Hirdetés
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- Luck Dragon: Utazásra tervezve – Anker Zolo gallium-nitrid töltő
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Mentett Pentium 1 alaplapok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
syberia
veterán
válasz
gyulank #28845 üzenetére
Nekem a 48-11 lefelé bőven elég, emelkedőn el tudnék viselni egy 24-es kistányért a 28-as helyett
Tegnap azért kitekertem Nagykovácsiból hazafelé a Villám utcán, a vele szemközti Határ utcán nem sikerült egyben felfelé, a tetején brutálisan meredek (25% körül tippelem), aki Máriaremete felé teker próbálja ki!
-
Zola007
veterán
Na
Miután kitárgyaltátok, hogy Gyulánk még mindig nem tudja mit is akar, mondja meg nekem valaki a frankót, aki 85-90 kiló körül használja valamelyiket az alábbi gumik közül 28-622 vagy 32-622 méretbenNem szándékozom lemenni aszfaltról, ellenben jó sz.rok itt az utak és nem akarok meglepődni poros úton és esőben sem. Tehát inkább trekking/városi jellegű mintázat kell. A jelöltek:
Continental Tour Ride
Continental Contact 2
Continental City Ride
Schwalbe Road Plus HS431
CST C1490Más alternatívát is elfogadok
-
DjKoxi
senior tag
válasz
rétisün #28843 üzenetére
Záhony
Ez a kósza szél átlóban fújja a kis országunkat.
gyulank : felénk kevés domb van, én is csak akkor használom ki. A középső tányért viszont egyre gyakrabban használom. Az elején nagyon hamar fárasztott a pörgetés de valahogy megszokta a lábam. Lehet le voltak merevedve az izmaim.
borix : én jól megjártam az iparis agyakkal. ( szabványon kívüli, drága és vicc kategóriás csapágyak voltak benne) A terepszettem csak Deore agyak vannak, mégis vajpuhán gurulnak. Láttam videot a dura-ace agyakról, ahol szemléltetik a golyós agy előnyeit. Nézd meg és dönts.
-
#20584850
törölt tag
Üdv.Hátsó agy téren melyik a jobb választás Shimano Deore XT 330g Center Lock vagy
Novatec D362SB iparis 4 db,6 csavaros tárcsarögzítés 482g.
Tárcsafék rögzítés kevésbé szempont inkább a tartósság és a Novatec mrgéri e a +5000-6000E
-
DjKoxi
senior tag
válasz
Szakbarbár #28836 üzenetére
Milyen távolságot mentél ahol kijött a 27-es átlag? Terepgumival meg külön gratula a teljesítményhez!
Vagy lehet csak én vagyok nagyon puhány a 92 kilómmal -
fpeter07
veterán
BMX világbajnokság, fél óra múlva élő közvetítés. [link]
-
tatabike
őstag
válasz
Szakbarbár #28836 üzenetére
Az a baj, hogy még arra sem jók azok a "kerékpárok", mert életveszélyesek. A környezetükre is meg a tulajdonosukra is. Azokat nem lehet a helyükön kezelni, mert egyszerűen nincs helyük. Ismerősnek is volt, aztán elküldtem a búsba, mert szerinte én voltam a hibás, hogy nem tudtam beállítani a "tárcsaféket" rajta, mert állandóan hozzáértek a pofák a tárcsához, és nehéz volt tekerni. Mondtam Neki, vegyen egy normális biciklit, amit lehet szervizelni, aztán akkor pampogjon, erre megsértődött. Aztán azt mondtam, ha még egyszer meglátom a közelemben ezzel a szarral, belerúgom az árokba, és még páros lábbal rá is ugrok, hogy ne tudja többet használni. Ennyit a hipermarketes biciklikről a részemről...
Aki meg arra venné, amire írtad, ezerszer többre megy vele, ha vesz egy szép állapotú, 20 éves kemping bringát 20ezerért, agyváltóval, normális fékkel, és még élvezni is fogja. Ha nem 20 kilométerre lenne a melóhelyem, hanem csak 5-re, én is azzal járnék munkába, az tuti.
-
-
fpeter07
veterán
válasz
DjKoxi #28835 üzenetére
Jelenleg a montimon nagyobb áttétel van, mint a városi bringán.
Nagykónuszon igen ritkán megyek, oda már kell egy sporttárs, aki megy előttem belátható távolságra.
Montin 44-es áttételt (plusz hátul az alja) valószínűleg csak versenyen használnám, ott is csak aszfalton 10%-os lejtőn, mert nincs az a (hétköznapi) ember, aki kihajtja. -
Szakbarbár
aktív tag
válasz
tatabike #28829 üzenetére
A múltkor volt szerencsém egy ilyen Tesco-s GTX rettenethez. "összteleszkóp", 17,5 kg, 2,1 " terepgumi, a lánctányérban akkora hullám, hogy az első váltónak mindkét oldalába beleér, de azért 27-es átlagot sikerült mennem vele.
Egyébként nem tudom miért mondják rá, hogy ipari hulladék kategória. Jó, nehéznek nehéz, meg a váltást is kétszer meggondolja az ember, de ha helyén kezelik ezeket a bicikliket akkor egész használható. Persze nem indulnék el vele egy Balaton kerülésre, de helyben mászkálásra amire a vásárlók 95 százaléka használja szerintem bőven megteszi. -
DjKoxi
senior tag
válasz
fpeter07 #28833 üzenetére
Nekem elől 44-32-22 van, hátul 11-32, de nem bírom hajtani a 44-11-12-t. Sőt, az útjaim egyik felén mindig a 32-t használom a szembeszél miatt. Az idén még nem volt szélcsend felénk
50-60 km-t szoktam menni és 26-27 km/h az átlagom. Igaz 54mm széles a gumim, de legalább nem néz ki idétlenül, meg nekem amúgy is csak a sportolás, mozgás a lényeg. -
fpeter07
veterán
válasz
Tothgera30 #28814 üzenetére
Én nem látom értelmét. Akkor legyen trekking, ami nincs annyira terepre optimalizálva, és kényelmesebb aszfalton. Amire gyulank szeretné használni, arra tökéletes. Én aszfalton (is) megyek montival, de nem az igazi. A gyári 48-as lánctányér már majdnem hiányzik főleg,hogy a slick gumival lehet haladni rendesen.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Teasüti #28831 üzenetére
Viszont akár mennyit megyek az XC-vel, egyre inkább erősödik bennem az igény egy BodyFloat-ra. Már hetekkel ezelőtt leadtam a rendelést, de nem lepődnék meg, ha előbb rakok össze egy prototípust a cégnél, mint hogy ők utolérik magukat az előrendeléseket illetően.
Kicsit számolgattam és a 80k-s árban végső soron alig van túlzás. Csapágyakból is a gagyinak 1200 darabja, az SKF-nek 6000 darabja és kell belőle 8 db. Az alapanyag és gyártás költség se kicsi, főleg kis szériában (30-40k a beugró kb, ha leadom a rendelést a cégemnél) és nyeregcsövet még mindig fingom sincs honnan rendelek, amiben nincs dugó, csak egy csupasz cső - de jó lenne ha még lakkozva és festve is lenne, nem csak egy darab nyers karbon cső lenne. "Konfekció" rugókból meg éppen hogy csak lenne ilyen méret idehaza, ott árajánlatot még nem is kértem. Szóval alig lehet kihozni olcsóbban és akkor még én dolgozok vele haszon nélkül. -
Teasüti
nagyúr
válasz
deicide #28761 üzenetére
Azért rábeszéltek a hülyeségre.
[link]
[link]
[link]
Hazafelé már minden bajom volt, előjött az ugrótérdem is, a fenekem már a felénél zsibbadt.
Az orfűi bicikliútnál felfelé azt hittem időhurokba kerültünk, sose volt ilyen hosszú. Bár sötétben nem láttuk a végét ugye.
Ennyit egyszerre csak Balaton körön mentem eddig.
De legalább a 150-es villával most kicsit kényelmesebb a bringa, nem kell úgy ráhajolni a kormányra. Közel sem fájt annyira a hátam, mint a 80-as villával és ugyanezzel a kormány magassággal.
Hmm így elnézve a tracklogot hát kb fényévekre vagyok tőled.
Még odafelé is, hogy a felét gurultam.Bakker viszont a társam egy állat. 24"-os DH gumis Polax X-szel jött ami ráadásul egysebis is.
A fél távot kiállva tette meg. Én váltó nélkül el se indultam volna. Jah és együtt mentünk (azért mentem ilyen lassan
). Kemény arc, 60 kg a srác, de nagyobb combja van, mint nekem (a lábszára meg akkora, mint az én alkarom;
persze azon is tenyérnyi izom.
).
-
zoli03
őstag
válasz
gyulank #28823 üzenetére
Na akkor: beírsz egy ismertebb kerékpármárkát a Google keresőjébe, kidobja a gyári oldalt, ha fogszámot nem is írnak, típust biztos, arra megint rákeresel Google-ban, a gyártó honlapján meg valószínűleg ott lesz a fogszám (legtöbb esetben a fogaskoszorú összes lánckerekének a fogszáma, de a kettő szélső biztos, hajtómű esetében pedig biztos, hogy ott lesz az összes lánckerék fogszáma).
Pl.:
26" MTB: Kross Level A5: Shimano Alivio M430 Octalink 44/32/22T, Shimano Alivio HG50-9 11-32T (11-12-14-16-18-21-24-28-32)
Országúti: Kross Vento 1.0: Shimano Claris FC-2403 Octalink 50/39/30T, Shimano CS-HG50 11-28T (11-13-15-17-19-21-24-28)
Trekking/cross: Kross Trans Pacific: SR Suntour XCC 48/38/28T, Shimano HG20 12-28T (12,14,16,18,21,24,28T)Van még jópár kategória, de én többet nem keresek ki. Azt már le sem írom, hogy városban egysebességest használok, amivel szoktam menni országúton is (volt, hogy egy nap 130 km-t), mégse volt gondom az áttétellel meg a pedálfordulattal.
"Hova érsz oda gyorsan, milyen táv, vertikálisan milyen út?"
Mindegy milyen hosszú az út, én akkor is a nekem kényelmes pedálfordulattal megyek, ami 80-90 rpm. Emelkedőn értelemszerűen csökken, de ott is a lehető legmagasabb pedálfordulattal tekerek. Amúgy van rajta váltó, úgyhogy olyan áttétellel tudsz tekerni, amilyet az út megkíván.
"Ha hajtókarra gondoltam, akkor már nem számít a hossza?"
Akkor már számít, de az inkább a tested adottságaival függ össze.
-
tatabike
őstag
válasz
Balazska15 #28825 üzenetére
A 48/11-et meg sem bírja hajtani, 2km után a tüdejét köpné ki az árokparton...
Nagyon kevés kerékpáros van, még a profik között is, aki nyomatékból tud hosszú távon gyorsan haladni, oda azért kell már izom is. Az 1mp/2 fordulat meg szerint abszolút nem pörgős, az 1 fordulat/2mp-be meg belegörcsölsz nagyon hamar...
Gyulank, az a baj a Hozzád hasonló, nagyon tudományos alapon biciklizni akaró emberekkel, hogy elvesznek a részletekben, holott a kerékpározást, ha már megvan az adott célterület, ahol űzni akarod, egy egészként kell kezelni, mert minden részt vevő komponens tulajdonsága (beleértve magát a kerékpárost is) hatással van mindegyik másikra, és nagy jelentőséggel bír a végeredményre.
Az általános, 20 évre visszatekintő tapasztalat azt mutatja, hogy miután egy ilyen tudományos emberke jól lefárasztja a környezetét a hülyeségeivel, meg fogja venni azt a biciklit magának, amire minden hozzáértő azt mondja, hogy NE, vagy még rosszabb esetben beesik egy Tescoba, és boldogan hazavisz egy 30ezer forintos össze-vissza teleszkópos, elöl-hátul/alul-felül/jobb-bal oldalt is tárcsafékes "kerékpárt"...
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
gyulank #28815 üzenetére
"Mert nem tudom elhinni, hogy senki nem tudja, hogy milyen lánckerekek lehetnek különböző bicikliken elől, és hátul, vagy hogy hosszabb, vagy rövidebb a pedál."
Leírtuk már, csak nem tudod, vagy nem akarok megérteni: olyan lánctányért meg hátsó sort teszel fel, amilyet akarsz. Feltehetsz MTB-re is 54-es első lánctányért, meg outira is 32-eset. Pedál dettó, illetve gondolom te a hajtókarra gondolsz... 170-175 cm között azt teszel fel MTBre meg outira is amit akarsz (és igen, outi = országúti).Plusz a minél kisebb pedálfordulattal csak a térdedet nyírod szét. Ideális pedálfordulat 90 fordulat / sec környékén van (ha kicsit tágabb határok közt akarjuk venni, akkor 80-100). De had tegyem hozzá, ennek megint semmi köze ahhoz, hogy MTB vagy outi. Bár megjegyzem, tipikusan országúton szoktak nagyobb fordulatszámmal tekerni (90-100).
Csomagtartó terén meg nem csak az számít, hogy fent van-e a biciklin vagy nincs, hanem hogy egyáltalán van-e a vázon rögzítési pont. Országútik többségén nincs, onnantól meg max nyeregcsőre tudsz rárakni, ami meg nem bír el túl sok súlyt.
Továbbra is tartom, hogy a cross/trekking a neked ideális bicikli.
-
Balazska15
senior tag
válasz
gyulank #28823 üzenetére
Kezdem azt gondolni, hogy neked valami hasonló áttét kéne.. 130 fog elől.. ez már csak elég lesz, hogy ne pörögjön a lábad...
Viccet félre téve, szerintem egy trekking 48as tányérja bőven elég lenne, pláne, ha hátra 11-re rakod, nem gondolom, hogy az még mindig kevés lenne!
-
-
gyulank
addikt
válasz
zoli03 #28819 üzenetére
Neked lehet, aki másodpercenként minimum kettőt akarsz tekerni. Az, hogy nagyobb, az nem infó, és képzeld el, próbáltam keresni róla infót, de te is megpróbálhattál volna, mielőtt írod, hogy próbáljak meg. Még az eladó új bicikliknél sem írják sehol, max. annyit, hogy hány sebességes. Az meg, hogy nagyobb, nem mondja meg, hogy nekem elég-e. Az, hogy neked elég, az se mondja meg, hogy nekem elég-e. És következik abból, hogy egy pedál fordulattal megyek 9 métert, akkor könnyebben lendületbe tudok maradni, mintha másodpercenként 20-at kéne tekernem ugyanahhoz a sebességhez, de már nem tudok olyan gyorsan tekerni. Hova érsz oda gyorsan, milyen táv, vertikálisan milyen út? Ha hajtókarra gondoltam, akkor már nem számít a hossza?
-
Balazska15
senior tag
válasz
gyulank #28815 üzenetére
Én a helyedben mindenképp valami cross trekkinget vennék, 28as kerékkel és 1,5 körüli külsővel, bőven tudsz vele haladni országúton, de földúton is megállja a helyét. Plusz ahogy előttem leírták, ha kinövöd az áttétet akkor tudod cserélni a lánctányért, de akár a fogaskoszorút is. Az oútit felejtsd el, egy jó trekkinggel is legalább olyan jól fogsz tudni haladni.
-
razzorr
őstag
-
zoli03
őstag
válasz
gyulank #28815 üzenetére
"Azért, mert leírtam ezerszer, hogy főleg nagy távra kell rendes úton, gyorsan, könnyen odaérni."
Ebből nem követezik, hogy kis pedálfordulat kell. Nekem nagyobb pedálfordulattal könnyű, és gyorsan is odaérek.
És te mentél már az enyémhez hasonló MTB-al terepen, és aszfalton?
Mentem már nagyon alap, merev vázas MTB-al terepen, ég és föld a különbség az országútihoz képest. Trekkinggel is mentem terepen, szintén hatalmas volt a különbség volt az országútihoz képest.
"Mert nem tudom elhinni, hogy senki nem tudja, hogy milyen lánckerekek lehetnek különböző bicikliken elől, és hátul"
Ha jól emlékszem, már írták neked a fórumon. Én meg azt nem hiszem el, hogyha ennyire érdekel, miért nehéz megnézni Google-ban mindegyik fajtából egy-két modellt, aztán akkor egyből megtudnád a választ. Amúgy hajtóművet meg fogaskoszorút cserélni is lehet, ha nem lenne megfelelőek az áttételek.
"vagy hogy hosszabb, vagy rövidebb a pedál"
Szerintem a hajtókarra gondolsz.
"És nekem legalábbis sokkal fárasztóbb többet tekerni, mint kevesebbet erősebben."
Ezt eddig szerintem nem írtad. 26"-os MTB-on 42/11-es áttétellel kisebb pedálfordulaton (60-70) kb 30 km/h-val lehet haladni. Ez azért már nem olyan rossz tempó hosszútávon, országútin és trekkingen ennél nagyobb áttétel van, szóval szerintem felesleges azon izgulni, hogy melyik típusú kerékpáron mennyire kell pörgetni.
-
hoffman_
nagyúr
-
gyulank
addikt
válasz
Tothgera30 #28814 üzenetére
De biztos sokkal nehezebb is, és nehezebb felhúzni gyalog, és pedállal is az emelkedőn. 1,78m vagyok ezelőtt 2m+ra javasolták, bár nem tudom, miért.
-
gyulank
addikt
válasz
zoli03 #28813 üzenetére
Azért, mert leírtam ezerszer, hogy főleg nagy távra kell rendes úton, gyorsan, könnyen odaérni. Gyárilag egyik biciklimen se volt csomagtartó, nem az alapján akarok venni, hogy van-e vagy nincs rajta csomagtartó. És te mentél már az enyémhez hasonló MTB-al terepen, és aszfalton? Átlagos akármin is rossz vele menni. Azért fontos, mert az érdekel. Mert nem tudom elhinni, hogy senki nem tudja, hogy milyen lánckerekek lehetnek különböző bicikliken elől, és hátul, vagy hogy hosszabb, vagy rövidebb a pedál. Azon kívül szerintem a hosszabb pedált könnyebb hajtani, nagyobb áttétellel meg könnyebb begyorsulni, lendületben maradni, ami sokat számít síkon is, de emelkedő előtt sem árt a lendület. Persze nagy emelkedőn nem igen lehetne legnagyobb áttéttel menni, de kisebbeken talán. És nekem legalábbis sokkal fárasztóbb többet tekerni, mint kevesebbet erősebben. Bár lehet nem fárasztóbb, csak türelmetlen vagyok, de nem szeretem, és ha lehet választani, márpedig, ha vennék akkor miért ne választanék, akkor olyat választanék, amit csak akkor kell úgy tekerni, amikor olyan fokozatba állítom, hogy úgy kelljen.
-
-
zoli03
őstag
válasz
gyulank #28810 üzenetére
Mentél már országútival terepen? Én mentem már, átlagos földúton is szinte használhatatlan már. Ne akarj országútit terepre venni, már ezerszer le lett írva, hogy a te teljesíthetetlen igényeidhez a trekking a legmegfelelőbb.
Meg amúgy miért fontos annyira a minél kisebb pedálfordulat?
-
gyulank
addikt
válasz
tatabike #28808 üzenetére
És szeretném, ha tudna menni vízen, és repülni is. Esetleg lehetne Héliumos.
De az egy dolog. Elsősorban még mindig azt szeretném tudni, hogy azonos erővel, melyikkel tudok legmesszebb menni, legkevesebb pedálfordulással? Vagyis nem ez érdekel, mert állítólag az Oútival. De csak azzal? A többin kizárt akkora első lánckerék? Én nem mondtam, hogy növesszen terepen bármit, ettől meg nem vagyok biztos benne, hogy egy jó Oúti sokkal rosszabb terepen, mint egy Tesco MTB.
-
gyulank
addikt
válasz
Because #28807 üzenetére
Én is, ezért nem hiszem, hogy sokkal rosszabb lenne. Talán egy igazi jó MTB-hoz képest sokkal rosszabb lenne terepen, de ez valószínűleg tesco bike szinten van
, és amivel rosszabb a vékony kerék miatt az Oúti, annyival jobb lehet a nagyobb átmérő végett, meg a súly miatt. Ami persze nem azt jelenti, hogy jobb, csak, hogy nem biztos, hogy sokkal rosszabb terepen. Viszont mint írtam, elsősorban aszfaltra kéne napi szinten 30-60km-re, persze a 60 csak a városig, meg vissza, az ott gurult utakkal nem számolok. Egyenlőre különösebben nagyobb súlyokat nem raknék rá, de gondolkodtam már állattenyésztésre, amihez nagyobb súlyokat kéne feltenni, de még mindig könnyebbnek képzelem biciklivel, mint a buszmegállóba kivinni a boltból, berakni a buszba, aztán kivenni, és hazavinni. Bár tizen-harminc km-ről nem biztos. De akárhogy is, ha van a biciklin gyárilag csomagtartó, ha utólag teszek rá, a súlya annyi lesz, mint a bicikli, én, meg amit viszek. Ami nem mindegy, hogy 120 vagy 115. Bár a vékony keréken nagy súly nem tűnik jónak, de akkor lemondok a nagy szállítás gondolatától, amíg nem tudom, mennyivel hátráltatna egy cipelős bicikli az Oútihoz képest. Inkább csak magamnak veszek kaját, hogy sipsz-supsz el tudjak suhanni 30km-re, minthogy nagyobb cuccokat is vihessek, de mikor nem, akkor is nehezebben haladok. Persze még mindig nem tudom, hogy hova tegyem a Cyclocrosst, és a 650B-t az Oútihoz.
-
jackbacsi87
senior tag
válasz
rétisün #28773 üzenetére
éreztem, hogy valami ilyesmi turpisság lesz a dologban
méricskéltem, és így már kijött.
maxi-bike-nál találtam pár kormányt (alapméret , retro ) meg bikemagon
most klasszikus hajlítású van, az ergonómikus mennyiben más érzés?
illetve ha a képenken szereplők valamelyikével van valakinek kapcsolata jöhetne infó -
tatabike
őstag
válasz
Rottweiler89 #28799 üzenetére
Tesco
Gyulank lassan eljut oda, hogy kisül, Neki egy gyorsasági, legalább 750-es motorkerékpár kell, amit nem kell tekerni, nem fogyaszt benzint, és terepre érve megduplázódik a rugóútja és terepbütyköket növeszt a gumira.
-
-
-
bigdady
nagyúr
Szerintetek egy cross gepida 200 pro kerekeit ki lehet cserélni mtb kerekekre? Eladni nem akarom de sokkal tobbet jarok terepen mint aszfalton.
-
Olcsi
senior tag
válasz
Rottweiler89 #28799 üzenetére
berguson, mekka-bike...stb. De a google kidob egy csomot. A hervisben nem vennek bringat!
-
gyulank
addikt
válasz
deicide #28760 üzenetére
Én attól függetlenül, hogy sokat beszélek a terepről, mert rossz az út, meg mert alapból földúton megyek ki az aszfaltra, meg mert szoktam földutakon menni, fontosnak tartom azt is, ha pl. bemegyek a városba, ami ~30km-re van dombhullámokon túl, akkor mikor érek haza, és mennyi erőt kell belefektetnem. Persze nem lehet tudni, hogy ezek az értékek mennyire voltak azonos edzettségi szint alatt, de ha 5km/h különbséggel számolunk a MTB hátrányára az Országútival szemben, és levisszük a sebességet, mondjuk fáradtság miatt, pl. MTB-al 5km/h-ra, az oda-vissza 12 óra lenne, míg Országútival 10km/h-n 6 óra. Persze nem nagyon tudom elképzelni ezt a sebességet, de legrosszabb esetben mehetnék ilyen lassan emelkedőn vagy síkon. És ha mondjuk azért mennék biciklivel, hogy ne legyek buszhoz kötve, vagy ne kelljen jegyet vennem
nem azért, mert sokáig tekerni akarok, akkor ez fontos szempont. Durván nézve az aszfalt az a muszáj, a terep meg a hobbi rész, ezért nehéz lenne %-os értéket adnom arról, hogy mennyire szorítanám ki a hobbit a vásárlástól, közlekedéstől. Ezért érdekelnek az áttétek, hogy melyik fajta biciklin mekkora lánckerekek szoktak lenni elől, és hátul, hogy legalább olyan könnyen, és legalább olyan nehezen lehessen hajtani mint ezt a MTB-ot, de nem ehhez akarom hasonlítani a többit, hanem a legnagyobb első, és legkisebb hátsó lánckerékhez, beleszámítva a kerék átmérőt is. Egyenlőre az Országúti mellett a súly és sebességen, nagy első lánckeréken kívül más nem szól, bár ez épp elég, de a fékek tekintetében úgy látom csak patkó van. Tereppel kapcsolatba, mivel ezzel is kín menni, nem tudom milyen mikor nem az.
Mindenesetre túrista úton vagy dózerúton, csak elmegy az Országúti is. Az Outi az az? Sejtem, csak biztosra akarok menni. Ha nem az, akkor az egész írásom egy más biciklire alapszik.
Mondjuk homokba biztos jobban besüpped, dózerúton lévő sárba MTB-al is elakadnék, tömör földön meg fennmarad. Mondjuk gondolatba megint ott tartok, hogy na meg könnyebb feltolni is, mint az MTB-ot, és itt belegondoltam, ha tolni könnyebb, akkor hajtani is könnyebb lenne a könnyebbet nem?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Politika
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- One mobilszolgáltatások
- Energiaital topic
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kriptovaluták és az adózás
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- 119 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Bomba ár! Dell Latitude 7420 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" 4K I Cam I W11 I Garancia!
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- 124 - Lenovo Yoga Pro 7 (14IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060 (48 hónap garancia!)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest