Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
(#181751) Hasaggymeg válasza Runner_fxr (#181750) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
A vírusmizéria miatti félelem bringára kényszeríti a Zembereket,de ha lecseng, szerintem visszaállnak a korábbi trendek.Olcsó nem lesz,de picit mérséklődik az ár a majd fellépő túlkínálat miatt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
xy.zsolt
őstag
Srácok, most egymás után két napon is tekertem átlag 0 fokban 1.5 -1.5 órát és a Garmin Edge 520 Plus csak 15%-ot zabált az akkuból. Nem tudom ki volt az a gyökér aki testbike-on leírta, hogy ez a típus akkuidő szempontjából hidegben milyen gyenge...hogy kb jó ha 4 órát kibír és, hogy 2 hosszabb edzést sem lehet vele tenni....stb Szóval kapja be mert csak ez az egy vélemény van magyarul és majdnem emiatt a vélemény miatt nem vettem meg. Azt kell mondjam, hogy maximálisan elégedett vagyok vele.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
bringasisti
őstag
Konkurens forgalmazó
BENEFON DELTA--------N8
Hasaggymeg
Topikgazda
A másfél órából mérted a bemelegítő és levezető 30-30 lassú percet is a 2 végén?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
xy.zsolt
őstag
ilyen hidegben már szinte ajtótól ajtóig mérek
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
ZolkoW
őstag
te magad írod, hogy állítólag hidegben gyenge...
Lehet, hogy neki egy leharcoltabb van, 2 évesen (bár a plus mintha friss modell lenne, nem követem) már biztos érződik a kapacitás csökkenése, ha használva is van.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
xy.zsolt
őstag
Amúgy tényleg találékony a magyar ha kellően motivált Van az a nemez vendégpapucs (penny-ben vettem) ami úgy néz ki, hogy egy bazinagy, felakasztható papucsban vannak a vendégpapucsok.....nos, én a legnagyobbnak (talán 44es) kivágtam a talpát úgy, hogy passzoljon a speedplay-hez és így ráhúztan a nyári cipőre majd arra a vékony fleece-es kamáslit....frankón passzol. És örömmel jelentem, hogy 0 fokban 1.5 óra meg sem kottyant
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
jjeahh
nagyúr
Lehet bekapcsolva, maxon hagyta a kijelzővilágítást. Láttam itt is valakinél videókon, hogy nappal is állandóan világít, szerintem fölösleges, mert a transzreflektív kijelző tökéletesen látható világítás nélkül, gyakorlatilag csak sötétben kell bekapcsolni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
6030D
Ármester
Meg wattmérő meg sokminden. Nekem a két éves 130 az 5 fokban kb 3 órát bír, pulzus és pedál méréssel. Ha bekapcsolom a minimum fényerőt, szerintem felét...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
xy.zsolt
őstag
nem úgy tűnt az írásából, hogy egyszer ment volna csak vele....meg, hogy olyan aki ne tudná ezt. Tök részletesen kitér mindenre....nem hiszem, hogy pont a világítást felejtette volna el. De igazad van abban, hogy úgy jóval többet fogyaszt....de még talán akkor sem annyit mint ahogy ő állítja.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
xy.zsolt
őstag
A 130-ról viszont egy nem kezdő user ismerősöm mondta, hogy tényleg gyenge a fagyban....neki hiszek. Na jó, neked is
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
gabro0
őstag
Nekem videóm van arról, hogy magától feltölt 25%-ot, majd 1 perc alatt merül 10-et
Hasaggymeg
Topikgazda
Szídzsíáj.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Mezga Aladár
veterán
Az nagyon gáz. A ROX 11 GPS bekapcsolásával tud 10/12 órát de ha kikapcsolom a GPS-t akkor 30/35 órát megy egy töltéssel.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
Myers
senior tag
Sziasztok!
Az első lánckerekeknél is számít, hogy hány sebességes hátsó sorhoz van a lánc? Pl egy 8-as hátsó sorhoz és lánchoz nem lehet olyan első lánckerék, ami 3x9-10-es. Lötyögne rajta a lánc oldalirányba?
Fordítva pedig 7-8-ashoz való első lánctányéron szorulna a 9-10-es lánc?
Nekem csak most tűnt fel, hogy az első hajtóműveknél írják a sebességi fokozatokat.
http://www.muszaj.hu/
Az Explore Edge-re az óránként 10% kb reális. Igaz, gps mindig megy, illetve cad-szenzor, és pulzusmérő öv is log rajta. Világítással nem szórakoztam, valami alap lehet, hogy van, de a kijelző természetesen always on. De esztek is ennyit írtak róla (8-10 óra), szóval ez kb reális. Amúgy a futós órák is kb ennyit tudnak (az fr 235 is ennyit ment, meg a fenix 5 is), ha ennél több kell, akkor akkupakk. Vagy gyorsabban kell tekerni, hogy hazaérj, mielőtt lemerül.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
FerNandor
őstag
Hoppá, mit kaptam. Remélem lesznek benne hasznos dolgok.
Amúgy a pénteki térdanomáliám után, mintha még jobb lenne, mint volt; lehet hogy most ugrott rendesen a helyére
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
xy.zsolt
őstag
A görgőn, meleg szobában el is hiszem
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
Itt nem megy az Edge, laptoppal mérek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
bringasisti
őstag
0.3 milliméter a diferencia
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
Hasaggymeg
Topikgazda
Tudtommal visszafele kompatibilisek,de itt [link] utánaolvashatsz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
maximilian4
addikt
Csak összeállt a mű. Most már a full xr1450 spline 29 kerekekkel. Természetesen tubeless. Az első kerékkel volt egy kis baj, mert van rajta egy kis felütés ahonnan eleinte szivárgott a tej, de gyorsan elzárta. Meg a wtb rimtape-nek sem tetszett annyira a dt swiss felni...gorillával sokkal egyszerűbb a művelet, és szerintem ezerszer jobban szigetel. Azóta a nyomás sem csökkent 1 psi-t sem. Mentem vele egy 5 km körüli próbakört. Nagyjából fél kilóval lehet könnyebb mint a gyári kerékszett (mivel ez elég könnyű, az meg annyira nem), rövid tapasztalat az hogy maga a bringa is ennyivel könnyebb lett, ez bizony sok súly. Az hogy még ráadásul keréken. Jelenleg csak annyit vettem észre hogy könnyebb kigyorsítani. Non plus ultra hogy beesett egy gyakorlatilag új fulcrum racing 7 db kerékszett (tárcsás, átütős stb.) Vicces 35 ezer ft-ért. A súlylimit körül volt a tulaj, törtek a gyári küllök, vadi új dt-kkel vettem meg. Én egy jó 30-al könnyebb vagyok, szóval tuti jó vétel volt, patikák a felnik, és ezek sem rosszak ám súlyban.
[ Szerkesztve ]
Maxi
INTELligent
senior tag
Ez dejó .
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
bardi
aktív tag
Mondjatok valami trükköt tubeless kerék felrakáshoz, kompresszor nélkül. Egyszerűen nem megy, legalább az egyik oldalt fel tudnám rakni a gumi peremét, de folyton visszaugrik középre, hiába tubeless a felni is... szappanos víz csak ront rajta. Rakjak bele egy kis folyadékot, és próbáljam úgy? Láttam olyan trükköt, hogy gumileszedővel végighúzni a peremén, de azt nem tudom egy teljes körön megcsinálni, ahhoz kéne valami síkosító, ami miatt viszont ismét visszacsúszna középre a gumi...
'92 Honda VFR 750
(#181775) Hasaggymeg válasza maximilian4 (#181772) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Csak vigyázz a Fulcrumra nehogy víz érje.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
jjeahh
nagyúr
- csavard ki a szeleptűt és úgy nyomd rá a pumpa fejét. Így több levegőt lehet átpréselni rajta.
- töröld teljesen szárazra a gumit és a felnit is, valamiért nálam a tejes vagy szappanos gumi sosem megy fel pumpával, a teljesen száraz viszont igen. Ezt úgy vettem észre, hogy a frissen leszedett gumit sosem tudom újra felrakni pumpával, az új vagy régóta elrakott kiszáradt gumit viszont igen.
- hirtelen ennyi jut eszembe
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
(#181777) maximilian4 válasza Hasaggymeg (#181775) üzenetére
maximilian4
addikt
Jó nagy csapágybolt van nem messze tőlem. Több szintes, van ott minden szép és jó.
Maxi
bardi
aktív tag
Bevetettem mindkét trükköt, meg megpróbáltam amennyire lehet felrakni a peremét. Éppen 190 a pulzusom kb, de eljutottam 0,4 bar-ig, szóval haladok, lehet már a folyadék segítene. Ha kapok levegőt, nyomom tovább
'92 Honda VFR 750
6030D
Ármester
Ahogy nézem árban sem egy kategória a kettő.
gabro0: akksicserét nem vállaltad be?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
bardi
aktív tag
Kipróbáltam, hogy hátha majd a folyadék segít, hát nem, de legalább minden retkes lett. Feladom, majd holnap egy benzinkúton megpróbálom felfújni... Nem értem hogyan képesek mások simán felrakni kompresszor nélkül.
'92 Honda VFR 750
(#181781) Runner_fxr válasza Hasaggymeg (#181751) üzenetére
Runner_fxr
Ármester
Úgy gondolom, hogy ha még marad tartósan a vírus, az inkább kereslet visszaesést fog okozni, mert az emberek élete egyre inkább bizonytalanná válik és akkor nem az lesz a legfontosabb, hogy milliókért vegyünk bringát, mindenki tartalékolni fog, nem pénzt szórni.
Az más kérdés, hogy általános közlekedésre most többen vesznek bringát, mert nem mernek annyira tömeg közlekedni, de ettől még a prémium szegmensben nem kéne ilyen eszeveszett áraknak lennie. Több éve, még bőven a vírus előtt elindult a nagyobb igény a komolyabb kerékpárokra.
[ Szerkesztve ]
Én is megszenvedtem vele, már bedurrant a kezem de sokadik próbálkozásra fel tudtam fújni az SKS műhelypumpával. Kitartás!
Més que un club!
maximilian4
addikt
Azt a trükköt én is csináltam, de csak 1x sikerült. Menj be egy kerékpárüzletbe, ott használhatod a kompresszort, vagy benzinkútra autoszelepes adapterrel. Tapasztalataim szerint az a lényeg hogy a gumi pereme rárobbanjon a felnire belül. Nem is muszáj lötyit használni akkor. Én legalábbis úgy csináltam. Aztán hazajöttem, beletöltöttem a lötyit a szelepen (tehát nem szedtem le a külsőt!!) és simán megy már kézipumpával is. Persze előtte is nyugodtan belerakhatod.
Az előző szélesebb felnimre (23mm) tudtam rárakni nehézségek nélkül a 40mm-es gumit. A dt kerekekre már nem.
[ Szerkesztve ]
Maxi
bardi
aktív tag
A 26-os kerékre is csak egy barátom tudta felrakni kompresszorral, utána a lötyi meg ment bele szelepen keresztül. Országútira talán annyiból könnyebb, hogy sokkal kisebb a kerék térfogata, lehet egyszerűbb annyit nyomni bele, hogy rá tudjon robbanni a felnire.
Még a hátsókereket megpróbáltam, sok mosószeres vízzel, addig eljutok mindkettőnél, hogy már látszik, hogy megy bele valami, nem rögtön elszelel, de egyszerűen nem tudok annyit pumpálni bele, hogy elég legyen. Majd a kompresszor...
#181782 Napfénysüti, nekem már az agyam robban el, minden ujjamon fáj a bőr a már
'92 Honda VFR 750
Ismerős érzés, én azt hittem elveszítem a két hüvejkujjam. Életemben nem szentségeltem annyit mint a tl felrakásánál. De csak összejött.
Més que un club!
maximilian4
addikt
Szerintem pihentesd az idegeidet meg az ujjaidat. Bízd a kompresszorra. Ha jól raktad fel a tape-et, akkor fel fog menni. Bár ha nem, valószínű akkor is rárobbanna, csak leeresztene. Szóval mindenképp rá fog menni, a többi meg majd utána kiderül. Szerintem a legtöbb kerékpárüzletben segítőkészek, ha bemész és megkérdezed használhatod-e a kompresszort, meg fogják engedni. Én ha ide megyek helyben, már tudják mit akarok. Sőt néha olyan is van ha nincs szerszámom és valami egyszerű dolgot kell megcsinálni, akkor elkérem és az üzletben megcsinálom magamnak.
[ Szerkesztve ]
Maxi
bardi
aktív tag
Eddig is tubeless volt, csak gumicsere van, remélem a szalag jó maradt. Mondjuk ilyen fekete, szövetes szalagról van szó, de talán 1 keréknyi DT szalagom van, ami jó lehet méretben.
Gumikat a felniken hagyom, hogy kicsit kiheverjék az összehajtogatva utazást, lehet az elég lesz, ha nem, akkor benzinkút, az van közel, meg lesz még nyitva.
'92 Honda VFR 750
Runner_fxr
Ármester
Országútinál sem feltétlen könnyebb, felni gumi párosítás függvénye. Sőt országútinál lehet csak igazán megszenvedni. Épp ez az egyik hátránya az outi tubeless-nek, ha tekerés közben valami miatt nem fogja meg a tej, utána belsőt beletenni az út szélén, necces lesz. Egyébként vannak olyan esetek amikor még a kopresszorral sem tudod felfújni könnyen, nemhogy sima pumpával.
INTELligent
senior tag
Az outim tárcsaféke (mechanikus) elvesztette szinte teljesen a fékerejét. Megvolt a féktisztító + smirgli, viszont nem lett jobb a helyzet.
Eddig is többször tapasztaltam, hogy időnként fekete sávok keletkeznek a fékbetéten (ráadásul nyikorgott is, ha ezeket a rárakódásokat letakarítottam, akkor ideig-óráig jó volt).
A teljes fékerővesztés egy szétázós kör után következett be, ezt követően így néztek ki tisztítás előtt a betétek:
Amúgy az mindig fura volt, hogy így "belemar" a fék a tárcsába, a hidrós Shimano fékem XC-n egy síkban koptatta a betéteket.
Ma viszont már így:
Ez mitől lehet és hogyan tudom orvosolni? Végighúzva a kezem nem tűnt olajosnak a felület (mert amúgy arra gyanakszom - habár nem látott olajat sem a tárcsa, sem a betét, hacsak az útról nem kerül rá).
Ha netalán felmerült bennem a gyanú, hogy bármi olaj/WD-40/akármi kerülhetett a tárcsákra, azonnal letöröltem.
A betétek újak, a tárcsák már 1.5 mm körül vannak (azt nem tudom - és a google sem segített -, hogy Tektro tárcsát mikor kellene cserélni).
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
xy.zsolt
őstag
így van....ha outin menet közben száll el a nyomás akkor nincs az a kézipumpa ami normálisan felfújja akár csak 3-4 bar-ra az akkorra már orrán száján trutyis gumit. És kinek van kedve nekiállni pucolgatni, pláne, hogy +tej ugye nincs nálad. Reménytelen vállalkozás volt számomra 2x is és persze 1x lógó orr-ral séta hazáig, másodszorra belső ment bele (mert már felkészültem előre mindenre)
Belső csere 5perc vs Tubeless 10+perc, belső berakással. Az első verziót választottam.
Arról nem is szólva, hogy ebben a hidegben egy perc is sok megállva...nem hogy 10+
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
(#181791) Perillustris válasza Runner_fxr (#181740) üzenetére
Perillustris
senior tag
"És ez nem csak elektromosra vonatkozik"
Örülök, hogy ezt leírtad. Nem becsülöm le a mérnöki munkaórák ezreinek fontosságát és költségét, a minőségi anyagok árát és az egyéb rezsit sem, valamint a profit igényét se vitatom el, de jómagam is abszurdnak tartom az árakat. Nyilván látom, hogy még így is elfogy most minden, tehát nincs ok és remény csökkentésre rövid- és középtávon. Hosszútávon is legfeljebb annyi, hogy lesznek megint nyár végi-őszi akciók.
[ Szerkesztve ]
Perillustris
Csak egy ötlet, soha nem próbáltam, de manapság az autókhoz is pótkerék helyett defektmentesítő szettet adnak, abban is van minikompresszor. Nem egy erőmű, de gondolom a kézipumpánál erősebb. Autógumit már fújtam vele, hogy eljussak a gumisig, eltart egy darabig, de működik. Ha nincs ilyened, esetleg érdemes egy ilyet beszerezni valamin apróhirdetéses oldalról, nem egy nagy összeg, és kis helyen elfér.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
jjeahh
nagyúr
Van két dolog a bevásárló listámon, amiről a topiklakók mindíg lebeszéltek, ezért nem vettem meg, de a kezdetektől máig érzem a hiányukat és úgyis meg fogom venni . Az egyik a tubeless booster, mert én ugyan hozzáférek egy kompresszorhoz, de messze van, be van zárva a műhelybe és macera mindíg egyezkedni, érdeklődni, hogy bemehetek-e, használhatom-e, szal nem akkor cserélek gumit, amikor kedvem szottyan rá, hanem mindíg halasztgatom.
A másik egy jó minőségű (esetleg digitális) telópumpa, mert ugyan van egy pumpám, de ereszti a levegőt, ezért sosem tudom, pontosan milyen nyomáson vagyok és mindíg 2 hétig szenvedek, kisérletezek, mire sikerül tökéletesen belőni a nyomást, illetve tökéletesen a francot, mert még sosem lett egyforma . Emiatt halasztgatom mindíg a féléves telószervízt is, ha jó lenne a pumpa és tudnám, hogy mindíg xx bar-ra kell felpumpálnom és elsőre jó lesz, akkor gyakrabban szétszedném.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
(#181794) Hasaggymeg válasza INTELligent (#181789) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Milyen betétek azok? A tárcsa nem nagyon hiszem hibás lenne, ezt a végtelenségig lehet koptatni mert egyrészt a dugattyú követi a vékonyodó tárcsát/kopó betétet (mechanikusnál ráállítod), másrészt a legtöbb tárcsa (kivétel az un, szendvics tárcsák, ahol 2 kopóréteg között van egy hőelvezető) végig ugyanabból az anyagból vannak...tehát vagy betét szennyezés, vagy sz@r betét. Ajánlom a Shimano betéteket, azokkal nem fogsz mellé. Aztán az, hogy a szétrázásnak mi köze lehet egy mechanikus fék szennyeződéséhez...hát ...valahonnan odakerült volna kenőanyag a bringáról?...vagy egyéb (tej a gumiból, stb)? Amúgy rá szoktad állítani a betétet ahogy kopik? Tudod, ott (legalábbis néhány kivételtől eltekintve a legtöbbnél) egyik betét fix, a másikat meg ráhúzod a fékkarral a tárcsára, amit majd a nyomás addig hajlít míg az neki nem feszül a másik, fix betétnek. Ha ezt nem állítgatod rá, akkor végül egyre többet kell elhajolnia a tárcsának ahhoz, hogy nekifeszüljön a fix betétnek is és fogjon, így a betéttel egy mind élesebb szögben érintkező tárcsával lesz dolgunk, innen a bemaródás a betéteken.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Khelben
nagyúr
Felejtős, enyém konkrétan tönkrement a biciklipumpálástól. Autógumit max 2,5 bar-ra fújja az ember, az a kis valami arra való. Biciklit nem is tud 5-nél feljebb fújni, de abba is belerokkant, most már autót se tud fújni.
Ok, akkor én nem próbálom ki.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Toobee
veterán
Jó a booster. Szerintem csomó embernek lapul otthon, én is így tudtam venni Schwalbet féláron. A digitális telópumpa nekem is a listámon van.
https://barbieripnk.hu/
jjeahh
nagyúr
Te vagy az első aki egyetért .
Ha már szerelés, Hasaggymeg lehet ki fog akadni, de tegnap cseréltem középcsapágyat, mert a bal nagyon picit darál és gondoltam ha már van tartalék csapágy, miért ne. No de a lényeg, hogy tavasszal volt kicserélve és ha már darál, valszeg jövő tavaszig teljesen összerohadna, szal nálam tényleg egy évet bírnak a középcsapágyak a sarazások miatt. Cseréltem fékbetéteket is és újrazsíroztam a kormánycsapágyat, meg a váltógörgőket. A bal fékkarom a légtelenítő csavar mellett enyhén szivárogni kezdett, amikor fejreállítottam a bringát, szal lehet, hogy idén új fékkarokat kell vegyek. Nem tudjátok a fékcsövek és a fékkarok oda-vissza mennyire kompatibilisek egymással? Sokféle fékcső létezik, vagy szinte bármilyen Shimano fékkart veszek, kompatibilis lesz a jelenlegivel?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
(#181799) INTELligent válasza Hasaggymeg (#181794) üzenetére
INTELligent
senior tag
XLC BP-O07, ezekkel vettem a bringát (és akkor lettek vadiújan belerakva). Egyébként most fogok pont Shimano betéteket rendelni, mert ez az XLC nem volt túl szimpatikus már az elejétől kezdve. Plusz tárcsából is be fogok rendelni 6 csavaros SLX-et.
Belsővel megyek, kenőanyagot meg max a lánc látott (csepegtetni szoktam szemenként), szóval nem tudom, hogy onnan hogyan lett volna olajos.
Igen, ráállítottam, amikor megvettem (a hátsót sajnos nem tudom mert a dugattyú állítócsavarja konkrétan kezd elnyalódni - ha tekerném, akkor mellékhatásként csinál egy kis alumíniumforgácsot a dugattyúból, majd pár mm után megáll, amiről gőzöm sincs, hogy hogyan lett ilyen - de szerencsére kaptam a bringához egy pár tartalék féket is, szóval ezt is tudom majd orvosolni). De akkor érdemes lesz még állítani.
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
Ringman
nagyúr
sziasztok!
van egy holland városi/trekking biciklim (rih delta, használtan vettem, min. 10 éves modell), teleszkópos villával, amit le akarok merevre cserélni, mert egyrészt alföldre minek, másrészt a teleszkóp elkezdett korrodálni, ill. egy helyen karcos.
A villanyak menetes, 1 colos külmérettel (22.2-es ékes kormányszár megy bele), nehezítésnek rollerfékes az első kerék is (IM50-F), de szerintem itt csak át kell csavaroznom a régi villáról a féktartó szerelvényt
A teleszkópról nincs semmi infóm (márkajelzés nincs sehol), max az rugóutat tudom lemérni. (most meg van feszítve, hogy a lehető legkisebbet tudjon mozogni)
kérdésem az, hogy hol kezdjem el a nézelődést? eddig nem nagyon sikerült 1"-os geo adjusted/magasított villát találnom.
A villa anyaga lehet alu és acél is.
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc