Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Tanks - MMO

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:28:04

LOGOUT.hu

Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#245946) ollie


ollie
MODERÁTOR

(rögzített hsz)

Figyelem!

Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!

Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)

További tanácsok

[ Szerkesztve ]

***

Hozzászólások

(#220284) kchryss válasza aginor (#220198) üzenetére


kchryss
addikt

#220199 hulp01
Érdekes hogy mennyire fordítva látjátok a stráf rendszer hatását a játékmenetre.

Két véglet van:
1) Csak a győzelem számít, csapaton belül mindenki egyformán kap (ezt favorizálja QB):
pozitívuma: Erősíti a csapategységet. Győzni csapatban lehet. Össze kell dolgozni. Nyugodtan beáldozhatod magad egy push-nál ha azzal megnyeritek a csatát, ezért sokkal támadóbb a felfogás, több a kockázat vállalás. Nem vagy büntetve a csapaton belüli rosszabb teljesítményért, önfeláldozóbban játszhatsz, rá vagy szorulva a társaidra a győzelemhez ezért segítened kell nekik, meg kell őket védened. A döntetlen nagyon rossz minkét csapatban ezért rá vannak kényszerítve hogy támadjanak, kevesebb a kempelés.
negatívuma: Bár a wr az egyéni teljesítménytől is függ, de ilyen kevés mennyiségű csatánál (pár száz kis mintának számít) borzasztó nagy eltérések lehetnek. 1 játékosnak a 30-ból túl kicsi ráhatása van a csatára és akkor még nem beszéltünk az rng-ről ami szintén a csatára való tudatos ráhatást csökkenti. Simán előfordulhat hogy jó egyéni teljesítménnyel nem tudsz előre haladni mert sokszor kapsz buta társakat és az ellenkezője is lehet, hogy valaki gyenge teljesítménnyel is szárnyal mert a győztes csapatba kerül. (A jelenlegi rendszernek erre a részére panaszkodtok ti)
2) Csak az egyéni teljesítmény számít, csak az számít hányadik lettél csapaton belül, a győzelem nem számít:
pozitívuma: Nem befolyásolja a haladásod a csata végkimenete, csak a te teljesítményedtől függ hogy merre mennyire haladsz.
negatívuma: Borzasztó hatása van a csapategységre. Minél nagyobb a csapaton belüli helyezések között a jutalom különbsége annál inkább a csapattársaid válnak az ellenségeddé. Itt nem az jár jól aki összedolgozik, aki beáldozza magát, aki megindul hanem aki akadályozza a társait, aki kitolja őket a fedezékből, aki zavarja őket lövés közben , aki lelopja a killeket, aki beáll hátra és golyófogónak használja a társakat. Csak az számít hogy minél több társadat megelőzd xp-ben ami úgy valósulhat meg ha minél önzőbben játszol. Kifejezetten akkor jársz jól ha nem segítesz a társaidnak és hagyod őket minél könnyebben meghalni. Mivel a vereségért nincs büntetés így mindkét csapatnak jó a döntetlen, kempel mindenki.

A két véglet között lehet a képzeletbeli csúszkát állítani hogy melyik érvényesüljön jobban. A jelenlegi rendszerben sokat számít a győzelem, de az egyéni teljesítménnyel lehet a wr által adott lehetőségeken javítani és rontani is eléggé.
Ti a jelenlegi rendszert a teljesítmény jutalmazóbb irányba(vagyis a 2-s véglet) felé tolnátok el. Szerintem ha a jelenlegi rendszert ebbe az irányba tolnánk el az már végzetes lenne a csapatjáték szempontjából, így is a határon van a dolog, túl sokan foglalkoznak csak azzal hogy a csapaton belül jó helyezést érjenek el és kevesen gondolkodnak csapat szintű győzelemben. Így hogy a győztes csapatból az utolsó 5 nem kap stráfot is kétszer meggondolom hogy beáldozzam-e magam és meginduljak-e, ha még bukhatnék is stráfot győztesként akkor aztán tutibiztos hogy eszem ágában sem lenne megindulni mert simán benne van a pakliban hogy a többiek nem segítenek és potyára halok meg.

Egyébként ha mented az összes replay-t akkor replay elemzővel megnézhetnéd a csatáidat és kiszámolhatnád hogy hogyan állnál az általad javasolt rendszerrel. Megnéztem és 49% a győzelmi arányod ami azért nem számít olyan rossznak (én 48%-kal simán végigmentem az első epizódnál komolyabb megtorpanás nélkül). Ha ilyen wr mellett nem tudsz a 2-es divízióba jutni akkor ott csak az lehet hogy a győztes csatáidban egy csomószor vagy benne az utolsó 5-ben amit te mint írtad stráflevonással büntetnél. Szerintem simán előfordulhat hogy rosszabbul állnál az általad javasolt stráfos rendszerben mint a mostaniban.

Ami az xp-t és a szerep xp-t érinti abban teljesen igazat adok nektek. Az úgy szar ahogy van.
Az a helyzet hogy a wot a jelenlegi formájában alkalmatlan egy jól működő tudás alapú rangsorolt rendszerre mert:
- 15v15-ben, 25% rng és ilyen szórás mellett kevés az egyén befolyása a csatára
- mert csapat játék de a kommunikáció a csapaton belül limitált így nincs lehetőség komolyabb taktikai együttműködésre
- az xp sokszor nem mutatja meg hogy mekkora részed volt a győzelemben

Ha mondjuk steel hunter szerű módban menne a ranked vagyis mindenki mindenki ellen és 10% rng-vel, lootok nélkül akkor lehetne rá építeni egy jó teljesítmény alapú rangsoroló rendszert. De az már egy másik játék lenne.

#220278 kchryss
Közben rájöttem hogy a stráfszerzési hatékonyságnál csak a szerzett stráfokat számolja, a vesztett stráfok és a nem megszerzett stráfok között nem tesz különbséget. Szóval azért kellett több csata ugyanolyan hatékonyság mellett mert most sokkal többször buktam stráfot míg az előző epizódban ezen csaták nagy részében sikerült megmentenem a stráfot. Ebből is látszik hogy most sokkal rosszabbul játszottam a végén. Volt sok nullás csatám, 4x ki is fagytam, ráadásul mindegyik szorzós csata volt jó pályán és mire visszaértem már halott voltam nullával.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Tanks - MMO
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.