Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#29101) Solad válasza Cathfaern (#29100) üzenetére


Solad
őstag

Győrt nem "lapos"-ként szokták emlegetni a Soproniak és környékbeliek? :D

A kettest értem. Viszont ha nem oszt nem szoroz, néha jól jöhet még ha csak 3 fokozat is van.

No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts

(#29102) Narakh


Narakh
senior tag

Tudom, a nyereg a legszubjektívebben megítélhető alkatrész, de van esetleg valami közismerten kényelmes darab az olcsóbbak közt? A szamáron Selle Royal Mach - vagyis a B+ márkásított változata - van, ami pofás kis darab, de embertelenül viselkedik a gát-tájéki részeimmel. Tippekért hálás volnék.

"This was I, a sparrow. I did my best; farewell."

(#29103) zoli03 válasza Solad (#29099) üzenetére


zoli03
őstag

1. Az a párszáz gramm különbség inkább 1 kg, vagy akár több is. Lépcsőre cipeléskor nekem számít annyi is, főleg, hogy egy pontban összpontosul az a súly.
2. SSn-él a karbantartás csak annyi, hogy a csapágyakat újra kell zsírozni, vagy kicserélni, míg az agyváltót azért bonyolultabb karbantartani.
3. Ha elég egy sebesség is, akkor minek agyváltó.
4. Az agyváltónak azért nagyobb az ellenállása, mint egy SS agynak.
5. Nincs váltókar, bowden, szerelék.
6. Sokkal egyszerűbb kivenni a kereket.
5. Ár.

(#29104) Cathfaern válasza Solad (#29101) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

Túl sok domb itt nincs az biztos :D Főleg, hogy az osztrák határ mentén kezdtem el biciklizni :) Bár ennek ellenére sikerült megoldanom, hogy a város egyik legmagasabb pontján (Széchényi híd, ~15m szintkülönbség 500m-en), de az is bőven kitekerhető egy haladós áttételen :)

(#29105) vendingo


vendingo
veterán

Rég jártam erre.
Tegnap voltam kicsit crossozni a Kross bringámmal.
Véletlenül rátévedtünk egy kiadós eső után egy 3km-es földútra, ahol én slickre kopott gumikkal voltam.
Igazából olyan mocsár volt, hogy unokatesóm a ballonos bütykössel nem bírt haladni, sok helyen csak toltuk a bringákat.
Az evado 3 gyári gumija egy nagy kalap kaki, 200 kilométer alatt elfogyott a hátsó.
Ma vettem rá picit ballonosabb bütyköset, megtetszett az offroadozás.
Kéne hozzá valami masszívabb állítható első teló, mert most egy alap gagyi sr suntour van.
Állíthatót szeretnék, az se baj, ha lockolható. Mit ajánlanátok max 30-50 között?

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#29106) HollyBoni válasza vendingo (#29105) üzenetére


HollyBoni
veterán

Váznál a méreteket csőközéptől értik?

Upsz, nem válasz akart lenni.

[ Szerkesztve ]

(#29107) szjoci válasza vendingo (#29105) üzenetére


szjoci
őstag

Használt jó állapotban lévő RS Recon soloair-t 40k körül ki lehet fogni. Levegős, lockokható. Meg vagyok vele elégedve :)

(#29108) vendingo válasza HollyBoni (#29106) üzenetére


vendingo
veterán

Fogalmam sincs. :(

szjoci: Jelenleg 63mm a rugóút, van ebből a telóból hozzá hasonló, vagy betehetek akár 100-ast is?
Nem szeretnék ugratgatni, csak bírja jobban a terepet, állítható legyen a keménység, meg lockolható is legyen.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#29109) deicide válasza vendingo (#29105) üzenetére


deicide
veterán

Fincsi, ilyesmi volt vasárnap is Tamási környékén, lejtőn különösen élvezetes, amikor csúszkál a sáron a gumi. ;]

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#29110) aronpapa válasza V.Stryker (#29080) üzenetére


aronpapa
tag

A 3M gyárt jó ipari félálarcokat, ami tényleg kiszűri a gőzöket, gázokat is, de eddig egyet sem találtam, amiben ne fülledtem volna be, és ne nyomorította volna el a pofámat a gumiszalag és a műa. pöcök.
Tavasszal és ősszel jó, mert melegít, de nyáron ...

1,5e/db-tól indulnak az árak, én az aktív szénszűrőset használtam, az vált be eddig a legjobban.

Ha érdekel, itt tudsz nézelődni.

(#29111) sanzi89 válasza Cathfaern (#29082) üzenetére


sanzi89
addikt

Most egy példa jut eszembe, Tolvajkergetők videóban hány ember próbált meg imbusszal csavarozgatni? Természetesen nem azt mondtam, hogy atom biztos megoldás, csak, hogy egy fokkal biztonságosabb, mint a sima gyorszár. Ahhoz semmi se kell, ehhez meg egy imbuszkulcs, még akkor is, ha bárkinél lehet.

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#29112) rii


rii
nagyúr

sziasztok

utánfutóm kerekékre szeretnék sárvédőt
ha a felni átmérője külső peremtől külső peremig 32 cm akkor a kerék az 12"-os?

nomeg ponyvát .-/

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#29113) sanzi89 válasza rii (#29112) üzenetére


sanzi89
addikt

Lehet kérdezni milyen utánfutód van?

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#29114) pepe091 válasza torzo (#29086) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

:( Honnan és hogy lopták el? Mivel volt lezárva?

(#29115) szjoci válasza vendingo (#29108) üzenetére


szjoci
őstag

Trekkingekbe szokott gyárilag 63mm-es teló lenni. Nem célszerű belerakni sokkal nagyobb rugóutast (a 80-as még szerintem elmegy).
Nekem 80-as illene a vázamhoz és 100-asra van hagyva a rugóút. Ez már annyira elcseszi az irányíthatóságot hogy nem tudom elengedni a kormányt mert egyből "húz" valamerre.

[ Szerkesztve ]

(#29116) kisza25


kisza25
félisten
LOGOUT blog

nincs valakinek eladó magellan draco 18-20" váza, vagy azzal kompatibilis 15-25eFt között ? :R

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#29117) rii válasza sanzi89 (#29113) üzenetére


rii
nagyúr

persze
sőt

de ez nem "boltban" kapható
2-3 éve vettem az apro.bikemag.hu-n, ott volt egy srác, aki csinált utánfutót, majd eladta megint csinált egy msáfajtát .. eladta .... sajnos nincs már meg az elérhetősége, ....

ami jó ebben az utánfutóban a boltiakhoz képest, hogy
- jóval nagyobb a raktere
- teleszkópos hátsó kerék
- csak 30.000 volt, igaz van még mit csinálni vele, lefesteni, meg sárvédő

ami hátrány a boltival szemben:
- a tengelyre való felrögzítés nem túl preciz, nem eléggé átgondolt, anyás csavarral kell összefgni, ami 5 km alatt kilazul. Most kerítésdróttal oldottam meg és esze ágában sincs szétjönni
- eléggé szügletes lett az eleje, ami nem jó ha a kanyarodáskor valamiről le kellene "pattannia", padka vagy bármi
- a tengelyre kapcsolódó rész egy db merev vas, így eltérő tengelytávokat nem tud áthidalni, míg a gyárinál két különböző elemből oldották ezt meg, melyek egy közös tengelyen elfordulnak.

szerintem a legjobb módja heggesztetni valakivel egy ilyet, és a felfogatás ne a tengelyen, hanem inkább a vázon legyen kétoldalt a tengely előtt-felett, hogy a tengelyt legalább ez ne terhelje

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#29118) Pttypang


Pttypang
veterán

Testbikeon a deore hatso agyakrol fokent kattogast es nagy karbantartasigenyt irtak a velemenyek, mennyire lehet ennek hinni? A kattogas rendellenes mukodesnek veheto, vagy csak a sima racsni hang, egyeseknek zavaroan hangosan? o.O

Everybody lies.

(#29119) evilskati válasza vendingo (#29108) üzenetére


evilskati
aktív tag

Vigyázz, mert ha jól emlékszem a cross vázakba nem lehet belerakni a montikba való teleszkópokat.

(#29120) Balazska15 válasza Pttypang (#29118) üzenetére


Balazska15
senior tag

" Everybody lies" :DD Testbike-on meg aztán pláne mindenki össze vissza írogat.. Nem venném semmiben mérvadónak, az ott írt véleményeket, mert nyilván van köztük hozzáértő is, de nem tudni ki honnan jött.... :)

"100 kiló vagyok baszd meg, hát mi lenne a titkom" :DD

(#29121) belaazallat válasza Pttypang (#29118) üzenetére


belaazallat
addikt

Hali!

Nekem 510-es hátsó agy van kerekemben, használtan vettem, nem tudom mennyit ment előtte. 2. szezon óta nyüstölöm, évente elviszem bezsiroztatom és slussz. Előtte silent cloztch-os hátsó agy volt a kerékben, azután, kicsit "hangos" volt, de most már észre se veszem.

Szerk: 125kg vagyok és nem kerülgetem a kátyúkat szóval kap nálam szfalton rendesen a kerék.

[ Szerkesztve ]

"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

(#29122) HollyBoni válasza Balazska15 (#29120) üzenetére


HollyBoni
veterán

Testbike-on akármiről olvasok véleményt, egyik 5 csillag, másik 1, egyszerűen nem értem hogy. Pl tegnap nézegettem láncokat, egyik vélemény 5 csillag, azt írja x ezer km van benne és nem nyúlt, másik 1 csillag, azt írja kinyúlt 600km után, harmadik megint 5 csillag. :F Tényleg bármit nézek ott mindig ez van.

(#29123) Pttypang válasza belaazallat (#29121) üzenetére


Pttypang
veterán

Rendben, akkor nyugodtan beszerzem :R

(#29120) Balazska15
Azert rakerdeztem inkabb, de gondoltam, hogy a nagy szamok torvenye alapjan csak egy kis kivonatot latok a vasarlok velemenyebol :)

(#29122) HollyBoni
Nagyon felhasznalas fuggo a dolog, ha boven nem a gyarto altal megcelzott kategoriaban hasznaljak, akkor ne is csodalkozzanak.. De ez altalaban minden hasznalati cikknel igy van.

[ Szerkesztve ]

Everybody lies.

(#29124) sanzi89 válasza Pttypang (#29072) üzenetére


sanzi89
addikt

Érdemes utánanézni a konkrét típusoknak, ha fontos az ár. Például:
Shimano Deore LX FH-T670 felépítés 8.550Ft
Shimano Deore FH-M590 felépítés 7.350Ft

A csapágyazása, tömítései teljesen ugyan azok, és spóroltál több, mint egy ezrest. Persze, ha ez lényeg, és nem fontosabb a felirat az agyon.

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#29125) Pttypang válasza sanzi89 (#29124) üzenetére


Pttypang
veterán

Persze, nem az lx-et akartam venni, csak beirtam a keresobe, hogy deore :)
A bordazottsag miatti tomegcsikkenest lattam valahol irva, talan eppen itt, mint az lx elonyet. Ezert pedig nem igazan fizetnek egy extra ezrest :R

A csapagygolyok merete mm-ben fellelheto valahol? Ez az 1/4" nem sokat mond nekem sajnos :(

[ Szerkesztve ]

Everybody lies.

(#29126) Teasüti válasza tatabike (#29067) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Nem is tudom amúgy pontosan mit értenek ipari csapágyon, csak a mélyhornyú golyóst?

elárulom, hogy egy jó kónuszos agy sokkal tovább bírja.
Örökélet +1 nap, ha karban van tartva, nem ázik be és jól be van állítva. Persze egy jobb fajta, nem a bike+. :P

(#29069) Solad
Köszi, de sztem ennél hamarabb látok majd. Rendeltem könyökre és térdre belőle. Kíváncsi leszek.
Mondjuk tegnap este adtam le a rendelést, de ez nem webshop és azt írta majd felveszik velem a kapcsolatot. :F
Egyelőre nem sietnek...

(#29080) V.Stryker
Totobobo. Ilyenem van, praktikus darab.

(#29082) Cathfaern
Ismerem azt a tanulmányt. De nem összehasonlítható az ízületek védelmére szolgáló felszerelésekkel. Konkrétan olyan távol állnak egymástól, mint Makó Jeruzsálemtől.
A nyaknak kicsit több szabadságfoka van, mint egy végtag ízületnek. A bukónál az a probléma, hogy ha csúszol vele és ha beleakad vmibe, akkor kificamíthatja a nyakcsigolyákat. A végtagoknál nincs ilyen gond, azok nem hajlanak akármilyen irányba.
(szerk: Mielőtt vki belémkötne: nyilván hajlik akárhogy kellően nagy erőhatásra...)
A bukónál meg szvsz inkább legyen némi esélye, hogy elakad csúszás közben és bántja a nyakam, minthogy már a földet érésnél szétloccsanjon a fejem, meg még amikbe beverem csúszás közben. Ehhez képest ha tényleg megakad vmiben, hát arra statisztikailag kicsi az esély. Nem is értem miért foglalkoznak ezzel, hisz a probléma valós aggályokat feszeget, de kb az esetek igen elenyésző részében fordul csak elő. Már eleve csak a felhasználók apró hányada közlekedik olyan sebességekkel, hogy sok métert csússzon az aszfalton.

(#29105) vendingo
Hát te itt? :))
Nyeregbe pattantál ülés helyett? Sv650-et eladtad már?

Amennyire én tudom a trekking villák piacán hiánycikk a felső- és középkategória.
Levegősről nem is tudok, h létezne. Illetve olyanról sem, ami többet mozogna 63 mm-nél.

[ Szerkesztve ]

(#29127) Teasüti válasza vendingo (#29108) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Hmm, vajon 29er villát bele lehet rakni egy cross bringába?

(#29119) evilskati
A fejcső és kormánycsapágy ugyanaz, nem? A beépítési magasság az más, meg hát nyilván 28"-os kerékmérethez kell a villa.
De épp azon töprengek, hogy 29er elméletileg jó lehetne.

[ Szerkesztve ]

(#29128) #48525824 válasza Teasüti (#29126) üzenetére


#48525824
törölt tag

Én a bukó mellett vagyok, múltkor kb. docogos temponal csusztam ki es lefejeltem egy betonfalat, masfel hetig minden bajom volt az agyrazkodastol, ha akkor van bukom semmi bajom nem lett volna.:))

(#29129) Jorus válasza Teasüti (#29126) üzenetére


Jorus
nagyúr

Igen, a mélyhornyú golyóscsapágyat szokták egyesek "ipari"-nak hívni.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#29130) tolvaj! válasza Pttypang (#29125) üzenetére


tolvaj!
őstag

6,35mm. 1"=2.54cm

[ Szerkesztve ]

Ha aki mer az nyer, akkor aki merít az nyerít?

(#29131) torzo válasza Cathfaern (#29097) üzenetére


torzo
Ármester

A komment teljesen jogos. Elég sokat bringázok, ha az évi 10 ezer kilcsi soknak mondható (kezdem azt hinni, hogy nem).
Most kölcsönbicóval járok és direkt figyelem, gyakorlatilag nem váltok Pesten, ha igen, csak valamilyen korábbi túrás megszokásból.
A racsnimon is mindig csak az egyik fokozat kopik el, egy időben megőrjítettem a srácot, aki szerelte, hogy csak azt cserélje ki! ;]
Szóval az SS is nagyon jó ötlet, persze rendes fékekkel.
Aztán majd egyszer veszek egy rendes outit is, ha ismét túrázásokra adom a fejem.
Most viszont gyors megoldás kell, mert a szabi lejár és melóba meg járni kell.

Volt itt már bőven szó arról, hogy nincs olyan bringa, ami mindenre jó. :(
Bennem is szerintem ilyen utópia dolgozott, de persze, ilyen nincs.
Az agyváltót néhányan dicsérték a baráti körből, ezért kérdeztem a tapasztalatokról, de ez a projekt mostantól törölve.

Ja, és az is az SS mellett szól, hogy az évente 30-40 defektem miatt elég sűrűn előfordul, hogy útközben belsőt cserélek. :W Na, ilyenkor tényleg nem mindegy, hogy SS vagy agyváltó! :N

[ Szerkesztve ]

(#29132) Teasüti válasza Jorus (#29129) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Ha már itt vagy, kérlek fejtsd ki a véleményed erről! :R
Köszi!

Mindenesetre megrendeltem az új tárcsát, talán ide is ér maraton előtt. De ha ez nem feltétlen kuka, akkor nem cserélem olyan sürgősen.

(#29131) torzo
Mik is az ellenérvek az agyváltóval szemben?
Én azt választanám.

[ Szerkesztve ]

(#29133) pepe091


pepe091
MODERÁTOR

Srácok, továbbra sem tudok dönteni, hogy melyik outit vegyem. Sajnos használtban ebben az árkategóriában, és ebben a méretben (54 vagy 52) nagyon gyér a felhozatal. Szóval ez a két bringa lenne a kiszemelt: Torpedo és Calibre 400.
Mindkettőn ugyanolyan fékváltókar van, a Csepelnek nagyobb az első lánctányérja, viszont ott a hátsó váltó 2300-as.. A Csepelnek annyi előnye van, hogy sokkal jobban személyre lehet szabni a kinézetet és olcsóbb, hátránya hogy webáruházból jön. A Kenzel előnye, hogy itt Szegeden is meg tudnám venni több bringaboltban is, a kiírt áron, hátránya, hogy kb 20k-val drágább.. Ti hogy látjátok, melyik lenne a jobb választás?

(#29134) Teasüti válasza torzo (#29131) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Ja, és az is az SS mellett szól, hogy az évente 30-40 defektem miatt elég sűrűn előfordul, hogy útközben belsőt cserélek. :W Na, ilyenkor tényleg nem mindegy, hogy SS vagy agyváltó!
Miért nem? A bovden miatt? Gondolod azt úgy odarakták, hogy ne lehessen kikötni?

(#29135) Jorus válasza Teasüti (#29132) üzenetére


Jorus
nagyúr

Kilazult szegecses center-lock-os tárcsát cserélni javasolt a biztonság kedvéért. Pár mm-nyi lötyögés még nem vészes, de csak rosszabb lesz. Meg lehet kicsit ütögetni a szegecseket satun kalapáccsal, hogy megszoruljanak, de csak ideiglenes megoldás lesz, illetve lehet vele így is menni, de nem tartom biztonságosnak egy adott mértékű lötyögés fölött. A gond ugye az, hogy ha egy keményebb fékezésnél elpattan egy vagy több szegecs, akkor a síkjából kimozduló tárcsa eltörheti a féknyerget vagy az adaptert, rosszabb esetben a váz is megsérülhet.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#29136) Solad válasza Teasüti (#29126) üzenetére


Solad
őstag

Eddig amúgy nem tudtam hogy van magyar disztribútor, Németországból rendeltük és 3-4 nap alatt itt volt. igaz picivel drágábbal, 45€ környékén.

Szóval nem tudom hogy itthonról hogyan fog zajlani a beszerzés.

No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts

(#29137) Maximum1 válasza torzo (#29131) üzenetére


Maximum1
őstag

"évente 30-40 defektem miatt...."
Ennyi letekert kilométer után vehetnél normális gumit is, ott azért történtek változások, nem is kicsik.
Tudom ajánlani a Conti SS+

3 sebességes agyváltó elférne, én káposztásra járok ki minden nap és van egy 4 km-es szakasz ahol kéne még egy sebesség hogy ne pörögjek el, most 46/18 al járok, ezzel 30km/ó val megyek ezen a szakaszon.
A 46/16 már nekem erős folyamatosan.

[ Szerkesztve ]

(#29138) Cathfaern válasza Maximum1 (#29137) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

Ja hosszú távra megbízható gumi kell, és a súly (meg ár) annyira nem téma, akkor egyértelműen schwalbe marathon plus tour. Több ultra távot letekerő is ezt használja (ultra táv alatt nem maratonokat értek, hanem pl. azt a magyar házaspárt, akik épp körbetekerik a Földet nászút gyanánt), és rosszat nem hallottam még tőlük felőle.

(#29139) belaazallat válasza Teasüti (#29126) üzenetére


belaazallat
addikt

Üdv!

"Amennyire én tudom a trekking villák piacán hiánycikk a felső- és középkategória.
Levegősről nem is tudok, h létezne. Illetve olyanról sem, ami többet mozogna 63 mm-nél."

Van levegős is treckingben, valamint 20" nál nagyobb vázakba 75mm-es rugóúttal rendelkező teleszkópot raknak be.

Az, hogy nem tudsz róla, még nem jelenti azt, hogy nincs! ;]

levegős teló

[ Szerkesztve ]

"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

(#29140) sanzi89 válasza Teasüti (#29126) üzenetére


sanzi89
addikt

Suntour NRX S-P-RL 114.900Ft

Kérdés mennyi értelme van...

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#29141) belaazallat válasza sanzi89 (#29140) üzenetére


belaazallat
addikt

Én feléért találtam.

Itt meg van 75mm-es rugóut.

"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

(#29142) HollyBoni


HollyBoni
veterán

[link]

Valaki? Annyit tudok hogy régen volt olyan hogy két gyártó máshogy mérte a vázait, egyik cső szélétől másik cső középtől, érdekelne ma mi a helyzet.

(#29143) zoli03 válasza pepe091 (#29133) üzenetére


zoli03
őstag

A Csepel acélvázas, a Kenzel meg alu. Én újan biztos, hogy nem vennék acélvázas országútit.

(#29144) syl5 válasza Cathfaern (#29138) üzenetére


syl5
őstag

Scwalbe-ra +1
Második szezon óta, kb 2500 km-el a hátam mögött egyetlen defektem sem volt, pedig sokszor telibe trafálom az üvegszilánkokat.

Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!

(#29145) razzorr válasza torzo (#29131) üzenetére


razzorr
őstag

Agyváltóhoz csak annyit,hogy páromnak egy sram s7 agyváltós,agydinamós,kontrás gépe van és kb. 4éve még csak után sem kellett állítani (lekopogom), nekem meg a vacak shimano láncost állandóan finomhangolni kell.

A ss-el nincs tapasztalatom, de ha lenne most felesleges lóvém, tuti vennék egyet, már csak edzés miatt is :)
Én egyébként a sram agyváltósokról csak jókat hallok, nem úgy mint a nexus "izékről".

(#29146) lsebestyen


lsebestyen
addikt

Sziasztok! Trekkingre (28") kéne vlmi normális, de nem horror árú sárvédő szett, a 37es gumi ne legyen akadály. Köszi! :R

(#29147) imyourfriend válasza HollyBoni (#29142) üzenetére


imyourfriend
őstag

[link] Szerintem gyártója válogatja, KTM-nél így specifikálják az országúti kerékpár méreteit.

(#29148) Toomy válasza lsebestyen (#29146) üzenetére


Toomy
senior tag

Ez pl. nem olyan drága. De ezen az oldalon még nézegelődhetsz. Ha itthonról rendelek akkor elég sokszor őket választom az ebike mellett. :K

(#29149) bigdady válasza Szakbarbár (#29079) üzenetére


bigdady
nagyúr

Akkor megnyugodtam :)

(#29150) HollyBoni válasza imyourfriend (#29147) üzenetére


HollyBoni
veterán

:W

Végülis ha nézek úgyis használtat, ott meg írok az eladónak és megmondja hogy mérte.

Más kérdés mindenkinek, ha 7-es a rendszerem de előre veszek egy 9-10 sebességhez való lánctányért, abból lehet bármiféle gond? 7-est már elég nehéz találni olyan méretben amiben kéne, használt lánctányért meg nem szeretnék. Most 6 sebességesen használok 7-est de semmi gond.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.