Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28439) Teasüti válasza tatabike (#28435) üzenetére


Teasüti
nagyúr

A váz a legkevesebb. Városban nem kap akkora igénybevételt, hogy kijönne a gyengítés következménye.
Nyilván egy Enduro vázát nem akarnám megnyitni, de egy ingázós bringának szinte mindegy lenne. :)
Sokkal inkább az ára zavar. Már az egysebissé alakítás is aránytalan bekerülési költségekkel járna, amiből még évekig cserélgetem a láncokat.

Ha a kisujjadban van a szerelés, akkor egy gyors kérdés:
mit lehet kezdeni azzal a jelenséggel, hogy manapság nem gyártják elég hosszúra a V-fékpofák menetes szárát, így hiába alátétezném, nem lehet?
Gondolom nem a 19 mm-es ETRTO felnimet kéne szélesebbre cserélni, hogy ne húzzam már rá a sárvédőre a pillangókat. :U
Egyik cimbi régi acélvázasán meg egyenes poligon merevítésű féktestek vannak fent, nem hajlított sárférőhelyes fajta. Így viszont ezt a mai fékpofákkal konkrétan ütközésig kell húzni, hogy fogjon is vmit.
Félig kopik csak el rajta a pofa, mire annyira után kell húzni, hogy a pipa már felütközött a másik oldali féktestbe. :U
Fizikai képtelenség jobban összehúzni.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.