Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Az oldalra rakott AIO eredménye.
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Astra kalandok @Első rész
- A Föld lapos
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Óraátállítás 2024 ősz
- Szólánc.
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Spizzi
tag
GRAY ZONE WARFARE ( Early Acces )
Fejlesztő: Madfinger Games
Platform: PC (Steam)
Műfaj: Akció PvPvE MMORPG
Műfaj címkék: Túlélő, nyílt világ, katonai, valósághű, taktikai
Megjelenés: 2024
Előzetes #1A hamarosan érkező Gray Zone Warfare egy belsőnézetes, taktikai shooter, amely nagyban épít a szimulációra és a valósághű ábrázolásra. A fiktív, Délkelet-Ázsiai ország, Lamang területén kell helytállnunk valós és gép irányította ellenfelekkel szemben. Akár egyedül, akár társakkal egészen négy főig.
KONCEPCIÓ
A megismeréshez akaratlanul is könnyebb más, már megjelent játékokhoz hasonlítani. Leginkább az Escape from Tarkov és DayZ állnak közelebb, de a GZW nem egy szimpla műfaji copy-paste. Hasonló játékok léteznek, de pont ilyen még nem, ezért is tűnik ígéretes projektnek többek között. A játék lényege, hogy ledobnak bennünket egy Laos által inspirált hatalmas, 42 négyzetkilométeres térképre ahol a fő feladatunk a túlélés mellett a lootolás és különböző missziók teljesítése.
MATCHMAKING
Klasszikus értelemben vett meccskeresés nem lesz a játékban, helyette minden indítás alkalmával egy instancolt biztonsági zónába (HQ) kerülünk, ahol a földrajzilag hozzánk közel játszó emberekkel találkozhatunk csak. A zónát elhagyva igazából már el is kezdődött a "meccs", egy élő-lélegző világba kerülünk ahol lehet valakik már több órája járják a dzsungelt a térkép másik végében. Korlátozások viszont vannak, egy szerver egyszerre maximum kb. négy tucat játékost fogad be, de, hogy ebből hányan vannak életben, a bentlévők éppen melyik frakcióhoz tartoznak, jelenleg kik hol vannak stb. egyáltalán nem lesz semmi információnk. A "meccsnek" vagy "körnek" nincs egy előre meghatározott vége, addig vagyunk bent amíg szeretnénk, vagy amíg meg nem halunk. Büntetés nélkül random kilépni természetesen nem lehet, mindenképpen egy biztonsági zónában kell abbahagynunk különben a játék úgy veszi mintha meghaltunk volna, tehát elveszítjük a felszerelésünket. Egy lobbyból legfeljebb négyen indulhatunk egyszerre.
REALIZMUS
Mivel egy taktikai shooterről van szó ezért a játék minden aspektusa realisztikus és hardcore lesz. Figyelnünk kell az éhségre, szomjúságra, ha megsebesültünk akkor a sérülés fajtája és mértékéhez képest kell ellátást végezni, a klasszikus életerőpont és a mindenre is jó medkit itt nem lesz jelen. Egy lassú, sokkal inkább az immerzióra fókuszáló játék mintsem a szüntelen akcióra mint amilyen pl.: a CoD vagy Battlefield. A részletesség nem csak a karakterünket érinti hanem a világot is, így legális csalásként az alnövényzetet nem tudjuk kikapcsolni sem pedig redukálni a grafikai beállításokban, a dinamikus időjárásnak köszönhetően az esőzés nem csak mint látványelem lesz jelen hanem konkrét pályaszakaszokat tehet járhatatlanná. A fegyverek és felszerelésünk variálhatósága szinte végtelen, a legapróbb részletekig testreszabhatjuk őket. Ruházatunk sem csak szimpla látványelem, minden egyes darabnak van valami funkciója, legyen szó egy másik csizmáról vagy sisakról. 3D markerek, blipek, jelölések egyáltalán nem lesznek, így a társaink feje felett sem lesz név vagy bármi egyéb. Pusztán a memóriánkra és ítélőképessüngkre lehetünk hagyatkozva, hogy ki barát és ki ellenség, amely az aktív baráti tűz mellett igazán izgalmas szituációkat is eredményezhet.
LAMANG DEMOKRATIKUS KÖZTÁRSASÁG
A hadszintér a fiktív Lamang sűrű dzsungellel és hegységekkel tarkított vidéke, amely erősen hajaz a valóságban is létező ország, Laos látképére. A történet szerint az állam megbukott, a civilek felét evakuálták, a másik fele pedig magától menekült el, így már csak haramiák és banditák maradtak a térségben. Különböző zsoldos és félkatonai szervezetek azonban expedíciókat és missziókat indítanak, ki-ki milyen céllal. Egy ilyen szervezet (PMC) tagja leszünk mi is, és a rögtön a karaktergenerálás után három frakció közül is választhatunk. A döntésünk súlya kihatással van a játékmenetre, ugyanis mind a három csoport a térkép más pontján rendelkezik főhadiszálással, így a kezdőterületeink is mások lehetnek választásunk függvényében. Ami ettől lényegesen fontosabb, hogy csak azokkal indulhatunk egy lobby-ból akikkel azonos frakcióban vagyunk. A játék nem kényszerít kötelező gyilkolásra, tehát ha összefutunk másokkal akik nem a mi csoportunkhoz tartoznak dönthetünk úgy is, hogy elsétálunk egymás mellett. Itt jön képbe a játék egyik legegyedibb aspektusa, mivel a PMC-k nem rendelkeznek kötelező egyenruhával, így nem is tudjuk megmondani elsőre, hogy akit látunk az barát vagy ellenség. Mondhatni a többi operátorral (igazi játékos) kötelező lesz valamiféleképpen kommunikálni vagy jelezni egymásnak mert büntetni fogja a játék ha a saját frakciónkhoz tartozó embereket gyilkoljuk karma pontok levonásával, ami ha sokszor megtörténik akkor kitaszítottá (bandit) válunk, és elérhetetlen lesz onntantól a szállásokon lévő árusok, quest adó NPC-k és miegymás. Szóval nem lehet majd mindenre lőni ami mozog és tudjuk, hogy nem a mi kis személyes, egy-négy fős osztagunk tagja.
GY.I.K.
Mikor jelenik meg a játék? Még idén, 2024-ben, azt, hogy pontosan mikor nem tudni. A fejlesztők elmondása alapján szeretnék ha minél hamarabb megtudnák nyitni a szervereket a publikum előtt early acces formájában, így már Q2-Q3-ra is van esély.
Mennyibe fog kerülni? Nincs róla még információ, de a Steames trendeket nézve a jobb minőségű indie játékok általában 30 és 50 euró között szoktak lenni.
Milyen játékmotor hajtja? Unreal Engine 5, ezért is lehetséges az ilyen sűrű növényzet és kidolgozottság. A vanilla engine verzióhoz képest belenyúltak jobban, hogy a saját igényeiknek méginkább megfeleljen, így pl. fejlesztettek maguknak egy renderelő alkalmazást direkt ehhez a játékhoz Skalla néven, amely a vegetációért, szél és víz effektekért, fizikáért, miegymás felel.
Mekkora lesz a gépigénye? Ezt előre megmondani még most lehetetlen, annyi kis infómorzsa áll a rendelkezésre, hogy a studió fejese egy Q&A keretein belül azt mondta, hogy egy RTX 2070 minden bizonnyal elég kell, hogy legyen az 1080p60 élményhez. Teljes pompájában ultra grafikán biztosan kelleni fog neki egy RTX 3080 + min. 6/12-as CPU, de ezt már csak én mondom.
-
Spizzi
tag
TÖRTÉNET & LORE (Dev. blog 1.)
Név: Lamang
Hivatalos országnév: Lamang Demokratikus Köztársaság
Lokáció: Valahol Dél-Kelet Ázsiában
Terület: 430km²
Populáció: 74.470
Elnök: Narith Sayavong
Hivatalos nyelvek: Lao és angol
Műveleti terület: 42km²Az egykori brit gyarmat, Lamang, alig két évtizeddel azután, hogy függetlenné vált egy polgárháború tépázta vidékké változott. A SOL - Sons of Lamang (Lamang fiai), egy szélsőjobboldali félkatonai szervezet amely háborút indított az akkor már húsz éve regnáló független kormány ellen. A hivatalos hadsereg kiképzetlen volt és létszámhiánnyal küzdött, helyzetüket az sem segítette, hogy elavult fegyverekkel és eszközökkel rendelkeztek. Alig néhány hónapnyi harc után az állam térdre kényszerült és a SOL főparancsnoka, Raksmei Sayavong nevezte ki magát a szigetország elnökévé.
Raksmei sikere főleg a szovjet segítségnek volt köszönhető, akik nagymértékben támogatták őket fegyverzettel amiért korábban a vietnámi háborúban a SOL segédkezett nekik. A hatalomátvétel után a szigetet beépítették katonai létesítményekkel, bunkerekkel, raktárakkal, sőt még szovjet csapatok is állomásoztak az országban egészen a Szovjetunió 1991-es felbomlásáig.
Raksmei 1996-ban bekövetkezett halála után egyetlen fia, Narith vette át apja helyét az elnöki székben. Narith megígérte Lamang népének, hogy befejezi az apja által létrehozott elszigetelődési politikát és új irányba tereli a vezetést amely a modernizáción és nyitottságon keresztül átvezeti az országot az új évezredbe. Fő bevételi forrásként a turizmust tűzte ki célnak, így elrendelte egy üdülőközpont, a Midnight Sapphire megépítését.
Legalábbis a hivatalos verzió ez volt. Az elmúlt három évtized során azon kevesek akiknek sikerült megszökni a szigetről teljesen másról meséltek. Az ENSZ arra az elhatározásra jutott, hogy egy új programot indít, az UNLRA-t (United Nations Lamang Relief Agency). E szervezet célja az volt, hogy némileg segítsék a lakosságot közvetlen módon, humanitárius missziók keretein belül. Narith a legvégsőkig próbálta húzni, hogy ne engedjen be senkit az országba de végül nem volt más választása a nemzetközi nyomás miatt.
Az ENSZ csapatok érkézését követő néhány hónapon belül azonban katasztrófa történt. Vakító villanással és mennydörgő morajlással a sziget egy része örökre átalakult egy hirtelen bekövetkező kataklizmikus esemény hatására.
A hivatalos csatornák rejtélyesen egy meg nem határozott környezeti katasztrófáról beszélnek, miközben mások különböző teóriák tömkelegével állnak elő. Egy vulkán kitörése, egy vegyi gyár felrobbanása, egy atomfegyver pusztítása, egy műhold lezuhanása, balul elsült titkos kísérletek, egy meteorit becsapódása vagy a mindig népszerű idegenek. Bármi is legyen az igazság, mindenki magának döntse el, hogy miben hisz. Annyi bizonyos, hogy Lamangban az esemény után elszabadult a pokol. Tömeges hisztéria és pánik alakult ki, és az UNLRA evakuációs küldetést hajtott végre, hogy minél több ember eltudja hagyni a szigetet. Az események után az országot nemzetközi karantén alá helyezték.
Azok számára akik nem tudtak elmenekülni az igazi megpróbáltatások csak most kezdődtek. A karantén hatására az a minimális import áru is megszűnt ami eddig érkezett, a telefon és internet szolgáltatás teljesen leállt, az ENSZ csapatok kivonulásával pedig bármiféle segítség nélkül csakis magukra számíthattak. Azonban a háttérben készülőben volt egy sokkal nagyobb fenyegetés, ami jelentősen túlmutat az élelmiszer és infrastuktúra hiányán. Mivel a szigetország gyakorlatilag vezetés és törvények nélkül maradt hamar megjelentek a rablók és fosztogatók, környező országokban már régóta aktívan működő illegális szervezetek és miegymás. A SOL sem oszlott fel teljesen, belső hiearchiájukat megőrízve működtek tovább és még mindig úgy gondolták, hogy ők a sziget urai. Tevékenységük átalakult, az ország vezetése helyett inkább a fegyvercsempészetet helyezték előtérbe, minden erejüket a korábban épített raktárak és bunkerek védelmébe fektették.
Nem kellett sok idő, hogy a szélesebb nemzetközi terepen is felfigyeljenek az országban zajló eseményekre és úgy ahogy illik, mindenki egy nagyobb szeletet szeretett volna Lamang vérző tortájából. Különböző PMC-k (private military company) jelentek meg a térségben, ki-ki milyen céllal. Egy közös tulajdonsága azonban van mindegyiknek, tekintve, hogy ezek a szervezetek profitorientált cégek és az alkalmazottoaik katonai tapasztalattal rendelkező zsoldosok: a nyereségvágy.
Három ilyen PMC-ről tudunk biztosan, hogy jelen vannak.
LAMANG RECOVERY INITIATIVE (LRI)
Egy tech ipari milliárdos által alapított privát hadsereg. Az ENSZ utódjaként hírdeti magát, próbálja fenttartani a látszatot, hogy az emberek jólétéért küzd. A valóságban sokkal inkább a lakosság által hátrahagyott érték és vagyontárgyakat gyűjtik professzionális, megszervezett módon. A fegyveres gyalogság száma kevés, tech anyacéggel a háttérben inkább különböző védelmi rendszereket használnak.
MITHRAS SECURITY SYSTEMS (MSS)
A Mithras tagjai többnyire igazi keményvonalas, klasszikus értelemben vett katonák. A vezetés nem kizárólag egy ember kezében összpontosul, hanem az egykori római légiók mintáját követve épül fel. A "zsákmányban" mindenki a részvétel és beosztás arányában részesül, nincsennek felesleges kérdések vagy a motivációk firtatása. A szervezethez való jelentkezés komoly kihívás minden próbálkozó számára, csak a legkitartóbbak kerülhetnek be.
CRIMSON SHIELD INTERNATIONAL (CSI)
A szíriai polgárháborúban váltak igazán hírhedtté, de már régóta működnek. A bekerülés könyebb mint az MSS esetében, tekintve, hogy több divízióval is rendelkeznek, így a három szervezet közül ez a legrégebbi és legnagyobb. Viszont terepmunkát ebben az esetben is csak a legrátermettebbek kapnak, a kiválasztási folyamat hosszú és nehéz, próbálják a megfelelő jelölteket megtalálni a bevetésekhez. Hatékonysági mutatójuk 95% körüli ami kimagasló eredmény, de ezt jellemzően azzal érik el, hogy jelentős járulékos károkat is okoznak mindeközben.
A játékban az NPC karakterek nagy szerephez jutnak. Már korai hozzáférés állapotában is hat olyan figura lesz aki kidolgozott háttértörténettel és egyedi motivációval rendelkezik. Tőlük tudjuk majd felvenni a küldetéseinket amelyből rögtön induláskor már több mint 150 darab lesz elérhető. Hármat ezek közül most megismerhetünk.
ANTON JACKSON - GUNNY
"Gunny, az amerikai tengerészgyalogság nyugalmazott tüzérőrmestere, egy kínos, zaklatott figura, aki úgy tűnik, nem nagyon szeret semmit és senkit. Mindazonáltal rendkívül jó abban, amit éppen csinál, ezért a PMC felvette őt, hogy segítsen a működésükben, és ha ennek a munkának egy része a cég vezetők golyójainak fényezése, akkor pontosan ezt fogja tenni legjobb tudása szerint."
LAYA HOANG - ARTISAN"Artisan kislány kora óta édesapja műhelyében dolgozik, és mindent megtanult, amit a gépekről és azok működéséről tudni lehet. Az UNLRA-t hibáztatja a káoszért, és úgy gondolja, hogy a PMC-k opportunista keselyűk, akik minden értékes maradványt kirabolnak az országában ami még megmaradt. Ellenszenve ellenére szerelőként ajánlotta fel szolgálatait. Természetesen tartózkodó és óvatos másokkal szemben, a bizalmának elnyerése kihívást jelenthet. Ha azonban bevágódtunk nála, szakértelme és Lamang ismerete kulcsfontosságú eszközzé válhat."
JAMES MILLER - BANSHEE
"Banshee számára a Lamangban kibontakozó viharos események aranylázhoz hasonlítottak. A széles körben kibontakozó káosz jövedelmező piacnak bizonyult számára, és rengeteg potenciális ügyfelet vonzott, akiknek égető szüksége volt a portékájára. Az erkölcsi fenntartásoktól mentes Banshee egy egyszerű, de hatékony elv szerint éli az életét: bárki, akinek van lehetősége fizetni, az potenciális vásárló. Különféle terveihez szívesen bevon lehetséges üzleti partnereket, olyan üzleteket köt, amelyek minden érintett számára nyereséget ígérnek."
[ Szerkesztve ]
-
pRoject22
őstag
Ma megjelent, ahogy látom már meg is indult ellene a lepontozó fostsunami
¯\_(ツ)_/¯
-
Spizzi
tag
Ahogy látom a negatív vélemények legnagyobb része az optimalizálatlanság miatt van nem pedig maga a játék miatt. Remélem csiszolnak rajta mert amúgy nem lenne rossz egyáltalán.
-
bazccka
tag
Jelöljön be PvE-re, aki elmúlt már 18 és Mithras frakcióban van
steam: markcoldberg -
vaakuum
addikt
DrLupo élőben nyomja yt-n, épp most fagyott ki...
[ Szerkesztve ]
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
CptAdamica
veterán
Én megvettem, eddig tapasztalatok alapján tetszik. Nem egészen olyan a játékmenete, mint a Tarkovnak, itt 1 nagy pálya van és inkább küldetéseket tudsz megoldani. Lootokban pedig kaját/innivalót/gyógyszert tudsz találni a pályákon és a küldetés tárgyakat. Kezdetben 2 leszállóhely van a little bird számára, de ezt lehet bővíteni, ahogyan felfedezed a pályát. Társak megvannak jelölve a pályákon, szóval lehet számítani rá, hogy éppen merre mozognak. Halál esetén visszakerülsz a bázisra és visszamehetsz a hulládért, viszont csak 1 hullád van, szóval ha újra meghalsz, mielőtt felvennéd a cuccod, akkor bukod a cuccaidat. Grafika egész jó, házak belseje is szépen ki van dolgozva, viszont nincs előre legenerált shader cache, szóval kezdetben sokat fog droppolni a játék, amíg ezeket le nem generálja.
Lehúzást annyira nem értem, early access, számítani lehetett rá, hogy kezdetben lefog dobálni a szerverekről, mert elég nagy az érdeklődés, viszont Discordon nyomják folyamatosan a kommunikációt. Aki megveszi, az számítson ezekre.
Megyen!
-
Spizzi
tag
Na végre hazaértem én is és kitudtam próbálni.
7900 XTX / 7800X3D / 32GB 6000 MHz DDR5 / m.2 SSD
1440p max beállítások 70-150 FPS között ingadozik, nagy a szórás, jellemzően a sűrűbb vegetációval rendelkező területek amelyek jobban izzasztják a vasat. Sajnos előre nem tölti fel a menübe a shader cache-t, szóval ingame, már bent a meccsben kezdi el. Az első 15p botrányosan laggos és stutterekben gazdag, de utána beáll. (X3D procik itt is előnyben rendesen a "simákhoz" képest, 7700X meg 14600k haveri körben fasorban sincs maxFPS értékekben hiába a kártya majdnem ugyanaz: 7900 XT, 4080, de ez kb. minden open world MMO-ban így van)
Alacsonyabb grafikán se sokkal jobb a frame, szóval ezek tényleg optimalizációs gondok, idővel biztos javul.
Egy alapvetően mobilos játékokat tervező cég első komolyabb PC-s megjelenése, én azt mondom legyünk türelmesek mert amúgy a játék szerintem cseszett jó és hangulatos barangolni a világban.
-
shotika
őstag
válasz CptAdamica #11 üzenetére
Gameplay vidik alapján egész érdekesnek ígérkezik a cucc, ráadásul piszok jól fest a grafika! Viszont az általam nézett videóban folyamatosan crashelt a játék, a klasszik UE hibaüzik mellett out of memory és hasonló nyalánkságokat is írt ki stream közben, ami egy ilyen jellegű extraction game-nél szerintem elég nagy baj.
Persze vágom, early access, de ezen sűrgősen javítaniuk kell.Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
etrop01
tag
3070 Ti RTX / 5800X3D / 32GB 3400 MHz DDR4 / m.2 SSD
Nekem 12 fps-em van low-on
Ebből ma nem lesz nagy játékAz egyszerűség a kifinomultság csúcsa.
-
Laby
őstag
válasz Szeszkazán #20 üzenetére
3 alkalommal nyomtam eddig vele. Első 2 alkalommal borzalmasan akadtak a szerverek, pár lépésenként visszadobott 1 métert, így ment egész végig.
Tegnapra viszont vagy javítottak, vagy csak pont szerencsém volt, de szinte semmi lag nem volt.
Játék crash csak egyszer volt amikor pályabetöltés közben alt+tab-oztam.
3080ti közepes, vagy alacsony grafikán elvagyok vele, csak így levett grafikán pont ugyan olyan ocsmány mint minden más, szóval ami nagyot adna a játékélményhez az a grafika, de ahhoz tényleg brutál erős gép kell jelenleg.Nagyon összetett, frankó kis játék.
Hosszútávon szerintem nem fog lekötni. Küldetések és az általa kapott díjak nem annyira motiválóak, hogy adjanak annyi pluszt. Maga a lövölde, gyűjtögető rész AI ellen meg önmagában hamar kifúj szerintem.
Persze gondolom később nagyobb küldetések lesznek, meg már valódi játékos ellenfelek is.
Persze ez szubjektív, nekem kellene valami plusz motiváció még.Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
adakiller
senior tag
ahogy haladsz a küldetésekkel, kb 8-as szinten már az enemy bázisához közeli küldiket ad már a játék, úgyhogy hamar talizhatsz már nem AI ellenféllel.
szerverek néha akadnak, de ha átváltasz west-ről east EU-ra akkor már hibátlan. nekem egyszerre mind a kettő sose volt elhasalva.
ahogy haaldsz előre, úgy oldja fel a különböző cuccokat a fegyókhoz, meg mellény stb. szóval elég jól balanszolt a játék. nyilván a fejlődéésel az AI is fejlődik elég keményen.
-
CptAdamica
veterán
Felraktam megnézni a public béta verziót, amire rárakták már a hotfix 3-at, jónak néz ki, talán kevesebb a lag, sokkal-sokkal könnyebben halnak a botok, valószínű a hitreg jobb lett, a gránát dobás is sima volt, szóval remélem hamarosan élesedik és remélem visszakapom a secure konténerem...
Megyen!
-
Pro!Petya
addikt
~10-12-es szint körüli embereket keresek küldizni!
Hotfix 3-al visszajön a secure box, arc, kés és mintha javitottak volna az AI hitregen is.
42 óra után azt kell mondjam van benne potenciál, dolgoznak rajta rendesen a fejlesztők és folyamatosan szedik és kérik az infót a közösség visszajelzéseiből.
Így kell ezt csinálni. Szerverekre és némi optimalizációra ha ráfekszenek akkor jó lessz ez!
Early Access létére elég rendben van , láttam már ennél rosszabb állapotú "kész" AAA-s játékot megjelenni.[ Szerkesztve ]
-
vaakuum
addikt
válasz adakiller #22 üzenetére
"nyilván a fejlődéésel az AI is fejlődik elég keményen"
Ezt hogy kell elképzelni? Ha megy együtt egy kezdő, meg egy magas szintű player, akkor a faluban, ahol a kezdőnek korábban gagyi enemyk voltak amikor egyedül játszott, hirtelen konzervnek öltözött turretek lesznek, akikkel a kezdő semmit nem tud kezdeni?
Vagy hogy? Mert hogy a terület függvénye az AI páncélzata és tűzereje, az ok, de egy vlágban, ahol bárhová bárki odatévedhet, ott a player szintje hogyan számít?[ Szerkesztve ]
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
CptAdamica
veterán
Na, kint a hotfix 3, visszakaptuk az elveszett dolgokat, már akinek elveszett.
Megyen!
-
sixpak
nagyúr
Aloha!
Gondoltam megveszem este a játékot, mennyire kell neki az erős cpu?
Mert én egy elég régi I7 10700-al tolom....8C/16T.
Ha kevés hozzá, akkor elengedem.
Thx.https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
sixpak
nagyúr
-
vaakuum
addikt
A secure case az gondolom a játék árával növekszik, mert láttam videón már 4 illetve 6 slotosat is. Van itt lehetőség ingame növelni ezt-azt a későbbiekben, vagy ez egy-az-egyben másolja a tarkov működését, tehát magasabb összeget kérnek minden apró tárhely-növelésért?
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
adakiller
senior tag
terület függvénye, az erősebb AI. Jobb az AI-nál a mellény, sisak, fegyver és golyó, ami ugyanúgy mint a tarkovban rohadt sokat számít. szóval menni kell előre és csinálni. ja és minél kevesebbszer meghalni
ja és a másik két tábor közelében található helyeknél ott már rohadtul kempelnek a NEM AI playerek, már a helikopter leszálló környékén is
[ Szerkesztve ]
-
vaakuum
addikt
Gondolkodom én is a megvételen, mert a Tarkovot már lassan egy éve nem indítottam el.
Kíváncsiságból megnéztem VRJani szerencsétlenkedését... hát nehezemre esett nézni, amit művelt játék címszó alatt. Az biztos, hogy elbizonytalanodtam.
Van ennek a játéknak valami discord szervere?[ Szerkesztve ]
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
vaakuum
addikt
Melyik frakcióhoz érdemes regelni? Minimál csomaggal asszem nekiugrok én is majd este...
apropó, egy szerveren/mapon mennyien tudnak játszani egyszerre, ha minden frakció fullos/közel fullos létszámmal van benn?[ Szerkesztve ]
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
Pro!Petya
addikt
Nekem eddig tetszik a közösség, segítőkészek. Mindenki el van foglalva a saját kis küldetésével de be tudsz társulni hozzájuk közben vagy csak besegítesz némi lootért. Párszor olyan is volt hogy zárt ajtós küldinél kinyitják neked és akkor nem kell szöszölnöd a kulcsok keresésével stb stb.
Pl tegnap pont kimenekítés előtt lelőtt véletlen a csapattársam és ilyenkor ha gyors vagy és nem lootolják ki a hullád akkor visszatudsz még menni és visszaszerezheted a cuccod.
Addig míg visszaértem védte a karakterem és közbe beszedett egy enemy-t is így azért mert lelőtt visszakaptam a saját cuccaim plusz elvihettem az enemytől amit akartam.
De ez csak egy a sok közül.
Alacsony szintűekkel vigyázni kell mert lőnek minndenre ami mozog míg meg nem tanulják ki az ellen és ki nem.
Direkt csapattárs kill nem nagyon van főleg azért is mert ha pl egy squad-ba állsz bele akkor már jobb ha ki is lépsz a szerverről mert lelőni talán nem fognak de onnantól ha utánad mennek és csak lesebeznek majdnem nullára küldi közben vagy csak ha kimész a bázisról (vagy bevárnak egy jó menet után és beszednek a heli előtt)[ Szerkesztve ]
-
sixpak
nagyúr
válasz Pro!Petya #38 üzenetére
Ez nagyszerűen hangzik, köszönöm.
Amúgy én 0 percet játszottam a Tarkovval, amihez sokan hasonlítják, nekem nincs tapasztalatom az ilyen játékok terén.
Ez a standard 35€-s verzió van neked?
Vagy érdemes valami prémium cuccot venni?https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
vaakuum
addikt
válasz Hauptmann #40 üzenetére
L33T-ről most nézem, ahogy Eroktic padlót fogott, magasztalja mint állat, Arena Breakoutot még nem néztem.
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
vaakuum
addikt
válasz pRoject22 #42 üzenetére
Lehetséges. Nekro most épp azt mondja , hogy rengeteg mindet kijavítottak meg új dolgokat is raktak a játékba...
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
BRABUS113
aktív tag
válasz pRoject22 #42 üzenetére
Én PVE-t tolom, mivel linkelt a PVP és PVE, megszedem magam és mehet a PVP..
Szerintem egyelőre szörnyű a L33T, nagyon gyagyik a hangok.. inkább Gray Zone vagy Arena Breakout
Arenához kaptam teszt kulcsot, holnap hajnal 4kor indul a móka
Steam: BRABUS113 ||| Uplay: BRABUS_113 ||| EAplay: BRABUS113
-
sixpak
nagyúr
válasz Hauptmann #40 üzenetére
Már refundoltam, 2 órán belül voltam...kár érte, jó játék lenne, de nincs szerver alatta, én ilyen lagos fost még nem láttam, regió váltás sem oldotta meg, próbáltam mindent...
Amúgy ha épp ment, akkor jól ment, 90-100 fps volt epic beállításokkal, DLSS Quality, FG ON, anélkül kb. 60 fps.
De 20 fps-re esett be többször is, amit semmi nem indokolt, előre-hátra csúszkált a karakter....így nem éri meg a 35 eurót.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
Pro!Petya
addikt
-
sixpak
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Lenovo ThinkPad X13 G3 13.3" -60% AMD Ryzen 7 Pro 6850U Octa-core 32GB 1TB SSD WQXGA IPS
- Eladó kábelek ! Kácsa RCA, Ricable hangfalkábel, XLO tápkábel
- Apple iPhone 14 256GB - 87%, Apple garancia, doboz
- Ej-Ha! Dell Precision 7540 Szép Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-9850H 16/512 QUADRO T1000 4GB FHD
- BF Akcios áron DELL Latitude 5440
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest