2 kis fogaskerékre gyanakodok, kerék forgásakor ha kézzel megforgattam nem volt semmi problémás nemodaillő hang.

Valaki valami tipp, vélemény?

(#28611) imyourfriend válasza gergo5991 (#28610) üzenetére


imyourfriend
őstag

Ideje némi kenőanyagot tenni a láncra mert olyan hangot ad mint ami már fél éve nem volt kenve kb. :DDD

(#28612) gergo5991 válasza imyourfriend (#28611) üzenetére


gergo5991
őstag

2 hónapos az egész paripa, a láncban meg van vagy 500-600km. Ezekszerint vagy túl sokat tekertem esőben ami lemosta, vagy valami xar volt alapból rákenve, te mit mondassz, milyen kenő anyagot vegyek rá? típus márka kéne.

Tisztításkor vettem észre, van rajta 1 láncszem, ahol direkt szét lehet venni a láncot, ez csak így offba, végre nem kellesz a láncszétszedővel nyomorogni, ha nehaggy szükség lenne rá

[ Szerkesztve ]

(#28613) glacious válasza gergo5991 (#28612) üzenetére


glacious
addikt

A láncot tisztítás után mindig kenni kell, ha kimosod belőle a kenőanyagot. Amúgy is ajánlott 2-300km-enként kenni.

Ha nedvesebb helyre mész, akkor sűrűbbet tegyél rá, de az jobban szedi a koszt.

[ Szerkesztve ]

(#28614) Kickass válasza tatabike (#28596) üzenetére


Kickass
őstag

Nem boltbajárós bringa lesz :N de ez csak egy opció egyelőre elméleti síkon mozog. Komolyabb bringákat néztem ki csak itt K-Mo-n a használt piac egyenlő a nullával ez a merida meg megbízható forrásból való.
Nem véletlen emlegetek minimum XT felszereltséget, nem 1-2évre szeretném venni és nem is az a végcél hogy tescoba vagy a közeli lankás erdőbe járjak vele egy hónapban 1x.
És nem is villantani kell én már nem az a korosztály vagyok :P
Cserébe, ha egy évben 3-4x hegyekbe megyünk illetve ha úgy alakul, hogy eljutok legalább egy maratonra akkor bírja ki, ha leesik az eső és dagonyázni kell bírja ki, ha kicsit nagyobb lejtőn jövünk bírja ki.
Másrészről nem DH/FR a cél és nem fogok ugrálni X méteres tárgyakról/szikláról sem.

Lehet egy WRC autóval is boltba járni, csak értelmetlen... - kivéve ha a megfelelő kerülőútvonalat választod a boltig ;) ;]

(#28615) lsebestyen válasza imyourfriend (#28607) üzenetére


lsebestyen
addikt

Akkor gondolom compact hajtomuved van. (50/34) en ehhez 11-25 hatso sort használok, nekem bevalt.

(#28616) imyourfriend válasza gergo5991 (#28612) üzenetére


imyourfriend
őstag

Nem tudom mennyit mentél esőben, mindenesetre mikor esőben tekertél azután mindenképpen meg kell törölni a láncot és újrazsírozni, én valami ilyesmit használok: [link]. 250-300km-enként szoktam megejteni amúgy hogy megtörlöm majd újrafújom a láncot, ezzel növelve az élettartamot és karbantartva a hajtást. Egy ilyen flakon spray elég lehet közel fél évig, 1600 forint volt nem nagy cucc. MTB-t nem tudom hogy s miként kell karbantartani, mivel nem hajtok olyan gépet. De biztos vagyok benne hogy sűrűbben mint egy országútit, főleg ha olyan helyen teker az ember ahol összekoszolódik a gép hamar. [link] Nem kell bevinni szervizbe, hanem ronggyal megpucolni a láncot majd a bringa többi részét is. Ideje megtanulni ezek szerint eme műveletet. ;]

(#28615) lsebestyen: Igen, 50/34-es van rajta. Kerítek valami hasonlót én is, nézegettem 12-25-öst mert nagyrészt egyedül kerekezem. Másik gépen 12-23 volt és azzal is felmentem minden emelkedőn a környéken, ezzel mondhatni egyszerűbb lesz a 34-es tányér miatt így nem kell hátra olyan nagy lánctányér (gondolom én :D ).

(#28617) syl5 válasza TayRol (#28602) üzenetére


syl5
őstag

Vázméret különbségekből adódóan sztem nem nagyon kapsz olyan pálcásat, amit nem kell. Veszel 100 ftert 1 db fémfűrész betétet és levágod. És kell hozzá venni még a pálcát a villára felfogató csavart, meg a hosszú csavart a vázhoz, ez mondjuk fillérbaszó geciség a gyártótól, bár ezek is lehetnek eltérő szélességű furatok.

Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!

(#28618) TayRol válasza syl5 (#28617) üzenetére


TayRol
veterán

ja, nem gond, van minden, csak szerettem volna, ha extra munka nélkül, pikk-pakk fel tudnám szerelni.

(#28619) 8th válasza A_ScHuLcZ (#28577) üzenetére


8th
addikt

Bicikliút... az hát.

(#28620) Pho3bus


Pho3bus
tag

Tegnapi baleset folytatása: [link].

Ez a legjobb: Mint megtudtuk, a sofőrt csak azért mától tiltják el a volántól, mert az eset eddig csak egy sima kerékpárosbalesetként lett kezelve a BKV-nál.

(#28621) Kiss_R


Kiss_R
tag

Fékbetét csere során sikerült kiszakítanom a teló egyik nyeregrögzítőjéből a menetet.
Kérdésem az, hogy fel lehet-e fúrni nagyobbra (eggyel nagyobb csavarhoz, elférne az is), illetve lehet javítani?
Nem lesz gyengébb a tüske? Biztos meg lehet csinálni, csak nem tudom, hogy kibírná-e az egész a fékezéssel járó erőket.

(#28622) Because válasza Kiss_R (#28621) üzenetére


Because
őstag

ez milyen fék? most így hirtelen el se tudom képzelni, hogy sikerült :)

(#28623) tolvaj! válasza Pho3bus (#28620) üzenetére


tolvaj!
őstag

Értem. Akkor Mór pedig sima bankrablás..... Azért milyen jó,hogy mi "csak" kerékpárosok vagyunk..... :(((

Ha aki mer az nyer, akkor aki merít az nyerít?

(#28624) Because válasza tolvaj! (#28623) üzenetére


Because
őstag

amúgy valaki is figyel a kerékpárosokra? a héten kétszer csinálták azt, hogy megelőznek és közvetlenül előttem lekanyarodnak jobbra parkolni... csávó a kerékpáros útra elkezd tolatni, kiabálok neki, hogy nézzen már hátra is amikor arra megy, az meg bocsi bocsi... ma is a körforgalomban e-onos gyerek vezet, közben persze elengedhetetlen telefon, ami a jobb kezében, bal kézzel teljesen átlóban még lefelé is nézve keresi a váltót... vicc az egész közlekedés és mi is csak bohócok vagyunk benne :D

(#28625) Kiss_R válasza Because (#28622) üzenetére


Kiss_R
tag

Tárcsafék. Ennél kell leszedni az egész nyerget ahhoz, hogy kicserélhessem a betéteket. :DDD
Valószínűleg túl nagy erővel húztam a csavart, bár nem tűnt nagynak. Ezek szerint mégis. :F

(#28626) tolvaj! válasza Because (#28624) üzenetére


tolvaj!
őstag

Csak a végén nehogy német bohóc legyek ( der clown ha még emlékszik rá valaki ;] ) én már a bringámmal vagyok úgy,mint más az autójával....sz.rni is azzal járok. Sajnos azt kell látnom.hogy egyre jobban húzódik le a pesti mentalitás a sofőrökre. Még két éve nyugodtan lehetett kerekezni mondjuk Cegléden, addig mára az életedért tekersz, mert ugyanolyan figyelmetlenek lettek a vezetők. Ha így folytatódik jövőre már Debrecenbe nem lehet lemenni.

Ha aki mer az nyer, akkor aki merít az nyerít?

(#28627) Because válasza Kiss_R (#28625) üzenetére


Because
őstag

nem egyszerűbb kiszedni a kereket és úgy kiemelni a betétet?

(#28628) Kiss_R válasza Because (#28627) üzenetére


Kiss_R
tag

Nekem így gyorsabb és kényelmesebb (állvány nélkül).

(#28629) Because válasza Kiss_R (#28628) üzenetére


Because
őstag

nekem a legalapabb tektro novela van és abból a kerék kiszedése után kb. 2 mp kipattintani a betéteket

mondjuk mint az ábra mutatja lehet neked is így kellene :)

[ Szerkesztve ]

(#28630) fireproof


fireproof
őstag

(#28631) Jorus válasza Kiss_R (#28628) üzenetére


Jorus
nagyúr

Csak egyszerűbb kivenni a kereket, mint a csere után beállítani újra a féket. Egyébként sem szerencsés leszedni a féket, mert kvázi lehetetlen még egyszer pont ugyanúgy visszatenni a villa festékén keletkező bemaródások miatt.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#28632) razzorr válasza tolvaj! (#28626) üzenetére


razzorr
őstag

Itt Debrecenben már áldatlan állapotok uralkodnak egy jó ideje. Nincs laza bringázás többé, csak az, hogy állandóan figyelsz,mert az életedre törnek. :W

(#28633) feka007 válasza Because (#28624) üzenetére


feka007
nagyúr

Magadra kell vigyázni, mert legtöbben szarnak a bringásokra az úton. Sokan elkönyvelik az összes bringást idegesítő, liberális hülyegyerekeknek, akik tényleg veszélyesek, és ez miatt a normálisan közlekedőkkel is úgy bánnak. De sokan azért vigyáznak, viszont épp elegen vannak olyan mentalitással, mint ez a buszsofőr, hogy inkább belelök a sírba, minthogy meg kelljen mozdítania a kezét, és hagyni 10 centi helyet a biciklisnek. Hollandiában, ahol gyakorlatilag mindenki biciklizik, gondolom teljesen máshogy állnak egymáshoz a bringások és a nem bringások, de hát nálunk a mindenki utál mindenkit elv a menő..

(#28634) Kiss_R


Kiss_R
tag

Kerék ki-berakásnál is ugyanúgy lehorzsolódik némi festék. Amúgy eddig akárhányszor kiszedtem a kereket (defekt, tisztítás, egyéb szerelés miatt), mindig utána kellett állítanom a fékekkel (csavar lelazít, fék behúzás, csavar meghúz), sosem sikerült tizedmilliméter pontosan visszarakni. A féknyereg újrapozícionálásával nem volt még probléma.
A lényegen nem változtat, nem kéthavonta kell betéteket cserélnem, és nem is kerül sok időbe úgy sem, hogy leszedem a nyerget. Szóval a rögzítő tüske elviselné a felfúrást, és a fékezéssel járó terhelést (XC28-as telóról van szó)?

(#28635) tolvaj! válasza razzorr (#28632) üzenetére


tolvaj!
őstag

Zorall, akkor a karnevál kilőve idén....

Ha aki mer az nyer, akkor aki merít az nyerít?

(#28636) Pho3bus válasza feka007 (#28633) üzenetére


Pho3bus
tag

Engem az elmúlt héten 2x majdnem elütött egy a szembe sávban haladó, záróvonalon 3 autót előző emberke, aki a lámpa, sisakon lévő fényvisszaverő és a láthatósági mellény ellenére sem vett észre fényes nappal. Ha nem megyek le az útról, akkor telibe is trafáltak volna... A legvicesebb pedig, hogy mind a két eset ugyanazon az útszakaszon történt.

(#28637) razzorr válasza tolvaj! (#28635) üzenetére


razzorr
őstag

Amúgy sem egy nagy szám a karnevál, mondjuk ezt debreceniként mondom :)

(#28638) gyulank


gyulank
addikt

Olvasgatok én már mindenhol, mindenfélét, de még mindig nem tudom biztosan, hogy milyen bicikli kéne nekem. Olyan kéne, amivel könnyen, gyorsan el tudok jutni messzire, és lehetőleg olykor szállítani is tudjak vele. És mindezt a Mátrában, úthibás aszfalton, erdőben, és réten. Nem tudom, nekem van egy MTB-om, és voltam vele sok helyen, volt, hogy több mint 120km-t mentem aszfalton, dózerúton vegyesen, aztán nem jutottam hazáig, mert szétmentek a csapágyak, persze gondolom másban is szétmentek volna, de a lényeg az, hogy még aszfalton úgy ahogy el is megy, könnyűnek nem mondanám azt se, de múltkor gondoltam kimegyek az erdőbe, de kb. végig toltam, aztán meguntam, és visszafele húztam. :D Egyébként amikor lehet legnagyobb fokozaton szoktam hajtani. Szóval ahogy olvasgatok egyre zavarosabb minden, mert egyrészt azt írják, az országúti a leggyorsabb, másrészt, hogy a trekking az az országúti továbbfejlesztése, ugyanaz, csak kényelmesebb, aztán meg, hogy az országúti lehagyja a trekkinget, mint ahogy a trekking a MTB-ot. Akkor mindenhol írják a súlyt, hogy a könnyebb gyorsabb, gondoltam, akkor aluvázas a jobb, aztán olvastam, hogy nem. Aztán úgy fogalmam sincs, hogy melyik mennyivel nehezebb, mennyivel könnyebb/gyorsabb mint a másik. Szóval, ha a leggyorsabb, és legkönnyebben hajtható az országúti, azt is elhiszem, csak ha elhiszem, hogy a trekking kényelmesebb, akkor nem mindegy, hogy mennyivel nehezebb, és mennyivel tovább tart megtenni ezeken az utakon mondjuk 60km-t. És mindezek mennyivel jobbak a MTB-nál. Valami arány vagy % értékben.

ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22631.2361 Ubuntu 23.10 x64

(#28639) evilskati válasza gyulank (#28638) üzenetére


evilskati
aktív tag

Látom ugyanabba a hibába estél, mint én. Először én is ide jöttem segítségért, aztán számomra kiderült, hogy a bicikli nem annyiból áll, hogy ráül az ember és elkezdeni hajtani, mindegy mi van alatta. Elkezdtem olvasgatni, és mostmár másfél éve követem a topikot, de biciklit még azóta sem vettem :D

Most fogok túlesni úgy érzem ezen, és csak bemegyek valahova, kipróbálom, ha tetszik, megveszem és boldogan hajtom. Ha valami szétmegy rajta, mostmár elviekben tudom, hogy mire érdemes cserélni.

Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy nincs értelme az utána olvasásnak, de a gyorsan elérhető sok információ miatt döntésképtelenség elég könnyedén felléphet.

Ami szerintem számít: Érdemes aluvában gondolkodnod, mert kevesebb karbantartást igényel. Felmerült, hogy szállítani is szeretnél. A Trekking bicikliken van sárvédő miegymás, és erős csomagtartó amire lehet kapni oldalt logó táskákat. Utánfutót is könnyű hozzá találni, ha nagyobb dolgot szeretnél. Egyébként a sebességet az adja, hogy az országúti és trekking bicikliket nagyobb (több fogas) lánctányérokkal szerelik, ezért ha szeretsz nyomatékosan tekerni(mint, ahogy említetted), akkor érdemes ilyet nézned. Ha megvan rá a keret, és közlöd a topiklakókkal, akkor megmondják, hogy érdemes e újonnan nézni, vagy inkább használtan.

Ha vidéki vagy és nem tudsz felmenni Pestre, akkor használtat nehéz lesz jó áron találnod. Saját példámon: Néztem egy Mali Ironmant Győr környékén, ez egy országúti kerékpár vázváltóval és alu vázzal 80 ezer Ft-ért. Pesten ugyanez a kerékpár fékváltókarokkal, jobb felszereltséggel, de acélvázzal 45 ezer Ft.

Ha újonnan veszed, akkor szerintem érdemes olyat nézni, aminek jó a váza, mert ha valamilyen alkatrész elromlik, azt könnyebb jobbra cserélni, mint egész biciklit venni.

(#28640) tolvaj! válasza razzorr (#28637) üzenetére


tolvaj!
őstag

100x inkább az mint a tűzijáték. :)

Ha aki mer az nyer, akkor aki merít az nyerít?

(#28641) kisza25 válasza Because (#28624) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

én úgy tudom biciklivel nem lehet bemenni körforgalomba, de javítsatok ki

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#28642) syberia válasza kisza25 (#28641) üzenetére


syberia
veterán

Miért ne mehetnél, csak ne szembe a forgalommal (próbáltam) mert az parás tud lenni! :DD

https://howbad.info/

(#28643) Cathfaern válasza gyulank (#28638) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

Legegyszerűbben úgy lehetne megfogalmazni, hogy az országúti sportolásra és aszfaltra van, trekking túrázásra legyen az bármilyen útfelület (értsd: aszfalt, földút, stb... de nem sziklás lejtő!), mtb pedig kemény terepre. Vannak átfedések (pl. országúti terepre: cyclocross, vagy országúti túrázásra, ennek is van valami neve, csak nem ugrik be :B ), de nagy általánosságban igaz a fenti.
Aszfalton országútival lehet a leggyorsabban haladni, de pl. sárvédőt macerás rátenni, csomagtartóról pedig végképp mondj le. Vékony kerekek miatt terepre alkalmatlan. Ráadásul edzetlenül kényelmetlen lehet hosszú távon.
Trekkingre könnyű sárvédőt meg csomagtartót rakni, hosszú távon is kényelmes ülőhelyzet. Cserébe nehezebb, mint az országúti, de ha megpakolod úgyis csomaggal, akkor ez kevésbé szempont... Szélesebb kerekei miatt egyszerűbb földutat, túraösvényt is elbír, de sem a geometriája, sem a felszereltsége (pl. teleszkóp) nem alkalmas rázós terepre.
MTB: Vastag kerekek, az egész bicikli arra van kitalálva hogy fel tudj menni meredeken, le tudj jönni meredeken, miközben az útról mindent el lehet mondani, csak azt nem, hogy egyenes ;] Viszont emiatt sík terepen nem lehet vele ideálisan haladni.

Egyébként súly miatt kevésbé aggódnék... középkategóriás országúti meg MTB között van mondjuk 4kg súlykülönbség. Számít, de hobbi szinten ezen semmi se fog múlni.

(#28644) kisza25 válasza syberia (#28642) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

érdekes, mintha régen így lett volna, mondjuk én sem értettem a dolgot

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#28645) gyulank válasza Cathfaern (#28643) üzenetére


gyulank
addikt

Mi az, hogy sport, mi az, hogy túra, mi az, hogy terep? Nem tudom mit értesz sima út alatt sem, itt az aszfalton és földúton egyaránt meredek emelkedők-lejtők vannak, és nem kevés az aszfaltba sem az egyenetlenség. Nem tudom, miért olyan jó az MTB villája, mikor kirázódik az agyam, az ülés környékéről már nem is beszélve. :D Feltételeztem, meg olvastam is, hogy a nagyobb kerék könnyebben átmegy az egyenetlenségeken, mint pl. faág, kő, mélyedés, pukli, vasút, járda, akármi. Azt sem tudom, mekkora vázméret kéne ehhez nekem. Olvastam olyat, hogy sporthoz rövidebb, túrázáshoz hosszabb. Nézegettem trekkingeket, de többnyire egyenes kormányokat láttam, pedig, nem mintha bajom lenne az egyenessel, mert azt szoktam meg, csak pont azt olvastam, hogy azért kényelmesebb a gumin kívül, mint az országúti. Nem azt mondtam, hogy mindig vinni akarok rajta valamit, bar, ha igen, akkor se mindegy mennyivel nehezebb, (hisz az MTB-ot se toltam-húztam szerintem 200m-t fel-le, de bőven elég volt)csak azt, hogy lehessen, ha kell. Gondolom, pl. egy aluvázas nem lenne a legkockázatmentesebb megoldás, mert ha eltörik, vehetnék újat. Meg ahogy olvasgattam abból több kell, úgyhogy lehet nem is könnyebb. A hobbi szint alatt sem tudom, mit értesz, én lehet naponta mennék vele 60km-t ezeken az utakon, és nem feltétlenül hobbiból, hanem beszerezni dolgokat, vagy akár munkába, ha úgy alakul, meg persze hobbiból is, ha olyanom van.

[ Szerkesztve ]

ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22631.2361 Ubuntu 23.10 x64

(#28646) tolvaj! válasza gyulank (#28645) üzenetére


tolvaj!
őstag

Szvsz akármilyen anyaga van a váznak, ha törik újat kell venni. Egy acél váz ha törik akkor nagy valószínűséggel te is ott maradsz. A kerékpár osztályok pedig nem ismerik a "magyar aszfalt urakat". Sajnos ezért is nem teljesen besorolható, hogy milyen útra milyen bringát használj itthon. A legnagyobb lefedést talán a trekking (túra) tudja magának ezeken az utakon.

[ Szerkesztve ]

Ha aki mer az nyer, akkor aki merít az nyerít?

(#28647) Hoorus


Hoorus
őstag

Sziasztok!

Ez jó vétel lehet szerintetek?

http://olx.hu/hirdetes/ferfi-versenybicikli-ID2jZvp.html#4555250916

(csak nekem nem működik a link gomb? :S)

(#28648) belaazallat válasza gyulank (#28645) üzenetére


belaazallat
addikt

Szia!

Akkor talán kezdetnek olvasd el az a topic első hozzászólását, amiben van egy szép összefoglaló. Ha azzal kapcsolatban kérdéseid merülnek fel, szívesen válaszolunk rájuk! Meg bármilyen más kérdésedre! :)

"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

(#28649) gyulank válasza Hoorus (#28647) üzenetére


gyulank
addikt

Nem csak a Link nem működik.

ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22631.2361 Ubuntu 23.10 x64

(#28650) gyulank válasza belaazallat (#28648) üzenetére


gyulank
addikt

Nem hiszem, mert te úgyis tudod, hogy nem olvastam el.

ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22631.2361 Ubuntu 23.10 x64

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.